• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 13:10
[mbr]Afgesplitst van HTC HD7 - Windows Phone 7 - Deel 1.

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC HD7 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
• Discussie over mooie aanbiedingen voor de HD7.
• Discussie en meldingen over wanneer we de HD7 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de HD7 horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het HTC HD7 - Windows Phone 7 - Deel 1.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Vandaag naar o2(duitsland) gebeld maar die denken hem pas volgende week te krijgen in de winkel.

Op de website staat ook nog steeds niets. Vreemd dat ze dan met zo'n partij een deal sluiten die niet echt moeite lijkt te doen om ze te verkopen.

[Voor 67% gewijzigd door BastiaanN op 07-11-2010 12:18]

• NoFate
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:35
@ thread starter : Hier kan je de phone preorderen : http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-HD7-EU

• Emrulez
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15-09 13:26
Thanx heb het goegevoegd!

• LCP
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-09 21:57

LCP

Biertje?

Preorderen kan ook via de Duitse Amazon site: http://www.amazon.de/HTC-...er-Speicher/dp/B0046RDWBC

edit:
Je hebt hiervoor wel een Creditcard nodig

[Voor 18% gewijzigd door LCP op 21-10-2010 17:04. Reden: Extra info toegevoegd]

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

• Manuel
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16:58
Vermeld er wel even bij dat als je de telefoon bij Amazon.de wilt kopen dat je een creditcard nodig hebt. :)
Mijn bestelling:
"Bestellt von Manuel. Sie haben diesen Artikel am 19. Oktober 2010 gekauft. Bestellung ansehen."
Als het goed is zet Amazon.de de telefoon op 5 november 'for sale', linkje: clicky

De HTC HD7 heeft veel overeenkomsten met de HD2, het uiterlijk is het enige tenopzichte van de HD2 wat evranderd is. De hardware lijkt identiek te zijn.
Ik neem aan dat dit veranderd moet zijn? :)

[Voor 15% gewijzigd door Manuel op 21-10-2010 16:58]

• Zyanox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-08 09:59
Ik ga de telefoon laten halen door een kennis in engeland en laat hem de telefoon opsturen naar mij. Scheelt toch wel mooi 150-200 euro en je hebt hem nu tenminste! Misschien een aanrader voor andere mensen hier :).

• Cheeky
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 05-07 13:56
Zyanox schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:51:
Ik ga de telefoon laten halen door een kennis in engeland en laat hem de telefoon opsturen naar mij. Scheelt toch wel mooi 150-200 euro en je hebt hem nu tenminste! Misschien een aanrader voor andere mensen hier :).
Issie daar te koop voor 400 euro dan?

• Manuel
Zyanox schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:51:
Als dat het geval is wil ik zelfs nog wel even met de boot naar Engeland toe als het daar dan zoveel goedkoper is. Ik kan mij het eigenlijk niet voorstellen, aangezien een pond meer waard is dan een euro (als ik XE.com zo zie). (1 pond = €1.14915)

• Zyanox
Nou nee, hij is 380 pond bij o2 pay and go, en dat is omgerekend 436.93 euro op dit moment.. Scheelt wel een hoop met de prijzen hier in nederland.

• Manuel
Dan mag ik voor jou hopen dat het toestel toch echt sim-lock vrij is, anders kun je de telefoon weer terugsturen omdat je er dan niet mee kan bellen (toch erg belangrijk voor een telefoon...).

Ik verwacht mijn HD7 sowieso op 10/11 november hier bij mij in de bus te vinden aangezien Amazon.de hem op de 3e dus gaat verkopen. (T-Mobile versie dacht ik, zonder branding en sim-lock :)).

• Zyanox
EDIT: Zijn dus niet sim-lock vrij volgens o2.. Zal dan ook wel niet in Duitsland zijn..

[Voor 89% gewijzigd door Zyanox op 02-11-2010 22:35]

• alaintje
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:58
Helaas, ik heb niemand in Engeland wonen.
Dan maar Duitsland, woon toch net over de grens, is maar 420 euro ex. btw.
Dan is het hetzelfde als 420 inc. btw vanuit Engeland.
Zie uit naar deze telefoon :D ! Ik snap wel niet compleet hoe dat nu werkt met Xbox Live enzo.
Als mijn Gmail account, waar mijn Xbox Live account op staat, nu Engels is, werkt het dan wel?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• Zyanox
Ja dat is iets wat ik dus ook niet weet, we zullen het zien.. Als het goed is krijg ik mijn HD7 volgende week ergens binnen!
Vanaf welke provider koop je die dan?

• tss68nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:48
Manuel schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:15:
[...]

Als dat het geval is wil ik zelfs nog wel even met de boot naar Engeland toe als het daar dan zoveel goedkoper is. Ik kan mij het eigenlijk niet voorstellen, aangezien een pond meer waard is dan een euro (als ik XE.com zo zie). (1 pond = €1.14915)
De pond staat laag inderdaad. Kopen in engeland hoef je de boot niet voor te nemen: www.borderlinx.com. Accountje aanmaken, daar laten leveren, en vervolgens voor 30 euro naar NL laten versturen met DHL.

Werkt prima. Denk er echter wel goed over na voor je een telefoon in het buitenland koopt. Je kan je telefoon in NL dan met geen enkele mogelijkheid meer verzekeren. Voor wie dit niet belangrijk is.... borderlinx.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Manuel
Echt een hele mooie site en het is ook goed duidelijk alleen is het voor mij nu al goedkoper om het gewoon via Amazon.de te bestellen. Dan ben ik zeker dat het ook goed wordt verstuurt (no-offence).

• Zyanox
Ik ben erachter gekomen dat dus o2 de HD7 verkoopt met simlock, dus ik stap af van deze telefoon. Ik ga naar de Samsung Omnia 7 (goedkoper + mooier scherm). Wel jammer want ik vond het grote scherm en het uiterlijk mooier van de HD7.

• Manuel
Zyanox schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:21:
Ik ben erachter gekomen dat dus o2 de HD7 verkoopt met simlock, dus ik stap af van deze telefoon. Ik ga naar de Samsung Omnia 7 (goedkoper + mooier scherm). Wel jammer want ik vond het grote scherm en het uiterlijk mooier van de HD7.
Mwah, dit toestel is er ook gewoon zonder sim-lock zoals bij Amazon (ook zonder branding), dat zal dan eigenlijk niet de reden kunnen zijn, aangezien er meerdere webshops op the interwebs zijn.

Het is best jammer dat de HD7 geen AMO-LED scherm heeft maar ik kan er wel mee leven. :)

Aangezien er geen extra topic meer is voor Windows Phone 7 ga ik het hier maar even posten. Hier een leuk (e-book) van Charles Petzold: 'Programming Windows Phone 7'.

offtopic:
Ja, hij is gratis en hij staat op de auteur zijn website ook voor noppes.

[Voor 211% gewijzigd door Manuel op 03-11-2010 18:20]

• alaintje
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:58
Als ik hem nu prepaid bestel bij de conrad heb ik hem dan 9 november? Want dit is allemaal zo onduidelijk?
Kan iemand hier nu even één duidelijk antwoord geven?
Waarom kost de telefoon trouwens 75 euro per maand, 2 jaar lang, als je hem gratis wilt hebben.
Koop hem gewoon prepaid en dan sim-only abbo erbij, althans dat wil ik :p .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• LOTG
Heeft iemand meer ergens kunnen vinden wanneer Amazon.de verwacht de telefoons te krijgen. Al een tijdje geleden georderd maar er staat nog steeds nergens iets over een verwachte leverdatum.

• Manuel
LOTG schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:27:
Heeft iemand meer ergens kunnen vinden wanneer Amazon.de verwacht de telefoons te krijgen. Al een tijdje geleden georderd maar er staat nog steeds nergens iets over een verwachte leverdatum.
Ik zag laatst dat het op 5 november stond, maar Amazon heeft het snel weer verwijderd. Als het goed is wordt het deze week of volgende week dat ze hem gaan verkopen, aangezien andere webwinkels (Cyberport, Redcoon) ze wel gewoon over een week of 2 beschikbaar zullen zijn.

• john-hendriks
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 26-09 01:28
binnen bij de belcompany, vandaag

• LOTG
Waar? In Nederland? Op de website is in iedergeval niets te vinden.

• LCP

LCP

Biertje?

Had de HD7 besteld via Redcoon maar de levertijd veranderde vandaag ineens van 4 dagen in 3 weken... Toch maar geannuleerd en alsnog via Belsimpel besteld samen met een abonnement. Heb Belsimpel vandaag gebeld en ze verwachten de HD7 echt volgende week binnen te hebben... Nu maar hopen dat dit ook waar gemaakt wordt... Ik kan namelijk niet wachten om 'm in m'n handen te hebben! :)

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

• Fireb@ll
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-08 12:26
LOTG schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:30:
[...]

Waar? In Nederland? Op de website is in iedergeval niets te vinden.
Ik denk dat hij de trophy bedoelt. Die hadden ze binnen bij belcompany.

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:55

TheVMaster

Moderator WOS
Nu heb ik wat 'ongemakkelijkheden' met HTC gehad waardoor ze mij nu de mogelijkheid bieden om een nieuwe HTC telefoon uit te zoeken. Nu is mijn oog gevallen op de HD7, maar die is nog niet beschikbaar in Nederland voor zover ik heb begrepen...

En nu bedoel ik niet de grijze import, maar echt via HTC NL aangezien ze mijn huidige toestel via het reparatiecentrum willen laten switchen voor een nieuw toestel. Aangezien ik alleen kan kiezen uit de 'beschikbare' toestellen lijkt het erop dat ik toch geen HD7 kan kiezen.... :+ Is er al enig zicht op een mogelijke NL release van de HD7?

• LOTG
Amazon heeft hem eindelijk op voorraad (tenminste dat zeggen ze), een email ook gehad dat hij eind deze week, begin volgende aan zou moeten komen.

Hopen dat hij dan ook eindelijk komt.

• Manuel
Ik heb net mijn bestelling bij Amazon gedropt.. Ze waren te beroerd om mij een leverdatum te geven terwijl die voor andere shops wel duidelijk waren (zoals Belsimpel). Heb de telefoon nu dan ook bij Belsimpel besteld en ook alvast betaald (€500 excl. BTW); hopelijk volgende week in huis.

• DennisHD7
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-07-2011
Zal je zwaar tegen vallen..
Want ik heb hem de 10e besteld en alles is rond. Alleen ze hebben nog geen toestellen. De levering is nog niet binnen. En ze kunnen niet zeggen of ze binnen 2 dagen er zijn of binnen week of 2 weken. Dus je heb dikke kans dat je net zo lang kan wachten als andere webshops.. Vind het een beetje naaierig van belsimpel. Eerst kreeg ik iemnad. overmorgen heeft u hem. en daarna duurt nog wel dikke week. en andere die noemt zelfs 2 weken..

• jaspa
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 27-09 20:41
Ik heb mijn HTC HD7 wel al binnen via Expansys (HTC Partner), aangezien ik een van de eerste was die een pre-order plaatste. Daar is het toestel ondertussen ook weer uitverkocht. Ze konden me wel vertellen dat vanwege de grote vraag naar provider gebonden toestellen in Amerika en Duitsland, HTC eerst aan die vraag wil voldoen en vervolgens simlockvrije toestellen gaat uitleveren. De verwachte leverdatum (bij Expansys) is daarom opgeschort naar de eerste week van december. Wie weet geld dat ook voor de andere webshops...

• Manuel
Zojuist even met Belsimpel gebeld n.a.v. je reactie en wat ik van de medewerker heb vernomen is dat ze geen negatieve berichten hebben gekregen van hun leverancier en dat hij er dus maandag moet zijn bij hun. Natuurlijk kan ik hier geen rechten aan ontlenen maar heb tot nu toe goede ervaringen met Belsimpel en het is tot nog toe niet voorgekomen dat ze mij hebben voorgelogen over de levertijd.

Nuja, ik zie vanzelf wel een mannetje van de DPD die een pakketje meeheeft met mijn naam er op. :)

• DennisHD7
Manuel schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:21:
Zojuist even met Belsimpel gebeld n.a.v. je reactie en wat ik van de medewerker heb vernomen is dat ze geen negatieve berichten hebben gekregen van hun leverancier en dat hij er dus maandag moet zijn bij hun. Natuurlijk kan ik hier geen rechten aan ontlenen maar heb tot nu toe goede ervaringen met Belsimpel en het is tot nog toe niet voorgekomen dat ze mij hebben voorgelogen over de levertijd.

Nuja, ik zie vanzelf wel een mannetje van de DPD die een pakketje meeheeft met mijn naam er op. :)
Okok. mooi om te horen. Dus dan kunnen we hem woensdag verwachten. zit er echt al een maand op te wachten. Hahahaah zoon mooi toestel :D ik bestel ndertussen wel beschermlaagje en een hoesje.. kan ie lang mee ;)

• LOTG
Mijn amazon(de) order van 30 october inderdaad vandaag gekregen. Hij staat afwisselend auf lager dus je zou eens kunnen kijken of hij dan ook direct verstuurd word.

• LCP

LCP

Biertje?

