bram1984 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:50:
[...]
Nee dat is het dus niet, anders zou er in het menu wel een optie voor zijn.
Laat overigens duidelijk zijn dat ik niet zeg dat ik het cheaten vind, maar dat ik enkel reageer op de stelling dat de resolutie aanpassen hetzelfde is. Daar ben ik het namelijk niet mee eens.
resolutie is ook gewoon een cvar, dus dat is het wel.
Kan je de sens van de muis precies instellen in het menu? of de vertical sens, dat zijn ook gewoon cvars maar geen opties in het menu.
Renquin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:32:
[...]
Mits dit er niet voor zorgt dat ze een voordeel hebben op spelers die dit niet uit zetten.
[...]
Dus omdat alle comp spelers het doen is het niet slecht?
Dus als alle comp spelers banken zouden overvallen zou dit ook niet slecht zijn? (even heeeeeel erg overtrokken).
En dat het geen invloed heeft op hoe je speelt is gelul, je hoeft namelijk veel minder moeite te doen om te aimen als je aan het lopen bent
[...]
Ik blijf het een gekke redenatie vinden. Er zijn genoeg spelers die niets aan een cvar aanpassen, hell er zijn er genoeg die niet eens weten wat een cvar is.
Als het een optie zoals je resolutie zou zijn, dan zou het wel in het instellingen scherm terug te vinden zijn imo.
Maja, ieder z'n eigen ding/geweten

Het is geen voordeel je gaat er niet anders van spelen of aimen. En de comp spelers doen over algemeen alles uit wat in de weg zit, bijv ook bloed splatters en dat soort dingen, dat valt in mijn oogpunt daaronder.
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:59:
[...]
no offense maar je gaat het "noobs" ook nooit zien gebruiken omdat ze het niet weten. ZOLANG het niet geblokkeerd wordt door VAC / of via cvar block in console is het geallowed... zelfs een script voor een spawntimer is sinds RTCW allowed geweest ...
En dan heb je het nog niet eens gehad over de mods die nog meer cvars en opties geven.
Muzzleflash/tracers kan je uit doen in etpro / etqwpro / wolfpro, en dat gaat ook gebeuren in wolfpro om maar iets te noemen. Want dat flitsen en die kogels zijn irritant, voor de meesten comp spelers.
Sowieso gaat het niet geblocked worden, anders krijgen ze heelveel spelers op hun dak die het er niet mee eens zijn.
Maar dit verhaal is meer de noob (nofi) vs ervaren comp speler. Dus hier verder over in discussie gaan heeft toch geen zin.
[
Voor 68% gewijzigd door
Zenix op 06-06-2011 13:07
]