Nou ESL ben ik totaal geen fan van met hun vage en overdreven regels. CB nooit problemen mee gehad met partijdigheid. Gewoon goeie supervisors/admins aanspreken, de helft heb je niks aan de andere wel.Postius schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:41:
[...]
Ja goed destijds was het clanbase, die waren er als 1 van de eerste bij lang lang geleden en zijn nog wel vrijlang de grootste geweest. Nu idd zijn er betere alternatieven, maar als Brink me bevalt ga ik zeker wel een leuke clan zoeken. En idd een leuke competitie, clanbase zit ik sinds CS/UT(de oldskool)/ET niet meer op. Maar de ET clanscene destijds op clanbase was wel echt gaaf(ook omdat het relatief nieuw was). Als ESL het support, met z'n allen daarheen!
Heb op CB vooral met w@co gespeeld in in begin van ET en daarmee ook eerste nog geworden in benelux ladder was toen belangrijk voor de meesten teams en heel actief en gaaf zoals jij aangeeft http://clanbase.ggl.com/c...ars=1&cid=379259&lid=1095 ( mazz,team massacre,reload,blitzkrieg,fdnl etc ) speelden toen in de ladder. Daarna met hyperion gespeeld tot dat ik in 2007 stopte ivm met ziekte, afgelopen jaar heb ik nog summercup gespeeld met oude en nieuwe vrienden. Tussendoor heb ik ETQW gespeeld en second league gewonnen, en een premier league 3de geworden en nog even Captain van Team NL geweest, helaas was ik tijdens de NC weer ziek.
Toen kwam wolfenstein, iedereen was hoopvol, hyperion weer opgestart met combinatie van spelers van in het begin en van het team waar in etqw speelde ( kapoks ), na 2 maanden was het spel dood. Nog wel opencup gewonnen omdat niemand het speelde
Dus ik hoop dat na Wolfenstein, Brink een stuk beter word. Ik vond ET/ETQW het leukste om te spelen en aangezien dit spel van dezelfde makers is heb ik er zin in! Weet zelf niet of ik actief competitie gaan spelen, doe ik alleen met mensen die ik leuk vind. Want een goed competitie team kan je alleen hebben als het een leuk team is, anders gaat iedereen zich al snel aan elkaar irriteren.
Ik ben vooral ook benieuwd naar de out of box competitie support. En ik vind het belangrijk dat er zo snel mogelijk een SDK komt zodat de modders aan het werk kunnen.