Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
CLB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:30:
Dat ligt waarschijnlijk aan:
- De converter die je gebruikt
Ik heb gewoon een simpele female - female adapter van ebay. Weet je er een die wel zal werken?
CLB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:30:
- De stroom die nodig is om het toetsenbord / de muis / de USB-stick en die te veel is voor de Archos 70
Ik heb er gewoon een kleine laptopmuis op aangesloten, dus de voeding zou geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kavish schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:33:
Ik heb gewoon een simpele female - female adapter van ebay. Weet je er een die wel zal werken?
In het accessoires topic staan er een paar volgens mij? Anders de 'originele' van Archos?
Ik heb er gewoon een kleine laptopmuis op aangesloten,
dus de voeding zou geen probleem mogen zijn.
Tsjaa... misschien is je adapter wel gaar of niet helemaal compatible... lastig is het uiteraard wel.
Sato schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 02:03:
Vroeg ik mij af of de muziek speler aplicatie ook gewoon door mappen kan browsen
Je kan gewoon naar het interne geheugen van je HDD browsen inderdaad...
En dan gewoon je map uitzoeken met zut wat jij wilt afspelen.. en dan je nummer kiezen en spelen.
In 1x naar een map browsen, die selecteren en afspelen gaat niet lukken, zie antwoord 3 hieronder...
en map na map kan afspelen?
Dat kan ook, je kan ook shufflen en dergelijke, maar al de mappen die je af wil spelen moet je dan wel selecteren en in een soort van playlist zetten. Werkt heel eenvoudig, heel simpel en dat is dus vrij relaxed.
Maar het is niet zo dat als CD1 is afgelopen, automatisch CD2 begint... althans ik heb het niet kunnen vinden.
Bij de 'videoplayer' is dit wel in te schakelen, maar ik kon het bij de 'musicplayer' niet zo snel vinden...
En ook kan omgaan met cd1, cd2 enz. mappen in de album mappen
Dat lukt niet echt... Je kan dus geen map met daarin weer 5 mappen / CD's in 1x selecteren en afspelen...
Je kan dan uiteraard wel de 5 CD's in een soort van playlist gooien en ze zodoende wel allemaal afspelen.
Maar 1x de map 'hip hop' selecteren met daarin weer 20 CD's gaat dus niet lukken...
Is het apparaat ook zo in te stellen dat hij zichzelf uitschakeld na een X aantal minuten niets doen?
Dat heb ik nergens kunnen vinden.. Niet in de muziekapplicatie of ergens anders op het apparaat...
Als je bijvoorbeeld 4 of 5 albums selecteert en je geen shuffle / repeat aan hebt gezet, stopt hij na die 4/5 albums uiteraard wel met spelen.. Muziek gaat gewoon door als het scherm uitgaat, dus zo kun je het ook niet triggeren.

Meer vragen? Ask me =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:06
Die playlist, kun je die ook opslaan?
En zo ja, Kun je ook meerdere playlists aanmaken? Want dan is het één keer een middagje playlists aanmaken en dan hoeft dat verder ook niet meer.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
CLB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:41:
[...]

In het accessoires topic staan er een paar volgens mij? Anders de 'originele' van Archos?
23,80 euro voor een simpel adaptertje vind ik een beetje overdreven. Ik zal eens op ebay e.d. kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sato schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:58:
Die playlist, kun je die ook opslaan?
Yes sir
En zo ja, Kun je ook meerdere playlists aanmaken?
Yes sir :)
Want dan is het één keer een middagje playlists aanmaken en dan hoeft dat verder ook niet meer.
Yes sir ;)
kavish schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:17:
23,80 euro voor een simpel adaptertje vind ik een beetje overdreven. Ik zal eens op ebay e.d. kijken. :)
Tsjaa... als je een goedkope, goed werkende vind, let us know =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Ik heb zojuist eindelijk youtube aan de praat gekregen.dit door simpelweg de handleiding op de archos wiki te lezen. Er staat dat je op een bep moment moet resetten. Doe dit ook anders werkt het niet. Ik zal vanmiddag ff linkje posten voor de geintereseerde. Is voor de archos 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook simpel te installeren met de Markethack mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Supremo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:27:
Voor de mensen die USB sticks (of cardreaders, etc.) willen aansluiten op hun Archos 70, let goed op wat voor verloopstekker je koopt. De 70 heeft een A/B micro USB poort. Aan de hand van het type (A of B ) stekker weet de Archos 70 of het host of slave moet zijn.

http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=63&t=39501

[...]

Dus volgens mij heb je deze nodig: http://kabeltje.com/usb-a...-male-adapter-p-1127.html
Nogmaals, let goed op wat je koopt. De adapter van kabeltje.com is de juiste, maar de meeste USB sticks zullen niet werken omdat de Archos 70 niet genoeg stroom levert (0,1A). Muizen en toetsenborden zouden wel moeten werken.

Ik heb zelf deze adapter en mijn Panasonic TZ10 camera werkt gewoon met deze adapter en ook een opvouwbaar toetsenbord. Al mijn USB sticks werkten niet, waarschijnlijk door te weinig stroom van de Archos.

Van eBay, of DealExtreme kan natuurlijk ook en het gaat dus om micro A male. Koop je micro B male, dan schakelt de Archos 70 over op slave mode (zie de post op archosfans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
hoe zit t nou met het aansluiten van n externe harddisk? Moet deze een eigen voeding hebben of kan de archos dit wel voorzien van stroom?
Zo'n2,5 inch hdd op mn nachtkastje lijkt me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt aan welke Archos en welke HDD je wilt gebruiken.
Is meer een kwestie van testen dan dat het op voorhand te zeggen is.

Of je moet net een review vinden waarin ze jouw Archos en jouw HDD hebben gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
archos 101 ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heeft een full sized USB-poort, maar hoe het zit met de power die er dan uitkomt, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ik heb het getest met een 2.5" 5400rpm hdd. Deze werkt wel op mijn PC maar niet aan de Archos. Het lampje gaat wel branden. Het is een behuizing met dubbele USB voor extra stroom. De extra aansluiting heb ik op een USB lader aangesloten. Maar dat maakt dus niet uit. De schijf heeft 3 NTFS partities.

Een 3,5" HDD met eigen voeding en een 160GB FAT32 partitie werkt ook niet...

Een USB stick werkt wel. Een kleine muis en klein toetsenbord ook. Een goedkope USB gamecontroller trouwens niet.

Allemaal op de Archos 101 8GB getest met FroYo.

[ Voor 17% gewijzigd door bredend op 11-01-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude Zaque
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01-2018
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:54:
Ik lees hier: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=73&p=300638 dat het waarschijnlijk niet mogelijk is. Er zijn toch wel 720P filmbestanden van goede kwaliteit die veel kleiner zijn dan 4 gig? Is dat niet do-able?

Zou graag zelf ook wel willen weten wat de beste optie is aangezien ik mijn Archos ook wil gaan gebruiken voor voornamelijk films :+ .
Archos heeft een split utility voor files (films) groter dan 4Gb
http://www.archos.com/sup...l?country=gb&lang=en#driv

Ik heb 'm zelf niet getest omdat ik >4Gb zonde van de ruimte vind, series in 720p van ~1.25Gb gaat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:30
Claude Zaque schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Ik heb 'm zelf niet getest omdat ik >4Gb zonde van de ruimte vind, series in 720p van ~1.25Gb gaat nog.
moet zeggen dat ik het wel nette service vind van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog even een klein vraagje over de markethack.. ik lees verschillende manieren om de juiste google market er op te krijgen.. Wanneer je de Archos voor het eerst opstart en je hebt nog niks geïnstalleerd; dan kan je toch gewoon het apk. bestand uit de TS erop zetten, en dan zou die goed moeten werken?

Bij alle andere tutorials waarin het voorgedaan wordt zie ik dat ze eerst bij settings dingen verwijderen..

"Setting-->Manage Applications-->All-->Market (Clear Cache then 'Force Stop' -- DO NOT clear data)
Setting-->Manage Applications-->All-->Google Services Framework (Clear data then 'Force Stop')
REBOOT again"

Of dat ze de Archos eerst volledig resetten of re-inistialiseren? En dan vervolgens met de Archos het internet op gaan om daar het market apk-bestandje te downloaden en te installeren.
De een doet zus en de ander doet zo...

Zie door de bomen het bos ff niet meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu voor de zoveelste keer die Cinema plugin te kopen, maar nadat ik m'n creditcard gegevens heb ingevuld kom ik op een witte/lege pagina (https://store.archos.com/order_delayed.php) en gebeurd er niets meer.

Iemand enige idee hoe dit komt? M'n Archos heb ik al geregistreerd op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sandyman538 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 01:26:
Vanmiddag zet ik mijn Archos 101 aan en ziet het scherm er zo uit. Iemand die dit ook gehad heeft, of weet wat de oorzaak kan zijn? Het is niet een hele duidelijke foto, maar het gaat dan om de vlekken in het bruin/geel die je ziet. Net alsof niet alle kleuren meer worden weergegeven.

[afbeelding]
Hier nog niemand gevonden met dit probleem, maar mijn Archos 101 moet helaas terug voor reparatie (na contact met Archos).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:30
@ devilduckie

Ik heb de volgende instructie van het Archos forum gebruikt en alles werkt perfect bij mij.
http://forum.archosfans.c...e57a7a04cfc599396#p307696
1. Initial Charge, Startup Wizard and Tablet Registry
2. Update to FW (FirmWare) 2.0.71
3. Update to AppsLib 2.0 Build 58
4. Install the Market
5. Install Flash Plugin
6. Install additional Utility Apps
7. Backup all your Apps using AppMonster
8. Backup your A101 to your traditional PC (tPC)
9. YouTube Fix
10. Backup new Apps with AppMonster

Ik heb niet de market apk uit de TS gebruikt, dat is versie 4, maar de versie v5-Stable.
Verder de Droid X flash plugin geinstalleerd.
Youtube via de market gedownload en geinstalleerd, deed het bij mij zonder problemen.

@ Mindreaper: De Cinema plugin zonder problemen gekocht met Paypal.

Video streamen werkt super op de Archos! Zowel vanaf mijn PC als mijn NAS.

[ Voor 4% gewijzigd door lethargy op 11-01-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lethargy

Waar heb je dat gedaan? Via store.archos.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
Eerst inloggen op je Archos account en dan naar de Archos store. Heb je wel al je gegevens in je account ingevuld. De eerste keer lukte het bij mij niet omdat mijn adres niet volledig in mijn account stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gewoon ingelogd, m'n gegevens komen overeen en ik blijf op dat witte scherm komen.

EDIT: nvm, na het contact opnemen via een formulier kwam ik op een ander soort Store pagina, waar ik m'n land kon kiezen en vervolgens kreeg ik een wel werkend bestelproces voorgeschoteld!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lethargy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:46:
Ik heb niet de market apk uit de TS gebruikt, dat is versie 4, maar de versie v5-Stable.
En dat maakt dus niks uit, omdat de Market zichzelf gewoon zal updaten tot de laatste versie.
Zelf heb ik die versie uit de TS op m'n tablet gezet, geinstalleerd, Google apps geinstalleerd, gereboot.

Market heeft zichzelf geupdatet naar de laatste versie en YouTube werkt ook gewoon goed (is een Google app)
Claude Zaque schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:02:

Verwerkt in de TS en nu bezig met een filmpje van 6.5GB (MKV) en de transfer gaat redelijk snel...
Nu 25% op 19.52 en voor de volle 100% overgezet om 21.04 en het werkt helemaal top, toffe shizzle dit!

EDIT: Nog vetter, het speelt gewoon allemaal aan elkaar, dus zijn geen losse files geworden in de videoplayer.. Als ik 'm aan de PC hang zie ik wel 'film.mkv' 'film.mkv.2' en 'film.mkv.3' maar in de video player zie ik dus alleen 'film.mkv' die klik ik aan en ik kan gewoon 2,5 uur lang film kijken zonder dat ik deel 2 of 3 moet starten. :D _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 11-01-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethargy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:46:

Ik heb de volgende instructie van het Archos forum gebruikt en alles werkt perfect bij mij.
http://forum.archosfans.c...e57a7a04cfc599396#p307696
........................
Dat is nog eens duidelijke taal XD. Mooi stappenplan wat makkelijk te volgen is *bookmarked*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
CLB schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:38:
[...]

En dat maakt dus niks uit, omdat de Market zichzelf gewoon zal updaten tot de laatste versie.
Zelf heb ik die versie uit de TS op m'n tablet gezet, geinstalleerd, Google apps geinstalleerd, gereboot.

Market heeft zichzelf geupdatet naar de laatste versie en YouTube werkt ook gewoon goed (is een Google app)

[...]
Het voordeel van de versie V5 is dat de .apk maar 3 MB is en alleen de market bevat. De Google apps zitten apart in een map en je kan dan zelf bepalen wat je daarvan wilt installeren. Of je kan gewoon direct uit de market de Google apps die je wilt downloaden en installeren.

Als je al eerder een gApps installer hebt gedraaid dan moet je eerst de Archos resetten.

De market Fix kan je gebruiken als je apps van de market mist.

MARKET FIX:
This will get you most missing apps from the market, except some "protect market apps" like NYTimes.

1. Setting-->Manage Applications-->All-->Market (Clear Cache then 'Force Stop' -- DO NOT clear data)
2. Setting-->Manage Applications-->All-->Google Services Framework (Clear data then 'Force Stop')
3. REBOOT again

Filmpje:
YouTube: Witstech A81E Market full access fixed#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lethargy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:38:
Het voordeel van de versie V5 is dat de .apk maar 3 MB is en alleen de market bevat.
De Google apps zitten apart in een map en je kan dan zelf bepalen wat je daarvan wilt installeren.
Of je kan gewoon direct uit de market de Google apps die je wilt downloaden en installeren.
Dat wist ik niet =)

Ik zal de V5 voor FroYo toevoegen aan de TS, voor Eclair is die er (helaas) nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
Hier is de link naar gAppsInstaller V5 final
http://code.google.com/p/...-installer/downloads/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had hem al, thanks anyway! Aangepast in de TS,
inclusief kleine footnote waarin staat welke versie van welke .apk erin is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 21:48
Misschien nog een ideetje voor de TS: hier wordt nog gesproken over de eerste firmware van Android 2.2:
Firmware Version 2.0.54 - Android "Froyo" 2.2.1
Inmiddels is versie 2.0.71 uit (half december).
Misschien deze versie noemen ipv 2.0.54?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Okay ik begin een beetje strontziek van die Archos 70 te worden:

- soms zie ik in m'n ooghoeken het Archos logo omdat ie spontaan in slaap/idle - stand gereboot is.. wtf

- heel erg vaak complete vastlopers en force closes bij diverse apps, zelfs bij apps die normaal nooit fouten geven heel raar

- bij het bekijken van video's via het netwerk krijg ik soms de melding "Media Server Error" waarna ik geen één video of mp3 (ook lokaal) meer kan bekijken (dan krijg ik diezelfde melding telkens). Pas bij het rebooten lukt het weer (totdat ik dezelfde fout weer na een paar minuten krijg en weer kan rebooten)

- wifi klapt er erg vaak uit, kan vermoedelijk aan mijn gare/oude wifi router liggen maar met mijn HTC Desire heb ik er in ieder geval helemaal geen last van (en overige laptops/consoles etc ook niet). Sowieso wordt wifi telkens verbroken als ie op idle gaat (is dit in te stellen!?).

- ook weleens gehad dat heel het android systeem zo traag liep dat er gewoon niet meer mee te werken viel, niks reageerde meer goed zelfs niet na het resetten dus moest ik maar weer eens (voor de zoveelste keer) een factory reset uitvoeren..

Zal nog eens proberen de firmware opnieuw te downen en flashen of de nieuwste gApps versie te downloaden en dan kijken of het beter gaat maja dit schiet niet op :S

Beetje frustrerende ervaringen dus met die A70, hopelijk komt er snel nieuwe firmware uit of wordt ie geroot en verschijnen er snellere custom roms ofzo want op deze manier word ik er alleen maar gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:11:
Ik heb het getest met een 2.5" 5400rpm hdd. Deze werkt wel op mijn PC maar niet aan de Archos. Het lampje gaat wel branden. Het is een behuizing met dubbele USB voor extra stroom. De extra aansluiting heb ik op een USB lader aangesloten. Maar dat maakt dus niet uit. De schijf heeft 3 NTFS partities.

Een 3,5" HDD met eigen voeding en een 160GB FAT32 partitie werkt ook niet...

Een USB stick werkt wel. Een kleine muis en klein toetsenbord ook. Een goedkope USB gamecontroller trouwens niet.

Allemaal op de Archos 101 8GB getest met FroYo.
Misschien kun je proberen een kleinere partitie (32 gb) te maken op je HDD, het kan zijn dat de Archos deze wel herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wezep schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:03:
Misschien nog een ideetje voor de TS: hier wordt nog gesproken over de eerste firmware van Android 2.2
Dat is ook m'n bedoeling =) Vanaf die FW heb je Android 2.2.1.
Tevens staat er een link genoemd naar alle FW-changes en dergelijke.
Freshnezz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:29:
- soms zie ik in m'n ooghoeken het Archos logo omdat ie spontaan in slaap/idle - stand gereboot is.. wtf
Nooit last van hier, batterij wel redelijk vol?
- heel erg vaak complete vastlopers en force closes bij diverse apps
Ook niet...
- wifi klapt er erg vaak uit, kan vermoedelijk aan mijn gare/oude wifi router liggen maar met mijn HTC Desire heb ik er in ieder geval helemaal geen last van (en overige laptops/consoles etc ook niet). Sowieso wordt wifi telkens verbroken als ie op idle gaat (is dit in te stellen!?).
Staat in de TS vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand waar je een batterij kunt vinden voor mijn archos 101,ik moet hem deze week terug ophalen ,de batterij was heel warm geworden tijdens een nachtje opladen ,en geeft niks meer alleen nog op netstroom,en geen garantie zelfs herstellen willen ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:37:
weet er iemand waar je een batterij kunt vinden voor mijn archos 101,ik moet hem deze week terug ophalen ,de batterij was heel warm geworden tijdens een nachtje opladen ,en geeft niks meer alleen nog op netstroom,en geen garantie zelfs herstellen willen ze niet
Lijkt mij dat deze gewoon moet hersteld worden. Heb je contact opgenomen met Archos zelf, of via de winkel? Ik kan me niet inbeelden dat jij dat gat erin gekregen hebt omdat je wat heet stond? Als ze niet willen herstellen/omruilen, gewoon de consumentenbond inschakelen!!!

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee via de winkel (uw akte van vertrouwen) dat is hun reclame slogan heb er wel 5 maal moeten voor bellen en ze wimpelen je gewoon af ,ja dat kan ik ook een proberen via archos zelf maar ook niet veel hoop op heb al gelezen in forums dat ze hem ook niet repareren bij archos als bevoorbeeld je scherm kapot is door een val ,maar mijn geval ze geloven dit niet is in contact gekomen met een warmtebron is hun uitleg is nochtans niet zo ,ziet er raar uit dat weet ik ook ,efin we zien wel ,vind het spijtig een heel toffe tablet die voor mij perfect voldoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
Dus omdat Vanden Borre denkt dat je hem op het fornuis hebt gelegd willen ze niet ruilen?

Als ik jou was zou ik flink blijven zeuren.

Deze foto toch? http://picasaweb.google.c...qWeUw#5557937828504078578

[ Voor 30% gewijzigd door bredend op 12-01-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep dat is hem ,ja je kunt blijven zeuren ma da haalt daar niks uit 3x hebben ze beloofd een technieker aan de lijn te roepen maar niks niks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:13:
yep dat is hem ,ja je kunt blijven zeuren ma da haalt daar niks uit 3x hebben ze beloofd een technieker aan de lijn te roepen maar niks niks,
Jammer voor hen, zij moeten BEWIJZEN dat jij hem doelbewust kapot geholpen hebt, gewoon beetje luider van je oren maken in winkel zelf, en de manager erbij roepen...

Edit: die verkopers kennen er niks van (uit ervaring weet ik dit, heb zelf bij VDB gewerkt, en mijn collega's... Wel laten we t zo stellen, na 1 maand ben ik t daar aangezet, en kreeg ik t aanbod van VDB uit om manager te worden als ik wilde blijven, omdat ik iemand was die t wel kende en wilde kennen... Dus dat zij denken dat je t op t fornuis gelegd hebt (want da kennen ze wel) is hun probleem. De batterij is de oorzaak, dus moeten ze ook kunnen zien dat t van daaruit begonnen is.

[ Voor 36% gewijzigd door Kerberos84 op 12-01-2011 18:28 ]

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in de winkel gewoon mijn verhaal gedaan die verkopers kunnen daar ni veel aan doen ,ik heb 5 x contact gehad met hub technische dienst in brussel denk ik ,die vrouw aan de telefoon na de derde keer bellen zij da de technieker dacht dat het door de batterij zou kunnen maar twijfelde ,en toen heefd de hoofdtechnieker maar beslist dat dat niet kan door de batterij ,maar heb deze personen nooit aan de telefoon gehad ,dat blijkt niet mogelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:01:
ik heb in de winkel gewoon mijn verhaal gedaan die verkopers kunnen daar ni veel aan doen ,ik heb 5 x contact gehad met hub technische dienst in brussel denk ik ,die vrouw aan de telefoon na de derde keer bellen zij da de technieker dacht dat het door de batterij zou kunnen maar twijfelde ,en toen heefd de hoofdtechnieker maar beslist dat dat niet kan door de batterij ,maar heb deze personen nooit aan de telefoon gehad ,dat blijkt niet mogelijk te zijn
Waarom zou je een archos van een paar honderd euro zelf naar z'n gootje helpen door 'm op het fornuis te leggen?? Dat doet toch niemand voor de lol? 8)7 Kom op zeg.. wat een service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Je moet je niet laten afschepen hoor! Je hebt een bon van aankoop met datum en 2 jaar garantie!
Einde discussie.

Niemand kan door naar een defekt produkt te gaan kijken, achterhalen wat de oorzaak is. Innemen en onderzoeken. En je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens heeft een winkel het eerste half jaar een onderzoeksplicht waarin zij verplicht worden gesteld om te onderzoeken waar de oorzaak van het defect zit. Na dat half jaar is het de consument z'n zorgen om te kunnen laten zien hoe het product defect is gegaan en het onder de garantie valt. Naar de winkel dus PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:01:
Ale, wat zonde voor u.Kan het zijn dat gij per ongeluk een verkeerde lader hebt gebruikt? Gij bent niet voor niets een belg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja ben een belg ,maar nee hoor geen verkeerde lader gebruikt ,vind het echt jammer heb hem 9dagen kunnen gebruiken ,gelukkig heb ik mijn wits 81e nog maar das toch veel minder handig vergeleken met de archos is dat een vervelend scherm ,hoop dat hij deze week terug in de winkel is dan zien we wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
Freshnezz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:29:
Okay ik begin een beetje strontziek van die Archos 70 te worden:

- heel erg vaak complete vastlopers en force closes bij diverse apps, zelfs bij apps die normaal nooit fouten geven heel raar

- bij het bekijken van video's via het netwerk krijg ik soms de melding "Media Server Error" waarna ik geen één video of mp3 (ook lokaal) meer kan bekijken (dan krijg ik diezelfde melding telkens). Pas bij het rebooten lukt het weer (totdat ik dezelfde fout weer na een paar minuten krijg en weer kan rebooten)

- ook weleens gehad dat heel het android systeem zo traag liep dat er gewoon niet meer mee te werken viel, niks reageerde meer goed zelfs niet na het resetten dus moest ik maar weer eens (voor de zoveelste keer) een factory reset uitvoeren..

Zal nog eens proberen de firmware opnieuw te downen en flashen of de nieuwste gApps versie te downloaden en dan kijken of het beter gaat maja dit schiet niet op :S

Beetje frustrerende ervaringen dus met die A70, hopelijk komt er snel nieuwe firmware uit of wordt ie geroot en verschijnen er snellere custom roms ofzo want op deze manier word ik er alleen maar gek van...
Hier vergelijkbare problemen:
-spontane reboots
-af en toe erg trage A70, waar maar 1 oplossing mogelijk is: reboot
-'s avonds heeft de accu bijv. nog 60%, 's morgens is de A70 zo dood als een pier: accu volledig leeg

Als de A70 net is opgestart draait alles al een zonnetje, maar een tijdje in standby lijkt alleen maar problemen op te leveren.

Ik heb de A70 naar ontvangst gelijk geupdate naar 2.0.71, dus Android 2.2
Verder de volgende apps geinstalleerd:
-2x Angry Birds
-Google Market (incl. de overige Google apps)
-buienradar HD
-NU.nl
-DS Audio en DS Photo (voor connectie naar mijn Synalogy NAS).

Is een downgrade (dus de orginele firmware) mogelijk?
Iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezep schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:05:
[...]

Hier vergelijkbare problemen:
-spontane reboots
-af en toe erg trage A70, waar maar 1 oplossing mogelijk is: reboot
-'s avonds heeft de accu bijv. nog 60%, 's morgens is de A70 zo dood als een pier: accu volledig leeg

Als de A70 net is opgestart draait alles al een zonnetje, maar een tijdje in standby lijkt alleen maar problemen op te leveren.

Ik heb de A70 naar ontvangst gelijk geupdate naar 2.0.71, dus Android 2.2
Verder de volgende apps geinstalleerd:
-2x Angry Birds
-Google Market (incl. de overige Google apps)
-buienradar HD
-NU.nl

Is een downgrade (dus de orginele firmware) mogelijk?
Iemand nog andere tips?
Misschien kun je Android Assistent eens downloaden van de Market, hiermee kun je alle processen volgen en ook aanpassingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
wezep schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:05:
[...]
DS Audio werkt bij mij perfect... maar de DS Photo crashed steeds als ik mijn login heb ingevuld. Werkt het bij jou goed? Misschien komt het door de hoeveelheid foto's die ik op mijn NAS heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
DiMacho schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:42:
[...]

DS Audio werkt bij mij perfect... maar de DS Photo crashed steeds als ik mijn login heb ingevuld. Werkt het bij jou goed? Misschien komt het door de hoeveelheid foto's die ik op mijn NAS heb staan?
Werkt bij mij goed, maar heb (nog) niet veel foto's op m'n Synology DS-110j staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adogterom
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 12:25
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:52:
[...]

Misschien kun je Android Assistent eens downloaden van de Market, hiermee kun je alle processen volgen en ook aanpassingen doen.
ik heb met mijn 101 bijna dezelfde problemen. 's avonds ruim boven de 50% en 's ochtends helemaal leeg. of gewoon uit, en dan eerst moeten resetten voordat hij weer op kan starten.

traag word hij eigenlijk niet vaak. maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij nooit een hele dag aan blijft. vaak spontane reboots dat ik het archos logo ineens voorbij zie schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
adogterom schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:08:
[...]

ik heb met mijn 101 bijna dezelfde problemen. 's avonds ruim boven de 50% en 's ochtends helemaal leeg. of gewoon uit, en dan eerst moeten resetten voordat hij weer op kan starten.

traag word hij eigenlijk niet vaak. maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij nooit een hele dag aan blijft. vaak spontane reboots dat ik het archos logo ineens voorbij zie schieten.
Dit klink bij mij ook bekend in de oren. Zelfs als de 101 aan de lader ligt reboot hij af en toe of gaat uit. De spontane reboots heb ik ook al proberen te achterhalen maar dit lukt nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 14:04
Daarom zet ik mijn 101 ook altijd uit als ik er klaar mee ben om zo te accu niet leeg te trekken, want als de accu leeg is, krijg je hem moeilijk aan!

Tot nu toe heb ik niet veel problemen mee gehad omdat ik deze altijd uitzet en weer aanzet (geen standby!).

Alleen Hyves blijft niet werken, blijft crashen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Lelletje schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:47:
Alleen Hyves blijft niet werken, blijft crashen ;(
Nóg een pluspunt voor dit apparaat ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
[...]

Het is mij nu al twee keer overkomen dat mijn batterij na een nacht volledig is leeggelopen.

Ik vraag me af of dit niet schadelijk is voor een Lithium polymeer batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zet m'n Archos altijd op 'deep sleep' mode als ik 'm weg leg (voor de nacht), werkt goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
[...]

Dit heb ik met mijn A70 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zet je'm in die 'deep sleep' stand dan? Ik kan allen maar kiezen voor UIT zetten of de (gewone) slaapstand. En die laatste is volgens, mij hetzelfde als heel even de aan/uit knop,oftewel standby.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lepke
  • Laatst online: 13-03-2017
CLB schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:45:
Ik zet m'n Archos altijd op 'deep sleep' mode als ik 'm weg leg (voor de nacht), werkt goed..
Ik zet mijn Archos 70 altijd in de slaapmodus en WiFi uit, dat gaat prima. Gaat dan probleemloos weer aan, zonder batterijverlies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:49:
En hoe zet je'm in die 'deep sleep' stand dan? Ik kan allen maar kiezen voor UIT zetten of de (gewone) slaapstand. En die laatste is volgens, mij hetzelfde als heel even de aan/uit knop,oftewel standby.
Een seconde op de powerbutton drukken, dan krijg ik dit te zien:
Archos 70 - Deep sleep stap 1

En dan kies ik voor 'power off' en dan zie ik:
Archos 70 - Deep sleep stap 2
Waar ik dus 'deep sleep' kies en die batterij loopt zo echt niet leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:08
Ik moet zeggen dat ik die nieuws en weer widgets echt verrekte handig vind, alleen heb ik nu een probleempje: ik vond de nederlandse vertaling zo beroerd, dat ik hem naar engels gezet heb (gewoon de taal van het hele device). Maar nu krijg ik het nieuws uit Engeland, en dat interesseert me niet zo heel erg veel. Iemand een oplossing of een goed alternatief (en niet de NU widget wat die crashed de hele tijd bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moost01
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-07 14:19
CLB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:07:
Voor de rest ga ik vandaag is wat 720P MKV'tjes downloaden en via HDMI bekijken, dat is nog wel tof.. :D
Ik heb het apparaat ingesteld dat ik via het (draadloos) netwerk de videobestanden en muziek in de gedeelde mappen op mijn pc kan afspelen op mijn A70.
Dit werkt (tot nu toe) perfect, zonder schokken.

Nu wil ik het andersom proberen.
Hiermee bedoel ik dat ik de A70 (met 250gb) wil gebruiken als HD in het (draadloos) netwerk waarop ik de videobestanden kan selecteren en afspelen op de PC.

Ben er al een tijdje mee bezig, maar helaas wil het niet lukken.
Heb je hier ervaring mee, en misschien een goede tip om het werkend te krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Bartske: Zijn er geen nieuwswidgets waarin je de locatie / taal kan instellen dan?

@ Moost01: Noopz, geen ervaring mee, alles wat me op de Archos staat, staat ook op de HDD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
Weet iemand of het mogelijk is de virtuele knoppen aan de linkerkant van het scherm te zetten?

In landscape mode staan ze recht en in portrait staan ze onder. Ik kan het draaien van het scherm wel uitzetten maar dan is alles op de kop ;)

[ Voor 43% gewijzigd door bredend op 13-01-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 2.2 kun je toch alle kanten op draaien...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
eh, update van de marketplace? Moest me zelfs registreren.
Heb nog niet verder gekeken.
En youtube doet t. een of andere link gepakt voor n download et voilá

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjay
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-09 00:04
Moost01 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:48:
[...]

Ik heb het apparaat ingesteld dat ik via het (draadloos) netwerk de videobestanden en muziek in de gedeelde mappen op mijn pc kan afspelen op mijn A70.
Dit werkt (tot nu toe) perfect, zonder schokken.

Nu wil ik het andersom proberen.
Hiermee bedoel ik dat ik de A70 (met 250gb) wil gebruiken als HD in het (draadloos) netwerk waarop ik de videobestanden kan selecteren en afspelen op de PC.

Ben er al een tijdje mee bezig, maar helaas wil het niet lukken.
Heb je hier ervaring mee, en misschien een goede tip om het werkend te krijgen ??
Ik krijg wel steeds schokkend geluid of beeld als ik bestanden van de pc deel, omgekeerd nog niet geprobeerd. Kan dit schokken aan mijn router liggen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferry34 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:59:
eh, update van de marketplace? Moest me zelfs registreren.
Welke versie heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Hoe kan ik dat zien?

Indeling is anders, want nu wordt t scherm in 2 kolomjen verdeeld met rechts een top 50.
Ook heb ik n aparte adult categorie en om daar te komen moet ik de code invullen die je kunt zien als je op archos.com inlogt.

—-wayj: ik heb geen last van schokken, maar gebruik wèl een N draft router.
het 720p filmpje vaj Microsoft (in to the sea etc, voorbeeldfilmpjes hd) schokt wèl, maar mijn 720p films doej t perfect.

[ Voor 30% gewijzigd door Ferry34 op 14-01-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je even naar het programma'tje 'uninstall' gaat wat standaard op je tablet staat..
Dan even naar de Market gaat en die aanklikt, dan zie je staan 'version x.x.x' denk ik (bij mij 2.2.7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Eh, ik doelde op Appslib. Market is wat anders? (Vast heel dom van me ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ja =)

Market is de Google Market van Google dus, waarin nagenoeg alle apps / games staan.
AppsLib is van Archos zelf, een eigen Market, waarin niet alles staat qua apps / games.

De Market van Google staat er out-of-the-box niet op en aangezien de meeste mensen gewoon de volledige Google Market willen, ging ik er vanuit dat jij het daar ook over had ivm met 'market update' en dergelijke =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
hoe zet ik market op mn 101? HELP ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Ferry34 op 14-01-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

Ferry34 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:41:
hoe zet ik market op mn 101? HELP ;)
Even zoeken hier in deze topic ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Heg wel n link gevondeh waar wordt gezegd dat ik eerst de archos helemaal moet terugzettej naar fabrieksinstelling. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

Niet gezocht dus.. ik scroll even naar boven en ik zie de volgende post:
lethargy in "Archos 70 / 101 internet tablets"

Je kan gewoon zoeken op "market" rechtsboven, en dan selecteer je Dit Topic (OR) en dan krijg je alle posts te zien die over de market gaan.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
De genoemde problemen met de Archos (reboot's, accu leeg ed) komen aardig vaak voor.
Zo ook op het fourm van Archosfans.
In dit topic staan wat oplossingen, dat voor de 1 wel helpt en de ander niet.
http://forum.archosfans.c....php?f=63&t=45397&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
St@m schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:14:
Niet gezocht dus.. ik scroll even naar boven en ik zie de volgende post:
lethargy in "Archos 70 / 101 internet tablets"

Je kan gewoon zoeken op "market" rechtsboven, en dan selecteer je Dit Topic (OR) en dan krijg je alle posts te zien die over de market gaan.
Had wel gezocht, maar alleen op Google ;)

Hij staat erop hoor, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moost01
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-07 14:19
wjay schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 01:03:
[...]

Ik krijg wel steeds schokkend geluid of beeld als ik bestanden van de pc deel, omgekeerd nog niet geprobeerd. Kan dit schokken aan mijn router liggen??????
Ik gebruik een D-Link router, type DIR655 op G.
Hiermee speelt het een aflevering van Two and a half men in H.264 (720p) perfect af op de A70.
(incl. ondertitels)
De A70 heb ik daarna aangesloten via HDMI op de tv, en ook hier geen schokken bij het afspelen.

Dus gebruik van een goede en snelle router is gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Heb de laatste firmware updare gedaan. Hopelijk heb ik vanaf nu minder last van vastlopers.
dat is 1 van de weinige nadelen tot nu toe.

Ik had trouwens geen idee dat er zóveel apps zouden zijn. Echt een verrassing :)

Toch weer een vastloper gehad :(

Zou die nieuwe versie Gingerbread veel beter zijn en zou die op de archos kunnen?

[ Voor 21% gewijzigd door Ferry34 op 15-01-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog steeds mensen met een 10.1 die ook het "scherm automatisch draaien" niet goed hebben.
Ik heb nog steeds als ik het inschakel dat hij op zijn kop draaid.Er zit geen beweging in.
Heb een halve dag gehad dat ie goed bleef staan maar even daarna was het weer mis.
Ik zie het nog een paar dagen aan,en anders gaat ie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs4Bugs
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53
Even opnieuw kalibreren door de tablet op zijn rug te leggen. Dat heeft bij mij het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik al ongeveer 600x gedaan , niks noppes ,nada.
Ik denk ik probeer het nog een keer en jaaaaaaaaaaaaaaaaa hij doet et.
Thkzz , ik ben helemaal blij het is een super tablet,nu de tethering nog die krijg ik ook nog niet voor elkaar met mijn android pulse.Niet met bleu tooth en ook niet met usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs4Bugs
Al geprobeerd via het telefoonicoontje in de instellingenwidget? Die waar je je wifi,bleutooth ed. aan en uit kan zetten? Tetheren gaat bij mij zonder problemen. Telefoon (nokia N82) gekoppeld met Archos 101 en daarna via het telefoonicoontje verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al tig keren geprobeerd maar hij blijft zeggen "gekoppeld maar niet verbonden".
Op de pulse staat 2.1 en op de archos 2.2 froyo .,kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* * CLB is trots op de 100.000e view die vandaag in dit topic heeft plaatsgevonden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
We gaah lekker met de posts over dit device :)

Als ik wat typ, zie ik het zowel in het berichtenkader, maar ook op de archos boven het keyboard.
Is er geen auto-aanvul/woordenboek op?
De 5 tekenm s!?, @_ zijn handig, maar 0-9 was toch ook makkelijk geweest.

Kom net uit de stad en heb ff n 16GB usb stick en n 8GB micro sd gehaaldb Dat streamen gaat perfect, maar laat niet graag mn pc de hele nacht aan (heb soms geen zin om mn pc uit te zetten ;)

Een programma op mn archos om mn pc uit te zetten zou ook handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
http://www.rptech-world.c...e-shutdown-remote-pc.html

Beetje een handigheidje ipv een echte app, maar het is wel mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik ga t ff bestuderen.

SD kaart zit erin met inception op 720 met ondertiteling.....wauw! :) Vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferry34 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:17:
Als ik wat typ, zie ik het zowel in het berichtenkader, maar ook op de archos boven het keyboard.
Installeer je toch een ander toetsenbord =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ben een voor mij toch gelukkige bezitter van een archos 101.
Alles werkt prima, alleen kan ik mijn gedeelde bestanden niet zien, wel vanaf ander vista computer.
Vraagt steeds een wachtwoord, ook al is er geen ingesteld.
Kan iemand mij helpen
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:01:
Hallo,
Alles werkt prima, alleen kan ik mijn gedeelde bestanden niet zien, wel vanaf ander vista computer.
Kan iemand mij helpen
Bedankt
Heb hetzelfde probleem met windows 7 64 bit, 32 bit vista is geen probleem.
Maar heb wel werkend GPS op de Archos 70.
Stap voor stap komen we verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een week de archos 70 250 GB
hij werkte perfect tot 2 dagen terug, op een of andere manier kan hij het interne geheugen niet meer vinden, ik heb hem geupdate naar Froyo, en toen deed hij het weer. Maar nadat hij vastliep kon ik weer mijn bestanden niet openen.
Nu doet hij het maar soms, maar loopt hij bijna altijd meteen vast.
Toen ik hem weer aan de pc koppelde vond hij hem ook niet meer als 70H wat hij normaal doet maar als schijf F en kon ik het niet openen om mijn bestanden te bekijken.
Weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet goed ontkoppelt toen je 'm een keer uit de PC haalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik kan hem best een keer niet goed ontkoppeld hebben toen de archos vast liep aan de pc vast.
Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban Dee
  • Laatst online: 07-01-2022

Ban Dee

Bedrijfsaccount Bandee
Ferry34 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:17:
We gaah lekker met de posts over dit device :)

Kom net uit de stad en heb ff n 16GB usb stick en n 8GB micro sd gehaaldb Dat streamen gaat perfect, maar laat niet graag mn pc de hele nacht aan (heb soms geen zin om mn pc uit te zetten ;)

Een programma op mn archos om mn pc uit te zetten zou ook handig zijn ;)
Je hebt een proggramma waarbij je je gehele computer kan besturen of kijkne wat iemand anders aan het doen is: even een link naar een filmpje

PhoneMyPC
YouTube: Android Remote Desktop Connection App: PhoneMyPC\

Gmote en remote desktop proberen ps.Heb er zelf nog nooit mee gewerkt maar ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban Dee
  • Laatst online: 07-01-2022

Ban Dee

Bedrijfsaccount Bandee
Ferry34 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:58:
Heg wel n link gevondeh waar wordt gezegd dat ik eerst de archos helemaal moet terugzettej naar fabrieksinstelling. Klopt dat?
KLopt je moet hem terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Hoefde toch niet gelukkig. Besttand gedownload en opnieuw opstarten was voldoende.
CLB schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:51:
[...]

Installeer je toch een ander toetsenbord =)
Had ik gedaan maar die veroorzaakte vastlopers.
Ban Dee schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:48:
[...]

Je hebt een proggramma waarbij je je gehele computer kan besturen of kijkne wat iemand anders aan het doen is: even een link naar een filmpje

PhoneMyPC
YouTube: Android Remote Desktop Connection App: PhoneMyPC\

Gmote en remote desktop proberen ps.Heb er zelf nog nooit mee gewerkt maar ziet er wel goed uit.
Interessant. Usb stick werkt trouwens ook makkelijk om films op te kijken.

[ Voor 106% gewijzigd door Ferry34 op 16-01-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:06
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:58:
Ik heb nu sinds een week de archos 70 250 GB
hij werkte perfect tot 2 dagen terug, op een of andere manier kan hij het interne geheugen niet meer vinden, ik heb hem geupdate naar Froyo, en toen deed hij het weer. Maar nadat hij vastliep kon ik weer mijn bestanden niet openen.
Nu doet hij het maar soms, maar loopt hij bijna altijd meteen vast.
Toen ik hem weer aan de pc koppelde vond hij hem ook niet meer als 70H wat hij normaal doet maar als schijf F en kon ik het niet openen om mijn bestanden te bekijken.
Weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn?
Dit is niet de eerste keer dat ik dit lees,
Misschien loont het om op dit forum te kijken: Archosfans.com - Archos 70
Daar staan meerdere topics met als onderwerp bijvoorbeeld: hdd fail.

Ik zie dit probleem steeds vaker op forums terugkomen, En ik begin sterk te twijvelen of ik het apparaat wel moet kopen als ik al die berichten zo lees.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja als er wat te klagen valt of er is iets negatiefs over een apparaat / persoon / kwestie
te melden dan gaat iedereen gelijk het internet op om hun beklag te doen over van alles...

Mensen die helemaal blij zijn met hun apparaat zie je vaak nooit meer terug, zo simpel is 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs4Bugs
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:22:
al tig keren geprobeerd maar hij blijft zeggen "gekoppeld maar niet verbonden".
Op de pulse staat 2.1 en op de archos 2.2 froyo .,kan het daar aan liggen?
Dat blijft bij mij ook staan bij de bt instellingen. Wel heb ik dan onder draadloos en netwerken, een bt tetherfunctie op de archos, waarmee je tetheren aan en uit kan zetten. Of het versieverschil uitmaakt, dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:01:
Hallo,
Kan iemand mij helpen
Bedankt
Misschien kan mijn oplossing je helpen:

Bartske in "Archos 70 / 101 internet tablets"
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste