Ha, niet verwacht eigenlijk, dat dit spel zo'n snelle dood zou sterven. Er was een steampatch, dus ik dacht, laat ik nog eens kijken.
Drie servers met spelers erin binnen Europa. Welgeteld 9 spelers online. (met ping van onder de 500ms -> filter)
Even snel nog een potje gespeeld, tja, solid gameplay is het niet echt nee. Valt en staat met de online community en balans. En die is toch niet helemaal in orde, maar ik kan de vinger voor mij zelf niet op de zere plek leggen. En jahoor, nog 4 minuten over op security tower, en m'n ping schiet naar 999 -> disconnect. Geen XP.
Daarnaast meende ik dat er een gratis DLC zou komen. Echter lees ik in de twitter stream hele nare berichten over, iets over non-DLC owners die toch nog met andere de standaard mappen zouden kunnen spelen enzo. Toch niet gratis wellicht?
Edit: even opgezocht: Vanuit het twitter gedoe: op het forum zou vermeld staan dat de DLC toch geld zou moeten gaan kosten, omdat oa de statsserver niet gratis was etc etc. Boze fans, draadje dicht enzo.
Toen deze post op twitter:
Shibby2142
@splashdamage Thats great but its really not a smart move with an already dropping player base since release#justsaying I want brink to live
Splash Damage
@Shibby2142 it'll be freely available for two weeks, plus DLC and non-DLC owners can play together on the standard maps
5 Jul
Daarnaast viel mij op dat geen van mijn guns nog aanvoelde als voorheen, en inderdaad, daar hebben ze mee gerommeld.
http://www.splashdamage.c...nk-weapon-tweaks-detailed
Carb helemaal generfed, niet meer zo precies en minder schade. Alle handpistolen niet meer zo dodelijk accuraat, en straffere recoil bij super hoge snelheden van afvuren. Daar gaan de twee voordelen van de guns, nog minder reden om ze mee te nemen. Kross + ext. clip is nog steeds de close combat kamer leeg veger. Gerund is niet meer zo'n fijne gun meer, accuracy is nu waardeloos, op afstand zal alleen nog het eerste schot aankomen. Rhett heeft nu de Gerund vervangen hiervoor, maar heeft nog steeds die hoge dmg. Ik zou het OP noemen, als de Rhett niet zo snel leeg was. Frkn3n lijkt mij alleen een tikje sneller, lijkt nu eigenlijk heel erg op de rocksteady in gedrag. Beide hebben nu overduidelijk baat bij ironsights gebruiken. Shotguns zijn nu belachelijk sterk. Zelfs als de crosshair half over een persoon valt gaat die eraan. Niemand wilde eraan, nu zijn ze overduidelijk te sterk...
Oh en er zouden hogere XP waarden voor de main objectives komen. Maar als ik het nu goed las, is dat een verhoging van 200xp naar 250xp. Mja, ik dacht eerder aan 500 oid, dit zal niet helpen. Twee kitjes gooien of een mine / tegenstander aanwijzen is nog altijd sneller verdiend dan de veel moeilijkere objectives uitvoeren.
Maar te hoog en iedereen wil kosten wat kost de objectives afronden. Tja, balance de map dan beter?
[
Voor 10% gewijzigd door
djunicron op 07-07-2011 02:16
]