Weet iemand een goed moederbord voor een:
i5 2500K
2x HD6950 (of iets anders als dat beter is)
Wel wil ik gaan over klokken en het is voor gamen.
Weet iemand wat hier mee bedoeld word en of het ook echt zo werkt, anders koop ik ook zo'n moederbord die dat ondersteund:
Harddisk/SSD - Intel SSD 311 20GB (SATA)
Geen aparte SSD deze keer, maar een kleintje van Intel, de SSD 311. Deze 20 GB dienen puur om de 1 Terabyte van de 'klassieke' harde schijf te versnellen en blijkens onze testresultaten werkt dat heel goed: de prestaties zijn ongeveer half zo hoog als van een moderne SSD - maar dat is nog altijd véél beter dan van een harde schijf alleen.
Intel Smart Response heet de techniek die dit mogelijk maakt - en onderdeel uitmaakt van de gekozen Z68-chipset. De SSD dient als een soort cache, wat hoge eisen stelt aan de gebruikte geheugenchips. Die zijn niet voor niets van het SLC-type - Intel heeft de 311 verder geheel voor cache-lees en schrijfacties geoptimaliseerd, dus je hoeft je geen zorgen te maken over de levensduur.
Bron:
http://nl.hardware.info/pcadvies/730/game-pc-juli-2011
Edit; Ik weet niet precies hoe dat zit met Slim.nl maar volgens mij zijn het inderdaad upgrades

Maar al je nog een volle versie van vista heb liggen doe je die er toch eerst even op? Kan misschien wel dertig euro besparen?
[
Voor 9% gewijzigd door
MiliaanR op 12-07-2011 13:17
]