Toon posts:

Geef hier je gamevouchers weg! OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 75 Laatste
Acties:
  • 714.496 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jpraet
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 25-01-2016
Ik heb 5 keys weg te geven voor de android app Mumble Bee.

De eerste 5 personen die me het antwoord op één van onderstaande puzzels via PB doorsturen winnen een key.

Alle keys zijn de deur uit! Proficiat aan NESFreak, neokarasu, okaydanny, WWIE92, Plato112 en MoiZie.

[Voor 20% gewijzigd door jpraet op 12-05-2015 11:31. Reden: afgelopen]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:29
.

[Voor 99% gewijzigd door dannbla op 10-05-2015 13:14]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 18:51
..

[Voor 99% gewijzigd door Cybergamer op 10-05-2015 14:39]

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:44
2x The Witcher.
Level 0:
http://www.steamgifts.com/giveaway/bUU4K/the-witcher-enhanced-edition-directors-cut/signature.png
En speciaal voor mijn nieuwe vriend bartje een level 2! :>
http://www.steamgifts.com/giveaway/jFfRi/the-witcher-enhanced-edition-directors-cut/signature.png

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:38
bobsquad schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:30:
Zal er ook maar een doen dan ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zie dat ik ook nog een Afterfall Insanity Extended Edition key heb. Stuur mij een PM en ik geef hem morgen weg aan een willekeurig iemand.
Had deze blijkbaar gewonnen! :o Nog bedankt! Had SteamGifts totaal niet in de gaten gehouden en kreeg gister opeens een mail dat deze 3 weken geleden al voorbij was en dat ik tot vandaag had om de code te accepteren. Whoops! :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01-07 02:46
Ook nog maar eens:

http://www.steamgifts.com/giveaway/SPTPt/the-witcher-enhanced-edition-directors-cut/signature.png

+1 eLJay / Gifts for Tweakers

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:55

XanderDrake

Genetics is the key

Het zou mij niet verbazen als aan het einde van de Witcher deal iedereen die is ingeschreven in de GiftsForT groep een The Wicher game heeft :P

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:26
Mits iedereen zich ook inschrijft he ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:16

g0tanks

Moderator CSA
Het is dan ook een erg goede game, alleen misschien een beetje oud.
http://www.steamgifts.com/giveaway/5FdX8/the-witcher-enhanced-edition-directors-cut/signature.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-12 09:47
Gifts for Tweakers, Level 1
http://www.steamgifts.com/giveaway/lumot/jazzpunk/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/gO8Gl/risk-of-rain/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/WmRfc/the-novelist/signature.png

I see red pixels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:51
Hier een code voor planetary annihilation waarvan ik niet zeker weet of hij nog werkt (daarom ook niet op steamgifts)
Members only:

En hier van steamgifts:
http://www.steamgifts.com/giveaway/5nDEJ/merchants-of-kaidan/signature.png

@degene waarvan ik hem gister gewonnen heb (G0tanks)
Sorry, ik wist niet dat hij in een bundle zat, heb degene die ik gewonnen had gisteren geactiveerd en vandaag de bundle gekocht... Dit is dus een andere code...

Omdat ik eerder al zei dat ik ze per 3 ging posten dus hier nog 2 :)
http://www.steamgifts.com/giveaway/rb1LS/trainz-simulator-12/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/jibnk/hitman-blood-money/signature.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-12 11:51
frankyboy707 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:43:
Hier een code voor planetary annihilation waarvan ik niet zeker weet of hij nog werkt (daarom ook niet op steamgifts)
Members only:
Is al gebruikt door iemand of werkt niet meer :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Members only:

Aangezien een tijdje terug gratis, mogen ze niet via de steamgifts. Dus maar los in het topic.

Komen overigens uit de Birthday Bundles van Greenmangaming 20 keys (19 verschillende games) voor 1 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 30-11 00:13
Tnx Sempy, ik heb de onderste gebruikt..

Jammer genoeg wel net te laat voor die deals op The Witcher. Vanmorgen op het werk gezien dat ik nog enkele uren tijd had en daarna geen vrij momentje meer gehad om ze te kopen. :(

AMD Ryzen 5600X : Noctua NH-D15S chromax.black : Gigabyte Aorus B550 Pro : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Samsung 970 Evo Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-11 21:52
Afgelopen dagen ook zelf weer wat gewonnen, bedankt daarvoor! Dus nu weer tijd om weg te geven. Heb ook de anniversary bundles op Greenmangames maar gekocht, hier het overschot en nog wat van een oude bundle:

Members only:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01-07 02:46
speedyjules07 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:57:
Ook nog maar eens:

[afbeelding]

+1 eLJay / Gifts for Tweakers
Gewonnen door bobsquad, gift gemaild, veel plezier!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
XanderDrake schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:51:
Het zou mij niet verbazen als aan het einde van de Witcher deal iedereen die is ingeschreven in de GiftsForT groep een The Wicher game heeft :P
Die heb ik al, en deel 2 ook :P

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

Ik nu nog nummer 2!

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Phibo is de gelukkige winnaar van Renegade Ops!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15:55
Hier ook, heb deel 1 gewonnen in de give-away. En aas nu ook op deel 2 op steamgifts.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0Henk 'm!
Kleine waarschuwing voor iedereen die een oud type humble-link wint of weggeeft. Dit zijn de games die je rechtstreeks vanuit de humble-site aan je steam kan toevoegen. Dit systeem is inmiddels door steam opgeheven al werken reeds uitgegeven links nog wel.

Probleem is dat keys soms op de Humble-site worden weergegeven als redeemed maar niet aan je steam zijn toegevoegd. Ik heb dit grapje gehad met een DLC en gevolg is dat ik nu al 3,5 dag onterecht suspended ben op Steamgifts tot Humble het probleem heeft kunnen fixen. Helaas reageert steamgifts erg laks op unsuspend-request dus zal ik de hele straf moeten uitzitten.

Check dus bij dit soort links altijd even steam nadat je op activeren hebt gedrukt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 28-11 18:37
Voor de weinige die deel 1 nog niet hebben.
Iedereen in Gifts for Tweakers (enige groep waar ik lid van ben)

http://www.steamgifts.com/giveaway/sZwsb/the-witcher-enhanced-edition-directors-cut/signature.png

Diablo 3 - WoW - Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Het duurt niet lang meer voordat Heroes of the Storm gereleased wordt maar voor de mensen die toch niet kunnen wachten heb ik de volgende 6 keys

Members only:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timbootje
  • Laatst online: 28-11 15:13
Timbootje schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:05:
Twee gift voor de Tweakers groep level 1+

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn eerste gift hier, hoop dat alles goed gaat :9
Witcher 2 is gewonnen door drag0nsden
Witcher 1 is gewonnen door K1pje.

Zojuist verstuurd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

NegativeFreak schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:13:

[afbeelding]
Blijkbaar toch nog 15+ mensen die the Witcher 1 nog moeten :P
Wel bedankt allemaal _/-\o_ ik heb alleen nog maar een aantal Witcher 2's buiten de GfT groep om, waarschijnlijk niet veel kans :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier ook zowel Witcher 1 als 2 nog niet binnen hoor.

Heb de bundle waar ze in zaten ook gewoon gemist, anders had ik er ook wel eentje weggegeven op steamgifts.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Sempy schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:20:
Helaas reageert steamgifts erg laks op unsuspend-request dus zal ik de hele straf moeten uitzitten.
Vreemd, die ervaring heb ik niet. Het kan sneller ja, maar mijn ban was met een dag of 3 á 4 opgeheven. Maar goed, er zullen ook wel idioten zijn die de admins lopen te spammen uit frustratie waardoor de echte gedupeerden uiteindelijk 2x misgunt worden (as usual).

