[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 56.248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

In Gouda is de gameplayer om 0:00 open.eigenlijk moet ik dat niet zeggen,want dan staat er zo meteen een nog langere rij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
reemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:12:
[...]

Met PB kon dit vroeger, ik weet niet of VAC dit kan. Ik weet nog wel dat een admin met PB shot een mooie uitdraai van de video output maakte.
Ik weet wat je bedoelt ja, maar volgens mij was ook dat geen 100% weergave van het scherm. Maar zo wel, tegenwoordig werkt het anders, ze misbruiken de windows aero feature om dingen op het spel scherm te tekenen, en dat kun je echt onmogelijk onderscheppen. Dat is zo goed als equivalent aan stickertjes op je scherm plakken :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar lijkt me wel leuk als iedereen morgen zijn 1ste multiplayer pot uitslag hier neer zet morgen. ben ik wel benieuwd naar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-05 19:53
Rizendoekie schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:29:
Gekocht via steam, gedownload, en nu zit het daar, op mijn schijf. reaaaaally annoying.

Ah ja, nog effe wachten;)
Internet uit, datum verzetten en gaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:51
Heb hem net toch nog maar gepre-ordered. Vond Cod 5 een te goede game en heb een nieuwe Arcade Shooter nodig, waarin ik lekker kan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Nemen mensen hier eigenlijk de dagen nadat Black Ops uitkomt vrij?

spoiler:
Dat zou ik best wel zielig vinden tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djmaddox schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:43:

spoiler:
Ik weet dat ik een thuisstudie volg en even vorige week een paar hoofdstukken extra heb gemaakt, zodat ik komende 2 weken lekker kan gamen.

O ja
spoiler:
Ik vind het dan best wel zielig dat jij dan weer zo'n comment plaatst. :? ieder zijn eigen ding toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

Helaas kan ik niet vrij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021

spoiler:
Best wel zielig zijn de mensen die dat soort nutteloze opmerkingen maken.
Net of het een verschil maakt voor jou of er mensen zijn die er meer tijd aan zullen besteden of niet.
Waarschijnlijk gewoon jaloezie.

Anyway, night release in Rotterdam maar even langs gaan morgen, dat soort events zijn altijd wel leuk om langs te gaan als je de tijd hebt, goede sfeer :).

Nog even wachten mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Waarom zou dat zielig zijn dan?
Zoals Just_jan als zei, ieder zijn ding toch? Als je graag games speelt en je kijkt erg naar deze titel uit kan ik me voorstellen dat je graag een dagje vrij neemt om alles te gaan verkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Bron schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:56:
[...]

Best wel zielig zijn de mensen die dat soort nutteloze opmerkingen maken.
Net of het een verschil maakt voor jou of er mensen zijn die er meer tijd aan zullen besteden of niet.
Waarschijnlijk gewoon jaloezie.
Jazeker, ik ben heel jaloers op mensen die een game spelen.
Ik vind het gewoon raar als je vrijneemt van je werk op een game te spelen, dat kan je toch ook gewoon na je werk doen? Ik vind het juist leuker om te moeten wachten want dan is het leuker al ga je het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

spoiler:
jazeker want heb geen leven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

NickThissen schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:31:
[...]

Ik weet wat je bedoelt ja, maar volgens mij was ook dat geen 100% weergave van het scherm. Maar zo wel, tegenwoordig werkt het anders, ze misbruiken de windows aero feature om dingen op het spel scherm te tekenen, en dat kun je echt onmogelijk onderscheppen. Dat is zo goed als equivalent aan stickertjes op je scherm plakken :+
De PB client maakte om de zoveel tijd screenshots van de speler en dit werd serverside opgeslagen. Of dat nu met aero ook zo werkt weet ik niet.

Hier een mooi voorbeeld uit cod4: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-8c80134a-vb194954.html

[ Voor 12% gewijzigd door Frentik op 08-11-2010 01:16 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"This game will unlock in approximately 1 day and 0 hours"
De laatste loodjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Djmaddox schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:58:
[...]

Jazeker, ik ben heel jaloers op mensen die een game spelen.
Ik vind het gewoon raar als je vrijneemt van je werk op een game te spelen, dat kan je toch ook gewoon na je werk doen? Ik vind het juist leuker om te moeten wachten want dan is het leuker al ga je het spelen.
Dat is best leuk voor je, maar waarom maak je dan zo'n nutteloos comment?
Iedereen moet doen wat die wilt. Dat jij het nou leuker vind om te wachten, so be it. maar ga andere mensen niet "zielig" noemen omdat hun het spel blijkbaar liever spelen dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Bron schreef op maandag 08 november 2010 @ 01:09:
[...]

Iedereen moet doen wat die wilt. Dat jij het nou leuker vind om te wachten, so be it. maar ga andere mensen niet "zielig" noemen omdat hun het spel blijkbaar liever spelen dan jij.
Och, ik zal voortaan niet meer mn mening uiten als iedereen zich zo defensief voelt.

EDIT:

Bij hoeveel kills krijg je een DeathMachine(aka minigun)?

[ Voor 7% gewijzigd door Djmaddox op 08-11-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
t1mmy schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:34:
[...]

Internet uit, datum verzetten en gaan? :P
werkt deze methode?
want dan ga ik morgen al de singlplayer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 19:27

DefLite

Why so serious?

spoiler:
Har har wat grappig....

Nee ik neem geen vrij, ik ga het fulltime voor mijn werk spelen de komende dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-03 14:23
rjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 01:23:
[...]

werkt deze methode?
want dan ga ik morgen al de singlplayer spelen
Haha nope, dat zou te makkelijk zijn he?

Pas als centraal een 'signaaltje' wordt gegeven vanaf de Steam servers kan je het spelen. Datum op je eigen pc heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 23:33

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Vandaag @ 00:00 Ga ik mijn spel ophalen bij game mania

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op maandag 08 november 2010 @ 01:02:
[...]

De PB client maakte om de zoveel tijd screenshots van de speler en dit werd serverside opgeslagen. Of dat nu met aero ook zo werkt weet ik niet.

Hier een mooi voorbeeld uit cod4: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-8c80134a-vb194954.html
Toch is dat wel het ultieme "BUSTED!!".

Vandaag lekker werken, als ik thuis kom duik ik na het eten weer voor 5 a 6 uurtjes mijn bed in zodat ik vannacht er tegenaan kan. Duimen dat de unlock volgens planning verloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frentik schreef op maandag 08 november 2010 @ 01:02:
[...]

Dan ben je ook wel mooi een half gare hacker dat je dat niet eens uitzet met een hack ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:44

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Bron schreef op maandag 08 november 2010 @ 01:09:
[...]

Het is toch ook een mening! die mogen we uiten hier in Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Is er al iemand die een 24/7 kan maken voor GoT als BlackOps uit is ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 16:40

spoiler:
Ja ik ben dinsdag vrij 8)7 en game vanaf vanacht tot dinsdag nacht. het is dat ik woensdag moet werken, anders had ik er een 24 uurs marathon van gemaakt met me matti's. :'(

Ben ik dan triest? Ik vind van niet, maar me vrouwtje denkt van wel.. :P :P :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Sommige mensen is hun hobby is toch bijvoorbeeld zeevissen, en daar trek je toch ook een paar dagen voor uit en neem je toch ook voor van vrij op je werk. Dus waarom niet voor een game als gamen je hobby is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Ben toevallig de 2 dagen na de release vrij!
Ikzelf zou nooit vrijnemen voor een game, maar ik kan zeker begrijpen dat er fanatieke(re) mensen zijn die dat wel doen, ieder z'n ding toch?

Morgenmiddag na rijlessen richting de stad, heb d'r wel zin aan! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 13-05 14:00
Djmaddox schreef op maandag 08 november 2010 @ 01:16:
[...]

Bij hoeveel kills krijg je een DeathMachine(aka minigun)?
Bij 4 kills en dan hopen dat hij in je care package zit. Minigun is geen eigen killstreak.

Je kan hem alleen krijgen bij Sharpshooter-wager match (random gun switch per 45 sec) of uit een care package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Hierbij de info over wat je krijgt bij elke prestige 1 t/m 15

spoiler:
Prestige 1 Prestige Leaderboard, Custom Class 6
Prestige 3 Custom Class 7
Prestige 5 Custom Class 8
Prestige 7 Custom Class 9
Prestige 9 Custom Class 10
Prestige 11 Face Tattoos
Prestige 13 Clan Tag Colors
Prestige 14 Golden Camo
Prestige 15 Prestige Playlists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zover ga ik dus echt niet de prestige in heh, heb ook nog een "leven" naast COD :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prestige #15 zie ik toch wel wat in :9 alleen spelen met de pro's (Mits er geen Jtag lobbies meer zijn).
Maar IDD, eer ik dat ga bereiken zitten we alweer bij CoD8:Future warfar :P .

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2010 08:10 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, het prestigen duurt niet langer als in MW2, dus opzich moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In MW2 zit ik ook pas net aan de P2 level 70. Maar ik moet wel zeggen dat ik er amper 4 dagen (102u) op heb zitten spelen :X... CoD4 wel een stuk meer (in een stuk kortere tijd) dus ik hoop dat BO mij weer net zo gaat vermaken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Voor prestige 15 hoef je geen pro te zijn hoor, alleen maar ontiegelijk veel hebben gespeeld ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik heb gister een key gekocht bij een 3rd party. Die key krijg ik vannacht, maar kan ik ergens op Steam al de installatiefiles van te voren downloaden? Zodat ik niet eerst hoef te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:13:
Voor prestige 15 hoef je geen pro te zijn hoor, alleen maar ontiegelijk veel hebben gespeeld ;)
Ja OK, maar ik neem wel aan dat het percentage goede spelers ~ P15 een stuk hoger ligt als <P1 :P.
Ik schat op zo'n 20% goede spelers in normale lobbies (Goede spelers dus: DIe niet schreeuwen/flippen als ze doodgaan of als het ze tegenzit, en 9/10x een K/D hoger als 1.0 hebben) en 70% op de hogere Prestige niveaus.

(Nogmaals: Mits er geen jTag lobbies zijn.. Anders heb je van die blagen die zich eruit kopen voor 15 euro en dan instant P15 zijn).

Ik hoop echt dat Treyarch mensen gewoon knetterhard Reset als ze plotseling meer XP krijgen als mogelijk is.
Drawer schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:13:
Ik heb gister een key gekocht bij een 3rd party. Die key krijg ik vannacht, maar kan ik ergens op Steam al de installatiefiles van te voren downloaden? Zodat ik niet eerst hoef te wachten?
Pre-Load. Maar ik weet niet of dit kan als je hem op steam niet gekocht hebt :X.

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ben bang dat ze sudden highrankers niet kunnen bannen of hun rank afnemen dat is ook bijna niet te checken denk ik met zo veel spelers (je hebt het over miljoenen alleen de eerst avond al heh!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Niet zo slim om een key te kopen zonder dat je weet of je deze wel ergens mee werkend kan krijgen.
Donnie schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:29:
Ben bang dat ze sudden highrankers niet kunnen bannen of hun rank afnemen dat is ook bijna niet te checken denk ik met zo veel spelers (je hebt het over miljoenen alleen de eerst avond al heh!)
Ik denk niet dat Treyarch alles handmatig moet controleren. Ik denk dat ze tools gebruiken om te achterhalen of iemand cheat of niet. Daarna pas komen er mensen aan te pas.

Anders kan je moeilijk controle over de servers houden.

[ Voor 40% gewijzigd door Relief2009 op 08-11-2010 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Relief2009 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:30:
[...]

Niet zo slim om een key te kopen zonder dat je weet of je deze wel ergens mee werkend kan krijgen.
Heb al tientallen keys van deze zaak, ook voor Steam-games en werken altijd en scheelt zo 20 euro in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Nee dat gaat niet, je moet hem op Steam hebben gekocht wil je pre-loaden. Ik weet ook niet hoe je op deze manier legaal aan het spel kan komen, aangezien je nergens BO legaal kunt downloaden. Of mis ik iets?

*edit: Ik mis iets, je kunt bij Steam gewoon een key toevoegen. Nu weet ik ook niet of wat ik hierboven zei ook waar was. Gewoon uitproberen zou ik zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 08-11-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:02:

spoiler:
Prestige 11 Face Tattoos
Prestige 14 Golden Camo
Hmmm, prestige wordt wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 17:18
zo heb een ps3 besteld + cod bo, nu nog wachten tot het morgen binnenkomt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Drawer schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:32:
[...]

Heb al tientallen keys van deze zaak, ook voor Steam-games en werken altijd en scheelt zo 20 euro in de prijs.
Als het een steamkey is die voorgaande keren goed heeft gewerkt, dan zou het deze keer toch ook gwn moeten werken?

BO werkt alleen via Steam. Ook de DVD-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Relief2009 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:38:
[...]

Als het een Steam Key is die voorgaande keren goed hebben gewerkt, dan zou het deze keer toch ook gwn moeten werken?

BO werkt alleen via Steam. Ook de DVD-versie.
Ja, waarom heb je het dan over 'niet slim'? Ik zeg toch ook niet dat het niet werkt? Ik vroeg me alleen af of ik heb dan ook al van te voren kon downloaden, zonder key. Maar dit blijkt niet het geval te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zo, ik ga het vandaag wel even proberen bij de lokale gamestore (in een dorp in de middle of nowhere ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:29:
Als iemand binnen 10u van starten 15p is. Klopt er iets niet 8)7 .
Als er iemand binnen enkele minuten van P3 L1, naar P4 gaat. Klopt er iets niet 8)7 .
Ect ect, lijkt mij niet heel lastig te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Drawer schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:42:
[...]

Ja, waarom heb je het dan over 'niet slim'? Ik zeg toch ook niet dat het niet werkt? Ik vroeg me alleen af of ik heb dan ook al van te voren kon downloaden, zonder key. Maar dit blijkt niet het geval te zijn...
Moet ik op de grond vallen en je smeken voor vergiffenis? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
shoombak schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:43:
Zo, ik ga het vandaag wel even proberen bij de lokale gamestore (in een dorp in de middle of nowhere ;) )
Doe geen moeite, je kan 'm pas morgen installeren om 01.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 15:01
Ik ben benieuwd of er op de website ook weer net als bij WaW zoveel stats beschikbaar komen en game verslagen etc... oh, en een iPhone app (die WaW ook had) met compare functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:44:
[...]

Daar heb je het dus mis :> . Hij kan pas online spelen vanaf 01:00. Offline kan hij doen wat hij wil tot die tijd.

Heb hem zelf ook al voor de x360 *O* . Alleen is een vriend van mij banned geweest (voor een week) toen hij MW2 twee dagen van tevoren online speelde. Dus ik ben er nogal huiverig op.. Heb ik hem als een van de eerste van NL }) , word ik banned voor een week en kan ik het alsnog niet spelen :F . Ik wacht lekker tot Maandagavond.

Al wel wat splitscreen geprobeerd :) . Speelt lekker, en quickscoping zoals men in MW2 kent = Dood. Quickscoping zoals in CoD4 (Dragshotting) = Werkend.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
rgras schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:44:
[...]

Xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
D4NG3R schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:13:
In MW2 zit ik ook pas net aan de P2 level 70. Maar ik moet wel zeggen dat ik er amper 4 dagen (102u) op heb zitten spelen :X... CoD4 wel een stuk meer (in een stuk kortere tijd) dus ik hoop dat BO mij weer net zo gaat vermaken :) .
Qua prestigen zou het nu een stuk sneller moeten gaan dan in MW2.

Bij MW2 ging het namelijk tot level 70 i.p.v. level 50. En omdat je voor elk level meer punten moest halen, duurt van level 50 naar 70 net zo lang als 2 keer naar level 50 gaan.

http://www.mlwgames.com/mw2exp/experience-chart

Totaal exp om in MW2 level 50 te bereiken: 1.123.700
Totaal exp om in MW2 level 70 te bereiken: 2.434.700

Dus als je in MW2 prestige 2 level 70 was, dan ben je in Black Ops al Prestige 4 level 50.

Disclaimer: Bovenstaande op basis van gelijkblijvend aantal exp per level. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend

[ Voor 7% gewijzigd door prutser387 op 08-11-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik schat dat het ~ 1.500.000 XP gaat kosten per prestige. Bedenk je wel dat er 5 prestige levels meer zijn he! Uiteindelijk zal het net zo lang duren om de hoogste prestige te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
D4NG3R schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:48:
[...]

Daar heb je het dus mis :> . Hij kan pas online spelen vanaf 01:00. Offline kan hij doen wat hij wil tot die tijd.
Ook voor 'offline' moet je verbinding hebben met internet + inloggen op steam + geauthenticeerd worden door steam. Anders kan je het spel niet installeren.

Dus zelfs als je alleen maar single player gaat spelen, dan weet steam toch dat jij te vroeg bent vertrokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan geen SP of MP spelen voor Steam de game unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Heeft iemand hem al in de winkels zien liggen?
De mediamarkten, saturns, gamestore's en speelgoedwinkels?

Ik hoor het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Doe geen moeite. Vrijwel alle winkels hebben een nachtlaunch dus die leggen 'm vandaag echt niet in de winkels want dan helpen ze hun dure nachtlaunches om zeep.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Behalve kleinere zaken dus juist daar heb je kans hem eind van de dag mee te kunnen krijgen. Dat ga ik dus ook proberen. Dynabyte en FRS hierzo heeft geen nightlaunch bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blegh, Xbox360 en PS3 gebruikers die de game hebben, zitten zeker al 1 á 2 dagen online te spelen. Bij de PS3 moet je gewoon je systeemtaal op Frans zetten en dan kan je online...

Ik heb nog geen mailtje ontvangen van Mediaoffer dat ze hem hebben verzonden.

[ Voor 18% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15:24
Anoniem: 234657 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:59:
Heeft iemand hem al in de winkels zien liggen?
De mediamarkten, saturns, gamestore's en speelgoedwinkels?

Ik hoor het graag :D
Zaterdagochtend zag ik 'm al achter de toonbank liggen bij de FRS, maar kreeg het inderdaad met geen mogelijkheid mee. Dit terwijl ik de eigenaar toch goed ken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Volgens mij is er geen enkele nachtlaunch in Utrecht? Enkel gamemania in Zeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip: Meestal 's avonds rond sluitingstijd (6 - 8u) doen gamezaken er niet moeilijk over om een spel wat de volgende dag (officieel) pas uit komt weg te geven. Als ik een spel niet pre-order doe ik dat meestal wel gewoon ff. Eventjes langs gaan, en dan maar vingers kruisen en hopen dat ik hem mee krijg :9 .

De eigenaar van de gameboer hier ging deze week op vakantie. Heb zaterdag gewoon gevraagt of ik een kopie kon krijgen :) . Was geen probleem (Ben vaste klant + Ik ken hem erg goed) .

Koste me 50 euro, das 2 euro meer als bij Mediaoffer waar ik hem eerst besteld had.. Dat kleine verschil doet het hem er voor mij niet op :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik snap niet waarom jullie nou perse het spel voor de release datum al proberen te krijgen. Het heeft geen nut, Steam geeft het spel pas vanavond om 00:00 uur vrij(en met een beetje pech nog wat later). Tot die tijd kan je alleen naar de DVD staren, en meer niet...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He Jammer, ik ga het toch straks na mn werk ns proberen bij de bartsmit bij mij om de hoek, wellicht dat zij hem al verkopen, maar ik ga ervanuit dat ik met lege handen mn appartement weer ga betreden.

Echt irritant dat er zo moeilijk word gedaan over launches tegenwoordig, een sale is toch een sale wat maakt het nou uit dat het 7 uur voor 00:00 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Laatst online: 04-09-2024
Jackal131 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:13:
[...]

Zaterdagochtend zag ik 'm al achter de toonbank liggen bij de FRS, maar kreeg het inderdaad met geen mogelijkheid mee. Dit terwijl ik de eigenaar toch goed ken.
Winkels komen misschien in de problemen als ze ze eerder verkopen, denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat dacht je van Xbox360 en PS3 gamers?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:16:
Ik snap niet waarom jullie nou perse het spel voor de release datum al proberen te krijgen. Het heeft geen nut, Steam geeft het spel pas vanavond om 00:00 uur vrij(en met een beetje pech nog wat later). Tot die tijd kan je alleen naar de DVD staren, en meer niet...
Omdat niet iedereen het spel voor de PC koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om maar te zwijgen over kinect, al die amerikanen die mogen al ermee rommelen, ik wil dat ook, waarom moeten wij zo nodig tot woensdag wachten terwijl alle winkels ze al achter hebben liggen ( ik weet het uit ervaring, vrienden van mijn werken bij de mm en frs.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Sagaris schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:19:
[...]

Omdat niet iedereen het spel voor de PC koopt?
Als je op de xbox(of ps3) het spel voor de release dag speelt maak je kans op een ban.

Of ga je voor de WII ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:16:
Xbox-360/PS3 hebben geen lock, maar bannen/resetten mogelijk wel mensen die al MP hebben gespeeld voor de release datum.
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:21:
[...]

Als je op de xbox(of ps3) het spel voor de release dag speelt maak je kans op een ban.

Of ga je voor de WII ?
Valt mee, mensen die het 24H van tevoren spelen worden eigenlijk nooit gebanned.. Mensen die het een week van tevoren al spelen vaak wel :9 .

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 17:35
Als ik nou zo'n key via G2play.net koop , kan ik de game dan ook alvast pre-loaden ?
ik vind de steam prijs van 59,99 echt te duur namelijk !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15:24
Rizendoekie schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:18:
[...]

Winkels komen misschien in de problemen als ze ze eerder verkopen, denk ik :?
Dat was wel het argument...

Met dit soort grote releases nemen ze meestal geen risico's. Met kleinere releases doen ze over het algemeen niet zo moeilijk.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:48:
[...]

Heb hem zelf ook al voor de x360 *O* . Alleen is een vriend van mij banned geweest (voor een week) toen hij MW2 twee dagen van tevoren online speelde. Dus ik ben er nogal huiverig op.. Heb ik hem als een van de eerste van NL }) , word ik banned voor een week en kan ik het alsnog niet spelen :F . Ik wacht lekker tot Maandagavond.

Al wel wat splitscreen geprobeerd :) . Speelt lekker, en quickscoping zoals men in MW2 kent = Dood. Quickscoping zoals in CoD4 (Dragshotting) = Werkend.
Daar heb je het dus mis :> . Zoals enkelen hierboven al gezegd hebben kan je de PC versie pas spelen morgen om 01.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
ProCeela schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:28:
Als ik nou zo'n key via G2play.net koop , kan ik de game dan ook alvast pre-loaden ?
ik vind de steam prijs van 59,99 echt te duur namelijk !
Volgens mij niet, je moet hem bij steam kopen om te kunnen pre-loaden ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK OK :P , laten we de pc versie vallen, wie heeft de xbox 360 versie reeds in de winkelschappen zien liggen of gaat vandaag hunten?

En is zo vrij om dat hier te melden :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Boeit me niet :P en

@rgras, hij zei ook dat hij hem voor xbox360 heeft ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:32:
[...]

Daar heb je het dus mis :> . Zoals enkelen hierboven al gezegd hebben kan je de PC versie pas spelen morgen om 01.00.
Consoles. Singleplayer is volgens de officiele guidelines van Microsoft gewoon toegestaan voor de releasedate. Hoe het met de PS3 zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:36
prutser387 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:02:

spoiler:
Prestige 11 Face Tattoos
Prestige 14 Golden Camo
spoiler:
Gouden camo :? Wat heb je daar nou weer aan? :P
Anoniem: 234657 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:34:
OK OK :P , laten we de pc versie vallen, wie heeft de xbox 360 versie reeds in de winkelschappen zien liggen of gaat vandaag hunten?

En is zo vrij om dat hier te melden :)?
Zag zaterdag al iemand uit mijn friendslist Domination spelen. Hij had het gekocht bij een Musicstore/House in Zoetermeer.

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2010 09:40 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Rivanov schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:02:
Doe geen moeite. Vrijwel alle winkels hebben een nachtlaunch dus die leggen 'm vandaag echt niet in de winkels want dan helpen ze hun dure nachtlaunches om zeep.
Vrijwel alle winkels? Dat valt wel een beetje mee. Lokale en kleine gameshops kunnen BO misschien eerder verkopen...

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En die kunnen direct sluiten als ze de boete aan hun broek krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:39:
[...]

spoiler:
Status :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Je hebt niet echt opgelet he de afgelopen dagen?

Dat is precies wat dus mogelijk is.

Tevens, VAC is een goed systeem, maar alleen icm server admins.
In MW2 was het slecht geïmplementeerd en zonder de admins ging het mis.
Ik zou wel willen weten wat er dan verandert is aan VAC?
Ik weet wat je bedoelt ja, maar volgens mij was ook dat geen 100% weergave van het scherm. Maar zo wel, tegenwoordig werkt het anders, ze misbruiken de windows aero feature om dingen op het spel scherm te tekenen, en dat kun je echt onmogelijk onderscheppen. Dat is zo goed als equivalent aan stickertjes op je scherm plakken
Wat dacht je van een soort teamviewer achtig iets? Die print wel de letterlijke output op je monitor... Dat kan gewoon in de EULA, dan moeten de hackers maar agree-en dat hun scherm wordt gemonitord.

Over het algemeen wordt er echt te weinig gedaan tegen cheating op de PC. Maar ja, ze zien de PC ook als die-ing market en op consoles wordt niet gehacked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:38:
[...]

Consoles. Singleplayer is volgens de officiele guidelines van Microsoft gewoon toegestaan voor de releasedate. Hoe het met de PS3 zit weet ik niet.
En ik heb het over de PC versie, die is geshipped zonder .exe. Deze wordt gedownload van steam zodra je na 01.00 je dvd in je pc drukt. Dus tot die tijd kan je er helemaal niets mee doen.

[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 08-11-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:39:
[...]

spoiler:

[...]

Zag zaterdag al iemand uit mijn friendslist Domination spelen. Hij had het gekocht bij een Musicstore/House in Zoetermeer.
Hmm zaterdag al, dat is rap, ik woon helaas niet in de buurt van zoetermeer.
Ik woon in dat andere "land" daar onder de rivieren (brabant) :P.

Wellicht dat daar iemand een kijkje kan gaan nemen, ik zit heir nog tot 17:00 op mn stoel te hupsen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Idem hier. Maar een vriend van mij is vandaag vrij en staat op standby. :+

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 11-06 11:36
Hey kijk servers.

http://twitpic.com/34zzc9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice!:D

Mediaoffer!
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden €39,95
:D

[ Voor 102% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Netjes, maar zouden deze 6848 servers alleen al van Treyarch zijn?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:36
Lijkt me toch niet praktisch, als Koperen Knul door het grijs/groen/bruin rondrennen :P
Anoniem: 234657 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:47:
[...]

Hmm zaterdag al, dat is rap, ik woon helaas niet in de buurt van zoetermeer.
Ik woon in dat andere "land" daar onder de rivieren (brabant) :P.

Wellicht dat daar iemand een kijkje kan gaan nemen, ik zit heir nog tot 17:00 op mn stoel te hupsen. -O-
Ik ben pas thuis om half zeven/zeven uur. Maar daarna ga ik eerst sporten, eten, nog wat MoH spelen en dan pas richting de Intertoys :P
Die paar uurtjes maken me dan ook niet zoveel uit en ik bespaar liever een tientje (Hollander he :P )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:56
vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:53:

Mediaoffer!
waarom jij wel en ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
En ja hoor, ook hier.

1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 00:33
Ik ben net begonnen aan mijn toets week op school dus dan kan ik morgen maar heel even spelen en dan moet ik weer leren :(
maar vanaf vrijdag middag kan ik los gaan en dat wordt een weekendje met weinig slaap:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13:59
vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:53:

Mediaoffer!
Vaag ik heb nog niks ontvangen van media offer.
Wanneer had jij hem besteld ?

Ik 7 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is echt niet nodig om zo snel een nieuwe aan te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86212

Vaag ik heb nog niks ontvangen van media offer.
Wanneer had jij hem besteld ?

Ik 7 oktober
Ik heb zelf ook (nog) niets ontvangen via de mail, maar het staat (bij mij iig) in m'n bestelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Ik ga het vandaag proberen bij Music Store en Intertoys (PC).
Als ik hem meekrijg kan ik hem morgenvroeg voor werk installeren en 1 a 2 potjes spelen voor werktijd.
Dan gaat de wekker maar een keer om 6 uur ofzo :P
Een nachtlaunch bijwonen lijkt me vet, maar dan verschijn ik als een zombie op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.