In het accessoires topic staan er een paar volgens mij? Anders de '
originele' van Archos?
Ik heb er gewoon een kleine laptopmuis op aangesloten,
dus de voeding zou geen probleem mogen zijn.
Tsjaa... misschien is je adapter wel gaar of niet helemaal compatible... lastig is het uiteraard wel.
Je kan gewoon naar het interne geheugen van je HDD browsen inderdaad...
En dan gewoon je map uitzoeken met zut wat jij wilt afspelen.. en dan je nummer kiezen en spelen.
In 1x naar een map browsen, die selecteren en afspelen gaat niet lukken, zie antwoord 3 hieronder...
en map na map kan afspelen?
Dat kan ook, je kan ook shufflen en dergelijke, maar al de mappen die je af wil spelen moet je dan wel selecteren en in een soort van playlist zetten. Werkt heel eenvoudig, heel simpel en dat is dus vrij relaxed.
Maar het is niet zo dat als CD1 is afgelopen, automatisch CD2 begint... althans ik heb het niet kunnen vinden.
Bij de 'videoplayer' is dit wel in te schakelen, maar ik kon het bij de 'musicplayer' niet zo snel vinden...
En ook kan omgaan met cd1, cd2 enz. mappen in de album mappen
Dat lukt niet echt... Je kan dus geen map met daarin weer 5 mappen / CD's in 1x selecteren en afspelen...
Je kan dan uiteraard wel de 5 CD's in een soort van playlist gooien en ze zodoende wel allemaal afspelen.
Maar 1x de map 'hip hop' selecteren met daarin weer 20 CD's gaat dus niet lukken...
Is het apparaat ook zo in te stellen dat hij zichzelf uitschakeld na een X aantal minuten niets doen?
Dat heb ik nergens kunnen vinden.. Niet in de muziekapplicatie of ergens anders op het apparaat...
Als je bijvoorbeeld 4 of 5 albums selecteert en je geen shuffle / repeat aan hebt gezet, stopt hij na die 4/5 albums uiteraard wel met spelen.. Muziek gaat gewoon door als het scherm uitgaat, dus zo kun je het ook niet triggeren.
Meer vragen? Ask me =)