Floksor
Absoluut. Wat voor zin heeft het een game te claimen wat je nooit gaat spelen en er simpelweg instaat om de lijst te vergroten.Floks schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:40:
Ach iedereen zijn ding, ik doe alleen mee met de games die ik ook daadwerkelijk ik gaan spelen
Maar op wie reageer jij?Floks schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:40:
Ach iedereen zijn ding, ik doe alleen mee met de games die ik ook daadwerkelijk ik gaan spelen
Ik heb sinds het begin pas 1 keer iets gewonnenkrissie100 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:51:
Lijkt toch iets niet helemaal te kloppen in Steamgifts...
Ik win namelijk echt teveel
Gemiddeld 1 à 2 per dag en vandaag al 3...
Je hoort mij niet klagen maar vind het wel erg vreemd aangezien er elke giveaway wel zeker 20 mensen meedoen.
[ Voor 95% gewijzigd door mvds op 05-05-2015 19:28 ]
Winnaars hebben nu de keys in hun inbox op steamgifts.
Bedankt! Heb Cities in Motion gewonnen.wwwhizz schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:20:
Gifts for Tweakers, level 1
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit ondertussen alweer op lvl 5g0tanks schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:01:
Eens even kijken hoeveel mensen er level 2+ zijn:
[afbeelding]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Gefeliciteerd! Ik heb em verzonden
I see red pixels.
En deze is gewonnen door ProdigyNL.Edd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:05:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Als het goed is zit hij in je mailbox!
-
alcapone226, Target1, TheAnthonyNL, Xesxen gefeliciteerd, gifts zijn gemaild!speedyjules07 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:01:
Korte giveaway tot middernacht (4x)!
[afbeelding]
Dank je wel!Edd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:22:
[...]
En deze is gewonnen door ProdigyNL.
Als het goed is zit hij in je mailbox!
De eerste keer dat ik hier een game heb gewonnen.
Bekirovic, Ruudgo & Spleethoven zijn de winnaars van mijn Polarity giveaway! Congrats! En vergeet niet te even je Steamgifts account syncen!
Dank je!speedyjules07 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:36:
[...]
alcapone226, Target1, TheAnthonyNL, Xesxen gefeliciteerd, gifts zijn gemaild!
Ook mijn gifts zijn gewonnen. Door Ruudgo en Eindbaaz!
[ Voor 11% gewijzigd door IdieEasy op 06-05-2015 07:09 ]

Aangezien canyon capers niet in lijst staat:
thanksTheAnthonyNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:52:
Members only: Canyon Capers
op deze
krissie100 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:51:
Lijkt toch iets niet helemaal te kloppen in Steamgifts...
Ik win namelijk echt teveel
Gemiddeld 1 à 2 per dag en vandaag al 3...
Je hoort mij niet klagen maar vind het wel erg vreemd aangezien er elke giveaway wel zeker 20 mensen meedoen.
Floksor
Gifts gemaild naar Delukz en Koennnnn!
En afsluitend, nog driemaal:

[ Voor 25% gewijzigd door speedyjules07 op 06-05-2015 13:38 ]
Mag ik de rest er wel even op attenderen dat je even op "received" klikt als je je game activeert op steam?
De meeste users doen het wel, maar ik zie dat de winnaars die nog niet lang op steamgifts actief zijn dit nog wel eens vergeten.
En daarna meteen even account syncen.unfor schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:47:
@hierboven, thanks, delukz ben ik
Mag ik de rest er wel even op attenderen dat je even op "received" klikt als je je game activeert op steam?
De meeste users doen het wel, maar ik zie dat de winnaars die nog niet lang op steamgifts actief zijn dit nog wel eens vergeten.
In principe is dit nergens voor nodig, je account wordt al iedere paar dagen automatisch gesynced. Ik neem aan dat de meeste users ook wel door hebben dat je niet op een spel moet inschrijven dat je net gewonnen hebt. Voor reeds gedane entries heeft syncen volgens mij geen zin, die moet je handmatig verwijderen.
Bedankt voor Derrick the Deadfin !
Graag gedaan, stond nog ergens niets te doen in een bundel-lijst. Key is verzonden als het goed is
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Gifts verstuurd aan jmeulen, MvdS74 en WWIE92. Veel plezier!speedyjules07 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:30:
[...]
En afsluitend, nog driemaal:
[afbeelding]
Winnaars hebben keys ontvangenTheAnthonyNL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:52:
Nieuwe Giveaways:
[afbeelding]
[afbeelding]
Members only: Canyon Capers
Gefeliciteerd winnaars. Links zijn verstuurdEdwinB schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:16:
En nog een paar tot morgenochtend 11:00 uur voor de Level 1 mensjes in de Gifts for Tweakers groep:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog even een nieuwe gemaakt (open voor iedereen)

[ Voor 15% gewijzigd door EdwinB op 07-05-2015 11:20 ]
Winnaars zijn gekozen, heb de links als key ingevuld, hoop dat dat goed gaat. Mocht het niet lukken, stuur maar even een DMfrankyboy707 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:43:
Nu even een deel van mn humble bundle overschot weggeven, ik doe het per 3 per keer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn game was Spoiler Alert en die heb ik al, de eerste die me een DM stuurt (en actief op Tweakers!) mag de code hebben. Ga dit niet via steamgifts doen, want die free games worden toch straks weer geschrapt. Gone
[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 07-05-2015 16:21 ]
Ga naar www.battle.net/code om de code in te voeren.
Codes zijn alleen geldig voor de EU battlenet accounts
Edit: fixed auto correct fault
[ Voor 9% gewijzigd door dannyvz op 07-05-2015 22:04 ]
Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Thanks!speedyjules07 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:18:
Level 1 eLJay / Gifts for Tweakers
[afbeelding]
Is er ergens een Witcher bundle ofzo? Stikt ineens van the Witchers op steamgifts.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Deel 1 en 2 zijn in de aanbieding, geen bundle. Leuke voorbereiding voor deel 3 binnenkortXanderDrake schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:31:
[...]
Thanks!
Is er ergens een Witcher bundle ofzo? Stikt ineens van the Witchers op steamgifts.

Mijn giveaway loopt bijna af, dan maar 's uitvissen hoe ik de key bij de winnaar krijg....

[ Voor 41% gewijzigd door gwystyl op 08-05-2015 09:27 ]
Gwystyl heel erg moeilijk is dit niet, het hangt ervan af in welke vorm je de game hebt.gwystyl schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:25:
Ik heb de Witcher 1 en 2 al (dubbel, zowel gekocht op Steam als GoG). Erg gaaf, maar ik weet niet of mijn computer deel 3 gaat trekken. HIj heeft al aardig moeite met 2.
Mijn giveaway loopt bijna af, dan maar 's uitvissen hoe ik de key bij de winnaar krijg....
[afbeelding]
Ik vermoed dat polarity in je steaminventaris staat?
Gift dan via steam dat spel naar het emailadres van de winnaar ofwel voeg je de winnaar toe op steam en geef je de winnaar zo het spel
Ik verwacht dat ik er ook wel uit kom, maar moet het ff een keer doen....al capone226 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:41:
[...]
Gwystyl heel erg moeilijk is dit niet, het hangt ervan af in welke vorm je de game hebt.
Ik vermoed dat polarity in je steaminventaris staat?
Gift dan via steam dat spel naar het emailadres van de winnaar ofwel voeg je de winnaar toe op steam en geef je de winnaar zo het spel
Verstuurd naar NL1jht, veel plezier ermee....gwystyl schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:25:
Ik heb de Witcher 1 en 2 al (dubbel, zowel gekocht op Steam als GoG). Erg gaaf, maar ik weet niet of mijn computer deel 3 gaat trekken. HIj heeft al aardig moeite met 2.
[afbeelding]
http://www.steamgifts.com/giveaway/za54B/polarity/winners
gwystyl schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:13:
[...]
Verstuurd naar NL1jht, veel plezier ermee....
http://www.steamgifts.com/giveaway/za54B/polarity/winners
Deze gisteren gemaild naar xitro01, ik zag je vraag op Steamgifts dat je deze niet hebt ontvangen. Ik heb daar ook op gereplyd met het e-mail adres wat door Steam aangegeven wordt. Stuur me anders hier even een DM indien het toch een ander e-mail adres betreft.speedyjules07 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:04:
Level 1 Gifts for Tweakers / eLJay - Marc Eckos Getting Up Contens Under Pressure
[afbeelding]
leander091 gefeliciteerd, gift gemaild!speedyjules07 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:18:
Level 1 eLJay / Gifts for Tweakers - The Witcher Enhanced Edition Directors Cut
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door speedyjules07 op 08-05-2015 21:35 ]
Gewonnen door WWIE92, key verzonden !ShadowBumble schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:51:
En hier nog eentje van mij dan maar :
[afbeelding]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Voor level 0 in de Gifts for Tweakers groep.

Afgelopen. Proficiat TackleberryNL.
Gift is verstuurd.
[ Voor 11% gewijzigd door NegativeFreak op 09-05-2015 18:02 ]
Gewonnen door @Rescla en @CraxNL. Keys zijn verzonden, veel speelplezier!wwwhizz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:24:
Level 1 Gifts for Tweakers
[afbeelding]
[afbeelding]
I see red pixels.
Thanks NegativeFreak!NegativeFreak schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:37:
Om zo even level up te gaan op Steamgifts.
Voor level 0 in de Gifts for Tweakers groep.
[afbeelding]
Afgelopen. Proficiat TackleberryNL.
Gift is verstuurd.

Cunning linguist.
doe ik met de gifts die ik buiten bundels aanschaf, daar betaal ik meer voor dan voor bundel games dus geef ik die aan mensen die net zoals ik zelf ook wat weg geven.Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:00:
Het wordt wel een lekker incrowd clubje zo met al die level 2+ gifts waar het merendeel van de tweakers geen gebruik meer van kan maken. Neemt wel het nut weg om überhaupt in dit topic te kijken.
Het pusht mensen niet alleen maar te leechen, en l2 ben je zo.
Als je het er niet mee eens bent, pech gehad want ik betaal jouw games.
Typisch Nederlands klagen over gratis games.
Het topic heet: geef hier je games weg, niet: leech hier je gratis games.
[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 10-05-2015 08:40 ]
Steam Verification
Account could not be verified with 40 games, valued at $99.92. Required value, $100.00. Please wait another 8 minutes before trying again.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het topic gaat over games weggeven aan Tweakers, niet aan een select groepje Tweakers dat aan voorwaarden x, y en z moet voldoen. Start dan lekker een eigen forum.unfor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:26:
[...]
doe ik met de gifts die ik buiten bundels aanschaf, daar betaal ik meer voor dan voor bundel games dus geef ik die aan mensen die net zoals ik zelf ook wat weg geven.
Het pusht mensen niet alleen maar te leechen, en l2 ben je zo.
Als je het er niet mee eens bent, pech gehad want ik betaal jouw games.
Typisch Nederlands klagen over gratis games.
Het topic heet: geef hier je games weg, niet: leech hier je gratis games.
Beetje slap argument ook weer dat 'klagen over gratis games'. Hoe kan ik klagen over iets waar ik niet eens kans op maak? Ik klaag over dooie mussen, niet over gratis games.
Tevens slaat je leech-geneuzel ook nergens op aangezien ik ook zeker wel games heb weggegeven hier in dit topic.
Cunning linguist.
Probeer vanavond of morgen nog eens. Kan zijn dat je dan wel boven de 100€ zit 😉Hu9o schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:32:
lekker...
Steam Verification
Account could not be verified with 40 games, valued at $99.92. Required value, $100.00. Please wait another 8 minutes before trying again.
Of voeg nog een spel toe...
Ik vind het niet zo vreemd dat Bundle games voor lvl 1 gaan en betaalde spellen voor lvl 2. Dit is meer dan logisch, lvl 1 wordt je namelijk al door een spel van 0.19€ weg te geven.Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:58:
[...]
Het topic gaat over games weggeven aan Tweakers, niet aan een select groepje Tweakers dat aan voorwaarden x, y en z moet voldoen. Start dan lekker een eigen forum.
Beetje slap argument ook weer dat 'klagen over gratis games'. Hoe kan ik klagen over iets waar ik niet eens kans op maak? Ik klaag over dooie mussen, niet over gratis games.
Tevens slaat je leech-geneuzel ook nergens op aangezien ik ook zeker wel games heb weggegeven hier in dit topic.
Laten we deze discussie ophouden. Hij mag uiteindelijk kiezen welk een level, punt uit.
[ Voor 33% gewijzigd door al capone226 op 10-05-2015 09:12 ]
Ik besluit games te geven aan Tweakers die ook regelmatig games weg geven.Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:58:
[...]
Het topic gaat over games weggeven aan Tweakers, niet aan een select groepje Tweakers dat aan voorwaarden x, y en z moet voldoen. Start dan lekker een eigen forum.
Als iemand daar problemen mee heeft dan stel ik voor dat je dat post in het andere topic.
Als de meerderheid zou vinden dat ik hier games niet mag weg geven aan mensen die zelf ook actief zijn met giveaways, dan zout ik wel op.
Dan gaan de games naar random Russen ipv Tweakers, als je dat liever hebt hoor ik het graag.
Maar goed ik ga mijzelf hier niet verder verdedigen voor het feit dat ik games aan Tweakers weg geef.
Ik zie klagen daar over hetzelfde als klagen over het feit dat je met een adblocker niet aan Tweakers wedstrijden mee mag doen.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 10-05-2015 09:17 ]
Laten we dat vooral niet doen.al capone226 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:09:
[...]
Laten we deze discussie ophouden. Hij mag uiteindelijk kiezen welk een level, punt uit.
Het gaat mij er niet om dat je games aan Tweakers weggeeft, maar dat het een groepje van een paar Tweakers is die elkaar games loopt door te geven. Je ziet niet dat dat het doel van dit topic enorm voorbij schiet?unfor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:13:
[...]
Ik besluit games te geven aan Tweakers die ook regelmatig games weg geven.
Als iemand daar problemen mee heeft dan stel ik voor dat je dat post in het andere topic.
Als de meerderheid zou vinden dat ik hier games niet mag weg geven aan mensen die zelf ook actief zijn met giveaways, dan zout ik wel op.
Dan gaan de games naar random Russen ipv Tweakers, als je dat liever hebt hoor ik het graag.
Maar goed ik ga mijzelf hier niet verder verdedigen voor het feit dat ik games aan Tweakers weg geef.
Tweakers die misschien wat minder geld te besteden hebben hebben dikke pech, want die kunnen geen games weggeven en dus ook niet meer krijgen. Jammer voor die paupers. Hadden ze maar meer geld moeten hebben. Deze games zijn alleen voor de elite!
Het begon met de mo-tag. Dat is niet meer dan logisch, aangezien het een Tweakers-weggeef-topic is. Toen kwam Steamgifts, op zich ook wel te begrijpen want dan is het niet meer de eerste die toevallig inlogt die de game pakt. Ook mensen die minder vaak inloggen hebben dan een kans op een game.
Maar toen kwam de level 1+. Dan moet je minimaal 1 game hebben weggegeven. Mensen die misschien al tientallen games hebben weggegeven, maar niet via Steamgifts, mogen dan opeens niet meer meedoen. Beetje vreemd.
En nu gaat het al naar level 2+. Je moet echt heel veel games weggeven, om nog een kans te maken op een game. Joh, allemaal prima, maar doe dat dan lekker in een PM-clubje met elkaar, in plaats van in dit topic. Dit gaat helemaal nergens meer over.
Cunning linguist.
Dus nu zorg je dat iedereen voor niets naar de nieuwe posts komt kijken.
Dit was mijn laatste post hieromtrent en lijkt mij verstandig dat een ieder verder gaat zoals voorheen.
Gelieve deze discussie in het goede topic te houden:Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:20:
[...]
Laten we dat vooral niet doen.
[...]
<heel verhaal>
Hoe gamevouchers weg te geven
Zie ook het "Let op" bericht boven het reply veld:
Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633778
Voor die discussie hebben de mods bovenstaand topic in het leven geroepen. Lijkt me goed als je daar verder gaat en dit topic zo schoon houdt in de topicwarning staat niet voor niks dat hier geen discussies gewenst zijn over hoe iemand zijn games weggeeft.
Verder nog een huishoudelijke mededeling, ik ben door een probleem met een humble-giftcode en iets te voortijdig op received drukken tegen een suspension voor niet activeren aangelopen.
[ Voor 38% gewijzigd door Sempy op 10-05-2015 09:37 ]
Oh goed argument ja. Lekker inhoudelijk ook wel. Iemand ageert tegen de gigantische kliek die hier aan het ontstaan is, dus we gaan het over de offtopic-boeg gooienunfor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:29:
Laten we het zo zeggen: jij vervuilt het topic met je klaagzang meer dan mij.
Dus nu zorg je dat iedereen voor niets naar de nieuwe posts komt kijken.
Dit was mijn laatste post hieromtrent en lijkt mij verstandig dat een ieder verder gaat zoals voorheen.
Maar prima hoor, als je op dit niveau wil praten. De eerste die mij een PM stuurt en in alle eerlijkheid kan zeggen dat ie geen Steamgifts-account heeft, krijgt gratis en voor niets naar keuze een exemplaar van Dungeon Defenders of Sanctum 2 van me.
Cunning linguist.
Geldt dit ook als je suspended bent op steamgifts.Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:33:
[...]
Oh goed argument ja. Lekker inhoudelijk ook wel. Iemand ageert tegen de gigantische kliek die hier aan het ontstaan is, dus we gaan het over de offtopic-boeg gooien.
Maar prima hoor, als je op dit niveau wil praten. De eerste die mij een PM stuurt en in alle eerlijkheid kan zeggen dat ie geen Steamgifts-account heeft, krijgt gratis en voor niets naar keuze een exemplaar van Dungeon Defenders of Sanctum 2 van me.
Goed bezig Bart!Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:33:
[...]
Ongelooflijk hoe elitair en neerbuigend er hier wordt gereageerd valide punten. En dan ook nog dreigen anders de spellen aan anonieme Russen te geven...

Dit topic heeft zijn waarde enorm verloren. Misschien moeten die Tweakers die zich meer voelen dan andere Tweakers zelf een of andere community stichten waar ze lekker elkaar kunnen wijsmaken wat een kudde leechers Tweakers wel niet is.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
De key is voor steam, graag melden als je 'm hebt gebruikt
Bedankt!Paul-G schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:54:
Voor een liefhebber:
Members only:
De key is voor steam, graag melden als je 'm hebt gebruikt
Boo hoo!Exar schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:30:
[...]
Goed bezig Bart!![]()
Ongelooflijk hoe elitair en neerbuigend er hier wordt gereageerd valide punten. En dan ook nog dreigen anders de spellen aan anonieme Russen te geven...![]()
![]()
![]()
Dit topic heeft zijn waarde enorm verloren. Misschien moeten die Tweakers die zich meer voelen dan andere Tweakers zelf een of andere community stichten waar ze lekker elkaar kunnen wijsmaken wat een kudde leechers Tweakers wel niet is.
"Iemand geeft spullen van waarde weg aan mensen die ook wel eens wat weg geven, en ik ga een potje janken omdat ik geen kans maak doordat ik zelf nooit wat weg geef."
Sorry hoor, het zijn niet 5 cent bundel games die ik weg geef dus ik stel een kleine eis dat er mensen mee kunnen dingen die ook eens wat weg geven.
Laten we de discussie in het daar voor bedoelde topic houden. Ik heb er zojuist mijn mening gepost met het verzoek van de mods om een knoop door te hakken. Laat hen bepalen hoe we op Tweakers dingen weggeven en dan kan iedereen beslissen daar wel of niet aan mee te doen. Dan kan het in dit topic gewoon weer over weggeven gaan.

Voor diegene die hem wint, raad ik meteen de Cinematic Mod aan!rafler schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:02:
Tweakers level +1
[afbeelding]
Had hem nog in mijn gift liggen.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
De arrogantie druipt er vanaf. Jij kan achter je toetsenbord natuurlijk heel goed beoordelen aan het level van iemand op Steamgifts wat ie allemaal wel en niet heeft weggegeven en wat daar de redenen voor zijn. En dan even kort-door-de-bocht besluiten dat ze onwaardig zijn voor jouw spellen.unfor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:05:
[...]
Boo hoo!
"Iemand geeft spullen van waarde weg aan mensen die ook wel eens wat weg geven, en ik ga een potje janken omdat ik geen kans maak doordat ik zelf nooit wat weg geef."![]()
![]()
Sorry hoor, het zijn niet 5 cent bundel games die ik weg geef dus ik stel een kleine eis dat er mensen mee kunnen dingen die ook eens wat weg geven.
Cunning linguist.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zijn beide al weg lolRubman schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:36:
Members only:
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Laten we deze discussie in het andere topic verder voeren, daar is het tenslotte voor opgezet.Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:33:
[...]
De arrogantie druipt er vanaf. Jij kan achter je toetsenbord natuurlijk heel goed beoordelen aan het level van iemand op Steamgifts wat ie allemaal wel en niet heeft weggegeven en wat daar de redenen voor zijn. En dan even kort-door-de-bocht besluiten dat ze onwaardig zijn voor jouw spellen.
Ik ben het wel eens met level2+ gifst als het gaat om nieuwe spellen die gewoon meer waarde hebben dan het gros van de gifts. Zeg nou zelf het zijn over het algemeen gifts uit bundels of oudere spellen met een lage waarde.
De echt nieuwe games of vorige generatie (zoals witcher 2) mogen best een wat hoger level hebben om mee te doen. Het is niet moeilijk om op level 2 te komen, koop een keer of de de humble bundle en je bent er zo. Dan kan je en hier games weggeven ipv misschien alleen te leechen (heb niet gecheckt wat voor user je bent en of je veel weggeeft of niet) en je kan meedoen aan hogere level gifts.
Ik ben zelf ook geen level 2 en snap helemaal dat je duurdere games of echt bekende namen gewoon wat specialer wilt maken. Ben zelf langzamerhand naar level 2 aan het gaan en tot die tijd kan ik gewoon niet meedoen aan die gifts easy as that. zodra ik er wel kom heb ik niet veel uitgegeven en kan ik straks wel profiteren van meedingen om betere games.
Wow dat was snel, door jou of heeft iemand anders ze weten te bemachtigen?
[ Voor 7% gewijzigd door Rubman op 10-05-2015 12:42 ]
Waarom ga je hem dan hier verder voeren? Kopieer mijn quote dan naar dat andere topic en ga daar verder met je argumentatie.Rubman schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:41:
[...]
Laten we deze discussie in het andere topic verder voeren, daar is het tenslotte voor opgezet.
Cunning linguist.
Joh geef me even de tijd.Bart ® schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:43:
[...]
Waarom ga je hem dan hier verder voeren? Kopieer mijn quote dan naar dat andere topic en ga daar verder met je argumentatie.
Iemand andersRubman schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:41:
[...]
Wow dat was snel, door jou of heeft iemand anders ze weten te bemachtigen?

[ Voor 30% gewijzigd door dannbla op 10-05-2015 12:54 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster

Mijn eerste gift hier, hoop dat alles goed gaat
[ Voor 33% gewijzigd door Timbootje op 10-05-2015 22:49 ]
tnx enRubman schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:36:
Members only:
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven