marcel87 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:33:
[...]
Ja dat is mooi en prachtig, maar als er iets wordt gezegd dan zie ik dat als waarheid uiteraard. Als ik vervolgens een duidelijke vraag stel doorgaande op wat iemand heeft gezegd, dan wens ik ook een to-the-point antwoord en geen er-om-heen-gedraai.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat vele mensen zich @ T.net vrijwillig inzetten, maar voor halve antwoorden kom ik dan ook weer niet. Zeg je A, dan wil ik ook graag B horen. Dat zou jij en iedereen toch willen neem ik aan?
[...]
Thnx voor je reactie! Heb je toevallig ook linkjes naar deze positieve verhalen of komt het vooral uit lovende reviews die ik met mijn goede vriend "Google" ook zelf kan opzoeken?
Maar goed, die 30 euro ligt niet alleen aan de koeler waarschijnlijk. Hij is ook hoger geclockt dan de normale TFII/OC HD6950 2GB, zowel de videochipsnelheid als de geheugensnelheid. Zie ook hier
http://tweakers.net/price...5994;279789;273385;270914
Dat is dus precies wat ik bedoel!

wij zijn
geen slaven! je had het al op google gezocht moeten hebben:).
Wij willen graag mensen helpen, maar als we behandeld worden als vuil, ben ik er snel klaar mee

.
Overigens had jouw post in het videokaarten topic moeten staan.
Ik citeer:''Uiteindelijk willen we ook een beetje eigen inzet zien, dus bedenk eerst eens zelf een samenstelling waarvan jij verwacht dat hij aan jouw eisen voldoet. Je kunt dat het beste doen via de
http://tweakers.net/pricewatch/. Zet de onderdelen in een wenslijst, klik onderaan de lijst op 'RML genereren' en post de code die je ziet één op één in je forumbericht alhier. Je zult zien dat er dan een overzichtelijk lijstje van wordt gemaakt.
Specifieke vragen over videokaarten en ook over de aanschaf horen in: [BBG aanschaf] Videokaarten
Vragen over voedingen kunnen in: [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 26.'' (bron: pagina 1)
Ik wil dus niet gemeen doen, maar aangeven dat jij niet boos op ons hoeft te worden, als jij zelf geen ene *** moeite hebt gedaan

.
offtopic:
overigens is jouw spelling van ''er-om-heen-gedraai'' ook niet echt super
Amen
[
Voor 26% gewijzigd door
Frozen op 07-04-2011 23:16
]