Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit is toch wel een betere video denk ik :

-edit-

@ Hieronder

Sry 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Sipio op 08-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 10:23
Sipio schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:20:
Dit is toch wel een betere video denk ik :

YouTube: Brink Gameplay
Volgens mij is het exact dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Baccy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:54:
dacht ook al dat het botjes waren. Maar die teller die tevoorschijn komt als je iemand raakt is dat XP dat je krijgt of is dat damage wat je doet?
Lijkt XP te zijn idd, op 2:35 zie je ook de totale XP even staan rechts in het midden.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 09:53
Baccy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:54:
dacht ook al dat het botjes waren. Maar die teller die tevoorschijn komt als je iemand raakt is dat XP dat je krijgt of is dat damage wat je doet?
Je krijg XP in zowel single- als multiplayer mode. :)

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:13
Dat is nu het hele idee van het 'mergen' van multi/singleplayer :)
De release is normaal gezien de 13e in Europa nog steeds.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:54

Pykow

Angelo OTR

Ik was aan het twijfelen of ik de game zou gaan kopen.
Thnx voor het plaatsen van deze movie.

Deze game ga ik dus niet kopen als het heel de game zo door gaat.
beetje blijven staan en bots afknale. dit hebben we al te vaak gezien.
Left4dead bijvoorbeeld.

of kan je ook tegen elkaar gewoon ? want als deze game voor 50 euro op steam sta verwacht ik veel meer :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heb je je er überhaupt in verdiept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Pykow schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:23:

Left4dead bijvoorbeeld.

of kan je ook tegen elkaar gewoon ? want als deze game voor 50 euro op steam sta verwacht ik veel meer :S
Uiteraard kan je ook tegen elkaar. Volgens mij is het zo dat bots het team automatisch aanvult zodat het altijd 8-8 blijft. En dat filmpje is waarschijnlijk singleplayer tegen bots omdat het nog niet officieel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-10 21:27
Heeft iemand ervaring met Splash Damage (maker van Brink) kwa support? Zijn zij iemand die na 1 patch het genoeg vinden of blijven ze alá Valve/Blizzard hun games nog redelijk lang ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 15:39
De naam Bethesda staat er ook onder. Ik neem aan dat zij het geld er in pompen en bij succes zeker door zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pykow schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:23:

Left4dead bijvoorbeeld.

Hoe kan je twijfelen over een aankoop als je er helemaal niks over weet?....Genoeg informatie beschikbaar. Begin is bij de brink hoofd pagina.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

AquaSheep schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:00:
Heeft iemand ervaring met Splash Damage (maker van Brink) kwa support? Zijn zij iemand die na 1 patch het genoeg vinden of blijven ze alá Valve/Blizzard hun games nog redelijk lang ondersteunen?
Ze blijven nog redelijk lang doorgaan met ondersteunen of anders doet de community het. De originele ET wordt nog steeds gespeeld na iets van 8 jaar en hetzelfde geldt voor ETQW. + deze games werden redelijk goed afgewerkt afgeleverd. Hopelijk ook met Brink, een verademing na veel shooters die of vrijwel onspeelbaar waren bij de launch of vol met irritante schoonheidsfoutjes zitten die nauwelijks gefixed worden.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik twijfel nog steeds, omdat ik nog met 2 vragen zit.

Zal de game geschikt zijn voor de casual gamer, zoals ik? Ik wil, net zoals bij CoD mogelijk is, af en toe even in een game droppen en lekker spelen zonder dat ik zo goed als zeker als kanonnenvoer dien. Bij Gamekings vertelden ze ook dat het nog een beetje de vraag is of mensen die bijvoorbeeld later instappen, niet een enorme achterstand hebben. Is het nog wel speelbaar voor hen?

Hoe zijn de vuurgevechten? In de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb, maakt bijna niemand gebruik van cover. Ook lijkt het alsof je kogels nauwelijks impact hebben op de omgevingen (rondvliegend papier, brokstukken, barsten etc.).

Verder vind ik de explosies er nogal teleurstellend uitzien, maar hier valt mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:45:
Ik twijfel nog steeds, omdat ik nog met 2 vragen zit.

Zal de game geschikt zijn voor de casual gamer, zoals ik? Ik wil, net zoals bij CoD mogelijk is, af en toe even in een game droppen en lekker spelen zonder dat ik zo goed als zeker als kanonnenvoer dien. Bij Gamekings vertelden ze ook dat het nog een beetje de vraag is of mensen die bijvoorbeeld later instappen, niet een enorme achterstand hebben. Is het nog wel speelbaar voor hen?

Hoe zijn de vuurgevechten? In de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb, maakt bijna niemand gebruik van cover. Ook lijkt het alsof je kogels nauwelijks impact hebben op de omgevingen (rondvliegend papier, brokstukken, barsten etc.).

Verder vind ik de explosies er nogal teleurstellend uitzien, maar hier valt mee te leven.
je kan zoiezo in en uit droppen in een beginnend game.
En aangezien is het is zoals objective play ga je nooit cannonfodder zijn ;) + cover kan je altijd gebruiken ook dmv het SMART systeem :)
morgen 24h stream door brinktv lads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
technofreak1 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:44:
[...]

Als je naar de .co.uk site gaat en de coupon scorchio25 gebruikt kost ie 22,46 pond.
Wat bedoel je hier precies mee? Een search op scorchio op deze site levert niks op. Ik snap um niet.

Help ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAGDATTT schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:36:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Een search op scorchio op deze site levert niks op. Ik snap um niet.

Help ;)
naar de site gaan => account make (denk ik) => bestellen & in de "coupon code" (soort van korting) en dan afrekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:10:
[...]

je kan zoiezo in en uit droppen in een beginnend game.
En aangezien is het is zoals objective play ga je nooit cannonfodder zijn ;) + cover kan je altijd gebruiken ook dmv het SMART systeem :)
morgen 24h stream door brinktv lads :)
Ik snap dat je in en uit kan droppen. Ik vraag me alleen af in hoeverre je dan lekker kan meekomen met spelers die 4 uur per dag spelen, juist omdat het objective based is. Je kunt kiezen uit verschillende objectives. In hoeverre loopt een onervaren speler het risico bepaalde objectives op het verkeerde moment te kiezen.

Verder heeft een SMART systeem weinig met cover te maken, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:55:
[...]

Ik snap dat je in en uit kan droppen. Ik vraag me alleen af in hoeverre je dan lekker kan meekomen met spelers die 4 uur per dag spelen, juist omdat het objective based is. Je kunt kiezen uit verschillende objectives. In hoeverre loopt een onervaren speler het risico bepaalde objectives op het verkeerde moment te kiezen.

Verder heeft een SMART systeem weinig met cover te maken, maar goed.
je kan met smart wel sneller naar cover geraken + lean is ook ingebouwd ;)
Je kan het vergelijken met ET. Waar per map het XP werd gereset => mensen die al langer in de map waren hadden meer xp etc etc maar zoveel voordeel had het niet. We zullen moet afwachten :) en kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja dat is zo, maar ik bedoel meer het gebruik van cover als in mensen die achter een muurtje schuilen. Dat zie ik bijna niet terug in de gameplay video's. Ik ga de game op de PS3 halen, dus ik weet niet of daar lean in zit, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:08:
Ja dat is zo, maar ik bedoel meer het gebruik van cover als in mensen die achter een muurtje schuilen. Dat zie ik bijna niet terug in de gameplay video's. Ik ga de game op de PS3 halen, dus ik weet niet of daar lean in zit, maar goed.
gewoon op justin tv ff zoeke. Zijn genoeg streams atm (XboX wel maar daar kanje wel al zien op het op consoles werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cover zoeken in shooters is ook niet altijd echt slim, meerderheid van de tijd ben je een sitting duck. Ja die brink gameplay filmpjes die nu net geposts zijn zijn sneu, wat verwacht je tegen te makkelijke bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:37:
[...]

naar de site gaan => account make (denk ik) => bestellen & in de "coupon code" (soort van korting) en dan afrekenen ;)
Klopt, alleen die code werkt niet. Hoort niet bij dat product.

Ik vind die papieren zak die je als helm krijgt erg grappig namelijk. :+

[ Voor 11% gewijzigd door MAGDATTT op 09-05-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compplay: Geen customize available optie :) (dus kleuren/tattoos etc) allemaal zelfde.
nice <3

info gekrege via mate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48
Ik heb net met iemand van de Future Zone in Rotterdam aan de telefoon gehad en hij zei dat Brink vanmiddag of anders morgen al in de verkoop gaat. Ik heb ook nog een mail ontvangen dat Brink vandaag al wordt verkocht, alleen weet ik niet of dit voor beide winkels geldt.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:59:
Ik heb net met iemand van de Future Zone in Rotterdam aan de telefoon gehad en hij zei dat Brink vanmiddag of anders morgen al in de verkoop gaat. Ik heb ook nog een mail ontvangen dat Brink vandaag al wordt verkocht, alleen weet ik niet of dit voor beide winkels geldt.
En dan nog ben je er niets mee... Steam unlocked em pas woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-10 14:18

Sorbo

Uw hulp in huis!

Daarnet even op het werk geweest, en we hebben de Brink Preorder codes al liggen (Doom Pack). Eentje meegenomen, zodra de game op steam unlocked kan ik voor jullie testen of je ook meerdere packs kan registreren. Heb m zelf namelijk bij D2D besteld, dus krijg t Psycho Pack én het Doom Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:02:
[...]

En dan nog ben je er niets mee... Steam unlocked em pas woensdag :)
Dat klopt, maar ik speel voornamelijk shooters op de 360 dus daar haal ik hem ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Sorbo schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:06:
Daarnet even op het werk geweest, en we hebben de Brink Preorder codes al liggen (Doom Pack). Eentje meegenomen, zodra de game op steam unlocked kan ik voor jullie testen of je ook meerdere packs kan registreren. Heb m zelf namelijk bij D2D besteld, dus krijg t Psycho Pack én het Doom Pack.
Hoe werkt dat mannen bij d2d. Als je deze game gedownload hebt en daarna installeert, kan je deze dan ook downen via steam? Als je bv je pc opnieuw geinstalleerd hebt? Of moet je um dan per se via steam kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
MAGDATTT schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Hoe werkt dat mannen bij d2d. Als je deze game gedownload hebt en daarna installeert, kan je deze dan ook downen via steam? Als je bv je pc opnieuw geinstalleerd hebt? Of moet je um dan per se via steam kopen?
Volgens mij dat laatste, daarom heb ik hem ook gewoon op steam gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb 'm net gepre-ordered bij Game Mania. Heb nog een bon van € 20,- liggen. Hij gaf wel aan dat ze strikte instructie hebben om 13 mei als releasedatum aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoeizo dat je op pc niet vroeger kan spelen dan 13 mei. Voor de console users zou ik hetzelfde hanteren ;) MS is nogal happig om mensen te bannen die voor de release date hun games spelen :)

en PSN komt toch niet online binnen de 2 weke ofzo dus :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:07:
zoeizo dat je op pc niet vroeger kan spelen dan 13 mei. Voor de console users zou ik hetzelfde hanteren ;) MS is nogal happig om mensen te bannen die voor de release date hun games spelen :)

en PSN komt toch niet online binnen de 2 weke ofzo dus :p
Onzin, als je een legale versie hebt kun je prima op de xbox 360 spelen voor de release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc Rademaker schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:19:
[...]

Onzin, als je een legale versie hebt kun je prima op de xbox 360 spelen voor de release date.
meerdere mensen op hun XBOX al gebanned zien gaan omdat ze pre release date games zaten te spelen (zelfs orgineel :) ) + nadien zijn die bans dan wel weer ongedaan gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

MAGDATTT schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Je krijgt gewoon een steam key, aangezien de game niet buiten steam uit te rollen is. In je D2D profiel staan nu ook twee vermeldingen: een voor de game, een voor de preorder code. Op het moment dat de keys gereleased worden is het een kwestie van op een knopje drukken, en je krijgt je key.

Deze invullen in steam en spelen maar :) Verder is ie gewoon gebonden aan je account, en kun je m dus zo vaak downloaden als je zelf wil, nadat ie geregistreerd is.
bram1984 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:04:
Heb 'm net gepre-ordered bij Game Mania. Heb nog een bon van € 20,- liggen. Hij gaf wel aan dat ze strikte instructie hebben om 13 mei als releasedatum aan te houden.
Ik kan je uit ervaring vertellen, dat als andere winkels de streetdate breken, dat de Gamemania dan mee kan gaan. Maar, er zal wel eerst clearance vanuit t HQ moeten komen, anders mag de game daar nog niet verkocht worden. Momenteel is ie echter nog niet op voorraad, dus tja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nee dat is als je een gehackte versie van het spel hebt. Hoop onzin doet zeer weer in de rondte zeg.

Je kan xbox games ook voor de release prima spelen, mocht je hem geripped hebben. Dan moet je het niet doen.

Tis bij iedere release dat de game eerder in de winkels ligt. Heb zoveel spellen daarom nooit gepre-orderd maar atlijd een dag van te voren ff de stad afgaan(of 2) altijd prijs gehad(FRS, dixons, gamemania, je lokale game boer hebben er alleen een handje van). Alleen deze week geen tijd dus gepre-orderd. Maar dat je gebanned wordt van xbox live als je een game te vroeg zou hebben is pure onzin, die berichtten zijn de wereld in geholpen nadat microsoft mensen had gebanned die geripped games zaten te spelen voor de release date. ALs jij lekker een normale xbox hebt en de normale game kan je gewoon gamen wat je wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 09-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor steam benje wel best dat je eerst je key ingeeft. en dan pas installeert.

of je doet dit => gameinstalleren => activaten in steam => files copy pasten naar de corresponderende steamfolder => Rechter muisklik => verify game files

(dit onder de voorwaarde dat het game het in de niet steam map installeerd)

voor die bans:
waren allemaal legit consoles & legit DVD's :) (maar cba om er over te discussiere ;) het gaat hier over brink :p )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:20:
[...]

meerdere mensen op hun XBOX al gebanned zien gaan omdat ze pre release date games zaten te spelen (zelfs orgineel :) ) + nadien zijn die bans dan wel weer ongedaan gemaakt
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Ik heb vaak genoeg games ruim voor de release gespeeld en nog nooit gebanned. En hoe eerder speelden deze mensen de games? 3 weken eerder kan ik begrijpen, maar een aantal dagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Sorbo schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Je krijgt gewoon een steam key, aangezien de game niet buiten steam uit te rollen is. In je D2D profiel staan nu ook twee vermeldingen: een voor de game, een voor de preorder code. Op het moment dat de keys gereleased worden is het een kwestie van op een knopje drukken, en je krijgt je key.

Deze invullen in steam en spelen maar :) Verder is ie gewoon gebonden aan je account, en kun je m dus zo vaak downloaden als je zelf wil, nadat ie geregistreerd is.

[...]

Ik kan je uit ervaring vertellen, dat als andere winkels de streetdate breken, dat de Gamemania dan mee kan gaan. Maar, er zal wel eerst clearance vanuit t HQ moeten komen, anders mag de game daar nog niet verkocht worden. Momenteel is ie echter nog niet op voorraad, dus tja :+
Sorry dat ik nog 1 vraagje moet stellen. Nadat je in steam je code hebt ingegeven kan je daarna altijd via steam je game weer downloaden/installen?

Is D2d een beetje rap met het uitgeven van die keys? Ikwil namelijk wel rap spelen als de game uit is en niet moeten wachten en hier op dit forum lezen hoe top de game is :P

Ik zie trouwens dat dit twee vragen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

MAGDATTT schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:56:
[...]

Sorry dat ik nog 1 vraagje moet stellen. Nadat je in steam je code hebt ingegeven kan je daarna altijd via steam je game weer downloaden/installen?
Je kunt de game zo vaak je wil downloaden en installeren vanuit steam. De key is gewoon aan je account gekoppelt, dus zolang je die inloggegevens niet kwijt raakt kun je de game altijd en overal downloaden.
Is D2d een beetje rap met het uitgeven van die keys? Ikwil namelijk wel rap spelen als de game uit is en niet moeten wachten en hier op dit forum lezen hoe top de game is :P

Ik zie trouwens dat dit twee vragen zijn. :+
Ik zou t niet weten. D2D US zou de keys al rondgestuurd hebben, en Brink valt al te preloaden binnen steam (= alvast downloaden). de UK versie, waar wij naar geredirect worden, heeft de keys nog NIET gereleased, maar ik verwacht dat dit in de komende dagen nog wel gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:59:
Futurezone rotterdam heeft hem al liggen :9
en ik heb zelf ook vaak (dankzei futurezone) games gespeeld voor de release date en ben nooit gebanned.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 14:02
Na dit alles over releasedata gelezen te hebben, heb ik de website van freerecordshop nog eens gechecked. Blijkt dat daar 20/05 staat... WTF... Dat herinner ik me niet van bij het pre-orderen vorige week... Valt wel tegen, als die datum wordt gehandhaaft...
Ik meende dat FRS een goede pre-order reputatie had, niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freelh schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:25:
Na dit alles over releasedata gelezen te hebben, heb ik de website van freerecordshop nog eens gechecked. Blijkt dat daar 20/05 staat... WTF... Dat herinner ik me niet van bij het pre-orderen vorige week... Valt wel tegen, als die datum wordt gehandhaaft...
Ik meende dat FRS een goede pre-order reputatie had, niet dan?
Ze hebben waarschijnlijk hun website niet geupdate, want de release date werd een tijd geleden met een week vervroegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:28:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk hun website niet geupdate, want de release date werd een tijd geleden met een week vervroegd
Wel, ik geef je geen ongelijk, maar kan me wel een tikje geven dat ik hier toch heb overgelezen. Was er van overtuigd dat ik daar wel had op gelet :-). Zal het vrijdag wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:45
Maar steam geeft de game 13de ( dus vrijdag ) pas vrij.

Daar moet echt een keer verandering in gaan komen want dat is gewoon belachelijk !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 09:53
ProCeela schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:44:
Maar steam geeft de game 13de ( dus vrijdag ) pas vrij.

Daar moet echt een keer verandering in gaan komen want dat is gewoon belachelijk !
Inderdaad, de game is gewoon af en kan in principe gespeeld worden. Dat er bij een dergelijk (centraal) platform als Steam, anno 2011, nog een barrière aan bureaucratische bullshit in de weg staat, kan ik niet begrijpen.

Ik ben uiteraard geen specialist op dit gebied en heb geen idee wat er echt allemaal bij komt kijken, maar je zou denken dat het tijd wordt om dit soort verschillen in data langzamerhand weg te werken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja echt , want zovaak nu al bij releases dat mensen de game fysiek in handen hebben , de cd erin doen en dan verplicht zijn om hem te installeren via steam, en dan kan je de game niet spelen omdat de game nog niet "vrijgegeven" is.

Zo raar dat ze daar nu nog steeds de dag mee weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mischien ivm servers ect is het ook wel handig? Er is een launchdatum, dat je hem eerder hebt is prima. Maar dat betekent niet dat ze er op developer kant al op rekenen.

Volgens mij geeft steam donderdag om 2h 's nachts de game vrij.

@hieronder: 13 mei dus voor EU.(al kan ik me voorstellen dat de servers nu al draaien ivm met testen etc)

[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 09-05-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
Hoe zit het eigenlijk met de servers? In USA zit men op 10 mei, maar ik veronderstel dat ze met lokale servers werken; wanneer zet men daar eigenlijk de knop op 'aan'? En is Steam louter een tussenpersoon tussen de speler en de servers of zit er meer in? Activatie van Steam synchroon met die servers of...
Gewoon een nieuwsgierigheidje :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

freelh schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:34:
Hoe zit het eigenlijk met de servers? In USA zit men op 10 mei, maar ik veronderstel dat ze met lokale servers werken; wanneer zet men daar eigenlijk de knop op 'aan'? En is Steam louter een tussenpersoon tussen de speler en de servers of zit er meer in? Activatie van Steam synchroon met die servers of...
Gewoon een nieuwsgierigheidje :-).
De dedicated server tools kan je al voor de release downloaden van steam (is in ieder geval beloofd, maar ik zie het er nog niet tussen staan) en je kan bij verschillende serverboeren Brink servers preorderen, dus ik denk dat de servers al up zijn voordat de game live gaat en je dus meteen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-10 21:16

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Net de game opgehaald bij de MM in Roermond voor de 360.. Zo maar eens even kijken wat het is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Was de launch trailer al gepost?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Key besteld op G2play, scheelt toch weer 17 euro met steam :)
Ik ben er nog niet over uit of dit een topper word of niet, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mensen die hem al hebben die hun ervaring(ook al is het sp?) willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
unfor schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:27:
Key besteld op G2play, scheelt toch weer 17 euro met steam :)
Ik ben er nog niet over uit of dit een topper word of niet, we zien wel.
Yeah , ik ook net :) scheelt zeker aardig wat eurootjes !

Eindelijk is weer een game waarbij teamplay er echt toe doet.
Dus niet brainless knallen maar ook echt een doel hebben op de map _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
ProCeela schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:59:
[...]

Yeah , ik ook net :) scheelt zeker aardig wat eurootjes !

Eindelijk is weer een game waarbij teamplay er echt toe doet.
Dus niet brainless knallen maar ook echt een doel hebben op de map _/-\o_
En hoe redeneren ze bij Bethesda? "We geven degene die zich werkelijk inzetten voor het team of het objective extra punten als stimulans, dan werken ze beter samen."
Eigenlijk erg om het zo te moeten garanderen, maar je merkt dat hier en daar wel, dat er veel wordt geknald. De echte campers ed. zullen hierdoor vast niet verdwijnen. Op sommige gameplay video's zijn al mogelijke campplaatsen zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Zo zal elke game wel zijn 'mindere' of 'nutteloze' spelers hebben :/

Het aanbod voor de TS helpen te maken staat nog altijd open :) Ik heb zeer weinig tijd de laatste en komende maanden, dus het zou goed van pas komen mocht iemand er zich wat mee kunnen bezig houden. PM me maar als je interesse hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Complete missie:

http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=oosOhhxep-w

Je hebt trouwens echt gigantisch veel hits nodig om iemand om te leggen.

Ik post dit vanaf mijn iPhone, dus ik hoop dat hij werkt.

edit: Geen idee waarom de video tags nu ineens niet werken, maar goed.

[ Voor 62% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 15:39
freelh schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:05:
Eigenlijk erg om het zo te moeten garanderen, maar je merkt dat hier en daar wel, dat er veel wordt geknald. De echte campers ed. zullen hierdoor vast niet verdwijnen. Op sommige gameplay video's zijn al mogelijke campplaatsen zichtbaar.
Ga je toch lekker in je eentje campen. Tegenstander loopt in groepen en dat moet je wel retegoed zijn om het te overleven. Als een hele groep campt om je tegen te houden, dan zal het eerder een ingebouwde chokepoint zijn. Het zal inderdaad veel sneuvelen zijn tegen een goede shokepoint: maar als je dan eenmaal het sub-objective bereikt en een tweede route opent, dan breekt ook de hel los voor de tegenstander. Moeten ze ineens toch iets anders verzinnen dan hun "coole campspot".

Als de levels goed gemaakt zijn. Ik zie in de video's niet echt voorbeelden wat je bedoelt: ik zie eigenlijk alleen video's vs. bots. Die zullen best bepaalde gebieden negeren afhankelijk van het huidige missiedoel. Ik heb bijvoorbeeld wel wat videos gezien, waar de speler met z'n rug naar enemy spawn point staat, niet afgeschoten wordt en lekker kan knallen.. Tegen menselijke spelers, die al vrij snel de map zullen kennen, zal het toch wat lastiger zijn? Zover ik zag is een van de eerste unlockables om te zien waar je incoming hits vandaan komen (en op het radar verschijnt voor de rest, maar kan het mis hebben). Je legt er misschien één neer en je wordt afgeschoten, met een mijn langs je gegibte lijk als troost. Of een operator komt langs de bekende campspots: "Hey maat, neem m'n medicijn..".

Maar me eerder wat zorgen om het gigantisch aanbod aan wapens. Ik hoop niet dat er supercombo's vrijgespeeld kunnen worden waarmee een solo-camper wel een redelijk functionerende groep -met aanzienlijk succes- kan uitschakelen. Ik blijf positief: in ET kon een goede rocketlauncher nogal wat tijd verslinden, maar ook daar kwam wel een einde aan. In de videos zie ik niet echt insta-gib wapens, dus zal je camper toch de sjaak zijn als er enigzins wat medics rondlopen.

En zorgen natuurlijk om de bots. 8 spelers vs. 4+4 bots zal geen pretje zijn. Maar neem ook aan dat dit de volgende map weer verdeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:52

Zenix

BOE!

_H_G_ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Ga je toch lekker in je eentje campen. Tegenstander loopt in groepen en dat moet je wel retegoed zijn om het te overleven. Als een hele groep campt om je tegen te houden, dan zal het eerder een ingebouwde chokepoint zijn. Het zal inderdaad veel sneuvelen zijn tegen een goede shokepoint: maar als je dan eenmaal het sub-objective bereikt en een tweede route opent, dan breekt ook de hel los voor de tegenstander. Moeten ze ineens toch iets anders verzinnen dan hun "coole campspot".

Als de levels goed gemaakt zijn. Ik zie in de video's niet echt voorbeelden wat je bedoelt: ik zie eigenlijk alleen video's vs. bots. Die zullen best bepaalde gebieden negeren afhankelijk van het huidige missiedoel. Ik heb bijvoorbeeld wel wat videos gezien, waar de speler met z'n rug naar enemy spawn point staat, niet afgeschoten wordt en lekker kan knallen.. Tegen menselijke spelers, die al vrij snel de map zullen kennen, zal het toch wat lastiger zijn? Zover ik zag is een van de eerste unlockables om te zien waar je incoming hits vandaan komen (en op het radar verschijnt voor de rest, maar kan het mis hebben). Je legt er misschien één neer en je wordt afgeschoten, met een mijn langs je gegibte lijk als troost. Of een operator komt langs de bekende campspots: "Hey maat, neem m'n medicijn..".

Maar me eerder wat zorgen om het gigantisch aanbod aan wapens. Ik hoop niet dat er supercombo's vrijgespeeld kunnen worden waarmee een solo-camper wel een redelijk functionerende groep -met aanzienlijk succes- kan uitschakelen. Ik blijf positief: in ET kon een goede rocketlauncher nogal wat tijd verslinden, maar ook daar kwam wel een einde aan. In de videos zie ik niet echt insta-gib wapens, dus zal je camper toch de sjaak zijn als er enigzins wat medics rondlopen.

En zorgen natuurlijk om de bots. 8 spelers vs. 4+4 bots zal geen pretje zijn. Maar neem ook aan dat dit de volgende map weer verdeeld wordt.
Ik zie zelf niet eens het nu er van om op een public te campen, is toch niks aan je wilt toch actie, het is geen CS. Zelf hou ik van een aggressieve stijl van spelen wat meestal ook beter werkt als je het goed uitvoert.

En over de upgrades, geloof me maar als er geen opties zijn om het serverside aan te passen of uit te doen zal dat er wel komen om het speelveld gelijk te houden of iedereen op hetzelfde level te zetten.
Spaiker schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:08:
Zo zal elke game wel zijn 'mindere' of 'nutteloze' spelers hebben :/

Het aanbod voor de TS helpen te maken staat nog altijd open :) Ik heb zeer weinig tijd de laatste en komende maanden, dus het zou goed van pas komen mocht iemand er zich wat mee kunnen bezig houden. PM me maar als je interesse hebt :)
In mijn ogen is een speler die speelt voor XP nutteloos, je zal ook gasten hebben die als soldier bijv continu ammo gaan uitdelen voor XP.

[ Voor 39% gewijzigd door Zenix op 09-05-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ET werkte juist omdat mensen voor XP speelde. Egoistisch teambelang heet dat dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:52

Zenix

BOE!

Postius schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:30:
ET werkte juist omdat mensen voor XP speelde. Egoistisch teambelang heet dat dan denk ik.
Nou, in ET kon je de meeste XP verdienen door te gaan spawnkillen en rambo te gaan spelen.
Brink is wel zo opgesteld dat je rond obj meer XP gaat verdienen, maar toch. Heb zelfs in ETQW public clans gezien die gingen op een server spelen tegen elkaar en bijvoorbeeld hele tijd een voertuig kapot laten gaan en andere clan mates in andere team hem laten maken, zo kregen ze heelveel XP alleen voor de rankings etc.
En in ET is de laatste jaren meer de trend om de hoogste damage te halen, vooral bij comp spelers. Kan je namelijk wat meer aan zien dan hoeveelheid kills/xp, maar natuurlijk niks over de teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Leuke android Brink App , info over classes , wapens , en maps en strategy guide
https://market.android.co...ide&feature=search_result

Ziet er best leuk uit !

De reviews druppelen allemaal binnen , best wel gemixte cijfers.Maargoed TF 2 kreeg ook op de consoles geen hoge cijfers dus ik maak me niet druk , de pc community voor deze game word toch wel groot en tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik lees op de officiële site veel problemen. Mensen die geen geluid hebben, problemen met AMD kaarten (terugdraaien naar 11.4 is een oplossing schijnt het), en 'lag' in de menu's. Maar tegen dat wij het spelen kunnen is het allemaal opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spaiker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:57:
Ik lees op de officiële site veel problemen. Mensen die geen geluid hebben, problemen met AMD kaarten (terugdraaien naar 11.4 is een oplossing schijnt het), en 'lag' in de menu's. Maar tegen dat wij het spelen kunnen is het allemaal opgelost :P
Ik hoop het voor jullie.

Ik haal 'm voor de PS3, dus het enige euvel waar ik last van heb ik het niet online kunnen. :+

Nu is dat voor mij gelukkig geen probleem, aangezien ik eerst even flink offline wil oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Ik zit nu in spanning voor de Europese release, maar zie dus allemaal ragetopics voorbij komen op de steam forums dat het spel zo slecht is etc, dus ik ben een beetje bang een miskoop te hebben. Ik hoop echter dat dit rages zijn van mensen die alleen CoD gewend zijn en dus snel opgerot zijn of zich aanpassen aan de speelstijl die Brink toekomt.

Gelukkig heb ik ook nog wat gevonden voor de ATI problemen: http://support.amd.com/us...MDCatalyst115ahotfix.aspx
Includes performance optimizations and resolves various quality issues for the upcoming release of Brink™
Ik geef geen garanties want ik kan hem dus ook nog niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Op de SD forums zijn ook redelijk veel ragetopics, en bug reports.

Brink is nochtans op dit moment het meest gespeeld volgens Steam :)
Current Players Peak Today Game

12,536 13,610 BRINK
12,039 58,435 Counter-Strike
11,681 58,103 Counter-Strike: Source
8,982 16,354 Team Fortress 2
8,679 16,371 Sid Meier's Civilization V
6,456 26,541 Call of Duty Black Ops - Multiplayer
5,642 29,446 Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer
5,324 11,128 Left 4 Dead 2
5,120 10,969 Battlefield: Bad Company 2
4,689 28,832 Football Manager 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen verwachten gewoon teveel :) een game zonder bugs bestaat niet ...
en die rage ... zucht.. das gewoon COD spelers die het woord "objective" niet snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 20:59
De game krijgt van IGN trouwens maar een magere 6.

Weer een game(net als Homefront) die eerst vreselijk wordt gepraisen om vervolgens een waardeloos cijfer te krijgen.

http://xbox360.ign.com/articles/116/1166987p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:39:

Weer een game(net als Homefront) die eerst vreselijk wordt gepraisen om vervolgens een waardeloos cijfer te krijgen.

cba about IGN... Die manne zijn COD fanboys al van dag 1. Homefront was ook totaal COD niet... Homefront was ook niet AF bij release ;) zatten pak meer bugs in.

COD players gonna hate ... haters gonna hate ;)
Mensen zijn geen NoN cod game game gewoon.. dan krijg je zo een reviews ;) ik wacht op de review van GTTV => zijn tenminste onpartijdig

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Eerste reviews zijn niet al te best als ik het zo lees. Ik ga mijn pre-order annuleren en wacht wel tot de game wat langer uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

mobygo76 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:39:

Lasting Appeal
Maxing out a character in a matter of days is just too quick. While you can adjust your skills, the repetition of objectives and the fight don’t make this a game you can really hang on to.
Meh, dan heb ik al niet zo veel zin meer om de hele review te lezen. Beetje foute instelling tegenwoordig als constant levelen grinden (!) de lasting appeal moet zijn :/

Ik denk dat sowieso de reviews in het algemeen niet super enthousiast zullen zijn. Het is geen CoD, te complex, levelen gaat te snel, doom3 engine is te verouderd en te stijf blablabla :p

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 10-05-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:55:
[...]

[...]

Meh, dan heb ik al niet zo veel zin meer om de hele review te lezen. Beetje foute instelling tegenwoordig als constant levelen grinden (!) de lasting appeal moet zijn :/
en in COD is het geen grinding game en heb je na alle dagen ook alle wapens ...
fout instelling idd van IGN (maarja fanboys:') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:55:
[...]

[...]

Mee eens! Waar is de tijd dat je lol haalde uit een shooter door mensen neer te knallen en/of objectives te voltooien? Volgens mij werd een spel als CoD 2 waar nul komma nul character progression in zat, erg veel gespeeld. Ik krijg regelmatig de vraag waarom ik nog CoD BO speel en wat mijn doelen zijn (ben maxxed uit in stats en heb alle golden guns zo een beetje). Waarop het antwoord is; omdat ik het leuk vind om gasten neer te raggen in een simpele game, het doel is het neerschieten van zo veel mogelijk tegenstanders.

In een game als Brink zal het doel zijn om zo veel mogelijk objectives te volbrengen terwijl je de tegenstander zo veel mogelijk afslacht. Klaar. Dat is de basis van een goed schiet spel niet dat er een ander cijfer achter je naam komt te staan. :)

Sowieso waardeer ik IGN reviews niet om dezelfde reden als hier boven genoemd. Al is er een nuance; ze hebben naast CoD fanboys ook 1 of 2 Halo fanboys hoor. :) Zo een review en wat gezeur om day 1 issues zijn voor mij geen reden om een pre-order te annuleren. Maar ja, ik heb wel een rij spellen in de kast die ik niet goed vind. Het ontdekken van een nieuwe game, ook al is die slecht, levert voor mij ook plezier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
En mensen hier vertrouwen IGN reviews? hahahahahaha
DIe Amerikaanse gamerts en reviewerts zijn ook echt achterlijk, "i wanted to put a sentry down the whole time but coudn't only to remember i didn't have the right class" :'( |:( 8)7

Ach laat die kut Coders(kotters :p) maar lekker bij hersenloos gedoe blijven. We kijken eerst dit wel uit de boom. Meer kogels om neer te leggen ben ik wel blijer mee, zullen zien hoe het werkt. Maar ik hoop dat SD niet naar de achterlijke meute gaat luisteren en lekker hun eigen weg volgt. Mainstream crap voor mainstreamers, goede games voor gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:08:
En mensen hier vertrouwen IGN reviews? hahahahahaha
DIe Amerikaanse gamerts en reviewerts zijn ook echt achterlijk, "i wanted to put a sentry down the whole time but coudn't only to remember i didn't have the right class" :'( |:( 8)7

Ach laat die kut Coders(kotters :p) maar lekker bij hersenloos gedoe blijven. We kijken eerst dit wel uit de boom. Meer kogels om neer te leggen ben ik wel blijer mee, zullen zien hoe het werkt. Maar ik hoop dat SD niet naar de achterlijke meute gaat luisteren en lekker hun eigen weg volgt. Mainstream crap voor mainstreamers, goede games voor gamers
akkoord. in NA moesten ze ook niet weten van ET ;) buiten in AUS had je modus operandi als topteam..
Anyway Amerikaanskies are all about the US army en terroristjes afknallen ;) dit past niet in hun denkwijze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-brink/713695 vrij positief nog, grootste minpunt dat er weinig maps zijn (8 is ook een beetje aan de lage kant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ik ben ook wel blij dat de stats niet meegenomen worden. Op een gegeven moment speelde ik de COD games alleen maar voor de stats en haalde totaal geen plezier meer uit het spel, eerder frustratie. In Brink kan je dan lekker focussen op healen/buffen van je medespelers en de objective halen. Ik ga hem vanmiddag ophalen voor de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:27:
Ik ben ook wel blij dat de stats niet meegenomen worden. Op een gegeven moment speelde ik de COD games alleen maar voor de stats en haalde totaal geen plezier meer uit het spel, eerder frustratie. In Brink kan je dan lekker focussen op healen/buffen van je medespelers en de objective halen. Ik ga hem vanmiddag ophalen voor de 360 :)
wat bedoel je eig met stats worden niet meegenomen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:33:
[...]
wat bedoel je eig met stats worden niet meegenomen ? :)
Sorry, ik was eerst in de veronderstelling dat k/d ratio enz. niet werden bijgehouden, maar dit blijkt dus wel zo te zijn. De stats worden alleen niet weergegeven tijdens de game zelf en de scores op het eind van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik hoop dat het springen en opties makkelijk te doen is met een PC. Console gaat altijd vrij makkelijk met trickjumpen, op PC's wat minder makkelijk (ik doel op het grabben, walljumping etc.).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Er is maar 1 SMART knop, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.

edit: Kreeg net trouwens een SMS van Game Mania dat de game klaar ligt.

Vreemd dat de mensen die 'm hier hebben nog niks van zich hebben laten horen.

[ Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja je hebt een smart knop , maar ook een aparte Jump button.

En het word idd even uitdokteren hoe ik alles ga instellen op mn tobo+muis.

Denk zowiezo een zijkant muisbutton voor de "smart" functie , dat is ook rennen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProCeela schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:07:
Ja je hebt een smart knop , maar ook een aparte Jump button.

En het word idd even uitdokteren hoe ik alles ga instellen op mn tobo+muis.

Denk zowiezo een zijkant muisbutton voor de "smart" functie , dat is ook rennen namelijk.
SMART: MOUSE4
MELEE: MOUSE 5
if medic: medi syringe => scroll down
main weapon : scroll up

zal bij mij zoiets worde denk ik :')

http://bashandslash.com/b...iewtopic.php?f=121&t=4627 (<3)

GTTV geeft een 8 en zij zijn eerlijk (stijle leercurve = cause we are all used to easy games like cod & BF :) )

@hieronder:
jep. is ongeveer me zelfde setup als vroeger in ET :) snel bij je abilities / nades & movement geraken.
MOUSE3 = /KILL :')

@bram: idd Game mania heeft de streetdate gebroken (ken iemand die erbij werkt). het HQ had groen licht gegeven aangezien alle online shops ook de streetdate gebroken hadden :) (normaal geld dit ook voor de PC versie maar deze kan je dus nog niet spelen VOOR vrijdag :) )

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hehehe, al helemaal uitgedacht dus miZ? :)

Zal zelf nog een paar dagen moeten wachten, heb de mijne bij play.com besteld, wilde perse die Fallout pre-order bonus ^_^

Grmbls, probeerde die Android app op m'n tablet te installen, werktie er niet op :/
Andere guide van die gasten, voor Mortal Kombat, doet het weer wel...

[ Voor 31% gewijzigd door Renquin op 10-05-2011 13:22 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:14:
Hehehe, al helemaal uitgedacht dus miZ? :)

Zal zelf nog een paar dagen moeten wachten, heb de mijne bij play.com besteld, wilde perse die Fallout pre-order bonus ^_^

Grmbls, probeerde die Android app op m'n tablet te installen, werktie er niet op :/
Andere guide van die gasten, voor Mortal Kombat, doet het weer wel...
hier crashed hij om de zoveel tijd. Of boot hij niet.
(desire Z 2.2 :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54
Def87 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:27:
knip...
Ik ga hem vanmiddag ophalen voor de 360 :)
Vrijdag zul je bedoelen? In europa is ie de 13de pas uit :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thasquealer schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:45:
[...]

Vrijdag zul je bedoelen? In europa is ie de 13de pas uit :(
Tsja, niet dat het uitmaakt of iets toevoegt maar zoals je hierboven kunt zien verkopen enkele winkels hem al vandaag. Hij wordt nu op mijn Xbox geinstalleerd.

Speciaal voor Bram zal ik zo eerste ervaringen hierin editen. Zoals velen moest ik nuttige dingen doen vandaag terwijl het doosje al in mijn tas zat. :)

Edit; uurtje gespeeld en ervan genoten. Eerst wat minpunten. Graphics zijn goed maar de Xbox lijkt het niet goed aan te kunnen. Heb framedrops en erger nog framefreezes van 2 seconden af en toe. Vooral als de actie heftig wordt. Ga dit zeker nog niet online spelen.

Heb de eerste 3 levels van de campaign gedaan op hard. Zoals gebruikelijk is hard niet moeilijk maar hebben de tegenstanders betere aimbots dan op easy. De campaign voelt leuk aan. Het is alsof je een uitgebreide objective type online speelt maar dan met een verhaaltje en prutsende team-mates. Je hebt oneindige respawns maar wel een mission timer. Als die voorbij is mag je opnieuw beginnen. De co-op versie gaat en leuk zijn en een mooie intro voor de MP van het spel. Want je moet wel wennen aan alle fratsen. Zeker als je nooit echt TF2 oid hebt gespeeld.

Smart zit onder een schouderknop en werkt heel simpel. Je houdt hem in en je sprint en springt in de richting dat je kijkt. Tik je hem 1 keer aan dan sprint je alleen zonder dat je springt. SMart en sprint stoppen allebei als jij ophoudt met bewegen.

Er zitten een hele hoop verschillende guns in die ook daadwerkelijk anders handelen. Meer nog dan de guns zijn de uiterlijke aanpassingen. Elke vriendin zal het leuk vinden want het is erg the sims achtig (:P) alleen dan met stoere gasten ipv lieve mensjes.

De besturing is redelijk smooth. Qua hoe het aanvoelt is het niet zo soepel als CoD maar is zeker niet zo lomp en houterig als een BF:BC2 bijvoorbeeld. Het duurt even voordat een tegenstander omgaat maar dan weer niet zoals bij Crysis 2 of Halo meer Homefront-achtig qua damage/health.

Tot nu toe vermaak ik me uitstekend maar dat is na een uurtje misschien is het net crysis 2 of homefront dat na een week de kast invliegt maar de eerste indruk is dat het wel een blijvertje wordt...

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:48:
[...]

Tsja, niet dat het uitmaakt of iets toevoegt maar zoals je hierboven kunt zien verkopen enkele winkels hem al vandaag. Hij wordt nu op mijn Xbox geinstalleerd.

Speciaal voor Bram zal ik zo eerste ervaringen hierin editen. Zoals velen moest ik nuttige dingen doen vandaag terwijl het doosje al in mijn tas zat. :)
Das wel handig om te weten, alleen dacht ik dat ie voor de pc waarschijnlijk via steam zal gaan :S
Dus voor mijn word het nog even wachten... :-(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:48:
[...]

Top! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Zijn er meer mensen die hem bij direct2drive besteld hebben? als ik de game preload dan kan ik alleen maar kiezen uit duits, frans, italiaans of spaans bij de installatie.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit erg te twijfelen om deze game te kopen. ik hou wel van team-based shooters, maar ik wacht denk ik nog een weekje op de ervaringen van de mede tweakers hier over hoe er samen gewerkt word in-game (ik snap dat dat van je team afhankelijk is, maar ik wil graag weten in hoe verre mensen gedwongen worden). ook twijfel ik een beetje omdat ik een ps3 heb, en me dit meer iets lijkt voor op de pc. een goede pc heb ik niet maar ik ben aan het sparen voor een game-pc. (moet er binnen een half jaar zijn, geld groeit uiteraard niet op m'n rug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 12:50
Brink with Brandon (PC) HD 720p

Een livestream van iemand die de PC versie van Brink aan het spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QWieke schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:27:
Brink with Brandon (PC) HD 720p

Een livestream van iemand die de PC versie van Brink aan het spelen is.
vergeet wat ik net zei, ik koop hem wel gewoon voor de ps3, en als ik m'n game-pc bij elkaar heb gespaar koop ik hem gewoon nog een keer voor de pc.... helemaal top dat spel!
vraag me wel af hoe die smart knop werkt op de ps3, zullen ze dat gewoon onder L of R 3 hebben verstopt? lijkt me anders best lastig om bijvoorbeeld X in te drukken om een actie uit te voeren en dan tegelijk met de rechter stick proberen omhoog of omlaag te kijken.

EDIT: word wel na m'n examens natuurlijk 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 12:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:39:
[...]

vergeet wat ik net zei, ik koop hem wel gewoon voor de ps3, en als ik m'n game-pc bij elkaar heb gespaar koop ik hem gewoon nog een keer voor de pc.... helemaal top dat spel!
vraag me wel af hoe die smart knop werkt op de ps3, zullen ze dat gewoon onder L of R 3 hebben verstopt? lijkt me anders best lastig om bijvoorbeeld X in te drukken om een actie uit te voeren en dan tegelijk met de rechter stick proberen omhoog of omlaag te kijken.

EDIT: word wel na m'n examens natuurlijk 8)7
Vergeet niet dat PSN nog steeds neer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is waar, maar ik wacht sowieso even welke aanbieding er aan het eind van de maand is als je een chief abbonement neemt (dat magazine), wil ik namelijk sowieso een abbonement op en je weet maar nooit of je toevallig bij een jaarabbonement brink krijgt?

en koop hem sowieso niet voor m'n examens, ik ken mezelf en dan ga ik het ver%$^en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:47:
ja dat is waar, maar ik wacht sowieso even welke aanbieding er aan het eind van de maand is als je een chief abbonement neemt (dat magazine), wil ik namelijk sowieso een abbonement op en je weet maar nooit of je toevallig bij een jaarabbonement brink krijgt?

en koop hem sowieso niet voor m'n examens, ik ken mezelf en dan ga ik het ver%$^en
PS3 verkopen en een PC er voor kopen, probleem opgelost :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
QWieke schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:42:
[...]

Vergeet niet dat PSN nog steeds neer is.
Prima toch, kun je mooi oefenen tegen domme botjes. :+
Phyxion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:59:
[...]

PS3 verkopen en een PC er voor kopen, probleem opgelost :)
Een PC voor € 200,-? O-)

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook nog een optie ja, maar ik vind het iets te lekker om af en toe onderuit gezakt op de bank of op bed op die knopjes te raggen. maar terwijl ik dit type denk ik er ook gelijk aan dat dat ook met een pc kan die waar ik een gamepad voor kan kopen en aansluit op de tv.....
ga er nu nog serieus over nadenken ook haha, films ook tenminste op hd formaat. en natuurlijk gewoon lekker other-os :+
Een PC voor € 200,-?
+spellen en een maandje werken en ik heb ook weer +/- 250 erbij :) videokaart heb ik al liggen. maar die is te groot voor mijn huidige pc... anders kon ik brink hier ook op draaien |:(

maarja, die ps3 blijft lekker staan hoor denk ik

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 15:12 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste