Ik moet zeggen dat ik de explosies echt 5 keer beter vindt, dan in MW2.
Ik vind die smoke echt super goed gedaan! Kan je mooi zien in dat Shotgun filmpje met die gouden camo's.
Waarschijnlijk maken ze gewoon gebruik maken van de "record" functie van de engine. En die files zijn idd kleiner dan een fraps filmpje.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:15:
Ik vermoed dat de filmpjes alleen binnen BO af te spelen zijn. Ofterwel, niet de beelden worden opgeslagen, maar alle gebeurtenissen(wat qua diskopslag goedkoper is).
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ja inderdaad zeg.vinom schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:53:
Ik vind die smoke echt super goed gedaan! Kan je mooi zien in dat Shotgun filmpje met die gouden camo's.
Alleen ik vraag me af of er veel mensen met een shotgun gaan rond lopen, aangezien dit uitsluitend primaries zijn. Hoe ga je de lange-midlange afstanden dan overbruggen? Dan is een AR of SM toch veel interessanter, allround gezien?
Denk dat het in competities wel een meerwaarde gaat hebben. Daar doelt Treyarch ook een beetje op denk ik. Er komt natuurlijk ook feedback vanuit die hoek.bram1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:57:
[...]
Ja inderdaad zeg.
Alleen ik vraag me af of er veel mensen met een shotgun gaan rond lopen, aangezien dit uitsluitend primaries zijn. Hoe ga je de lange-midlange afstanden dan overbruggen? Dan is een AR of SM toch veel interessanter, allround gezien?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Tjee, wat stel jij je aan zeg. Als je weet dat ze opscheppen, ga er dan niet op in en je weet wel beter.soulfightah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:35:
[...]
o mijn god, weer die lelijke golden guns? Weer lekker gaan irriteren aan die mensen die met golden guns lopen en er constant over op liggen te scheppen, wordt weer geweldig
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Man, waar maak je je druk om? Als iemand graag met golden guns loopt moet ie dat toch lekker zelf weten? En als hij echt de moeite heeft genomen om die camo op een eerlijke manier te verdienen is er toch niks mis mee?soulfightah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:35:
o mijn god, weer die lelijke golden guns? Weer lekker gaan irriteren aan die mensen die met golden guns lopen en er constant over op liggen te scheppen, wordt weer geweldig
Verwijderd
Dat lijkt me logisch hebeany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:15:
[...]
Elk gewonnen potje een euro?
Ik vermoed dat de filmpjes alleen binnen BO af te spelen zijn. Ofterwel, niet de beelden worden opgeslagen, maar alle gebeurtenissen(wat qua diskopslag goedkoper is).
Vraag me af hoe mensen dan de demos van jou server kunnen downloaden? Is er een publieke website verbonden aan de server? Of een menu optie als je op de server aant spelen bent ofzo...
OFtwel: kan niet wachten
Inderdaad, ik denk dat het systeem een beetje op de record van CSS lijkt. Dat systeem werkt perfect en heeft kleine files waarbij je bij elke speler in 3d rondom mee kan kijken, hiervan kan je dan weer super vette fragmovies maken enzoVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:03:
[...]
Dat lijkt me logisch heAnders kun je lastig met de camera door het level vliegen achteraf. Ik neem aan dat er een mooi Render to HD optie in de editor komt?
Vraag me af hoe mensen dan de demos van jou server kunnen downloaden? Is er een publieke website verbonden aan de server? Of een menu optie als je op de server aant spelen bent ofzo...
OFtwel: kan niet wachten
Kiek em goan!
Ik ben er nog niet over uit of ik deze ga aanschaffen. Ik houd van wat ruimere levels, niet van die hele kleine close combat maps. Ik ga dus even wachten tot na release dag.
er zijn ook wel grotere maps met sniper spots (mocht je daar interesse voor hebben)Kaap schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:14:
Ik ben er nog niet over uit of ik deze ga aanschaffen. Ik houd van wat ruimere levels, niet van die hele kleine close combat maps. Ik ga dus even wachten tot na release dag.
hier een sniper filmpje, is niet zo heel erg boeiend maar je ziet weer een stukje map
YouTube: Call of Duty Black Ops Sniper Gameplay
veel plezier al je hem nog niet had gezien (of hij al gepost is kon ik zo niet vinden)
Kiek em goan!
Ja had ik al gezien. Meeste maps zijn marked als medium, dan nog 3 large maps en 2 small maps. Maar ja, dat zegt natuurlijk niks over hoe groot dat nou werkelijk is.soulfightah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:17:
[...]
er zijn ook wel grotere maps met sniper spots (mocht je daar interesse voor hebben)
hier een sniper filmpje, is niet zo heel erg boeiend maar je ziet weer een stukje map
YouTube: Call of Duty Black Ops Sniper Gameplay
veel plezier al je hem nog niet had gezien (of hij al gepost is kon ik zo niet vinden)
Zijn trouwens alle 14 multiplayer maps beschikbaar voor elke gamemodus? Dat vond ik bij BC:2 in het begin zo vervelend dat je voor bepaalde gametypes maar enkele van het totaal aantal maps ter beschikking had.
Je kunt toch je 2nd ( pistool ) gewoon weg doen en een assault rifle oprapen. Ik doe niet anders in MW1 daar ben ik standaard sniper+deagle maar raap altijd de eerste en de beste assault rifle of smg op.bram1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:57:
[...]
Ja inderdaad zeg.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Quickscoping niet mogelijk in BO? Nou .... T_T
YouTube: Black Ops Quickscoping gameplay + thoughts on black ops
YouTube: Black Ops Quickscoping gameplay + thoughts on black ops
Ik zelf scoor op Wasteland soms meer met een AR(ACR, SCAR-H of FAL) dan met een sniperrifle. Zelfde geld voor andere Tigers, ik heb White wel eens flink zien scoren met zijn SCAR-H. Wasteland is wel lekker om te snipen, maar snipen is daar niet heilig.
Ja, je kan quickscopen, maar alleen als je de skills ervoor hebt. Die 12 jarige wannabe quickscopers noobs die worden keihard afgestraft als ze het proberen, want dat lukt ze gewoon niet.
Deze is nog niet voorbijgekomen:
YouTube: Call of Duty Black Ops - Multiplayer Gameplay #2
Deze is nog niet voorbijgekomen:
YouTube: Call of Duty Black Ops - Multiplayer Gameplay #2
[ Voor 28% gewijzigd door vinom op 04-11-2010 10:47 ]
Kan eigenlijk al totaal niet meer wachten op Black ops 
Ziet er zo nice uit man
Ziet er zo nice uit man
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
je hebt in wasteland altijd 2 groepen spelers, de snipers, die 10/1 halen in de hele match en de rest die in de bunker rond hangt. Kom je uiteindelijk op 40/10 uit, mischien niet zo'n mooie k/d ratio, maar je hebt iig actie ipv de hele tijd wachten tot je een verdwaalde idioot tegen komt.reemprive schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:43:
Ik zelf scoor op Wasteland soms meer met een AR(ACR, SCAR-H of FAL) dan met een sniperrifle. Zelfde geld voor andere Tigers, ik heb White wel eens flink zien scoren met zijn SCAR-H. Wasteland is wel lekker om te snipen, maar snipen is daar niet heilig.
blup
Verwijderd
En mensen die achterlangs naar boven lopen en de snipers knifeneendje schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:54:
[...]
je hebt in wasteland altijd 2 groepen spelers, de snipers, die 10/1 halen in de hele match en de rest die in de bunker rond hangt. Kom je uiteindelijk op 40/10 uit, mischien niet zo'n mooie k/d ratio, maar je hebt iig actie ipv de hele tijd wachten tot je een verdwaalde idioot tegen komt.
Ik ben op Wasteland ook bijna altijd in het midden te vinden(in de tunnel). Ik kan niet snipen, dus hang ik daar altijd rond met mijn shotgun of tubes of rpg's.reemprive schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:43:
Tenzij ik een irritante sniper zie, die werk ik dan wel even weg.
En ondanks die speelwijze haal ik daar regelmatig mijn chopper gunnertje. En de gene die daar snipen halen meestal belabberde scores. Eigenlijk is het qua snipen een pruts map
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Over die server-side record funtie... Houd er wel rekening mee dat dit geen Treyarch medewerker was wat dat zei ofzo. Het is waarschijnlijk gewoon speculatie, maar het zou wel mooi zijn als zoiets erin zat. Ik denk dat het goed mogelijk is, aangezien alle matches wel opgeslagen MOETEN worden, anders kan de theater mode functie nooit werken! Je kan na de match besluiten of je hem nog eens wil bekijken, dus dan moet hij al opgeslagen zijn. Ik denk niet dat je voor de match expliciet de record moet starten ofzo, dat zou wel jammer zijn want dan gaat het vaak voorkomen dat er iets vets gebeurt en dat de record dan niet aanstaat...
Wordt weer een hoop werk om die pro perk versies te unlocken, je moet drie soorten challenges unlocken en daarna de perk kopen. Wel irritant, maargoed ... zorgt er wel voor dat je alle stijlen moet gaan spelen.
Uitleg op 13 minuten: YouTube: Call of Duty: Black Ops Multiplayer - GameSpot Now Playing
Uitleg op 13 minuten: YouTube: Call of Duty: Black Ops Multiplayer - GameSpot Now Playing
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Theater mode kan ook clientside. Jou pc krijgt ook alle informatie binnen (speler posities etc).NickThissen schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:09:
Over die server-side record funtie... Houd er wel rekening mee dat dit geen Treyarch medewerker was wat dat zei ofzo. Het is waarschijnlijk gewoon speculatie, maar het zou wel mooi zijn als zoiets erin zat. Ik denk dat het goed mogelijk is, aangezien alle matches wel opgeslagen MOETEN worden, anders kan de theater mode functie nooit werken! Je kan na de match besluiten of je hem nog eens wil bekijken, dus dan moet hij al opgeslagen zijn. Ik denk niet dat je voor de match expliciet de record moet starten ofzo, dat zou wel jammer zijn want dan gaat het vaak voorkomen dat er iets vets gebeurt en dat de record dan niet aanstaat...
Zelfs Metallica mag op het "release" feestje van Black Ops komen
Helaas is 't onmogelijk om daar bij te zijn
Helaas is 't onmogelijk om daar bij te zijn
In UT2004 had je 2 manieren om te recorden. Eigen beeld = Klein formaat en een Server-side Record, waarbij je dus kon rondzweven zoals nu in Black Ops in de Theatre-mode wordt getoond.Frentik schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:55:
[...]
Waarschijnlijk maken ze gewoon gebruik maken van de "record" functie van de engine. En die files zijn idd kleiner dan een fraps filmpje.
Die theatre-record is vele malen groter qua omvang en dus zwaarder om op te nemen omdat je in elk frame alles moet opslaan i.p.v. alleen de delen die jij zelf ziet.
Verwijderd
Niet elke frame word geregistreerd. Er word geinterpoleerd. Kijk maar naar de final killcam. Die 'zwenkt' echt wel. Dit was bij Q3 demos ook al. Je merkt het pas echt goed als je de timescale omlaag schroeft (slo-mo), omdat er te weinig data is.prutser387 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:17:
[...]
Die theatre-record is vele malen groter qua omvang en dus zwaarder om op te nemen omdat je in elk frame alles moet opslaan i.p.v. alleen de delen die jij zelf ziet.
Verwijderd
Is 't in deze COD mogelijk om MP te doen met 1 iemand op een PS3 tegen een ander op een PC? Of hebben console gebruikers in hun eigen servers?
dit wordt helaas niet mogelijk en zal in de nabije toekomst ook nog niet gebeuren, microsoft had er een keer een onderzoek naar gedaan en die kwam tot de conclusie dat het met de huidige consoles niet gaat werken.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:23:
Is 't in deze COD mogelijk om MP te doen met 1 iemand op een PS3 tegen een ander op een PC? Of hebben console gebruikers in hun eigen servers?
Verwijderd
Ok jammer. Ik denk ook wel dat je met een toetsenbord + muis altijd sneller kan zijn dan met een controller.Qzar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:25:
[...]
dit wordt helaas niet mogelijk en zal in de nabije toekomst ook nog niet gebeuren, microsoft had er een keer een onderzoek naar gedaan en die kwam tot de conclusie dat het met de huidige consoles niet gaat werken.
Vond het zelf geen goede preview !
Het is duidelijk dat ze niet de forums lezen want ze weten eigenlijk niet veel te vertellen
Dit is met de FPS *watwasdenaamookalweer* gedaan, hiermee had de Console een autoaim, ik heb het nooit gespeeld, maar volgens mij werkte het niet zo goed.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:26:
[...]
Ok jammer. Ik denk ook wel dat je met een toetsenbord + muis altijd sneller kan zijn dan met een controller.
dat is natuurlijk een kwestie van uitbalanceren, misschien een hele lichte auto aim op consolesVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:26:
[...]
Ok jammer. Ik denk ook wel dat je met een toetsenbord + muis altijd sneller kan zijn dan met een controller.
Poststaking op dinsdag 16 november
Mensen moeten er rekening mee houden dat een groot deel van de post op dinsdag 16 november niet wordt bezorgd. Postbodes van TNT gaan dan naar alle waarschijnlijkheid staken.
Dat heeft de vakbond Abvakabo FNV gezegd. De bond is tegen de voorgenomen reorganisatie van het postbedrijf. Daardoor verdwijnen zeker 11.000 banen.
Zo'n 3000 postbodes moeten gedwongen vertrekken. De staking kan alleen nog afgewend worden als TNT ingaat op de eisen van de bonden. Die willen dat de reorganisatie minder snel wordt uitgevoerd.
Gelukkig dat het niet op 9 november plaats vind, wat eerst zo zou zijn
Mensen moeten er rekening mee houden dat een groot deel van de post op dinsdag 16 november niet wordt bezorgd. Postbodes van TNT gaan dan naar alle waarschijnlijkheid staken.
Dat heeft de vakbond Abvakabo FNV gezegd. De bond is tegen de voorgenomen reorganisatie van het postbedrijf. Daardoor verdwijnen zeker 11.000 banen.
Zo'n 3000 postbodes moeten gedwongen vertrekken. De staking kan alleen nog afgewend worden als TNT ingaat op de eisen van de bonden. Die willen dat de reorganisatie minder snel wordt uitgevoerd.
Ja want stel je voor dat je het spel een dag later krijgt.
Elect a clown, expect a circus.
Je bent er wat laat mee: beany in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 4"vinom schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:48:
Poststaking op dinsdag 16 november
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
post? wat is dat?
maar damn heb zin in de game!
ga met vriend mini lan thuis houden, zodra steam unlocked om 00:30 gaan we los tot minimaal lv 30:)
vorige jaar met MW2 op de xbox waren we in avondje lv 26.
ga met vriend mini lan thuis houden, zodra steam unlocked om 00:30 gaan we los tot minimaal lv 30:)
Nais!Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:56:
post? wat is dat?
Moet werken en heb training, achja je kan niet alles hebben
Kiek em goan!
Volgens een interview schijnt dat het nu 24 uur in beslag neemt om 1x naar level 50 te gaan. Zou dus betekenen dat je pas op mag houden rond een uur of 12. Succes ermeeVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:56:
post? wat is dat?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Er staat me een naam bij....Shadowrun ofzo?Dorest0rm schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:41:
[...]
Dit is met de FPS *watwasdenaamookalweer* gedaan, hiermee had de Console een autoaim, ik heb het nooit gespeeld, maar volgens mij werkte het niet zo goed.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
tuurlijk niet, die verdeling is toch niet linear. De laatste levels nemen veel meer tijd in beslagJoost1991 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:04:
[...]
Volgens een interview schijnt dat het nu 24 uur in beslag neemt om 1x naar level 50 te gaan. Zou dus betekenen dat je pas op mag houden rond een uur of 12. Succes ermee
Ja en aub graag Xbox Live en PSN cheatvrij houdenVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:26:
[...]
Ik heb een directe kopie (clonedvd) van de orginele disc gebruikt (dus gewoon een .iso)NickThissen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:55:
[...]
Misschien heb ik het mis (aangezien vinom zegt dat het wel kan met MW2), maar voor zover ik weet is de gedownloade versie van MW2 helemaal los gekoppeld van steam zeg maar. Normaal, legaal, kun je MW2 alleen via steam spelen, zonder steam kun je niets (zelfs niet SP?). Vandaar dat illegale downloads van het spel niet via steam werken, die zijn gewoon gecracked zeg maar zodat ze geen steam nodig hebben. Als jij dan wel een legale key hebt, dan zit je nog niet op steam, dus wat kun je er dan mee? Sterker nog: ik zou niet eens weten waar ik de key van MW2 zou moeten invullen als ik hem zou downloaden.
Vinom, hoe heb jij dat dan gedaan?
Key ingevuld en done. Ik heb het uiteraard over MW2 en niet over Black Ops, mochten sommige dat denken
Als het kan doe ik de bovenstaande manier ook gewoon bij Black Ops. Anders moet ik me beeldscherm weer verplaatsen, omdat die voor mijn DVD drive zit
[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 04-11-2010 12:40 ]
Verwijderd
Hoe meer ik zie van het unlock/CoD-points systeem, hoe meer fan ik er van wordt. Er is zo veel te unlocken, veel ervan op je eigen manier in je eigen tempo. Lekker.
Alleen bij One in the Chamber, is het niet waarschijnlijk dat mensen in zo'n potje ergens in een hoekje gaan liggen schuilen totdat er nog maar 3 mensen leven? Je kan dan gewoon wachten tot je in the money zit lijkt me
Alleen bij One in the Chamber, is het niet waarschijnlijk dat mensen in zo'n potje ergens in een hoekje gaan liggen schuilen totdat er nog maar 3 mensen leven? Je kan dan gewoon wachten tot je in the money zit lijkt me

Nee, of je "in the money" zit hangt namelijk nog steeds af van hoeveel punten je in die 3 levens hebt gehaald. Als je de laatst levende bent met maar 1 kill verlies je nog steedsVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:42:
Hoe meer ik zie van het unlock/CoD-points systeem, hoe meer fan ik er van wordt. Er is zo veel te unlocken, veel ervan op je eigen manier in je eigen tempo. Lekker.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Zover ik heb begrepen heb jij bij one in the chamber niet maar 1 leven. Je hebt 1 kogel in je pistol zitten maar je respawned weer gewoon met 1 kogel als je wordt neergeschoten.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:42:
Volgens mij heb je maar maximaal 3 levens. Daarna moet je het potje uitzitten.Qzar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:51:
[...]
Zover ik heb begrepen heb jij bij one in the chamber niet maar 1 leven. Je hebt 1 kogel in je pistol zitten maar je respawned weer gewoon met 1 kogel als je wordt neergeschoten.
Verwijderd
Ahh op die fiets! Verhelderend, thanksMorax schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:45:
[...]
Nee, of je "in the money" zit hangt namelijk nog steeds af van hoeveel punten je in die 3 levens hebt gehaald. Als je de laatst levende bent met maar 1 kill verlies je nog steeds
Via de nieuwsgroepen zie ik dat Black Ops voor de 360 er al op staat! Gelukkig kan, en ga ik geen gebruik maken van cracked games, maar tering jantje wat heb ik zin in deze game 
Winkels afbellen laat ik deze keer maar uit mijn hoofd, bij dergelijk grote titels is het mij nog niet één keer gelukt zo'n game eerder te krijgen. Nog maar 4½ dag!
Winkels afbellen laat ik deze keer maar uit mijn hoofd, bij dergelijk grote titels is het mij nog niet één keer gelukt zo'n game eerder te krijgen. Nog maar 4½ dag!
Die staat er al een week op..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En bij één kill, krijg je een nieuwe bullet.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:52:
[...]
Volgens mij heb je maar maximaal 3 levens. Daarna moet je het potje uitzitten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
hilarisch trouwens dat ze al jaren roepen dat de PC wereld zo verrot is met piracy enzo, maar ondertussen liggen alle grote console titles al minimaal een week tot 2 weken voor de officiele release al op straat..Rivanov schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:02:
Die staat er al een week op..
blup
Leuk juist dat de golden camo's terugzijn!soulfightah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:35:
[...]
Golden AK47 FTW!
Het is niet toegestaan om over warez te praten dus laten we ook geen aanleiding geven om offtopic te gaan.
[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2010 09:58 ]
Ik had het toch anders gedaan, nu is het zo dat je bijvoorbeeld de L96A1 pas op lvl ~40 (schatting) unlock (en dus pas kan kopen). Ik had liever gezien dat je voor de L96A1 bijvoorbeeld 50.000 CP nodig had (en hij dus heel duur is) en de andere sniper rifles moet hebben gekocht, op die manier is hij exclusiever en heb je meer het gevoel van ik heb wat speciaals. Nu is het alsnog bepaald level worden en 2000 cp neertellen (wat ik heb kunnen zien), maar het blijft ook mijn meningVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:42:
Kiek em goan!
Maar het verschil is dus dat je op een console 'moeite' moet doen om het werkend te krijgen en je op de PC zonder consequenties gewoon los kan gaan.eendje schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:11:
[...]
hilarisch trouwens dat ze al jaren roepen dat de PC wereld zo verrot is met piracy enzo, maar ondertussen liggen alle grote console titles al minimaal een week tot 2 weken voor de officiele release al op straat..
Dus ...eendje schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:11:
[...]
hilarisch trouwens dat ze al jaren roepen dat de PC wereld zo verrot is met piracy enzo, maar ondertussen liggen alle grote console titles al minimaal een week tot 2 weken voor de officiele release al op straat..
Die kun je alleen spelen op gekraakte consoles, en als je hiermee online gaat krijg je snel genoeg te maken met een gebannede console. Verder moet je toch echt de orginele game en de orginele console hebben om ook online te spelen zonder risico's.
Verder wordt er op de consoles niet gecheat, en kun je niet op cracked servers spelen. Er worden er veel meer exemplaren verkocht op consoles. Die paar mensen die het spel downloaden en de single player modus spelen die krijgen niet de volledige ervaring en kopen waarschijnlijk de game ook origineel.
Verwijderd
Onzin, er word wel degelijk gecheat. Misschien minder, maar er word zeker gecheat.NeoMe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:15:
[...]
Verder wordt er op de consoles niet gecheat, en kun je niet op cracked servers spelen.
Daarom vind ik 15 prestiges ook wat weinig. Had er 150 gedaan. Dan ben je tenminste pas echt bezig.soulfightah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:13:
[...]
Ik had het toch anders gedaan, nu is het zo dat je bijvoorbeeld de L96A1 pas op lvl ~40 (schatting) unlock (en dus pas kan kopen). Ik had liever gezien dat je voor de L96A1 bijvoorbeeld 50.000 CP nodig had (en hij dus heel duur is) en de andere sniper rifles moet hebben gekocht, op die manier is hij exclusiever en heb je meer het gevoel van ik heb wat speciaals. Nu is het alsnog bepaald level worden en 2000 cp neertellen (wat ik heb kunnen zien), maar het blijft ook mijn mening.
En ik hoop dat ze prestige wat beter belonen nu. In MW2 krijg je er wat wapen slots bij, en een embleempje... hiephoi

Wat mij betreft mogen bepaalde wapens(of attachments) pas vrij komen in latere prestiges.
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:20:
[...]
Daarom vind ik 15 prestiges ook wat weinig. Had er 150 gedaan. Dan ben je tenminste pas echt bezig.
En ik hoop dat ze prestige wat beter belonen nu. In MW2 krijg je er wat wapen slots bij, en een embleempje... hiephoi![]()
Wat mij betreft mogen bepaalde wapens(of attachments) pas vrij komen in latere prestiges.
Grenade launcer beloning als voltooien van de 15de prestige
Verwijderd
Doe jij dat, dan zie ik jou beter lopen met je Fischerprise gunsuperbassie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:13:
[...]
Leuk juist dat de golden camo's terugzijn!
Golden AK47 FTW!
Waarom dat, ik prestige nooit. Ik ga één keer naar het hoogste level en blijf daar mooi. Dan ga ik verder met alles unlocken, die extra custom classes kunnen mij gestolen worden en die extra icons/challenges ook.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:20:
[...]
Daarom vind ik 15 prestiges ook wat weinig. Had er 150 gedaan. Dan ben je tenminste pas echt bezig.
En ik hoop dat ze prestige wat beter belonen nu. In MW2 krijg je er wat wapen slots bij, en een embleempje... hiephoi![]()
Deal! Onder de voorwaarde dat dat ook geld voor de sniper wapensVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:22:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens.
Grenade launcer beloning als voltooien van de 15de prestige![]()
Mwa, die extra classes zijn opzich wel handig. Voor bepaalde speltypen heb ik wat classes. Sterker nog, die 10 stuks bij prestige 10 is eigenlijk al net iets te weinig voor mijNeoMe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:23:
[...]
Waarom dat, ik prestige nooit. Ik ga één keer naar het hoogste level en blijf daar mooi. Dan ga ik verder met alles unlocken, die extra custom classes kunnen mij gestolen worden en die extra icons/challenges ook.
Verwijderd
Zolang de famas en m16 en mp5 beschikbaar blijven hoor je mij niet klagenbeany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:23:
[...]
Deal! Onder de voorwaarde dat dat ook geld voor de sniper wapens
waarom zo veel prestiges?
.
ik ben nog bezig met 3!!
mensen hier die allang op 10 zitten? (en hoeveel uur)

ik ben nog bezig met 3!!
Ik ben na 520 uur begonnen aan prestige 10 (en heb nu ruim het dubbele aan ingame uren op de tellerSteven6249 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:30:
waarom zo veel prestiges?.
ik ben nog bezig met 3!!
Ga bij BO voor dezelfde strategie, zo snel mogelijk levelen om prestiges te halen en pas bij de laatste prestige naar challenges gaan kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Frentik op 04-11-2010 13:34 ]
Extra slots is verdomd handig, ik twijfel alleen of dit bij Black Ops ook is ingebouwd. Ik zat namelijk naar het custom slot menu te kijken en zag nergens ruimte voor meer sloten...
Weet iemand eigenlijk of je purchases(skins, wapens etc) ook veranderen als je prestige in gaat, ik kan me eigenlijk niet herinneren hier iets over te lezen.
Waarom dat nou weer? Een sniper rifle is een basis wapen, die wel heel erg overpowered was qua close range in MW2. Is dat de reden dat hij uit het spel moet? (dat is wat je wil zeggen). Mijn punt was eigenlijk bedoeld om te zorgen dat de wapens wat specialer zijn, dat niet iedere assault vent na 40 levels (in assault) meteen de beste sniper op kan pakken. Ik ben eigenlijk ook een beetje een RPG vent en vind dat als je bijvoorbeeld wilt snipen, dat je onderaan moet beginnen en later in het spel pas een mooie sniper rifles kan spelen (iets om naar toe te werken en dat is ook weer goed voor de replaywaarde). Dat is nu ook wel zo, maar er wordt te weinig onderscheid gemaakt tussen assault, sniper ect ect.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:23:
[...]
Deal! Onder de voorwaarde dat dat ook geld voor de sniper wapens
[ Voor 5% gewijzigd door HesRuud op 04-11-2010 13:43 ]
Kiek em goan!
Dat is nou juist niet de bedoeling, iedereen of je nou level 1 of level 50 bent moet over dezelfde wapens kunnen beschikken als basis. Dat je dat verder uit kunt breiden met attachments en pro perks is je goed recht aangezien je je in een wapen specialiseert.soulfightah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:42:
[...]
Waarom dat nou weer? Een sniper rifle is een basis wapen, die wel heel erg overpowered was qua close range in MW2. Is dat de reden dat hij uit het spel moet? (dat is wat je wil zeggen). Mijn punt was eigenlijk bedoeld om te zorgen dat de wapens wat specialer zijn, dat niet iedere assault vent na 40 levels (in assault) meteen de beste sniper op kan pakken. Ik ben eigenlijk ook een beetje een RPG vent en vind dat als je bijvoorbeeld wilt snipen, dat je onderaan moet beginnen en later in het spel pas een mooie sniper rifles kan spelen (iets om naar toe te werken en dat is ook weer goed voor de replaywaarde). Dat is nu ook wel zo, maar er wordt te weinig onderscheid gemaakt tussen assault, sniper ect ect.
Ze hebben het wel gedaan met de 'classified' wapens, je moet alle wapens unlocken en dan krijg je er eentje extra. Maar of dat dat wapen dan ineens een stuk beter is, dat denk ik van niet want shooters zijn afhankelijk van een goede balance.
[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 04-11-2010 13:46 ]
..knip..
[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2010 09:59 ]
Volgens mij wordt zo'n beetje alles weer gelocked en gereset, net als bij MW2. Zelfs je COD-points worden weer op 0 gezet.Dorest0rm schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:36:
Weet iemand eigenlijk of je purchases(skins, wapens etc) ook veranderen als je prestige in gaat, ik kan me eigenlijk niet herinneren hier iets over te lezen.
Ben wel heel benieuwd naar de extra's die je krijgt bij prestigen. Er was toen aangegeven dat het meer was, dan alleen een paar custom slots.
Ik zit ook te denken om eens te gaan prestigen.
Ik vond prestige altijd voor sukkels maar ik wil die extra custom classes denk ik wel in BO hebben en natuurlijk the Golden AK47.
Ik vond prestige altijd voor sukkels maar ik wil die extra custom classes denk ik wel in BO hebben en natuurlijk the Golden AK47.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe wordt er gecheat dan (los van bug exploits of glitches)? Een aimbot kan krijg je toch nooit op een console?Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:20:
[...]
Onzin, er word wel degelijk gecheat. Misschien minder, maar er word zeker gecheat.
Verwijderd
over het golden gedoe.
Is er dan ook een golden knife of tomahawk.
Dat lijkt me pas helemaal cool,een gouden tomahawk in iemand zen rug gooien
Is er dan ook een golden knife of tomahawk.
Dat lijkt me pas helemaal cool,een gouden tomahawk in iemand zen rug gooien
w00t
Op discovery meegedaan aan de CoD Quiz en ik krijg net een mailtje dat ik als VIP mag komen naar het Launch event in Amsterdam
Op discovery meegedaan aan de CoD Quiz en ik krijg net een mailtje dat ik als VIP mag komen naar het Launch event in Amsterdam
Zie [Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 27Unomomentodado schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:09:
[...]
Hoe wordt er gecheat dan (los van bug exploits of glitches)? Een aimbot kan krijg je toch nooit op een console?
Ik vind die extra classes wel handig. Zo heb je altijd classes waar je kan experimenteren.NeoMe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:23:
[...]
Waarom dat, ik prestige nooit. Ik ga één keer naar het hoogste level en blijf daar mooi. Dan ga ik verder met alles unlocken, die extra custom classes kunnen mij gestolen worden en die extra icons/challenges ook.
En je kan HC varianten van je kits gaan maken, misschien nog 1 á 2 S&D classes. Je zit zo op de 10 classesNiellie41 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:19:
[...]
Ik vind die extra classes wel handig. Zo heb je altijd classes waar je kan experimenteren.
Kiek em goan!
Nice, maar moet je daar in je eentje naar toe dan? Of kreeg je twee kaarten?Spongerobie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:18:
w00t
Nice red! Have funSpongerobie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:18:
w00t
Iemand deze al gepost? Kreeg ik bij mijn preorder (Mediamarkt Zoetermeer).
Het is trouwens een steel case.
En op 9-11 krijg je ook een goodie...
Het is trouwens een steel case.

[ Voor 8% gewijzigd door bakkiepleur op 04-11-2010 14:46 ]
Steel casebram1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:43:
Wat is het? Een gum? Een stuk zeep?
Nee, neem een maatje meesuperbassie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:21:
[...]
Nice, maar moet je daar in je eentje naar toe dan? Of kreeg je twee kaarten?
Dat gaat wel lukken, i'll keep ya posted!
W0t, ik heb het ge pre-orderd bij Mediamarkt Alkmaar en ik kreeg er helemaal niets bij.. er is wel gezegd dat het de steelcase versie zou zijn..bakkiepleur schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:41:
Iemand deze al gepost? Kreeg ik bij mijn preorder (Mediamarkt Zoetermeer).
[afbeelding]
zeep....bram1984 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:43:
Wat is het? Een gum? Een stuk zeep?
mooi ding. het heeft ook veel weg van zo'n doosje waar je smokey smokey tabak in bewaart.
wat betaal je voor het doosje (plus het spel uiteraard)?
nu al 16 pagina's? hahaha dat zoveel mensen zun slechte game kopen vind ik echt jammer.
ik had gehoord €10,01, waarbij je €10,- korting kreeg op BOSteven6249 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:49:
[...]
zeep....
mooi ding. het heeft ook veel weg van zo'n doosje waar je smokey smokey tabak in bewaart.
Kiek em goan!
Xbox's director van de entertainment en marketing sector, Stephen McGill, heeft laten weten dat Call of Duty: Black Ops het beste gespeeld kan worden op een Xbox 360. "Het is "het beste platform om de game op te spelen, en iedereen weet dat,"

Haha, dan ben je toch echt de enige die het jammer vind xDyucatan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:50:
nu al 16 pagina's? hahaha dat zoveel mensen zun slechte game kopen vind ik echt jammer.
[ Voor 29% gewijzigd door vinom op 04-11-2010 14:53 ]
Ga jij ff lekker in het teletubbie topic posten zeg!! Wat een achterlijke post, sorry hoor.yucatan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:50:
Laat ons er lekker plezier aan hebben. Als jij het niks vind, prima. Maar val ons daar verder niet mee lastig.
44 Euro (normaal) ik 30,60.Steven6249 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:49:
[...]
zeep....
[ Voor 3% gewijzigd door bakkiepleur op 04-11-2010 14:54 ]
kun je het raden dat ik hem ga kopen? misschien was ik wel geinteresseerd in plants vs zombies.yucatan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:50:
als je het zo hoort hier op het forum spelen mensen er behoorlijk wat uren in. doe je niet vaak met een andere game, dus het is JUIST een goede koop
Het doosje staat op dit moment los van de game
Kiek em goan!
Ik zit op pagina #6? Tip: Het aantal pagina's is instelling afhankelijk, dat zo'n mensen op t.net mogen komen.... Ook nog een onderbouwing voor je "stelling" of ben je jaloers dat je PC het niet trekt of krijg je geen console van je ouders?yucatan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:50:
Jammer dat zulke mensen op t.net zitten.yucatan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:50:
Verwijderd
Steelcase is ook te koop bij MediaMarkt Bergen op Zoom voor € 10,- die je dan weer in korting krijg op het aanschafbedrag van de game. De aanschafprijs wordt waarschijnlijk eenmalig € 44,- (PC, Xbox360 & PS3) op de dag van de release tussen 10.00 uur en 21.00 uur zo lang de voorraad strekt. Pre-orderen kan alleen tot een dag voor release. Mensen met ee pre-order steelcase betalen dus nog maar € 34,-
Ik houd jullie op de hoogte
Ik houd jullie op de hoogte
Dit topic is gesloten.