https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja, je kan met gratis verkregen experience points tijdelijk nieuwe wapens kopen (bijv voor 1 dag of 3 dagen etc.). Als je geld besteed kun je ze tijdelijk óf permanent behouden. Dat laatste is natuurlijk duurder.RichardvdD schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:48:
Kan je in deze game ook wapens/items/skills kopen, zoals dat in BF: Heroes na een tijdje ook zo ging?
[ Voor 7% gewijzigd door AvanCade op 03-04-2011 11:16 ]
Heb je hier nog iets op gevonden? Elke 5 minuten wordt ik gekicked door punkbusterGoner schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:14:
[...]
Is al wat minder gesloten, kreeg gisteren een e-mail om een account aan te maken een 4 redeem codes voor 'veteran weapons' ... was voor het eerst dat ik van de game hoorde![]()
Gisterenavond gedownload en even zitten spellen ... Best leuk, zover. Mooie mappen.
Even wennen aan de bediening na BFBC2 ... vooral selecteren van wapens, is dat op een of andere manier onder de scrollwheel te stoppen ??
Oh, en hoe kom ik aan handgranaten ? Drukte een keer in een reflex op DEL (m'n BFBC2 toets voor grenades) en werd er gelijk door Punkbuster uitgemikt
Ja. Het systeem is precies hetzelfde als in BFH. De BattleFunds worden trouwens gedeeld tussen BFP4F en BFH. Dus als je in BFH BattleFunds hebt gekocht kun je die ook besteden in BFP4F.RichardvdD schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:48:
Kan je in deze game ook wapens/items/skills kopen, zoals dat in BF: Heroes na een tijdje ook zo ging?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Probeer punkbuster eens handmatig te updaten en anders BFP4F even te herinstalleren.Megamind schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:26:
[...]
Heb je hier nog iets op gevonden? Elke 5 minuten wordt ik gekicked door punkbuster
Ooh dat is nog eens handig, ik heb nog een kleine 400 liggen van bfhCompizfox schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:20:
[...]
Ja. Het systeem is precies hetzelfde als in BFH. De BattleFunds worden trouwens gedeeld tussen BFP4F en BFH. Dus als je in BFH BattleFunds hebt gekocht kun je die ook besteden in BFP4F.
Anoniem: 323791
Is deze game zoveel meer/beter of gewoon een allegaartje van alles en nog wat?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 323791 op 03-04-2011 15:41 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Compizfox op 03-04-2011 17:15 ]
Anoniem: 91868
ASRJ-RX6J-BPVQ-4DEQ
85M7-5CK4-6T8Y-HTWS
EUWC-ETMG-WLHA-P2MF
8G2N-X38D-CEY5-FFAX
Zat in mn mailbox, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nee deze game is absoluut niet beter dan BF2. Het is een gratis online game die gedateerd over doet komen en die een mix is tussen BF2 ( maps voertuigen etc. ) en het gratis en betaalmodel van BF Heroes. Maar je kunt hem natuurlijk altijd zelf uitproberen straks en kijken of het iets voor jou is. Als je echter van games als BF BC2 en Black ops komt zal de game je wel erg tegenvallen.Anoniem: 323791 schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:40:
Vraagje;Hoe moet ik deze game nu zien? Heb zelf nog BF2 + expansion pack/maps
![]()
Als je BF2 hebt liggen, blijf daar lekker bij (of anders BFBC2).Anoniem: 323791 schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:40:
Vraagje;Hoe moet ik deze game nu zien? Heb zelf nog BF2 + expansion pack/maps
![]()
BFP4F is simpelweg een 'downgrade' van BF2. De maps en graphics lijken erg veel op elkaar. Maps zie je bijna 1:1 terug maar dan kleiner.
In BF2 heb je veel meer opties in classes en guns en squad based gameplay.
Ik zie BFP4F eigenlijk precies zoals BFH, een arcade shoot-em up in een realistisch jasje maar zeker niet fijn te spelen voor een langdurige periode, dan raad ik toch echt BF2 aan.
Het is bijna zoverbfplay4free Bfield Play4Free
We have taken the #Battlefield #Play4Free website offline in order to move to Open Beta and add more #awesome! It should be back in ~30 mins
We're on! Veel speelplezier voor de mensen die geen closed beta key konden bemachtigen.
[ Voor 22% gewijzigd door Maranello op 04-04-2011 10:59 ]
Over de discussie over BF2:
BF2 > BFP4F naar mijn mening.
- Je hebt geen squads in BFP4F
- Je hebt in BFP4F veel minder classes dan in BF2
- Ze hanteren in BFP4F weer hetzelfde idee als in BFH: Wie het meeste betaalt aan wapens, heeft het meeste voordeel
- In BF2 zijn veel spelers veel serieuzer
- BFP4F ziet er eigenlijk niet echt veel beter uit dan BF2, al is het eerste wel veel nieuwer
Ja goed, het businessmodel van Battlefield Heroes was ook dat je alleen maar kon betalen voor uiterlijk vertoon. Daar is ook weinig van over geblevenpsychoclown schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:58:
Zelfde opzet/businessmodel dus het lijkt me van wel
Ik heb inderdaad nog wel een paar puntjes uit BFH liggen, maar ik betwijfel of dat ook maar een fractie is van wat benodigd is
Op dat punt verschillen we deels van mening maar je kan dus redelijk hetzelfde verwachten in BFP4FRichardvdD schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:24:
[...]
Ja goed, het businessmodel van Battlefield Heroes was ook dat je alleen maar kon betalen voor uiterlijk vertoon. Daar is ook weinig van over gebleven
Vet! Dat level met dat klaverblad ken ik niet, maar zag er goed uit.Maranello schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:06:
[...]
Het is bijna zoverNog ongeveer 5 minuten inmiddels
We're on! Veel speelplezier voor de mensen die geen closed beta key konden bemachtigen.
[video]
[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 04-04-2011 23:33 ]
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Hier ben ik het helaas 100% mee eens.Compizfox schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:55:
BF2 > BFP4F naar mijn mening.
- Je hebt geen squads in BFP4F
- Je hebt in BFP4F veel minder classes dan in BF2
- Ze hanteren in BFP4F weer hetzelfde idee als in BFH: Wie het meeste betaalt aan wapens, heeft het meeste voordeel
- In BF2 zijn veel spelers veel serieuzer
- BFP4F ziet er eigenlijk niet echt veel beter uit dan BF2, al is het eerste wel veel nieuwer
Ik zie geen meerwaarde voor BFP4F, omdat ik zelf BF2 al heb liggen en dat spel wordt nog zeer veel gespeeld.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vraagje ; in de settings heb ik onder weapons de functie next/previous slot aan m'n scrollwheel gehangen, maar dat werkt niet ... bekend probleem ? Wapens kiezen met nummertoetsen is niet optimaal.
Die heb ik ook nog niet gezienCodeCaster schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:29:
Vet! Dat level met dat klaverblad ken ik niet, maar zag er goed uit.
Volgens mij is dat wel de algemene opvatting dat niet-BF2 spelers dit spel eerder zal bevallen dan de echte BF2 spelers.Goner schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:58:
Ik ken BF niet (BFBC2 is de eerste die ik speelde) en vind de Play4Free best leuk ! Vooral omdat ik BFBC2 op het moment totaal niet kan spelen ...
Tussen je inventory/wapens scrollen werkt toch in standaardconfiguratie al met het scrollwiel? Volgens mij hoef je hier niets aan in te stellen. Ik heb wel eens gehoord dat andere toetsconfiguraties dan de standaard nog buggy zijn, maar dat was al wel een tijdje terug.Vraagje ; in de settings heb ik onder weapons de functie next/previous slot aan m'n scrollwheel gehangen, maar dat werkt niet ... bekend probleem ? Wapens kiezen met nummertoetsen is niet optimaal.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 05-04-2011 12:57 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, scrollen werkt niet ... was inderdaad standaard al ingesteld, maar heb voor de zekerheid nog een keer aan het wieltje gedraaid bij setup. Maar doet niks ...Maranello schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:51:
Tussen je inventory/wapens scrollen werkt toch in standaardconfiguratie al met het scrollwiel? Volgens mij hoef je hier niets aan in te stellen.

Hoezo mening? Bij de release heeft met bij BFH nadrukkelijk gezegd en beloofd alleen maar uiterlijk vertoon te zullen verkopen. Daar zijn ze dus later gewoon vanaf gestapt.psychoclown schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:31:
[...]
Op dat punt verschillen we deels van mening maar je kan dus redelijk hetzelfde verwachten in BFP4F
Vreemd, die bug hadden ze aangepakt.Tripp schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:09:
Leuke bug: als ik skills reset dan ben ik ze kwijt.(en ja ik dacht dan ga je gewoon in level terug, maar dat is dus niet waar). Ben je dan level 4 met 0 skillpoints
Nou ja: na het uitloggen en weer inloggen heb je je skillpoints terug.
ja, als je dan weer op dat resetknopje klikt. kwam ik ook na 2 uur achterTwhomp schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:30:
[...]
Vreemd, die bug hadden ze aangepakt.
Nou ja: na het uitloggen en weer inloggen heb je je skillpoints terug.
http://yfrog.com/gz6mnhyj
Ik had een paar updates gemist haha xd. Heb tijdje terug closed beta gespeeld maar toen waren er veel problemen met alleen al het inloggen. Echter is het nu toch wel enig sinds verbeterd en heb gister toch met plezier eens geprobeerd !
Volgens mij is dat deze map uit Battlefield 2: Operation Road RageMaranello schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:51:
Die heb ik ook nog niet gezienZondag toch de volledige maproulatie gehad. Zal vast een WIP zijn. Iemand die het herkend uit BF2?

Anoniem: 237380
Een workaround is de grafische instellingen terugschroeven. De game schijnt meer geheugen te willen gebruiken dan er beschikbaar is, vandaar die error. Alleen gaat de toch al niet zo geweldige grafische kwaliteit dan ook weer achteruit.Anoniem: 237380 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:06:
opzich best grappig spel ... het werkt zelf allemaal wel aardig maar ik heb een irritante bug bij de oman map... bij het laden of finishen van de map crasht het spel met een memory error... het komt alleen bij die map voor (maar blijkbaar wel een van de meest gespeelde mappen) ...
