Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:45:
[...]
Dat is waar maar, ken jij een beter kast dan? Want ik vind fans(leds vind ik een + punt) belangrijk en dat ze er leuk uitzien. Want mij pc gaat 24/7 draaien.
EDIT: Ohja ik wil graag Window hebben. En eigenlijk moet er LEDs in die fans zitten. vind het paar 10eurtjes extra waard. Of kan je ook eigen fans kopen en erin doen?
als ik jou was zou ik het volgende doen:
- ga naar de pricewatch en slecteer het volgende:
* kabelmanagement: ja
* form factor: ATX
* eventueel nog andere features die je wilt hebben
- filter er dan de kasten uit die je mooi vind (en een zijraam hebben)
- lees van wat je overhoud enkele reviews (hier op tweakers of google de naam van de kast + review erachter) en filter de mindere eruit
- kijk naar de prijs (incl fans met leds als je kast geen fans met leds en je ze dus extra moet aankopen)
- vraag met wat je dan overhoudt eventueel advies hier op got
het belangrijkste van een kast is natuurlijk dat al je onderdelen er mooi inpassen (een standaard midi-tower kast kan een gewoon systeem met alle basisonderdelen, meerdere hdd's/ssd's, 2 videokaarten (tenzij heel erg lang; →hd6970) en bv een geluidskaart huisvesten, kijk daarvoor evt naar reviews als je niet zeker bent
verder is het ook belangrijk dat je onderdelen niet te warm worden, kasten met goede airflow zijn hiervoor een pluspunt, zeker als je je pc 24/7 wilt laten draaien
verder wil je evt dat hij niet te veel lawaai maakt, daarvoor zul je wederom reviews moeten lezen
je vraag: ja je kan apparte fans kopen (met eventueel led-verlichting eraan) en die aan je kast monteren
[
Voor 20% gewijzigd door
bertp1 op 26-07-2011 23:09
]