Ja, heerlijke tip, ik zit nu op twee servers van G-BF.com, namelijk servers die telkens drie rondes Karkand en dan drie rondes Oman hosten. Héérlijke maps. En veel dezelfde spelers, da's ook wel quasi-gezellig.
Nadeel is wel dat ik na een update even op andere servers moet kijken of er toevallig nieuwe maps zijn, want de release notes zijn telkens miniem. Of onvindbaar. Of ik ben gewoon te simpel.

Want waar heb je deze info bijvoorbeeld vandaan?
En wapens kopen zuigt echt, ik overweeg steeds serieuzer toch maar een tientje te betalen om wat voor vast te kopen. Als medic verveel ik me ondertussen dood met de PKM, ik knal snipers er nog steeds uit bij een face-off op een afstand waarbij de Distance Bonus al boven de 75 ligt en zij dus theoretisch in voordeel zouden moeten zijn. Dus ik ging gisteren weer met m'n sniper-char spelen, met de SV-98 als standaardwapen. Het was even wennen en ik zat weer in de top 10 van het team (

), maar na een uur of wat zat ik steevast in de top 10 spelers van de server. Toen kocht ik voor 3500 zilveren credits een andere sniper voor één dag, en daarmee stond meneer weer in de top 3. Nadeel is dus dat ik ~500-1500 per dag spelen verdien (en hoe de !@#^&* worden die credits bepaald, er is geen peil op te trekken wat je per rondje verdient), dus dat ding er nooit uit haal. Dus moet ik me weer vervelen met m'n PKM als medic (wat ook 350/500, hou me ten goede, per dag kost) en zorgen dat ik die 3500 credits zo verdien. Of gewoon een keer een paar euro lappen om het wapen voor vast te kopen en van de rest te spenderen aan een ander petje dan de groene closed-beta-beret.
Keuzes, keuzes...
[
Voor 78% gewijzigd door
CodeCaster op 27-07-2011 17:17
]