LolAnoniem: 225842 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:12:
Zo order gecanceld bij bpgames. Anders heb ik 'm pas donderdag als ik de site moet geloven. Dan maar steam, kan ik hopelijk dinsdag avond beginnen+ ik heb geen dvd speler in mijn computer
Waarom had je hem besteld bij bpgames als je al geen dvd-speler had?Anoniem: 225842 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:12:
Zo order gecanceld bij bpgames. Anders heb ik 'm pas donderdag als ik de site moet geloven. Dan maar steam, kan ik hopelijk dinsdag avond beginnen+ ik heb geen dvd speler in mijn computer
Maar ehm, als je hem ergens hebt gepreorderd kan je hem dus om 9 uur 's ochtends(of 12 uur 's nachts) ophalen en gelijk spelen.
Bij de pre-order op steam kan je vanaf 4 uur 's middags spelen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Pre-load versie is encrypted zie ik net, probeer maar eens de localization.txt te openen en vergelijk die met de MW2 versie..
rare kriebels versus leesbare tekst..
En de .exe files zijn er niet, die kunnen we waarschijnlijk dinsdag downloaden...
rare kriebels versus leesbare tekst..
En de .exe files zijn er niet, die kunnen we waarschijnlijk dinsdag downloaden...
[ Voor 24% gewijzigd door Occy74 op 03-11-2010 17:00 ]
ik zie op nieuwsgroepen dat er al bestanden zijn zodat de je met de uitgelekte xbox versie online kan, mij lijkt dat dat toch te achterhalen is?
iemand al een idee wat de appid(s) wordt van blackops? (MP en SP, alhoewel ik de MP belangrijker vindt
)
ik kan hem nu preloaden met steam://preload/42700 maar die zegt dat de servers te druk zijn (nu kan dit een nepmelding zijn)
(ter info, heb em niet via steam gepre-orderd maar gewoon een dvd versie maar die kan ik ophalen, onderweg naar huis de key inkloppen is hij decrypted voor ik thuis ben)
ik kan hem nu preloaden met steam://preload/42700 maar die zegt dat de servers te druk zijn (nu kan dit een nepmelding zijn)
(ter info, heb em niet via steam gepre-orderd maar gewoon een dvd versie maar die kan ik ophalen, onderweg naar huis de key inkloppen is hij decrypted voor ik thuis ben)
*burp*
Volgens mij moet je hem gepreordered hebben bij Steam om te kunnen preloaden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat is inmiddels aangepast, check op de site van Steam. 1 uur in de nacht releasebeany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:50:
Maar ehm, als je hem ergens hebt gepreorderd kan je hem dus om 9 uur 's ochtends(of 12 uur 's nachts) ophalen en gelijk spelen.
Klopt, je moet inderdaad gepreordered hebben voordat je hem mag preloaden
Anoniem: 378733
Vraagje: waarom koop je de steam versie als je ook de retail versie kan kopen?
Bij de retail versie krijg je de steam key en een CDtje en hij is 40-45 euro.
En bij de Steam pre order krijg je alleen de steam key en hij is 60 euro.
Ik denk dat de meeste dat doen, omdat ze er dan zeker van zijn dat ze hem op een bepaald moment binnenhebben. En ze kunnen hem preloaden en dus ook gelijk spelen. Niet iedereen hoeft persé een hoesje etc.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Omdat veel mensen die ook hier op deze forum zitten, gewoon simpel weg geen GEDULD kennen, of weten wat het inhoud...Anoniem: 378733 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:47:
Vraagje: waarom koop je de steam versie als je ook de retail versie kan kopen?
Blijkbaar is het een complete ramp, als je een paar uurtjes moet wachten, misschien zelfs een middagje (dat is de einde van de wereld
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Nee maar het scheelt toch 15-20 euroRynji schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:52:
Ik denk dat de meeste dat doen, omdat ze er dan zeker van zijn dat ze hem op een bepaald moment binnenhebben. En ze kunnen hem preloaden en dus ook gelijk spelen. Niet iedereen hoeft persé een hoesje etc.
Ik had Mw2 de dag van de release, mijn broertje 2 dagen later. Pré order bij een webshop kan goed gaan maar ook niet. Aangezien ik al meerdere keren ellende heb gehad met tnt(te laat of niet) wilde ik het spel in de winkel halen. Gamemania midnight release dus. Maar Steam maakt het me voor 4 euro meer nog makkelijker...
Aangezien ik Black Ops snel 1000 zal spelen(schat ik) boeit een tientje meer of minder mij niet(oftewel een cent per uur meer of minder).
Aangezien ik Black Ops snel 1000 zal spelen(schat ik) boeit een tientje meer of minder mij niet(oftewel een cent per uur meer of minder).
Ik denk ook wel dat ik tegen de 1000 uur ga komen 
Ik neem het risico en vertrouw op de TNT...op hoop van zegen.

PC-versie

PC-versie
[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 03-11-2010 18:17 ]
Anoniem: 338166
1000 uur. zo'n 41 dagen compleet dus.mwoah weet niet of ik dat ga halen.
Ga wel men best doen i i g.
Anoniem: 225842
Laptop over netwerkRockvee2 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:42:
[...]
Waarom had je hem besteld bij bpgames als je al geen dvd-speler had?
meh, Russischvinom schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:05:
[afbeelding]
PC-versie
Anoniem: 333108
had met mw2 maar 370 uur xDAnoniem: 338166 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:09:
En, correct me if I'm wrong, volgens mij heeft hij ook nog een kind en een vrouw/vriendin. Ik kom met alleen een vriendin net aan de twee dagen.Anoniem: 338166 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:09:
Ze hebben wel op het hoesje ingehouden zeg...vinom schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:05:
[afbeelding]
PC-versie
Ik ga de 1000 uur ook wel redden denk ik.
Lijkt me niet omdat het via steam gaat he. Het idee van steam is dat je het overal zou kunnen downloaden en spelen, dus als je bij een vriend wil spelen zou je daar het spel kunnen downloaden en gewoon spelen (toch??), en dan heb je dus ook geen cd. MW2 heb ik ook geen DVD nodig om de MP te spelen (wel met DVD geinstalleerd, niet via steam gekocht), maar misschien wel voor de SP dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd (die had ik op de xbox al 3 keer uitgespeeld). Bij CoD4 had je ook geen DVD nodig om MP te doen (wel voor SP) dus dat weet ik zo niet...Anoniem: 225842 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:23:
[...]
Laptop over netwerkHm bedenk me ineens, zou je de cd erin moeten doen voor te spelen dan? In dat geval goed dat ik eraan dacht
Ik bedenk me trouwens net dat ik ook geen dvd-drive heb, hahaha. Nou ja, hij zit er wel in, maar is niet aangesloten omdat ik te weinig stroomkabels had
Ik heb trouwens gepreorderd omdat ik hem toch niet maandag nacht meteen ga spelen en dinsdag gewoon de hele dag naar de uni moet, dus ik kan toch pas 's avonds spelen en dan hoop ik hem toch al binnen te hebben... En ik heb em voor 35 euro. Normaal zou ik ook niet naar 10 euro meer of minder kijken (waarschijnlijk speel ik het spel tot er weer een nieuwe CoD komt dus ja...), maar 35 euro of 60 euro is wel even een verschil.
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 18:42 ]
Je kunt toch ook gewoon een minder legale versie downloaden en jou key ingeven? Dan is er verder toch ook niets illegaals?
Klopt. Al speel ik tegenwoordig minder dan een jaar terug. Maar ik verwacht niet dat de COD van komend jaar mij gaat bekoren, als het weer werk wordt van IW. Dus 1000 uur over 2 jaar, minimaalbram1984 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:34:
[...]
En, correct me if I'm wrong, volgens mij heeft hij ook nog een kind en een vrouw/vriendin. Ik kom met alleen een vriendin net aan de twee dagen.
Waar heb jij 'm dan voor 35 ge-preordered?NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:41:
[...]
Lijkt me niet omdat het via steam gaat he. Het idee van steam is dat je het overal zou kunnen downloaden en spelen, dus als je bij een vriend wil spelen zou je daar het spel kunnen downloaden en gewoon spelen (toch??), en dan heb je dus ook geen cd. MW2 heb ik ook geen DVD nodig om de MP te spelen (wel met DVD geinstalleerd, niet via steam gekocht), maar misschien wel voor de SP dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd (die had ik op de xbox al 3 keer uitgespeeld). Bij CoD4 had je ook geen DVD nodig om MP te doen (wel voor SP) dus dat weet ik zo niet...
Ik bedenk me trouwens net dat ik ook geen dvd-drive heb, hahaha. Nou ja, hij zit er wel in, maar is niet aangesloten omdat ik te weinig stroomkabels had. Kan wel even de kast openen en m'n tweede HDD loskoppelen, dan spel installeren, kast weer openen en tweede HDD weer aansluiten
![]()
Ik heb trouwens gepreorderd omdat ik hem toch niet maandag nacht meteen ga spelen en dinsdag gewoon de hele dag naar de uni moet, dus ik kan toch pas 's avonds spelen en dan hoop ik hem toch al binnen te hebben... En ik heb em voor 35 euro. Normaal zou ik ook niet naar 10 euro meer of minder kijken (waarschijnlijk speel ik het spel tot er weer een nieuwe CoD komt dus ja...), maar 35 euro of 60 euro is wel even een verschil.
Ten eerste, waarom zou je dat doen? Als je de key hebt heb je ook ofwel de bestanden al gedownload (toch??) of heb fysiek een DVD, dus ik zie geen reden om het spel dan nog eens te gaan downloaden..Lizardz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:42:
Je kunt toch ook gewoon een minder legale versie downloaden en jou key ingeven? Dan is er verder toch ook niets illegaals?
Ten tweede denk ik niet dat je een legale illegale versie krijgt (lol). Het is een steam only game, en illegale versies (die zullen er zeker wel komen) zullen vast van steam losgekoppeld zijn, en daarom alleen al kun je niet online spelen (ook al heb je een key).
MediaOffer. Inmiddels kost hij bijna 50 geloof ik, is al een hele tijd geleden.Kurvers schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:45:
[...]
Waar heb jij 'm dan voor 35 ge-preordered?
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 18:46 ]
Klopt! Niets mis mee.Lizardz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:42:
Basement Bios ---- Exo-S
LOL, als dat het hoesje wordt ben ik helemaal blij via Steam te hebben besteld.Anoniem: 378733 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:37:
[...]
Ze hebben wel op het hoesje ingehouden zeg...
Ik dacht te lezen dat je geen DVD drive had aangesloten. Downloaden en dan je key invoeren is dus een prima oplossing. En het is ook vrij naief om te denken dat een steam only game niet te downloaden is, en met je eigen originele key is die prima online te spelen.NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:46:
Ten eerste, waarom zou je dat doen? Als je de key hebt heb je ook ofwel de bestanden al gedownload (toch??) of heb fysiek een DVD, dus ik zie geen reden om het spel dan nog eens te gaan downloaden..
Ten tweede denk ik niet dat je een legale illegale versie krijgt (lol). Het is een steam only game, en illegale versies (die zullen er zeker wel komen) zullen vast van steam losgekoppeld zijn, en daarom alleen al kun je niet online spelen (ook al heb je een key).
Tenzij je een steamless versie krijgt, dan kun je nog niks met je key... En het lijkt me dat er alleen maar steamless versies komen. Hoe gaat dat anders werken, lijkt me niet dat je via steam kan spelen met een illegaal spel.
Jup, heb ik bij MW2 ook gedaan.Lizardz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:42:
Er is toch niets anders aan de gedownloade install? Als je je originele key ingeeft heb je gewoon dezelfde versie. Pas als je nog met andere bestanden aan de slag gaat kan er wellicht wat misgaan. Althans dat denk ik?NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:50:
[...]
Tenzij je een steamless versie krijgt, dan kun je nog niks met je key... En het lijkt me dat er alleen maar steamless versies komen. Hoe gaat dat anders werken, lijkt me niet dat je via steam kan spelen met een illegaal spel.
Oh het was dus echt op mij bedoeld. Nou, als ik een steam versie kan downloaden, gratis (dus niet via steam zelf), dan kan ik dat doen, maar zoals ik al zei denk ik niet dat er een steam versie illegaal gaat komen. Dat gaat toch helemaal niet?Lizardz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:49:
[...]
Ik dacht te lezen dat je geen DVD drive had aangesloten. Downloaden en dan je key invoeren is dus een prima oplossing. En het is ook vrij naief om te denken dat een steam only game niet te downloaden is, en met je eigen originele key is die prima online te spelen.
Ik zeg ook niet dat het spel niet te downloaden is... Waarschijnlijk al dagen voor de release. Maar ik weet toch vrijwel zeker dat dat niet via steam werkt, en het gewoon een 'standalone' game is. Kijk maar naar MW2, die kun je ook downloaden, maar dan kun je alleen op alteriwnet spelen. Ook al heb je een geldige key, daar kun je niets mee, want het spel werkt niet via steam.
Misschien heb ik het mis (aangezien vinom zegt dat het wel kan met MW2), maar voor zover ik weet is de gedownloade versie van MW2 helemaal los gekoppeld van steam zeg maar. Normaal, legaal, kun je MW2 alleen via steam spelen, zonder steam kun je niets (zelfs niet SP?). Vandaar dat illegale downloads van het spel niet via steam werken, die zijn gewoon gecracked zeg maar zodat ze geen steam nodig hebben. Als jij dan wel een legale key hebt, dan zit je nog niet op steam, dus wat kun je er dan mee? Sterker nog: ik zou niet eens weten waar ik de key van MW2 zou moeten invullen als ik hem zou downloaden.Lizardz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:52:
[...]
Er is toch niets anders aan de gedownloade install? Als je je originele key ingeeft heb je gewoon dezelfde versie. Pas als je nog met andere bestanden aan de slag gaat kan er wellicht wat misgaan. Althans dat denk ik?
Vinom, hoe heb jij dat dan gedaan?
Ah, de PC versie is dus een leugen, en we krijgen allemaal een soundtrack thuisgestuurd!Anoniem: 378733 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:37:
[...]
Ze hebben wel op het hoesje ingehouden zeg...
Ik hoop wel dat de pc versie in een normale dvd hoes zit. Aangezien dat formaat tegenwoordig toch de standaard is.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik nietreemprive schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:47:
[...]
LOL, als dat het hoesje wordt ben ik helemaal blij via Steam te hebben besteld.
Maar jij kan hem 12-16 uur eerder spelen ofzoiets
Wat is er mis met het hoesje
Ten eerste kijk ik daar precies 3 seconden naar (zoveel tijd heb ik nodig om de plastic eraf te scheuren gok ik
), en verder zie ik er ook niets raars aan? Of bedoelen jullie die enorme plastic doos die er nog omheen zit? Dat hoort er natuurlijk niet bij, zo liggen ze gewoon vaak in de winkel... Bij de mediamarkt bij ons bijvoorbeeld zitten ze altijd in zo'n doos die een medewerker dan moet open maken. Misschien omdat de DVD er al in zit, terwijl hij in andere winkels (bart smit ofzo) achter de kassa ligt ofzo toch..?

Onder dat hoesje liggen al gewoon normale DVD-versies.aex351 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:56:
Ik hoop wel dat de pc versie in een normale dvd hoes zit. Aangezien dat formaat tegenwoordig toch de standaard is.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Laten we het hopenNickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:03:
Wat is er mis met het hoesjeTen eerste kijk ik daar precies 3 seconden naar (zoveel tijd heb ik nodig om de plastic eraf te scheuren gok ik
), en verder zie ik er ook niets raars aan? Of bedoelen jullie die enorme plastic doos die er nog omheen zit? Dat hoort er natuurlijk niet bij, zo liggen ze gewoon vaak in de winkel... Bij de mediamarkt bij ons bijvoorbeeld zitten ze altijd in zo'n doos die een medewerker dan moet open maken. Misschien omdat de DVD er al in zit, terwijl hij in andere winkels (bart smit ofzo) achter de kassa ligt ofzo toch..?
En klopt hoesje maakt niet veel uit maar staat toch wel vet een mooi hoesje.
Ik had BO in preorder staan, maar net toch maar aangeklikt op steam(100mbit, nog 10 minuten remaining... en dan 5 dagen + 6 uur wachtenaex351 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:56:
Tenzij je een special editie koopt, dan ligt het weer anders. Maar tegenwoordig zijn er alleen maar special edities te koop voor de consoles
even snel een vraagje: het is vast al wel beantwoord, maar ik weet het echt niet meer
. ben je steam nodig om black ops te spelen? en moet je online zijn met steam?
(moet even gelijk krijgen van me broer dus)
Ja dit moetRokz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:16:
even snel een vraagje: het is vast al wel beantwoord, maar ik weet het echt niet meer. ben je steam nodig om black ops te spelen? en moet je online zijn met steam?
JA, zonder steam kan je dit niet spelen.Rokz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:16:
even snel een vraagje: het is vast al wel beantwoord, maar ik weet het echt niet meer. ben je steam nodig om black ops te spelen? en moet je online zijn met steam?
Als je multiplayer wil spelen moet je uiteraard online zijn. Voor singleplayer kan je steam in offline modus zetten.
Ja, en ja en google.Rokz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:16:
Stukje in het MW2 forum, maar ik gooi hem hier even neer omdat het BO is 
iets heel anders: De gepreorderde versies zullen niet echt vertraging oplopen... http://www.nu.nl/economie...hijnlijk-16-november.html
Als je ranked servers hebt, die je zelf kan huren. Dan ga je toch met vrienden in die gehuurde server zitten en dan lekker boosten? Of mis ik ergens iets?NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:22:
Ik ben wel bang hoe de potjes in BO volgende week worden. Nu zijn we gewend samen te spelen en bijna altijd te winnen. Straks in BO zijn de teams waarschijnlijk random (of we moeten elke keer bij elkaar gaan, ook niet echt leuk denk ik) en zal dat dus niet meer opgaan. Als we in MW2 al 4v4 private match doen ofzo dan is het al lastig genoeg en wordt het vaak vrij irritant om steeds afgemaakt te worden
iets heel anders: De gepreorderde versies zullen niet echt vertraging oplopen... http://www.nu.nl/economie...hijnlijk-16-november.html
[ Voor 10% gewijzigd door beany op 03-11-2010 19:21 ]
Nee, want boosters krijgen een stats reset, dit is een hele tijd terug verteld door iemand van Treyarch.beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:18:
Stukje in het MW2 forum, maar ik gooi hem hier even neer omdat het BO is
[...]
Als je ranked servers hebt, die je zelf kan huren. Dan ga je toch met vrienden in die gehuurde server zitten en dan lekker boosten? Of mis ik ergens iets?
Als ik straks me server heb met vrienden, gaan we elkaar gewoon keihard neerknallen.
Tenzij je elkaar verlinkt zal dat toch lastig zijn om aan te tonenDorest0rm schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:23:
[...]
Nee, want boosters krijgen een stats reset, dit is een hele tijd terug verteld door iemand van Treyarch.
Als ik straks me server heb met vrienden, gaan we elkaar gewoon keihard neerknallen.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Precies! Of hebben ze proggies draaien die de online stats gaan monitoren?steveman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:24:
[...]
Tenzij je elkaar verlinkt zal dat toch lastig zijn om aan te tonen
Iedereen die denkt ook wel 1000 uur te halen...moet je je eens voorstellen dat je dat werkt ipv Gamen à EUR 10,- per uur :x
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Als ik een server in kom, en ik zie mensen boosten dan gebruik ik de theatre mode om ze te reporten...ok ik niet, maar er zullen vast mensen zijn die dat wel doen.steveman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:24:
[...]
Tenzij je elkaar verlinkt zal dat toch lastig zijn om aan te tonen
Maar als je nou zorgt dat je met alleen maar vrienden op die zelf gehuurde server zit? Of je kicked alles wat je niet kent?Dorest0rm schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:29:
[...]
Als ik een server in kom, en ik zie mensen boosten dan gebruik ik de theatre mode om ze te reporten...ok ik niet, maar er zullen vast mensen zijn die dat wel doen.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dit type boosten willen voorkomen, anders hebben die leaderboards namelijk totaal geen nut(die is er toch ook voor de PC ?? of alleen de consoles??)
Tjah, daar kan je niks aan doen, en dit gebeurt ook op de PS3(me broertje deed het wel eens in MW2).beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:30:
[...]
Maar als je nou zorgt dat je met alleen maar vrienden op die zelf gehuurde server zit? Of je kicked alles wat je niet kent?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dit type boosten willen voorkomen, anders hebben die leaderboards namelijk totaal geen nut(die is er toch ook voor de PC ?? of alleen de consoles??)
Het maakt mij niks uit of mensen boosten of niet, ik zal ze wel kicken van me server, maar het is hun verlies dat ze de challenges niet eerlijk kunnen doen.
Hehe ja, ik speel mw2 nu sinds release en zit nog maar aan de 673 uur :-/ Dus 1000, het kan wel, maar dan moet t toch wel flink hardcore gaanFireFoz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:27:
Iedereen die denkt ook wel 1000 uur te halen...moet je je eens voorstellen dat je dat werkt ipv Gamen à EUR 10,- per uur :x
Als we het merendeel van de tijd in Pink zijn server zitten, hoeven we ons volgens mij weinig zorgen te maken over cheaters, hackers, boosters, etc.
Tsjaah dat zou wel beter zijn inderdaad,FireFoz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:27:
Maar sommige mensen kunnen niet werken,dus die moeten iets hebben waarmee ze de tijd kunnen doden.
en Voila B.O is een hele goede remedie daarvoor.
Ging om dit plaatje:s1ck schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:52:
Ik zie hier mensen praten over het hoesje enzo, hebben jullie hem al ofzo?

Niet met het hoesje, maar de preload is al klaar.s1ck schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:52:
Ik zie hier mensen praten over het hoesje enzo, hebben jullie hem al ofzo?
Dus ja, ik heb em al
www.budgetgaming.nl voor prijsvergelijking!
Ik zat met mw2 op 600 uurtjes, en mw1 ( pc & xbox samen ) ook wel 400 denk ik. Ben wel student, en hoef niet zoveel naar school. Je moet xboxen ook als hobby zien, sommige zitten 8 uur per dag te vissen op een zondag. Andere hangen heel de dag voor de tv om voetbal te kijken, en andere volgen tien series.
Ik vul er meestal de dode uurtjes mee op, dit is dan:
- net voor het eten even een uurtje.
- voordat ik ga slapen een uurtje.
- weekend, vooral smiddags in de herst/winter.
Ik zat met mw2 op 600 uurtjes, en mw1 ( pc & xbox samen ) ook wel 400 denk ik. Ben wel student, en hoef niet zoveel naar school. Je moet xboxen ook als hobby zien, sommige zitten 8 uur per dag te vissen op een zondag. Andere hangen heel de dag voor de tv om voetbal te kijken, en andere volgen tien series.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik voor het eten 1½ uur en na het eten 2 uur maar van die uren zit ik ook vaak op tweakers,dumpert,youtube en al dat andere spulNeoMe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:05:
www.budgetgaming.nl voor prijsvergelijking!
In het weekend is het gewoon de hele dag door
-------------------------------------------------------------------------------
Ik zie zo juist dat Call of Duty Black Ops is uitverkocht op mediaoffer:
Dit product is op moment helaas niet meer te bestellen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 378733 op 03-11-2010 20:27 ]
Ik vind het bij Modern Warfare 2 zo irritant dat de voice activation zo slecht is.
Op de PS3 is dat zwaar irritant omdat delen van mijn zinnen wegvallen.
Nu zie ik in de gameplay filmpjes van Black Ops op de Xbox dat het "luidsprekericoontje" continu opstaat.
Dus hier is dan geen voice activiation, ik heb al zitten Googlen maar ik vind hier niets over, weten jullie hier iets meer over?
Nu zie ik in de gameplay filmpjes van Black Ops op de Xbox dat het "luidsprekericoontje" continu opstaat.
Dus hier is dan geen voice activiation, ik heb al zitten Googlen maar ik vind hier niets over, weten jullie hier iets meer over?
Ja het klopt dat er filmpjes zijn waar de hele tijd het luidspreker icoontje in beeld is maar dit komt omdat het op E3 of andere gameshows waren. kijk verder rond op youtube en je vind ook normale games waar dit niet zo isaarondk1 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:57:
Ik vind het bij Modern Warfare 2 zo irritant dat de voice activation zo slecht is.
Ooh jammer, dat was veel beter geweest, achja misschien dat ze het wel beter maken als bij MW2.Anoniem: 378733 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:07:
[...]
Ja het klopt dat er filmpjes zijn waar de hele tijd het luidspreker icoontje in beeld is maar dit komt omdat het op E3 of andere gameshows waren. kijk verder rond op youtube en je vind ook normale games waar dit niet zo is
Je kan hem ook voor 45 preorderen met een jaar PU erbij.Kurvers schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:45:
[...]
Waar heb jij 'm dan voor 35 ge-preordered?
denken jullie dat VAC in dit deel wel goed gaat werken?
Hoop echt dat de cheaters bij dit spel wegblijven op de PC, anders ben ik geneigd om op de ps3 te gaan spelen
Hoop echt dat de cheaters bij dit spel wegblijven op de PC, anders ben ik geneigd om op de ps3 te gaan spelen
Nu heb je natuurlijk ook admins die eventuele hackers kunenn bannenQzar schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:27:
denken jullie dat VAC in dit deel wel goed gaat werken?
Alle servers moeten gehuurd worden bij gameservers.com. Grote kans dat ze gewoon logs bijhouden van alles wat er gebeurt op ranked servers.beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:30:
[...]
Maar als je nou zorgt dat je met alleen maar vrienden op die zelf gehuurde server zit? Of je kicked alles wat je niet kent?
Ik denk dat ze van boosten niet zo'n probleem maken. Lekker boeien dat mensen graag challenges halen op de op een na trieste manier mogelijk (meest triest is rankhacken). Daar hebben andere mensen geen last van.
Zoiezo is boosten niet tegen de voorwaarden. Er zijn in MW2 volgens mij ook nooit mensen gebanned vanwege het boosten?
Maar ja, wat is nou het leuke van het halen van challenges als het geen uitdaging is...
En om al boostend bovenaan een leaderboard te komen, dan moet je bijna elke avond je vriendjes zo ver krijgen dat jij hen de hele avond mag afschieten zonder dat zij terug mogen schieten. Veel succes met zulke vriendjes vinden
[ Voor 14% gewijzigd door prutser387 op 03-11-2010 22:03 ]
Boosten op een ranked server zou wel degelijk een probleem zijn, want daardoor gaat je hele leaderboard systeem naar de knoppen. Treyarch heeft ook al meerdere keren aangegeven om er alles aan te doen om boosten tegen te gaan.
Ik heb de vraag gesteld op het forum, en de oplossing is dat ALLE matches opgenomen worden, op de server. Dus alle matches kunnen nagekeken worden. Daarnaast zouden er scripts zijn die boosten moeten opsporen, je kunt bijvoorbeeld zien dat er een iemand potje na potje 25-0 eindigt en iemand anders 0-25, dan weet je toch vaak al genoeg. Maar ook al weet je het niet zeker uit de stats alleen, dan heb je dus de video nog.
Dus boosten zit er niet meer in, ook niet op je eigen server
Ik heb de vraag gesteld op het forum, en de oplossing is dat ALLE matches opgenomen worden, op de server. Dus alle matches kunnen nagekeken worden. Daarnaast zouden er scripts zijn die boosten moeten opsporen, je kunt bijvoorbeeld zien dat er een iemand potje na potje 25-0 eindigt en iemand anders 0-25, dan weet je toch vaak al genoeg. Maar ook al weet je het niet zeker uit de stats alleen, dan heb je dus de video nog.
Dus boosten zit er niet meer in, ook niet op je eigen server
http://www.callofduty.com...p?f=71&t=303966&p=3685897There are many ways to thwart boosting. Even in the case you described.
Server side replays
All CoD BO servers, be it ranked or unranked will record each match server side. These files cannot be modified by the server renter. (however they might be accessible for download, by anyone.)
This means that at any time, Treyarch or any third party instance can review the replay and see your boosting activities.
Stat server detection scripts
If a certain player get's abnormal stats, like a couple of 11 killstreaks in a single game or over the course of a few games only to die at the 11th kill or whatever then an alarm will be raised on the stat server.
Same applies to getting only headshots etc etc...
There are other ways of detecting a group of boosters that i won't got into further details on because i don't wanna write a guide here on how to avoid detection...
Pissed off people that try to join a server for the first time getting kicked repeatedly
Public servers are supposed to be public, you cannot kick people just because they aren't in your clan/group. You can kick people to make room for your clan mates or friends but if there is room on the server and you repeatedly kick players not in your group then you are in fact engaging in the act of boosting even if that isn't your intention.
This will show in the server logs and if it's determined that you are abusing your ranked server like this you can have your server revoked without prior notice nor getting any refunds.
-----------------------
If it's proven that you did boost your clan's and your own characters they can be reset to 0 or whatever level they where before the boosting began. In severe cases (repeated offenses and so on) you can actually have your license revoked (you know the one you get when you press "i accept to the ToS/Eula") which would also mean your game is now useless. You would in effect receive a ban...
[ Voor 58% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 23:15 ]
kan iemand mij vertellen hoe ik black ops pre load?, of moet ik dan via steam pre purchasen?
steam://install/42700rjpurk schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:20:
kan iemand mij vertellen hoe ik black ops pre load?, of moet ik dan via steam pre purchasen?
Maar dat werkt alleen als je Black Ops heb ge preordered op steam.
Ik ga wel de map wasteland missen...
Hopen dat die erbij komt eventueel bij downloadbare content haha
Hopen dat die erbij komt eventueel bij downloadbare content haha
NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:12:
Ik heb de vraag gesteld op het forum, en de oplossing is dat ALLE matches opgenomen worden, op de server. Dus alle matches kunnen nagekeken worden. Daarnaast zouden er scripts zijn die boosten moeten opsporen....
[...]
If it's proven that you did boost your clan's and your own characters they can be reset to 0 or whatever level they where before the boosting began. In severe cases (repeated offenses and so on) you can actually have your license revoked (you know the one you get when you press "i accept to the ToS/Eula") which would also mean your game is now useless. You would in effect receive a ban...
[...]
Ben benieuwd hoe actief ze hier naar gaan kijken. Lijkt me vrij effectief, dat als je boost je level / stats gereset worden; is het allemaal voor niets geweest. Heerlijk.
zal ik hem gaan kopen voor xbox? ps3 of pc? (ik zou dan ook een xbox, ps3 of pc moeten kopen)
Jij snapt het. Raven Shield was wat dat betreft zo'n goede game... jammer dat er nooit een goed vervolg van is gekomen... Ik zou wel een RVS game willen op de frostbite engine ofzoBulls schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:11:
[...]
Nee ik voel me gewoon gebruikt, eerst een halfgebakken game uitbrengen die door high anticipation een flinke hit is terwijl naar langer spelen het toch tegen valt. Maar het geld is al binnen, en dan nu gewoon praktisch dezelfde game engine gebruiken met dezelfde HUD en alle OSD's. Voor wat ik gezien heb is het gewoon MW2 maar in een andere level.
Kan wezen dat ze de features wat veranderd hebben maar zolang er killstreaks en perks in zitten hoef het sowiso niet meer te spelen. Haalt de hele fun weg. -> ninja pro zonder voetstappen rond rennen, kom op zeg in zo'n tactical shooter is het juist cruciaal dat je de vijand kan horen lopen of dat je voorzichtig moet zijn m.b.t. lawaai maken. Maar nee ze maken er gewoon een unreal tournament van.
Weapon attachments zijn prima, maar dan ook beperkt. Bijvoorbeeld die HB sensor, die had je nooit moeten kunnen gebuiken met ninja perk, kijk maar hoe ze dat doen bij Ravenshield, Je hebt 1 special equipment slot, en daar kun je een HB sensor in doen òf een "HB sensor jammer" en niet allebij, zo had je nog veel meer dingen, in die zelfde slot kon je dan ook claymores doen oid.
Maargoed ik heb gewoon het idee dat MW2 met opzet crappy was gemaakt om zo nog een volgende versie mogelijk te maken die dan ook weer goed verkoopt aan de teleur gestelde mensen.
Ik denk dat het PC of XBOX word.Stef602 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:12:
zal ik hem gaan kopen voor xbox? ps3 of pc? (ik zou dan ook een xbox, ps3 of pc moeten kopen)
Bij XBOX kan je de DLC een maand eerder kopen.
Bij de PC heb je dedicated servers en dus minder lag. Je hebt ook de mogelijkheid op mods en custom maps. (waarschijnlijk in ieder geval)
De PS3 heeft eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de XBOX of de PC dus die zou ik links laten liggen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anoniem: 381149
Dedicated servers, hogere playersize, meer customization op ranked servers. Ik zou het wel wetenDanielWW2 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:31:
[...]
Ik denk dat het PC of XBOX word.
Bij XBOX kan je de DLC een maand eerder kopen.
Bij de PC heb je dedicated servers en dus minder lag. Je hebt ook de mogelijkheid op mods en custom maps. (waarschijnlijk in ieder geval)
De PS3 heeft eigenlijk geen voordelen ten opzichte van de XBOX of de PC dus die zou ik links laten liggen.
Ja maar een PC is wel veel duurder.Anoniem: 381149 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:38:
[...]
Dedicated servers, hogere playersize, meer customization op ranked servers. Ik zou het wel weten, gewoon lekker je favoriete map spelen in plaats van de loterij (MW2-style)
Ikzelf speel op de XBOX omdat ik voor geen meter kan lopen op PC.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PC , voordelen: dedicated servers,muis,mods, custom maps?Stef602 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:12:
Voor degene die SP van Black Ops willen zien, 1 t/m 10 staat al online.
http://www.gameanyone.com/game/X360/7878.html
http://www.gameanyone.com/game/X360/7878.html
Hoe zit het eigenlijk met maps voor snipers, ben die nog niet echt tegen gekomen.
Ik heb ze eigenlijk ook nog weinig gezien, maar aangezien ik van HEEL veel mensen hoor dat ze een hekel hebben aan snipers (1 shot kills waar je hem ook raakt, dat in combi met no-scopes maakte het ook wel een beetje overpowered). Ik ben blij te horen dat dit wordt generfd (ik snipe zelf veel en nog ben ik er blij om, kan je na gaan hoe erg het was). Ik hoop eigenlijk een beetje dat je nu nog maar 2~4 snipers per potje ziet (2 per team ofzo).Blik1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:12:
Hoe zit het eigenlijk met maps voor snipers, ben die nog niet echt tegen gekomen.
Kiek em goan!
Klinkt echt super het idee dat matches worden opgeslagen op de server, en dat Treyarch die in kan kijken
Nu snap ik ook waarom ze die deal hebben gesloten met Gameservers. Best slim eigelijk 
En idd, snipers kunnen mij ook gestolen worden
En idd, snipers kunnen mij ook gestolen worden
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 04-11-2010 08:25 ]
Wat heeft iedereen toch tegen snipers? Zeker op de PC waar een groot deel bijv op Wasteland met ACR's en LMG's(dat mag pas een keer generved worden) met thermal sights je het leven zuur maakt is het knap lastig. Single shot wapens doen meer damage maar zijn ook lastiger in gebruik.
Ik ben overigens erg onder de indruk van wat Treyarch heeft bedacht om boosters aan te pakken, als het nou ook nog werkt zou het een flinke prestatie zijn.
Ik ben overigens erg onder de indruk van wat Treyarch heeft bedacht om boosters aan te pakken, als het nou ook nog werkt zou het een flinke prestatie zijn.
Quickscopen en no-scopen vind ik ook onzin, maar iets meer mogelijkheden voor snipers dan dat ik nu zie zou wel leuk zijn. Ik hou wel van op een stealth-manier mijn kills halen ipv rushen
Blik1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:45:
Quickscopen en no-scopen vind ik ook onzin, maar iets meer mogelijkheden voor snipers dan dat ik nu zie zou wel leuk zijn. Ik hou wel van op een stealth-manier mijn kills halen ipv rushen
Kiek em goan!
Ninja-perk, Ghost-perk, Silencer erop. KlaarBlik1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:45:
Begrijp ik het nou goed dat je van elke server van elke match de opnames kan downloaden. Treyarch, jij, ik, me zuster, me moeder en zelfs me oma?
Er worden geen maps gemaakt, speciaal voor snipers.Blik1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:12:
In interviews is aangegeven dat de grotere maps verschillende delen hebben, waarbij een aantal delen geschikter zijn voor lange-afstand en andere delen juist voor close combat.Dus je moet in elke map gewoon zoeken naar de goeie plekken voor snipers.
Wasteland is in dat opzicht voor MW2 ook een UBERruk-map als je geen sniper bent of dat niet leuk vind.Ik vind een map als Quarry dan veel leuker omdat je daar zowel kan snipen als met een AR/SMG kan rondrennen.
Treyarch ja, server admin, ja. De rest nee. Lijkt mij.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:00:
Begrijp ik het nou goed dat je van elke server van elke match de opnames kan downloaden. Treyarch, jij, ik, me zuster, me moeder en zelfs me oma?
beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:00:
Zoals ik het lees: ja inderdaadServer side replays
All CoD BO servers, be it ranked or unranked will record each match server side. These files cannot be modified by the server renter. (however they might be accessible for download, by anyone.)
This means that at any time, Treyarch or any third party instance can review the replay and see your boosting activities.
Weer eens wat anders dan je schoolrapport aan je oma laten zien
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Enorm gaaf dat je van iedereen match-files kan downloaden. Lijkt me dat ze dat net als Starcraft 2 doen en de bestanden klein houden.
Neem aan dat je dan gewoon vanaf de server die files kan downloaden?
Overigens, wat ik tot nu toe heb gespeeld aan singleplayer is het echt zwaar briljant! Nog geen moment verveeld, zeer boeiende verhaallijn!
Neem aan dat je dan gewoon vanaf de server die files kan downloaden?
Overigens, wat ik tot nu toe heb gespeeld aan singleplayer is het echt zwaar briljant! Nog geen moment verveeld, zeer boeiende verhaallijn!
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Elk gewonnen potje een euro?steveman schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:11:
[...]
[...]
Zoals ik het lees: ja inderdaad![]()
Weer eens wat anders dan je schoolrapport aan je oma laten zien
Ik vermoed dat de filmpjes alleen binnen BO af te spelen zijn. Ofterwel, niet de beelden worden opgeslagen, maar alle gebeurtenissen(wat qua diskopslag goedkoper is).
o mijn god, weer die lelijke golden guns? Weer lekker gaan irriteren aan die mensen die met golden guns lopen en er constant over op liggen te scheppen, wordt weer geweldig

Kiek em goan!
Golden Camo's heb je volgens mij alleen als je Prestige gaat of een bepaald Prestige level bent. Niks speciaals dus.Daarbij wil ik best rondlopen met Akimbo M1911's in Golden Camo's
Ja goed, ben ik het wel mee eens. Derail en Estate zijn goede sniper-mappen maar ook meteen goed voor close-combat. Het close-combat gedeelte in Wasteland is erg klein. Ik hoop in ieder geval dat die mogelijkheden er zijnprutser387 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:01:
[...]
Er worden geen maps gemaakt, speciaal voor snipers.
In interviews is aangegeven dat de grotere maps verschillende delen hebben, waarbij een aantal delen geschikter zijn voor lange-afstand en andere delen juist voor close combat.Dus je moet in elke map gewoon zoeken naar de goeie plekken voor snipers.
Wasteland is in dat opzicht voor MW2 ook een UBERruk-map als je geen sniper bent of dat niet leuk vind.Ik vind een map als Quarry dan veel leuker omdat je daar zowel kan snipen als met een AR/SMG kan rondrennen.
Dit topic is gesloten.