Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Heb nog even wat keybinds voor de autoexec.cfg gemaakt, zo is het wat makkelijker communiceren op publics :)

code:
1
2
3
4
BIND "F1" "SAYTEAM I need Ammo!"
BIND "F2" "SAYTEAM I need a Damage buff!"
BIND "F3" "SAYTEAM I need a Health buff!"
BIND "F4" "SAYTEAM Thanks!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50

Zenix

BOE!

Lukosje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:14:
[...]

Tsja dat lag gebeuren voor AMD kaarten is wel echt dramatisch... Ben uit m'n team gestapt omdat ik gewoon niet kan performen als mijn fps telkens dropt naar 30-40 ofzo. Zeker als je tegen teams als dignitas moet spelen op maps als Reactor verlies je gewoon elke battle. Kan je niet gebruiken als je meedingt voor eerste plaats om €7k :x.. Rest van team had nvidia kaarten dus die kenden de problemen niet 8)7.

Maar goed, financiële middelen ook niet aanwezig om naar het groene kamp over te stappen, dus ik laat het spel maar verstoffen tot ze performance verbeteren (en crossfire gaan ondersteunen!!!!). Heb trouwens twee 4870 1GB's in crossfire draaien, echt dramatische performance. Vind het een leuk spel om te spelen, zeker een aanrader voor de mensen die ETQW ook een leuk spel vonden :P Valt me trouwens wel op dat CoD4 spelers niet bakken :+
He lukos!, ik had de eerst keer dat ik brink speelde nog tegen je gespeeld met potty & co.
Ik denk dat het met driver updates en patches wel beter word kwa FPS, Want heb hier pc staan die haalt 80fps met 8800GTS 512MB en 30~50fps met HD4870 dat klopt natuurlijk niet. Dus hopelijk kan je in een maand of 2 weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Zenix schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:25:
[...]

He lukos!, ik had de eerst keer dat ik brink speelde nog tegen je gespeeld met potty & co.
Ik denk dat het met driver updates en patches wel beter word kwa FPS, Want heb hier pc staan die haalt 80fps met 8800GTS 512MB en 30~50fps met HD4870 dat klopt natuurlijk niet. Dus hopelijk kan je in een maand of 2 weer spelen.
Mja dat het niet klopt is wel duidelijk... Heb die drops vooral bij bewegende objecten in maps en wanneer er tegenstanders in beeld komen. Als ik ergens op een plek sta waar weinig gebeurt dan schiet fps naar 100-120. Maar het verraderlijke is natuurlijk dat je je tegenstanders moet tracken aangezien ze vaak niet met een handvol kogels neer zijn... Als fps dan dropt dan ben je gewoon kansloos. En hoop toch echt wel dat het wat eerder gefixt is dan 2 maanden :"D Tegen die tijd zal er ook wel een BF3 beta in omloop zijn waarbij het spel waarschijnlijk nog beter loopt met graphics op high dan brink nu op low |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heb nu omdat mijn exemplaar nog steeds in de post zit, (argh, preorder fail) met andermans steam account gespeeld (vakantie).

Hij wil alleen niet dat ik niet de hele tijd online ga onder zijn naam, begrijpelijk. Zit daarom 60% van de tijd met die bots te rotzooien. Ze doen het eigenlijk best goed moet ik zeggen. Het gaat alleen GRUWELIJK fout het moment dat er meerdere objectives te doen zijn. Zo verkiezen ze zo nu en dan om allemaal tegelijk een secondary objective te gaan voltooien. En soms zijn ze verdwaald, maar dat zijn menselijke spelers ook vaak genoeg.

Maar wat ik echt een game breaker vind is dat dat container city level met raket die security wil stoppen, totaal onmogelijk is voor security. Heb deze nu 4x met bots en 3x met mensen online geprobeerd, enige missie die ik niet gewonnen krijg.
En dat ligt meer aan de balancing dan aan de medespelers of gare bots.
50% van de laatste hack duurt namelijk ongeveer 1 minuut! Er zijn genoeg verstop plaatsen, maar je kan daar niet eeuwig blijven verstoppen. Het ongedaan maken van de hackbox duurt echter nog geen 5 seconden! Daarnaast is de spawn van de rebellen ongeveer 2x minder ver. Na wat rond te vragen heb ik maar van een paar mensen gehoord dat ze deze missie voltooid hebben. Er gaan ook vaak mensen de server uit (al 2x gebeurt!?), men wil dit niet als security spelen en er schijnt een soundbug te zijn?

Ik heb overigens helemaal geen performance issues? Geen uitvallend geluid (wel overdreven demping zo nu en dan) en geen crashes. Wel hier en daar kapotte fonts (super slordig) als ik AA aanzet. Maar goed, geen AMD kaart gebruikt voor deze game.

Op Container city en het vliegveld (mega hangar camp fest) na dus een prima spel naar mijn mening. Maar goed als 2 van de 10 maps gaar zijn kwa balance, vind ik het ook terecht dat er (meer dan één?) gratis DLC's komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Djunicron, ik heb de hele campaign uitgespeeld met bots dus het is perfect mogelijk. (soms al eens een 2de poging nodig).

De truck is om mee te lopen met de bots anders worden ze gewoon neergemaaid.
En probeer zelf te zorgen dat de command posts van jezelf zijn.

Specifiek over die missie.
Die valt best mee, en 2 keer zo ver van de spawn zou ik toch niet durven te zeggen als de bridge geraised is.
Tevens duurt het verwijderen van de hackbox wel iets langer.

Afhankelijk van je covering fire en hoeveel vijanden eraf komen moet je gewoon even stoppen met hacken en wat vijanden neerknallen.
Het is ook niet verplicht om vlak naast de raket te blijven staan, volgens mij geraak je zelfs tot in het gangetje links/rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Postius guide's for noobs om de achievements te halen:
Maak een nieuw mannetje,
Ga naar challenges haal ze allemaal, YAY
Ga naar campaing haal alles, YAY,

Als je lvl 1 bent zijn de bots ook lager, waarom je sowieso tegen bot speelt zou ik niet weten maar goed. Echt moeilijk is het ook niet
Zodra je levelled terug levellen zodat je lvl 1 blijft.

EN nu allemaal weer MP gaan doen.

@psykoe: Veel van die punten liggen aan je eigen onvermogen om te mikken of om iets tebegrijpen. Niet altijd het spel zijn fout, leer spelen.
Maar als je nog niet eens door hebt dat je rennen NIET INGEDRUKT MOET HOUDEN(dit is vrij duidelijk zeg maar, maar zeker ook een fout van het spel als jij het compleet niet begrijpt), dan wordt het vrij zwaar om er sowiezo iets van te begrijpen ja, veel plezier bij CoD/Crysis 2 ;w. Dus l2p want 80% van je kritiek slaat nergens op maar slaat meer op jezelf. Bugs tec zijn slordig niks wat niet te fixen is.

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 22-05-2011 13:13 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Valt toch wel op dat het niveau op publics belachelijk laag is...
Net op container city als attacker was ik de enige engineer, ik heb alle main en secondary objectives in m'n eentje gedaan en nog gewonnen ook.
Een vraag of 1 van de 5 soldiers ook even engineer ging werd genegeerd.
Veel mensen spelen deze game alsof het CoD is en gaan puur voor de kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Simon Verhoeven schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:11:
Djunicron, ik heb de hele campaign uitgespeeld met bots dus het is perfect mogelijk. (soms al eens een 2de poging nodig).

De truck is om mee te lopen met de bots anders worden ze gewoon neergemaaid.
En probeer zelf te zorgen dat de command posts van jezelf zijn.

Specifiek over die missie.
Die valt best mee, en 2 keer zo ver van de spawn zou ik toch niet durven te zeggen als de bridge geraised is.
Tevens duurt het verwijderen van de hackbox wel iets langer.

Afhankelijk van je covering fire en hoeveel vijanden eraf komen moet je gewoon even stoppen met hacken en wat vijanden neerknallen.
Het is ook niet verplicht om vlak naast de raket te blijven staan, volgens mij geraak je zelfs tot in het gangetje links/rechts.
Natuurlijk zoek ik netjes dekking en stop ik met hacken op het moment dat m'n team eraan is. Maar op die manier heb ik met echte spelers erbij, iets van 41% gehaald en 12 personen neergeschoten. Toen ging ik dood en m'n medic ook. Tijdens het laatste gevecht was een engineer alweer bezig met het verwijderen, dus enkele seconden na onze ondergang was de voortgang weer 0%.

Ik heb het inmiddels al 8 keer geprobeerd. Vervolgens ben ik op de Splashdamage IRC gegaan en heb ik het omschreven, de volgende patch zal er wat aan gedaan worden. In de 3e en 4e patch zijn deze dingen overhoop gegaan volgens de dev's en spelers. Het moet 60 seconden hacken zijn en 12 om de verwijderen.

Waarschijnlijk heb je deze missie in de eerste 3 dagen gehaald? Onder de huidige patch is het iig naar mijn mening onmogelijk te halen. (zelf ook al 3x zeer gemakkelijk verdedigd, 10k punten voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

unfor schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:10:
Valt toch wel op dat het niveau op publics belachelijk laag is...
Net op container city als attacker was ik de enige engineer, ik heb alle main en secondary objectives in m'n eentje gedaan en nog gewonnen ook.
Een vraag of 1 van de 5 soldiers ook even engineer ging werd genegeerd.
Veel mensen spelen deze game alsof het CoD is en gaan puur voor de kills.
Als je het als CoD speelt, is het inderdaad een bijzonder sloom, suf spel.

Als je het als ET:QW speelt, is het een bijzonder intensief spel. Buf hier, ammo geven daar, class switchen, schieten, wisselen, aanvallen, terugvallen, omlopen en sluipen, goed coördineren (RTS stijl aanvallen van verschillende kanten zeg maar). Ik denk dat ze dit aspect zelfs beter voor elkaar hebben dan in b.v. Battlefield BC2.

Toch vind ik dat al die draaierige tunneltjes naar open ruimten het een niet heel leuke arena maken. Er hadden wel complexere, ruimere maps mogen zijn. Ze willen voorkomen dat je alles op range afschieten om campers te stoppen (CoD stijl camping zeg maar), maar nu loop je wel heel vaak dezelfde slinger route naar objectives en chokes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik vind het een heel leuk spel, heb me nog geen moment echt geïrriteerd aan iets. Alleen dat je (op PS3 in ieder geval) geen party kunt maken is wat onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mile5
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-08 16:59
zoenvisje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:26:
Ik vind het een heel leuk spel, heb me nog geen moment echt geïrriteerd aan iets. Alleen dat je (op PS3 in ieder geval) geen party kunt maken is wat onhandig.
Is de fireteam optie er niet op de PS3? Staat voor de pc in het boekje beschreven, kan me niet voorstellen dat de functie er niet is op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Jawel maar je kan pas inviten als je in een spel bent en dan kom je in een fireteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Op sommige publics zitten wel complete retards.
Ik heb me er vandaag zo hard aan gestoord dat ik het spel gewoon heb afgezet.
Volgens mij hebben de meeste mensen niet eens door hoe je dit spel moet spelen.

Engi's die niet repairen, medics die niet reviven, soldiers die de poorten niet opblazen, ...
Gewoon rondlopen en knallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Djunicron, inderdaad in 1 van de 1ste 3 dagen gehaald (of misschien 4de).
Maar ik heb die missie vandaag nog gedaan in mp en gewonnen dus MP zou je toch moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Vandaag nog dat container ding gedaan en mijn tip is om als engineer een turret neer te planten op de eerste verdieping bij die raket.
als je er dan in de buurt blijft staan zodat je hem flankt en hem kan repairen indien noodzakelijk moet je ff wachten met schieten tot al je tegenstanders in de buurt zijn en die dan tegelijk proberen af te knallen.
als dat werkt moeten ze allemaal bijna tegelijk wachten op de spawn en kun jij je box laten plaatsen (als je er in de buurt gaat lopen merkt een bot dat hij dat ook kan;))
ik heb met beide partijen dit gedaan en first time win in beide gevallen.
ps, als je een ammopack of buff nodig hebt van je bots moet je gewoonweg tegen die bot aanlopen en dan geeft hij het (logo hangt boven zn kop;))
Succes!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Gister voor het eerst als medic gespeeld...... tis dan wel heeeel makkelijk om XP te vergaren zeg. Als medic sta je bijna gegarandeerd bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Even mijn eerste indrukken: (niet als min en plus punten, gewoon even puntsgewijs)

- Heb een ati kaart (4870 512mb) maar helemaal nergens last van met de laatste driver geïnstalleerd (hotfix ding)
- Game speelt heerlijk soepel, geen lag of wat dan ook
- Helaas 2x een desktop crash gehad, even kijken of ik de reden kan achterhalen
- Objective based moeten werken is echt fijn! Geen kill/death ratio's meer en solo-gamen wordt genadeloos afgestraft. Volgens mij heb ik echter steeds een goede server gevonden gezien iedereen gewoon samen werkte.
- Medic exp is een klein beetje overpowered. Gemiddeld tussen de 5 en 7,5k exp per potje binnen geharkt. Was dan ook lvl 11 met maar een uurtje of 4 gespeeld te hebben.
- Grafisch is het niet zo mooi als bijv. Crysis 2, maar het is dan ook cartoony. Alsnog is het zeker niet lelijk, dus voor mij geen probleem.
- Ik heb geen problemen met het geluid gehad nog, maar wie weet komt dit nog.
- Ik blijf het leuk vinden dat mensen dit met Call of Duty blijven vergelijk en dus maar zeggen dat teamplay op de PC nooit gaat werken. Dit spel kon alleen verder bij CoD vandaan staan als het geen FPS geweest zou zijn. Teamplay is een van de pijlers van online FPS geweest sinds het begin (Doom co-op, team-based modi binnen UT en Quake etc).

Al met al is dit voor mij wel een game die ik lang zal gaan spelen, gewoon omdatie lekker speelt en leuk is.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Postius schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:10:

@psykoe: Veel van die punten liggen aan je eigen onvermogen om te mikken of om iets tebegrijpen. Niet altijd het spel zijn fout, leer spelen.
Maar als je nog niet eens door hebt dat je rennen NIET INGEDRUKT MOET HOUDEN(dit is vrij duidelijk zeg maar, maar zeker ook een fout van het spel als jij het compleet niet begrijpt), dan wordt het vrij zwaar om er sowiezo iets van te begrijpen ja, veel plezier bij CoD/Crysis 2 ;w. Dus l2p want 80% van je kritiek slaat nergens op maar slaat meer op jezelf. Bugs tec zijn slordig niks wat niet te fixen is.
80% van me kritiek slaat nergens op maar op me zelf ?
Dus het is mij fout, dat de wapens weinig damage doen, terwijl dit in iedere review wordt aangegeven.
Het is mijn fout dat bots nooit het juiste doen?
Het is mijn fout dat veel gamers last hebben van FPS drops
Het is mijn fout dat het geluid wegvalt
het is mijn fout dat je met een glitch gelijk tot level 20 kunt komen.
en is het dus ook mij fout wanneer je steeds gespawncampt wordt door 3 sentries en 5 spelers ?
VOIP werkt ook al niet.

Veel plezier bij CoD ? 1 op de 6 zijn cheaters en lucky airstrikes nee dankje ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Even een korte disclaimer: dit is geen persoonlijke aanval Pykow, gewoon mijn mening over de zaken die jij aankaart O+
Pykow schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:23:
[...]

80% van me kritiek slaat nergens op maar op me zelf ?
Dus het is mij fout, dat de wapens weinig damage doen, terwijl dit in iedere review wordt aangegeven.
Het is mijn fout dat bots nooit het juiste doen?
Het is mijn fout dat veel gamers last hebben van FPS drops
Het is mijn fout dat het geluid wegvalt
het is mijn fout dat je met een glitch gelijk tot level 20 kunt komen.
en is het dus ook mij fout wanneer je steeds gespawncampt wordt door 3 sentries en 5 spelers ?
VOIP werkt ook al niet.

Veel plezier bij CoD ? 1 op de 6 zijn cheaters en lucky airstrikes nee dankje ;)
Ik moet eerlijk zeggen dat, als ik de volgende punten in je post lees:
- Te veel rotzooi op je scherm , F voor buff, HP bar, Object 3 timers ik moet denk ik op 1920 x 1080 spelen, misschien stort het dan niet zo.
- Alleen maar Spawncampers, je loopt de spawn uit en je bent gelijk weer dood.
- Wapens doen zeer weinig damage. halve clip met geluk 1 persoon Liggend krijgen (dus niet dood)
-Objects zijn zeer onduidelijk aangegeven.
- als je schiet gaat je cursor gelijk naar boven. Dit verwacht ik niet van een moderne schooter. Als het nou een WOII game was, had ik er nog mee kunnen leven.
- Bots die niks doen.
- servers waar je gewoon 5 vs 1 games krijgt.
- Shift is rennen maar ook gelijk SMART ? Als je dus wil wegrennen gaat die regelmatig eerst op een object springen en daarna draait die om.
- Het glijden slaat echt nergens op.
- met een glitch kan je binnen 2 uur op level 20 zijn en alle wapens vrijspelen.
- Game verwacht te veel teamplay en dat werkt natuurlijk nooit op de PC.
dat ik het dan gedeeltelijk met Postius eens ben.
Alle blauwe punten hebben, naar mijns inziens, puur te maken met het wennen aan een nieuwe game.
Ja de dmg is lager dan we gewend zijn, je hebt zowaar weer recoil (hulde hiervoor) en ja je moet wennen aan een nieuw systeem qua rennen (wat overigens heerlijk werkt en je kan er super veel lol mee hebben/leuke dingen mee doen.

- Als je op een server zit met spawn campers dan wordt het samenwerken om eruit te komen. Lukt dit niet dan zoek je toch een andere server op?
- Dat de bots niets doen is idd jammer, maar dit is dan ook eigenlijk een multiplayer en geen singleplayer game.
- Als je op een server zit waar je 5 vs 1 speelt, dan zoek je toch gewoon een andere server op?
- Van die glitch wist ik niet, maar kan ook niet zeggen dat ik dat heel boeiend vind gezien je toch redelijk snel bij lvl 20 bent en dat het eigenlijk niet echt uit maakt.

Wat teamplay betreft kan ik kort zijn: get with the program of get the f out.
Deze game heeft als basis teamplay, staat je dat niet aan: ga het niet spelen.
Dat op de PC teamplay niet gaat werken is natuurlijk compleet gelul. Geen idee of je ooit Enemy Territory, Team Fortress, Quake Wars of een dergelijke game gespeeld hebt? Hierbij kom je ook nergens zonder teamplay. Er zijn genoeg mensen die dit leuk vinden en de communities van dit soort games zijn vaak bijzonder prettig en gaan voor de lol.

Nogmaals, staat teamplay je niet aan, ga dan aub terug naar een andere game? De mensen die teamplay niet trekken zullen sowieso snel genoeg gestopt zijn met Brink en dat zal de game enkel ten goede komen.

De patch van begin deze week zal als het goed is ook e.e.a. oplossen qua performance, dus dan blijft enkel het menselijke component over :)

[ Voor 3% gewijzigd door Renquin op 23-05-2011 10:34 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah de game is nu eenmaal gemaakt op de basis van ET.

@zenix: regels ESL zijn totaal van de pot gerukt. Ze disablen alle lvl5's (oké ga ik mee akkoord :p )
maar ze allowen wel combat intuition / en geen limit op turrets. zuchtttt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:00:
tjah de game is nu eenmaal gemaakt op de basis van ET.

@zenix: regels ESL zijn totaal van de pot gerukt. Ze disablen alle lvl5's (oké ga ik mee akkoord :p )
maar ze allowen wel combat intuition / en geen limit op turrets. zuchtttt :p
Allow dan gewoon alles, elke comp speler die ESL serieus neemt is toch al lvl20. In deze fase van het spel hebben regels bijna geen nut.

En spawnkillen ligt meestal aan jezelf of aan je team mates, gewoon wat slimmer spelen op de meesten maps kan je aan meerdere kanten uit, zie het probleem niet zo. Je hebt als je respawned 5-10 seconden om te bedenken waar je langs gaat.

[ Voor 20% gewijzigd door Zenix op 23-05-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:25:
[...]

Allow dan gewoon alles, elke comp speler die ESL serieus neemt is toch al lvl20. In deze fase van het spel hebben regels bijna geen nut.
dat die admins bij ESL gewoon veranderd worden door mensen die in de scene zitten en ze hun kop uit hun reet halen ... ( sorry voor de woordkeuze :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:28:
[...]

dat die admins bij ESL gewoon veranderd worden door mensen die in de scene zitten en ze hun kop uit hun reet halen ... ( sorry voor de woordkeuze :p )
ESL is raar, ik heb daar zelf ban gehad voor cheaten omdat mijn broer een cheat had gebruikt in ander spel.... Doe mij maar CB, daar zijn de regels meestal stuk duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:29:
[...]

ESL is raar, ik heb daar zelf ban gehad voor cheaten omdat mijn broer een cheat had gebruikt in ander spel.... Doe mij maar CB, daar zijn de regels meestal stuk duidelijker.
maar zijn de admins biased & vriendjes van sommige teams (partijdig as hell )

Is er eig al een admin daar ? :x niet eens gechecked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:32:
[...]

maar zijn de admins biased & vriendjes van sommige teams (partijdig as hell )

Is er eig al een admin daar ? :x niet eens gechecked
In CB is de kunst gewoon om de juiste supervisor aan te spreken. Ja er is sowieso wel een admin, maar wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:37:
[...]

In CB is de kunst gewoon om de juiste supervisor aan te spreken. Ja er is sowieso wel een admin, maar wie.
ach we zien wel. We zijn ook ingeschreven in de assembly qualifier.
Het spel is nog zo jong. Ik wil gewoon die patch en sDK zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Je kan je mic nog niet gebruiken in de game en dit zorgt er gewoon voor dat je niet kan samenspelen.
De wapens zijn gewoon heel erg zwak vergeleken met andere games.

Natuurlijk vergelijk ik deze game niet met een COD,Crysis, BF,MoH. maar eerder met TF2 waarbij teamplay ook voorop staat. maar er moet wel een balans zijn.

Mijn steamlijst begong gelijk met Brink, maar 3 dagen zie ik niemand meer spelen en als ik het navraag zeggen ze allemaal maar 1 ding. Wapens zijn slecht, FPS problemen, LAG , Geen teamwork zoals de trailers lieten zien.

Ze zijn allemaal terug gegaan naar TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:41:
Je kan je mic nog niet gebruiken in de game en dit zorgt er gewoon voor dat je niet kan samenspelen.
De wapens zijn gewoon heel erg zwak vergeleken met andere games.

Natuurlijk vergelijk ik deze game niet met een COD,Crysis, BF,MoH. maar eerder met TF2 waarbij teamplay ook voorop staat. maar er moet wel een balans zijn.

Mijn steamlijst begong gelijk met Brink, maar 3 dagen zie ik niemand meer spelen en als ik het navraag zeggen ze allemaal maar 1 ding. Wapens zijn slecht, FPS problemen, LAG , Geen teamwork zoals de trailers lieten zien.

Ze zijn allemaal terug gegaan naar TF2
Weners...
Teamplay kweek je niet bij CODers in 12 dagen. We zijn gwn allemaal te verwend ;)
" Geen teamwork zoals de trailers lieten zien." kom op ..
"Wapens zijn slecht" => ow de wapens hebben recoil en crosshair pulsing .. GIMINI JINKERS !
FPS problemen & LAG => game is net uit ... 12 dagen en al 3 patches. welk game doet beter ? juist ... geen :)
allemaal wat minder wenen ...

:note: ik klink mss grof. Maar heb het gwn gehad met het gewhine dat typisch overeenkomt met verwende kindjes die niet krijgen wat ze willen en zich moeten aanpassen aan een game ...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:52:
FPS problemen & LAG => game is net uit ... 12 dagen en al 3 patches. welk game doet beter ? juist ... geen :)
Je mag toch wel een redelijk geteste game bij release verwachten. Dat ze er aan werken is natuurlijk mooi, maar had het misschien voorkomen kunnen worden? Of is het tegenwoordig onmogelijk om een prima spelende multiplatform titel neer te zetten, in ieder geval zonder gamebreakers als fps drops en lag? (Brink is hier niet de enige dus, Black Ops en Crysis2 hebben of hadden ook fps en lag problemen)

Voor de rest... offline lijken de wapens wel ok, maar online lijken ze wel een stuk minder effectief en te random. Misschien wordt het beter als de netcode verbeterd wordt, maar nu lijkt het te random in de meeste situaties zoals velen al hebben opgemerkt (niet alleen 'CoD kiddies' dus).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Je mag toch wel een redelijk geteste game bij release verwachten. Dat ze er aan werken is natuurlijk mooi, maar had het misschien voorkomen kunnen worden? Of is het tegenwoordig onmogelijk om een prima spelende multiplatform titel neer te zetten, in ieder geval zonder gamebreakers als fps drops en lag? (Brink is hier niet de enige dus, Black Ops en Crysis2 hebben of hadden ook fps en lag problemen)

Voor de rest... offline lijken de wapens wel ok, maar online lijken ze wel een stuk minder effectief en te random. Misschien wordt het beter als de netcode verbeterd wordt, maar nu lijkt het te random in de meeste situaties zoals velen al hebben opgemerkt (niet alleen 'CoD kiddies' dus).
akkoord. Maar welke game komt tegenwoordig nog "'bugvrij" op de markt ... kijk eens naar black ops ... dat was nog 100X erger dan dit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

voip in games vind ik zelf harstikke irritant. Want die team mates op public zijn meestal toch matig of gaan irritant zitten doen of zeuren. Daarvoor heb je TS3/Vent/Mumble om met je vrienden te spelen :)

Daarnaast vind ik niet dat alleen SD de schuldige is met de performance issues, maar ook AMD. Die drivers van AMD zijn nooit goed geweest voor OpenGL games, in etqw waren er bijvoorbeeld maar aantal drivers die werkte. En dan nog al die keren dat een nieuwe drivers ervoor zorgde dat ET er niet meer uitzag..

De wapens vind ik prima, maak er zowat iedereen mee af kunst is gewoon om met recoil goed om te gaan. Als je dat niet kan moet je een wapen kiezen die het minste heeft. Ik vind het spel ook helemaal niet random, meestal word je afgemaakt door iemand die net wat sneller was dan jezelf of beter kan aimen.

Trouwens rambo spelen in dit spel gaat ook goed, al paar games gehad dat ik gewoon probeerde er veel af te maken voordat ze objective konden bereiken of bij de spawn zodat mijn team mates de objective konden doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 23-05-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog een 35 slot teamspeak ter beschikking voor mixes :)

dus if needed en mensen willen mixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik heb nu denk ik zo'n beetje ieder wapen in het spel wel gebruikt en eigenlijk zijn ze allemaal nuttig genoeg om bestaansrecht te hebben.

Even wat experimenteren en je vind al snel een setje dat je wel past kwam ik af en toe uit met sets wapens die heerlijk spelen terwijl ik ze eerst afgrijselijk vond. De pistolen bevallen me eigenlijk ook nog bijzonder positief in dit spel, je kan er namelijk met rapid fire close range sneller accuraat met schieten dan welk wapen dan ook.

Voor de heavy vind ik eigenlijk alleen de Maximus fijn. Een beetje een Rett / Gerund AR met iets prettigere handling en meer ammo. Alleen dat reloaden, pfff.. Chinzor en Gothlung vind ik niet echt wat aan. De eerste doet volgens mij minder schade dan een SMG en de laatste is in vrij weinig situaties bruikbaar (gang met alle 8 vijanden erin?).

Overigens, welke pre-order DLC's hebben jullie erbij gekregen? De vriend waarvan ik de steamaccount leen, heeft er blijkbaar 3 van de 4! (alleen die met die zak-over-het-hoofd en "cesarian pistol" niet)
Ik ben nu helemaal gewend aan de Hockler MP, greeneye scope en het hebben van twee carb 9's en bulpdauns. (veel handiger dan het lijkt: je kunt twee verschillende customised versies kiezen, b.v. silcences met scope en vented + extra ammo voor close range)

Ik weet niet of hij extra DLC's gekocht heeft of heeft gekregen, maar ik denk dat ik ze ook allemaal wil halen. Welke winkel moet ik aankloppen?

[ Voor 5% gewijzigd door djunicron op 23-05-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik heb enkel die Fallout DLC en die SMG is echt heerlijk met wat tweaks ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:02
8)7

[ Voor 107% gewijzigd door Ruben0s op 23-05-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Blijf btw het recoil verhaal eigenlijk best heerlijk te vinden. Je wordt ervan weerhouden om als een gek te sproeien. Korte bursts zijn veel effectiever.

Helaas merk ik dat bij sommige maps de snipers wel een beetje erg de overhand krijgen, maar dit is ook wel weer op te lossen meestal.

p.s. kan de topicstarter mij bij de PC spelers zetten?
Heb geen competitie clan ofzo, maar zal het zeker wel een tijd blijven spelen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Renquin op 23-05-2011 13:55 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:52:
[...]

Weners...
Teamplay kweek je niet bij CODers in 12 dagen. We zijn gwn allemaal te verwend ;)
" Geen teamwork zoals de trailers lieten zien." kom op ..
"Wapens zijn slecht" => ow de wapens hebben recoil en crosshair pulsing .. GIMINI JINKERS !
allemaal wat minder wenen ...

:note: ik klink mss grof. Maar heb het gwn gehad met het gewhine dat typisch overeenkomt met verwende kindjes die niet krijgen wat ze willen en zich moeten aanpassen aan een game ...
ik geloof best dan COD-ers moeiten hebben met teamplay. dat heb je niet altijd in CoD, behalve als je S&D speelt volgens mij ( Ik speel geen CoD BTW)
In de trailers zie je mensen sentries bouwen en elkaar ammo geven enzo, in de meeste servers waar ik nu op heb gespeeld, was iedereen medic of engineer, dus toen ging ik maar als enige assault om er maar voor te zorgen dat mensen ammo hadden. Nadeel van classes is dat ze alleen de class spelen die ze zelf leuk vinden en niet de class die goed is voor het team. 5 medics terwijl je een spy nodig hebt om een apparaat te hacken.

12 dagen en al 3 patches welke game doet beter? Wat dacht je van Team Fortress 2 ?
Game is in 2007 uitgekomen en daarna veel updates gehad.
Januari 2010 kreeg de game zelfs om de 2 dagen een flinke update om bugs te verhelpen. 4 updates in 8 dagen. Meeste valve games worden goed ondersteund. ook Monday night combat kreeg veel updates in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2007 =/= 2011

de vereisten voor games zijn hoog gelegd. En owee als er 1 game niet aan voldoet. Ik blijf er bij. Verwend :p

anyway vanavond onze 2 matches in de ESL cup... fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
ben ik ook verwend als ik zeg dat je voor je geld weinig krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:45:
ben ik ook verwend als ik zeg dat je voor je geld weinig krijgt?
je krijgt gratis dlc... en standaard prijs van games is 50 euro ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
dan mag ik hopen dat die dlc wel wat meer mappen heeft dan 8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:39:
2007 =/= 2011

de vereisten voor games zijn hoog gelegd. En owee als er 1 game niet aan voldoet. Ik blijf er bij. Verwend :p

Niet om het een of ander, maar je mag toch ook wel verwachten dat een game minder opstartproblemen kent naarmate de industrie langer ervaring heeft?

Ik bedoel maar: als je een auto kocht in 1980 was het niet gek als die binnen korte tijd roest of mechanische mankementen vertoonde, tegenwoordig mag je gewoon verwachten dat dat niet zo is.

Zelfde geld voor de game-industrie, vroeger werd er veel gepikt omdat het vooral veel ervaring inwinnen was, maar tegenwoordig kan je met testen, (closed en/of open) beta's, en nog veel meer andere maniere gewoon goed doortesten. Dan MAG je als consument ook verwachten (als de middelen en kennis voorhanden zijn om problemen voor te zijn) dat het product dat je koopt gewoon goed is.

Ik heb bijvoorbeeld zelf helemaal geen exotisch systeem, zelfs zeer basic, maar toch ervaar ik ook diezelfde problemen als de screen/network lag en het uitvallen van geluid en textures (in de fonts). Allemaal punten die echt wel met goed testen en een beta hadden kunnen worden gespot!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:46:
dan mag ik hopen dat die dlc wel wat meer mappen heeft dan 8 ;)
als SDK uitkomt kan je zelf mappen maken ... (en die komt normaal binne een week :) )

ik vind gewoon dat sommige mensen hun eisen "te hoog" leggen. Akkoord ik kan er ook niet tegen dat een game zen flaws heeft maar om daarom meteen heel de game met de grond gelijk te maken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:39:
2007 =/= 2011

Ok misschien ben ik wel verwend. Bedankt VALVE ;)

Goede dienst, als je vragen hebt helpen ze je gelijk.
DLC zijn altijd gratis op de PC ;)
Left4dead 1 en 2 heb ik gratis DLC's gekregen
Team Fortress 2 wordt nog steeds geupdate.
Portal 2 geniaal en krijgt in juni ook een gratis DLC
Counter-strike:Source (jammer van de cheaters) maar heeft paar maanden terug ook een hele grote update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:59:
[...]

Ok misschien ben ik wel verwend. Bedankt VALVE ;)

Goede dienst, als je vragen hebt helpen ze je gelijk.
DLC zijn altijd gratis op de PC ;)
Left4dead 1 en 2 heb ik gratis DLC's gekregen
Team Fortress 2 wordt nog steeds geupdate.
Portal 2 geniaal en krijgt in juni ook een gratis DLC
Counter-strike:Source (jammer van de cheaters) maar heeft paar maanden terug ook een hele grote update gehad.
ik geef ook toe dat ik een hele harde SD fanboy ben ( RTCW / ET / ETQW / nu brink )
Maar desondanks ook een fan van games van Valve :) jaren cS gespeeld & paar maandjes TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
**UPDATE 2BRINKish.eu have been in contact with Splash Damage and in contrast to the earlier update Splash Damage denies knowing anything about a release set for next week.

laten we maar hopen dat ze een sdk releasen, want het is inmiddels al langer dan een week geleden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruben0s op 23-05-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:06:
**UPDATE 2BRINKish.eu have been in contact with Splash Damage and in contrast to the earlier update Splash Damage denies knowing anything about a release set for next week.

laten we maar hopen dat ze een sdk releasen, want het is inmiddels al langer dan een week geleden.
wat dus eig wil zegge dat ze volgende week nog niks releasen ? kan niet op brinkish .. firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:12:
[...]

wat dus eig wil zegge dat ze volgende week nog niks releasen ? kan niet op brinkish .. firewall
Simpelweg: SD geeft aan te veel tijd nodig te hebben voor het patchen en updaten van de game waardoor er (nog) geen SDK uitkomt. Die zal natuurlijk wel eens komen, maar ik denk dat zij ook liever eerst de big issues verhelpen met de basis game voordat ze ook de SDK moeten gaan supporten (en mogelijke problemen en hacks daaruit moeten verhelpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mischien ben ik stom maar, ik ben me de laatste toch een partij aan het moorden met de sniper. Als je een buff krijgt van een engineer kan je een medium clas insta killen met een headshot, en echt moeilijk zijn die headshots niet uit te delen in het spel. Niet op alle maps maar ik begin wel steeds beter de goede hoeken en spots te vinden. Sowiezo is het handig als medic, want SMG's zijn beter dan AR's(IMO) dus een AR is overbodig met een goeie SMG. En als medic kan het zo handig zijn, ergens heen rushen, de eerste 2 targets damagen of uitschakelen van lange afstand en dan rushen en reviven.

Maar na wat aarzeling begin ik toch wel de sniper volledig te omarmen, en ik zie hem steeds vaker. Maar de single shot sniper met buff = _/-\o_

Overigens moet iedere engineer die bij z'n turret blijft campen echt hard DOOD, zo'n ontzettend hekel aan, zo waardeloos voor je team. Echt HET IS GEEN TF2 ENGINEER !@$#^#%!@#!@#$, ga je team buffen.(MP, wat je in SP doet mag je zelf weten).

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 23-05-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
hoelang is de code van brink?

ik heb een code gekregen die 3 delig is
xxxxx-xxxxx-xxxxx

de code werkt niet, dus ik dacht vraag het hier even om te kijken of het klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Hmz... nu begin ik te twijfelen, ik dacht 4 delig, maar 3 zou ook kunnen :/
Zal als ik thuis ben even voor je kijken!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Renquin schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:40:
Hmz... nu begin ik te twijfelen, ik dacht 4 delig, maar 3 zou ook kunnen :/
Zal als ik thuis ben even voor je kijken!
ok dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
die van mij is 3 delig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
ok raar, zal het zo nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wie gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke melding krijg je ? in use of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
pff het is gelukt hoor, van alles geprobeerd
volgende keer maar digitaal kopen en een key via mail laten sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Laat me raden, verkeerde tekens gelezen? ;)
Maar mooi datie gelukt is.
Zoek me vanaaf ff op op Steam, doen we samen potje (mits je wilt :))

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 21:10
offtopic:
Ik snap niet waarom men de meest verwarrende cijfers en letters uit de generator halen, dan heb je dat probleem niet

Ik heb vermoedelijk ook een gaatje vanavond in de planning, ik kijk dan wel wie er allemaal bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Heb het forum wat negekezen. Hoe vinden de meeste tweakers dit spel? Ik merk nogal verschillende meningen van slecht tot echt goed en dan de regelmatige 'het is ok'.

Is het weer een Call of Duty: Black Ops performance verhaal of? Het spel lijkt toch wel goed gesupporteerd te zijn, veel inzet om dit te lanceren voor een eSports publiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

de eerste paar dagen zag je veel servers en veel spelers online
Paar dagen later lees je overal het zelfde verhaal, Bug gameplay en alleen maar leuk voor eSports en niet om een avondje lekker te knallen.

Je moet er echt veel tijd in besteden en vooral tegen noobs kunnen.
als je iets moet verdedigen, loopt iedereen de andere kant op.
Je weet gewoon niet of je met bots of echte mensen aan het spelen bent. Dat groene streepje zegt ook niks, want zelfs de bots doen het soms beter dan de meeste spelers.

ik vindt het zijn geld niet waard. De game is eerder 30 euro dan 50 euro waard en in mijn geval, weggegooid geld dankzij de trailers die het allemaal leuk laten zien, maar valt vies tegen dat er geen teamwork online te vinden is, behalve als je clans tegen komt. Geen game voor spelers die af en toe een potje willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

evangael schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:54:
Heb het forum wat negekezen. Hoe vinden de meeste tweakers dit spel? Ik merk nogal verschillende meningen van slecht tot echt goed en dan de regelmatige 'het is ok'.

Is het weer een Call of Duty: Black Ops performance verhaal of? Het spel lijkt toch wel goed gesupporteerd te zijn, veel inzet om dit te lanceren voor een eSports publiek...
Ik denk dat er genoeg in dit topic staat?

Mijn korte samenvatting: leuk uitgangspunt, maar nog veel patchwerk nodig.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Net bezig in een leuk potje, boem: could not authenticate user.

Dat is toch wel zo een enorme domper, ben er gelijk klaar mee voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Gisteravond met een paar vrienden online zitten knappen, ventrillo op de achtergrond en gaan.

Begin de game steeds meer te waarderen en de mensen die totaal niet meewerken steeds minder.
Moet zeggen dat de meeste maps de verdedigers toch een tikkeltje beter gezind zijn dan de aanvallers, maar dat kan aan mij liggen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Heb soms ook het idee dat de verdedigers nogal in het voordeel zijn.

Maar dat dacht ik met bfbc2-rush ook, het is echter wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
Defence is teamwork minder hard nodig dan offence. Daarom zal men in het achterhoofd gehouden hebben dat dat wat makkelijker zou mogen zijn lijkt me.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Spaiker schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:23:
Defence is teamwork minder hard nodig dan offence. Daarom zal men in het achterhoofd gehouden hebben dat dat wat makkelijker zou mogen zijn lijkt me.
Wait whut?
Waarom zou je het gemakkelijker maken omdat team work niet nodig zou zijn?!
Ik zou dan JUIST forceren dat mensen moeten gaan samenwerken.
Als er nu 3 mensen samen aan het werken zijn als verdediging dan kom je er echt totaal niet langs gewoon.

Maja.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Pykow schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:06:
Ik vindt het zijn geld niet waard. De game is eerder 30 euro dan 50 euro waard en in mijn geval, weggegooid geld dankzij de trailers die het allemaal leuk laten zien..
Hier sluit ik mij volledig bij aan, dit was ook mijn eerste gedachte na een paar potjes ergernis. Ben snel weer teruggegaan naar BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Renquin schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Wait whut?
Waarom zou je het gemakkelijker maken omdat team work niet nodig zou zijn?!
Ik zou dan JUIST forceren dat mensen moeten gaan samenwerken.
Als er nu 3 mensen samen aan het werken zijn als verdediging dan kom je er echt totaal niet langs gewoon.

Maja.
Ik zeg niet dat het niet nodig is, maar het is minder van belang.

Voorts heb ik denk ik mijn wapens wel gevonden, de Carb9 als primairy met drum magazine en red dot en een Kross SMG ook met drum magazin, front grip. FOV heb ik op 95 gezet, alles gaat nu veel beter opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:23:
ik hier mij deels in vinden:

-> De mappen zijn defensief TE unbalanced. Alhoewel speelden wij gisteren een pcw vs paladius en zerkten we ze neer op attack terwijl we ze keihard hielden op fase 1 op aquarium
-> maar mensen zonder teamplay zullen nooit een split attack of full push kunnen tegenhouden :)

ESL qualifier vanavond nadat ie gedelayed was met 1 avond. We zien wel :) ik hoop gewoon dat we niet tegen epsilon / dignitas komen

voor mensen met weinig fps:
-> als je ATI hebt kan je in Catalyst control center alles op performance zetten
-> vt_lodbias 4
-> r_shadows 0

Er was een update gisteren:
meer FPS maar ook meer dieptepunten in fps (ik weet niet wtf ze aan het doen zijn ...)
Wel draait mijn server veel stabieler. geen lag meer

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

zet mij maar op de frontpage

ik speel op de PC
steamid : thepablo

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ja mij ook nog als je wil :

Ik speel nu wel is op random servers , maar heb niet echt het idee dat daar goed word samengewerkt

Steam id : YC-Style

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

mijn steam id is: zenixje

En over de laatste update, dat ziet er goed uit.

Maar 1 punt vind ik wel een tegenvaller de server disconnect bug is er nog steeds, dat houd in dat servers random gaan disconnecten van steam en dan offline zijn omdat ze niet reconnecten. Zie hier http://www.splashdamage.c...thread.php?t=25201&page=4
Dat vind ik toch wel kritieke bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Tja hoe je dit spel vindt, hangt van je eigen niveau af. VInd jij de nieuwe Civilization uitdagend? Call of duty de vernieuwendste shooter sinds jaren? De single player daadwerkelijk moeilijk? Vind jij dat games de afgelopen jaren steeds complexer en moeilijker zijn geworden? Ben je iemand die daadwerkelijk gelooft dat je goed in CoD kan zijn?

Dan moet je hier ver vandaan blijven.

Ben je iemand die zich verzet tegen het Dumbing Down van games, de instap drempel zo laag maken dat een gehandicapte goudvis er nog goed kan uitzien? Het telkens maar oppervlakkige maken van spelletjes die al oppervlakkig waren.

Dan raad ik hem je aan.

Maar ik waarschuw je, dit spel is echt FUCKIN MOEILIJK!(als we uitgaan van de gemiddelde gamer) Ik praat dan tot de hele gamers markt. Games zijn de laatste zoveel jaren zoveel makkelijker en dommer en oppervlakkig geworden dat zodra er echt iets goeds langskomt het niet herkent wordt, en dingen waar je je best voor moet doen aangemerkt als HET WERKT NIET WANT "stommer redenatie hier"(meestal komt het erop neer dat ze te slecht zijn om iets te doen maar het dan maar het spel wijdden, zie de post van psykoe bijvoorbeeld wat eerder, hij kan duidelijk niet mikken maar dat ligt aan het spel).

Je kan alleen nog een week of 2 wachten voor bugfixes, maar goed ik heb nog nooit 1 bug gehad. Had de eerste dag last van de sound bug op 1 map. Nu nooit meer, al mijn potjes zover zijn vlekkeloos, lag vrij en lopen supervloeiend.

Lang verhaal kort: Ja als je van echte games houdt, nee als je liever oppervlakkige troep hebt waar je nooit echt goed in kan worden maar ook nooit echt slecht.
Het spel is wel slecht afgewerkt, maar de ergste fouten zouden bij mijn weten niks zijn wat patches niet kunnen fixen. Het spel principe werkt IMO prima en is niet kap[ot, en dat vindt ik toch belangerijker.

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 24-05-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik volg je redenering volledig Postius. De eerste rondjes die ik speelde was ik gewoonweg compleet slecht. Ik zag meer het respawnscherm als dat ik effectief aan het rondlopen was. Maar nu, laat ik redelijk wat mensen zelf het scherm zien, dan wordt het spel vanzelf al een stuk fijner.

Ook hier is het nog steeds bugvrij, afgezien van de tekst die soms weg is (of toch zo vervaagd), maar dat is niet hinderlijk omdat ik weet wat er normaal gezien staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De potjes die ik gedaan heb (op ps3) waren complete afslachtingen van mijn kant. En tog heb ik het al een tijdje niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Vind het spel makkelijker dan ETQW, dus die moeilijkheids graad valt wel mee voor mij persoonlijk in ETQW moest je veel meer facetten beheersen dan in Brink. Maar ik kan wel begrijpen voor mensen die alleen casual gamen dat het spel moeilijk is. Het spel is wel makkelijker dan ET, simpelweg omdat ET al lang word gespeeld en het niveau over het algemeen veel hoger, en ET is ook wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Helemaal met je tirade eens!
Deze game vergt wat toewijding en het onder de knie krijgen, maar als je dat hebt dan is het echt een heerlijke game!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gisteren m'n leen-steam account terug gegeven, maar zojuist m'n eigen DVD in de bus gehad.

Maar wat blijkt, ondanks dat ik een week voor de release besteld had (en ja, nu pas m'n order binnen) heb ik GEEN pre-order pack erbij.

Even gehad met de vriend van de leen account met 3/4 packs, hij had zelf de spec-ops EU preorder pack, van vrienden bij Amazon één DLC pack en de andere via marktplaats gekocht.

Het ziet er dus naar uit dat ik het helemaal zonder packs moet stellen. Tenzij ik die van G2play bestel, maar dat is dan ook de enige die ik online kon vinden.

Kan natuurlijk even een mailtje naar cdwow doen dat ik mijn pre-order pack wil, maar zij schuiven natuurlijk ook alleen maar doosjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
djunicron schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:38:
Kan natuurlijk even een mailtje naar cdwow doen dat ik mijn pre-order pack wil, maar zij schuiven natuurlijk ook alleen maar doosjes...
Die pre-order packs hebben zij, mits zij ze hebben gekregen, per mail moeten versturen naar de kopers. Deze worden sowieso niet in de doosjes gestopt namelijk :)

Dus ik zou het gewoon proberen bij hen om alsnog een code te bemachtigen.
Denk nog even goed na of er iets over een een pre-order bonus gestaan heeft op hun site, was dit niet zo dan kan je net zo goed de moeite niet nemen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Misschien een rare vraag, maar zijn er mensen in een Benelux clan (of UK clan maakt niet uit) die aan het recruteren zijn? Ik ben momenteel in een US clan, maar die zijn alles behalve actief. Daarom ben ik opzoek naar een andere clan. Liefst niet te hardcore, ik ben een casual gamer die geen 5u per dag gamed :)

If so, PM me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:16:
Misschien een rare vraag, maar zijn er mensen in een Benelux clan (of UK clan maakt niet uit) die aan het recruteren zijn? Ik ben momenteel in een US clan, maar die zijn alles behalve actief. Daarom ben ik opzoek naar een andere clan. Liefst niet te hardcore, ik ben een casual gamer die geen 5u per dag gamed :)

#brink.merc op IRC

mocht ik in H2k spots open hebben mocht je eens proberen maar we zitten vol (buiten voor zenix :$ ) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Spaiker schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:16:

in een US clan? Ik denk dat het tijdsverschil er ook voor iets tussen zit waarom ze niet zo actief zijn :9
En heb je dan geen afschuwelijke ping als je speelt op hun server?

Er is niet echt een vaste community voor be/nl brink spelers, iedereen zit wat overal

edit: #brink.merc kende ik nog niet, vanavond eens gaan kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Eld0 op 24-05-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
188 ping, en ik ben 's nachts ook wakker wanneer zij actief zouden moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:25:
188 ping, en ik ben 's nachts ook wakker wanneer zij actief zouden moeten zijn ;)
of op esl forum posten :) genoeg belgische teams hoor ( Aksioo ofzo :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
esl = hardcore lijkt me? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s

Als ik jou was dan zou ik wachten tot de gratis dlc is gereleased, want op het moment betaal je voor een "middelmatige" multiplayer met maar 8 mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genoeg casual clans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
valt wel mee hoor, op dignitas na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:35:
[...]

valt wel mee hoor, op dignitas na dan.
en H2k / celeritas / pwr / hardware4u / Dryads

genoeg teams die je serieus kan nemen alleen dignitas steekt er met kop & schouders bovenuit qua teamplay / aim / mapkennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:39:
[...]

en H2k / celeritas / pwr / hardware4u / Dryads

genoeg teams die je serieus kan nemen alleen dignitas steekt er met kop & schouders bovenuit qua teamplay / aim / mapkennis :)
Tuurlijk doet dignitas dat, als die geld ruiken gaan ze ervoor 100% ;)
Ik ken er ook wel aantal van h4u, lijkt me wel goed team.
Dryads zijn ook goed, ken ik bijna iedereen van.

Epsilon niet te vergeten? Weet niet hoe goed ze zijn, maar is wel grote naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
van h2k ken ik alleen piegie en daar heb ik geen goeie ervaringen mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:42:
van h2k ken ik alleen piegie en daar heb ik geen goeie ervaringen mee :+
piegie is 1 van de chillste van het team :)
Epsilon laat me geen nadruk na (ken alleen morte) heb ze nog niet zien spelen heb er nog niks van gehoord ook.

Er zijn maar een paar teams waar ik via via (vooral via dignitas ) van gehoord heb :) en waar ik oftewel in lachen uitbarste of dacht van "kut" dat we die maar niet tegenkomen in de qualifier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
ja piegie is wel chil maarja hij cheate bij ons op de server (dit heeft hij ook toegegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:45:
ja piegie is wel chil maarja hij cheate bij ons op de server (dit heeft hij ook toegeven)
jaymod wss. Srsly :p cba bout that :p
Er zijn andere mensen die op de mainpage staan van crossfire die een ex-cheater in hun team hebben ( en dan heb ik het op officiele matches ;) ) & dan in chat op facebook komen beweren dat ze dignitas in mekaar gestampt hebben...

spijtig genoeg voor hun ken ik mensen van dignitas een beetje goed ;) en ging het als een lopend vuurtje rond.

Deze community is gebasseerd op respect (nu al). wie steken laat vallen in het begin draagt de gevolge :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

djunicron schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:38:
***verwijdert verhaal***
Had je hem wel besteld met een preorder pack?
ik had hetzelfde bu dynabyte en ik heb keurig netjes via de mail alsnog mijn addon-code gehad!
Als je hem besteld heb voor de launch moeten ze ook wel mijns inziens!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
zijn er naast brink.wars nog andere channels om matches op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:04:
zijn er naast brink.wars nog andere channels om matches op te zoeken?
brink.wars
brink.pcw
5on5.brink
esl.brink

(daar zoek ik & in het invite channel :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
de nieuwe patch is wel een hele verbetering. De audiobug is bij mij weg en ik heb minder last van lag, af en toe nog wel eens flinke warps maar oke. Wat is de carb-9 toch een leuk wapen om het hele team te slopen :D

dit weekend maar ff een paar matches spelen met wat oude vrienden van rtcw/et.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste