Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Pfft, de pagina's eerste speelervaringen vullen zich snel en mijn schijfje ligt nog steeds niet in mijn la. Gelukkig is de orderstatus net veranderd naar 'verzonden'. Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Hij is nu toch ruim in de webshops te bestellen?
Ik heb hem net bij dynabyte besteld (dure opties maar grappige goodies erbij:))
Als het goed is staat er morgen een oranje wandelaar voor mijn deur:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Ik had 'em gepreorderd bij bol.com- ik dacht dat hij pas vrijdag zou komen, maar hij was er vandaag al (niet dat ik dat erg vond...) Het is gewoon een leuk spel, leuke afwisseling, speelt goed, ik dacht aan de trailers te zien dat de besturing een beetje lomp was maar dat valt heel erg mee, nog niet veel multiplayer gedaan maar die potjes die ik heb gedaan gingen goed.

Nu had ik nog 1 vraagje, bij bol.com stond dat ik de psycho pack erbij kreeg als ik 'em preorderde, maar ik kan nergens een code vinden die ik kan invullen... Niet in de boekjes, niet bij het bestelformulier, niet in het spel zelf etc... iemand die de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:36:
Ik had 'em gepreorderd bij bol.com- ik dacht dat hij pas vrijdag zou komen, maar hij was er vandaag al (niet dat ik dat erg vond...) Het is gewoon een leuk spel, leuke afwisseling, speelt goed, ik dacht aan de trailers te zien dat de besturing een beetje lomp was maar dat valt heel erg mee, nog niet veel multiplayer gedaan maar die potjes die ik heb gedaan gingen goed.

Nu had ik nog 1 vraagje, bij bol.com stond dat ik de psycho pack erbij kreeg als ik 'em preorderde, maar ik kan nergens een code vinden die ik kan invullen... Niet in de boekjes, niet bij het bestelformulier, niet in het spel zelf etc... iemand die de oplossing weet?
kijk eens ingame of je geen items al unlocked hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

zogenaamde OP=OP actie?
ik heb eenzelfde actie bij dbyte met een waterfles en voor mn character een masker, tatoo en scope....ZOLANG DE VOORRAAD STREKT dus ik pies ernaast en krijg een kale game als dit niet het geval is gok ik...
geinige site trouwens: http://brink.wikia.com/wiki/Psycho_Pack (ik zat ff te kijken wat dat psycho pack inhield;))

edit: ik heb dus de spec ops pack besteld:)

[ Voor 6% gewijzigd door DRuw op 11-05-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:37:
[...]

kijk eens ingame of je geen items al unlocked hebt ?
Nee, dat heb ik dus niet.
Toen ik 'em bestelde heb ik er zelfs nog naar gekeken- en ik kreeg 2 aanbiedingen, de psycho pack en geen verzendkosten... Niks van op=op of iets :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:12
moet je geen extra code bij steam invullen voor dlc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:44:
[...]

Nee, dat heb ik dus niet.
Toen ik 'em bestelde heb ik er zelfs nog naar gekeken- en ik kreeg 2 aanbiedingen, de psycho pack en geen verzendkosten... Niks van op=op of iets :\
stappen dieje dan kunt ondernemen:

is ps3 => wachten tot PSN online komt
is PC => wachten op steam unlock
is XBOX => pre order winkel contacteren => anders meteen naar SD mailen :) (wel je key code en winkel vermelden :) + je XBOX live account )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Ruben0s schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:48:
moet je geen extra code bij steam invullen voor dlc's?
Ja dat had ik gelezen op andere forums, maar hun zeggen dat het op de kassabon stond... en die heb ik dus niet aangezien ik bij bol.com besteld heb (Wel een betaling formulier, maar daar is geen code te bekennen. Verder zat er niks in 't pakje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:48:
[...]

stappen dieje dan kunt ondernemen:

is ps3 => wachten tot PSN online komt
is PC => wachten op steam unlock
is XBOX => pre order winkel contacteren => anders meteen naar SD mailen :) (wel je key code en winkel vermelden :) + je XBOX live account )
Ik zal 'es SD mailen en bol.com (als ik een email kan vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Ik had hetzelfde met Bol.com, had een mailtje gestuurd naar de klantenservice en kreeg als reactie dat ze het zouden doorsluizen naar de juiste afdeling. Een paar uurtjes later kreeg ik weer een reactie met daarin de pre-order code. (7 april besteld overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Ik kreeg 5 minuten geleden een mailtje met de code -zonder zelf een mail te sturen- en hij werkt! Dus ik heb me druk gemaakt om niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de retail gekocht bij de Gamemania, maar ik kan hem niet activeren. Met óf zonder VPN. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 23:20
Net Brink binnengekregen van bol.com
ik helemaal blij de dvd in de drive, zegt ie dat mijn productcode niet voor dit land is?