Zag zojuist een busje van DPD voorbij rijden en ik dacht: YES!!!! Daar is ie! Bleek helaas niet zo te zijn... :( Dan moet ie er morgen echt zijn (hoop ik) Heb 'm besteld bij Belsimpel.nl en zoals Manuel al zegt, als ze 'm daadwerkelijk maandag op voorraad hebben, dan moet ie er woensdag toch echt wel zijn... Kan niet wachten! :) Aaarghhh!!! Wachten duurt zooooo lang :(

• Manuel
@LCP: Ik heb vandaag maar eens weer een mailtje naar Belsimpel.nl gestuurd omdat de levering indicatie nog steeds op 2 a 4 werkdagen staat (net als vorige week). Zijn ze te lui om te updaten of was die status gewoon al helemaal fout...

offtopic:
Redcoon heeft de telefoon inmiddels wel op voorraad

edit:
Zojuist antwoord gekregen van Belsimpel:
Geachte heer de Ruiter,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij verwachten deze week een grote levering van de HTC HD7 te krijgen van onze leverancier. Vandaar dat de levertijd die op onze website staat ook 2 -5 werkdagen beslaat. Waarschijnlijk kunt u uw telefoon inderdaad deze week of begin volgende week verwachten. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

[Voor 47% gewijzigd door Manuel op 23-11-2010 18:49]

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:45:
@LCP: Ik heb vandaag maar eens weer een mailtje naar Belsimpel.nl gestuurd omdat de levering indicatie nog steeds op 2 a 4 werkdagen staat (net als vorige week). Zijn ze te lui om te updaten of was die status gewoon al helemaal fout...

offtopic:
Redcoon heeft de telefoon inmiddels wel op voorraad

edit:
Zojuist antwoord gekregen van Belsimpel:

[...]
Precies dezelfde mail heb ik gekregen ;) vind het belachelijk! ik krijg elke keer te horen in deze week.. in deze week.. begin volgende week.. echt ik wil die mobiellll

• Manuel
DennisHD7 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:37:
[...]

Precies dezelfde mail heb ik gekregen ;) vind het belachelijk! ik krijg elke keer te horen in deze week.. in deze week.. begin volgende week.. echt ik wil die mobiellll
Laten we wel even op niveau blijven dan. :)

Het gaat mij er niet zozeer om wanneer ik hem krijg, alleen ben ik van mening als iemand mij dat door de telefoon doorgeeft dat ik hem deze week thuis kan verwachten, dat ik hem dan ook echt deze week thuis kan verwachten. Als ze het niet zeker zijn, laat ze dat dan gewoon direct zeggen. Scheelt mij nog een e-mail sturen en hun een antwoord terugsturen.

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:49:
[...]

Laten we wel even op niveau blijven dan. :)

Het gaat mij er niet zozeer om wanneer ik hem krijg, alleen ben ik van mening als iemand mij dat door de telefoon doorgeeft dat ik hem deze week thuis kan verwachten, dat ik hem dan ook echt deze week thuis kan verwachten. Als ze het niet zeker zijn, laat ze dat dan gewoon direct zeggen. Scheelt mij nog een e-mail sturen en hun een antwoord terugsturen.
Okok, Maar hij is nog steeds niet binnen hahaha(a) weer zeiden ze eind van de week. of deze week verwachten we wat. en nu zeiden ze maandag. en wss is maandag het excuus jaaa.., we hopen op woensdag. Vind het jammer. heel jammer.

• Manuel
Hier precies hetzelfde.. Ik bel er morgen nog maar eens achteraan, als ze de telefoon morgen nog niet hebben ga ik de koop 'ontkrachten' en hem dan maar bij Redcoon bestellen. Kan je nagaan dat daar de telefoon goedkoper is en dat ze hem daar werkelijk waar op voorraad hebben. Ik vind het erg jammer van Belsimpel dat ze de klanten blijven voorliegen met '2 tot 4 werkdagen' terwijl we nu al 2 weken verder zijn.

• Manuel
[update]
Zojuist weer met Belsimpel gebeld en precies zoals jij al zegt DennisHD7, het is nu weer 'begin volgende week'. Mij is dat smoesje inmiddels 3x door de telefoon verteld en ik ben het gewoon zat met hun, elke keer is het 'begin volgende week' en dit stinkt gewoon aan alle kanten.

Hier nog een e-mail van 24 november waarin wordt gezegt dat het begin deze week er moet zijn of anders moest het er eind vorige week zijn:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht aan Belsimpel.

Zoals u al weet zijn de HTC toestellen moeilijk leverbaar op dit moment. De toestellen zijn in beperkte mate leverbaar in nederland dit heeft onze leverancier ook aan ons terug gekoppeld. Nu heb ik na gevraagd wanneer wij deze binnen kunnen verwachten, de desbetreffende afdeling heet aan mij terug gekoppeld dat wij eind deze week of begin volgende week genoeg toestellen kunnen verwachten om al onze wachtende klanten te kunnen voorzien. Ik kan u dus geen harde garabntie geven wanneer het toestel naar u verstuurd wordt echter ontvangt u op de dag van verzending een email met daarin een track & trace code van DPD zodat u het pakket kan volgen tijdens het transport.

Misschien bent u in de mogelijkheid om het product bij ons af te halen op de grote markt in Groningen? Dan hoft u namelijk niemand te regelen om het pakket in ontvangst te nemen. Wij stroten dan uiteraard de verzendkosten terug op uw rekening.

Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Censor de Censor
Nu vraag ik mij af wat ze bedoelen met begin volgende week, maandag en dinsdag (morgen dus) of weer wat anders. Dit was echt mijn laatste telefoonaankoop daar, als ze mij niet eens de waarheid willen zeggen van wanneer die toestellen nou leverbaar zijn dan houd het voor mij op.

• DennisHD7
Manuel schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:21:
[update]
Zojuist weer met Belsimpel gebeld en precies zoals jij al zegt DennisHD7, het is nu weer 'begin volgende week'. Mij is dat smoesje inmiddels 3x door de telefoon verteld en ik ben het gewoon zat met hun, elke keer is het 'begin volgende week' en dit stinkt gewoon aan alle kanten.

Hier nog een e-mail van 24 november waarin wordt gezegt dat het begin deze week er moet zijn of anders moest het er eind vorige week zijn:

[...]

Nu vraag ik mij af wat ze bedoelen met begin volgende week, maandag en dinsdag (morgen dus) of weer wat anders. Dit was echt mijn laatste telefoonaankoop daar, als ze mij niet eens de waarheid willen zeggen van wanneer die toestellen nou leverbaar zijn dan houd het voor mij op.
Vandaag even weer gebelt en kreeg een meneer aan de lijn die dan net zoals al die andere zegt. heeft u een momentje geduld *alsof ze het gaan vragen* en dan binnen 10seconden weer bedankt voor het wachten zeggen. Dan met de mededeling komen dat ze deze week een groot aantal binnen krijgen en dat er al meerdere aantal mensen hun bestelling hebben gekregen die al vroeg waren met bestellen. ( volgens mij best bullshit maar je kan het niet bewijzen ) Ik daarop zei dat ik al 20 dagen wacht terwijl het 2-4 werkdagen duurt. Hij zei daarop dat hun ook niet leuk vonden en dat hij begrijpt dat ik teleurgesteld ben. En of ik nog even geduld kan hebben. Eind van de week ga ik gewoon vragen of ik een tegemoetkoming kn krijgen hoor. Dan geven ze me maar zoiezo de verzendkosten terug. Want dit slaat nergens op. Op je site vermelden dat het 2-4 werkdagen duurt en dan elke keer zeggen morgen of overmorgen. of volgende week. En dat al 4 weken lang!! wordt een hele slechte review voor de heren van belsimpel daar. Ik heb ondertussen nu dus geen mobiel of niks. Krijg elke keer de hoop dat ie snel komt. Hoef ik niks te kopen. Maar achteraf had ik beter effe een mobieltje kunnen kopen die wel binnen 2minuten leverbaar was.
Zielig dit. Mensen voorliegen..

• Manuel
DennisHD7 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:35:
[...]

Vandaag even weer gebelt en kreeg een meneer aan de lijn die dan net zoals al die andere zegt. heeft u een momentje geduld *alsof ze het gaan vragen* en dan binnen 10seconden weer bedankt voor het wachten zeggen. Dan met de mededeling komen dat ze deze week een groot aantal binnen krijgen en dat er al meerdere aantal mensen hun bestelling hebben gekregen die al vroeg waren met bestellen. ( volgens mij best bullshit maar je kan het niet bewijzen ) Ik daarop zei dat ik al 20 dagen wacht terwijl het 2-4 werkdagen duurt. Hij zei daarop dat hun ook niet leuk vonden en dat hij begrijpt dat ik teleurgesteld ben. En of ik nog even geduld kan hebben. Eind van de week ga ik gewoon vragen of ik een tegemoetkoming kn krijgen hoor. Dan geven ze me maar zoiezo de verzendkosten terug. Want dit slaat nergens op. Op je site vermelden dat het 2-4 werkdagen duurt en dan elke keer zeggen morgen of overmorgen. of volgende week. En dat al 4 weken lang!! wordt een hele slechte review voor de heren van belsimpel daar. Ik heb ondertussen nu dus geen mobiel of niks. Krijg elke keer de hoop dat ie snel komt. Hoef ik niks te kopen. Maar achteraf had ik beter effe een mobieltje kunnen kopen die wel binnen 2minuten leverbaar was.
Zielig dit. Mensen voorliegen..
Hier precies hetzelfde, hun zitten nu als het ware lekker te rentenieren terwijl ik de HD7 al 3x thuis had kunnen hebben via andere webshops (Amazon.de, Redcoon, Conrad). Het ziet er naar uit dat dit pas begin januari wordt voordat het toestel er uiteindelijk is. Je zult zien dat er dan wel een nieuw toestel is uitgekomen met Windows Phone 7, het lijkt net of ze hierop wachten.

Ik ben in ieder geval de houding van het personeel bij Belsimpel niet te spreken, 'enthousiaste klantenservice', laat mij niet lachen. Telkens krijg je dezelfde leugen voorgeschoteld of zoals nu bij jou dat wij de laatkomers zijn en maar even een maand of 2 extra moeten wachten (daar loopt het toch wel op uit). Ik ga maar eens bellen over een tegemoetkoming van dit lange wachten, als ik dit had geweten dan had ik het toestel wel gewoon in Duitsland gekocht.

Eerste en laatste aankoop van mij bij Belsimpel. (Zo te zien moeten deze 'discussie' verder voeren in de pricewatch).

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:56:
[...]

Hier precies hetzelfde, hun zitten nu als het ware lekker te rentenieren terwijl ik de HD7 al 3x thuis had kunnen hebben via andere webshops (Amazon.de, Redcoon, Conrad). Het ziet er naar uit dat dit pas begin januari wordt voordat het toestel er uiteindelijk is. Je zult zien dat er dan wel een nieuw toestel is uitgekomen met Windows Phone 7, het lijkt net of ze hierop wachten.

Ik ben in ieder geval de houding van het personeel bij Belsimpel niet te spreken, 'enthousiaste klantenservice', laat mij niet lachen. Telkens krijg je dezelfde leugen voorgeschoteld of zoals nu bij jou dat wij de laatkomers zijn en maar even een maand of 2 extra moeten wachten (daar loopt het toch wel op uit). Ik ga maar eens bellen over een tegemoetkoming van dit lange wachten, als ik dit had geweten dan had ik het toestel wel gewoon in Duitsland gekocht.

Eerste en laatste aankoop van mij bij Belsimpel. (Zo te zien moeten deze 'discussie' verder voeren in de pricewatch).
Zeg me maar wat er uit je telefoon gesprek is gekomen..:D als je een tegoedkoming krijgt kan ik die ook wel meteen eisen. :D 10november had ik bestelling geplaats. eigenlijk al eerder maar vanwege contracten dit effe later.

• Manuel
DennisHD7 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:12:
[...]

Zeg me maar wat er uit je telefoon gesprek is gekomen..:D als je een tegoedkoming krijgt kan ik die ook wel meteen eisen. :D 10november had ik bestelling geplaats. eigenlijk al eerder maar vanwege contracten dit effe later.
Ik heb zojuist dezelfde medewerker aan de lijn gehad als jij ook hebt gehad, hij had het namelijk ook al over een klant die naar de levertijd vroeg van de HD7. Hij heeft mij nu precies hetzelfde verteld, gisteren zijn er een aantal de deur uit gegaan en het is nog niet zeker of wij hem nou begin volgende week kunnen verwachten, hij kon mij dat in ieder geval niet garanderen. Indien ik begin volgende week niets van hun heb gehoord (lees: geen belletje heb gehad) over dat ik hem kan komen ophalen dan eis ik een tegemoetkoming want dit is niet meer leuk. Het kost alleen maar frustratie en waarvoor. Het zit me inmiddels tot hier....

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:18:
[...]

Ik heb zojuist dezelfde medewerker aan de lijn gehad als jij ook hebt gehad, hij had het namelijk ook al over een klant die naar de levertijd vroeg van de HD7. Hij heeft mij nu precies hetzelfde verteld, gisteren zijn er een aantal de deur uit gegaan en het is nog niet zeker of wij hem nou begin volgende week kunnen verwachten, hij kon mij dat in ieder geval niet garanderen. Indien ik begin volgende week niets van hun heb gehoord (lees: geen belletje heb gehad) over dat ik hem kan komen ophalen dan eis ik een tegemoetkoming want dit is niet meer leuk. Het kost alleen maar frustratie en waarvoor. Het zit me inmiddels tot hier....
Vraag me af af er wel werkelijk mensen zijn die vandaag of morgen hun toestel op de mat krijgen....^.o
Enige verschil met jou en mij is dat ik hem met een hii abonnement heb en jij volgens mij los?

• Manuel
DennisHD7 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:27:
[...]

Vraag me af af er wel werkelijk mensen zijn die vandaag of morgen hun toestel op de mat krijgen....^.o
Enige verschil met jou en mij is dat ik hem met een hii abonnement heb en jij volgens mij los?
Inderdaad, alleen hoort daar niet een verschil van levertijd in te zitten (tenzij het een provider gebonden toestel is, zoals de iPhone).

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:37:
[...]

Inderdaad, alleen hoort daar niet een verschil van levertijd in te zitten (tenzij het een provider gebonden toestel is, zoals de iPhone).
Neee.., weet alleen dat je een t-mobile versie heb en een gewone htc. En ik krijg dus gewoon dezelfde als jou . unlock :D Achja.. we wachten het af. Vanmiddag weer even bellen..

• Manuel
Haha, je blijft ze ook maar lastig vallen (groot gelijk hoor). Ik ben weer even aan de slag en houd mijn e-mail in de gaten.

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:42:
Haha, je blijft ze ook maar lastig vallen (groot gelijk hoor). Ik ben weer even aan de slag en houd mijn e-mail in de gaten.
Toevallig heb ik ook een dag vrij. Kijk ik wil hun niet tot grote last zijn. Maar ik vind het belachelijke gewoon dat ze elke keer zich er onderuit lullen. Dat dat zomaar kan..

• Manuel
DennisHD7 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:45:
[...]

Toevallig heb ik ook een dag vrij. Kijk ik wil hun niet tot grote last zijn. Maar ik vind het belachelijke gewoon dat ze elke keer zich er onderuit lullen. Dat dat zomaar kan..
Ik heb zojuist een telefoontje gekregen van Belsimpel n.a.v. mijn (gefrustreerde) e-mail die ik gisteravond heb verstuurd, even kort samengevat: ze krijgen niet alles in 1 grote bundel, alles is verdeeld in kleine porties en het duurt daardoor iets langer allemaal.

Als ze mij dit nou direct hadden gezegd dan was deze heisa er helemaal niet geweest en dan had ik gewoon rustig afgewacht.

• LCP

LCP

Biertje?

Ik kan me zo vinden in alle reacties hier. Heb precies hetzelfde! Al 4 mails gestuurd inmiddels. De een-a-laatste was met dezelfde reactie van; "binnenkort verwachten wij blabla". En, "op zeer korte termijn verwachten we een levering blablabla". Ik was het zat en heb ze vorige week gevraagd om een indicatie te geven. Kreeg daaropvolgend het volgende antwoord:

"Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht aan Belsimpel.

Ik heb contact opgenomen met de afdeling die over de binnenkomende toestellen gaat. Wij verwachten eind deze week en begin volgende week voldoende toestellen binnen om al onze wachtende klanten te kunnen voorzien.

Echter kan ik u dus geen harde garantie geven wat de exacte levertijd is, vandaar dat ik u nog even wil vragen voor uw begrip.

Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.
"

Het is inmiddels dinsdag en nog steeds geen track & trace mail :( :'(
Heb net maar weer eens een mail gestuurd. Ben het wel zat dat de levertijd al bijna 2 weken op 2 - 4 werkdagen staat en er nog steeds geen toestel afgestuurd is... Als er over 2 dagen nog niets is, dan ga ik ook zeker compensatie eisen. Dit is echt van de zotte! :(

[Voor 0% gewijzigd door LCP op 30-11-2010 15:35. Reden: Typo's]

• Manuel
Er zijn gisteren X telefoons verstuurd als ik de medewerker van Belsimpel mag geloven (ik noem zijn naam expres niet) naar klanten die net iets eerder als ons zouden hebben besteld. Ze krijgen deze telefoons per portie binnen (eg: 25 stuks per week) en die moeten ze dan opsturen. Net als jij (@LCP) was ik het zat met hun en heb ik eens een kwade e-mail verstuurd met daarin de oproep om mijn vragen te beantwoorden zonder dat deze aankoop gaat escaleren.

Jammer genoeg moet je eerst heel veel 'zeuren' / opwinden over dit voordat er eindelijk gehoor aan wordt gegeven.

PS: Als je wordt opgebeld en je gaat klagen over de levertijd en ze dragen het argument aan 'dat staat in de algemene voorwaarden' dat staat er dus duidelijk niet in. :)

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:30:
Er zijn gisteren X telefoons verstuurd als ik de medewerker van Belsimpel mag geloven (ik noem zijn naam expres niet) naar klanten die net iets eerder als ons zouden hebben besteld. Ze krijgen deze telefoons per portie binnen (eg: 25 stuks per week) en die moeten ze dan opsturen. Net als jij (@LCP) was ik het zat met hun en heb ik eens een kwade e-mail verstuurd met daarin de oproep om mijn vragen te beantwoorden zonder dat deze aankoop gaat escaleren.

Jammer genoeg moet je eerst heel veel 'zeuren' / opwinden over dit voordat er eindelijk gehoor aan wordt gegeven.

PS: Als je wordt opgebeld en je gaat klagen over de levertijd en ze dragen het argument aan 'dat staat in de algemene voorwaarden' dat staat er dus duidelijk niet in. :)
Staat nadat ik het heb doorgelezen wel iets over dat ze uiterlijk een maand na bestelling een mail sturen. en dan je kon ontbinden zonder onkosten en schadevergoeding. Maar ik wil niet ontbinden. Ik wil me toestel en alsnog een schade vergoeding. Heb al eventjes een mailtje gestuurd. hopen dat ik vandaag nog antwoord krijg.

• Manuel
Maar daar staat niet expliciet in dat de levertijd maar een indicatie is. Ik ben dat woord namelijk nergens tegengekomen in hun AGV of op enig andere pagina.

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:31:
Maar daar staat niet expliciet in dat de levertijd maar een indicatie is. Ik ben dat woord namelijk nergens tegengekomen in hun AGV of op enig andere pagina.
Dus wat wil je daarmee zeggen? Of wat kan je daarmee? Kan je daarmee hun aanklagen om het feit dat het 4 weken duurt? of een schadevergoeding eisen?
Een ding is zeker. me shop review die ik zoiezo nu ga schrijven. wordt erg negatief. Ik weet hun zijn ook afhankelijk van leverancier. Maar wie het meest bied krijgt als eerst de toestellen ;) Ze willen het blijkbaar zo goedkoop mogelijk inkopen. Nou je ziet het. Boze klanten omdat ze toestellen laat krijgen en mensen valse beloftes doen..

• Manuel
DennisHD7 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:44:
[...]

Dus wat wil je daarmee zeggen? Of wat kan je daarmee? Kan je daarmee hun aanklagen om het feit dat het 4 weken duurt? of een schadevergoeding eisen?
Een ding is zeker. me shop review die ik zoiezo nu ga schrijven. wordt erg negatief. Ik weet hun zijn ook afhankelijk van leverancier. Maar wie het meest bied krijgt als eerst de toestellen ;) Ze willen het blijkbaar zo goedkoop mogelijk inkopen. Nou je ziet het. Boze klanten omdat ze toestellen laat krijgen en mensen valse beloftes doen..
Het ging mij er om dat ze het wel zeggen dat het wordt gedekt door de AGV terwijl dat dus niet het geval is, er hoeft niet altijd een extra handeling achter te zitten (zoals aanklagen). ;)

Mijn gevoels zijn op dit moment een beetje gemixt over Belsimpel, de ene kant wel blij dat ze de klant benaderen als hij maar genoeg zeurt maar ook weer beetje 'kwaad' (kan even geen ander woord hiervoor bedenken) dat ze mij dus hebben voorgelogen over de gang van zaken. Waarom kan een bedrijf gewoon niet even normaal zeggen 'wij krijgen X per week en u bent binnenkort aan de beurt' (kort door de bocht maar het is een voorbeeld). In dit geval is het duidelijk voor de klant en weet de klant dat die binnen een paar weken het toestel thuis kan verwachten in plaats van de 'begin volgende week of volgende week' smoes.

Ik geef ze in ieder geval nog een kans, daar werken ook mensen en die maken ook fouten. :)

• DennisHD7
Manuel schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:56:
[...]

Het ging mij er om dat ze het wel zeggen dat het wordt gedekt door de AGV terwijl dat dus niet het geval is, er hoeft niet altijd een extra handeling achter te zitten (zoals aanklagen). ;)

Mijn gevoels zijn op dit moment een beetje gemixt over Belsimpel, de ene kant wel blij dat ze de klant benaderen als hij maar genoeg zeurt maar ook weer beetje 'kwaad' (kan even geen ander woord hiervoor bedenken) dat ze mij dus hebben voorgelogen over de gang van zaken. Waarom kan een bedrijf gewoon niet even normaal zeggen 'wij krijgen X per week en u bent binnenkort aan de beurt' (kort door de bocht maar het is een voorbeeld). In dit geval is het duidelijk voor de klant en weet de klant dat die binnen een paar weken het toestel thuis kan verwachten in plaats van de 'begin volgende week of volgende week' smoes.

Ik geef ze in ieder geval nog een kans, daar werken ook mensen en die maken ook fouten. :)
Okok is goed ;)

Buiten dit allemaal.. Bij redcoon bestelde iemand maandag het toestel. en had hem woensdag eind middag binnen...bedoel er niks mee hoor...(a)

• LCP

LCP

Biertje?

Sterker nog. Ik had eerst het toestel bij Redcoon besteld. Een week voordat ie geleverd zou worden, veranderde de levertijd indicatie ineens van 3 werkdagen naar 3 weken (!) Toen de bestelling via de mail op een vrijdag maar geannuleerd en de zaterdag erna besteld bij Belsimpel. Werd ik maandag gebeld door Redcoon met de mededeling dat mijn bestelling bij de verzendafdeling lag en of ik 'm nog steeds wilde annuleren... Pfff, ik balen natuurlijk, maar ja, had 'm al besteld bij Redcoon :( :'(
Nu zit ik inmiddels al sinds 12 november te wachten op m'n HD7... En Belsimpel maar uitstellen en uitstellen... :(
Vandmiddag wederom een mail gestuurd met dit als antwoord (moet ze wel nageven dat ze keurig zijn met het beantwoorden van mails)

"Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. We krijgen eind deze week naar verwachting genoeg geleverd om alle klanten uit te leveren. Helaas heeft onze leverancier de levering moeten uitstellen door de beperkte beschikbaarheid, maar op dit moment wordt aangegeven dat de levering hopelijk deze week nog wordt geleverd. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail."

Ik lees weer de woorden "naar verwachting" en "hopelijk". Zucht...

[Voor 0% gewijzigd door LCP op 30-11-2010 21:28. Reden: Kleine edits]

• DennisHD7
LCP schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:27:
Sterker nog. Ik had eerst het toestel bij Redcoon besteld. Een week voordat ie geleverd zou worden, veranderde de levertijd indicatie ineens van 3 werkdagen naar 3 weken (!) Toen de bestelling via de mail op een vrijdag maar geannuleerd en de zaterdag erna besteld bij Belsimpel. Werd ik maandag gebeld door Redcoon met de mededeling dat mijn bestelling bij de verzendafdeling lag en of ik 'm nog steeds wilde annuleren... Pfff, ik balen natuurlijk, maar ja, had 'm al besteld bij Redcoon :( :'(
Nu zit ik inmiddels al sinds 12 november te wachten op m'n HD7... En Belsimpel maar uitstellen en uitstellen... :(
Vandmiddag wederom een mail gestuurd met dit als antwoord (moet ze wel nageven dat ze keurig zijn met het beantwoorden van mails)

"Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. We krijgen eind deze week naar verwachting genoeg geleverd om alle klanten uit te leveren. Helaas heeft onze leverancier de levering moeten uitstellen door de beperkte beschikbaarheid, maar op dit moment wordt aangegeven dat de levering hopelijk deze week nog wordt geleverd. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail."

Ik lees weer de woorden "naar verwachting" en "hopelijk". Zucht...
Keurig? deze stuurde ze ook naar mij? al 3x!!! precies hetzelfde. heb er boos op gereageerd dat ik een serieus antwoord wil

• DennisHD7
DennisHD7 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:37:
[...]

Keurig? deze stuurde ze ook naar mij? al 3x!!! precies hetzelfde. heb er boos op gereageerd dat ik een serieus antwoord wil
Geachte ____,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Mijn excuses voor het ongemak. Onze leverancier heeft helaas aan ons aangegeven de toestellen waarschijnlijk deze week aan ons te kunnen uitleveren, zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij natuurlijk gelijk overgaan tot verzending van uw toestel. Ik kan u eventueel een gratis Bluetooth Headset aanbieden ter waarde van €33,-. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

_____

TOch weer netjes.. ;$ effe kijken welke dat is. :O

• DennisHD7
Heb een nieuwe orderstatus ;)

Orderstatus: Wordt aangesloten (nieuw)

Heb even nagevraagt wat dat nou daadwerkelijk is. En ze moeten hem bij hii nu klaarmaken. en dan sturenze hem op. dus toestel is binnen ;)

EDIT: BEL JE ZE..
Krijg je te horen dat het nog niet binnen is. maar dat iemand ze alvast in een andere groep heeft geplaatst zodat als ze binnen zijn het sneller gaat. Dus deze week gaat hem niet worden heren -.- Argggg

[Voor 34% gewijzigd door DennisHD7 op 01-12-2010 21:15]

• LCP

LCP

Biertje?

Heb vandaag een antwoord gekregen van ze op de mail die ik ze gisteren stuurde.
Eind deze week moeten de toestellen toch echt binnen zijn. Ik moet het nog zien, want ik heb er echt geen vertrouwen meer in. Heb trouwens ook een Bluetooth Headset ter compensatie aangeboden gekregen. Prima op zich, maar ik wil gewoon m'n toestel!!!! Aarrgghhh!!!

edit:
Levertijd is op de site van Belsimpel aangepast naar 5 - 7 werkdagen. We kunnen deze week dus wel fluiten naar ons toestel :(

[Voor 17% gewijzigd door LCP op 01-12-2010 21:40. Reden: Nieuwe levertijd toegevoegd]

• Manuel
En ik maar denken dat die levertijd vast stond op 2 á 4 werkdagen. :)

Ik heb nog niets extras aangeboden gekregen, ik hoor het vanzelf. Mij hebben ze in ieder geval beloofd dat het of deze week nog is (weinig kans) of 'begin volgende week'. Gewoon rustig afwachten, niet teveel verwachten en hopen dat het meezit. :)

• DennisHD7
En zo wordt het weer volgende week ;)

• Manuel
Inderdaad :Y)

Geeft mij wat meer tijd om aan mijn applicatie te werken. :)

• DennisHD7
En mij weer wat tijd om me te ergeren (a) stelletje prutsers.. straks effe stoom af blazen bij ze..

• DennisHD7
Wordt er best moe van hoor..:O Als je hem besteld dan ga je hem ervan uit dat je hem wel voor sinterklaas dik binnen heb. 10november besteld. Nu zit ik al te twijfelen heb ik hem voor kerst..:O Ik ben 13 december enkele weken weg. En ik wil hem gewoon voor die datum hebben. Gister het hoesje binnen gekregen. WEETJE HOE ZWAAR DAT WAS. het hoesje voelen en ruiken. Alleen geen mobiel? heb ook screen projector binnen gekregen. Alleen geen mobiel! Morgen weer eens bellen een zeggen dat ze even contact met de leverancier op moeten nemen..

• Manuel
Mij is hem dus deze nieuwe week beloofd. Indien ik deze week weer niets hoor dan zorg ik er wel voor dat ik mijn geld terugkrijg en dat ik bij een winkel bestel die hem wel heeft en die geen loze beloftes maakt.

• Manuel
Morgen ben ik dus nog even bellen met Belsimpel, even vragen wat de status op dit moment is.

Hoe staat het er ondertussen bij jou dan voor DennisHD7?

• DennisHD7
Manuel schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:54:
Morgen ben ik dus nog even bellen met Belsimpel, even vragen wat de status op dit moment is.

Hoe staat het er ondertussen bij jou dan voor DennisHD7?
Morgen weer even bellen ;)

• DennisHD7
Ze kunnen nog niks zeggen over wanneer hij binnenkomt.. Ik begin alvast met voorbereiden dat het volgende week wordt..:O

• Manuel
Ze zouden vrijdag alweer een lading binnen hebben... Bah. Elke keer hetzelfde verhaal met die winkel, dat wordt dus weer eens een e-mail opstellen.

Zojuist dus ook even met Belsimpel gebeld en hij kon mij niet echt een leverdatum geven, best jammer. Dat wordt dus weer volgende week even bellen.

[Voor 34% gewijzigd door Manuel op 07-12-2010 12:00]

• LCP

LCP

Biertje?

Ik ga donderdag op vakantie. Îk wil 'm voor donderdag hebben!!! In de laatste mail hebben ze gezegd dat ze 'm eind vorige week, begin deze week binnen zouden hebben. Het is nu dinsdag en nog steeds geen Track & Trace mail :( Dat wordt dus weer niks deze week...!
Ik baal hier zo van. Beste telefonie winkel van 2009... Sure... Stelletje &&%^#^%$%^& Nooit meer Belsimpel voor mij!

edit:
Nou, bestelling geannuleerd :( Kreeg vandaag de volgende mail van ze:

"Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, de levertijd op onze website is inmiddels aangepast. Onze leverancier heeft ons helaas tegenstrijdige informatie gegeven, die wij hebben overgenomen op onze website. Helaas bleken deze inderdaad niet op waarheid te berusten. Wij verwachten u toestel niet voor aankomende donderdag te kunnen leveren, met hieraan de consequentie dat u afziet van uw bestelling. Ik zal de order voor u annuleren en de inmiddels gedane betaling voor u terugstorten."

Vraag me alleen wel af hoe het gaat met mijn Telfort abonnement die ik erbij afgesloten heb... Belsimpel zegt dat deze ook keurig geannuleerd wordt en dat mijn huidige abo gewoon door zal lopen... Ben benieuwd...

Overigens meteen maar even met Redcoon gebeld. Die heeft de HD7 ruim op voorraad. Vandaag besteld, donderdag of vrijdag in huis. Ik bestel 'm dus wel bij Redcoon na mijn vakantie in de hoop dat ie dan ook weer iets goedkoper is geworden...

[Voor 58% gewijzigd door LCP op 07-12-2010 16:38. Reden: Update na mail, kleine toevoegingen]

• Manuel
Als je het toestel hebt ontvangen van Redcoon kun je dan hier een berichtje plaatsen? Ik heb ze zojuist een e-mail geschreven dat ik graag het toestel voor 17 december het toestel wil zien voordat ik mijn order ga annuleren, dan was dit ook echt 1x en nooit weer actie. Jammer dat het allemaal zo moet lopen.

Ik mag trouwens voor Belsimpel hopen dat ze ook niet meer bij hun huidige leverancier bestellen maar een andere opzoeken die zich wel aan z'n woorden kan houden.

• Fartvader
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-05 21:37
Heb inmiddels gecanceld bij belsimpel (stond daar sinds 10 november in bestelling) en vandaag besteld bij redcoon. Ben benieuwd!

edit: na 1 uur status verandert in bestelling in behandeling!

[Voor 20% gewijzigd door Fartvader op 08-12-2010 12:48. Reden: statusverandering]

• Manuel
Ok.. Ik heb zojuist ook maar mijn bestelling geannuleerd bij Belsimpel, de reactie van Fartvader en LCP hebben mij dus over de streep getrokken. Redcoon heeft mij door de telefoon gezegd dat ik het toestel uiterlijk maandag kan verwachten, dus ik ben benieuwd. :)

• DennisHD7
Hahahaha, wat zonde jullie allemaal. vandaag mail gehad dat toestel is verzonden.. Morgen heb ik hem binnen.. kan wel al volgen... sorry

Morgen vanaf 8 uur kan ik hem volgen.

Betreft: Verzendbevestiging van order

Geachte

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:

Barcode:

Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:

Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.

DPD zal morgen haar eerste afleverpoging doen. Indien er niemand thuis is, dan kan het voorkomen dat uw pakket bij uw buren wordt aangegeven. DPD zal u hier altijd over berichten. Indien voorgenoemde geen oplossing biedt, dan zal zij de volgende werkdag een 2e afleverpoging doen. Mocht de DPD ook hier geen mogelijkheid krijgen om het pakket af te geven, dan zal het pakket op het depot worden geplaatst. U kunt het pakket de komende week afhalen van het Depot. De DPD zal informatie achterlaten hoe en waar u dit kunt doen.

Mocht uw vragen hebben over uw order, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Doe dit bij voorkeur via e-mail naar info@belsimpel.nl en vermeld daarbij uw ordernummer:
Tot slot wijzen wij u nog op belangrijke informatie over de eventuele Garantie & Reparatie van uw mobiele telefoon. Wij adviseren u de pagina hierover goed door te lezen: www.belsimpel.nl/aftersales

Met vriendelijke groet,

Hilco Boerlage
Bedrijfsleider Belsimpel.nl

[Voor 93% gewijzigd door DennisHD7 op 08-12-2010 15:36]

• Fartvader
Mijn toestel ligt bij verzending van Redcoon.

De berichtgeving van Belsimpel zou ik voor geen meter meer vertrouwen. Ik hoop voor jou, DennisHD7, dat je hem snel hebt.

• Manuel
DennisHD7 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:27:
Hahahaha, wat zonde jullie allemaal. vandaag mail gehad dat toestel is verzonden.. Morgen heb ik hem binnen.. kan wel al volgen... sorry

Morgen vanaf 8 uur kan ik hem volgen.
Wel gek dat de baas van de zaak mij heeft gezegd dat ze pas het toestel weer begin volgende week zouden hebben, nu ben ik zeker ervan dat het mijn laatste bestelling daar is geweest.

(Trouwens, hebben ze ook tegen jou gezegd dat je 'als eerste op de lijst' stond?)

• NRJ008
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-05 07:53
Yes!
Die van mij is ook gister verstuurd... Ligt nu in DPD depot te Meppel.. vanmiddag zeeeer waarschijnlijk eindelijk in m'n handen.. Ook net nog maar ff snel een hoesje besteld op ebay
(HD7 besteld op 4-11)

• DennisHD7
NRJ008 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:18:
Yes!
Die van mij is ook gister verstuurd... Ligt nu in DPD depot te Meppel.. vanmiddag zeeeer waarschijnlijk eindelijk in m'n handen.. Ook net nog maar ff snel een hoesje besteld op ebay
(HD7 besteld op 4-11)
Hahaha, mijne ligt ook in meppel :P ik had hem 10 november besteld. Eindelijk:P vandaag is de dagg!!!(a)

Je heb ook wel brutere hoesjes hoor :O

[Voor 3% gewijzigd door DennisHD7 op 09-12-2010 08:29]

• Harmsen
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:04
DennisHD7 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:28:
[...]

Je heb ook wel brutere hoesjes hoor :O
Ook voor die prijs?

What a fine day for Science! | Specs

• DennisHD7
Nee.., ik betaalde 15 euro.. maar dan heb je ook wat. Ik heb btw me mobiel binnne :D:D echt kicke :P krijg nog headset en 4gb geheugen erbij binnenkort gratis. vanwege die maand wachten.. ik ben effe paar dagen spelen (a)

• Manuel
Fijn om te horen dat je hem eindelijk binnen hebt, ik verwacht de mijne maandag (is geen haast bij namelijk :)). Ik wacht graag een paar dagen langer als ik er €50 incl. btw mee bespaar.

• DennisHD7
Manuel schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:44:
Fijn om te horen dat je hem eindelijk binnen hebt, ik verwacht de mijne maandag (is geen haast bij namelijk :)). Ik wacht graag een paar dagen langer als ik er €50 incl. btw mee bespaar.
Jij heb hem los gekocht? ooo.. jaa.. ik niet..

• Fartvader
IK heb de levering van Redcoon zojuist binnen gekregen.

• Manuel
Hier precies hetzelfde Fartvader! GLS stond leuk bij de deur met een subwoofer en een HD7 (alles in 1 grote doos). Wat is het ook een mooi toestel. :)

• DennisHD7
Echt prachtig ;):$

• LCP

LCP

Biertje?

Vrijdag de HD7 bij Redcoon besteld. Ligt bij de verzendafdeling :) Morgen of dinsdag dus in huis :)
Snap nog steeds niet waarom Belsimpel.nl het toestel aanbiedt, terwijl ze gewoon maar een paar toestellen konden leveren. Allemaal boze klanten tot gevolg en in mijn geval een annulering van de bestelling. Geen reclame voor hun maar des te meer voor Redcoon, want deze heeft 'm ruim op voorraad en ook nog eens voor een prima prijs :) _/-\o_

edit:
Levertijd bij Belsimpel staat nu alweer op 2 weken... Sjonge jonge jonge, wat een stel eikels zijn het toch. Claimen dat je als enige in Nederland de HD7 levert, maar vervolgens klanten in de kou laten staan omdat je toch niet kan leveren. Maar wel elke week zeggen dat ie "deze week wordt geleverd". Wat een boutzaak zeg :/

[Voor 30% gewijzigd door LCP op 20-12-2010 20:21. Reden: Kleine edits en toevoegingen]

• wvh123
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-05-2020
Verplaatst vanaf het HTC HD7 Windows Phone topic.

quote:
wvh123 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:30:
Vraagje: welke screenprotector en/of case hebben jullie en raden jullie aan ? Ik zit te denken om zo'n screenprotect te kopen die anti glare is, zodat je scherm wat minder een spiegel wordt... Iemand daar ervaring mee ?
Ik gebruik InvisibleShield, heb ik op al mijn toestellen gehad. Vond het vooral prettig dat InvisibleShield nat opgebracht wordt, waardoor je nog een beetje kan schuiven als je hem scheef plakt en wat stofjes eronder vandaan kan halen. Bij de HD7 had ik na een paar dagen al krassen op het scherm, een fijne bijkomstigheid van screenprotectors die nat worden opgebracht is dat ze krassen nagenoeg onzichtbaar maken. Met anti-glare heb ik geen ervaring, lijkt me wel handig, de HD7 heeft nogal een spiegelend scherm.

Edit:
Oeps. Zie net weer de waarschuwing van de Mod, dat er hier niet over accessoires gesproken mag worden. Ze zijn erg streng als het op Windows Phone topics aankomt, dus kunnen we het beter kort houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09-01 11:57
Weet iemand toevallig, of tmobile binnenkort de HD 7 nog gaat leveren met WP7?

Youtube: DashcamNL

• StijnH
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 30-08 13:57
Was al een tijdje aan het wachten om dit toestel aan te schaffen. Het moment dat ik het wil doen, blijkt de voorraad uitgeput en vertelt men dat de productie is stopgezet.
Indien je dit toestel alsnog wilt, zul je dus niet lang meer mogen wachten.

[Voor 18% gewijzigd door StijnH op 29-09-2011 14:56]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee