Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistere ESL toernooi.
Na 1ste match bye. 2de map kinda easy gewonnen ( schijt reactor tough :( )

@zenix als we match nr 3 winnen spelen we wss tegen rezta / siL / NoHead.

Battle of the ET players. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:54:
Gistere ESL toernooi.
Na 1ste match bye. 2de map kinda easy gewonnen ( schijt reactor tough :( )

@zenix als we match nr 3 winnen spelen we wss tegen rezta / siL / NoHead.

Battle of the ET players. :D
Dan ga je door, volgens mij spelen die niet. Aantal hebben al zelfs hun key weggegeven ( niet mijn broer maar joof en sil )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:54:
[...]

Dan ga je door, volgens mij spelen die niet. Aantal hebben al zelfs hun key weggegeven ( niet mijn broer maar joof en sil )
ze hebbe JZZZ erbij gehaald zag ik gisteren ( chille duitser , speelde soms met ons mee ) ze hebbe gistere toch gespeeld ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:55:
[...]

ze hebbe JZZZ erbij gehaald zag ik gisteren ( chille duitser , speelde soms met ons mee ) ze hebbe gistere toch gespeeld ? :s
Vreemd, eergisteren zeiden gisteren tegen mijn broer dat ze niet gingen spelen, maar ze hebben er net ervoor nog even wat spelers geadd zie ik. Want aantal hadden problemen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Vreemd, ze zeiden gisteren tegen mijn broer dat ze niet gingen spelen, maar ze hebben er net ervoor nog even wat spelers geadd zie ik. Want aantal hadden problemen met het spel.
ja goed voor ons als ze niet willen spelen. ( zou het niet erg vinden langs 1 kant. aan de andere kant. elke match is een match ofc )
halve finale andere bracket is wss Epsilon vs dignitas. Trouwens op jouw servers ook problemen ? ESL config laden => elke 10 min server crash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:59:
[...]

ja goed voor ons als ze niet willen spelen. ( zou het niet erg vinden langs 1 kant. aan de andere kant. elke match is een match ofc )
halve finale andere bracket is wss Epsilon vs dignitas. Trouwens op jouw servers ook problemen ? ESL config laden => elke 10 min server crash ?
Geen idee, ze waren wel allemaal weer gecrashed maar dat ben ik gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Geen idee, ze waren wel allemaal weer gecrashed maar dat ben ik gewend.
ik run de cfg. we doen 10 min tactics. en pats "server has shut down" blijkbaar lag het aan gameservers.com .... ik ga me geld terugeisen denk ik ... hij ligt meer down dan iets anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:02:
[...]

ik run de cfg. we doen 10 min tactics. en pats "server has shut down" blijkbaar lag het aan gameservers.com .... ik ga me geld terugeisen denk ik ... hij ligt meer down dan iets anders ...
Ga klagen bij SD http://www.splashdamage.c...thread.php?t=25201&page=5 Het is namelijk een bug in de server versie. Gameservers.com kan het eventueel wel oplossen doormiddel van een script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:04:
[...]

Ga klagen bij SD http://www.splashdamage.c...thread.php?t=25201&page=5 Het is namelijk een bug in de server versie. Gameservers.com kan het eventueel wel oplossen doormiddel van een script.
weigeren ze te doen :) ( ben niet de enigste die zen server terugtrekt ) ik ga wss bij Blueborg 1tje krijgen.

j00f en siL hebbe gistere die match gespeeld blijkbaar. Anyway zien wel. O-Zon3rs eerst spelen :)
hadden bijna matchconflict ... opponent was blijkbaar vergeten dat er geen classlimit was en wou ons hiervoor doen opdraaie :')

liar :D http://www.crossfire.nu/?...urnal&mode=item&id=128089

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
offtopic:
Om de hoeveel posts maak ik eigenlijk best een nieuw topic aan?

Ik ga clanless door het leven gaan denk ik :)
Gameservers heeft niet een zo heel goede reputatie als ik dat zo hoor. Mijn ex clan is daar ook bij en bij ETQW niets dan last mee, bij Brink nu ook, veel lag, weinig support enz.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:06:
[...]

weigeren ze te doen :) ( ben niet de enigste die zen server terugtrekt ) ik ga wss bij Blueborg 1tje krijgen.

j00f en siL hebbe gistere die match gespeeld blijkbaar. Anyway zien wel. O-Zon3rs eerst spelen :)
hadden bijna matchconflict ... opponent was blijkbaar vergeten dat er geen classlimit was en wou ons hiervoor doen opdraaie :')

liar :D http://www.crossfire.nu/?...urnal&mode=item&id=128089
Joof zat te spammen op irc dat die zijn key wou verkopen ;) voor 20 euro.
Toch mooi dat ze nog gaan spelen.

Ja ik had dat gezien, lekker slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeKoffie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-07 23:21
Brink @ X360; doen of niet? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou voor de PC versie gaan, mits je een beetje fatsoenlijke pc hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring op de Xbox is dat er nauwelijks samenwerking te bespeuren is met randoms. Met een team van 6 kun je samenwerken maar dan win je met zo veel gemak (lijkt me) dat het niet eens meer boeiend is. :) Ook is het een laggy gebeuren. Althans dat was het de laatste keer dat ik speelde; een weekje geleden. Slechte matchmaking is slecht.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 22:18 . Reden: Logische zinsopbouw ftw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeKoffie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-07 23:21
Bleh, klinkt toch een beetje kinderziekte-achtig dan.

@StrikeEagle: Ik had een goede pc, maar die heb ik verkocht omdat ik enkel nog op m'n console wilde gamen =]

@exactor it: Slechte matchmaking is erg irritant ja, kijk maar naar Black Ops of Fifa 11; daar wordt je ook helemaal debiel van matches die net voor de start afgekapt worden, of dat je helemaal geen match kunt vinden.

Jullie zijn beiden actief op de pc?
Ik neem aan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik vind het een afrader. Xbox dan. Had mij beter DiRT3 gekocht of gewoon even bij de old skool halo en CoD games gebleven.

Zoals mijn collega hier boven al zegt. Ik kom al niet langs missie twee op normal. Op Co-op mode. Versus mode kon ik wel helemaal vergeten.

Vind zowieso het aime wat moeilijker veel terugslag. Als ik jou was zou ik je niet laten imponeren door het leuke aanpassen van je charater. Dat deed ik en dan krijg ik een spel waar ik eigenlijk niet tevreden over ben.

Gameplay is opzich wel grappig wat overal op klikke en spraye als een malloot.

Beter ga je eerst keertje proberen bij gamemania ofzo. Voor mij is dit een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Timmiewimie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:51:
[...]

Tsja als je gaat "spraye" als een malloot dan zal je idd wel moeite met missies hebben en uberhaupt falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Timmiewimie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:51:
[...]

Ik vind het een afrader. Xbox dan. Had mij beter DiRT3 gekocht of gewoon even bij de old skool halo en CoD games gebleven.

Zoals mijn collega hier boven al zegt. Ik kom al niet langs missie twee op normal. Op Co-op mode. Versus mode kon ik wel helemaal vergeten.

Vind zowieso het aime wat moeilijker veel terugslag. Als ik jou was zou ik je niet laten imponeren door het leuke aanpassen van je charater. Dat deed ik en dan krijg ik een spel waar ik eigenlijk niet tevreden over ben.

TJa mikken is moeilijk, het is geen CoD idd waar je als complete noob alles kan killen met 1 schot. Hier kan je ook prima goed in zijn, het spel is gewoon moeilijker.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een fantastisch spel! Light class is heerlijk om mee rond te huppelen :P.

In het begin had ik dat mijn "Rook Texture" van explosies en kogels (wegschieten en inslaan) dat het zwarte vierkanten werden. Dit was opgelost door mijn videokaart een update te geven. (Nvidia GForce M330)

Overigens doe ik nu single player, heb alle Challenges al gehad. Blijf nu hangen bij deze: "Day 6: Early Launch" missie... Wat is deze plots moeilijk |:( . Blijft iemand anders ook hangen bij die missie?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:41:
Ik vind het echt een fantastisch spel! Light class is heerlijk om mee rond te huppelen :P.

In het begin had ik dat mijn "Rook Texture" van explosies en kogels (wegschieten en inslaan) dat het zwarte vierkanten werden. Dit was opgelost door mijn videokaart een update te geven. (Nvidia GForce M330)

Overigens doe ik nu single player, heb alle Challenges al gehad. Blijf nu hangen bij deze: "Day 6: Early Launch" missie... Wat is deze plots moeilijk |:( . Blijft iemand anders ook hangen bij die missie?

Gr.
Ik heb deze eindelijk, na 16 pogingen gehaald. Team met 7 "echte" spelers vs. bots online. Dat was overigens de 3e poging met dat team, die missie is gewoon bijzonder matig gebalanceerd. Dev's zagen dat ook al in en gingen overwegen het iets aan te passen.

Als resistance heb ik em ook 100% win. Voor de duidelijkheid, ik ben geen totale noob ofzo. De "be more objective" challenges heb ik op alle niveau's met misschien 3 deaths in 1x gehaald. Ik ben alleen geen ESL-Clan stuff, als ik tegen serieuzere clan teams speel leg ik het totaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ik moet toch zeggen dat ik misschien teveel gehyped was door de game.
Begrijp me niet verkeerd , ik vind de game erg vet , maar het weet me op een of andere manier toch niet zo erg te pakken.
Ik heb hem nu sinds de release in huis , maar heb niet echt de drang om veel te spelen.
Kan het niet echt thuisbrengen waarom niet.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

ProCeela schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:48:
Ik moet toch zeggen dat ik misschien teveel gehyped was door de game.
Begrijp me niet verkeerd , ik vind de game erg vet , maar het weet me op een of andere manier toch niet zo erg te pakken.
Ik heb hem nu sinds de release in huis , maar heb niet echt de drang om veel te spelen.
Kan het niet echt thuisbrengen waarom niet.
ga maar weer lekker Cod of crysis 2 spelen :p

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
@hierboven
Wat een stomme reactie.

@ProCeela
Heb hetzelfde eigenlijk, vind de game wel mooi maar nog niet echt hard gespeeld. Komt mede ook wel door de tegenvallende performance.

[ Voor 77% gewijzigd door Rynji op 26-05-2011 21:32 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Die ze aan het patchen zijn..

Moet je mij eens zeggen welke game perfect out of the box werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Ik heb deze eindelijk, na 16 pogingen gehaald. Team met 7 "echte" spelers vs. bots online. Dat was overigens de 3e poging met dat team, die missie is gewoon bijzonder matig gebalanceerd. Dev's zagen dat ook al in en gingen overwegen het iets aan te passen.

Als resistance heb ik em ook 100% win. Voor de duidelijkheid, ik ben geen totale noob ofzo. De "be more objective" challenges heb ik op alle niveau's met misschien 3 deaths in 1x gehaald. Ik ben alleen geen ESL-Clan stuff, als ik tegen serieuzere clan teams speel leg ik het totaal af.
Online lukte het inderdaad in 1 keer, met 3 andere.

Online is trouwens veel leuker, krijg bijna het ET gevoel terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zo, eindelijk het ADS afgeleerd en ik moet zeggen dat het spel een stuk beter te winnen is tegen goede menselijke tegenstanders.

Hiervoor teveel crysis II, CoD:BO en BF:BC2 gespeeld denk ik. In die titels moet je haast wel netjes mikken via je korrel, hoewel het in BF:BC2 nog mee valt (anders dan in BF2).

Ik vroeg mij al af hoe sommige clans het toch voor elkaar kregen om zo'n perfect overzicht te houden en in perfecte bursts te schieten. Het geheim is gewoon het circletje rondom je crosshair. Het moment dat je ironsights gebruikt, wordt deze wel een fractie kleiner, maar ook onzichtbaar. Dit in combinatie met schieten tijdens dodgen zorgt ervoor dat je veel meer random schiet dan wanneer je niet in ADS bezig bent. Je kan dan de lichte vertraging na de bewegingen gewoon zien en perfect gebruiken om kaarsrecht schieten.

Eigenlijk wel jammer, weer een customisatie optie minder die van belang is. Red-dots helpen niet echt en je houdt dus alleen de ACOG (of greeneye) over op de meeste wapens on in te zetten. Die sniperscope is redelijk zinloos, ik weet niet van hoe dicht bij je alles wilt zien, maar de kortere zoomlenzen zijn eigenlijk altijd wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Thanks voor de tip djunicorn, dat gaan we vanavond gelijk even uitproberen ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
En de adjusted iron sights werkt niet(meer overzicht tijdens ADS)? Ik vind deze zelf wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:28
Postius schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:20:
Maar na wat aarzeling begin ik toch wel de sniper volledig te omarmen, en ik zie hem steeds vaker. Maar de single shot sniper met buff = _/-\o_
Met sniper scope? Daar ik de opmerking van djunicorn wat vreemd vond (sniperscope zinloos). Ik heb wel een tijdje gespeeld met sniper: wel geinig, maar niet lang genoeg om te oordelen. Ik krijg het niet echt voor elkaar om te snipen zonder stationaire schietschijf te zijn. Dan vond ik snipen in ET leuker (liggen en geschiktere maps).

Ik zweer zelf bij AR ;) Maar zoals je zegt: ieder z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:24:
...

Eigenlijk wel jammer, weer een customisatie optie minder die van belang is. Red-dots helpen niet echt en je houdt dus alleen de ACOG (of greeneye) over op de meeste wapens on in te zetten. Die sniperscope is redelijk zinloos, ik weet niet van hoe dicht bij je alles wilt zien, maar de kortere zoomlenzen zijn eigenlijk altijd wel genoeg.
In de map Security Tower heb je een paar plekken waar je kan snipen, en als je een goede headshot plaatst op een Medium of Light body is het meestal in 1 keer afgelopen :P. Met de Barnet schiet ik dan, in combinatie met de engineer class voor de dmg boost en mijnen/turret voor de beveiliging ;).

Maar je hebt verder wel gelijk over de customisatie, de meeste zijn vrij zinloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
djunicron schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:24:
Zo, eindelijk het ADS afgeleerd en ik moet zeggen dat het spel een stuk beter te winnen is tegen goede menselijke tegenstanders.

Hiervoor teveel crysis II, CoD:BO en BF:BC2 gespeeld denk ik. In die titels moet je haast wel netjes mikken via je korrel, hoewel het in BF:BC2 nog mee valt (anders dan in BF2).

Ik vroeg mij al af hoe sommige clans het toch voor elkaar kregen om zo'n perfect overzicht te houden en in perfecte bursts te schieten. Het geheim is gewoon het circletje rondom je crosshair. Het moment dat je ironsights gebruikt, wordt deze wel een fractie kleiner, maar ook onzichtbaar. Dit in combinatie met schieten tijdens dodgen zorgt ervoor dat je veel meer random schiet dan wanneer je niet in ADS bezig bent. Je kan dan de lichte vertraging na de bewegingen gewoon zien en perfect gebruiken om kaarsrecht schieten.

Ik heb geprobeerd wat je zei maar het resultaat bij mij is dat ik nu soms bijna 1,5 mag nodig heb om een gemiddeld ventje neer te halen. Dit terwijl ik het vroeger met tussen de 0,5 en 1 kon.

Jij gebruikt dus niet meer de 'inzoom'-functie? Hoe hou je dan je spread tegen? Ik schiet in bursts van +-5 kogels maar zonder mn red-dot te gebruiken gaan de kogels vrij snel alle kanten op.

Overigens, die hotfix van AMD die een paar posts terug geplaatst werd heeft enorm geholpen zeg. Ging van zo rond de 30 fps naar 60 met mn good ol' 4890.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom dit spel zo zwaar is. Ik zie de schoonheid niet zo. Niet dat ik het een lelijk spel noem maar om nou te zeggen dat ik het mooi spel is met logische zware eisen...

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Gisteren een 12-tal potjes gespeeld, waarvan slechts 2 gewonnen.
Ik heb me echt zéér zwaar aan het ergeren geweest.
Objectives, wat is dat?
Mainframe hacken => TAB => ok, 3 operatives zijn voldoende dus ik ga (als enige) voor soldier.
2 minuten later check ik nog eens en jawel, vrijwel iedereen medic of engi en geen operative meer.
Gewoon gezellig knallen, aaaaargh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik schiet eigelijk nooit vannuit ADS. Werkt in dit spel totaal niet(als je kan mikken). Wel af en toe uiteraard met mijn sniper(ik heb een sniper en SMG mee, ben voornamelijk medic, als het moet soldier of gewoon de primary objective class). Maar ads is waardeloos hier. Zorg in ieder geval altijd dat je een weapon buff hebt(zijn zat engineers) scheelt echt veel damage. Ik heb ook geen sights op mn wapens(sowiezo geen attachements behalve een groter magazijn op mn SMG en sights op de sniper, alle attachments zijn vrij slecht vind ik).
Je krijgt mannetjes prima neer, niet altijd kill je ze maar dat hoeft ook niet altijd kan niet echt zeggen dat ik veel moeite met mikken heb maar ik verwacht ook niet dat ik ala andere shooters tegenwoordig een mannetje in 0,2 seconden kan omleggen ongeacht de afstand. Ik kill wel redelijk wat, vooral die SMG is hilarisch met drum magazine en die sniper is headshot instakill dus dat gaat prima. Maar ik ben bezig met objectives en tegenstanders onderweg soms ga je het gevecht aan soms niet. Maar als ze wegkomen met weinig leven ga ik over het algemeen ook niet erachter aan, er zijn betere dingen te doen over het algemeen.

Oh en ik heb het al 5x eerder gezegd maar als je makkelijk de challenges en campaign wilt halen moet je je mannetje lvl 1 houden dan gaat het prima. Maar waarom je offline zou willen spelen...

Overigens zijn mensen zo gaar in dit spel, denken dat je maar 1 of 2 classes kan spelen omdat de andere niet geleveld zijn 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 28-05-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

steamid : thepablo

add me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik kom maar niet voorbij die 2e objective challenge...

Je AI teammaten zijn echt compleet useless en in je eentje tegen 5 AI's is niet te doen -.-

Iemand nog tips?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kan je die niet co-op doen dan ?

[ Voor 74% gewijzigd door Pablo op 28-05-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar campaign zet um daar op easy en de challenges zijn ook easy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:29:
werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:29:
Dat zou het kunnen verklaren sinds ik de campaign on hard doe.

Maar dan lees ik dit:
En dan weet ik het niet meer :D
Ik ga het sowieso proberen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet een werkt niet meer zijn dan of op Easy is het nog te moeilijk maar dat lijkt me sterk ;)
Heb het rond de release op deze manier gedaan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Het blijkt te kloppen, ik liep er nu gewoon doorheen :/
Echt super vaag zeg -.-

Maja, nu iig alles vrij gespeeld, dus kan nu nog beter bezakt de multiplayer in :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

ik heb het nog eens geprobeerd maar in je eentje in het niet te doen
je eigen team is echt waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
R.plas schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:36:
ik heb het nog eens geprobeerd maar in je eentje in het niet te doen
je eigen team is echt waardeloos
Je campaign al op easy gezet?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/7953/brinkcomicanhonor.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Rofl :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Campaign op easy zetten werkt alleen als je dan ook een match speelt.

Zo ging ik laatst na op een custom AI server campaign te hebben gespeeld escort spelen (de 3 ster) wat een bijzonder onprettige ervaring was.

Het leek namelijk gewoon op 1 vs 6 deathmatch. Maar dan tegen een 6 tal aimbot gebruikende clanleden. Ben zelfs doodgegooid met een headshot van een flashbang. (nade impact op je lijf doet ook schade)

Vervolgens even een potje tegen een hard-bot team gaan doen, waarna de bots weer gelukkig hulpeloos waren. Maar inderdaad, blijf level 1 en ze zijn weerloos. Level 15 plus wordt het toch een heel stuk lastiger, op level 20 wordt het echt een uitdaging.

Kwa performance: Heb het spel alleen op nvidia hardware gedraaid en ik heb strak 130 fps (drops naar 90) met alles voluit op 1920x1080, AA "aan" (4x MSAA?) op een i7 920 @ 3,15, 6GB en een Nvidia 560 TI. Voor de patch van dit weekend was dat zo'n 5~10 lager, release versie (met drie dagen patches ofzo?) was dat fors lager (60-80). Nog steeds moet Ambient Occlusion uit, dat geeft namelijk drops tot onder de 60 op sommige maps, mits ik AA uit zet. AA > AO naar mijn mening. Of anders: ik zie eigenlijk helemaal geen verschil gedurende actie met AO aan of uit...

Op een AMD 920 @ 2,8Ghz met 4GB en een 6850 is het spel onspeelbaar op 1680x1050 met AA aan en AO uit. (30~50 fps) (huidige patch!) Voor de grap die kaart met een 8800GTS 512 omgewisseld en wop, 55~85FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Postius schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:15:
.

Oh en ik heb het al 5x eerder gezegd maar als je makkelijk de challenges en campaign wilt halen moet je je mannetje lvl 1 houden dan gaat het prima. Maar waarom je offline zou willen spelen...
Ik quote mezelf maar is weer..............KUNNEN WE DIT IN DE TOPICSTART ZETTEN?

Seriously?

BLijf lvl 1, die campaign, ach waarom zou je die halen. Maar voor de 6de keer dus, blijf lvl 1 maakt het leven een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik heb de 2e objective challenge als lvl 15 gedaan met de campaign op Hard, was gewoon niet te doen.
Daarna de campaign op easy gezet en toen nog een keer de 2e objective challenge gedaan en die toen in 1x zonder enig probleem gehaald.

Dus ik weet niet of het nou aan die lvl 1 ligt of aan de campaign difficulty, maar ach :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet waar iedereen zo een last van heeft...

alle challenges gedaan in 1x in 1x ruk .. buiten parcour niet :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
offtopic:
STUUR ME DAN EEN PM

De laatste challenge van be more objective heb ik gehaald op lvl 17.. Dus onhaalbaar zijn ze niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Spaiker op 31-05-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

ik heb hem zojuist gehaald
ik heb de tactics nu een beetje door.
en ik heb een ander wapen setje genomen , toen was het opeens piece of cake :D

lvl 18btw

[ Voor 4% gewijzigd door Pablo op 31-05-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Jammer enkel voor de consoles. Maarja, deze game draait niet om stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Spaiker schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:05:
Waarom niet? Het maakt het voor de 10e keer op een dag spelen van een map tenminste enigsinds betekenisvol.

Daarnaast geeft dit natuurlijk veel inzicht voor de devs wat betreft de balance van sommige maps.
Het bevestigd in ieder geval wat ik al dacht: sommige maps zijn redelijk slecht gebalanceerd. Als een map >67% van de tijd door één van de twee facties wordt gewonnen is dat teveel naar mijn mening. Jammer alleen dat het percentages zijn en je de werkelijke aantallen niet zo snel kan zien.

Veel plaats op de kaart nog, ik hoop dat dat betekend dat er nog een hoop maps bij zullen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Spaiker schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:05:
8)7.
Wat je impliceert is volgens mij, dat stats alleen bekeken worden door mensen die erom spelen(over het algemeen k/d). Mischien heb je zelf wat ervaring met shooter stats, maar dingen als heatmaps kunnen zeer leuk en nuttig zijn. Ook leer je meer over je eigen speelstijl wat altijd wel leuk is, zeker bij games als Halo en CoD zijn de stats vrij brilliant om door te nemen en aandacht aan te besteden als je een beetje lol in een FPS hebt. Het is meer dan alleen maar kijken hoe goed je bent, ik speel niet om stats maar ik vind ze wel reuze interesant om te zien en vaak ook gewoon leuk. Dingen als k/d zijn maar een klein onderdeel van complete stats(al telt het wel degelijk mee).

[ Voor 65% gewijzigd door Postius op 01-06-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ieder zijn opvatting, maar ik kijk niet dagelijks naar mijn stats hoor :) Zeker niet bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een eenvoudig script kan je tegenwoordig als spawntimes doorgeven / de bobbing tijdens het lopen weghalen.

En via console commandos kan je je KPD zien :) ( via een grote omweg. Maar je kan ze zien :) )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Bobbing tijdens het lopen weghalen is een beetje discutabel. Vooral als je daardoor beter kan mikken (lijkt mij iig zo, geen idee of het echt waar is natuurlijk).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:16:
Bobbing tijdens het lopen weghalen is een beetje discutabel. Vooral als je daardoor beter kan mikken (lijkt mij iig zo, geen idee of het echt waar is natuurlijk).
als die bobbing weggelaten wordt + daarbij ui_drawgun 0

= zalig aimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:18:
[...]

als die bobbing weggelaten wordt + daarbij ui_drawgun 0

= zalig aimen :)
Dan komt bij mij de vraag naar boven: Hoe dicht bij cheaten ligt dit?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ehhh niet?
Zou het zelfde zijn dat ik cheat omdat ik op 1980x1280 speel en dus dingen op afstand beter zie..
of ik alles op low heb staan om zo'n hoog mogelijke fps te krijgen.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cg_drawgun 0 dat was echt te relaxed in ET.
Hoe vaak ik wel niet in shooters iemand niet zie omdat me gun ervoor zit... Echt irritant hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmmm... Maar zonder gun in beeld ga ik denk ik wel geregeld met de verkeerde schieten, aangezien ik nogal vaak van wapen wissel.

Bobbing uitzetten lijkt me wel heerlijk, laat ik ook maar eens gaan kijken daarnaar.

De afgelopen patch zou toch Ambient Occlusion gepatched worden? Nou ik merk wel verschil, maar het is nog steeds niet bruikbaar...

Zonder haal ik 90~120 fps maar als het aan staat heb ik nog steeds 50~80. In een Objective game is onder de 60 alleen gewoon echt niet acceptabel.

Ondertussen heb ik toch de nodige uurtjes erop zitten, maar nog steeds worden vooral lange games onderbroken. Failed to authenticate na 30 minuten spelen = rage, niet alleen 8000-10.000 Xp kwijt, maar ook opeens ongelijke teams. Binnen een minuut rejoinen en stats behouden kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Is er ook een manier om je gun in het scherm te houden, maar dat hij gewoon stilstaat ipv als een malle zwabbert tijdens het rennen etc.?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Wanneer gaan ze de game nu eindelijk eens een keer fixen !!
Geluid blijft wegvallen en vaak zie ik de tegenstander ook niet, behalve als het lijken zijn.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het geluidsprobleem was de 29e vorige maand toch al opgelost? (datum van die 2e steam patch?)

AA aan betekend wel nog steeds kapotte lettertjes. En het gedoe met authentication vind ik persoonlijk ook veel erger dan de audio-bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn het momenteel aan het verpesten ( vooral daar nog eens het onprofessionele gedrag van de ESL admins bij die hun eigen regels met de voeten treden)

heb heel veel zin om ermee te stoppe als dit zo doorgaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
OxiMoron schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:09:
Ehhh niet?
Zou het zelfde zijn dat ik cheat omdat ik op 1980x1280 speel en dus dingen op afstand beter zie..
of ik alles op low heb staan om zo'n hoog mogelijke fps te krijgen.
Mwah, op een hogere of lagere resolutie spelen vind ik toch niet echt vergelijkbaar met het handmatig aanpassen (of eigenlijk gewoon manipuleren) van bestanden om zo een voordeel te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 06-06-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
De resolutie aanpassen kan je ook doen in dat bestand doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

bobbing kan je al sinds idtech3 engine uitschakelen. Zou toch belachelijk zijn als dat niet kon? Mensen moeten lekker zelf weten hoe realistisch ze een spel spelen. Daarnaast ken ik geen comp speler die het niet uit heeft staan. Het heeft verder geen invloed op hoe je speelt, alleen ik vind het zelf irritant. En het is gewoon een cvar niks meer niks minder. Zo heb ik bijv veel meer dingen uit gedaan, het is een optie net zoals je resolutie aanpassen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zenix schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:47:
bobbing kan je al sinds idtech3 engine uitschakelen. Zou toch belachelijk zijn als dat niet kon? Mensen moeten lekker zelf weten hoe realistisch ze een spel spelen.
Mits dit er niet voor zorgt dat ze een voordeel hebben op spelers die dit niet uit zetten.
Daarnaast ken ik geen comp speler die het niet uit heeft staan. Het heeft verder geen invloed op hoe je speelt, alleen ik vind het zelf irritant.
Dus omdat alle comp spelers het doen is het niet slecht?
Dus als alle comp spelers banken zouden overvallen zou dit ook niet slecht zijn? (even heeeeeel erg overtrokken).
En dat het geen invloed heeft op hoe je speelt is gelul, je hoeft namelijk veel minder moeite te doen om te aimen als je aan het lopen bent :)
En het is gewoon een cvar niks meer niks minder. Zo heb ik bijv veel meer dingen uit gedaan, het is een optie net zoals je resolutie aanpassen in het spel.
Ik blijf het een gekke redenatie vinden. Er zijn genoeg spelers die niets aan een cvar aanpassen, hell er zijn er genoeg die niet eens weten wat een cvar is.
Als het een optie zoals je resolutie zou zijn, dan zou het wel in het instellingen scherm terug te vinden zijn imo.

Maja, ieder z'n eigen ding/geweten O+

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zenix schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:47:het is een optie net zoals je resolutie aanpassen in het spel.
Nee dat is het dus niet, anders zou er in het menu wel een optie voor zijn.

Laat overigens duidelijk zijn dat ik niet zeg dat ik het cheaten vind, maar dat ik enkel reageer op de stelling dat de resolutie aanpassen hetzelfde is. Daar ben ik het namelijk niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:32:

[...]

Ik blijf het een gekke redenatie vinden. Er zijn genoeg spelers die niets aan een cvar aanpassen, hell er zijn er genoeg die niet eens weten wat een cvar is.
Als het een optie zoals je resolutie zou zijn, dan zou het wel in het instellingen scherm terug te vinden zijn imo.

no offense maar je gaat het "noobs" ook nooit zien gebruiken omdat ze het niet weten. ZOLANG het niet geblokkeerd wordt door VAC / of via cvar block in console is het geallowed... zelfs een script voor een spawntimer is sinds RTCW allowed geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

bram1984 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:50:
[...]

Nee dat is het dus niet, anders zou er in het menu wel een optie voor zijn.

Laat overigens duidelijk zijn dat ik niet zeg dat ik het cheaten vind, maar dat ik enkel reageer op de stelling dat de resolutie aanpassen hetzelfde is. Daar ben ik het namelijk niet mee eens.
resolutie is ook gewoon een cvar, dus dat is het wel.
Kan je de sens van de muis precies instellen in het menu? of de vertical sens, dat zijn ook gewoon cvars maar geen opties in het menu.
Renquin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Mits dit er niet voor zorgt dat ze een voordeel hebben op spelers die dit niet uit zetten.

[...]

Dus omdat alle comp spelers het doen is het niet slecht?
Dus als alle comp spelers banken zouden overvallen zou dit ook niet slecht zijn? (even heeeeeel erg overtrokken).
En dat het geen invloed heeft op hoe je speelt is gelul, je hoeft namelijk veel minder moeite te doen om te aimen als je aan het lopen bent :)

[...]

Het is geen voordeel je gaat er niet anders van spelen of aimen. En de comp spelers doen over algemeen alles uit wat in de weg zit, bijv ook bloed splatters en dat soort dingen, dat valt in mijn oogpunt daaronder.
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:59:
[...]

no offense maar je gaat het "noobs" ook nooit zien gebruiken omdat ze het niet weten. ZOLANG het niet geblokkeerd wordt door VAC / of via cvar block in console is het geallowed... zelfs een script voor een spawntimer is sinds RTCW allowed geweest ...
En dan heb je het nog niet eens gehad over de mods die nog meer cvars en opties geven.
Muzzleflash/tracers kan je uit doen in etpro / etqwpro / wolfpro, en dat gaat ook gebeuren in wolfpro om maar iets te noemen. Want dat flitsen en die kogels zijn irritant, voor de meesten comp spelers.

Sowieso gaat het niet geblocked worden, anders krijgen ze heelveel spelers op hun dak die het er niet mee eens zijn.

Maar dit verhaal is meer de noob (nofi) vs ervaren comp speler. Dus hier verder over in discussie gaan heeft toch geen zin.

[ Voor 68% gewijzigd door Zenix op 06-06-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

// Bob disabled/enabled during run
seta pm_bobskip "0"
bind "F7" "toggle pm_bobskip 1 0; addchatline 'BOBSKIP ON/OFF' " "" "default"

weet nu alleen niet waneer die aan of uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ha, alweer een update, nieuwe serverbrowser deze keer. Best een aardige verbetering, kan je vast fliteren tijdens het laden van het overzicht.

Geeft overigens ook wel enigsinds pijnlijk weer hoe weinig mensen het spel buiten het weekend spelen. Afgelopen weekend kon ik daarnaast maar weinig tegenstand vinden in de objective servers, maar op werkdagen lijken wel alleen serieuze spelers de servers te bevolken.

Maar goed, als ze door blijven gaan met ondersteunen en verbeteren en het op den duur uitbrengen van nieuwe content, dan blijf ik wel blij met dit spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:12:
// Bob disabled/enabled during run
seta pm_bobskip "0"
bind "F7" "toggle pm_bobskip 1 0; addchatline 'BOBSKIP ON/OFF' " "" "default"

weet nu alleen niet waneer die aan of uit staat.
toch simpel ? 2 secs sprinten.. als je dan zonder hopjes sprint hebje skipping af :)

@update:
Weer nutteloos... Performance update ( de beloofde 2 de ? ) / De SDK ?
dat ze hun hoofd uit hun aa*** halen of ze gaan de weg op van AV/IW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Laatst online: 07-08 09:04
Speelt wel lekker eigenlijk, heb zo weer het ET gevoel van vroeger wat weer :P

Ik had nu eerlijk gezegd ook gedacht dat de patch van gisteren wel meer ging fixen dan alleen dat maar voor ons zal het wel wachten blijven op de sdk voor we echte veranderingen gaan zien. Die irriterende allesdoende 'f' key blijft nog altijd verder bestaan, is het enige waar ik me enorm kan aan ergeren :(

Ik heb met de nieuwe update nog niet gespeeld maar als ik naar de comments luister zou deze wel stabielere fps moeten geven.

En het geven van headshots lijkt me nog altijd meer geluk dan aim? :-(

offtopic: Miz is van Ninof? Ik zen ook van de geburen, vroeger nog veel gezeetn. Zen van Lee ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Eld0 op 07-06-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eld0 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:33:
Speelt wel lekker eigenlijk, heb zo weer het ET gevoel van vroeger wat weer :P

Ik had nu eerlijk gezegd ook gedacht dat de patch van gisteren wel meer ging fixen dan alleen dat maar voor ons zal het wel wachten blijven op de sdk voor we echte veranderingen gaan zien. Die irriterende allesdoende 'f' key blijft nog altijd verder bestaan, is het enige waar ik me enorm kan aan ergeren :(

Ik heb met de nieuwe update nog niet gespeeld maar als ik naar de comments luister zou deze wel stabielere fps moeten geven.

En het geven van headshots lijkt me nog altijd meer geluk dan aim? :-(

offtopic: Miz is van Ninof? Ik zen ook van de geburen, vroeger nog veel gezeetn. Zen van Lee ;)
FPS maakt me niet zozeer => de teller klopt ook niet in Brink ( is er meestal ver naast + je kan em niet cappen op bijv 75 / 125 )

:offtopic: Van lee :D Lede toch ? (of denderleeuw ? :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:49:
[...]

FPS maakt me niet zozeer => de teller klopt ook niet in Brink ( is er meestal ver naast + je kan em niet cappen op bijv 75 / 125 )

:offtopic: Van lee :D Lede toch ? (of denderleeuw ? :p )
:offtopic: Ja lee e, geen denderlee ;)

Alles wat aangepast mag worden is zeker al in deze thread vermeld:
http://www.splashdamage.com/forums/showthread.php?t=26777
dus ik ben allesinds gerust dat alle goeie voorstellen in de game terechtkomen, zit veel potentieel in, het is alleen een kwestie van tijd, te hopen dat er tegen dan nog genoeg gamers over blijven :P

sdk mag gaan komen!

[ Voor 10% gewijzigd door Eld0 op 07-06-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 12:49
Ik heb brink net ook aangeschaft, gewoon om even wat anders te doen dan Blackops. maar ik mis wel uit ET een overzicht met je accuracy. Want ik heb het idee dat ik heel veel raak schiet, maar doodgaan ho maar.
Net potje op een public gespeeld waar goed werd samengewerkt, geeft toch wel ET gevoel terug.
Maar het voelt wel allemaal veel trager..

Oja die attachements op je gun die je kan vrij spelen, die tellen toch niet voor multi player? heb geen zin om single player te spelen..

[ Voor 16% gewijzigd door Tito129 op 07-06-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Als je alle achievments hebt, heb je alle guns en uitbreidingen erop, dus ze zijn een tikkeltje verplicht als je alles wilt gebruiken zoals red dots, green eyed scope enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Spaiker schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:46:
Als je alle achievments hebt, heb je alle guns en uitbreidingen erop, dus ze zijn een tikkeltje verplicht als je alles wilt gebruiken zoals red dots, green eyed scope enz.
Dus je kan die attachements gebruiken online in de match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Tito129 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:56:
[...]

Dus je kan die attachements gebruiken online in de match?
jah, je moet die challenges in solo mode (dus offline) vervolledigen, alleen 1 ster en 2 sterren (3 sterren hoeft niet) en dan heb je alles unlockt en kan je ze online gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Eld0 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:00:
[...]

jah, je moet die challenges in solo mode (dus offline) vervolledigen, alleen 1 ster en 2 sterren (3 sterren hoeft niet) en dan heb je alles unlockt en kan je ze online gebruiken
Kan volgens mij ook in Multi met vrienden, als je hem maar niet helemaal public zet. Maar dat kan dan ook alleen met de 3 sterren challenges dacht ik... Ze hebben hier een paar keer mee gerommeld dus ik weet het ook niet meer.

Probeer deze te halen voordat je een hoog level bereikt, dan is het een stuk makkelijker. De laatst gebruikte AI stand wordt overgedragen. Start dus even 10 seconden een easy mapje als je problemen hebt met be more objective, escort duty of tower defence. Je kan de 8 mapjes in minder dan een uur er doorheen jagen en gewoon alle attachments gebruiken.

Items uit de pre-order DLC's kan je altijd meteen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Eld0 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:00:
[...]

Heb ze net gedaan, beetje ontzinnig maar ja.
Moet er nog wel al wennen. Heb het gevoel dat het aimen het nog steeds net niet is. ET was fijner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Tito129 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Heb ze net gedaan, beetje ontzinnig maar ja.
Moet er nog wel al wennen. Heb het gevoel dat het aimen het nog steeds net niet is. ET was fijner..
Wel, vooral het aimen niet vergelijken met ET :P De terugslag en schieten in kegelvorm moet je echt gewoon worden, headshots lijken meer geluk dan aim maar voor de rest heb je wel het ET gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik heb gisteren met Ward een fijne server gevonden, geen bots, niet te hardcore, maar gewoon fun objectives doen en mensen afknallen. Wat wil je nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Spaiker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:22:
Ik heb gisteren met Ward een fijne server gevonden, geen bots, niet te hardcore, maar gewoon fun objectives doen en mensen afknallen. Wat wil je nog meer :)
Deel hem met je vriendjes van tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Er zijn maar 2 maps die ik nu gespeeld hebt, waarbij er niet gespawn campt wordt.
ik weet niet wat de normale punten zijn van een Medic class, maar is dit voldoende ?
http://cloud.steampowered...0A50F4962FAF81E0C5DA3B05/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Pykow schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:48:
Er zijn maar 2 maps die ik nu gespeeld hebt, waarbij er niet gespawn campt wordt.
ik weet niet wat de normale punten zijn van een Medic class, maar is dit voldoende ?
http://cloud.steampowered...0A50F4962FAF81E0C5DA3B05/
XP moet je niet zo opletten, je kan zoveel xp alleen al halen door alleen anderen te buffen. Heb het voor de lol een keer geprobeerd en ja hoor, xp hoeren is makkelijk in brink :P

Waar je beter op kan letten of je team wat aan je hebt gehad om objective te halen of te verdedigen. Dat kan doormiddel van goed healen bijv. Maar zelf ben ik nooit met de objective zelf bezig, maar ben ik bezig de wegen naar de objective te verdedigen, je kan beter proberen tegenstanders 20m van de spawn afmaken dan 10m van objective. Dat is effectiever, want dan hou je ze op of je maakt ze af. Als je dan respawned dan zijn ze vaak pas bij obj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
sinds vandaag is het onmogelijk langer dan 5minuten te spelen. Ik word constant gedisconnect en beland terug op desktop zonder enige error boodschap. Andere spelers krijgen '<nickname> could not authenticate user' of zoiets te zien. Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Eld0 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:25:
sinds vandaag is het onmogelijk langer dan 5minuten te spelen. Ik word constant gedisconnect en beland terug op desktop zonder enige error boodschap. Andere spelers krijgen '<nickname> could not authenticate user' of zoiets te zien. Iemand enig idee??
ok ff mezelf quoten maar ik heb de oplossing gevonden, voor de mensen met hetzelfde probleem.

Ik had ook mumble draaien waar overlay aan stond, ik heb in de settings overlay afgezet en nu word ik niet meer gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Vandaag de eer mogen hebben even tegen een kerel van Dignitas te spelen, zo goed leek hij mij toch niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Spaiker, kan je "goed" definiëren?

Ik weet het niet met Brink. Eén van de dingen die iemand "goed" maakt is winnen met schieten in een 1 op 1 situatie. Of 1 versus meerdere spelers, maar dan wordt toeval iets meer een factor, net als team coördinatie.

Daarnaast heb je natuurlijk game-sense, waarmee ik bedoel dat je aan voelt wat andere aan het doen zijn en wat de agenda van je tegenstander is. En daar dan goed op in weten te spelen.

Maar voor alsnog denk ik niet dat er zo heel veel komt kijken bij hoge niveau potjes Brink. Er is gewoon net niet genoeg beweegruimte om rare stunts uit te halen. De arena's zijn vaak ook net iets te klein om goed om te kunnen lopen en de buiten liggende commandposts zijn ook vaak in minder dan 20 seconden vanaf de hoofdroute te recappen.

Naar mijn idee is er op diverse fronten nét te kort om in brink echt te kunnen excelleren. Maar voor het zelfde geld ken ik gewoon niet genoeg trucs. Zijn er mensen die wat willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Wat meer manoeuvreerruimte zou leuk zijn, maar nu krijg je als light nog steeds veel gedaan.
Het zit hem er ook in om sneller op plaatsen te geraken.

En in tegenstelling van wat veel mensen op de brink forums vinden verkies ik wanneer ik operative speel zelf een medium build, omdat je meestel toch als een medium/heavy disguised en een shotgun schitterend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Je kan prima excelleren in brink, ligt helemaal aan jezelf. Mijn sterke punt is gamesense en agressiviteit, iets anders doen dan wat anderen doen, waar anderen stoppen schieten als ze low health hebben ga ik vaak door omdat ik weet dat ik dan wel win.

Daarnaast een dignitas speler kan je pas beoordelen als het ergens om gaat, die gasten spelen gelijk een stuk beter als er wat op het spel staat. Heb tegen aantal van het huidige team dignitas wel gespeeld in etqw/wolfenstein. Zijn gewoon pro gamers en spelen voor het geld. Ze zijn nu het beste team in brink maar daarnaast zijn ze ook nog zowat het beste team in ET.

En light body is gewoon de standaard in comp, omdat in comp gaat het niet alleen om aimen, teamplay,tactics en game inzicht maar de snelheid waarin je alles doet in het spel op alle vlakken dat is het belangrijkste op het hoogste niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
heeft iemand enig idee hoe je zoon error fixt met 3 cijfers ofzo achter elkaar?
weet de 3 cijfers niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Waar heb je het over?

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste