Even een korte disclaimer: dit is geen persoonlijke aanval Pykow, gewoon mijn mening over de zaken die jij aankaart

Pykow schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:23:
[...]
80% van me kritiek slaat nergens op maar op me zelf ?
Dus het is mij fout, dat de wapens weinig damage doen, terwijl dit in iedere review wordt aangegeven.
Het is mijn fout dat bots nooit het juiste doen?
Het is mijn fout dat veel gamers last hebben van FPS drops
Het is mijn fout dat het geluid wegvalt
het is mijn fout dat je met een glitch gelijk tot level 20 kunt komen.
en is het dus ook mij fout wanneer je steeds gespawncampt wordt door 3 sentries en 5 spelers ?
VOIP werkt ook al niet.
Veel plezier bij CoD ? 1 op de 6 zijn cheaters en lucky airstrikes nee dankje

Ik moet eerlijk zeggen dat, als ik de volgende punten in je post lees:
- Te veel rotzooi op je scherm , F voor buff, HP bar, Object 3 timers ik moet denk ik op 1920 x 1080 spelen, misschien stort het dan niet zo.
- Alleen maar Spawncampers, je loopt de spawn uit en je bent gelijk weer dood.
- Wapens doen zeer weinig damage. halve clip met geluk 1 persoon Liggend krijgen (dus niet dood)
-Objects zijn zeer onduidelijk aangegeven.
- als je schiet gaat je cursor gelijk naar boven. Dit verwacht ik niet van een moderne schooter. Als het nou een WOII game was, had ik er nog mee kunnen leven.
- Bots die niks doen.
- servers waar je gewoon 5 vs 1 games krijgt.
- Shift is rennen maar ook gelijk SMART ? Als je dus wil wegrennen gaat die regelmatig eerst op een object springen en daarna draait die om.
- Het glijden slaat echt nergens op.
- met een glitch kan je binnen 2 uur op level 20 zijn en alle wapens vrijspelen.
- Game verwacht te veel teamplay en dat werkt natuurlijk nooit op de PC.
dat ik het dan gedeeltelijk met Postius eens ben.
Alle blauwe punten hebben, naar mijns inziens, puur te maken met het wennen aan een nieuwe game.
Ja de dmg is lager dan we gewend zijn, je hebt zowaar weer recoil (hulde hiervoor) en ja je moet wennen aan een nieuw systeem qua rennen (wat overigens heerlijk werkt en je kan er super veel lol mee hebben/leuke dingen mee doen.
- Als je op een server zit met spawn campers dan wordt het
samenwerken om eruit te komen. Lukt dit niet dan zoek je toch een andere server op?
- Dat de bots niets doen is idd jammer, maar dit is dan ook eigenlijk een multiplayer en geen singleplayer game.
- Als je op een server zit waar je 5 vs 1 speelt, dan zoek je toch gewoon een andere server op?
- Van die glitch wist ik niet, maar kan ook niet zeggen dat ik dat heel boeiend vind gezien je toch redelijk snel bij lvl 20 bent en dat het eigenlijk niet echt uit maakt.
Wat teamplay betreft kan ik kort zijn: get with the program of get the f out.
Deze game heeft als basis teamplay, staat je dat niet aan: ga het niet spelen.
Dat op de PC teamplay niet gaat werken is natuurlijk compleet gelul. Geen idee of je ooit Enemy Territory, Team Fortress, Quake Wars of een dergelijke game gespeeld hebt? Hierbij kom je ook nergens zonder teamplay. Er zijn genoeg mensen die dit leuk vinden en de communities van dit soort games zijn vaak bijzonder prettig en gaan voor de lol.
Nogmaals, staat teamplay je niet aan, ga dan aub terug naar een andere game? De mensen die teamplay niet trekken zullen sowieso snel genoeg gestopt zijn met Brink en dat zal de game enkel ten goede komen.
De patch van begin deze week zal als het goed is ook e.e.a. oplossen qua performance, dus dan blijft enkel het menselijke component over
[
Voor 3% gewijzigd door
Renquin op 23-05-2011 10:34
]