Lijkt me niet omdat het via steam gaat he. Het idee van steam is dat je het overal zou kunnen downloaden en spelen, dus als je bij een vriend wil spelen zou je daar het spel kunnen downloaden en gewoon spelen (toch??), en dan heb je dus ook geen cd. MW2 heb ik ook geen DVD nodig om de MP te spelen (wel met DVD geinstalleerd, niet via steam gekocht), maar misschien wel voor de SP dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd (die had ik op de xbox al 3 keer uitgespeeld). Bij CoD4 had je ook geen DVD nodig om MP te doen (wel voor SP) dus dat weet ik zo niet...
Ik bedenk me trouwens net dat ik ook geen dvd-drive heb, hahaha. Nou ja, hij zit er wel in, maar is niet aangesloten omdat ik te weinig stroomkabels had

. Kan wel even de kast openen en m'n tweede HDD loskoppelen, dan spel installeren, kast weer openen en tweede HDD weer aansluiten
Ik heb trouwens gepreorderd omdat ik hem toch niet maandag nacht meteen ga spelen en dinsdag gewoon de hele dag naar de uni moet, dus ik kan toch pas 's avonds spelen en dan hoop ik hem toch al binnen te hebben... En ik heb em voor 35 euro. Normaal zou ik ook niet naar 10 euro meer of minder kijken (waarschijnlijk speel ik het spel tot er weer een nieuwe CoD komt dus ja...), maar 35 euro of 60 euro is wel even een verschil.
[Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 18:42]