'Not available. Sorry, but the following items are not available for purchase in this country. Your purchase has been cancelled.'

download region etc staat op Netherlands,
mijn vraag: is dit omdat de release pas de 13e is? raar want ik hoor mensen hier die hem ook via bol.com hebben besteld die hem gewoon kunnen activeren/spelen? ;(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f.Chopin schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:29:
Net Brink binnengekregen van bol.com
ik helemaal blij de dvd in de drive, zegt ie dat mijn productcode niet voor dit land is?

'Not available. Sorry, but the following items are not available for purchase in this country. Your purchase has been cancelled.'

download region etc staat op Netherlands,
mijn vraag: is dit omdat de release pas de 13e is? raar want ik hoor mensen hier die hem ook via bol.com hebben besteld die hem gewoon kunnen activeren/spelen? ;(
Meteen bol contacteren. er zijn US keys & EU keys. met de EU keys kan je je game al activeren (dus ik vrees dat ze je een verkeerd doosje hebben opgestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
arghhh!!
bedankt voor de reply, heb ze zojuist een emailtje gestuurd.

kijken wat dat oplevert....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde (Al dan niet van Bol.com).
Maar krijg precies zijn bericht ook, en zoals ik al aangaf, US VPN werkt niet, en zonder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké. probeer is eerst even op steam te kiijken of meedere mensen dit probleem hebben (kan even tijdelijk probleem zijn :x )

altough ik denk dat steam de VPN methode kan geblokkeerd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe willen hun zien dat iemand aan een VPN hangt?
Is dit überhaupt mogelijk? Ja misschien als ze allemaal op hetzelfde VPN zitten ofzo.
Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:35:
En hoe willen hun zien dat iemand aan een VPN hangt?
Is dit überhaupt mogelijk? Ja misschien als ze allemaal op hetzelfde VPN zitten ofzo.
Hmm
die methode is onderhand overal gepost ... Steamforum / SD forum.. ja steam & SD konder er onderhand ook niet meer om lache denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Waarom zijn er eigenlijk US keys in de verkoop bij bol.com? logica ontgaat me een beetje...
heb nog geen response op de email gehad.

-edit, het vreemde is dat op de achterkant van het doosje staat: 'Made in the EU proof of purchase' :?
hoop dan toch op een tijdelijke storing o.i.d

[ Voor 36% gewijzigd door f.Chopin op 11-05-2011 18:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Beetje zonde dat er geen crossfire ondersteuning is..
Wanneer komt er weer een pc gamer tijdperk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:42:
zogenaamde OP=OP actie?
ik heb eenzelfde actie bij dbyte met een waterfles en voor mn character een masker, tatoo en scope....ZOLANG DE VOORRAAD STREKT dus ik pies ernaast en krijg een kale game als dit niet het geval is gok ik...
geinige site trouwens: http://brink.wikia.com/wiki/Psycho_Pack (ik zat ff te kijken wat dat psycho pack inhield;))

edit: ik heb dus de spec ops pack besteld:)
Hoop niet dat Dixons dit ook mij bij flikt. Dan wordt ik echt pissed! :(
Toen ik mn preorder had geplaatst, stond er nergens op de pagina "OP=OP". Had
er eigenlijk een screenshot van moeten maken o.i.d.

Wanneer heb je m besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Peter91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:56:
Nog niet nee, denk dat we moeten wachten op amd met een CAP voor Brink. Niet mogelijk om crossfire te forceren met Radeon Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:23

Roshnak

PSN: Roshgill

Welke winkels hebben Brink al?

Ben net langs de Intertoys geweest maar daar hadden ze nog geen Brink en wisten ze ook niet wat Brink was en wanneer die uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Hoop niet dat Dixons dit ook mij bij flikt. Dan wordt ik echt pissed! :(
Toen ik mn preorder had geplaatst, stond er nergens op de pagina "OP=OP". Had
er eigenlijk een screenshot van moeten maken o.i.d.

Wanneer heb je m besteld ?
vanmidddag en als het goed is komt hij morgen binnen:)
Ill let u know
@roshnak: zie pricewatch voor de webshops. de normale winkels hebben ze morgen officieel pas, al lag hij ook bij de game mania (en volgens mij de free record shop) voor 49,99 zag ik vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 10:46
Ik heb de mijne bij FRS gehaald. Hij laat zich echter niet installen.

Melding:

Sorry, but the following items are not available for purchase in this country. Your purchase has been cancelled.

Zijn er meer mensen die dit hadden als ze probeerden te installeren van te voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@hierboven probeer de voorgaande 15 berichten nog is te lezen, en kijken of je wat vindt..

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 11-05-2011 19:43 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Vooralsnog geen reactie van bol.com.
raar, want een emailtje 5 minuten ervoor over een fout in de email werd binnen 2 minuten behandeld..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Postius schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:42:
@hierboven probeer de voorgaande 15 berichten nog is te lezen, en kijken of je wat vindt..
Dank voor je constructieve houding. Ik ga geen 22 pagina's nalezen om te kijken of mijn probleem al eerder is voorgekomen. Voorts zie ik in de door jouw genoemde berichten nergens een oplossing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Blijkbaar door heel de EU problemen met activatie.

http://forums.steamgames.com/forums/showthread.php?t=1880509

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
mmm.... ik hoop dat het gewoon komt door te vroege installatie. Anders wordt het een vervelend verhaal om je geld terug te krijgen bij FRS. Die gaan natuurlijk mekkeren dat de game nu aan mijn account vast zit, wat zij niet kunnen zien dat het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Spel is nog niet vrijgegeven...

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Ik denk niet dat het ligt aan een te vroege installatie, andere mensen uit Nederland kunnen hem wel registreren en downloaden via steam. Het mekkeren zal meevallen omdat ze waarschijnlijk vragen je oude cdkey op te geven oid waarmee met een check wordt vastgesteld of deze al in gebruik is of niet te registreren is..
Laten we hopen dat SD de keys gewoon vrijgeeft die nu niet te registreren zijn, weet niet hoe het zit maar kut is het wel. grrrrr

-edit @ hierboven

andere mensen spelen wel vrolijk?

[ Voor 6% gewijzigd door f.Chopin op 11-05-2011 20:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Roshnak schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:20:
Welke winkels hebben Brink al?

Ben net langs de Intertoys geweest maar daar hadden ze nog geen Brink en wisten ze ook niet wat Brink was en wanneer die uit komt.
MM & GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Het begint al goed, constant CTD's met een nvidia opengl error.
Ik schijn niet de enige te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Hoe kun je hem nu al spelen op de PC dan?
Gebruik je die pass o.i.d.?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om te pesten maar wat is dit een geweldige game en dan zeker competitief.
Het smart systeem werkt heerlijk en krijg zowaar dat oude ET strafe&headies gevoel weer.
Met de release maar is verdiepen in FOV en cvars maar voorlopig draait het hier heerlijk,
speel de campaigns tegen bots ivm dat loggen via usa.
Mijn pcstats :
Processor Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz
Geheugen (RAM) 8,00 GB
Grafisch AMD Radeon HD 6800 Series
Grafische weergave voor spellen 4847 MB

Ga me hiermee voorlopig geweldig vermaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Brink al even gespeeld op steam.
Dus ik kan bevestigen dat een VPN verbinding naar Amerika prima werkt en dat je ook kunt spelen zonder probleem alleen is er wel een ping van 250 ongeveer door mijn adsl lijntje maarja goed.

Deze key die ik trouwens gekregen heb is een key ook uit Amerika voor 20 euro en die heb ik gewoon op mijn steam account direct kunnen activeren. Dus als er hier mensen zijn met problemen dat ze dat niet kunnen door regionale dingen dan is er iets anders aan de hand voor zover ik weet namelijk zit er geen region lock op alle keys van Brink, maar goed dat is maar een aaname van mij gezien het feit dat ik dat op verschillende site's heb zien staan.

Maarja iets over de game dan maar, ik vind dat de game lekker speelt alleen ik heb meestal geen idee wat er moet gebeuren. Je zit echt met een kip zonder kop wat rond te rennen en te schieten maarja daarentegen heb ik de tutorial video's nog niet gezien dus misschien daar maar eens een blikje op werpen

Ik moet wel zeggen dat het grafisch veel trekt van me laptopje dat viel mij even zwaar tegen ik heb hier een Mobility radeon 5660 en die kan zowat alles wel aan behalve met Brink zie ik toch soms wel enorme lag. Hopelijk kan AMD of Splashdamage hier wat verandering in brengen want de lag is nu wel echt heel erg random en dat snap ik echt niet vooral omdat de Character creation screen gewoon vloeiend gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Rynji schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:24:
Hoe kun je hem nu al spelen op de PC dan?
Gebruik je die pass o.i.d.?
minder legale versie, maargoed ik ben wel eigenaar van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game pre staan op steam maar in de vorige bladzijdes was deze link te vinden http://games.on.net/forums/viewtopic.php?f=283&t=186438 waarmee je inlogd via usa ip en brink "unlocked" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Peter91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:56:
Hoe weet je dat? Ik heb geen idee of mijn crossfire setup benut wordt op het moment...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:29:
Heb de game pre staan op steam maar in de vorige bladzijdes was deze link te vinden http://games.on.net/forums/viewtopic.php?f=283&t=186438 waarmee je inlogd via usa ip en brink "unlocked" is.
Er wordt gezegd; select a USA item from the list (welke lijst?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 14:24
Kies een van de onderste van de lijst als je USAIP opent. Let wel, er moet PPTP opstaan. Dan gebruikersnaam 'demo' en wachtwoord ook 'demo'. Dan opent hij een tunnel en denkt steam dat je in amerika woont. Let wel, dit kan max 1 uur als ik me niet vergis. Dus daarna zal je terug moeten opzetten.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
unfor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:27:
[...]

minder legale versie, maargoed ik ben wel eigenaar van de game.
Als je hem heb gekocht mag je hem gewoon downloaden :)

Nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f.Chopin schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:01:
[...]

Er wordt gezegd; select a USA item from the list (welke lijst?)
Als je hem werkend hebt gekregen, laat je het dan even weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Toch te laat besteld bij bol denk ik, game vandaag binnen maar geen pshycho code erbij net zoals iemand een aantal post terug.

Wacht wel ff met installen tot vrijdag als ik zo her en der rond lees.

*edit* ook ik idd toch een code in de mail gekregen alleen daar staat in dat ik brink had besteld voor de Xbox 360 maar heb gelukkig toch echt wel de PC versie binnen gekregen.

Nu alleen nog maar hopen dat die code werkt dan.

[ Voor 46% gewijzigd door Sipio op 11-05-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Toch wel raar... bij veel reviews geven ze gameplay toch een erg laag cijfer :?
Dat zou toch het best moeten zijn van dit spel! 8)7 zeker met dat smart enzo...
(echt allemaal @!%#^* CoD fanboys :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
Was even weg.. thnx voor de uitleg, maar als ik het .pbk bestand open (automatisch met adobe pixel blender?) zie ik niets verschijnen. Iets zegt me dat dit niet het juiste programmatje is :+

even gegoogled voor het probleem met adobe pixel blender, download dit en hij opent de .pkb bestanden weer normaal. http://download.komeil.com/attached.aspx/2011/01/fix-pbk-extension-vpn-file-type-adobe/chortkeh-fix-pbk.cmd (vergeet niet je onopgeslagen werk eerst op te slaan!)

Ik heb een USAIP PPTP server geselecteerd maar krijg tijdens het verbinden een error 806 oid, heb dus ook geen internetverbinding via die server en kan steam dus niet connecten. |:(

heel geneuzel over die error maar dat zoek ik morgen wel uit.

[ Voor 19% gewijzigd door f.Chopin op 11-05-2011 22:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik krijg net een mail dat hij morgen om mijn deurmat ligt:)
ZIN IN!
Als ik het zo lees moeten al die login problemen overmorgen toch weg zijn (officiele release was toch de 13e)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Er zijn geen login problemen :) we proberen gewoon de releasedate van steam te omzeilen om het zo eerder te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen lukt het mij niet :(.
Help me eens Spaiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dus, je hebt dat programma openstaan (USAIP)
Dan selecteer je USAIP PPTP California uit dat drop down lijstje.
Daarna klik je op connect, en moet je een gebruiker naam en password ingeven. Deze zijn beiden 'demo'.

Dan klik je op connect (je moet wel een internetverbinding hebben). Dan even wachten, Steam afsluiten moet niet. Even later verschijnt er waar er 'preload' 'play' :)
Nu, vandaag lukt het mij ook niet, maarja :) een beetje geluk (of geduld) hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn key niet invoeren want hij accepteert hem gewoon niet.
Niet als ik hem zo invoer en ook niet als ik hem invoer als de VPN aanstaat. :S
Hij blijft maar zeggen, dat het niet available is in mijn land en dat de aankoop word geannuleerd.(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:11:
Ik kan mijn key niet invoeren want hij accepteert hem gewoon niet.
Niet als ik hem zo invoer en ook niet als ik hem invoer als de VPN aanstaat. :S
Hij blijft maar zeggen, dat het niet available is in mijn land en dat de aankoop word geannuleerd.(?)
Zet Steam op USA en restart ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Zet Steam op USA en restart ;).
Ik had de download locatie, en zelfs in mijn profiel gezet dat ik in de USA "woon".
En het blijft het maar vertikken om het te doen.
Misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:22:
[...]

Ik had de download locatie, en zelfs in mijn profiel gezet dat ik in de USA "woon".
Misschien hebben ze het gefixed :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blokken ze dan die ene VPN die iedereen gebruikt?
Want dan kan ik misschien een andere VPN zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
net ff gespeelt maar speelt super traag. snap niet waar de ophef om is dat het een super game zou zijn. Grafish is het niet top of the bill en tjah game play is kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Kw4kje schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Nog niet nee, denk dat we moeten wachten op amd met een CAP voor Brink. Niet mogelijk om crossfire te forceren met Radeon Pro?
Had al wat gegoogled, maar er werd gezegd dat het niet geforceerd kon. Dan maar wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:22:
[...]

Ik dacht dat dat ip gebonden was? Ik denk toch dat er best een 2e topic voor de console versie gemaakt wordt :) aangezien er toch precies een raap verschillen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Vraag aan degenen die al kunnen spelen: Is het waar wat er in de reviews wordt gezegd:
- Storyline insignificant
- Slappe Singleplayer AI
- Graphics a la 2011 in menu's, 2009 ingame
- Weinig maps (8 maar? Really!?)

Vraag me af hoe dit spel "voelt". Lijkt het op ET:QW? Of meer MW2 / BO, of wellicht een beetje Crysis2? UT3?

De review filmpjes zijn allen voor de xdoos, met van die grove aim vegen en van dat nade-gedoe omdat mikken te lastig is. Ik wordt daar altijd onpasselijk van als keyb/muis speler. Lust wel een goede actie shooter namelijk nu na Crysis 2 en Portal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Denk niet dat dit een goede actie shooter is, dat is meer CoD etc.
Nadruk ligt bij Brink meer op tactics dan het daadwerkelijke schieten (lijkt mij).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
@ djunicron

Daar is alles van waar

En helemaal niets van waar

Koop (of desnoods dl) het spel en vorm je eigen mening, het is ook veel leuker als alles nieuw voor je is i.p.v alle ins en outs te kennen op voorhand.

Ben benieuwd luitjes, zal vast vet worden :D knalluuhhh

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:27:
Ik heb Brink al even gespeeld op steam.
Dus ik kan bevestigen dat een VPN verbinding naar Amerika prima werkt en dat je ook kunt spelen zonder probleem alleen is er wel een ping van 250 ongeveer door mijn adsl lijntje maarja goed.
Werkt inderdaad goed. Er zijn ook UK servers in de lucht, waarbij de ping meer Europees is. Prima te doen. Rond een uur of 21:30 kwam er een kleine update via Steam binnen, waar door de brink.exe weer encrypted werd. Maar weer een VPN verbinding maken, en werd weer gedecryped, waarna ik weer kon spelen.

Op mijn systeem draait het prima op 1080P. Als je ET:QW goed vond, zal je na een leer curve dit spel waarderen. Ik vermoed dat het geen topper wordt, maar ach vanavond al weer veel plezier gehad.

Enige waar we met z'n allen last van hadden (4 man die ik ken) een geluid bug. Opeens is het geluid weg. BOEM, geen muziek, geen FX noppes dana. Back to main menu, terug joinen op server, geluid weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Ik heb ook een nederlandse public /connect 87.195.243.119:27016
Zie wel dat hij online is, maar kan nog niet testen ingame.

Zou het fijn vinden als jullie hem even kunnen testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Zenix op 12-05-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
djunicron schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:11:
Vraag aan degenen die al kunnen spelen: Is het waar wat er in de reviews wordt gezegd:
- Storyline insignificant
- Slappe Singleplayer AI
- Graphics a la 2011 in menu's, 2009 ingame
- Weinig maps (8 maar? Really!?)

Vraag me af hoe dit spel "voelt". Lijkt het op ET:QW? Of meer MW2 / BO, of wellicht een beetje Crysis2? UT3?

De review filmpjes zijn allen voor de xdoos, met van die grove aim vegen en van dat nade-gedoe omdat mikken te lastig is. Ik wordt daar altijd onpasselijk van als keyb/muis speler. Lust wel een goede actie shooter namelijk nu na Crysis 2 en Portal 2.
Er is in een machinima stream gister wat verteld door een van de developers over de AI. Waar het op neerkomt is dat de AI op een wat aparte manier beslissingen maakt / getweaked word om beter/slechter te zijn.

Over het algemeen zal de AI proberen de speler te helpen (volgen en back-up geven) als hij aangeeft (door middel van het mission wheel te gebruiken) wat hij aan het doen is. Ze zullen aan het begin van de rondes hier vrij passief in zijn, en naarmate het einde van de ronde nadert zullen ze zelf actiever objectives achterna gaan (dit is het zogenaamde 'hero systeem', bedoelt om de speler zo veel mogelijk het gevoel te geven dat hij de 'held' van het team is). Daarnaast zal de AI vanzelfsprekend beter/slechter zijn aan de hand van de difficulty die ingesteld is, maar ook aan de hand van het player level en de hoeveelheid menselijke spelers in de match zitten (veel human players in jou team = betere AI voor de tegenstanders).

Er werd al aangegeven dat ze veel klachten hadden gezien over de skill van de AI, en dat ze waarschijnlijk de configuratie in een toekomstige patch zullen aanpassen zodat de AI gemiddeld op een wat hoger niveau speelt. Kortom, de AI heeft de potentie om erg slim te zijn, al is het op het moment moeilijk om ze zo ver te krijgen, volgens de developer komt daar dus in de toekomst verandering in.

De game zelf heeft zeker meer weg van ETQW en Wolf:ET, erg objective based en meer teamplay-driven dan om individuele performance (je word ook beter beloont voor acties die jou team ten goede komen dan dingen waar alleen jij wat aan hebt).

Als je nog twijfelt zou ik zeggen; check even wat community websites, er zijn veel mensen die live aan het spelen zijn (op PC) en een stream hebben draaien, daar kan je wel vrij goed de game-flow van leren en een idee krijgen hoe het ongeveer speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door Wussie op 12-05-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hij nog online Zenix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft hem al, en hij zegt dat de multiplayer wel iets weg heeft van TF2. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Trek me weinig aan van de reviews, heb gister tijdens het werk Brandon's live stream die eerder gelinkt werd aan gehad op de achtergrond. van wat ik zo zag en hoorde lijkt het me een prima game.
Heb het sowieso nooit zo op reviews die naar de graphics kijken voor een shooter gehad. Sure, moet niet helemaal brak zijn, maar ik vind het prima als het er gewoon redelijk uitziet en soepel loopt. Tijdens shooters heb ik toch geen tijd om naar m'n weerspiegeling te kijken in het water/glass.

[off-topic]
Hoewel het in Duke Nukem toen wel erg cool was dat je jezelf kon zien in de spiegels :P
[/off-topic]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik vind van niet, net nog een uurtje voor het school gespeeld, en ik vond dat het verre van op tf2 leek. Brink heeft allerlij nieuwe facetten zoals SMART, het effectieve objective doen enz. Het is meer uitgebreid dan TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
Leuk zo'n "Co-op" spel, jammer dat je de challenges niet kan samendoen......

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Deze game kan je toch niet vergelijken met TF2, kom op zeg.
Stijl is net borderlands en het is objectbased gameplay.

TF2 heeft in mijn ogen, veel meer humor omdat iedere class wel een achtergrond heeft.
Bij Brink lijken ze allemaal op elkaar. Ik ga hem denk eerst downloaden om te kijken of het wel iets is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Pykow schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:54:

TF2 heeft in mijn ogen, veel meer humor omdat iedere class wel een achtergrond heeft.
Bij Brink lijken ze allemaal op elkaar. Ik ga hem denk eerst downloaden om te kijken of het wel iets is.
Jij maakt je eigen karakter, jij bent de achtergrond van je karakter. Je kan hem zelf aankleden en zijn hele stijl editen.
Jij bepaald wie je karakter is, hoe hij zich kleed, hoe hij eruit ziet en wie hij nou precies is.
Dat heb je in TF2 niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heb 'm gisteren ook maar eerst ff gedownload. Kijken of hij draait op mijn laptop. Als ik het leuk vind, haal ik 'm voor de PS3. Zo niet, dan wordt het LA Noir. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pykow schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:54:

Jawel vrij goed zelfs, maar goed ik heb al mensen zien roepen dat MMORPGS niet met elkaar vergelijkbaar zijn als het thema niet op elkaar lijkt. Het heeft idd wat weg van het begin van TF2 toen tf2 nog gaaf was en een normale goede shooter(toch jammer dat zn hem om zeep hebben geholpen). De gameplay is imo wel langzamer dan tf2 en nog meer classbased. Maar het heeft wel wat weg van de eerste dagen van tf2 inderdaad wel. Dat is best een goeie vergelijking nog.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
Nog steeds geen key ontvangen van Direct2Drive. Alles blijkt goed geregeld te zijn bij Bethesda en Steam. :')
Er zijn zelfs mensen die retail versies uit de winkel niet kunnen activeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maciasty schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:27:
Nog steeds geen key ontvangen van Direct2Drive. Alles blijkt goed geregeld te zijn bij Bethesda en Steam. :')
Er zijn zelfs mensen die retail versies uit de winkel niet kunnen activeren :')
Het is al langer als vandaag bekend dat je als je retail OF via internet winkel NOOIT voor de release date de game kan preloaden OF activeren via steam :) alleen mensen die via steam zelf gekocht hebben dit.

De jeugd van tegenwoordig ... moet altijd snel snel snel gaan.
Wat ben je met activeren en 5GB downloaden (is toch maar een habbekrats met de ISP's van tegenwoordig) het spel unlocked toch pas om 24.00 GMT

ikzelf heb gwn de preload gedownload via illegale weg. Om dan na het activeren gewoon een copy paste uit te voeren :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Het is al langer als vandaag bekend dat je als je retail OF via internet winkel NOOIT voor de release date de game kan preloaden OF activeren via steam :) alleen mensen die via steam zelf gekocht hebben dit.

De jeugd van tegenwoordig ... moet altijd snel snel snel gaan.
Wat ben je met activeren en 5GB downloaden (is toch maar een habbekrats met de ISP's van tegenwoordig) het spel unlocked toch pas om 24.00 GMT
Dat preloaden niet mogelijk is voor games die niet via Steam aangeschaft zijn, was mij niet bekend. Verkeerd ingelicht (door een x aantal posters in dit topic) dus, jammer.

Wat betreft het ontvangen van de key voordat de game unlocked is, ik voel mij een stuk beter wanneer ik zeker weet dat ik de mogelijkheid heb om de game op het moment van de release te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maciasty schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:
[...]

Dat preloaden niet mogelijk is voor games die niet via Steam aangeschaft zijn, was mij niet bekend. Verkeerd ingelicht (door een x aantal posters in dit topic) dus, jammer.

Wat betreft het ontvangen van de key voordat de game unlocked is, ik voel mij een stuk beter wanneer ik zeker weet dat ik de mogelijkheid heb om de game op het moment van de release te spelen.
Probleem is ook dat heel veel webshops verkeerd ingelicht zijn(of zelf geen informatie hebben opgezocht) en dus US keys hebben aangeschaft ipv EU keys : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nou, D2DUK zegt nog steeds "plenty of time to preload before the 13th", maar daar is volgens mij niet zo veel meer van over. Hoewel ik de game al gepreload heb (via de d2d downloadmanager, files staan gewoon op mn disk), kan ik m nog steeds niet in steam activeren. En ik wil zo graahaaaahaaaag :(

Anyway, volgens de steam countdown zal het niet om 12u vannacht zijn, maar een paar uurtjes later. Verder geen probleem, als ik morgenvroeg maar kan gamen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Probleem is ook dat heel veel webshops verkeerd ingelicht zijn(of zelf geen informatie hebben opgezocht) en dus US keys hebben aangeschaft ipv EU keys : )
Ik kijk vridagochtend wel ff of ie dan wel installeeert. Zo niet, terug in de bak bij FRS en wil papa zijn geld terug.

:/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAGDATTT schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Ik kijk vridagochtend wel ff of ie dan wel installeeert. Zo niet, terug in de bak bij FRS en wil papa zijn geld terug.

:/ :|
zucht.... wachten is dat nu zoveel gevraagd ? oké ik krijg het ook op men zenuwen maar je kan er niet voorlopen hoor ... en met webshops bedoel ik D2D / G2PLAY (die wel de goeie keys hebben :p ) / etc etc :)

steam countdown loopt af om 24.00GMT => Nederland & belgie => GMT +1 dus om 01.00

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ja, altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wie gehost ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Mijn eigen server die hierachter staat heb 100/100 glasvezel hier thuis.
Deze setup wenslijst: sandybridgeserver in een CM690.

1 Brink server gebruikt ongeveer zo'n 90MB geheugen, dus het valt wel mee. Kan er dus wel 5-6 hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:24:
[...]

Mijn eigen server die hierachter staat heb 100/100 glasvezel hier thuis.
Deze setup wenslijst: sandybridgeserver in een CM690.

1 Brink server gebruikt ongeveer zo'n 90MB geheugen, dus het valt wel mee. Kan er dus wel 5-6 hosten.
where can i place my order ? (a) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 12:50
thefabiman88 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:08:
Leuk zo'n "Co-op" spel, jammer dat je de challenges niet kan samendoen......
Dat kan dus wel. De challenges kan je met 1 tot 4 spelers doen (IIRC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:
[...]

where can i place my order ? (a) :D
;) Ik ga vooral hosten voor stabiele brink teams ( teams die stabiel waren in et/etqw/wolf), om de competitie een goeie start te geven. Je kan wel altijd op de public spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:34:
[...]

;) Ik ga vooral hosten voor stabiele brink teams ( teams die stabiel waren in et/etqw/wolf), om de competitie een goeie start te geven. Je kan wel altijd op de public spelen.
Xitarus is een oud stabiel team uit ET ( ex GX) (de core is altijd zelfde gebleve :p )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: totaal verkeerde topic. Excuses.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:47:
Edit: totaal verkeerde topic. Excuses.
dacht ik idd ookal toen ik summit / DOm & FFA zag passere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Zit je wel in het juiste topic? Praten over KD in Brink :N :/

Ok exactor it :D

[ Voor 19% gewijzigd door Spaiker op 12-05-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Spaiker dat over KD zwengelt wel een aardige discussie mogelijkheid aan. Er is in-game helemaal niets aan stats te vinden. Wat ik jammer vind. Snap dat ze KD niet tonen om teamwork voor te laten gaan. Maar laat dan op zijn minst je team acties zien. Zodat je kunt zien met welke class je het meest speelt, welke je het effectievst benut etc. Er lijkt een mogelijkheid om je stats on-line te bekijken maar die is 1. nog niet online en 2. minder prettig dan in-game kijken.

Verder heb ik al veel lol aan Brink. Lekker raggen met vrienden, nieuwe tactieken bedenken en elkaar verder helpen tegen bots met verschrikkelijke auto-aim. Het voelt best goed om te vechten met drie man die health en damage buffs hebben om vervolgens de engineer adrenaline te geven terwijl die gaat repairen met 4 bots die op hem knallen. Lekkere synergy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:06:
@Spaiker dat over KD zwengelt wel een aardige discussie mogelijkheid aan. Er is in-game helemaal niets aan stats te vinden. Wat ik jammer vind. Snap dat ze KD niet tonen om teamwork voor te laten gaan. Maar laat dan op zijn minst je team acties zien. Zodat je kunt zien met welke class je het meest speelt, welke je het effectievst benut etc. Er lijkt een mogelijkheid om je stats on-line te bekijken maar die is 1. nog niet online en 2. minder prettig dan in-game kijken.

Verder heb ik al veel lol aan Brink. Lekker raggen met vrienden, nieuwe tactieken bedenken en elkaar verder helpen tegen bots met verschrikkelijke auto-aim. Het voelt best goed om te vechten met drie man die health en damage buffs hebben om vervolgens de engineer adrenaline te geven terwijl die gaat repairen met 4 bots die op hem knallen. Lekkere synergy. :)
was in ET ook zo :) je zag pas na de match je KD (met als reden dat niemand zich iets aantrok van stats maar gewoon deftig speelde ;) ) zo krijg je statswhores uit een game :)
plus je kan nog steeds je KD checke door /stats of /statsall in console te tikke denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:08:
[...]

was in ET ook zo :) je zag pas na de match je KD (met als reden dat niemand zich iets aantrok van stats maar gewoon deftig speelde ;) ) zo krijg je statswhores uit een game :)
plus je kan nog steeds je KD checke door /stats of /statsall in console te tikke denk ik :)
Leg mijn xbox maar eens uit dat ik op ~ klik! :P

Ja, snap dat je geen statswhores wil, maar het komt op de site en kennelijk zit het in game via console op PC. Dus je kan het al zien via een kleine omweg. Dus waarom niet direct tonen. Ik volg de beslissing niet helemaal. Stats zijn niet waar het om gaat maar kunnen wel een handige manier zijn om je vooruitgang te zien. En om je vrienden mee te pesten. :) (Je krijgt nu na een pot ook niets aan KD te zien, alleen een overzicht met best <class> en most kills etc.)

Ze hebben nu al teamacties een veel hogere beloning gegeven dan kills en andere solo-zaken. Dat is een manier om teamplay te stimuleren. Dat kunnen ze met stats ook doen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Maar dat ik volgens mij toch ook de gehele clue: het maakt niet veel uit hoe je speelt: of je nu achter iedereen aan gaat/ loopt te snipen of je concentreerd je op de mission: beiden is goed en dit staat dus los van de KD

of zie ik het nu verkeerd (vraag ik me zenuwachtig af terwijl ik op de postbode w8...)
ff min of meer offtopic: dat SMART systeem lijkt me helemaal geweldig btw!:) lekker hippe moves uitvoeren tijdens het knallen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Ik keek in ET elke 10min naar mijn eigen stats, is toch leuk om te zien of je goeie acc schiet en het aantal headshots enzo. Kan je zien of je aim verbeterd, helaas kan je in Brink helemaal niet zien of je individueel verbeterd wat ik wel jammer vind. Als je bijvoorbeeld je sens of m_pitch even wilt veranderen om te zien of je dan beter schiet, kan je niet eens zien of je het beter doet, ook al is het maar 2-5 procent. Maar net zoals in ETQWPro and Wolfpro zullen er stats komen in de pro mods. En waarschijnlijk worden de guns ook wat accurater, of minder recoil. In wolfenstein vanilla was dat ook een probleem dat de guns gewoon spray weapons waren maar niet echt accuraat. Dat kan een pro mod ook beter maken zodat goed op afstand kunnen aimen en crossfire op afstand ook nut heeft, zoals in ET.

Daarnaast zijn degene die alleen objective doen die XP krijgen, dat is leuk maar teveel van die objective spelers helpt niet echt. Want het is nog altijd een FPS dus wat pure fraggers ernaast is het beste, dus eigenlijk zegt de XP niks over hoe goed/belangrijk je bent als een speler in een team.

[ Voor 11% gewijzigd door Zenix op 12-05-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Ik keek in ET elke 10min naar mijn eigen stats, is toch leuk om te zien of je goeie acc schiet en het aantal headshots enzo. Kan je zien of je aim verbeterd, helaas kan je in Brink helemaal niet zien of je individueel verbeterd wat ik wel jammer vind. Als je bijvoorbeeld je sens of m_pitch even wilt veranderen om te zien of je dan beter schiet, kan je niet eens zien of je het beter doet, ook al is het maar 2-5 procent. Maar net zoals in ETQWPro and Wolfpro zullen er stats komen in de pro mods. En waarschijnlijk worden de guns ook wat accurater, of minder recoil. In wolfenstein vanilla was dat ook een probleem dat de guns gewoon spray weapons waren maar niet echt accuraat. Dat kan een pro mod ook beter maken zodat goed op afstand kunnen aimen en crossfire op afstand ook nut heeft, zoals in ET.

Daarnaast zijn degene die alleen objective doen die XP krijgen, dat is leuk maar teveel van die objective spelers helpt niet echt. Want het is nog altijd een FPS dus wat pure fraggers ernaast is het beste, dus eigenlijk zegt de XP niks over hoe goed/belangrijk je bent als een speler in een team.
gaan geruchten dat het spel onmogelijk gemod kan worden (modtools zijn nodig maar daar is nog met geen woord over gerept :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:50:
[...]

gaan geruchten dat het spel onmogelijk gemod kan worden (modtools zijn nodig maar daar is nog met geen woord over gerept :) )
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een ontwikkelaar met een achtergrond als Splash Damage géén modtools uitbrengt. Ik ga dr stiekem van uit dat ze gewoon met de tools komen, maar dat het nog wel effe duurt. Denk dat bugfixes/patches/support momenteel voorrang hebben, en dat die modtools maar even moeten wachten.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste