Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een ontwikkelaar met een achtergrond als Splash Damage géén modtools uitbrengt. Ik ga dr stiekem van uit dat ze gewoon met de tools komen, maar dat het nog wel effe duurt. Denk dat bugfixes/patches/support momenteel voorrang hebben, en dat die modtools maar even moeten wachten.
ik meen mij te herrinneren dat mod ondersteuning voor ET ook pas na de 2de kwam ?
achja laten we hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dit is het het officiële woord over SDK/Mod Tools.

Will the PC version ever get mod tools at some point? – Tyler
"Releasing an SDK is something that’s still being discussed. Our highest priority is getting Brink released for all of you to enjoy."

Best nog wel kans dat ze later komen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:10:
Dit is het het officiële woord over SDK/Mod Tools.

Will the PC version ever get mod tools at some point? – Tyler
"Releasing an SDK is something that’s still being discussed. Our highest priority is getting Brink released for all of you to enjoy."

Best nog wel kans dat ze later komen.
binne maandje of zo :) aangezien ze de competitive community zo hard willen ondersteunen gok ik eventueel wel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:15:
[...]

binne maandje of zo :) aangezien ze de competitive community zo hard willen ondersteunen gok ik eventueel wel sneller :)
Inderdaad, of ze releasen modtools zodat de community een competitieversie van Brink kan maken, of ze maken m zelf. Either way, ik ben tevreden :) That is, als ik de game tenminste ooit nog eens krijg van D2D :+

@ hieronder: Van g2play weet je dat de keys pas komen na de launch, hebben ze ook niet anders beloofd. Van D2D mocht ik preloaden, maar als ze geen keys geven komt daar ook niks van. Maar ach, ik loop nu wel te bitchen op D2D, maar als ze zo straks netjes een key sturen hoor je mij ook niet meer hoor :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sorbo op 12-05-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:17:
[...]

Inderdaad, of ze releasen modtools zodat de community een competitieversie van Brink kan maken, of ze maken m zelf. Either way, ik ben tevreden :) That is, als ik de game tenminste ooit nog eens krijg van D2D :+
of van G2play hier ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BASTAHT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-09 19:19
Ik was er van overtuigd dat BRINK een heel goed spel zou worden, maar door alle reviews begin ik toch te twijfelen. Ik ga hem zowiezo de 13e nog niet kopen vanwege mijn examens, dus ik heb nog wel even de tijd om de kat uit de boom te kijken.
Wat ik me wel afvraag, gaat Tweakers nog een review schrijven over deze game, ik vind de reviews van Tweakers altijd erg goed en objectief, dat kun je van veel andere sites niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BASTAHT schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:33:
Ik was er van overtuigd dat BRINK een heel goed spel zou worden, maar door alle reviews begin ik toch te twijfelen. Ik ga hem zowiezo de 13e nog niet kopen vanwege mijn examens, dus ik heb nog wel even de tijd om de kat uit de boom te kijken.
Wat ik me wel afvraag, gaat Tweakers nog een review schrijven over deze game, ik vind de reviews van Tweakers altijd erg goed en objectief, dat kun je van veel andere sites niet zeggen.
meeste reviews zijn gemaakt door COD fanboys die alleen maar rechtlijnig knallen zonder brains gewoon zijn :)
*zie IGN ... *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Volgens mij is ook een groot deel van de reviews op de xbox 360 gedaan. Dat geeft toch een hele andere ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

BASTAHT schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:33:
Reviews zijn altijd subjectief, dus ik probeer altijd te oordelen op basis van mijn eigen speelervaring, wat iemand anders denkt kan mij aan mn derriere oxideren.

Daarom een tipje: Loop eens een Gamemania/andere goeie gamewinkel binnen, en vraag of je mag spelen. Alle GM winkels hebben sowieso alle consoles staan en vinden het niet erg als je even komt spelen. Mocht je het leuk vinden, koop de game dan gewoon, reviews zeggen maar bar weinig over de kwaliteit van een game :)

Mocht je in de buurt van doetinchem wonen, kom gerust langs voor een kop koffie :P
Edit: ^ Geldt voor iedereen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BASTAHT
  • Laatst online: 02-09 19:19
Rynji schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:42:
Volgens mij is ook een groot deel van de reviews op de xbox 360 gedaan. Dat geeft toch een hele andere ervaring.
Ja dat klopt en aangezien de XBOX versie op dag 1 van de release al direct een patch heeft gekregen zijn deze reviews ook niet echt up to date aangezien ze al voor 10 mei zijn getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ja klopt, dat bedoel ik. Console versie had last van slechte texture streaming, en dat is in een patch kort na de launch verholpen. Meeste reviews zijn van 10mei of iets ervoor en die versies hadden o.a. daar nog last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:43:
[...]

Mocht je in de buurt van doetinchem wonen, kom gerust langs voor een kop koffie :P
Edit: ^ Geldt voor iedereen hoor :)
offtopic: heb het zo niet voor koffie ... 8)7

@g2play. keys zouden meteen na de release moeten komen :x zou wel sneu vinden van niet :p (alhoewel dan kan ik eeerst nog wat slape :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:15:
[...]

offtopic: heb het zo niet voor koffie ... 8)7

@g2play. keys zouden meteen na de release moeten komen :x zou wel sneu vinden van niet :p (alhoewel dan kan ik eeerst nog wat slape :p )
We hebben ook ranja hoor :+

Maar g2play is niet altijd even netjes met zijn keys, zeker met een preorder. Zo kreeg ik bijvoorbeeld mijn Modern Warfare 2 key pas een week na de launch, nadat er problemen waren met de levering en distributie van de keys. Was wel goedkoop, dus /care :)

Verder ben ik echt ieder kwartier D2D en hun support center aan t bekijken, of dr al wat veranderd is.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Sorbo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:34:
[...]

We hebben ook ranja hoor :+

Maar g2play is niet altijd even netjes met zijn keys, zeker met een preorder. Zo kreeg ik bijvoorbeeld mijn Modern Warfare 2 key pas een week na de launch, nadat er problemen waren met de levering en distributie van de keys. Was wel goedkoop, dus /care :)

Verder ben ik echt ieder kwartier D2D en hun support center aan t bekijken, of dr al wat veranderd is.... :'(
Hm ik had mijn Portal 2 code al voor de releasedate, ook via G2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb hem net binnen:)
kan hem alleen niet installeren:(
product is niet in dit land te koop, installatie stopt hier:(
dus alsnog wachten tot morgen.
ps: ik had een limited edition en heb alleen het spel gehad.... de waterfles gaat geregeld worden maar weet iemand hoe je de in-game goodies krijgt?
Zijn die gelinkt aan je product code ofzo? er zit verder geen additionele code oid bij namelijk...
TNX!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:03:
Ik heb hem net binnen:)
kan hem alleen niet installeren:(
product is niet in dit land te koop, installatie stopt hier:(
dus alsnog wachten tot morgen.
ps: ik had een limited edition en heb alleen het spel gehad.... de waterfles gaat geregeld worden maar weet iemand hoe je de in-game goodies krijgt?
Zijn die gelinkt aan je product code ofzo? er zit verder geen additionele code oid bij namelijk...
TNX!
hardcopy .? retail ? welke shop ? Console of PC ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

PC, dynabyte en ja een echte dus;)
deze: http://dynabyte.nl/artike...ink?utm_campaign=tweakers

EDIT: dit zie ik trouwens bij STEAM support:
Note:
Retail CD-Keys for this game cannot be registered through Steam. If you wish to create a shortcut to this game under your Library, instructions can be found here: en dan wat sites van bathesda

weird

[ Voor 55% gewijzigd door DRuw op 12-05-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:05:

Note:
Retail CD-Keys for this game cannot be registered through Steam. If you wish to create a shortcut to this game under your Library, instructions can be found here: en dan wat sites van bathesda

weird
en online shops hun keys ? ... weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik vroeg me af als ik mijn land instelling stellingen verander naar -2 uur bv(in steam of iets) unlocked ie dan ook eerder? Het lijkt me van niet maar ik vind het zo voor de hand liggend en simpel dat het mischien ook wel kan werken. Want hij wordt op steam pas om 2h 's nachts vanavond unlocked. BOOOEEE

Overigens heb ik de game al een week geleden gepre-load op steam maar geen zin om via usa te activeren teveel gedoe(een ban krijg je toch niet).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:34:
Ik vroeg me af als ik mijn land instelling stellingen verander naar -2 uur bv(in steam of iets) unlocked ie dan ook eerder? Het lijkt me van niet maar ik vind het zo voor de hand liggend en simpel dat het mischien ook wel kan werken. Want hij wordt op steam pas om 2h 's nachts vanavond unlocked. BOOOEEE

Overigens heb ik de game al een week geleden gepre-load op steam maar geen zin om via usa te activeren teveel gedoe(een ban krijg je toch niet).
wrong :) Steam kan je maar al te graag ervoor bannen. Ze hebben ook de USAIP methode geblokkeert ondertussen.
en je uur & download/landinstellingen maakt niets uit. Tot zover ik weet gaan ze terug tot op je ISP dus een traceroute is simpel gedaan voor hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:41

MikeVM

- Baloo -

Met een proxy zou het wel lukken?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:
[...]

wrong :) Steam kan je maar al te graag ervoor bannen. Ze hebben ook de USAIP methode geblokkeert ondertussen.
en je uur & download/landinstellingen maakt niets uit. Tot zover ik weet gaan ze terug tot op je ISP dus een traceroute is simpel gedaan voor hun :)
Ik zeg ook niet dat ze het niet kunnen, ze kunnen het wel maar doen het niet. Er werken in totaal 15 mensen aan het hele steam platform. Ze hebben betere dingen te doen die belangerijk zijn voor steam als geheel.
(overigens vind ik 15 echt bizar weinig als je bedenkt dat dit team verantwoordelijk is voor alles van het steam platform. Best netjes.)

@Miz: wachten is geen probleem joh, maar ik bedoel het was zo voor de hand liggend dat ik het even moest vragen toch? De stomste dingen werken nog wel is. Ach ik vind dat wachten nooit een probleem eigenlijk, het is binnen wanneer het binnen is, gewoon ff lekker BFBC2 opstarten of EDF(geniaal spel)

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 12-05-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope. Tried but failed. gewoon paar uurtjes wachten ... :p dat lukt toch nog ? :p

@postius: ik heb er ook een probleem mee dat de rest het allemaal kan spelen en dat ik moet wachten maar thats the way it is :p Bedoelde er ook niks ergs mee ofzo ;) (alleen als je dan de steamforums leest dan krijg je toch het idee dat sommigen echt geduldissues hebben ..)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Och ja, ik moet nog langer wachten (amazon pre order + in dezelfde bestelling met een andere preorder die pas op 16 mei uitkomt om gratis verzenden te hebben :p ), maar ik vermaak me wel met de 'demo' tot die tijd :)

Brink speelt lekker weg in ieder geval. Het voelt wat trager aan dan ET en ETQW (maar het is niet te traag gelukkig) en je hoeft ook niet te rekenen op een hoge framerate helaas (krijg nu 45-120 fps op 1920x1200 met alles op laag + wat console tweaks). Maar het SMART systeem is wel leuk, vooral voor sliden en knockdowns, en je hebt veel wapens en mogelijkheden. Wel jammer dat je niet ingame van body type kan veranderen (toch?).

Ik kijk in ieder geval uit naar online play :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:56:
Och ja, ik moet nog langer wachten (amazon pre order + in dezelfde bestelling met een andere preorder die pas op 16 mei uitkomt om gratis verzenden te hebben :p ), maar ik vermaak me wel met de 'demo' tot die tijd :)

Brink speelt lekker weg in ieder geval. Het voelt wat trager aan dan ET en ETQW (maar het is niet te traag gelukkig) en je hoeft ook niet te rekenen op een hoge framerate helaas (krijg nu 45-120 fps op 1920x1200 met alles op laag + wat console tweaks). Maar het SMART systeem is wel leuk, vooral voor sliden en knockdowns, en je hebt veel wapens en mogelijkheden. Wel jammer dat je niet ingame van body type kan veranderen (toch?).

Ik kijk in ieder geval uit naar online play :)
ik ga voor 125 steady fps alles op max :) (zou volgens de systemeisen geen probleem mogen zijn :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zijn er mensen die al zeker weetn dat ze hem vanavond om 2 uur gaan spelen op steam? Mischien ff kort lijstje maken ofzo kunnen we meteen in een groepje knallen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
Is niet echt veel gedoe, maar het is niet leuk om te doen, dat geef ik toe :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

toch slecht dat je op de illegale manier wel al kan spelen en op de brave manier niet...
Ik heb hem nu op beide manieren zegmaar maar ik wacht die paar uurtjes nog... just in case.
Heeft iemand enig idee hoe je dat pre-order pack erbij krijgt? is dat door je code ofzo? ik kan er niets van vinden iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:25:
toch slecht dat je op de illegale manier wel al kan spelen en op de brave manier niet...
Ik heb hem nu op beide manieren zegmaar maar ik wacht die paar uurtjes nog... just in case.
Heeft iemand enig idee hoe je dat pre-order pack erbij krijgt? is dat door je code ofzo? ik kan er niets van vinden iig...
er zit een aparte code bij en die moetje dan in het menu ingeven bij DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
DRuw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:05:

Note:

weird
Da's wel nasty gezien ik net mijn pre-order goody key van Play.com gekregen heb en zij gewoon melden dat je die in Steam moet ingeven :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:27:
[...]

er zit een aparte code bij en die moetje dan in het menu ingeven bij DLC :)
weet jij ook toevallig waar die zou moeten zitten (een soort coupon ofzo?)
Ik het op het plastic dat om de verpakking zat nog een 5-cijferige code... is dat hem?
ik begin het idee te krijgen dat ik een "normale versie" heb gekregen...

@ renquin, die kun je over ongeveer 10 uur als het goed is ingeven bij steam..... zeggen ze.
dat zal tegelijkertijd zijn met de release waarop de brave jongens ook hun spelletje kunnen activeren en je eindelijk de boel kan proberen:) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRuw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:36:
[...]

weet jij ook toevallig waar die zou moeten zitten (een soort coupon ofzo?)
Ik het op het plastic dat om de verpakking zat nog een 5-cijferige code... is dat hem?
ik begin het idee te krijgen dat ik een "normale versie" heb gekregen...

@ renquin, die kun je over ongeveer 10 uur als het goed is ingeven bij steam..... zeggen ze.
dat zal tegelijkertijd zijn met de release waarop de brave jongens ook hun spelletje kunnen activeren en je eindelijk de boel kan proberen:) |:(
normaal is dit idd extra coupon code. Anders meteen je supplier mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Als je een retail versie aanschaft krijg je deze:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2m3fluf.jpg

Online zou je in feite alleen een extra serial moeten krijgen, die je ook meteen bij je aanschaf hoort te krijgen (tenzij anders aangegeven staat). Mocht je dus nog geen code gekregen hebben, dan zul je even moeten mailen naar je retailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

pokke, ik klim in de email

TNX!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik ga me vanavond eens verdiepen in deze game hoe de multiplayer in elkaar zit met dat SMART gebeuren enzo en of het meer dan alleen co-op is.

als de game echt leuk is ga ik hem gelijk halen en anders volgende maand met me verjaardag ;)
kost et me niks haha

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

20 sec is snel inderdaad.. ik had precies 2 sec over voor de 3de ster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Pykow schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:21:
Ik ga me vanavond eens verdiepen in deze game hoe de multiplayer in elkaar zit met dat SMART gebeuren enzo en of het meer dan alleen co-op is.

als de game echt leuk is ga ik hem gelijk halen en anders volgende maand met me verjaardag ;)
kost et me niks haha
Ik haal hem voor het betere en serieuze online schietwerk(hopelijk) en de clan-scene die(hopelijk) volgen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik heb dit misschien helemaal gemist, maar klopt het dat de fysieke versie pas op de 13e kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:29:
Ik heb dit misschien helemaal gemist, maar klopt het dat de fysieke versie pas op de 13e kan activeren?
fysieke versie / online key shops idd deze nacht om 01.00 Belgische/Nederlandse tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Damn :P wat zou er gebeuren als ik 'um op US activeer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:31:
Damn :P wat zou er gebeuren als ik 'um op US activeer? :)
werkt niet. US keys =/= EU keys + de proxy werkt niet meer ( en indien wel zie ik steam echt wel sancties uitvoeren :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dan maar morgen ochtend vroeg uit bed en steam maar aan het werk zetten :+ ik moet toch zowat de hele dag weg, dus als ik terug ben moet 'ie wel klaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:31:
[...]

werkt niet. US keys =/= EU keys + de proxy werkt niet meer ( en indien wel zie ik steam echt wel sancties uitvoeren :) )
Werkt nog wel en Steam doet er niks aan (totaal geen reden voor om er wat aan te doen, krijg je alleen maar gezeik van de gebruikers van :)).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm miZ bij mij werkt het gewoon nog via dat USAip :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steam zal wel nog iets doen denk ik :) Ze zien het toch. (kinda obv als je met je account 1x US IP hebt en meteen nadien EU ;) )
Ik hoor van veel mensen dat het niet meer werkt en dat ze gewoon afgeblocked worden dus raar :x

anyway :p dont care. zoals postius zei: zal al blij zijn als het competitief een knaller wordt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
hm, geen demo recording en spectator mogelijkheden toch? of althans, nog niet.. die 2 zijn nogal essentieel voor een competitieve game lijkt me.. gemist kans?

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Volgens mij kun je wel spectaten, toen ik aan het begin Brink.TV keek, zat hij in het team spectators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hoe kom je aan 1 uur btw? Er staat bij mij in de steam store dat ie over 8 uur unlocked? Das toch 2 uur? Tot nu toe was het iedere keer 2 uur 's nachts maar mischien zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Dat is waarschijnlijk een rekenfout door de zomertijd. Steam unlocked de game om 00.00 GMT. Normaal gesproken zou dit voor Nederland CET (=GMT +1) 01.00 zijn. Echter leven wij momenteel in CEST (GMT +2) vandaar waarschijnljk de verwarring.

Verder heb ik de game ook in huis en zal ik waarschijnlijk even na 2'en online zijn zodra de installatie gedaan is en eventuele patches binnen zijn.

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja precies ik dacht dat het al iets met zomertijd was maar ik volg het tegenwoordig niet meer echt. Maar unlocked ie dus om 1 of 2 uur?(voor ons).

Ik ben vanavond online, add me anders op steam: robertderups

[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 12-05-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Voor de mensen die de game ook via direct2drive hebben gehaald, deze tweet verscheen zojuist
acare84 Emre Acar
@Direct2Drive When will you send our Brink codes for Europe? Thanks.
1 hour ago
in reply to ↑

@Direct2Drive
Direct2Drive.com
@acare84 we are in the middle of resolving that - sorry for the troubles
Hopelijk komen de keys gewoon met de launch binnen, ben morgen de hele dag vrij en alleen thuis :p

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Postius schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:42:
Ja precies ik dacht dat het al iets met zomertijd was maar ik volg het tegenwoordig niet meer echt. Maar unlocked ie dus om 1 of 2 uur?(voor ons).

Ik ben vanavond online, add me anders op steam: robertderups
Haha, dat werd inderdaad niet helemaal duidelijk uit mijn post, maar het zou dus om 02.00 uur moeten zijn.

Ik add je wel even zodra ik thuis ben, ik zit tot 23.30 vast op m'n werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vannacht ook van de partij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Hmm , moet eerst nog maar afwachten tot wanneer G2play de keys doormailt.
En dan waarschijnlijk morgen mn vakantie geld en dan even een Ati 6950 kopen , en dan hopen dat de game beter gaat draaien dan de gammele 20fps :(

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Hopelijk kan ik hem fatsoenlijke op high draaien met een i5 2500k, 8gb en 5850.
Vrees een beetje voor mijn 5850, alhoewel hij opzich prima snel genoeg is.

Tegenwoordig is die ontwikkeling van videokaarten al niet zo lekker meer imo. Ze worden maar marginaal sneller, maar de prijs en het stroomverbruik zijn wel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik heb net meer dan een half jaar een 5870 vaporX gekocht en die is al practisch niet meer leverbaar:(
Ik mag toch aannemen dat ik met 6gb, een 860 proc en de 5870 toch wel aardig mee moet kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
DRuw schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:12:
ik heb net meer dan een half jaar een 5870 vaporX gekocht en die is al practisch niet meer leverbaar:(
Ik mag toch aannemen dat ik met 6gb, een 860 proc en de 5870 toch wel aardig mee moet kunnen komen...
Ik ga er ook vanuit, heb precies dezelfde kaart. Volgens mij is die nog steeds sneller dan de meeste 6xxx reeks, behalve de 6990 uiteraard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25
net even de illegale versie erop gezet (PC) om te proberen maar krijg mijn xbox controller niet werkende...dus dan ga ik hem echt niet aanschaffen tenzij deze wel werkende is te krijgen iemand misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Michel242186 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:54:
net even de illegale versie erop gezet (PC) om te proberen maar krijg mijn xbox controller niet werkende...dus dan ga ik hem echt niet aanschaffen tenzij deze wel werkende is te krijgen iemand misschien tips?
Je gaat toch niet zeggen dat je deze op de PC Online dan met de controller gaat spelen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Als je graag met de controller Brink speelt, dan koop je hem toch gewoon op de xbox? Als je controller zo relax vind met shooters dan neem ik aan dat je wel een xbox hebt staan.

Brink moet je sowieso wel multiplayer spelen, als je dat gaat doen met de controller op de PC dan houd je dat niet lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25
ProCeela schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:02:
[...]

Je gaat toch niet zeggen dat je deze op de PC Online dan met de controller gaat spelen toch ?
yep...heb geen andere optie en lekker op mijn grote LCD tv in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Michel242186 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:21:
[...]

yep...heb geen andere optie en lekker op mijn grote LCD tv in de woonkamer.
TEgenwoordig hebben we ook draadloze apparatuur enzo. Maar brink gaan spelen met een controller kan je gaan vergeten.(als in de trend van, het lijkt me echt een klote ervaring om een pc shooter online met een controller te spelen, hoe goed je ook bent, je gaat eraan.)

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 12-05-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:51

Roshnak

PSN: Roshgill

Iedereen die hem haalt op PC add me op Steam : Girugamesh31
Kunnen we lekker met z'n allen knallen.

BTW: als ik hem nu koop via steam kan ik hem dan al downloaden? Zo ja doe ik dat. Zo nee dan haal ik hem morgen op in de winkel

[ Voor 39% gewijzigd door Roshnak op 12-05-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Postius schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:22:
[...]

TEgenwoordig hebben we ook draadloze apparatuur enzo. Maar brink gaan spelen met een controller kan je gaan vergeten.(als in de trend van, het lijkt me echt een klote ervaring om een pc shooter online met een controller te spelen, hoe goed je ook bent, je gaat eraan.)
Ja precies , ik heb ook consoles in mn huis en ga helemaal niet het verhaal beginnen van controller en pc muis want je kan wel degelijk een shooter met een controller spelen.

Alleen een PC shooter met een controller spelen , geloof me dan word je echt geslacht.
Je bent veel te langzaam dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
http://www.splashdamage.com/forums/showthread.php?t=24240

Ik begrijp uit bovenstaande thread dat het officieel niet ondersteund wordt, maar dat er mogelijk manieren zijn om middels het remappen via console commands toch een controller te gebruiken. Misschien het proberen waard.

Edit: Zin gereconstrueerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Shadrin op 12-05-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haantje_de_v
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 22:29
Ook maar aangeschaft, hoop eindelijk weer eens serieus te gamen in clanverband sinds Moh:aa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ben Brink nu aan het binnenhalen :D kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik heb het net een anderhalf uur zonder problemen kunnen spelen, ik vind container city, als je de enige bent die aan het hacken is, tegen een stel bots, dat is zeer frustrerend. Maar voor de rest, ik begin de layout van de wapens wel te kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13
wat wordt een beetje de standaard hoeveelheid slots? dit in verband met het huren van 1 of meerdere servers qua kosten maak ik me geen zorgen :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
16 is het max aantal. Je kan zelf kijken wat je wilt, en wat je graag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Een shooter met controller op PC spelen word echt janken, dat ga je echt niet leuk vinden.
Consoles hebben aim assist en andere truukjes om het makkelijker te maken voor een controller.
Je gaat het altijd afleggen tegen mensen met een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Roshnak schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:24:
Iedereen die hem haalt op PC add me op Steam : Girugamesh31
Kunnen we lekker met z'n allen knallen.

BTW: als ik hem nu koop via steam kan ik hem dan al downloaden? Zo ja doe ik dat. Zo nee dan haal ik hem morgen op in de winkel
Ja dan kun je hem al preloaden, zodat je vanacht rond 2.00 uur kunt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Kw4kje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:22:
[...]

Ja dan kun je hem al preloaden, zodat je vanacht rond 2.00 uur kunt spelen :P
Vanacht spelen lijkt me geen goed idee :P, morgen weer werken van half 9 tot 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
unfor schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:20:
[...]

Een shooter met controller op PC spelen word echt janken, dat ga je echt niet leuk vinden.
Consoles hebben aim assist en andere truukjes om het makkelijker te maken voor een controller.
Je gaat het altijd afleggen tegen mensen met een muis.
Daarnaast zijn bijna alle console shooters(de goeie) langzamer dan PC shooters, of spelen langzamer. Online op je pc met een controller is vroegtijdig vragen om een hartaanval denk ik. Ik kan me weinig meer frustrerende dingen voorstellen op game gebied(overigens ik game ook al jaren op mn xdoos en controllers zijn prima, zolang de rest ook maar hetzelfde heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:55:
Ik heb het net een anderhalf uur zonder problemen kunnen spelen, ik vind container city, als je de enige bent die aan het hacken is, tegen een stel bots, dat is zeer frustrerend. Maar voor de rest, ik begin de layout van de wapens wel te kennen :)
Zo, daar heb ik vanmorgen voor het werk ook flink op gevloekt! Heb hem 3 keer geprobeerd. Laatste keer zat ik op 90% toen mijn bot team besloot een command post te gaan overnemen terwijl ik aan het hacken was. Gevolg; nul dekking en 99% hack. Toen nog maar 1 minuut over en niet meer gered. Ik ga denk ik niet meer de campaign solo doen. :)

Die challenges zijn overigens ook pittig zeg. Tower Defence 2 sneuvel ik steeds bij de laatste wave. 8 tegenstanders wordt een beetje te veel van het goede. De andere wel op 2 sterren gehaald. Al was Objective This 2 ook wel erg moeilijk vond ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Laatst online: 15-09 03:09
Renquin schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Da's wel nasty gezien ik net mijn pre-order goody key van Play.com gekregen heb en zij gewoon melden dat je die in Steam moet ingeven :/
Ik heb mijn retail thuis al binnen. Toen ik hem wilde gaan instaleren kreeg ik gewoon een scherm in steam waar ik mijn CD-key in kon voeren. Maar toen ik dat gedaan heb kreeg ik een foutmelding met dat hij niet in mijn land beschikbaar is. Maar ik weet bijna zeker dat dit gewoon komt omdat de game pas morgen uitkomt. Ik had hetzelfde probleem met Civilization V (maar daar kreeg ik dan een foutmelding dat de game nog niet gereleased word i.p.v. verkeerde land. Maar ik heb wel gewoon de PAL versie van Brink) Maar op de steam forums hebben heel veel mensen daar last van die de Retail versie hebben dus morgen zal het wel goed zijn :) Maar de game werkt wel iig gewoon met Steam. Tenminste de retail versie met DVD enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen van G2play. Keys morgenMIDDAG.

Refund is niet mogelijk => tenzij in credits

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

bjorntju schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Ik heb mijn retail thuis al binnen. Toen ik hem wilde gaan instaleren kreeg ik gewoon een scherm in steam waar ik mijn CD-key in kon voeren. Maar toen ik dat gedaan heb kreeg ik een foutmelding met dat hij niet in mijn land beschikbaar is. Maar ik weet bijna zeker dat dit gewoon komt omdat de game pas morgen uitkomt. Ik had hetzelfde probleem met Civilization V (maar daar kreeg ik dan een foutmelding dat de game nog niet gereleased word i.p.v. verkeerde land. Maar ik heb wel gewoon de PAL versie van Brink) Maar op de steam forums hebben heel veel mensen daar last van die de Retail versie hebben dus morgen zal het wel goed zijn :) Maar de game werkt wel iig gewoon met Steam. Tenminste de retail versie met DVD enzo.
Wellicht komt het door het veelvuldige gebruik van het woord "maar" MAAR ik snap echt je post niet... wat wil je precies zeggen, dat je hetzelfde probleem als alle anderen ook hebt? :?
Hoe weet je dat de game met steam wel werkt terwijl hij je install abort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Spaiker schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:58:
16 is het max aantal. Je kan zelf kijken wat je wilt, en wat je graag hebt.
huur dan wel effe 16 slot servertje, mocht er interesse zijn zal de gegevens zodra ik deze binnen heb hier posten kunnen we gezellig samen wat spelen :) heb tijdenlang uitgekeken naar een game waar teamplay belangrijk is. En waar je geen eindeloze tijd hoef in te stoppen om "goed"te zijn

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:00:
[...]

Zo, daar heb ik vanmorgen voor het werk ook flink op gevloekt! Heb hem 3 keer geprobeerd. Laatste keer zat ik op 90% toen mijn bot team besloot een command post te gaan overnemen terwijl ik aan het hacken was. Gevolg; nul dekking en 99% hack. Toen nog maar 1 minuut over en niet meer gered. Ik ga denk ik niet meer de campaign solo doen. :)

Die challenges zijn overigens ook pittig zeg. Tower Defence 2 sneuvel ik steeds bij de laatste wave. 8 tegenstanders wordt een beetje te veel van het goede. De andere wel op 2 sterren gehaald. Al was Objective This 2 ook wel erg moeilijk vond ik. :)
Ik vond alleen parkour 3 een beetje lastig totdat ik de route gevonden had. Niet de meest ideale, maar wel snel genoeg om nog 30 seconden over te houden. Rest wel in 1 keer gehaald met Escort This 3 met nog 4 seconden te gaan, beetje vervelend als je doodgaat met twee tunnels open + nog wat achterblijvers :p

Bij de campaign is het inderdaad wel vervelend dat je bot teammaatjes het cappen van commandposts preferen boven de main objective.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 12-05-2011 22:56 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:18:
voor de mensen van G2play. Keys morgenMIDDAG.

Refund is niet mogelijk => tenzij in credits
Ahh oke , maakt mij toch niet zoveel uit aangezien ik toch pas rond een uurtje of 4 thuis ben van werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**UPDATE 2
BRINKish.eu have been in contact with Splash Damage and in contrast to the earlier update Splash Damage denies knowing anything about a release set for next week.

incoming modtools ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Steam-key geaccepteerd, pre-loading/installing now..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
  • Laatst online: 13-07 23:20
HELL YEAH!

key is geaccepteerd, paar uurtjes eerder dan verwacht maar mij hoor je niet klagen :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een got-steam groep voor Brink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:05:
Is er al een got-steam groep voor Brink?
Heb er 1 aangemaakt omdat ik er verder niks over tegenkwam Got-brink

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stftweaker schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:19:
[...]

Heb er 1 aangemaakt omdat ik er verder niks over tegenkwam Got-brink
Zou je mij dan een invite willen sturen?
Steam id is: Overmaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Voor de mensen die het leuk vinden, we zijn nu met 3 tweakers online om meteen de MP campaign te beginnen. Als je nog zin hebt om me te doen add mij of vorenii op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 01:41:
Voor de mensen die het leuk vinden, we zijn nu met 3 tweakers online om meteen de MP campaign te beginnen. Als je nog zin hebt om me te doen add mij of vorenii Overmaze op steam
Kleine edit ^^;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 13:55
Wanneer steam brink unlockt wil ik ook wel meedoen, account name = mijagis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:50:
**UPDATE 2
BRINKish.eu have been in contact with Splash Damage and in contrast to the earlier update Splash Damage denies knowing anything about a release set for next week.

incoming modtools ! :)
is dat zeker van die modtools ?

Zo ja dan word het echt weer een game die je jaren kan gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Net ff de eerste missie gespeeld en damn wat gruwelijk!
Nu eerst naar me werk en vanavond weer verder knallen!\

Voeg me toe op Steam : Girugamesh31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Heb net ook even een missie gedaan, moet even mijn buttons nog wijzigen ;) V melee X voor heal.is best wel vervelend.

Draai deze game met een constante fps van 160 +, dus dat is wel weer netjes.

mijn eerste indruk, Goedkoop.
Daar bedoel ik mee te zeggen de animaties van de tegenstander zijn slecht afgewerkt en iedere kill is het zelfde.
Mensen die het vergelijken met TF2 zijn echt gek, Stijl lijkt er totaal niet op, gameplay ook niet.
eerste missie defending the door was best wel onduidelijk. ik wist niet welke deur ik moest verdedigen ik ging maar gewoon schieten en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik draai deze game niet zo lekker :S

Mijn specs staan in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb Brink gister gehaald voor de 360, en het was heel eerlijk een tussendoortje tot Noire zou uitkomen,
Maar Damn wat speelt dat fijn zeg, ik was gelijk helemaal hooked.

Ik speel trouwens op dit moment voornamelijk Engineer, en sta vrij regelmatig bovenaan met Kills,
Nu weet ik dat deze game niet gaat om de kills, maar je zou wellicht een andere class verwachten,
Met de meeste kills ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Voor de mensen die performance problemen hebben met de ATI kaarten (zoals ik). Er schijnt een probleem met de shadows te zijn voor deze ATI kaarten. Om in ieder geval een performance boost te krijgen kun je de shadows uitzetten via de console "ingame".

"r_shadows 0" is het command. Dit schijnt op sommige systemen al 30/40 frames op te leveren. ATI of Splash Damage moeten nog komen met een fix hiervoor, maar tot die tijd zou dit moeten helpen. Vanavond gelijk even instellen, want ik vond mijn performance kwa FPS ondermaats voor mijn systeem. Onderaan het draadje op de steam forums.

http://forums.steampowere...read.php?t=1882111&page=3

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Er is ook een ATI hotfix uit voor brink.. ik had ook dikke performance issues tot ik die hotfix installeerde en inderdaad de consolecommands r_shadows "0" en seta r_useThreadedRenderer "2" gebruikte. Van onspeelbaar naar speelbaar :)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

En daarom blijf ik bij Nvidia, bijna iedere game heeft wel problemen met AMD kaarten (je mag het geen ATI meer noemen)

r_useThreadedRenderer 2 kan ook voor mij als nvidia gebruiker fijn zijn.
ik ga denk ik ook vSync aanzetten. ondanks dat ik 160 FPS haal loopt het niet helemaal soepel.
GTA IV had daar ook last van. draai ik op AVG 80-90 FPS en het liep niet vloeiend genoeg.
vSync aan altijd op 60 FPS en de game draaide geweldig.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste