Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Postius schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:41:
[...]

Ja goed destijds was het clanbase, die waren er als 1 van de eerste bij lang lang geleden en zijn nog wel vrijlang de grootste geweest. Nu idd zijn er betere alternatieven, maar als Brink me bevalt ga ik zeker wel een leuke clan zoeken. En idd een leuke competitie, clanbase zit ik sinds CS/UT(de oldskool)/ET niet meer op. Maar de ET clanscene destijds op clanbase was wel echt gaaf :9 (ook omdat het relatief nieuw was). Als ESL het support, met z'n allen daarheen!
Nou ESL ben ik totaal geen fan van met hun vage en overdreven regels. CB nooit problemen mee gehad met partijdigheid. Gewoon goeie supervisors/admins aanspreken, de helft heb je niks aan de andere wel.
Heb op CB vooral met w@co gespeeld in in begin van ET en daarmee ook eerste nog geworden in benelux ladder was toen belangrijk voor de meesten teams en heel actief en gaaf zoals jij aangeeft http://clanbase.ggl.com/c...ars=1&cid=379259&lid=1095 ( mazz,team massacre,reload,blitzkrieg,fdnl etc ) speelden toen in de ladder. Daarna met hyperion gespeeld tot dat ik in 2007 stopte ivm met ziekte, afgelopen jaar heb ik nog summercup gespeeld met oude en nieuwe vrienden. Tussendoor heb ik ETQW gespeeld en second league gewonnen, en een premier league 3de geworden en nog even Captain van Team NL geweest, helaas was ik tijdens de NC weer ziek.

Toen kwam wolfenstein, iedereen was hoopvol, hyperion weer opgestart met combinatie van spelers van in het begin en van het team waar in etqw speelde ( kapoks ), na 2 maanden was het spel dood. Nog wel opencup gewonnen omdat niemand het speelde :+

Dus ik hoop dat na Wolfenstein, Brink een stuk beter word. Ik vond ET/ETQW het leukste om te spelen en aangezien dit spel van dezelfde makers is heb ik er zin in! Weet zelf niet of ik actief competitie gaan spelen, doe ik alleen met mensen die ik leuk vind. Want een goed competitie team kan je alleen hebben als het een leuk team is, anders gaat iedereen zich al snel aan elkaar irriteren.

Ik ben vooral ook benieuwd naar de out of box competitie support. En ik vind het belangrijk dat er zo snel mogelijk een SDK komt zodat de modders aan het werk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fdnl heb ik ook nog in gezeten volgens mij ook nog een tijdje met jou. Maar volgens mij is met ons destijds ook heel die clan naar de klote gegaan. Clan zit er voor mij ook niet echt in, ben tegenwoordig hardcore console gamert. Laatst nog BO op PC geprobeert maar die game happert als de pest en ik heb geen zin meer om allemaal shit aan te moeten passen om hem een beetje goed te laten draaien.

ET ging bij mij een beetje dood tentijde van al dat gehack. Leuke tijd nog mee gemaakt met chaplja de uberhacker wat een grapjas was dat zeg :D riflegrenade-cam rockte keihard!

Mijn nick was destijds trouwens swas ;) , ben ook nog steeds geregistreerd op crossfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:13
Waar kan je deze game pre-orderen voor een zacht prijsje?

Bij zavvi heb ik hem al gezien voor 28 euro

http://www.zavvi.nl/games...andana-mask/10072700.html

[ Voor 55% gewijzigd door Ruben0s op 30-04-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Hoeveel zachter wil je het hebben? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Hahn schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:56:
Hoeveel zachter wil je het hebben? :P
Ik heb liever een nederlandse winkel dan zavvi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
In Nederland is het vanaf €31, maar zavvi.nl geeft aan dat ze gratis in Nederland bezorgen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Bedankt, Ik heb liever een nederlandse winkel omdat ik via het buitenland wel eens heb gehad dat ik nogal lang moest wachten op mijn product :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ruben0s schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 19:06:
Bedankt, Ik heb liever een nederlandse winkel omdat ik via het buitenland wel eens heb gehad dat ik nogal lang moest wachten op mijn product :>
Vergeet niet dat Zavvi.nl nog steeds een buitenlandse winkel is, en dat de meeste producten nog steeds vanuit het buitenland verzonden worden. Die lange wachttijden kunnen dus nog steeds voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:51:
fdnl heb ik ook nog in gezeten volgens mij ook nog een tijdje met jou. Maar volgens mij is met ons destijds ook heel die clan naar de klote gegaan. Clan zit er voor mij ook niet echt in, ben tegenwoordig hardcore console gamert. Laatst nog BO op PC geprobeert maar die game happert als de pest en ik heb geen zin meer om allemaal shit aan te moeten passen om hem een beetje goed te laten draaien.

ET ging bij mij een beetje dood tentijde van al dat gehack. Leuke tijd nog mee gemaakt met chaplja de uberhacker wat een grapjas was dat zeg :D riflegrenade-cam rockte keihard!

Mijn nick was destijds trouwens swas ;) , ben ook nog steeds geregistreerd op crossfire.
Ja, ik ken jouw natuurlijk die irritante spammer ;) Maar ik heb nooit in fdnl gezeten, maar wel vaak met je samen gespeeld vooral op pub. En die chap maakt nu anti cheat tools, en klopt die was nogal obv met zijn nades toen.

[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 30-04-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:30:
[...]

Ja, ik ken jouw natuurlijk die irritante spammer ;) Maar ik heb nooit in fdnl gezeten, maar wel vaak met je samen gespeeld vooral op pub. En die chap maakt nu anti cheat tools, en klopt die was nogal obv met zijn nades toen.
Hehe ;) ja tog op bio enzo altijd wel lachen. Mja chap liet altijd alles uitgebreid zien enzo als die wat nieuws had haha prachtig was dat. Hij zei toen al dat ie die kant op zou gaan, ouwe wizzkid ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
waar gaan jullie het allemaal op spelen?
ik zit zelf te twijfelen tussen 360 en PS3 maar dat ligt denk ook aan jullie, hier zijn mensen nog wel fanatiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
The Great HooD schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:31:
waar gaan jullie het allemaal op spelen?
ik zit zelf te twijfelen tussen 360 en PS3 maar dat ligt denk ook aan jullie, hier zijn mensen nog wel fanatiek :P
Sowieso op de PC, al is er ook een kans aanwezig dat ik hem uiteindelijk ook voor de PS3 of Xbox360 aanschaf om met wat andere maten te kunnen spelen.

Hopelijk de waardige opvolger van RTCW:ET _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sowieso op PS3, waarschijnlijk uiteindelijk ook wel voor PC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Ik heb zelf de gok gewaagd bij gamegears voor de steelbook edition. Ken de shop niet, maar zal vast wel allemaal goedkomen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Als ik ga spelen wordt het sowieso op de PC :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pc<-> 360 maar shooters speel je op de pc. Het publiek is gewoon beter skill wise, meer mensen, beter gewoon in alles op de pc.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb Brink in feite nooit echt gevolgd, maar na wat rond te kijken op youtube & de officiële site ben ik wel benieuwd geworden :)
Beetje een mengeling van TF2 & Mirror's Edge, hopelijk gaat dit iets worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
ik ga hem ook halen, voor pc natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
PC, Heb verder alleen een Wii :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nou, toch maar de PC versie gepre-ordered bij Play.com
De "fallout pack" als pre-order bonus en te leuk om te laten gaan ^_^
Datie 31,49 is, is ook meegenomen en die paar dagen extra levertijd neem ik wel op de koop toe.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:30:
[...]

over jouw spammer kunst zwijgen we best :D
FDNL was imo 1 van de beste pubs.
BIO server was toch me enige echte thuis (ookal zoog ik zwaar daar :p )
vandaag normaal weer nieuw filmpje ( er was gisteren trouwens weer een Q&A)
Cant wait 11 days =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Leuk om te lezen dat oude RTCW/ET spelers Brink gaan spelen. Ben zelf ook benieuwd al zijn de systeemeisen iets te hoog voor m'n laptoppie vrees ik...

Al ben ik niet zo'n fan van de Doom3 engine. Vooralsnog liepen de multiplayer-games daar niet echt geweldig op. Weet niet waar dat aan ligt, misschien is de netcode gewoon ruk ofzo, maar ETQW speelde ook niet zo soepeltjes als ET/RTCW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivandu schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:44:
Leuk om te lezen dat oude RTCW/ET spelers Brink gaan spelen. Ben zelf ook benieuwd al zijn de systeemeisen iets te hoog voor m'n laptoppie vrees ik...

Al ben ik niet zo'n fan van de Doom3 engine. Vooralsnog liepen de multiplayer-games daar niet echt geweldig op. Weet niet waar dat aan ligt, misschien is de netcode gewoon ruk ofzo, maar ETQW speelde ook niet zo soepeltjes als ET/RTCW.
IDTECH4 =/= Doom3 engine + ze hebben zelf gezegd dat er heel veel herschreven is aan die engine dus. Wait and see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 10:35
Postius schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 02:06:
Uiteraard, teamplay is op pubs altijd waardeloos vergeleken met willekeurig een groep mensen die weten wat ze doen en samenwerken(en ook kunnen samenwerken). Maar in mijn ervaring zet het huidige niveau teamwork op pubs(van shooters) af tegen die van ET(athans servers waar ik destijds zat) en mensen in ET speelden beter samen imo dan bv CoD/crysis2(nieuwe CoD dan, ouwe was tof :9 ).
Hmm, da's toch ongeveer de reden waarom ik nog twijfel over Brink. In ET had ik toch een lijst van 4-5 pub servers waar je regelmatig dezelfde figuren tegenkwam. Figuren die niet meteen begonnen te janken en spawnrapers eerder zagen als een uitdaging (Of andersom wat afstand namen / afk gingen).

Ik vraag me af of zo'n situatie nog wel voor kan komen: vaak toch dezelfde figuren tegenkomen zonder clan te joinen, want dat gaat me allemaal tever. Het is al jaaaren geleden dat ik ET (of een andere MP FPS) heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
_H_G_ schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:11:
Hmm, da's toch ongeveer de reden waarom ik nog twijfel over Brink. In ET had ik toch een lijst van 4-5 pub servers waar je regelmatig dezelfde figuren tegenkwam. Figuren die niet meteen begonnen te janken en spawnrapers eerder zagen als een uitdaging (Of andersom wat afstand namen / afk gingen).

Ik vraag me af of zo'n situatie nog wel voor kan komen: vaak toch dezelfde figuren tegenkomen zonder clan te joinen, want dat gaat me allemaal tever. Het is al jaaaren geleden dat ik ET (of een andere MP FPS) heb gespeeld.
Als het goed is komen er gewoon weer eigen servers enzo, dus het zal me niets verbazen dat veel mensen standaard op dezelfde servers gaan spelen. Dus de kans dat je dezelfde tegen zal komen op bepaalde servers lijkt mij redelijk groot :)

Stiekem hoop ik hier ook op, gezien dat bij ET en ETQW ook vaak het leukste was :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Als het goed is komen er gewoon weer eigen servers enzo, dus het zal me niets verbazen dat veel mensen standaard op dezelfde servers gaan spelen. Dus de kans dat je dezelfde tegen zal komen op bepaalde servers lijkt mij redelijk groot :)

Stiekem hoop ik hier ook op, gezien dat bij ET en ETQW ook vaak het leukste was :)
Ik had gehoord dat Bio zoiezo een server gaat opzetten.
Ik kan niet op de naam komen van die andere server ( Zenix zal die mss weten: 1 of andere zweedse of noorse server ? waar veel toppers opzaten )
Mss dat Skynet een paar servers opzet zoals voorheen ( & Telenet servers: die in ET qua skill wel de beste waren van Belgie :p )
13 mei: Verlof aangevraagd & goedgekeurd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:22:
[...]

Ik had gehoord dat Bio zoiezo een server gaat opzetten.
Ik kan niet op de naam komen van die andere server ( Zenix zal die mss weten: 1 of andere zweedse of noorse server ? waar veel toppers opzaten )
Efterlyst?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telenet servers waren ook altijd wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Telenet servers waren sowieso de betere van Europa. Vooral ook qua samenwerken van de spelers. Heb er altijd met veel plezier mensen afgeschoten en daarna geheeld :P

De 13e zal de mijne helaas nog niet binnen zijn, besteld bij Play.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Ik speelde vroeger voornamelijk op Sjappieservers en telenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw class videootje medic lijkt me cool.
http://www.splashdamage.c...t-smart-video-gets-classy

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 17:08
Dat heb ik nochtans in de TS gezet, maar staat er niet meer bij precies :/
Er zijn zo'n 4 Get SMART filmpjes te vinden.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 10:46
Ik heb erg veel zin in deze game. Een iets erieuzere versie van TF2 met meer mogelijkheden.

Geen verleden met ET btw, maar volg deze al een hele tijd. Iemand ervaring met play.com inzake levertijd. Wordt gerept over 7 a 10 dagen. Dat vind ik dan wel weer erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Is er al wat meer bekend over de aantal maps en speelduur van deze game ?

Kan ik deze game vergelijken met borderlands + classes ?
RPG elementen ofzo ?

Ik hoor mensen TF2 zeggen, maar ik zie geen enkel overeenkomst tussen TF2 en Brink.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Wat mij onduidelijk is hoe de MP in elkaar zit.
Join je een losse server die een aantal slots heeft en een bepaalde map draait, of is het een soort open world met objectives waar iedereen kan joinen en leaven.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:03:
Is er al wat meer bekend over de aantal maps en speelduur van deze game ?

Kan ik deze game vergelijken met borderlands + classes ?
RPG elementen ofzo ?

Ik hoor mensen TF2 zeggen, maar ik zie geen enkel overeenkomst tussen TF2 en Brink.
TF2 look & teamplay (capture dat point tijd komt erbij + classes) => zoals ET dus
Borderlands Look ook. classes met borderlands zou ik niet echt vergelijken. Je hebt wel de abilities die je kan pakke maar deze unlock je doro te levelle en niet door statpoints te investeren ;)

@net hierboven:
Objective mode etc deze kan je vergelijken met een normale losse server
CO OP campaign die kan je zomaar joinen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Op dit moment weet ik nog niet of ik de game ga halen.
ik ben een grote fan van TF2 en teamwork games.

alleen ik blijf het toch vergelijken met borderlands als ik de beelden zie.
ik zat heel lang te wachten op die game, maar toen ik hem had gedownload was er niet veel aan.
Op dit moment heeft niemand mij nog kunne overtuigen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:20:
Op dit moment weet ik nog niet of ik de game ga halen.
ik ben een grote fan van TF2 en teamwork games.

alleen ik blijf het toch vergelijken met borderlands als ik de beelden zie.
ik zat heel lang te wachten op die game, maar toen ik hem had gedownload was er niet veel aan.
Op dit moment heeft niemand mij nog kunne overtuigen.
ik snap niet hoe de filmpjes je aan borderlands doen denken... het is eig puur ET / ETQW dat ik zie :p (qua objective play standpunt dan :) )
De look oké ... maar daar kijk ik niet naar :p

on a sidenote. Link voor in de TS:

http://www.thebrink.tv
community side die tijdens de release van Brink in NA de hele dag door gaat MP/SP/COOP streamen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Borderlands was een hack&slash game emt guns. Dit is een shooter gemaakt voor MP, wereld van verschil.
Er zijn geen spellen vergelijkbaar emt ET destijds omdat het ook nu nog redelijk uniek is. Met 3 map capaigns, xp die je kunt vergaren in een map, en bewegende en dynamische objectives. Daarom zit ik te wachten op brink, de rest kan me een worst wezen.(en 8 tegen 8, 6v6, 12v12, is een stuk beter te doen vaak qua organisatie, al is 12v12 een clusterfuck maar das af en toe ook leuk).

Nog maar 5 daagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
Met Brink kan je de solo content ook wel co-op uitspelen. Dat heeft ET niet. Maar dan houdt inderdaad de vergelijking met Borderlands ook wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_H_G_ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:31:
Met Brink kan je de solo content ook wel co-op uitspelen. Dat heeft ET niet. Maar dan houdt inderdaad de vergelijking met Borderlands ook wel op :)
/slap :p gat in je cultuur.
ET had geen SP (a)

anyway brink topic. ESL geeft een cup in de laatste week van mei/begin juni ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 12:37 . Reden: de maand mei ... niet mij ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
Nooit RTCW gespeeld? Maar dan nog: Het ging me om de coop: Kan me goed voorstellen dat je van Brink ook kan genieten als je Borderlands een mooi spel vond (en bijv. met vragen zit zoals "zit er drop in/out in de coop").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Na het uitvoerig bekijken van de filmpjes, screenshots en previews heb ik ook maar een pre-ordertje geplaatst. Eerste keer dat ik er eentje plaats, trouwens.
Door mijn ervaring met COD, kan ik het niet laten een vergelijking te maken: het lijkt me dat Brink de voordelen van COD combineert met een beetje Mirror's edge en verder de nadelen (servers!) elimineert. De grote vrijheid aan XP verzamelen (kies zelf je objectives) zette verder de nodige puntjes op de i.
Nu duimen dat ik deze game vlot en op redelijke resolutie kan draaien :) (P8700, HD4650, laptop; update nog niet voor nu...).
Ik vrees dat Europese shops (online & offline) 13 mei hanteren en Amerikaanse 10 mei zonder uitzondering?

[ Voor 8% gewijzigd door freelh op 05-05-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freelh schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:15:
Na het uitvoerig bekijken van de filmpjes, screenshots en previews heb ik ook maar een pre-ordertje geplaatst. Eerste keer dat ik er eentje plaats, trouwens.
Door mijn ervaring met COD, kan ik het niet laten een vergelijking te maken: het lijkt me dat Brink de voordelen van COD combineert met een beetje Mirror's edge en verder de nadelen (servers!) elimineert. De grote vrijheid aan XP verzamelen (kies zelf je objectives) zette verder de nodige puntjes op de i.
Nu duimen dat ik deze game vlot en op redelijke resolutie kan draaien :) (P8700, HD4650, laptop; update nog niet voor nu...).
Ik vrees dat Europese shops (online & offline) 13 mei hanteren en Amerikaanse 10 mei zonder uitzondering?
inderdaad. + je kan hem in europa niet activeren voor 13 mei.
vergelijking met cod vind ik echt o_O. Het is net dat wat COD niet heeft. (maar we gaan hier weer geen dicussie maken van Teamplay vs Rambo & andere consoorten)
@HG:
RTCW ofc ;) I come from the same school ;) RTCW/ET/ETQW :)

/kill command mag er van mijn part wel inzitten bitte :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:21:
[...]

inderdaad. + je kan hem in europa niet activeren voor 13 mei.
vergelijking met cod vind ik echt o_O. Het is net dat wat COD niet heeft. (maar we gaan hier weer geen dicussie maken van Teamplay vs Rambo & andere consoorten)
@HG:
RTCW ofc ;) I come from the same school ;) RTCW/ET/ETQW :)

/kill command mag er van mijn part wel inzitten bitte :')
Ook niet als je hem gekocht hebt via een amerikaan?
Wordt ie dan niet geactiveerd op de dag dat het in het land van oorsprong geactiveerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Ook niet als je hem gekocht hebt via een amerikaan?
Wordt ie dan niet geactiveerd op de dag dat het in het land van oorsprong geactiveerd wordt?
neen. Steam werkt via location door IP¨(en neen proxy werkt niet :p )
je kan volgens mij echt niet vroeger activeren dan in het land waarin je woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
@miZ: Ik wou niet vergelijken om hem gelijk te stellen, maar eerder om het contrast en verschil vast te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:55:
[...]

neen. Steam werkt via location door IP¨(en neen proxy werkt niet :p )
je kan volgens mij echt niet vroeger activeren dan in het land waarin je woont
Ok raar, als ik inlog op steam kom ik uit Eritrea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Als je de downloadregio herinstelt? Wat doet dat voor je locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:16:
[...]

Ok raar, als ik inlog op steam kom ik uit Eritrea ;)
download location =/= geo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hoewel het in praktijk niet zo heel erg belangrijk is vind ik het wel een gaaf detail: mines gaan pas af als je er vanaf stapt. Dus je kan ook gered worden door een teammate die de mine defused onder je voeten :)

Verder maar gewoon gepreorded. Objective based gameplay in andere huidige fps valt zo tegen omdat veel mensen toch met een soort TDM mentaliteit spelen waardoor je altijd moet hopen dat spelers een beetje meewerken als je in een server komt. In ET style games wordt dat gelukkig niet aangemoedigd en levert het niks op en zullen de rambo's dan ook snel verdwijnen hopelijk :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo tijdens deze onwijs saaie nachtdienst nog wat filmpjes gechecked. En maaaann wat heb ik zin in deze game!
Gundogan schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:18:
[video]

Hoewel het in praktijk niet zo heel erg belangrijk is vind ik het wel een gaaf detail: mines gaan pas af als je er vanaf stapt. Dus je kan ook gered worden door een teammate die de mine defused onder je voeten :)
Dit was in ET ook het geval. Altijd leuke momenten waren dat: het bekende "tsss"& rookpluimpje, shit jongens ik sta op een mijn, heellup! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 06:23:
Zo tijdens deze onwijs saaie nachtdienst nog wat filmpjes gechecked. En maaaann wat heb ik zin in deze game!

[...]

Dit was in ET ook het geval. Altijd leuke momenten waren dat: het bekende "tsss"& rookpluimpje, shit jongens ik sta op een mijn, heellup! Haha
springe en medpacks pakke maar :p aah the days :D
die CP's zitten goed in mekaar. Aangezien er wss maar 2 CPS's zullen zijn op elke map ... kan ook niet anders als dat ze de cp's ver van mekaar moeten gaan zetten anders is je soldier zen ammo drop bijna nutteloos als je elke keer kan gaan refille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Om de een of andere reden begin ik steeds meer zin in deze game te krijgen, hoe meer ik erover lees en zie.
Het lijkt erop dat er eindelijk weer een echte teamplay shooter gaat komen die DM-gedrag afstraft ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
Nog een GoT-Steam-groep in de maak? Lijkt me handig en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 06:23:

[...]

Heh, duidelijk te lang geleden dat ik de originele ET heb gespeeld of het is me echt nog nooit opgevallen :p :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb dit topic doorgelezen.. Ik ben verkocht.
Ik ga hem ook maar eens preorderen, heb al heel lang naar een duurzame PC shooter gezocht, this is it!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Zou de multiplayer over lan kunnen gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep LAN play zit erin.
give 10 mei. Dan begint het feest met een hele dag steaming op www.thebrink.tv :) dan in 1 rechtelijn naar vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Benedenmaatse graphics voor een game, waarvoor een 5850, 68x0 of GTX460 wordt aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springstof schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:31:
Benedenmaatse graphics voor een game, waarvoor een 5850, 68x0 of GTX460 wordt aangeraden.
once again: "cartoonlike game" zucht :p borderlands/TF2 achtige graphics.
je moet geen COD/crysislike dinge verwachten... ook niet nodig tbh voor een game die puur op gameplay gebaseerd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Waarom dan dergelijke recommended systeemeisen?

(Retorische vraag)

[ Voor 30% gewijzigd door Springstof op 06-05-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springstof schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:44:
tjah retorisch. Mensen verwachten als je een goed systeem ziet dat je altijd superformidastische graphics terugkrijge maarja :)

IDTECH4 engine met modifications ;)

"Brink's engine is based on id Tech 4 with a new rendering framework and improved support for multiple CPU cores"

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb hem ook maar besteld. Voor nog geen 3 tientjes een retail game in Steam proppen lijkt me het beste van twee werelden. Spel zelf lijkt me heel lekker wegspelen, hoop alleen dat het ook voor de wat meer 'casual gamer' geschikt is (lees, voor mij :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Springstof schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:44:

(Retorische vraag)
Omdat grafische "pracht" niet alleen de crysis-standaard is en niet alleen het grafische voor hoge systeemeisen zorgt?

/konhetnietlaten

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Grafische pracht is toch niet nodig als je het spel koopt voor de gameplay (zoals velen zullen doen lijkt mij). Ik kijk maar al te graag terug naar ETQW, zo perfect was dat niet, maar de gameplay deed je dat allemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://bethblog.com/index...rt-1-stats-site-revealed/

ik kan alleen maar zeggen: YES for die competitive support :p

enne

http://bethblog.com/index...gn-and-freeplay-overview/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ook een PC pre-order geplaats bij Bol, ben benieuwd.

Zijn er al ergens pc beelden te zien trouwens? Heb volgens mij alle filmpjes wel gezien maar naar mijn idee geen beelden van de pc versie.

Snap dat het makkelijker is om presentaties te doen op een console natuurlijk maar toch.

Of heb ik niet goed gekeken en zijn ze er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ziet er goed uit, net BRINK gepreordered bij direct2drive.co.uk. Kost omgerekend maar ~25 euro en je krijgt er ook nog een preorder pack bij :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Phyxion schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 11:47:
[...]

Ziet er goed uit, net BRINK gepreordered bij direct2drive.co.uk. Kost omgerekend maar ~25 euro en je krijgt er ook nog een preorder pack bij :)
Ja heb dit ook maar gedaan. Had al gelezen dat de keys snel werden uitgeleverd?

Wel jammer van de pre-order pack, had liever de SpecOps of FalloutPack gehad.

Wellicht dat iemand hier wil ruilen? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dutchjoy schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:34:
[...]

Ja heb dit ook maar gedaan. Had al gelezen dat de keys snel werden uitgeleverd?

Wel jammer van de pre-order pack, had liever de SpecOps of FalloutPack gehad.

Wellicht dat iemand hier wil ruilen? ;).
Ik heb nog geen keys ontvangen maar op de .com site staat al dat je kan preloaden dus ik neem aan dat de .co.uk variant ook binnenkort de keys krijgt. En anders download ik het de 13e wel gewoon want het decrypten op Steam duurt meestal toch langer dan de download ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
EDIT:EN op het moment dat je iets vraagt....

Kan hem nu preloaden op steam. Jammer dat ie dan net weer uitkomt als mijn vakantie voorbij is!

[ Voor 119% gewijzigd door Postius op 07-05-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
heb hem zojuist besteld bij g2play voor 31 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ruben0s schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:38:
heb hem zojuist besteld bij g2play voor 31 euro
Dan heb je er teveel voor betaald en mis je ook de preload pack van direct2drive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Phyxion schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Dan heb je er teveel voor betaald en mis je ook de preload pack van direct2drive :)
Je betaald nooit ergens teveel voor. Meer betaald dan nodig was geweest :9 .
Ach ik heb ook meer betaald dan nodig is, heb ik hem wel op steam meteen geen gezeur. Voor mij is dat die meer prijs waard dus niet teveel betaald, gewoon genoeg betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Phyxion schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:05:
[...]

de prijs bij direct2drive is op het moment 40 euro, anders had ik hem daar wel gekocht.

http://www.direct2drive.e...t/Buy-BRINK-Download?gid=

[ Voor 7% gewijzigd door Ruben0s op 07-05-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ruben0s schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:28:
[...]

de prijs bij direct2drive is op het moment 40 euro, anders had ik hem daar wel gekocht.

http://www.direct2drive.e...t/Buy-BRINK-Download?gid=
Als je naar de .co.uk site gaat en de coupon scorchio25 gebruikt kost ie 22,46 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
aah 6 euro teveel betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordeel aan G2play is dat je hem om 24u middernacht meteen de key krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:10:
voordeel aan G2play is dat je hem om 24u middernacht meteen de key krijgt :D
Via direct2drive word hij ook gewoon uitgeleverd zodra ze hem binnen hebben. En als je hem bij g2play om 24u middennacht krijgt kan je niet pre-loaden ;).
Postius schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:14:
[...]
Ach ik heb ook meer betaald dan nodig is, heb ik hem wel op steam meteen geen gezeur
Alle Brink keys zijn Steamworks, en komen gewoon in je game collectie op steam. Heb wel gelezen dat je US keys hebt en EU keys. US keys zouden niet werken op een EU steam account.

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchjoy op 07-05-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat G2play EU keys heeft (normaal kopen ze hun keys in Signapore :x )

Juist reply:

Hello there
Don't worry you get EU key
Thank you for contacting us
Regards

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
Nou gelukkig dan maar miZ, had wel super gaar geweest anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 19:33
TF2 meets Bad Company 2, meets Mirror's Edge? Ik denk dat ET:QW niet zo goed te vergelijken valt, want die maps waren altijd veel groter + voertuigen?

Vind het een leuke game, maar wel een die je met vrienden in coop, of online moet spelen, het liefst met mensen die ook echt voor de objectives gaan. Botjes gaan namelijk vrij snel irriteren...

Tot daar mijn voorlopige conclusie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Marc Rademaker schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:11:
TF2 meets Bad Company 2, meets Mirror's Edge? Ik denk dat ET:QW niet zo goed te vergelijken valt, want die maps waren altijd veel groter + voertuigen?

Vind het een leuke game, maar wel een die je met vrienden in coop, of online moet spelen, het liefst met mensen die ook echt voor de objectives gaan. Botjes gaan namelijk vrij snel irriteren...

Jup, teambased maakt dit spel echt, BC2 kon er nog mee wegkomen maar hier is het van belang, anders sterft dit spel een vroege dood, wat ik zelf erg jammer zou vinden.

Nog 3 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Marc Rademaker schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:11:

Als je de voertuigen en de grote maps wegdenkt ( volcano en salvage waren best klein )
Dan lijkt het erg op ETQW en ook op ET op de manier hoe je moet samenspelen met de classes en de objectives, de classes zijn zelfs precies hetzelfde op de soldier class na. Mijnen/turrets was ook in ETQW.
En als goeie ETQW speler kon je door goed de voertuigen te gebruiken de mappen behoorlijk verkleinen kwa speelveld, de mappen waren dan wel groot maar in matches was het meestal allemaal geconcentreerd rondom objective.

Brink vind ik veel beter eruit zien omdat het kleinere mappen zijn, dat is een groot verschil in intensiteit.
Ik wil veel actie hebben en niet eerst 1min moeten lopen voordat die actie er is. Daarnaast bijv stopwatch en campaign komen ook allemaal van ET/ETQW af.

Ik vind ik het niet veel hebben van die andere games behalve TF2 met cartoonachtige omgeving, maar veel meer met ETQW omdat het ook op dezelfde engine gebaseerd is en door dezelfde makers gemaakt is.
The Great HooD schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:50:
[...]

Jup, teambased maakt dit spel echt, BC2 kon er nog mee wegkomen maar hier is het van belang, anders sterft dit spel een vroege dood, wat ik zelf erg jammer zou vinden.

Nog 3 dagen!
Dat is beetje overdreven, je kan ook prima als rambo spelen, en nuttig zijn voor je team. Objective gaat namelijk makkelijker als tegenstanders dood zijn. Denk zeker niet dat het spel dood gaat als er niet genoeg teamplay is op public. En met al die spelers die alleen maar voor XP spelen zoals je ook zag in ETQW, zal er genoeg voor objective gespeeld worden omdat ze daarmee XP verdienen, en voor veel public spelers is dat erg belangrijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Zenix op 07-05-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
The Great HooD schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:50:
[...]

Nog 3 dagen!
Nog 6 dagen toch?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Spaiker schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:27:
Grafische pracht is toch niet nodig als je het spel koopt voor de gameplay (zoals velen zullen doen lijkt mij). Ik kijk maar al te graag terug naar ETQW, zo perfect was dat niet, maar de gameplay deed je dat allemaal vergeten.
Wellicht zijn er minstens net zo veel, die vinden dat beiden aspecten erg belangrijk zijn. Weten wij veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 15-09 00:35
Brink preorder: Check.
Timesink in de zomervakantie: Check

Ben echt benieuwd hoe het werkt met smart gedeelte, maar de filmpjes en alles heeft het overtuigd om het te preorderen.

Ik heb het idee dat het flink op assault lijkt van unreal tournament serie. En dat speelde ik ook altijd graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Ben bang van wel.

Ik heb em ook pre-ordered (op steam) heb ET:QW nooit gespeeld (ooit een demo? was toen niet echt onder de indruk) maar vind brink er erg leuk uitzien in de filmpjes. Ik ben iig reuze benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
eerste streams van brink zijn al online op justin.tv

http://www.justin.tv/bifuteki/b/285396420

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=slS-K3mXCZo&feature=player_embedded]

[ Voor 104% gewijzigd door Ruben0s op 08-05-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
Dat is dus op easy tegen botjes. Weinig aan zoals je kunt zien. Als je op medium gaat spelen vormen de botjes echter al snel een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
dacht ook al dat het botjes waren. Maar die teller die tevoorschijn komt als je iemand raakt is dat XP dat je krijgt of is dat damage wat je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb hem al binnen via Futurezone (xbox360). Ze hebben hem veels te vroeg verstuurd. Ik ga hem nog niet spelen omdat ik bang bent dat ik word aangemerkt als iemand die hem illegaal heeft verkregen. Ik wacht t/m woensdag . Maar ik ben zeer zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Rockvee , dat hoeft helemaal niet man !

Major Nelson speelt hem ook al , en je word nooit(!) gebanned voor een originele game die je te vroeg hebt :)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Major Nelson is toch iemand die wat populairder is dan mij en die krijgt de promo-versies binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dan ik ;)

En je kan gewoon de SP spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
Rockvee2 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:20:
Major Nelson is toch iemand die wat populairder is dan mij en die krijgt de promo-versies binnen :)
De review-versie speel ik ook gewoon op een 'normale' xbox hoor. Je kunt gewoon gaan gamen als de game legaal in je bezit hebt.

De punten die je ziet verschijnen als je iemand raakt is inderdaad XP. Het spel wordt pas echt wat leuker als je meerdere abilities hebt losgespeeld, zoals een gattling-turret, of het neer kunnen leggen van meerdere mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb zovaak gehad, vooral bij console games. Dat als je hem los koopt in de winkel je hem vaak nog eerder kan hebben dan pre-orders, veel win ekls(FRS heeft er een handje van af en toe, bart smit, je betere gameshop) leggen ze de game een dag of 2 dagen eerder in de schappen. Helaas heb ik hem al gepreload. DOnderdag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
Marc Rademaker schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:45:
Dat is dus op easy tegen botjes. Weinig aan zoals je kunt zien. Als je op medium gaat spelen vormen de botjes echter al snel een uitdaging.
Inderdaad en ik vind de speler zelf ook niet al te bijster...
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste