marcel87 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:16:
En wel nu: Marcel presenteert de megapost van vandaag...
[...]
Als toch iets een pauperbron is, dan is het HW.info wel. Het is gewoon algemeen bekend dat SB=1,5V. Dat mensen hier menen dat XMS @ 1,65V ook prima kan, nou goed, doe maar, maakt mij niets uit. Intel zag het vast niet voor de lol op een brakke maandagmorgen in die sheet hebben getypt. Dat het nu niet meteen voor problemen zorgt zal best, maar wellicht na 2,5 jaar gebruik? Ik snap dat niet en maar vasthouden aan 1,65V. Succes jongens!
[...]
In hoeverre is de GTX560 HAWK 1GB beter dan de HD6950 PE 2GB? Onderbouwing graag ipv wat roepen.
[...]
En nou maar hopen op niet dezelfde problemen als Stef602?
[...]
Hahahahaha

. @ Stef602: Nog W7 gekregen of niet? We horen er niets meer van...
[...]
Omdat je geld teveel hebt, maar dan mag je het ook op mijn rekening bijstorten, no problemo. Sowieso de B3 stepping nemen, deze hebben de problemen met de SATA-300 poorten opgelost. Als jij vindt dat je overige specs niet nodig hebt nu of in de toekomst, dan gewoon voor een wat goedkoper bord gaan.
[...]
De F3 is hoogstwaarschijnlijk sneller (=7200rpm), terwijl de F4 (wss 5200 of 5400rpm is). Ik kan het zo niet zien, wellicht dat het weinig uitmaakt omdat de F4 een hogere datadichtheid heeft (en dus sneller kan lezen). En ik weet ook niet het verschil tussen de hoeveelheid platters, wat ook weer invloed op de snelheid heeft.
[...]
Speakers in je monitor zullen waarschijnlijk een minder bereik hebben in hoge en lage tonen. Het ligt er aan wat je mooi vindt dus.
[...]
Vanwaar de keuze voor een losse geluidskaart. De chip op de Deluxe is beter dan het gemiddelde P67 bord. Daarnaast heb ik het gevoel dat je systeem in onbalans is.
Vandaar die dikke knoepert van een koeler op die CPU? Waarom Noctua FLX koelers ipv P12, aangezien de P12's een hogere H2O druk kunnen leveren? (overigens zijn die ook vaak in de V&A te koop voor 12,50/st of minder, dat scheelt nogal!) Waarom 2 graka's? En waarom die kast en ik mis een SSD....

Revivespirit presenteert: de grootste post van vandaag:
Zou een een paar vragen mogen stellen?
Ja vast wel ik doe het gewoon >:):
Hoezo als je geld teveel hebt? Je hebt niet eens zelf de moeite gedaan om een beetje dingen uit te zoeken en probeert mn post half af te kraken?

NVM, heeft de p8p67 ook, de evo heeft een pci-e slot extra, voor mij is dat handig omdat ik over niet al te lange tijd een grafische kaart erbij ga pluggen en zo veel meer ruimte in het midden overhoud
Over de hawk, kijk even zelf op msi.com ???
En hw.info een pauperbron? de bron van de bron staat daar ook in de post waar ik dat van gejat hebt, als je even kijkt ipv blind te typen zonder even de moeite nemen om te klikken en te lezen help je de mensen hier ook niet echt of wel?
Over de speakers op je bureau, je kan voor 20 euro al een redelijke speakerset kopen, waarom zou je dan die 3centimeter op je bureau willen besparen en bagger audio ervoor terug krijgen
De f3 = sneller dan de f4 dacht ik zo.
Over het 1.5V geheugen:
Als jij me een leuk setje van 8gb met 2 latjes op 1600mhz kan laten zien koop ik die als het onder de 100 euro blijft
PS: Voor de mensen die spullen bij afuture bestellen:
"Levertijden algemeen
Wij hanteren 2 verschillende levertijden:
- Direct leverbaar, dit zijn producten die wij zelf op voorraad hebben
- 1-3 werkdagen, Dit zijn producten die een van onze leveranciers op voorraad hebben
Verzenden:
- Levertijd 'Direct leverbaar': besteld voor 16.00 uur (op een werkdag) = dezelfde dag nog verzonden
- Levertijd '1-3 werkdagen': uw order wordt na 1 tot 5 werkdagen verzonden
Waar in godsnaam slaat dit nou weer op, levertijd 1-3 werkdagen word na 1-5 werkdagen verzonden, kan aan mij liggen maar dan duurt het langer dan 3 werkdagen.. hoe kan je dan bij de levertijd 1-3 werkdagen aangeven
@ stef hieronder,
Ik heb geen ervaring met 3dmark, google is je vriend?
[
Voor 16% gewijzigd door
Brodo op 04-05-2011 00:25
]