De LMG van de medic's hebben een behoorlijke terugslag dus accuraat zijn ze niet, laat staan op lange afstand. Echter als je er goed mee overweg kan, kan het best wel een sterk wapen zijn.ik vindt trouwens dat de wapens van de medics veels te overpowered zijn... accurater en langere range dan assault rfiles (lijkt het tenminste op) ze horen support troeps te zijn en geen lone wolfs>< verders wel aardig in balans...
Let even op je hoofdletters en interpunctie dat lees wat prettiger
Korte afstand ook niet ; heb al div. van die Medic sproeiers met m'n Engineer proppenschietertje afgeknald terwijl zij als eerste begonnen te schieten ...Maranello schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:34:
De LMG van de medic's hebben een behoorlijke terugslag dus accuraat zijn ze niet, laat staan op lange afstand.
Heb de LMG's zelf nog niet geprobeerd, maar zo te zien stuiteren ze als een gek. Maar als ze je weten te raken, dan is het wel gelijk goed raak ...
En inderdaad, die sniper zijn ook hier knap irritant. Lijkt wel of die mappen zijn gemaakt voor ze, met al die hoge daken en heuvels.
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 07-04-2011 14:02 ]
Ja het zijn wel lucky hits van de medics (op de afstanden waar ik vooral op speel (kills hebben meestal range bonus tussen 55-80) maar het blijft toch oppassen als je 1 keer geraakt ben moet je toch dekking gaan zoeken want er volgen direct meer "lucky hits".
De snipers op daken vindt ik nog best meevallen omdat ze op "open" terrein bevinden (als je de "tactische" rooftops in de gaten houd heb je ze meestal sneller te pakken dan zij jou).. het zijn meer degene die half verscholen in een gebouw uit een raam/ net tussen een kier one shots kill verrichten. Headshots zou ik zeggen ok, goed gemikt dan inderdaad ook een one shot kill. maar degene die verscholen tussen alles en nog wat zitten raken meestal de benen of net een arm die niet goed verscholen zit.
Maar overal niet verkeerd, eerst de grote bugs eruit dan tweaken van wapens (en de engineers een boost geven.. ook al speel ik op het moment alleen assault.
Btw hoeveel maps zijn er beschikbaar ik ken er maar 3: 2 close quarters waarvan een zonder voertuigen andere met voertuigen (beide hele goede maps waarbij iedereen goede kansen maakt) en oman die ook heli's en vliegtuigen gebruikt (bagger map maar dat is waarschijnlijk omdat ik bij deze altijd crash).
Volgens mij komt die toch wel vaak voor hoor. Ik ken meerdere mensen die hem regelmatig krijgen, inclusief mezelf. Misschien omdat het al een tijdje een known bug is dat er minder over geklaagd word.Anoniem: 237380 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:23:
Zelfs met nog 2.5-3gig vrije ram ? Raar dat ik een van de weinige ben die volgens het forum er last van heeft (ga hem vanavond even toevoegen met de error code erbij).
3: Zie startpostBtw hoeveel maps zijn er beschikbaar ik ken er maar 3: 2 close quarters waarvan een zonder voertuigen andere met voertuigen (beide hele goede maps waarbij iedereen goede kansen maakt) en oman die ook heli's en vliegtuigen gebruikt (bagger map maar dat is waarschijnlijk omdat ik bij deze altijd crash).
[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 07-04-2011 15:38 ]
Thnx, zal hem nog wel voor de zekerheid opzoeken/toevoegen om een melding van te maken.Maranello schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:37:
[...]
Volgens mij komt die toch wel vaak voor hoor. Ik ken meerdere mensen die hem regelmatig krijgen, inclusief mezelf. Misschien omdat het al een tijdje een known bug is dat er minder over geklaagd word.
Heel erg is de bug niet alleen irritant om hem elke keer bij Oman map het spel opnieuw te moeten opstarten.
De startpost had ik inderdaad nog even een keer moeten doornemen, maar bedankt!Maranello schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:37:
[...]
3: Zie startpostPaar posts hierboven word Road Rage nog genoemd die in de launch trailer te zien is, maar die is volgens mij nog niet vrijgegeven.
Ik heb die map ook nog niet gezien hoop dat we hem binnekort kunnen spelen ziet er erg interessant uit.
Karkand is op dit moment toch wel mijn favo map...
Groot genoeg om goede tactieken te bedenken en uit elke hoek te kunnen aanvallen.. en de straten krap genoeg zodat tanks / zwaar geschut geen vrij spel hebben op infanterie. heb al talloze tanks vernietigd met mijn nades :P(blijft wel altijd oppassen geblazen.)
De PKM, zeker de Veteran-uitvoering, is behoorlijk overpowered. Je doet 20-45 damage per schot, zelfs op absurde afstanden (ik win regelmatig van snipers), dus vier keer rustig klikken (niet ingedrukt houden want dan speelt de recoil je wel snel parten) en binnen een seconde of anderhalf heb je er weer een kill bij.Maranello schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:34:
De LMG van de medic's hebben een behoorlijke terugslag dus accuraat zijn ze niet, laat staan op lange afstand. Echter als je er goed mee overweg kan, kan het best wel een sterk wapen zijn.
Ik sta met die Veteran PKM en regelmatig medic bags neergooien op iedere map steevast bij de top 5 spelers, en ook best vaak gewoon nummer 1. En zo goed ben ik niet, dus dat moet wel aan die machinegun liggen.
De verleiding is wel erg groot om zo als 'lone wolf' te gaan spelen, maar daar ben je geen medic voor hè.
[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 07-04-2011 16:38 ]
Het is leuk denk ik als je niet zo'n goede pc hebt in huis.Maar aangezien ik BF BC 2 max kan draaien is dit toch echt niet om aan te zien/spelen.
Wel leuk concept en opzich vrij netjes allemaal voor een browser game.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Waar is de goede oude tijd van MoH;AA, Battlfield 1942 en Vietnam, Call of Duty 1 / United Offensive / Call of Duty 2. Daarna zijn de meeste multiplayershooters voor mij bergafwaarts gegaan met al die 'extra's' om het interessanter te maken.
Battlefield Heroes vond ik echt geweldig
[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 07-04-2011 19:19 ]
Enige wat nog mist is een wallhack of aimbot die je kan kopen.
Edit: straks voor de derde keer level 7 unlocken, raar systeem.
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 07-04-2011 19:47 ]
Edit:
Lees op het forum dat er nu meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Zou wel aan de drukte liggen. Kreeg op de website ook al server 500 errors. Voggus mij willen meer mensen battlefielten dan de servers aankunnen.... Later nog maar eens proberen dan. Heb nog geen enkel potje kunnen spelen...
[ Voor 69% gewijzigd door Techno Overlord op 07-04-2011 21:14 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Games zijn per definitie donkerder dan de desktop, waarom weet ik niet. ik heb ook in alle games m'n gamma op 1.2 ipv 1.0 staan zodat 't hetzelfde eruit ziet als op een lcd. nu kan ik wel constant mijn gamma omhoog gaan gooien via nvidia control panel, maar zodra ik klaar ben moet ik het weer terug zetten. het irriteert me behoorlijk dat alles tegenwoordig consolitus heeft ;pCompizfox schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:28:
Kun je dat niet gewoon in je drivers aanpassen dan? Dan heb je het ook meteen voor alles, hoef je het niet per game in te stellen.
edit: probeer het nu met een nvidia custom profile, hopelijk heeft dat effect.
edit2: laat maar, verwijdert. blijkbaar is het spel alleen voor mensen met een licht lcd scherm
[ Voor 12% gewijzigd door kevz op 07-04-2011 22:37 ]
Als het aan je CRT lag zou alles (dus ook programma's) donkerder zijn, aangezien je CRT niet kan zien of jij een game draait of niet.
[ Voor 26% gewijzigd door Compizfox op 07-04-2011 22:44 ]
Ik heb nergens een probleem aangezien al mijn games gamma/brightness opties hebben. Waarom spellen de nVidia custom desktop gamma/brightness opties negeren weet ik niet, ik ben geen programmeur. Maar volgens mij gebeurt dit al sinds het idee 'pc spel' bestaat. Toch jammer dat je niks in kan stellen in BF P4F, QuakeLive is daar toch beter in als browser gameCompizfox schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:43:
Maar dat heeft dan toch niets met je CRT (ipv dat je een LCD hebt) te maken? Want in programma's is het wel goed, alleen in games is het te donker. Dan lijkt het me meer een driverprobleem.
Als het aan je CRT lag zou alles (dus ook programma's) donkerder zijn, aangezien je CRT niet kan zien of jij een game draait of niet.
edit: mijn crt staat overgens bijna op max brightness/gamma, hoop dat het nu wel begrepen word. niet dat het wat uitmaakt overgens want ik heb dit spel al op gegeven
[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 07-04-2011 22:48 ]
Ja, daarom zeg ik ook dat ik hoe het spel er nu ligt niets vind, en dat ik BFH wel erg leuk vond (voordat je XP kon kopen).Tsurany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:32:
Zonder unlocks, buffs en perks? Je hebt een complete skill tree inclusief het laten vallen van een granaat als je dood gaat. Ergste is nog wel dat je er een beetje geld tegenaan kan gooien voor experience en je bent gewoon standaard in het voordeel omdat je indicators krijgt waar iemand vandaan schiet en je kan een sterkere tank krijgen met betere armor.
Enige wat nog mist is een wallhack of aimbot die je kan kopen.
Ik heb dat ook (al meer dan een maand overigens). Dus gister even op onderzoek gegaan op het forum van BF:P4F en we zijn niet de enigen. Het lijkt bij iedereen voor te komen die op 1280x800 speelt. Ze zullen binnekort wel met een bugfix komen, het begint nu ook op het forum aldaar flink te spelen.Wouser schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:33:
Klopt het dat de muis bij het menu als je BF opstart dan totaal verkeerd staat t.o.v. opties?? Als je dus op de optie staat kun je hem niet selecteren maar als je dan iets naar links en boven gaat kun je hem wel selecteren BV.
Tijdelijke oplossing: als je het wil spelen, je schermverhouding op 1024x768 zetten. Niet ideaal, maar dan kun je iig normaal klikken.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Mwuah bij het spelen heb ik er geen last van enkel bij de menu's. Maar iig goed om te weten dat 1. ik niet de enigste ben 2. er een bugfix komtJaWSnl schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:40:
[...]
Ik heb dat ook (al meer dan een maand overigens). Dus gister even op onderzoek gegaan op het forum van BF:P4F en we zijn niet de enigen. Het lijkt bij iedereen voor te komen die op 1280x800 speelt. Ze zullen binnekort wel met een bugfix komen, het begint nu ook op het forum aldaar flink te spelen.
Tijdelijke oplossing: als je het wil spelen, je schermverhouding op 1024x768 zetten. Niet ideaal, maar dan kun je iig normaal klikken.
Bij mij ook alleen in het menu... plus nog aan het einde van een potje, als je moet klikken dat je weer mee wil doen.Wouser schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:00:
[...]
Mwuah bij het spelen heb ik er geen last van enkel bij de menu's. Maar iig goed om te weten dat 1. ik niet de enigste ben 2. er een bugfix komt
edit: Het werkt wel goed als je je resolutie eerst even van 1280x800 af haalt, het spel opstart (de launcher, je hoeft niet te beginnen met spelen), en dan weer terug op 1280 zet. Dan heb je geen last van de afwijking in het menu.
edit 2: Zojuist even een uurtje gegamed. De nieuwe map is an sich best leuk. Het belangrijkste gebouw uit BF2 in Sharqi Peninsula, die 2 tegenover elkaar staande meer-verdiepings gebouwen, bestaan wel op de map, maar kun je niet bereiken helaas.
De map bevat hier 3 vlaggen, waarvan B (de middelste) 2 punten waard is. Het is een lekkere close-combat map, ik kan er wel van genieten.
[ Voor 46% gewijzigd door JaWSnl op 09-04-2011 22:48 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Het viel me trouwens op dat als ik de groep was die bij vlag C begon (op Sharqi) dat ik niet zag dat punt B 2 punten waard was. Maar dat kan ook een foutje van mij zijn.
Maar om daar BF voor te kopen vind ik weer overdreven, zou ik ze eerder gebruiken voor uiterlijke upgrades.
Trouwens vinden jullie de viewing distance ook zo crap? Soms zie je vijanden gewoon niet terwijl je weet dat ze er zijn en je ze ook zou kunnen doden als je ze zag. Gebeurt voornamelijk op Gulf of Oman.
zoja waar kan je dit downloaden
ik heb die beta helemaal gevolgd maar heb nogsteeds niks
edit: ik heb het al
[ Voor 10% gewijzigd door pannekoek141 op 10-04-2011 20:57 ]
Suh dude
Anoniem: 10503
Ik heb hetzelfde onder W7 , onder XP heb ik er geen last van en doet hij het gewoon...Techno Overlord schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:02:
Ik krijg alleen maar Loading te zien als ik de gameclient opstart.....
Edit:
Lees op het forum dat er nu meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Zou wel aan de drukte liggen. Kreeg op de website ook al server 500 errors. Voggus mij willen meer mensen battlefielten dan de servers aankunnen.... Later nog maar eens proberen dan. Heb nog geen enkel potje kunnen spelen...
Dus aan drukte kan het niet liggen.
Ik dacht in eerste instantie aan de firewall. Die heb ik uitgezet en nog steeds loading .... en verder dus niets.
Geen idee wat het kan zijn vooralsnog.
Oh maar goed dat ik dan me favo heb gekozen als eerstJaWSnl schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:57:
voordat ik door had dat je er nu nog maar 2 mag.
Ze mogen wel wat doen aan die 'return to the fight' geval wanneer je in een straaljager zit. Bij de Gulf of Oman is dat zwaar irritant. Want dan zit je in een straaljager gevecht en achtervolg je die andere, gaat ie vervolgens terug naar de basis daar even paar rondjes vliegen... vervolgens kom je in zijn gebied krijg je die 8 seconde regel... waardoor je eigenlijk niets anders kunt dan omdraaien...
[ Voor 16% gewijzigd door Chip. op 11-04-2011 03:23 ]
Wow ?!Tsurany schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:15:
Ik ben best addicted nu.
Da's snel gegaan
"Opzich niet erg, wat een walgelijk spel is dit zeg. Een verneukte versie van BF2 waar ze enorm veel uitgesloopt hebben en waar de standaard wapens bagger zijn zodat je wel geld moet uitgeven aan dure wapens om een beetje plezier te hebben. Enige leuke aan het spel is dat een paar aspecten van BF2 er nog in zitten en dat bunnyhoppen en dolphin diven niet mogelijk is, verder is er echt werkelijk niks goeds aan."
of masochistisch trekje ?
Fixed
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Meestal schiet ik salvos in de richting waar ik denk dat er eentje loopt/zit als het net te ver weg zit. opzich gaat het wel lekker bijna altijd in top 5 en per 3 matches ongeveer een keer best assault of zelfs best overall. Maar ja de scope begint nu toch wel te knagen.
Hebben jullie trouwens ook al last gehad van hackers? Gisteren een recon gezien op de Karkand map met een svd wist altijd 3 perfect hits te maken, zijn score loog er ook niet om 58/2 (14000+ score).
Baal er trouwens wel van dat je niet gezamelijk met vrienden in een team kan joinen. Je hebt op dit moment geen bal aan die friends list (en hoe kan je trouwens iemand inviten. Ik wordt constant door mensen gevraagd voor buddy list maar geen idee hoe je ze zelf kan uitnodigen).
Het enige wat ik kon denken is dat het:
1. twee gelukstreffers (right
2. dat er een bug in zit dat wanneer je in de richting van een vijandelijke heli/vliegtuig schiet hij automatisch gaat volgen.
3. Dat deze vijand een veel groter zichtbereik had oid.
Zijn trouwens drie mensen die de poll volgens mij niet snappen.
[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2011 14:29 ]
Trouwens over die opmerking van die 8 seconden regel op oman: goed!.. Moet niet langer zijn en ook niet korter. Het is lang genoeg om een mogelijk bombardement uit te voeren (10 kills in 1 klap is mogelijk, ik ben het bewijs
Er kan in ieder geval geen game vernietigende spawn kills komen (ik had geluk, het kan normaal niet vaak voorkomen). Dit is veel beter geredeld dan bij Sharqi (waar je wel heel dicht bij de spawn area kan komen).
Ik snap hem juist heel goed, maar er zijn genoeg die Karkand heerlijk vinden (groot gelijk, beste allround map). Oman vindt ik bagger.Tsurany schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:29:
Zijn trouwens drie mensen die de poll volgens mij niet snappen.
Maar Sharqi is de PERFECTE! map voor assaults. dit is een CQC map waar granaten en assault rifles de meeste impact hebben. En omdat ik tot vanaaf nog steeds Assault ben vindt ik wel dat die een puntje verdient.. (in ieder geval moet die het beter doen dan Oman >< ).
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 237380 op 11-04-2011 14:45 ]
Als je van bovenaf dat gebouw bij D richting de carrier schiet, moet het dus mogelijk zijn wat te raken, mocht daar net wat vliegen... Sowieso is die AA nog behoorlijk corrupt af en toe, dan zit je in een vliegtuig en heb je de meest gewaagde capriolen uitgehaald en flares gedropt op exact het juiste moment (lang leve achterom kijken met F) om het AA-vuur kwijt te raken, ben je dus al een paar seconden "lock-vrij" en vlieg je boven de carrier om je vliegtuig te repareren, krijg je alsnog twee raketten in je reet.

[ Voor 33% gewijzigd door CodeCaster op 11-04-2011 14:59 ]
Nee, toch niet. Sharqi is matig, de echt leuke stukken uit BF2 zijn eruit gesneden zoals een crackhoer een abortus zou plegen, zonder enige vorm van spijt of twijel.Anoniem: 237380 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:39:
Ik snap hem juist heel goed, maar er zijn genoeg die Karkand heerlijk vinden (groot gelijk, beste allround map). Oman vindt ik bagger.
Maar Sharqi is de PERFECTE! map voor assaults. dit is een CQC map waar granaten en assault rifles de meeste impact hebben. En omdat ik tot vanaaf nog steeds Assault ben vindt ik wel dat die een puntje verdient.. (in ieder geval moet die het beter doen dan Oman >< ).
Bovendien, Karkand is echt perfect voor assault. Op zowel close combat als lange afstand ben je gigantisch in het voordeel, je hebt oneindig ammo wat je zeker nodig gaat hebben waardoor je praktisch iedereen kan afmaken.
Bovendien is Karkand gewoon een goede combinatie tussen de 16 en 32 speler versie uit BF2. De echte 32 speler versie zou nog beter zijn, zou zelfs awesome zijn.
Okee, dan ligt het dus niet aan mij: mij is het ook wel eens gebeurd, maar dan twijfelde ik altijd: heb ik het lock-on-signaal nou genegeerd?CodeCaster schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:52:
...en vlieg je boven de carrier om je vliegtuig te repareren, krijg je alsnog twee raketten in je reet.
Maar zonder lock dus 2 raketten in je reet krijgen kan helaas dus. Maakt de AA wel oneerlijk, want anders had ik wel flares gedropt
Vooral als je gaat circle strafen is een muis gewoon niet handig.
Het is heel even wennen, maar vliegt zooooooo veel fijner dan met de muis. IMHO natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Compizfox op 11-04-2011 21:00 ]
Da's een mooie stick zeg, voor die prijs. Met een throttle zo te zien en twist control. Misschien eens bij Dynabyte hier gaan kijken morgen. Alleen dat cordless ... mmmm.
Heb nog een Logitech Wingman Extreme staan, maar die heeft zo'n oude game-port ; niet meer ondersteund.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 11-04-2011 20:57 ]
Vond die Logitech Freedom ook wel een mooie, voldoet ook aan die eisen en als ik nu bestel komt hij morgen wel aan. Had vroeger deze:

Maar nu inderdaad niet meer ondersteund helaas
Ding is eigenlijk best aardig, ook al is hij merkloos.
Ik heb zelfs nog een gameport op mijn Creative Audigy 2 zitten, maar die is kapot ofzo
Heeft die Saitek Cyborg V.1 Joystick ook. Alleen is die niet cordless, gelukkigGoner schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:52:
[...]
Da's een mooie stick zeg, voor die prijs. Met een throttle zo te zien en twist control. Misschien eens bij Dynabyte hier gaan kijken morgen. Alleen dat cordless ... mmmm.

en dat gaat een stuk beter!
Check en in bezit. Mooi ding. Throttle was wel beetje gevoelig.Tsurany schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:53:
Had vroeger deze:
[afbeelding]
Maar nu inderdaad niet meer ondersteund helaasEn allang weggegooit, geen gameport = teh suck.
Check en in bezet. Mooi ding. Draadloos doet het erg goed zonder noemenswaardige vertraging. Schakelt zichzelf wel uit als je een tijd niks gedaan hebt ermee en dan kan vervelende momenten opleveren als je na een stuk lopen ineens een straaljager induikt die vol gas richting einde van de runway gaat: het duurt een paar seconden voordat je joystick meespeelt.Tsurany schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:42:
Compizfox, welke heb je besteld? Zit er zelf ook aan te denken en die pricewatch: Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick lijkt me wel wat voor het simpele werk.
Er is ook een bedrade versie: de Logitech Extreme 3D Pro (pw). Qua techniek gelijk, alleen vierkant in plaats van driehoekig én je krijgt er een extra knop bijGoner schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:52:
Sorry? Kalibreren? Het is denk ik minstens 10 jaar terug dat ik een joystick gekalibreerd heb: tegenwoordig gaat dat allemaal digitaal en is het niet meer nodig (wel nog bij die analoge hierboven). Logitech-kwaliteit is wel OK, maar het is plastic en geen metaal zoals Thrustmaster. Niet dat dat mij ooit in de weg heeft gezeten maar als daar nou echt waarde aan hecht...Tsurany schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:41:
Lees overal dat die Logitech qua bouwkwaliteit matig is en na een paar maanden niet meer goed te kalibreren zijn. Pff, stom gedoe.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Maar draadloos wordt het dus sowieso niet, als ik spawn en er is een voertuig wil ik direct weg kunnen.
Mijn favo map is trouwens Karkand vanwege de variëteit. Je kan heel leuk flanken door achterlangs via gebouwen te gaan. Sharqi is gaar; eigenlijk te klein voor zoveel spelers. Vooral de spawns zijn dan onhandig. Gister overigens wel een paar erg leuke games gehad 6 vs 6, dat werkt prima op Sharqi.
Dat is mij ook al een paar keer overkomen maar dat schijnt een bug te zijn.JaWSnl schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:24:
Ik had gister iets geks op Oman. Het was halverwege de match en ik steeg op vanaf het vliegdekschip met een attack-helikopter. Ik was nog geen 10 meter hoog en ik werd keihard met 2 raketten neergeschoten. Ik dacht: er zal wel een vijandelijk vliegtuig in de buurt zijn geweest... maar niets is minder waar. In de killcam zag ik dat ik werd afschoten door een luchtafweersysteem bij vlag D, dus de vlag het dichtste bij de vijandelijk basis. Daar heb ik ook wel eens in gezeten maar ik heb nog nooit een heli of vliegtuig van zo ver af kunnen schieten... verklaring?
Het enige wat ik kon denken is dat het:
1. twee gelukstreffers (right)
2. dat er een bug in zit dat wanneer je in de richting van een vijandelijke heli/vliegtuig schiet hij automatisch gaat volgen.
3. Dat deze vijand een veel groter zichtbereik had oid.
Ja maar kijk dat is dus spawn killen dat bombarderen van de base... Die 8 seconde regel werkt daar dus helemaal niet tegen... maar het verneukt wel meteen gevechten in de lucht als die andere daar naar toe vlucht om vervolgens daar cirkeltjes te gaan vliegen waardoor jij 2 keuzes hebt: 1. gokken of je hem meteen kunt afknallen of 2. omkeren. Conclusie 8 seconde regel werkt het spawn killen niet tegen maar verneukt wel luchtgevechten boven de base. Beter zorgen ze gewoon dat wanneer je met straaljager bij base van vijand komt dat je geen bommen kan gooien.Anoniem: 237380 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:39:
Trouwens over die opmerking van die 8 seconden regel op oman: goed!.. Moet niet langer zijn en ook niet korter. Het is lang genoeg om een mogelijk bombardement uit te voeren (10 kills in 1 klap is mogelijk, ik ben het bewijshad het toen ook niet verwacht dat het zou lukken.) Maar je kan niet blijven ronddwalen. het is een simpele fly over en dan wegwezen.
Er kan in ieder geval geen game vernietigende spawn kills komen (ik had geluk, het kan normaal niet vaak voorkomen). Dit is veel beter geredeld dan bij Sharqi (waar je wel heel dicht bij de spawn area kan komen)
NostalgieTsurany schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:53:
Vond die Logitech Freedom ook wel een mooie, voldoet ook aan die eisen en als ik nu bestel komt hij morgen wel aan. Had vroeger deze:
[afbeelding]
Maar nu inderdaad niet meer ondersteund helaasEn allang weggegooit, geen gameport = teh suck.
[ Voor 49% gewijzigd door Chip. op 12-04-2011 00:41 ]
Yup, normaal kan je niet eens in de buurt komen. De enige reden dat ik die 10 kills voor elkaar kreeg was dat het vijandig "noob" team niet van de grond kwam (direct vliegtuigen crashen, met zijn alle in de heli die maar niet wou opstijgen omdat die piloot niet wist hoe het moest). En om een of andere reden had niemand de AA gun bemand. Als die was bemand had ik niet eens de fly over gered. Het is lullig en het was cker niet mijn bedoeling (ik was meer lol aan het trappen, kijken of ik het dek kon raken/in de buurt komen) en ik denk ook dat het mij verders nooit meer zal overkomen.Tsurany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 00:39:
Ik vind dat spawnkillen niet eens zo heel erg daar, 9/10 keer zitten er toch van die mensen die op vliegtuigen wachten. Als ze niet tijdens dat wachten in de AA zitten mogen ze van mij wel platgebombardeerd worden.
Over mijn vorige opmerking van Recons: ik neem mijn woorden terug!
Wapens zijn echt niet overpowered (maar ook niet underpowered). De wapens van de engineer en vooral Medic zijn overpowered/veels te accuraat (op lange afstand dan). Wil bijna zeggen dat ze nog accurater zijn dan een AEK of net zo accuraat als een M16 (in ieder geval daar lijkt het op). Ik heb veel vaker battles verloren op 60+ range van een medic/engineer dan tegen een assault.
Dit wil niet zeggen dat recons geen kans maken. Ik bedoel een headshot met een M24 is gewoon een instant kill(en zo hoort het). Maar mis je de headshot dan is de kans groot dat je je laatste adem hebt uitgeblazen tenzij je er gelijk vandoor vlucht en een nieuwe plek zoekt.
Ik ga zeker vaker met de Recon spelen, het is niet makkelijk maar een zeer mooie uitdaging (hoewel ik wel veel points ga missen totdat ik er beter in word).
[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2011 09:31 ]
Recon is nog steeds een vak apart. Ik speel weinig meer met m'n level 20 sniper, maar als ik het deed was je wel enorm op jezelf aangewezen. Nog steeds lijkt niemand op de "Medic!" en "Ammo"-kreten te reageren, dus succes met bandaids en health shots kopen.Anoniem: 237380 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:23:
[...]
Dit wil niet zeggen dat recons geen kans maken. Ik bedoel een headshot met een M24 is gewoon een instant kill(en zo hoort het). Maar mis je de headshot dan is de kans groot dat je je laatste adem hebt uitgeblazen tenzij je er gelijk vandoor vlucht en een nieuwe plek zoekt.
Ik ga zeker vaker met de Recon spelen, het is niet makkelijk maar een zeer mooie uitdaging (hoewel ik wel veel points ga missen totdat ik er beter in word).
Je moet de standaard looproutes een beetje uit je hoofd leren en dan kun je je prima verschansen en mensen verrassen met een welgemikte kogel door de kop.
Het voordeel als je als sniper een level benadert, is dat je precies weet waar jij en dus anderen zich kunnen verstoppen. De keren dat ik als sniper word gekilled is het overmacht (lees: meer dan twee tegenstanders met granaten of voertuigen tegenover me).
[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 12-04-2011 10:39 ]
Dat is inderdaad verrekte lastig voor het grootste deel van de tijd. Je komt ook regelmatig bij de tegenstander uit of als je eindelijk bij elkaar zit gooit de autobalance je weer bij de tegenstanders. Die autobalance werkt prima en ik kom zelden halflege servers tegen, maar het is gruwelijk irritant met vrienden.Megamind schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:07:
Hoe doen jullie dat met vrienden spelen? Wat ik nu doe is dat er 1 een game ingaat en de rest erbij joined, alleen zit die game ALTIJD vol en duurt het soms wel 5 - 10 minuten voordat iedereen erin zit...
Wat ik altijd doe is wachten tot ik op Teamspeak doorkrijg dat er een plek vrij is als je dan erbij komt zit je meteen in het goede team en is er kans dat het zo voorlopig blijft.
Achter de meute aanlopen met als Medic met de defibrillator is geweldigCodeCaster schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:37:
[...]Recon is nog steeds een vak apart. Ik speel weinig meer met m'n level 20 sniper, maar je bent wel enorm op jezelf aangewezen. Nog steeds lijkt niemand op de "Medic!" en "Ammo"-kreten te reageren, dus succes met bandaids en health shots kopen.