Anyway, een nieuwe giveaway!

http://www.steamgifts.com/giveaway/YyKWD/polarity/signature.png

Ben je nog geen lid van de groep? Stuur dan ff een DM naar Sempy, The_Zohan, mvds, El_Jay of mij. We voegen je dan zsm toe (mits je voldoet aan de minimale voorwaarden).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Level 2+
http://www.steamgifts.com/giveaway/6Oyt4/lego-the-lord-of-the-rings/signature.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 15:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Cybergamer schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Vreemd, die ervaring heb ik niet. Het kan sneller ja, maar mijn ban was met een dag of 3 á 4 opgeheven.
Maar hij zegt dat zijn ban maar 3,5 dag duurt :D Als zij pas na 3 á 4 reageren, is dat niet bijzonder handig

Acties:
  • 0Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Maar hij zegt dat zijn ban maar 3,5 dag duurt :D Als zij pas na 3 á 4 reageren, is dat niet bijzonder handig
5 dagen ban, wel gelijk een unsuspend-report aangemaakt maar daar heb ik nu na 3,5 dag nog niks op ontvangen. Inmiddels wel via Humble Support de game geactiveerd, dus een 2e report ingediend met als bewijs dat ik de game alsnog heb geactiveerd en dat de fout niet bij mij zat.

Blijft een beetje onzinnig om op die manier een unsuspend-report te hebben als de reactie termijn gelijk is aan de ban.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NegativeFreak
XanderDrake schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:32:
[...]

Blijkbaar toch nog 15+ mensen die the Witcher 1 nog moeten :P
Wel bedankt allemaal _/-\o_ ik heb alleen nog maar een aantal Witcher 2's buiten de GfT groep om, waarschijnlijk niet veel kans :/
Zekers, teller staat nu op 25. :)
Kans acht ik ook klein ;) , zelf nu al een 15 tal giveaways mee gedaan, nog niets gewonnen.
Denk dat ik weinig geluk heb :9

Diablo 3 - WoW - Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

NegativeFreak schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:29:
[...]

Zekers, teller staat nu op 25. :)
Kans acht ik ook klein ;) , zelf nu al een 15 tal giveaways mee gedaan, nog niets gewonnen.
Denk dat ik weinig geluk heb :9
Ja af en toe twijfel ik aan de willekeurigheid van Steamgifts. Ik heb zeker 50-100 keer mee gedaan bij sommige games (bioshock, xcom, starwars dingen). Je zou zeggen dat je dan wel es iets zou winnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:24

MsG

Forumzwerver

Binnen de groep? Of daarbuiten? Want als je dan kijkt hoeveel er mee doen kan je je kans prima berekenen. Vaak is de kans dat er een vliegtuig op je hoofd valt nog groter dan dat je een populaire publieke give-away wint.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 17:19

Phyxion

_/-\o_

XanderDrake schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:36:
[...]

Ja af en toe twijfel ik aan de willekeurigheid van Steamgifts. Ik heb zeker 50-100 keer mee gedaan bij sommige games (bioshock, xcom, starwars dingen). Je zou zeggen dat je dan wel es iets zou winnen?
Het is wel random, er zit geen patroon in.
MsG schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:38:
Binnen de groep? Of daarbuiten? Want als je dan kijkt hoeveel er mee doen kan je je kans prima berekenen. Vaak is de kans dat er een vliegtuig op je hoofd valt nog groter dan dat je een populaire publieke give-away wint.
_O- _O- _O-

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Tsjah willekeurigheid is een raar iets. Ik ben vrij actief met meedoen op SG, maar heb 2 jaar geleden voor het laatst iets gewonnen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik deze chrome plugin, dan zie je ook de kans. Vaak is dat maar 0,01%. https://chrome.google.com...eedbblhpkhjfcnmaocjdodcnm

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

MsG schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:38:
Zowel buiten als binnen, voornamelijk buiten. Ik heb inderdaad die Chrome, maar regelmatig zie ik kansen van 0.5% kans of hoger. Dus als ik dan 100 keer heb meegedaan is de kans groter dat het me wel lukt dan niet, maar krijg nog niets :P !

Euhm, denk niet dat de kans dat een vliegtuig op je hoofd valt vandaag zo groot is als 0.01% :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De kans per giveaway blijft 0,5%, die wordt niet hoger naarmate je met meer mee doet :), dus ik weet niet of je berekening helemaal klopt. Erg toevallig trouwens, win ik net ineens voor het eerst een publieke giveaway: http://www.steamgifts.com...f-isaac-wrath-of-the-lamb :) het kan dus wel blijkbaar ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
Tja, publieke giveaways winnen is een zeldzaam moment. Zelf ook een keer gewonnen, maar nu doe ik meer mee in groepen. Net toevallig toegelaten in een leuke groep met hoge win kansen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

Waar ik eigenlijk keihard om moet lachen: de kansen van IETS winnen bij een lotto of kraslot of de staatsloterij is nóg veel lager dan het winnen van een Steamgift, maar dat weerhoudt echt niemand van mee doen. _o-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• INF3RN040
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 23:17
En hoe schrijven we ons in bij de steam-groep ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

XanderDrake schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:27:
Waar ik eigenlijk keihard om moet lachen: de kansen van IETS winnen bij een lotto of kraslot of de staatsloterij is nóg veel lager dan het winnen van een Steamgift, maar dat weerhoudt echt niemand van mee doen. _o-
Eén ding is zeker; niet meedoen is gegarandeerd niets winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

The Inquisitor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Eén ding is zeker; niet meedoen is gegarandeerd niets winnen.
Meedoen met Steamgifts is in ieder geval een stukje goedkoper :P En daaro is het al lang wachten.

[Voor 5% gewijzigd door XanderDrake op 12-05-2015 15:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BillsGate
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 18:28

BillsGate

...en er stralend uitzien

*knip*

[Voor 85% gewijzigd door Uniciteit op 14-05-2015 00:10]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
INF3RN040 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:46:
En hoe schrijven we ons in bij de steam-groep ?
Door even de moeite te nemen om de laatste pagina's ff dit te nemen?

Cybergamer in "Geef hier je gamevouchers weg!"

Maar ik zal vanavond ook even mijn footer aanpassen...

[Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 12-05-2015 15:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja ik wil opzich best de TS copypasten en dan extra kopje plaatsen over SteamGifts. Maar ik weet niet of dat de bedoeling is aangezien bijna alle TSers mods zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:42:
Ja ik wil opzich best de TS copypasten en dan extra kopje plaatsen over SteamGifts. Maar ik weet niet of dat de bedoeling is aangezien bijna alle TSers mods zijn.
mvds is hier al mee bezig, maar dit staat op verzoek van de mods van tweakers on hold vanwege de discussie over hoe weg te geven in het aparte topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat vermoeden had ik al. Dan hebben we over een halfjaar dus een nieuw topic :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frankyboy707
Cybergamer schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:15:
Tja, publieke giveaways winnen is een zeldzaam moment. Zelf ook een keer gewonnen, maar nu doe ik meer mee in groepen. Net toevallig toegelaten in een leuke groep met hoge win kansen. :)
Vertel, of bedoel je de gifts for tweakers groep? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bizzieboy
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-11 18:49
Members only:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:44
Members only:

http://www.steamgifts.com/giveaway/t9k2y/time-gentlemen-please-and-ben-there-dan-that-special-edition-double-pack/signature.png

[Voor 77% gewijzigd door unfor op 12-05-2015 19:46]

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
http://www.steamgifts.com/giveaway/4y5nJ/clickr/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/4lIne/a-valley-without-wind/signature.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NegativeFreak
NegativeFreak schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:13:

[afbeelding]
En de Winnaar is.... NESFreak :)
Proficiat, verstuurd en veel plezier!

Diablo 3 - WoW - Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
frankyboy707 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:48:
[...]

Vertel, of bedoel je de gifts for tweakers groep? :)
Nee, Golden 100. Maar daar stellen wel wat hogere eisen dan de Gifts For Tweakers groep :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frankyboy707
Cybergamer schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:00:
[...]

Nee, Golden 100. Maar daar stellen wel wat hogere eisen dan de Gifts For Tweakers groep :)
Enlighten us ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
http://www.steamgifts.com...eA/golden-100-recruitment

edit: Overigens heet Steam Gifts een apart topic voor het delen van ervaringen en discussie. Maak daar ook gebruik van zodat dit topic zo schoon mogelijk blijft: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.

[Voor 36% gewijzigd door g0tanks op 12-05-2015 21:33]

• Kaas
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
bizzieboy schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:01:
Members only:
Ziet er uit als een leuke game, dus ook maar gekocht als gift. Als ik win kan ik dan altijd nog de gift weer verloten hier :-)

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 29-11 14:47
Een paar van mij, Gifts for Tweakers groep:
http://www.steamgifts.com/giveaway/bZ6rA/knights-of-pen-and-paper-1-edition/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/HnTVa/magicka/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/oNoAI/magicka-the-other-side-of-the-coin/signature.png

d'r komen er nog meer aan, maar ik mag nog maar 5 keys tegelijk weggeven :P

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 01-12 14:16
Kaas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 06:02:
[...]

Ziet er uit als een leuke game, dus ook maar gekocht als gift. Als ik win kan ik dan altijd nog de gift weer verloten hier :-)
Puzzle Dimension is zeker een leuk spel! (als je van puzzelen houdt tenminste :P )

• biert1982
  • Laatst online: 00:46
http://www.steamgifts.com/giveaway/1BP1k/knights-of-pen-and-paper-1-edition/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/33oFU/war-of-the-roses-kingmaker/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/E4FBj/magicka/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/3Jrvq/magicka-horror-props-item-pack/signature.png

Alle giveaways zijn toegankelijk voor Gift voor tweakers members

• mdour
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 30-11 19:46
Knights of Pen & Paper +1 Edition
Members only:

War of the Roses: Kingmaker
Members only:

Edit: sorry, titels toegevoegd

[Voor 48% gewijzigd door mdour op 13-05-2015 14:09]

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

mdour schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:59:
Members only:

Members only:
ennn wat zijn het?

• EdwinB
En weer een paar van mij uit de voorraad (hele) oude bundle keys (Gifts for Tweakers lvl 1 required):

http://www.steamgifts.com/giveaway/svmIF/deadly-30/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/VHnX6/battle-group-2/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/Rz8kO/gone-home-original-soundtrack/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/wsy8F/hammerwatch/signature.png

• frankyboy707
frankyboy707 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:43:
Members only:

En hier van steamgifts:
[afbeelding]

@degene waarvan ik hem gister gewonnen heb (G0tanks)
Sorry, ik wist niet dat hij in een bundle zat, heb degene die ik gewonnen had gisteren geactiveerd en vandaag de bundle gekocht... Dit is dus een andere code...

Omdat ik eerder al zei dat ik ze per 3 ging posten dus hier nog 2 :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Winnaars zijn gekozen en keys/ links zijn toegevoegd op steamgifts! Veel plezier ermee!
Een aantal spelletjes (waaronder een van mijn favorieten, Vicky 2), ElJay of GfT, level2:
Members only:

• Cybergamer
5 copies, Gifts For Tweakers Groep, geen level restricties:

http://www.steamgifts.com/giveaway/pFwqA/the-kings-crusade/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/mn9mX/elven-legacy/signature.png

[Voor 25% gewijzigd door Cybergamer op 13-05-2015 19:35]

• Paul-G
Gifts for Tweakers:
http://www.steamgifts.com/giveaway/UAZWz/magicka-the-other-side-of-the-coin/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/v9ZUN/magicka-horror-props-item-pack/signature.png

En deze is invite only:
http://www.steamgifts.com/giveaway/a4QDB/magicka-horror-props-item-pack/signature.png
Members only:

• iamzero456
  • Laatst online: 01-12 11:51
Paul-G schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 07:47:

Members only:
Bedankt! :) de laatste gepakt

• bart1133
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-11 07:52
http://www.steamgifts.com/giveaway/9gLQE/super-trench-attack/signature.png

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
http://www.steamgifts.com/giveaway/2FOwa/orborun/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/M1Iv9/ocean-city-racing/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/LKvi5/questrun/signature.png

• bobsquad
  • Registratie: maart 2008
  • Niet online
3x
http://www.steamgifts.com/giveaway/pir1p/stronghold-3-gold/signature.png

• EdwinB
EdwinB schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:36:
En weer een paar van mij uit de voorraad (hele) oude bundle keys (Gifts for Tweakers lvl 1 required):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Deze zijn afgelopen en gift links zijn verstuurd 8)

Weer twee nieuwe gemaakt. GfT lvl 1 tot zondagavond:

http://www.steamgifts.com/giveaway/OZPhR/solar-2/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/suwb0/the-bards-tale/signature.png

• neokarasu
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
Voor de muffin-fans in de Gifts for Tweakers-groep:

http://www.steamgifts.com/giveaway/ZIWjY/muffin-knight/signature.png

[Voor 12% gewijzigd door neokarasu op 14-05-2015 22:05. Reden: gifts for tweakers toegevoegd]

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

anandus schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:23:
Een aantal spelletjes (waaronder een van mijn favorieten, Vicky 2)
Bedankt voor je favoriet, ik ben benieuwd. _/-\o_

Ik zal ook weer een duit in het zakje doen. Voor leden van Gifts for Tweakers (lvl0). Geen toegang en actief op Tweakers (50+ posts)? Stuur me een DM!

http://www.steamgifts.com/giveaway/Pkzx3/pahelika-secret-legends/signature.png

En verder deelt Indiegala de game Frozen Heart uit:

https://www.indiegala.com/store# (scrollen tot halverwege de page)

[Voor 22% gewijzigd door Sempy op 16-05-2015 10:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sempy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:05:
[...]

Bedankt voor je favoriet, ik ben benieuwd. _/-\o_
offtopic:
Ik wens je veel succes, want de leercurve is MOEILIJK :X Maar het is wel leuk als je weet hoe het werkt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• al capone226
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 04-07-2020
Sempy schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:05:
[...]

En verder deelt Indiegala de game Frozen Heart uit:

https://www.indiegala.com/store# (scrollen tot halverwege de page)
Vandaag is het "RADical ROACH Deluxe Edition" dat ze uitdelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koennnnnn
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-11 21:13
Al een tijdje niks weggegeven, hier weer een aantal keys:

Members only:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• al capone226
Voor diegene die het nog niet hebben:

http://www.steamgifts.com/giveaway/JfhtI/orborun/signature.png

edit: :)
http://www.steamgifts.com/giveaway/yDEcX/questrun/signature.png

[Voor 30% gewijzigd door al capone226 op 15-05-2015 11:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paul-G
Gifts for Tweakers
http://www.steamgifts.com/giveaway/pxId8/victoria-ii/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/4WYvW/daikatana/signature.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven__NL
Wellicht offtopic.

Maar weet iemand waar al die Runaway giveaways op steamgifts vandaan komt?

Voor mij is dit een vergeten adventure game waar ik toch wel van heb genoten. Ik wist niet dat er meerdere delen van waren blijkbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Raven__NL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:46:
Wellicht offtopic.

Maar weet iemand waar al die Runaway giveaways op steamgifts vandaan komt?

Voor mij is dit een vergeten adventure game waar ik toch wel van heb genoten. Ik wist niet dat er meerdere delen van waren blijkbaar.
adventure bundle op indiegala. zeer de moeite waard als je van adventures houdt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven__NL
Sempy schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:39:
[...]

adventure bundle op indiegala. zeer de moeite waard als je van adventures houdt.
Bedankt! Kon die site niet.
Gelukkig net op tijd gevraagd want de bundle is nog maar 2u geldig dus heb ik hem maar meteen aangekocht :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Waarom krijg ik deze foutmelding?

"You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam groups."

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: juli 2009

crizyz

ne.t.weaker

Lip schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:00:
Waarom krijg ik deze foutmelding?

"You do not have permission to view this giveaway, since you're not a member of the required Steam groups."
Omdat je niet in de groep zit, en als je er wel in zit moet je je account even syncen op steamgifts.

Crizyz op Steam

• Cybergamer
Polarity is gewonnnen door rwbk

• crizyz
  • Registratie: juli 2009

crizyz

ne.t.weaker

http://www.steamgifts.com/giveaway/hGbvy/lara-croft-and-the-temple-of-osiris/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/BhXJU/the-hat-man-shadow-ward/signature.png

Crizyz op Steam

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

http://www.steamgifts.com/giveaway/lvBht/grey-cubes/signature.png

X2

[Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 16-05-2015 14:46]

• al capone226
Voor zowel eLJay als GfT:

http://www.steamgifts.com/giveaway/WZ66Z/pahelika-secret-legends/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/PtWjl/pahelika-revelations-hd/signature.png

• Ruudgo
Ik krijg een error:
Giveaway
Grey Cubes
Error
Deleted 3 hours ago by the giveaway creator, Phyxion.
Reason
Leaked Giveaway
Description
The URL for this private giveaway has been leaked, and the giveaway removed.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Ik had vergeten de Gifts for Tweakers aan te zetten en heb de giveaway herplaatst. Het linkje klopt allang weer :?

• Ruudgo
Phyxion schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:30:
Ik had vergeten de Gifts for Tweakers aan te zetten en heb de giveaway herplaatst. Het linkje klopt allang weer :?
Oh, moest page even refreshen. Kreeg nog je oude bericht te zien via de "new messages" functie van Tweakers forum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cybergamer
The Kings' Crusade gewonnen door: bobsquad, msnguy90, Thunderboltnl, Timbo0007 en wnslw

Elven Legacy gewonnen door: Binkie88, CraxNL, eLJay, K1pje en Saiff

Acties:
  • 0Henk 'm!
Cybergamer schreef op zondag 17 mei 2015 @ 02:02:
The Kings' Crusade gewonnen door: bobsquad, msnguy90, Thunderboltnl, Timbo0007 en wnslw

Bedankt. _/-\o_ lucky day op steamgifts met paar publics 4 games in 12 uur gewonnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven__NL
Hier een paar van mij. Enig verzoek dat ik heb is om de keys zsm te claimen en accepteren op steamgifts. Loopt tot dinsdag 19u...succes!

http://www.steamgifts.com/giveaway/Y5azw/the-last-tinker-city-of-colors/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/JHtkn/about-love-hate-and-the-other-ones/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/XUlqt/venetica-gold-edition/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/rqPxG/war-the-game/signature.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Nu er duidelijkheid is over het weggeven van keys, hierbij nog een key die ik had liggen voor antichamber:

http://www.steamgifts.com/giveaway/sd2fC/antichamber/signature.png

Voor gift of tweakers en loopt tot de 20ste 12:00pm

[Voor 4% gewijzigd door Gropah op 17-05-2015 21:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• al capone226
Laatste week les, daarna een maand van studeren en examens... ;w
Dus nog vlug wat keys weggeven die overblijven! :p

http://www.steamgifts.com/giveaway/D7m97/clickr/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/JWoJE/rabbit-hole-3d-steam-edition/signature.png
http://www.steamgifts.com/giveaway/OToes/rooms-the-main-building/signature.png

Edit: tot vanavond 22u, voor Lvl 1+ en volgende groepen: eLJay en GfT

[Voor 5% gewijzigd door al capone226 op 17-05-2015 11:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:11
Cybergamer schreef op zondag 17 mei 2015 @ 02:02:

Dankjewel voor de game ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:50
Onderstaande steamgifts hebben geen beperkingen qua groep of level.
Ze beginnen vandaag om 12:19 uur en ze zullen om maandag 21:00 uur aflopen.

Members only:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WWIE92
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 29-11 18:49
http://www.steamgifts.com/giveaway/lB56d/faerie-solitaire/signature.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
http://www.steamgifts.com/giveaway/sb0DC/time-gentlemen-please-and-ben-there-dan-that-special-edition-double-pack/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/UEmo5/rooms-the-main-building/signature.png

http://www.steamgifts.com/giveaway/yDyr0/rabbit-hole-3d-steam-edition/signature.png

Pagina: 1 ... 55 ... 75 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.

Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].

-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee