Kan je niet gewoon een nieuwe kast kopen voor je huidige pc? (Stuk goedkoper dan een hele nieuwe pc aanschaffen. En aangezien je die toch een nodig zal hebben mocht je alles willen upgraden..)+spellen en een maandje werken en ik heb ook weer +/- 250 erbijvideokaart heb ik al liggen. maar die is te groot voor mijn huidige pc... anders kon ik brink hier ook op draaien
Nu moet ik wel vermeldden dat pc gamers beter zijn in FPS games dan console gamerts. Ja
heel vervelend heb ik enig onderzoek om het aan te tonen? Nee alleen wel 13+/- hardcore shooter ervaring. PC shooters online is gewoon beter, het niveau is hoger.
(al is halo'en vanuit mn luie ban best relaxt)
Overigens is de Razor1911 versie al uit. ZIjn ze toch weer rap mee....
heel vervelend heb ik enig onderzoek om het aan te tonen? Nee alleen wel 13+/- hardcore shooter ervaring. PC shooters online is gewoon beter, het niveau is hoger.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
O_o Ja, Brink is out bij Gamemania.. snel mijn andere order annuleren. Naar Gamemania NAO!
Verwijderd
heyo ... its tweakers SHHT !Postius schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:18:
Nu moet ik wel vermeldden dat pc gamers beter zijn in FPS games dan console gamerts. Ja
Dat is een fake, Magicka installer + filler data.Overigens is de Razor1911 versie al uit. ZIjn ze toch weer rap mee....
[ Voor 9% gewijzigd door QWieke op 10-05-2011 15:22 ]
Verwijderd
zou kunnen, maar op het moment heb ik een hp compaq small form factor -zo'n kantoor ding- dus je snapt misschien wel dat een nieuwe pc er sowieso wel moet komen. had deze toevallig via mijn vaders werk omdat ze zelf nieuwe hadden aangeschaft daar en ik hiervoor iets nog slechters had.QWieke schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:16:
[...]
Kan je niet gewoon een nieuwe kast kopen voor je huidige pc? (Stuk goedkoper dan een hele nieuwe pc aanschaffen. En aangezien je die toch een nodig zal hebben mocht je alles willen upgraden..)
Niet dat je dan eerder kan spelen, daar het toch nog steeds door Steam moet geactiveerd worden, en je dus pas de 13e pas kan spelen. Steam weigert Brink te startenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:19:
O_o Ja, Brink is out bij Gamemania.. snel mijn andere order annuleren. Naar Gamemania NAO!
Drive it like you stole it.
Verwijderd
iddSpaiker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:24:
[...]
Niet dat je dan eerder kan spelen, daar het toch nog steeds door Steam moet geactiveerd worden, en je dus pas de 13e pas kan spelen. Steam weigert Brink te starten
Aha, logisch.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:22:
[...]
zou kunnen, maar op het moment heb ik een hp compaq small form factor -zo'n kantoor ding- dus je snapt misschien wel dat een nieuwe pc er sowieso wel moet komen. had deze toevallig via mijn vaders werk omdat ze zelf nieuwe hadden aangeschaft daar en ik hiervoor iets nog slechters had.
En om het on-topic te houden:
Splash Damage - First Wave of Brink Reviews Spawned
Ha, volgens mij hebben ze express de negatieve reviews genegeerd.
Verwijderd
jah ... normaal ... Als je IGN al relevant wil noemen .. (zit vol met fanboys van brainless shooters ...)QWieke schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:26:
[...]
Aha, logisch.
En om het on-topic te houden:
Splash Damage - First Wave of Brink Reviews Spawned
Ha, volgens mij hebben ze express de negatieve reviews genegeerd.
Naar dat ik hier op school gelezen heb, zitten de meeste reviews tussen de 70-80, enkelen boven de 80 op 100. Vaak wel gespeeld door, zoals eerder aangehaald, COD fanboys die totaal niet aan het genre uitkunnen. Brink is en blijft meer een niche game voor de mensen die ET en ETQW gespeeld hebben denk ik.
Verwijderd
Daarom heb ik een Xbox 360 :3.Spaiker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:24:
[...]
Niet dat je dan eerder kan spelen, daar het toch nog steeds door Steam moet geactiveerd worden, en je dus pas de 13e pas kan spelen. Steam weigert Brink te starten
kan je hem dan spelen in steam? en kan je hem dan ook preloaden met steam?unfor schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:27:
Key besteld op G2play, scheelt toch weer 17 euro met steam
Ik ben er nog niet over uit of dit een topper word of niet, we zien wel.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Het is een steamworks titel, waar je hem ook koopt, hij zal dus te activeren zijn op steam.
Verwijderd
op crossfire ( ET community site die reeds geinvade is door luttele cod fanboys) wordt het spel wel goed onthaald (door de ET core ofcSpaiker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:29:
Naar dat ik hier op school gelezen heb, zitten de meeste reviews tussen de 70-80, enkelen boven de 80 op 100. Vaak wel gespeeld door, zoals eerder aangehaald, COD fanboys die totaal niet aan het genre uitkunnen. Brink is en blijft meer een niche game voor de mensen die ET en ETQW gespeeld hebben denk ik.
in lange tijd weer een game dat teamplay / een leercurve en skill verwacht van de spelers.
I cant be arsed over cod spelers ... was vroeger 1 van hen .. (na 5 jaar ET .. )
nope. Wachten eerst op de key van G2play (deze worden op de nacht van donderdag - vrijdag) gemailedMikeVM schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:35:
[...]
kan je hem dan spelen in steam? en kan je hem dan ook preloaden met steam?
Hoeft niet, veel reviews zijn gewoon voor de masses. Neem een game als Football manager. Hoe bespreek je dat? Het is eenbeetje laveren tussen objectief zijn(is de game goed of niet) en rekening houden met je publiek. Dat CoD hoog scoort is logisch, hoe laagdrempelig wil je een game hebben? Evenals dat de afwerking heel hoog is. Brink zit idd meer in een niche markt, reviewers trek ik me na lang genoeg gegamed te hebben ook weinig van aan. Ze schrijven namelijk ook over het algemeen voor hun achterban en dat zijn de CoD en halo masses.
Uit reviews pik ik de belangerijkste dingen van het spel zelf, cijfers etc kunnen me gestolen worden. Op basis daarvan koop en speel ik games, uiteindelijk weet je zelf wat je het leukst vindt. Maar goed portal 2 kreeg ook hoger dan portal 1. Is ie beter? Mischien qua content, maar het is lang niet zo'n revolutie als deel 1 was. Deel 1 van portal blijft voor mijd an ook gewoon de veel betere game.
Maar goed het zal rond een 7-8 zitten denk ik uiteindelijk. Ben wel blij om te lezen dat alle herzenlozen dit spel niet begrijpen, blijf maar lekker bij je mainstream rotzooi. Kan ik lekker gamen met mensen die het wel snappen
.
Overigens heb je die CoD massa ook niet nodig om een hele goede profitabele game neer te zetten, wat dat betreft hulde voor splash damage dat ze voor kwaliteit gaan en niet kwantiteit.
Uit reviews pik ik de belangerijkste dingen van het spel zelf, cijfers etc kunnen me gestolen worden. Op basis daarvan koop en speel ik games, uiteindelijk weet je zelf wat je het leukst vindt. Maar goed portal 2 kreeg ook hoger dan portal 1. Is ie beter? Mischien qua content, maar het is lang niet zo'n revolutie als deel 1 was. Deel 1 van portal blijft voor mijd an ook gewoon de veel betere game.
Maar goed het zal rond een 7-8 zitten denk ik uiteindelijk. Ben wel blij om te lezen dat alle herzenlozen dit spel niet begrijpen, blijf maar lekker bij je mainstream rotzooi. Kan ik lekker gamen met mensen die het wel snappen
Overigens heb je die CoD massa ook niet nodig om een hele goede profitabele game neer te zetten, wat dat betreft hulde voor splash damage dat ze voor kwaliteit gaan en niet kwantiteit.
[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 10-05-2011 15:37 ]
Verwijderd
ik hoop inderdaad ook dat het niveau in deze game hoger zal liggen dan bijvoorbeeld call of duty. ik vind het zelf erg jammer dat arcade-achtige games zoals call of duty een soort van nieuwe standaard zijn geworden. ik ben zelf niet zo een hele goede shooter speler maar ik vind het leuk om een uitdaging te hebben, om samen met een team het gevoel te hebben dat je het SAMEN wint. ik hoef niet als een soort rambo rond te rennen en iedereen van 5 meter afstand te knifen.[b][message=36007518,noline]lang verhaal, no offence.
het is niks tegen call of duty, of de mensen die dat spelen (ik heb het zelf ook een tijdje gespeeld, toch leuk als veel vrienden van je het hebben om een beetje te praten tussendoor) maar ik hoop gewoon dat er meer shooters zoals brink komen. en dan bedoel ik niet dat ze brink na moeten apen, maar dat er buiten het bekende "hoe kunnen we call of duty verslaan" doosje gedacht moet worden.
Altijd merkwaardig, dit soort uitspraken: het niveau is hoger. Dat is hetzelfde als een superbike race met de tour de france vergelijken, en zeggen dat superbikes veel harder rijden, ja duh. Controller vs. muis+tobo? Ja, dan is het niveau inderdaad hoger. Met een muis kun je nu eenmaal beter aimen. In verhouding denk ik echter dat het niveauverschil erg meevalt. Ik kan je vertellen dat er op zowel X360 als PS3 ziekelijk goede spelers rondlopen. Ik durf zelfs te beweren dat sommigen daarvan de mainstrain PC speler op zullen rollen met een controller.Postius schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:18:
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2011 15:54 ]
Verwijderd
PLEASE NOT AGAIN ....bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:52:
[...]
Altijd merkwaardig, dit soort uitspraken: het niveau is hoger. Hoe vergelijk je dat precies? Controller vs. muis+tobo? Ja, dan is het niveau inderdaad hoger. Met een muis kun je nu eenmaal beter aimen. In verhouding denk ik echter dat het niveauverschil erg meevalt. Ik kan je vertellen dat er op zowel X360 als PS3 echt wel ziekelijk goede spelers rondlopen. Ik durf zelfs te beweren dat sommigen daarvan de mainstrain PC speler op zullen rollen met een controller.
deze discussie is al 1000X gevoerd op tweakers ... Iedereen heeft hier zen eigen mening over maar het gaat hier niet over en dus gelieve hier ook niet te ventileren
On a sidenote: I WANT MY KEY *kwijl drool wants to play :(*
Ik probeer ook niet de PC vs. console discussie te starten. 
Ik vind alleen dat je het shooterniveau van beide platformen niet met elkaar kan vergelijken. In bovenstaande uitspraak zou het dus zo zijn, dat als de PC community op de console zou spelen en vice versa, dat dan het niveau op de consoles ineens omhoog zou gaan (afgaande op voldoende oefening met een controller). Lijkt me sterk.
Ik vind alleen dat je het shooterniveau van beide platformen niet met elkaar kan vergelijken. In bovenstaande uitspraak zou het dus zo zijn, dat als de PC community op de console zou spelen en vice versa, dat dan het niveau op de consoles ineens omhoog zou gaan (afgaande op voldoende oefening met een controller). Lijkt me sterk.
We zullen een apart topic aanmaken voor pc en console 
Die livestream is echt wel de moeite waard om te kijken.
Verwijderd
meh kan niet kijken ... pas vanaf 19uur .. update me if possibleSpaiker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:00:
We zullen een apart topic aanmaken voor pc en console
12/13 jaar vrij hardcore online shooter ervaring en jij?. Fijn dat jij weer even spuit 11 speelt. Klepel klok verhaal. Ik haal het zelf ook al aan.
Je kan er lekker mee prutsen wat je wilt en over lullen wat je wilt, bij FPS games ligt het niveau van spelen gewoon veel hoger op de PC dan bij de consoles.(ik heb de indruk dat je niet eens snapt wat ik zeg aangezien je het alleen over muis en tobo hebt en daar heb ik het niet eens over dus serieus WTF?). Dus lees eerst het bericht, probeer het te begrijpen ga dan spuit 11 opmerkingen maken.
Als ieman aan mij vraagt of ie een FPS voor PC of Console moet halen zal het altijd PC zijn en niet vanwege tobo en muis waar je dat weer vandaan haalt.
Dus als jij al reageert op mn post SNAP HEM DAN EERST. Ik heb het over skill niveau, ga fietsen met je controller tegen muis tobo verhaal, daar heb ik het dus totaal niet over.(al is het wel denk ik 1 van de oorzaken, 1 van de 8 miljoen ofzo).
Overigens hilarisch sommige reviewers:
http://ve3d.ign.com/artic...A-Mixed-Bag-Some-Thoughts
Je kan er lekker mee prutsen wat je wilt en over lullen wat je wilt, bij FPS games ligt het niveau van spelen gewoon veel hoger op de PC dan bij de consoles.(ik heb de indruk dat je niet eens snapt wat ik zeg aangezien je het alleen over muis en tobo hebt en daar heb ik het niet eens over dus serieus WTF?). Dus lees eerst het bericht, probeer het te begrijpen ga dan spuit 11 opmerkingen maken.
Als ieman aan mij vraagt of ie een FPS voor PC of Console moet halen zal het altijd PC zijn en niet vanwege tobo en muis waar je dat weer vandaan haalt.
Dus als jij al reageert op mn post SNAP HEM DAN EERST. Ik heb het over skill niveau, ga fietsen met je controller tegen muis tobo verhaal, daar heb ik het dus totaal niet over.(al is het wel denk ik 1 van de oorzaken, 1 van de 8 miljoen ofzo).
[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 10-05-2011 16:05 ]
*kuch*bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:56:
Ik probeer ook niet de PC vs. console discussie te starten.
end of discussion *kuch*
[on-topic]Anyways, ik lees zoveel verschillende dingen over deze game dat ik zowat niet meer weet wat ik moet geloven.
Kan sowieso niet wachten tot de game op mijn deurmat valt (waarschijnlijk ergens volgende week, when I'm lucky) en ik ook kan gaan spelen.
Want a cookie?!
U bent gefrustreed, als "hardcore" shooter fanaat? Ga even een sigaretje roken ofzo, damn.Postius schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:01:
12/13 jaar vrij hardcore online shooter ervaring en jij?. Fijn dat jij weer even spuit 11 speelt. Klepel klok verhaal. Ik haal het zelf ook al aan.
Ik begrijp je prima, maar ik heb meer het idee dat je mij niet snapt, maar goed. Einde discussie inderdaad.
Mensen, houdt het ontopic, en beleefd 
DIe livestream van BrinkTV werkt niet bij mij, bij iemand anders wel?
DIe livestream van BrinkTV werkt niet bij mij, bij iemand anders wel?
Verwijderd
doe dan ook even hetzelfde ipv de discussie te feeden met zo een comments.bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:
[...]
U bent gefrustreed, als "hardcore" shooter fanaat? Ga even een sigaretje roken ofzo, damn.
Ik begrijp je prima, maar ik heb meer het idee dat je mij niet snapt, maar goed. Einde discussie inderdaad.
Stop er nu effe allemaal mee of vecht het uit in DM het gaat over Brink.
Btw grappige reviewer link
Bij zo'n posts denk je toch met een glimlach terug aan de vlammenwerper
(Die had er misschien nog wel in gemogen ipv shotgun).
Bevindingen van medetweakers graag. Ik weet dat er al een aantal zijn die de game hebben!
Verwijderd
Tot nu toe (zoals ik al zei in mijn ge-edite post:P) lijkt het een blijvertje. Ben nu halverwege de campaign. De campaign is gewoon MP met bots ipv mensen. Goede oefening voor een nieuwe game. Lekker flanken, switchen van classes omdat je bot vriendjes prutsen en vooral kiezen tussen keihard knallen of stealthy flanken en snel de objective halen zonder te schieten. Je kan niet kiezen en gegarandeerd succes hebben, 1 keuze is altijd beter. Grappig gedaan want je moet af en toe nadenken ipv als een gek aan de slag.bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:11:
Bevindingen van medetweakers graag. Ik weet dat er al een aantal zijn die de game hebben!
Heb al een hele zooi aan unlocks verdiend maar doe er nog niets mee. Wil eerst kijken hoe het online speelt zodat ik weet wat goede 'perks' zijn om te kopen. Zou meer typen maar moet weer verder met het beschermen van de Ark!
Offtopic: Elitaire Hardcore gamers en Fanboy Console jongentjes kunnen toch lekker een PCvsConsole topic starten ipv in elke shooter discussie dezelfde kont argumenten aanvoeren?
de livestreams zien er wel oke uit. Ben benieuwd naar de review van tweakers, alhoewel dat cijfer meestal niks zegt.
Zag deze post op het forum van brink voorbij komen
Eurogamer - 8/10
"...an exceptional team shooter, smart, supremely well balanced and with a unique, exciting art style"
Official Xbox Magazine UK (June issue) - 4 Stars
"A meticulously designed Live shooter"
Front Towards Gamer - 9.0 ("Amazing")
"...a brilliant departure from the run of the mill shooters out there."
Xbox 360 Achievements - 8/10 ("Great")
"...it hits the ground running and then beats you in the face with awesomeness every step of the way."
The Sixth Axis - 9/10
"Brink has massive potential."
MSN - 8/10
"...there's a lot to love about Brink."
IncGamers - 8.8
"A refreshing and detailed experience that rewards intelligence and team work."
Videogamer.com - 8/10
"Splash Damage achieves the impossible: a game that feels fresh in the stalest of genres."
Gamona - 87 - (Gold Award, Design Award, Multiplayer Award)
"If you even have the faintest interest in team-based shooters, you can't get past this one"
The Guardian - 4 stars
"Brink deserves to be ranked among the finest co-op games available."
spieletipps - 88
"This is what the genre needs."
Gamers Global - 9.0
"The surprisingly smart AI is probably the best in the shooter genre."
The Gamers Paradise - 10/10
"An immensely fun and fast-paced action FPS"
NowGamer - 8.3
"unique, compelling and intelligently designed"
Computer & Video Games - 8/10
"...you'll become hopelessly addicted to its brand of co-operative, class-based multiplayer action."
GamersNet - 8.9
"a wonderful shooter that makes cooperation fun"
de cijfers verschillen nogal van elkaar.
Eurogamer - 8/10
"...an exceptional team shooter, smart, supremely well balanced and with a unique, exciting art style"
Official Xbox Magazine UK (June issue) - 4 Stars
"A meticulously designed Live shooter"
Front Towards Gamer - 9.0 ("Amazing")
"...a brilliant departure from the run of the mill shooters out there."
Xbox 360 Achievements - 8/10 ("Great")
"...it hits the ground running and then beats you in the face with awesomeness every step of the way."
The Sixth Axis - 9/10
"Brink has massive potential."
MSN - 8/10
"...there's a lot to love about Brink."
IncGamers - 8.8
"A refreshing and detailed experience that rewards intelligence and team work."
Videogamer.com - 8/10
"Splash Damage achieves the impossible: a game that feels fresh in the stalest of genres."
Gamona - 87 - (Gold Award, Design Award, Multiplayer Award)
"If you even have the faintest interest in team-based shooters, you can't get past this one"
The Guardian - 4 stars
"Brink deserves to be ranked among the finest co-op games available."
spieletipps - 88
"This is what the genre needs."
Gamers Global - 9.0
"The surprisingly smart AI is probably the best in the shooter genre."
The Gamers Paradise - 10/10
"An immensely fun and fast-paced action FPS"
NowGamer - 8.3
"unique, compelling and intelligently designed"
Computer & Video Games - 8/10
"...you'll become hopelessly addicted to its brand of co-operative, class-based multiplayer action."
GamersNet - 8.9
"a wonderful shooter that makes cooperation fun"
[ Voor 87% gewijzigd door Ruben0s op 10-05-2011 17:46 ]
Iemand de PC-versie al kunnen pre-installen vanaf de disk?
& vanaf wanneer precies werkt de key? 13e? 16e? 26e?
& vanaf wanneer precies werkt de key? 13e? 16e? 26e?
Kepi_nl
13e in Europa, 10e in US. Er zijn al meldingen van een werkende game voor die data.
NogalRuben0s schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:20:
de livestreams zien er wel oke uit. Ben benieuwd naar de review van tweakers, alhoewel dat cijfer meestal niks zegt.
[knip]
The devil is in the details.
Weinig verschil idd, echter hebben ze de slechte scores daar weggelaten.Hahn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:22:
[...]
NogalZe zitten bijna allemaal tussen de 8 en de 9, met een enkel uitschietertje naar een 10. Dat vind ik juist nogal weinig verschillen.
de slechte scores staan 2 pagina's terugBaccy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:27:
[...]
Weinig verschil idd, echter hebben ze de slechte scores daar weggelaten.
Zoals eerder aangehaald zijn reviews, zeker web reviews gewoon onbetrouwbaar. Helemaal als je alleen naar cijfers kijkt. Snap niet waarom mensen daar waarde aan hechten.
Verwijderd
Ben nu al een tijdje aan het meekijken op http://www.justin.tv/bran...atus=true#/w/1186289152/6 die gozer speelt al 11 uur non stop maar het voelt erg goed aan ik zie brink nu zeker zitten.
Zojuist lekker op de PS3 gespeeld.
Was wel een gok... heb maar een beetje gameplay gezien... maar datzelfde had ik ook met Borderlands en daar heb ik ook 100en uren inzitten.
Tot nu toe even het eerste level gespeeld. Het heeft wel wat... ben ook wel blij dat het er niet al te serieus uitziet...
Van de week er weer even verder mee.
Was wel een gok... heb maar een beetje gameplay gezien... maar datzelfde had ik ook met Borderlands en daar heb ik ook 100en uren inzitten.
Tot nu toe even het eerste level gespeeld. Het heeft wel wat... ben ook wel blij dat het er niet al te serieus uitziet...
Van de week er weer even verder mee.
PSN: Leech1984
Nou, mijn eigen versie druppelt nu ook binnen, D2D UK is dus begonnen met uitleveren.
Vandaag op het werk de PS3 versie gespeeld (singleplayer helaas), en mn eerste indruk was erg positief. Was nog wel een aantal keren de weg kwijt enzo, dat wel, maar voor een eerste speelsessie was t ronduit heerlijk
Hopelijk unlocked mn steam versie op tijd, dan kan ik nog even spelen voor ik moet werken, vrijdag
Vandaag op het werk de PS3 versie gespeeld (singleplayer helaas), en mn eerste indruk was erg positief. Was nog wel een aantal keren de weg kwijt enzo, dat wel, maar voor een eerste speelsessie was t ronduit heerlijk
Hopelijk unlocked mn steam versie op tijd, dan kan ik nog even spelen voor ik moet werken, vrijdag
Verwijderd
http://thebrink.tv/ is ook live(broadcasting) nu .
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 20:41 ]
Verwijderd
zie dat er wat mensen ondertussen de ps3 versie hebben gespeeld. als iemand het leuk vind om samen te spelen voeg dan (zodra PSN terug is natuurlijk) "omejerry" maar toe 
eerst examens, dan een weekje weg en daarna zien jullie me online!
Lijkt me gezellig! Zal je toevoegen zodra PSN er weer is.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:42:
zie dat er wat mensen ondertussen de ps3 versie hebben gespeeld. als iemand het leuk vind om samen te spelen voeg dan (zodra PSN terug is natuurlijk) "omejerry" maar toe
Ik heb hier ook een D2D UK versie. Ik kan m dus wel downloaden, maar ik kan nergens een key vinden om hem te registreren?
Verwijderd
Ik volg deze stream atm
Brink with Brandon (PC) HD 720p (justin.tv)
Leuke stream, Brandon geeft ook commentaar etc.
Heb Brink gepreorderd by Dixons (+ waterbottle!
). Hopelijk ontvang ik 'm
vrijdag (of eerder).
Heb Brink gepreorderd by Dixons (+ waterbottle!
vrijdag (of eerder).
Nee, ik ook nog niet. Heb m net maar via Comrade aangezet, omdat daar de keys zichtbaar zouden moeten zijn. Over een minuutje of 10-15 zou ie binnen moeten zijn, knal het dadelijk nog wel even in dit topique.Gammro schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:00:
Ik heb hier ook een D2D UK versie. Ik kan m dus wel downloaden, maar ik kan nergens een key vinden om hem te registreren?
Die gast is ook al 10+ uur bezigVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:00:
Ik volg deze stream atm
Heb Brink gepreorderd by Dixons (+ waterbottle!). Hopelijk ontvang ik 'm
vrijdag (of eerder).
Heh en net als ik dit typ denkt ie erover om een break te nemen
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik weet niet of dit hier al gepost is, maar dit maakt mogelijk om Brink nu al te spelen, omdat blijkbaar in de US Brink al live is gegaan. Klik!
Let wel op, eventueel kan steam/valve dit niet leuk vinden, en dit kan resulteren in een ban!
Let wel op, eventueel kan steam/valve dit niet leuk vinden, en dit kan resulteren in een ban!
Verwijderd
top, ga denk ik ook maar weer een usb adapter kopen zodat ik m'n mic in me ps3 kan gebruiken.leech1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:54:
[...]
Lijkt me gezellig! Zal je toevoegen zodra PSN er weer is.
Euh, wtfSorbo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:04:
[...]
Nee, ik ook nog niet. Heb m net maar via Comrade aangezet, omdat daar de keys zichtbaar zouden moeten zijn. Over een minuutje of 10-15 zou ie binnen moeten zijn, knal het dadelijk nog wel even in dit topique.

Zou kunnen, maar ik had toch eigenlijk wel verwacht dat ik de game kon preloaden, zeker omdat de US klanten wél een aantal dagen van tevoren hun key hebben ontvangen. Daarnaast mag ik de game files wel downloaden, vreemd dus.freelh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:29:
Krijg je je key niet via mail op 13/05?
Ach, dr staat ook een probleem met brink in het support center, hoewel ie wat vaag beschreven is denk ik dat t mijn issue is, gewoon nog even wachten dus
[ Voor 37% gewijzigd door Sorbo op 10-05-2011 21:34 ]
Mocht je hem goedkoop willen en snel verstuurd (ik kreeg hem vandaag binnen).freelh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:36:
Website FRS.nl en FRS.be liggen plat. Gerelateerd? Hmm...
http://www.budgetgaming.nl/news/1815.html
Was al besteld: ik wou de bestelstatus controleren. Ik heb besteld bij FRS omdat ik maar beperkte betaalmogelijkheden heb ;-) (oa: Belg zijn, geen VISA etc.)?
En hoe zou dat moeten werken dan?ZalmanLuci schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:06:
Ik weet niet of dit hier al gepost is, maar dit maakt mogelijk om Brink nu al te spelen, omdat blijkbaar in de US Brink al live is gegaan. Klik!
Verwijderd
Waarschijnlijk kunnen ze zien wanneer je je key activeert, wanneer je voor het eerst
gaat spelen (steam profile?). Vervolgens controleren vanuit welk land je bent ingelogd, en voila! (?)
Denk alleen niet dat ze zo actief gaan controleren bij Steam
gaat spelen (steam profile?). Vervolgens controleren vanuit welk land je bent ingelogd, en voila! (?)
Denk alleen niet dat ze zo actief gaan controleren bij Steam

Dat wist ik maar ik geraak niet voorbij dat programmaatje
Verwijderd
Ahh.. Nou kijk eens op deze pagina:
USAIP.. Quickstart guide
Een quickstart guide over hoe je een VPN verbinding opzet via USAIP.
USAIP.. Quickstart guide
Een quickstart guide over hoe je een VPN verbinding opzet via USAIP.
velen malen dank! Ik heb het wat gespeeld, offline wel, en voor het kwartier dat ik gespeeld heb, ik werd omvergeblazen
beeld ziet er goed uit. Voor de rest kan ik niet veel ervaringen delen, maar ik ga er lang plezier aan hebben, dat weet ik zeker.
Op de PC , of consoles ? Zo ja wat is je configuratie ?Spaiker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:37:
velen malen dank! Ik heb het wat gespeeld, offline wel, en voor het kwartier dat ik gespeeld heb, ik werd omvergeblazenbeeld ziet er goed uit. Voor de rest kan ik niet veel ervaringen delen, maar ik ga er lang plezier aan hebben, dat weet ik zeker.
[ Voor 3% gewijzigd door Rebel8319 op 10-05-2011 23:44 ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
http://www.justin.tv/trbomode
Maat van me is aan het streamen (PC, multiplayer), niet extreem veel commentaar maar wel een goede speler.
Maat van me is aan het streamen (PC, multiplayer), niet extreem veel commentaar maar wel een goede speler.
net even besteld ben benieuwd
lijkt me wel verfrissend ik laat me totaal verrassen(pc)
How are you doing?
Tja ach geen zin om te activeren via USA ban ben ik niet zo bang voor(die hele 15 mensen die aan steam werken hebben wel wat beters te doen), ik heb het gewoon te druk! Iemand hier die hem geactiveerd heeft en MP speelt?(speel je dan tegen usa of eu?).
[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 11-05-2011 00:28 ]
ik speel op de pc. Mijn configuratie is de volgende: intel core i5 2500- hd5850-4GB ddr3 corsair vengeance aen een ocz vertex 2. Voor zover ik meegemaakt heb, speelde het zeer vlot, zonder lag, haperingen of wat dan ook. Ik speel op een resolutie van 1920x1080. Vandaag ga ik de instellingen wat optimaliseren, want daarnet wou ik alleen maar spelen
Verwijderd
Net de hele campaign van de Restistance in co-op uitgespeeld op hard. Zowel het uitspelen als de moeilijkheidsgraad was per ongeluk. Echt hard was het echter niet. Heb langer over checkpoints in andere spellen gedaan dan hele missies in Brink... Leuk was het zeer zeker wel.
Daarna online proberen te gaan maar dat lukte niet goed. Alleen maar potjes met zware lag. Hopelijk komt dit omdat bijna niemand het spel heeft in Nederland anders hebben we weer een aardig spel voor 8 uurtjes en een nieuwe kastopvulling erbij.
Graphics zijn gemiddeld op de Xbox. Niet lelijk a la Homefront maar zeker geen Crysis 2. Al zijn de mannetjes wel mooi uitgewerkt. Het uiterlijk van de maps is gewoon niets bijzonders. Eerlijk gezegd is het prima. Mijn grens is spellen als Homefront, wat gewoon niet meer kan. Dit oogt goed genoeg om genoegelijk in te knallen.
Graphics zijn gemiddeld op de Xbox. Niet lelijk a la Homefront maar zeker geen Crysis 2. Al zijn de mannetjes wel mooi uitgewerkt. Het uiterlijk van de maps is gewoon niets bijzonders. Eerlijk gezegd is het prima. Mijn grens is spellen als Homefront, wat gewoon niet meer kan. Dit oogt goed genoeg om genoegelijk in te knallen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 02:21 ]
Dat we die levels snel hadden uitgespeeld, had er meer mee te maken dat je moet zorgen dat ze de eerste objective gewoon al niet halen (of jij juist wel heel snel). Dat zorgt ervoor dat de bots nog niet zo heel dom rondlopen. Ik vond het opvallend dat ik geen verschil merkte in moeilijkheidsgraad tussen easy en hard (ze lijken me net zo snel af te schieten). Vraag me dan ook af wat er aan settings anders staat.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 02:20:
Net de hele campaign van de Restistance in co-op uitgespeeld op hard. Zowel het uitspelen als de moeilijkheidsgraad was per ongeluk. Echt hard was het echter niet. Heb langer over checkpoints in andere spellen gedaan dan hele missies in Brink... Leuk was het zeer zeker wel.Daarna online proberen te gaan maar dat lukte niet goed. Alleen maar potjes met zware lag. Hopelijk komt dit omdat bijna niemand het spel heeft in Nederland anders hebben we weer een aardig spel voor 8 uurtjes en een nieuwe kastopvulling erbij.
Online was voor mij nog wel een ramp. Hoewel ik ook een tijdje wat last van downloadende huisgenoten heb gehad, was de lag online vooral te wijten aan slechte verbindingen. Nou weet ik niet of die selectie van de game die je joined nog brak is, maar ik heb nog geen fatsoenlijke pot kunnen spelen (alleen maar coop). Ik vind die missies van de Security eigenlijk ook wel wat lastiger, maar ik gok dat het vooral wennen is over hoe je de game moet spelen. Ik gok dat de eerste tijd best wel makkelijk zal zijn, omdat niemand nog weet hoe het spel gespeeld moet worden, maar dat na verloop van tijd de game toch wel wat pittig kan zijn. Zolang je team zich normaal gedraagt (objectives doen en team helpen/buffen), is er weinig aan de hand. Maar wanneer je zelfs maar 1 persoon hebt die een beetje raar bezig is, kun je de game al op je buik schrijven. Ik kan trouwens ook wel aanraden om de campain gewoon lekker in coop uit te spelen, dan gaat het al een stuk lekkerder. Ook die challenges doen voordat je met de campain begint is wel handig, dan unlock je gelijk wat stuff voor je guns en outfit. Vergeet ook niet je secundairy aan te passen, zodat je die ook customized hebt.
Al met al dus best een leuke game maar online (non-coop) werkt het nog voor geen meter (Xbox 360 versie).
Zou de lag kunnen liggen aan het feit dat het nog geen 13 mei is? Jullie spelen misschien op een server in de VS ofzo, vermoedelijk komen er server beschikbaar in NL of BE vanaf 13 mei? Zoals exactor it het aanhaalde. Ik weet wel niet over hoeveel lag we het hebben?
Ik krijg wel een beetje schrik, als ik alles hier lees en voor waar en definitief acht :-).
@Hieronder: hij komt in Europa officieel uit op 13/05, maar er zijn verschillende mogelijkheden om vroeger in gang te schieten: Een pre-order die te vroeg in de bus valt, een Amerikaanse versie van het spel, Warez.
Ik krijg wel een beetje schrik, als ik alles hier lees en voor waar en definitief acht :-).
@Hieronder: hij komt in Europa officieel uit op 13/05, maar er zijn verschillende mogelijkheden om vroeger in gang te schieten: Een pre-order die te vroeg in de bus valt, een Amerikaanse versie van het spel, Warez.
[ Voor 23% gewijzigd door freelh op 11-05-2011 08:58 ]
Is het spel al uit?
Ik zie hier al een paar mensen spelen maar hij komt toch pas uit op de 13e?
GoedemorgenRoshnak schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:52:
Is het spel al uit?

Sommigen hebben het spel vorig week al via de post ontvangen. Verder verkopen MM en Game Mania (en waarschijnlijk nog veel meer winkels) de game al vanaf maandag of dinsdag.
Kheb hem gister maar gehaald bij de shop, kreeg nog zo'n shirt erbij ookbram1984 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:20:
[...]
Goedemorgen![]()
Sommigen hebben het spel vorig week al via de post ontvangen. Verder verkopen MM en Game Mania (en waarschijnlijk nog veel meer winkels) de game al vanaf maandag of dinsdag.
Nog ff wachten totdat ik hem officieel kan activeren
Verwijderd
We hebben het over mannetjes die om de seconde verspringen en totaal niet te raken zijn. Het soort lag dat optreedt bij inter-continentale verbindingen. Ik maak me nog geen zorgen.freelh schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:49:
Zou de lag kunnen liggen aan het feit dat het nog geen 13 mei is? Jullie spelen misschien op een server in de VS ofzo, vermoedelijk komen er server beschikbaar in NL of BE vanaf 13 mei? Zoals exactor it het aanhaalde. Ik weet wel niet over hoeveel lag we het hebben?
Wat ik wel jammer vind is dat je (nog) geen stats in-game kunt zien. Je wordt verwezen naar de website. Daar staat 'stats coming soon'. Ik vind het altijd leuk om een beetje door mijn stats te bladeren. Niet eens alleen voor kills etc, maar voor objectives, win/loss. Gelukkig krijg je aan het eind van elk potje/missie een overzicht met de beste medic, engineer etc, beste overall en most kills. Dus er blijft wel wat over om wat lol met je vrienden mee te hebben.
Tot nu toe vind ik meddicen het leukst, net als in andere class based games. Beetje rondduiken, mensen reviven en buffen. Af en toe helemaal los gaan op bots en dan snel weer verstoppen. Martin was zich voornamelijk met engineer bezig aan het houden, tenminste er stonden heel veel turrets. (die je overigens gewoon overal kan bouwen. MG nests moeten op specifieke locaties. Dus daar gaat de expertise van die ene enorme pro-gamer.)
Ben ik de enige op PS3 die ontzettende framerate issues heeft? Bovendien ook hoogst irritant dat als ik offline aan het spelen ben ik om de zoveel tijd naar het pause menu gegooid wordt omdat mijn verbinding met PSN verbroken is (joh?)...
Ik vermoed dat die twee met elkaar te maken hebben, op sommige punten is het zo erg dat ik niet eens mee krijg dat ik dood ben gegaan, ik wordt gewoon spontaan naar deployment gegooid. Verder leuk spel, maar hoop dat ze wel nog een patch voor PS3 in de maak hebben (en dat PSN snel online gaat).
Ik vermoed dat die twee met elkaar te maken hebben, op sommige punten is het zo erg dat ik niet eens mee krijg dat ik dood ben gegaan, ik wordt gewoon spontaan naar deployment gegooid. Verder leuk spel, maar hoop dat ze wel nog een patch voor PS3 in de maak hebben (en dat PSN snel online gaat).
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Wat een verassing dat je online lagt hebt als je een spel speelt wat hier nog niet uit is. MMMM hoe zou dat komen met dedicated servers(overigens haal ik op usa servers een ping van 120 dus prima speelbaar). Nog even geduld voor dat mn pc versie het doet. FPS stotters op consoles hoor ik meer van ja.
Verwijderd
sorry maar dat was net de bedoeling van zen remarkVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:43:
[...]
(die je overigens gewoon overal kan bouwen. MG nests moeten op specifieke locaties. Dus daar gaat de expertise van die ene enorme pro-gamer.)
MG nests is normaal dat die statisch zijn... hij had het ook op het random plaatsen van turrets binnen
maarja ...
Voor mensen die met VPN spelen. dit wordt aanzien als een steam bypass. Je riskeert een account ban ermee. (stond zo gepost op officieel irc van brink & op het forum
Anyway ik zie een goeie competitive base
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 11:41 ]
Blij om te lezen dat jullie wél plezier beleven aan deze game. Zelf heb ik last van een behoorlijke grafische issue. Overal is een wireframe op te zien, op elke model. Ik heb een Radeon HD4850 512MB met de nieuwste drivers (11.5 + hotfix) maar dat wil niet helpen. Hij loopt verder wel vlotjes op 1440x900 met alles maxed out behalve Ambient Occlusion maar is op deze manier echt totaal niet speelbaar en ziet er niet uit.
Op het Steampowered forum en het Splashdamage forum al vele klachten voorbij zien komen en het lijkt vooralsnog gerelateerd aan de HD4xxx serie. Erg jammer dit. Tijdens de character selection screen overigens nergens last van en als de graphics ook maar enigzins lijken op wat ik daar te zien krijg dan is het grafisch een plaatje
Hopelijk komen de heren van Bethesda/Splasdamage dus snel met een patch, of, in het geval van een driver foutje, moet AMD snel met een hotfix komen. Balen
Op het Steampowered forum en het Splashdamage forum al vele klachten voorbij zien komen en het lijkt vooralsnog gerelateerd aan de HD4xxx serie. Erg jammer dit. Tijdens de character selection screen overigens nergens last van en als de graphics ook maar enigzins lijken op wat ik daar te zien krijg dan is het grafisch een plaatje
Verwijderd
er is al een hotfix voor mensen die de 11.5 drivers hadden. Anders rerollen naar de 11.4 driversSomerenV schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:15:
Blij om te lezen dat jullie wél plezier beleven aan deze game. Zelf heb ik last van een behoorlijke grafische issue. Overal is een wireframe op te zien, op elke model. Ik heb een Radeon HD4850 512MB met de nieuwste drivers (11.5 + hotfix) maar dat wil niet helpen. Hij loopt verder wel vlotjes op 1440x900 met alles maxed out behalve Ambient Occlusion maar is op deze manier echt totaal niet speelbaar en ziet er niet uit.
Op het Steampowered forum en het Splashdamage forum al vele klachten voorbij zien komen en het lijkt vooralsnog gerelateerd aan de HD4xxx serie. Erg jammer dit. Tijdens de character selection screen overigens nergens last van en als de graphics ook maar enigzins lijken op wat ik daar te zien krijg dan is het grafisch een plaatjeHopelijk komen de heren van Bethesda/Splasdamage dus snel met een patch, of, in het geval van een driver foutje, moet AMD snel met een hotfix komen. Balen
Ja, die hotfix heb ik dus (is 11.5a) en hiervoor draaide ik op 11.4. De reden dat ik naar 11.5 ging is juist de problemen die ik met Brink had. Overigens berichten anderen mensen dat het niks uitmaakt welke driver je pakt, het probleem blijft bestaan. Dus dat gaat 'm niet worden ben ik bang :\ Geduldig afwachten dan maar. Om dit soort redenen moedig ik open beta's aan, dan filter je dit soort slordigheden er meteen uit lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:16:
[...]
er is al een hotfix voor mensen die de 11.5 drivers hadden. Anders rerollen naar de 11.4 drivers
Kijk, textures die last hebben van wat pop-in, problemen met geluid in een bepaald level en andere foutjes zijn geen issue vind ik, maar een complete generatie grafische kaarten (tijdelijk) buiten spel zetten is gewoonweg enorm slordig. Achja, we'll wait for a patch
Even bij je Connection Settings van je PS3 je internet verbinding uitzetten.Wizz15 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:58:
Ben ik de enige op PS3 die ontzettende framerate issues heeft? Bovendien ook hoogst irritant dat als ik offline aan het spelen ben ik om de zoveel tijd naar het pause menu gegooid wordt omdat mijn verbinding met PSN verbroken is (joh?)...
Als het goed is controleert hij dan niet meer of je online bent of niet...
Ik heb hem sinds gister voor de ps3 en het bevalt me goed. Ik heb me vooral gefocused op de challenges om zoveel mogelijk vrij te spelen en die bevielen me prima.
Je hebt 4 verschillende challenges die per moeilijkheidsgraad veranderen. (andere locatie van de objectives en de hoeveelheid tegenstand)
Één van die challenges is alleen maar "parkour" zo snel mogelijk alle checkpoints pakken in de volgorde die je zelf wilt, de andere moet veel in geknald worden.
Ik heb zelf pas 1 missie gespeeld in campaign (security) deze vond ik erg lastig maar uiterst vermakelijk. Alhoewel soms het niveau van je teambots erg tekort komt, je moet ze vaak aan het handje meenemen.
(Ik speel op medium)
Verder vermaak ik me kostelijk tot nu toe.
Hopelijk komt psn snel online...
Je hebt 4 verschillende challenges die per moeilijkheidsgraad veranderen. (andere locatie van de objectives en de hoeveelheid tegenstand)
Één van die challenges is alleen maar "parkour" zo snel mogelijk alle checkpoints pakken in de volgorde die je zelf wilt, de andere moet veel in geknald worden.
Ik heb zelf pas 1 missie gespeeld in campaign (security) deze vond ik erg lastig maar uiterst vermakelijk. Alhoewel soms het niveau van je teambots erg tekort komt, je moet ze vaak aan het handje meenemen.

Verder vermaak ik me kostelijk tot nu toe.
Hopelijk komt psn snel online...
Ik heb gisteren even de "demo"gespeeld .
Het eerste level van de campaign speelde goed , 60 fps in rustige gebieden en 30fps in drukke area's.
Echter bij het 2de level aangekomen kwam mn FPS gewoon niet boven de 20 uit ! en eigenlijk gewoon op 15FPS !!!!
Ik heb een Q9550 6gbmem en een Ati 4890 , maar je kan mij niet vertellen dat deze game zo zwaar is.
Ik speelde trouwens op een resolutie van 1920x1080 ,andere resoluties zien er niet uit !
Ik wil best upgraden naar een Ati 6950 . maar kan me niet voorstellen dat hij met deze kaart niet goed kan draaien.
Het eerste level van de campaign speelde goed , 60 fps in rustige gebieden en 30fps in drukke area's.
Echter bij het 2de level aangekomen kwam mn FPS gewoon niet boven de 20 uit ! en eigenlijk gewoon op 15FPS !!!!
Ik heb een Q9550 6gbmem en een Ati 4890 , maar je kan mij niet vertellen dat deze game zo zwaar is.
Ik speelde trouwens op een resolutie van 1920x1080 ,andere resoluties zien er niet uit !
Ik wil best upgraden naar een Ati 6950 . maar kan me niet voorstellen dat hij met deze kaart niet goed kan draaien.
En ik dacht dat ik nog wel zou meekunnen met mijn E5200 (2.5GHz) en 4870.
Welke settings draai je ?

Welke settings draai je ?
Verwijderd
ik ga vanavond even proberen.ProCeela schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:49:
Ik heb gisteren even de "demo"gespeeld .
System specs:
I720 Lynnfield
8GB ram
HD6870
ik post me benchmarks zo snel mogelijk
Ja mn settings , dus op full hd reso.
Voor de rest AA aan , en die opties ook aan , behalve die huppeldepup occlusions ofzo.
Maar ik lees heel veel problemen op forums met performance problemen.
Dat word gewoon straks weer dingen in de .ini settings veranderen.
Ik hoop dat ik vrijdag mn key krijg van g2play en dat er dan ook iets van een patch is waardoor de problemen iets verbeteren.
Voor de rest AA aan , en die opties ook aan , behalve die huppeldepup occlusions ofzo.
Ik hoop dat ik vrijdag mn key krijg van g2play en dat er dan ook iets van een patch is waardoor de problemen iets verbeteren.
Verwijderd
de volledige CVAR list is online gegooid. Dus ik denk dat er binnekort wel FPS configs gaan uitkomen ookProCeela schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:
Ja mn settings , dus op full hd reso.
Wat houdt CVAR precies in ?
Verwijderd
commandos van het spel die hier en daar bepaalde fps vretende troep opkuisenProCeela schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:26:
Wat houdt CVAR precies in ?
Console commandos
CVAR LIJST
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 15:41 ]
ah oke top !
Dan wacht ik gewoon totdat de jongens met veel verstand ervan er mee hebben gespeeld , en dan kunnen wij die config's overnemen
Dan wacht ik gewoon totdat de jongens met veel verstand ervan er mee hebben gespeeld , en dan kunnen wij die config's overnemen
Verwijderd
aan een fps config aan het werken as we speakProCeela schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:40:
ah oke top !
Iemand met verstand ervan dus !
Mooi ik hoor het hier wel , en zal het proberen met de "demo".
Ik ga toch denk ik een deze dagen kijken voor een upgrade naar een Ati 6950.
Ook voor het oog op Battlefield 3 eind dit jaar.
Dank voor de tip, via deze weg voor 31,90 op de kop getiktleech1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:40:
[...]
Mocht je hem goedkoop willen en snel verstuurd (ik kreeg hem vandaag binnen).
http://www.budgetgaming.nl/news/1815.html
Zat al een tijdje te kijken naar een nieuwe class based shooter, na al mijn uren Enemy Territory, Quake Wars en Battlefiedl Bad Company2/Vietnam.
Ben benieuwd of ik met mijn "oude" gamebotten nog een beetje meekom
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
ach zijn gewoon bijna exact de console commandos van ET en ETQW dus eigenlijk pretty standardProCeela schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:45:
Iemand met verstand ervan dus !
Voor de belgen onder ons
#Brink.BE op quakenet
weet niet of er een #Brink.NL is ondertussen.
Ik heb ook de "demo" even getest (originele versie staat al gepre-load op Steam
).
i5 2500k, 8 Gb, 2x HD 6950 in crossfire werkt prima hier. Geen nieuwe drivers geïnstalleerd (gebruik op het moment driver versie: 11.3).
Komt niet onder de 60fps op 1920x1080 alles max (alleen Ambient Occlusion uit). Hoorde dat er wat problemen waren met Ambient Occlusion en ATI kaarten.
De gameplay is chaotisch in het begin, maar dat wordt beter naarmate je de maps leert. Veel verschillende soorten wapens dus dat wordt even testen om te kijken welke wapens lekker liggen. Ze klinken en voelen goed aan ieder geval. Het kost je een stuk meer kogels per persoon om ze neer te krijgen heb ik gemerkt.
Het "Objective Wheel" is erg handig om te kijken wat je kan/moet doen in een level.
S.M.A.R.T werkt erg lekker en maakt de gameplay ook erg leuk. Even omlopen via een paar kisten om de enemy te flanken waarna je al glijdend onder een pijp door weer vertrekt
.
Tot nu toe vind ik de engineer het leukst om te spelen. Chokepoints boobytrappen met een mine en de front helpen met een turret.
Enige nadeel zijn de bots die je teammaten spelen. Die zijn echt lomp bezig af en toe. De bots in het andere team zijn erg goed en gebruiken veel verschillende tactieken en flanken. Misschien dat ze de bots in je eigen team een handicap geven, omdat jij als mens erbij zit.
i5 2500k, 8 Gb, 2x HD 6950 in crossfire werkt prima hier. Geen nieuwe drivers geïnstalleerd (gebruik op het moment driver versie: 11.3).
Komt niet onder de 60fps op 1920x1080 alles max (alleen Ambient Occlusion uit). Hoorde dat er wat problemen waren met Ambient Occlusion en ATI kaarten.
De gameplay is chaotisch in het begin, maar dat wordt beter naarmate je de maps leert. Veel verschillende soorten wapens dus dat wordt even testen om te kijken welke wapens lekker liggen. Ze klinken en voelen goed aan ieder geval. Het kost je een stuk meer kogels per persoon om ze neer te krijgen heb ik gemerkt.
Het "Objective Wheel" is erg handig om te kijken wat je kan/moet doen in een level.
S.M.A.R.T werkt erg lekker en maakt de gameplay ook erg leuk. Even omlopen via een paar kisten om de enemy te flanken waarna je al glijdend onder een pijp door weer vertrekt
Tot nu toe vind ik de engineer het leukst om te spelen. Chokepoints boobytrappen met een mine en de front helpen met een turret.
Enige nadeel zijn de bots die je teammaten spelen. Die zijn echt lomp bezig af en toe. De bots in het andere team zijn erg goed en gebruiken veel verschillende tactieken en flanken. Misschien dat ze de bots in je eigen team een handicap geven, omdat jij als mens erbij zit.
Verwijderd
Voor de mensen die Brink al hebben via die VPN dingetjes.
Hoe heb je dit precies gedaan?
Ik heb een vpn en die werkt, maar zodra ik het dan wil kopen staat er transaction error?
Moet ik me land ook aanpassen in mijn profiel of wat?
En hoe kan ik Brink alvast preloaden en daarna later unlocken met die VPN?
Sorry voor de vele vragen
Ik heb een vpn en die werkt, maar zodra ik het dan wil kopen staat er transaction error?
Als je config al vast wilt maken, download de server versie doe dan bijv com tab, krijg je alle com cvars hetzelfde met si/image/ui/admin/pm/g/r/gui zo kan je hele lijst van cvars krijgen, als je wilt weten wat een cvar doet dan typ je die in geeft console aan waarvoor die is.
Het komt aardig overeen met wolfenstein en etqw, met ET zijn wel veel verschillen. Maar zelfs met Wolfenstein en ETQW zie ik duidelijke verschillen in cvars.
Handige cvar om mee te beginnen is com_useFastVidRestart 1, voor als je snel wilt alt-tabben bijv.
Het komt aardig overeen met wolfenstein en etqw, met ET zijn wel veel verschillen. Maar zelfs met Wolfenstein en ETQW zie ik duidelijke verschillen in cvars.
Handige cvar om mee te beginnen is com_useFastVidRestart 1, voor als je snel wilt alt-tabben bijv.
[ Voor 10% gewijzigd door Zenix op 11-05-2011 16:21 ]
Verwijderd
ik zie wel commandos voor toekomstige TV support & mod support.Zenix schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:18:
Als je config al vast wilt maken, download de server versie doe dan bijv com tab, krijg je alle com cvars hetzelfde met si/image/ui/admin/pm/g/r/gui zo kan je hele lijst van cvars krijgen, als je wilt weten wat een cvar doet dan typ je die in geeft console aan waarvoor die is.
genoeg limits om in te stellen etc
Verwijderd
Een pagina (of 2) terug heb ik in een post een link naar een quickstartVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:15:
Voor de mensen die Brink al hebben via die VPN dingetjes.
guide geplaatst.
Zie hier:
Klik
Protip: Zoekfunctie
edit:
Heeft iemand trouwens al wat vernomen van zijn Dixons Brink preorder ? Dixons
is één van de weinige webshops waar je je orderstatus niet kan bekijken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 17:10 ]