[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
reemprive schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:46:
Als je een VAC ban krijgt is alleen het spel waarvoor je bent gebanned en de andere spelen met dezelfde engine onspeelbaar(ik spreek helaas uit ervaring).
Pinkie is een ex-cheater?? :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:02

aex351

I am the one

Anoniem: 307805 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:41:
Wat is hier een nadeel van dan? En terecht zou ik zeggen
Nadeel is dat al je spellen niet meer bruikbaar zijn op VAC servers. Mocht je dus per ongeluk gebanned worden, kan gebeuren lijkt me, dan heb je niets meer aan al je account. Op de non VAC spellen na. En verder ben ik tegen cheaten, maar om nou een complete account onbruikbaar te maken lijkt me iets wat te ver gaan. Er kan voor een paar honderd euro aan spellen gekoppeld zijn aan een account en een spel van 1 euro kan dat onklaar maken.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 06:21
beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:49:
[...]

Pinkie is een ex-cheater?? :P
Hou op zeg, zie hier: Ban MW2(vervolg)

Ik heb hem via Steam aangeschaft, laadtijd een half uurtje. Ook al wil ik Valve niet spekken, als ik 's nachts niet in de rij hoef te staan dan doe ik dat liever niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
TeGek schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:23:
[...]

Het zijn geen standaard bots, het is zo ver ik weet een horde mode waar enemies blijven komen, dus zombie mode maar dan met enemies met iets betere AI en wapens ;)
Waar heb je dit gelezen?

Ik heb de volgende link als achtergrond voor mijn informatie

http://www.callofduty.com/intel/360?path=intel/360

Hierin staat
Welcome to the new Combat Training mode, soldiers. Strengthen your skills in Free-For-All or Team Deathmatch on any multiplayer map against a full set of Practice Dummies. Practice alone or train with other players online.
Dus gewoon multiplayer maar dan met mensen vs bots. Je hebt hier een losse experience, levels, cod-points-systeem. Dus het is logischer dat het op eenzelfde manier werkt als de 'online' multiplayer.

[ Voor 9% gewijzigd door prutser387 op 03-11-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb verschillende filmpjes gezien waarin inderdaad gewoon wordt aangegeven dat combat training gewoon multiplayer tegen bots is, dus ik ben ook zeer benieuwd naar de bron van TeGek. Het heet niet voor niets "training".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Als die bots maar geen wallhack hebben ofzo :|

:+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

aex351 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:02:
[...]

Nadeel is dat al je spellen niet meer bruikbaar zijn op VAC servers. Mocht je dus per ongeluk gebanned worden, kan gebeuren lijkt me, dan heb je niets meer aan al je account. Op de non VAC spellen na. En verder ben ik tegen cheaten, maar om nou een complete account onbruikbaar te maken lijkt me iets wat te ver gaan. Er kan voor een paar honderd euro aan spellen gekoppeld zijn aan een account en een spel van 1 euro kan dat onklaar maken.
Dus niet cheaten. Ik heb hier geen medelijden mee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Anoniem: 307805 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:26:
[...]

Dus niet cheaten. Ik heb hier geen medelijden mee hoor
Als VAC foutloos was zou ik je gelijk geven. Alleen is het blijkbaar niet het geval, ik ben niet de enige waarbij dit is voorgekomen en ik heb alles onderzocht maar er is met geen mogelijkheid iets wat een VAC ban kan hebben getriggered behalve een fout in hun software. En dan is een account van een paar honderd euro afpakken nogal rigoureus en zal het zeker rechtszaken gaan opleveren(die Valve overigens met geen mogelijkheid kan winnen).

Nog even een waarschuwing voor de Pre Loaders op Steam: In het lijstje van achievements staan een aantal spoilers. Niet kijken dus als je een singleplayer fanaat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VAC is IDD niet feilloos, het is een goed systeem. Maar valve moet niet direct zeggen "VAC kijkt naar het geheugen en is dus feilloos!" nee... Zo was mijn MW2 banned van MP.. Maar na twee weken kreeg ik een excuusmail, en een gratis code voor L4D2.* Oh... dus ik had toch gelijk :z .

Heb mn account aan een vriend gegeven (Stond alleen MW2 op dus) en heb die code lekker op een gloednieuw account gebruikt.

Edit: * Net als 10,000 andere mensen trouwens. Ik had IIG bewijs in de vorm van een FRAPS filmpje wat ik aan het opnemen was.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 10:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:04
[...]

Lees / inpeper ik dit nu goed?
Als je geband bent op 1 spel, kan je dus totaal geen spellen waar VAC bij zit meer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Je overtreed toch de regels van de service in zijn algemeenheid, niet alleen van dat ene spel? Wat dat betreft lijkt me dat dus een juiste beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjeerdtq schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:39:
[...]

Lees / inpeper ik dit nu goed?
Als je geband bent op 1 spel, kan je dus totaal geen spellen waar VAC bij zit meer spelen?
Alles van dezelfde engine ja. Dus als jij bijv:
CoD4
WaW
MW2
hebt, en je word banned op 1 van de 3, kan je geen enkele meer online spelen :@..

Ik ken iemand die banned werd van:

Hl2:DM
Team Fortress 2
Counter Strike: Source
Garrys Mod
Zombie Panic: Source
L4D
L4D2

En nog wat source spellen, waarom? Omdat hij in Gmod in een hackers server kwam :F
(Hij is onderanderen al weer unbanned, was een 7 day ban)

Maaruh, we gaan nogal offtopic :P.

Heb volgende week woensdag vrij genomen van stage O-)
Nu niet meer :+.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:38:
VAC is IDD niet veilloos, het is een goed systeem. Maar valve moet niet direct zeggen "VAC kijkt naar het geheugen en is dus veilloos!" nee... Zo was mijn MW2 banned van MP.. Maar na twee weken kreeg ik een excuusmail, en een gratis code voor L4D2.* Oh... dus ik had toch gelijk :z .
Gaan ze VAC veilen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 225842 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:20:
Als het goed is werkt dat gewoon. Als je 'm op dvd koopt, en dan installeerd, dan 'download' Steam de files van de dvd. De rest is allemaal hetzelfde. Teminste ze heb ik het anderen games vaker gezien. En aangezien er geen nonsteam versie van BO is (ivm met VAC), zal het bij BO niet anders zijn.
Maar dit is nog geen antwoord op de vraag of ik hem nu al kan pre-loaden op deze manier zodat ik op 9-nov alleen nog maar hoef te activeren door de key van mijn DVDtje in te voeren. Als iemand dit an bevestigen dan gaat ie een deze dagen in de pre-load ;)

Laat maar, het hele topic doorlezen is ook een kunst ;)
Mystikal schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:42:
Dit is eindelijk een duidelijk antwoord op mijn vraag (en die van anderen).

Dus voor de duidelijkheid:
Je kan dus alleen pre-loaden als je hem daadwerkelijk gekocht hebt bij Steam. Je kan hem niet nu pre-downloaden en op het moment dat je je dvd hebt, de serial gebruiken om de gepre-downloade versie te activeren.

[ Voor 27% gewijzigd door Frentik op 03-11-2010 10:48 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Als je gebanned wordt in MW2 kan je gewoon MW1 spelen(geen VAC maar PB) en ook WAW(andere engine). Als je straks bij Black Ops wordt gebanned kan je ook nog alles spelen, WAW is namelijk ook PB. Maar goed, hackers nemen toch telkens een nieuw account dus bans op accountniveau werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IMHO moet valve het zo aanpakken:

VAC heeft door dat je Hacked/Cheat whatever:
Waarschuwingsmail, en een 24H ban

2e keer:
Tweede waarschuwing, en een 7 day ban

3e keer:
Complete ban voor dat spel specifiek.

4e keer op een ander spel:
Steam Account ban. Dus geen MP meer op dat account, tenzij jij kunt aantonen er echt spijt van te hebben ofzo.

@ Reemprive
Een kennis van mij werd banned op WaW, en kon toen CoD4 ook niet meer spelen. Terwijl hij toch echt alleen op WaW wat aan het rondprutsen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:58:
@ Reemprive
Een kennis van mij werd banned op WaW, en kon toen CoD4 ook niet meer spelen. Terwijl hij toch echt alleen op WaW wat aan het rondprutsen was.
Dat kan, bij allebei draait Punkbuster. Werkt weer anders, maar sowieso is er geen communicatie tussen Punkbuster en VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:26
Mystikal schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:42:
[...]

Dit is eindelijk een duidelijk antwoord op mijn vraag (en die van anderen).

Dus voor de duidelijkheid:
Je kan dus alleen pre-loaden als je hem daadwerkelijk gekocht hebt bij Steam. Je kan hem niet nu pre-downloaden en op het moment dat je je dvd hebt, de serial gebruiken om de gepre-downloade versie te activeren.
Dat wordt dus lang wachten waarschijnlijk dinsdag... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Waarom 3 waarschuwingen? Cheaten is instant ban imo, niks waarschuwen. En ja, je kan onterecht als cheater aangewezen worden, maar als dat een keer gebeurt kan het ook 4 keer gebeuren dus dan werkt je waarschuwingsysteem nog steeds niet.

En CoD4 gaat toch helemaal niet via steam? Sterker nog, ik kan hem niet eens spelen met steam overlay aan (dus als non-steam game toegevoegd), dan begint PB te klagen en word ik gekicked.

EDIT
En waarom zou je willen preloaden als je de DVD hebt besteld? Je moet toch wachten tot je fysiek de DVD hebt (en dus de serial), dus wat maakt het uit? Hoogstens 5 minuutjes installeren, dat lijkt me toch geen probleem.. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 11:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 28-05 14:26

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik zit zelf nog te twijfelen om Black Ops via steam aan te schaffen, of geowon in de winkel. Maar is het bevestigd dat steam Black Ops "unlocked" om 0.01 van dinsdagnacht? Of gebeurd dit op een later tijdstip?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Punkbuster is zoooo 2001 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
waarom kunnen mensen niet wachten tot sóochtends 9uur ofzo ?

Je kunt beter wachten dan gelijk snachts beginnen imo ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:05:
Waarom 3 waarschuwingen? Cheaten is instant ban imo, niks waarschuwen. En ja, je kan onterecht als cheater aangewezen worden, maar als dat een keer gebeurt kan het ook 4 keer gebeuren dus dan werkt je waarschuwingsysteem nog steeds niet.

En CoD4 gaat toch helemaal niet via steam? Sterker nog, ik kan hem niet eens spelen met steam overlay aan (dus als non-steam game toegevoegd), dan begint PB te klagen en word ik gekicked.

EDIT
En waarom zou je willen preloaden als je de DVD hebt besteld? Je moet toch wachten tot je fysiek de DVD hebt (en dus de serial), dus wat maakt het uit? Hoogstens 5 minuutjes installeren, dat lijkt me toch geen probleem.. 8)7
Als het 4x gebeurt dat je onterecht word aangewezen door VAC, ben je echt iets fout aan het doen.. Het vaakste bekende is dat iemand 2x onterecht is banned op MW2. Vaker heb ik nog nooit gehoord

CoD4/WaW weet ik niet hoe dit zit, maar hij kon geen van beide meer spelen (In punkbuster servers dan).

Waarom pre-loaden? Sommige mensen kijken al op dat kwartiertje wat je nodig bent om het te installeren :P. En als je hem op steam zelf al pre-ordered hebt, kan je hem echt direct om 12u spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 14-05 21:15
ik hoop maar dat COD black ops even goed (of net iets minder) als modern warfare 2, want anders gaat het hem niet worden.
toen de minimum specificaties bekend waren kneep ik hem een beetje. :P
hoewel ik nog geen behoefte heb om mijn laptop te vervangen wil ik toch black ops gaan spelen.
intel T6600 2,2ghz
ati HD4570 512mb
... 4GB ram
res. 1366x786

modern warfare draait resolutie op 1366x786, met textures e.d. op extra, maar rest op het laagste. (35-45fps verschilt erg per lvl.)
dus je zou zegge dat black ops het gewoon moet doen.

Eerst maar eens een download (ja dat hoort niet) proberen voordat ik er 40euro aan verpats(als het niet gaat werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Steven6249 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:17:
ik hoop maar dat COD black ops even goed (of net iets minder) als modern warfare 2, want anders gaat het hem niet worden.
toen de minimum specificaties bekend waren kneep ik hem een beetje. :P
hoewel ik nog geen behoefte heb om mijn laptop te vervangen wil ik toch black ops gaan spelen.
intel T6600 2,2ghz
ati HD4570 512mb
... 4GB ram
res. 1366x786

modern warfare draait resolutie op 1366x786, met textures e.d. op extra, maar rest op het laagste. (35-45fps verschilt erg per lvl.)
dus je zou zegge dat black ops het gewoon moet doen.

Eerst maar eens een download (ja dat hoort niet) proberen voordat ik er 40euro aan verpats(als het niet gaat werken)
Wow, gamen op een laptop met die resolutie :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Nou ik stop straks 9 november dat schijfje er in en met een beetje mazzel kan ik een minuut of 5 met een bakje koffie naar een mooie installatie kijken :P Als ie klaar is met installeren heb ik toch geen tijd meer om iets te drinken :+

dankje Nick :+

[ Voor 10% gewijzigd door BaRF op 03-11-2010 11:47 . Reden: argh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:15:
[...]

Als het 4x gebeurt dat je onterecht word aangewezen door VAC, ben je echt iets fout aan het doen.. Het vaakste bekende is dat iemand 2x onterecht is banned op MW2. Vaker heb ik nog nooit gehoord
Het zou natuurlijk een toevalstreffer kunnen zijn, maar stel dat je een programma op de achtergrond hebt draaien wat VAC om een of andere reden niet vertrouwt. Als je wordt gebanned daarom en je kreeg alleen een 7-dagen ban ofzo, dan ga je na die 7 dagen weer spelen, waarschijnlijk met datzelfde programmatje, en hoppa, weer een ban. Dat lost het probleem toch niet op dan?

Als VAC mensen gaat unbannen omdat er een fout in hun software zat overigens dan lijkt het me dat ze die fout ook wel meteen oplossen zodat het niet nog een keer gebeurd. Vandaar dat je niet vaker gebanned wordt door een fout aan hun kant, dat zou wel heel slecht zijn.
BaRF schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:23:
Nou ik stop straks dat schijfje er in en met een beetje mazzel kan ik een minuut of 5 met een bakje koffie naar een mooie installatie kijken :P Als ie klaar is met installeren heb ik toch geen tijd meer om iets te drinken :+
Heb je em al dan..? Dan mag je mij wel een kopietje sturen :+

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2010 11:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:15:
CoD4/WaW weet ik niet hoe dit zit, maar hij kon geen van beide meer spelen (In punkbuster servers dan).
Volgens mij werkt PB op hardware niveau, als je eenmaal een PB ban hebt geldt dan wordt je PC gebanned en niet een account of gamekey. Alleen een nieuwe PC (of belangrijk onderdeel, maar dat weet ik niet zeker) is dan de oplossing.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik denk als je alles opnieuw installeerd, dat je probleem ook wel opgelost is ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 10:31
vinom schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:31:
Even de belangerijkste dingen eruit gepikt:
*Q&A*
Eindelijk antwoorden, thx voor het posten.

Wat bedoelen ze eigenlijk met aparte column voor pings, nummers of streepjes?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:26
Ik weet niet of deze video's al gepost zijn? Ik houd 't allemaal niet meer bij...

First up, the campaign footage. It’s impossible to figure out any story from these two videos, but they do reveal how two of the missions are going to play out. The second one in particular you may want to leave as a surprise.

http://dai.ly/9Zyacr
http://dai.ly/ceuRoK

Next up, footage of the zombie mode, making a return after proving popular in Treyarch’s last Call of Duty game, World at War. It asks players to hold up against hordes of endless zombies, earning cash for each kill in order to upgrade your weapons and slaughter even more monsters.

http://dai.ly/8WXXd6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Hmm.,... volgens mij is de site niet echt goed (in ieder geval, hij laad weinig, en de webinterface zie ik ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:29:

[...]

Heb je em al dan..? Dan mag je mij wel een kopietje sturen :+
'straks' as-in volgende week dinsdag om 00:30 ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Zombie mode ziet er goed uit :D Ben het wachten wel beetje zat inmiddels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
De enige goede manier om te bannen is op basis van een detectiesysteem wat meteen een opname start van de cheat in werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
reemprive schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:49:
De enige goede manier om te bannen is op basis van een detectiesysteem wat meteen een opname start van de cheat in werking.
Volgens mij ging Treyarch ook zoiets doen. Meen ik ergens gelezen te hebben, of gehoord te hebben in een interview. Iets in de trant van 'the recording feature allows us to review the cheat'.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jeej preload is van start en haal ook nog de max snelheid, dat had ik niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:22

steveman

Comfortabel ten onder

Wordt wel veel werk om die opnames door te nemen als iedereen z'n ban aan gaat vechten...

Maar dat is beter dan mensen onterecht bannen natuurlijk!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380019

Iemand enige idee welke submachine lijkt op de p90 van mw2?

Beetje doorgekeken maar geen 1 lijkt erop=(. Of ik ben weer is niet goed bezig met kijken haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
M4DMan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:21:
[...]
Wow, gamen op een laptop met die resolutie :P _/-\o_
ja er zijn ook mensen die er niet zo veel om geven:P
een echte desktop heeft zo veel meer voordelen.
te vergelijking:
normaal speel ik op mijn laptop een (free for all)match met een ratio van 1.30 ongeveer (mw2). nee niet geweldig, maar ook niet slecht.
speel ik op de desktop van een maat van mij, is het ineens vele malen beter.
gelijk het eerste rondje Nuke enzo.

Maarja, verschil moet er wezen.
ik vind het iig niet zo heel erg. hoewel ik het altijd wel wat beter zou wille.

Ik speel trouwens ook Fallout NV enzo. het lukt allemaal wel, maar je moet er nooit veel van verwachten :+ .
als er nieuwe consoles komen, (hoelang het ook kan duren) koop ik die direct. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Steven6249 op 03-11-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja, dan moet je maar een game PC gaan halen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:55:
[...]

Volgens mij ging Treyarch ook zoiets doen. Meen ik ergens gelezen te hebben, of gehoord te hebben in een interview. Iets in de trant van 'the recording feature allows us to review the cheat'.
Je moet theater mode opnames opsturen naar Treyarch en die zullen ze bekijken, en op basis van die footage gaan ze mensen bannen. Ik heb echter totaal geen vertrouwen in dit systeem. Ik zie een van twee dingen gebeuren:
1. Ze gaan iedereen bannen die ook maar een beetje verdacht is, dus zullen er een hele hoop mensen onterecht gebanned worden omdat ze per ongeluk een lucky kill kregen.
2. Ze gaan heel voorzichtig om met bannen en bannen alleen mensen die overduidelijk aimbot hebben, waar de crosshair echt van hoofd naar hoofd springt. Tegenwoordig zijn er toch maar weinig van zo'n hacks (en als je die gebruikt dan maakt het je blijkbaar ook niet uit dat mensen het weten..), en de meeste hacks zien er veel 'echter' uit. Ik ben ervan overtuigd dat er genoeg aimbots zijn die wij met z'n allen niet zouden kunnen zien in een potje, laat staan dat Treyarch het kan zien in een 30sec clip ofzo.

Ik vind beide opties even erg... Ik moet nog maar zien hoe dit gaat uitpakken. Imo moet je het bannen gewoon aan de community overlaten. Ik weet zeker dat er genoeg servers zullen zijn met redelijke admins die niet meteen gaan bannen als er een verdachte kill gemaakt wordt. Op zo'n servers kun je dus gerust spelen. En ook dan wordt er wel eens onterecht gebanned, maar dan is het niet voor het hele spel (en andere spellen) maar voor een enkele server.
steveman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:56:
Wordt wel veel werk om die opnames door te nemen als iedereen z'n ban aan gaat vechten...

Maar dat is beter dan mensen onterecht bannen natuurlijk!
Inderdaad veel werk, ik denk dat Treyarch dit heel hard onderschat. Ik weet zeker dat minder dan 20% ofzo echte reports zijn van mensen die daadwerkelijk denken dat iemand cheat. De rest is mensen die slim spelen en iemand irriteren. Al die 12 jarige kinderen die meteen beginnen te schreeuwen na een enkele kill gaan meteen reporten voor alles en nogwat, en dan gaat het hele reporting systeem niet werken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook op 1280x1024... me 19" lcd kan niet hogen. Ik ga geen nieuw scherm kopen daarvoor? (Heb nog een tweede ernaast staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:54

Morenoo91

Flexible Mexican

Preau schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:55:
Jeej preload is van start en haal ook nog de max snelheid, dat had ik niet verwacht!
Ja volle snelheid 2.9mb/sec woot woot

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Soundstorm2010 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:22:
Tja, dan moet je maar een game PC gaan halen he :P
ik heb andere uitgaven zal ik maar zeggen :9

maar als Black ops gewoon goed draait ben ik verkocht.
dat is in het nadeel van battlefield en medal of honor. want die draaien niet goed |:(
anders had ik die ook op mijn schap staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja, het is maar 1 malige uitgaven :P

en dan heb je jaren plezier, en kun je de meeste games spelen die je nu niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Jammer dat ik niet kan preloaden, ik zou graag alvast downloaden, mijn dvd drive is niet altijd lekker snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackGhostNL
  • Niet online
Mmm net zoals het niet mogelijk is om vrede op aarde te krijgen, zal het cheaten ook altijd wel blijven. :+
Jammer.

Maar iig de theatermode is alweer een stap in de goede richting naar mijn mening. :)

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:25:
[...]

Je moet theater mode opnames opsturen naar Treyarch en die zullen ze bekijken..............*tekst*
Q: I'm unsure about the reporting a cheat feature, how will you be able to look at thousands of reports? and what do you have inplace for bogus reports?
A: So, we have people at Treyarch who have a full-time job of monitoring all of the games you guys play...They also review the stats for cheaters reported by the game and cheaters reported by other players.There are all sorts of secret magical things happening behind the scenes to track cheaters.

Ik denk niet dat ze het onderschatten als ze mensen hier full time op zetten. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat ze de juiste mensen bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tijd zal het ons leren en bewijsen zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
vinom schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:41:
[...]

Q: I'm unsure about the reporting a cheat feature, how will you be able to look at thousands of reports? and what do you have inplace for bogus reports?
A: So, we have people at Treyarch who have a full-time job of monitoring all of the games you guys play...They also review the stats for cheaters reported by the game and cheaters reported by other players.There are all sorts of secret magical things happening behind the scenes to track cheaters.

Ik denk niet dat ze het onderschatten als ze mensen hier full time op zetten. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat ze de juiste mensen bannen.
Met dit soort dingen, en dedicated servers zal het denk ik niet lang duren totdat een soort punksbusted website verschijnt, waar servers filmpjes en banlists kunnen sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 28-05 14:26

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Hier is een lijst die ik van het forum van BO heb afgehaald. Deze lijst geeft aan wat je nodig hebt om de "Pro" perks te triggeren.

Lightweight Challenges:
Escape death 5 times after being shot
Get 15 melee kills
Get 10 offense medals by killing ops near their objectives

Scavenger Challenges:
Get 2 kills without dying
Get 10 lethal grenade kills with resupplied grenades
Resupply 150 times with scavenger

Ghost Challenges:
Destroy 30 aircraft without killstreaks
Destroy 5 sentry guns
Kill 20 enemies while their spy plane or blackbird is up

Flak Jacket:
Plant/defuse 10 bombs in demolition
Survive 10 explosions
Throw back 5 enemy grenades

Hardline:
Earn and call in attack dogs
Get a 7 killstreak
Share 10 care packages with teammates

Hardened:
Get 30 kills through walls
Destroy 10 pieces of enemy equipment through walls
Shoot 200 bullets into enemy aircraft

Scout:
Get 30 headshots
Get 50 one shot one kills
Get 50 kills with secondary weapons

Steady Aim:
Get 150 hip-fire kills
Melee 2 enemies consecutively 3 times
Get 100 kills after sprinting

Sleight of Hand:
Get 150 kills while ADS
Reload and finish off the enemy you wounded 10 times (shoot, reload, kill X10)
Kill an enemy within 5 seconds of reloading 30 times

Warlord:
Get 25 frag or semtex kills
Get 5 multi-kills with grenades
Get 150 kills using guns with two attachments

Marathon:
Capture 15 flags
Get first blood 10 times
Run 26 miles using marathon

Ninja:
Get 15 backstabber medals
Plant the bomb in search and destroy 10 times
Get 150 kills using the suppressor attachment

Second Chance:
Get 3 headshot kills in second chance
Get 20 kills in second chance
In second chance, kill the guy who downed you 5 times

Hacker:
Destroy 25 equipment or explosives using hacker
Kill an enemy with claymores or c4 25 times
Kill 25 enemies within jammer or motion sensor radius

Tactical Mask:
Kill 20 enemies that are stunned by your concussion grenade
Kill 20 flashbanged enemies by your flashbang
Kill 20 enemies poisoned by your nova gas

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 333108 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:16:
[...]

een te hevige verandering kan als slecht worden gewaardeerd door de reviews dit met slechte verkoopcijfers tot gevolg. Als je een nieuwe game gaat uitbrengen in een genre wat een drastische verandering niet nodig heeft ga je dus alleen de foute punten aanpakken, dat is het voordeel van een reeks met een goede status. Er zijn al punten die goed zijn want anders heb je niet dergelijke verkoopcijfers. De foute punten zijn als ze slim zijn nu weg of verbeterd en dat is wat een nieuwe release nodig heeft.

en verder dan dit zijn er genoeg nieuwe toevoegingen
Nee ik voel me gewoon gebruikt, eerst een halfgebakken game uitbrengen die door high anticipation een flinke hit is terwijl naar langer spelen het toch tegen valt. Maar het geld is al binnen, en dan nu gewoon praktisch dezelfde game engine gebruiken met dezelfde HUD en alle OSD's. Voor wat ik gezien heb is het gewoon MW2 maar in een andere level.

Kan wezen dat ze de features wat veranderd hebben maar zolang er killstreaks en perks in zitten hoef het sowiso niet meer te spelen. Haalt de hele fun weg. -> ninja pro zonder voetstappen rond rennen, kom op zeg in zo'n tactical shooter is het juist cruciaal dat je de vijand kan horen lopen of dat je voorzichtig moet zijn m.b.t. lawaai maken. Maar nee ze maken er gewoon een unreal tournament van.

Weapon attachments zijn prima, maar dan ook beperkt. Bijvoorbeeld die HB sensor, die had je nooit moeten kunnen gebuiken met ninja perk, kijk maar hoe ze dat doen bij Ravenshield, Je hebt 1 special equipment slot, en daar kun je een HB sensor in doen òf een "HB sensor jammer" en niet allebij, zo had je nog veel meer dingen, in die zelfde slot kon je dan ook claymores doen oid.

Maargoed ik heb gewoon het idee dat MW2 met opzet crappy was gemaakt om zo nog een volgende versie mogelijk te maken die dan ook weer goed verkoopt aan de teleur gestelde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:44:
[...]

Met dit soort dingen, en dedicated servers zal het denk ik niet lang duren totdat een soort punksbusted website verschijnt, waar servers filmpjes en banlists kunnen sharen.
offtopic:
Psssst.. Youtube " Cheater Caught on Tape "

Misschien een generale YT pagina van TA zelf, waarop users hun video's kunnen uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
-Mach!- schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:09:
Hier is een lijst die ik van het forum van BO heb afgehaald. Deze lijst geeft aan wat je nodig hebt om de "Pro" perks te triggeren.

*tekst
Heb er zin in... Wil al beginnen :D
duurt nog gvd 1 weak :( :( (correctie 6 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Mystikal

It never hurts to help!

Soundstorm2010 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:42:
Tijd zal het ons leren en bewijsen zou ik zeggen ;)
psssttt bewijzen

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Zal FOV aan te passen zijn in de PC versie? Ik werd schijtziek van die van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
Soundstorm2010 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:18:
[...]
Heb er zin in... Wil al beginnen :D
duurt nog gvd 1 weak :( :( (correctie 6 dagen)
Ik heb exact hetzelfde gevoel :P kriebel in mn buik, wil alle filmpjes kijken alvast en kan niet wachten!!! Ik heb MW2 al een tijdje geleden verkocht, heb er echt gigaveel zin in.
Omnyakom1 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:25:
Jazeker, zo stond het in een V&A een paar pagina's terug.

[ Voor 31% gewijzigd door JaWSnl op 03-11-2010 13:27 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

NVM :X

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 381149 op 03-11-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omnyakom1 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:25:
Pagina 4 (voor mij dan):
Q: Is FOV changeable in the pc version?.
A: Yes it is. The last time I looked at it personally you could take it to 80.
Staan wellicht meer interessante dingen voor jou, als PC user. Even terug bladeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Dat kan ik niet, want dat doet tijd het zelf wel... Ik kan niks bewijsen aangezien het spel nog niet uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:33
Hmmm, servers zijn té druk atm op Steam. Dan maar even wachten met preloaden.
Heb er wel onwijs veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
de tijd gaat zo snel, het spel is binne no-time te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 381149 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:26:
[...]

Barebones. Het spel is echt totaal anders dan MW2, de PC-versie is in ieder geval serieus genomen. Hou je niet van perks, dan speel je barebones.
Ehm.. wtf heb jij het over dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan maar niet wennen aan de quoting op deze site. Ik klik steeds onder iemands post. Nogmaals excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Soundstorm2010 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:28:
[...]

Dat kan ik niet, want dat doet tijd het zelf wel... Ik kan niks bewijsen aangezien het spel nog niet uit is ;)
Hardleers 8)7 :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Bulls schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:11:
[...]

Maargoed ik heb gewoon het idee dat MW2 met opzet crappy was gemaakt om zo nog een volgende versie mogelijk te maken die dan ook weer goed verkoopt aan de teleur gestelde mensen.
Ik heb het idee dat je een verwrongen beeld hebt van de game industrie.

Een game serie is een evolutie. Je verzint het niet in 1 keer. Komt ook nog bij dat computers(CPU en GPU) krachtiger worden, en er dus steeds meer mogelijk is.

Met opzet een game crappy maken... ik wil je dat wel eens zien zeggen tegen iemand die een paar jaar lang aan die game heeft gewerkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 370283

Soundstorm2010 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:28:
[...]

zijn reply slaagt op het feit dat "Bewijzen" met een "Z" geschreven is, niet met een '"S" :) dus je hoeft niets te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
LOL.. my grammatica is niet alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:29:
[...]

Ehm.. wtf heb jij het over dan..?
is barebones niet zonder killstreak?

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackGhostNL
  • Niet online

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 333108 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:05:
[...]

xD
Zonders streaks en perks, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
In MW2 was het in ieder geval wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben er wel benieuwd naar. Hardcore vond ik wel aardig, maar zonder attachments/perks ed spelen kan nog wel eens heel leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 333108 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:05:
[...]

xD
Nogmaals, waarom zeg jij dat tegen mijn post :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:17:
[...]

Nogmaals, waarom zeg jij dat tegen mijn post :?
quote op gesprek mr dat kan hier blijkbaar niet ^^ ;geen zin om verder zijn gedite post op te gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Het is ook geen grammatica fout, maar een spellingsfout 8)7 .

En nu weer on-topic!

Die footage van een uur gisteren gekeken. Iemand die weet hoe dat zit met het nova-gas. Moet je er een bepaalde tijd het gas inademen om dood te gaan of heb je nog een kans op ontsnappen? Anders wordt het wel heel makkelijk om bij demolition te cappen/defusen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, je gaat er niet dood aan. Dat was bij WaW volgens mij ook niet.

[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 03-11-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
vinom schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:31:
Nah, je gaat er niet dood aan. Dat was bij WaW volgens mij ook niet.
Kklopt, alles wordt erg wazig (das was in WaW in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 333108 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:20:
[...]

quote op gesprek mr dat kan hier blijkbaar niet ^^ ;geen zin om verder zijn gedite post op te gaan zoeken
We hadden het over cheaters & een site waar je filmpjes zou kunnen uploaden

Dorest0rm schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:44:
[...]

offtopic:
Psssst.. Youtube " Cheater Caught on Tape "

Misschien een generale YT pagina van TA zelf, waarop users hun video's kunnen uploaden?

Wat heeft dat met barebones ect te maken :P? Daarom keek ik raar op van je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R, laat het toch joh :P
Wij waren al weer verder met de discussie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik niet snap, waarom lekt altijd de 360 versie en nooit een pc versie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de Xbox-360 versie bij 9/10 spellen de orginele is.. En de PS3/PC zijn ports. Dit geld ook weer voor CoD:BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja, pc wordt beter beschermd (*opgelet) dan bij de xbox ??

Das wist ik nog niet danger... Ty :)

[ Voor 26% gewijzigd door Soundstorm2010 op 03-11-2010 14:43 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus? Waarom posten ze wel een copy van de 360 dvd, maar niet die van de pc? Alsof niemand toegang heeft tot de pc dvd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Anoniem: 225842 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:42:
Dus? Waarom posten ze wel een copy van de 360 dvd, maar niet die van de pc? Alsof niemand toegang heeft tot de pc dvd's?
Lees het eerst goed, voordat je verder gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 225842 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:42:
Omdat de x360 versie dus ruim een maand/2 maanden eerder klaar is. En dus veel langer de tijd heeft om uit te lekken.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:44:
[...]

Omdat de x360 versie dus ruim een maand/2 maanden eerder klaar is. En dus veel langer de tijd heeft om uit te lekken.
Als dit klopt, dan vindt ik het raar dat ze dan niet BO al eerder uitbrengen, als het toch klaar is, kunnen ze toch beter geld verdienen met de 360 versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 21:02

TeGek

Engineer in hart en nieren.

D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:41:
Omdat de Xbox-360 versie bij 9/10 spellen de orginele is.. En de PS3/PC zijn ports. Dit geld ook weer voor CoD:BO.
psst, tis meer 3/3/3, gezien er aardig wat developers zijn die eerst voor de PS3 gaan en daarna pas porten naar PC/X360, zo hetzelfde voor de PC. ;) hij is eerder geleaked omdat de console versies langs veel meer kanalen gaan als de PC versie.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 13-05 14:00
Treyarch heeft gezegd dat het in eerste instantie gelijk is aan de instellingen van MW2, maar ze kunnen dit later nog aanpassen door bijvoorbeeld bepaalde wapens ook weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:45:
[...]

Als dit klopt, dan vindt ik het raar dat ze dan niet BO al eerder uitbrengen, als het toch klaar is, kunnen ze toch beter geld verdienen met de 360 versie ;)
Mag niet van Activision :> . En daarnaast, in de laatste paar weken worden er altijd nog kleine aanpassingen doorgevoerd. Maar v1.0.0 is meestal al een maand van te voren klaar. En meestal op de xbox-360. Bij release hebben we waarschijnlijk v1.0.6 ofzo. Net zoals bij MW2.
TeGek schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:47:
[...]

psst, tis meer 3/3/3, gezien er aardig wat developers zijn die eerst voor de PS3 gaan en daarna pas porten naar PC/X360, zo hetzelfde voor de PC. ;) hij is eerder geleaked omdat de console versies langs veel meer kanalen gaan als de PC versie.
2:5 (40%) games word ontwikkeld op/voor de xbox-360, en daarna geport naar de PC of PS3. Waarom? Omdat de Xbox-360 qua coding gelijk is aan wat er op de PC word gebruikt. En hardwarematig is het even snel als de PS3, en kan dus veel makkelijker over worden gezet. Door simpelweg code aan te passen welke op de hardware van de PS3 draait.

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
I know, daarom zien we wel wat het gaat worden, maar zit vol spanning te wachten :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hmm de gekraakte pc versie zal ook niet meer lang op zich laten wachten. Je kunt hem preloaden bij Steam en tadaa crackers ga je gang.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn die files niet encrypt? Zonder sleutel zal het dan niet echt lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Xenomorphh schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:14:
Hmm de gekraakte pc versie zal ook niet meer lang op zich laten wachten. Je kunt hem preloaden bij Steam en tadaa crackers ga je gang.
Inderdaad ik hoop vanmiddag nog al dan niet morgen, maar misschien heeft steam het ook wel zo gedaan dat als je hem wil opstarten voor de 1e keer dat hij dan nog een bestand van 1mb ofzo moet.
Maar laten we hopen van niet want ik wil wel alvast de SP spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
Ik zou er niet op rekenen eerlijk gezegd :p

Bij MW2 duurde het toch al wel een behoorlijk tijdje voordat ik alvast aan de slag kon met MW2 op de PC. Niet voor de release meen ik.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Anoniem: 378733 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:16:
[...]
maar misschien heeft steam het ook wel zo gedaan dat als je hem wil opstarten voor de 1e keer dat hij dan nog een bestand van 1mb ofzo moet.
Waarschijnlijk de .exe file ;)

En het lijkt me gewoon beter om gewoon lekker tot dinsdag te wachten. Die paar dagen lukt nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Op de steam sotre pagina staat:

*Call of Duty®: Black Ops requires an initial hard drive space of approximately 24GB to download and install the game via digital download (8GB of compressed files, 8GB of decompressed files and 8GB of installed files). Upon installing the game, 16GB (compressed and decompressed files) may be deleted from the hard drive. Please make note of where the compressed and decompressed files are being saved on your hard drive in order to later locate these temporary files for removal.

Iemand deze bestanden al kunnen vinden na de download, kan ze zelf namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
Heb je gepre-load dan?

Staat het lijkt mij in Steam/steamapps/common, zo snel even uit m'n hoofd.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo order gecanceld bij bpgames. Anders heb ik 'm pas donderdag als ik de site moet geloven. Dan maar steam, kan ik hopelijk dinsdag avond beginnen :D + ik heb geen dvd speler in mijn computer :+
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.