Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Closed beta testers krijgen rewards:
http://battlefield.play4f...2851&pid=194419#pid194419

Als je voor 31 maart een account aangemaakt hebt, krijg je een groene barret.
Als je ook nog een BF Heroes account hebt, en voor 31 maart gespeeld hebt, krijg je een kledingstuk wat er uit ziet als bulletproof vest,
En als je ook nog 2800 BF gekocht hebt in december krijg je een pistool 'voor gratis'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag joystick gehaald, Logitech Force 3D pro, vliegen gaat een stuk beter maar de joystick zelf is crappy helaas, die gaat vrijdag weer terug naar de winkel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:33

XanderDrake

Build the future!

Cool, gratis swag (barret en combat vest) vest omdat ik mee heb gedaan aan de beta en BFH heb gespeeld :) Makkelijk verdient!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Me 2 :D

't Zal wel lekker druk zijn op de servers vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:08

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:07:
Vandaag joystick gehaald, Logitech Force 3D pro, vliegen gaat een stuk beter maar de joystick zelf is crappy helaas, die gaat vrijdag weer terug naar de winkel.
Ik heb nu dus mijn Saitek Cyborg V.1 joystick :)
Korte review
Afbeeldingslocatie: http://www.cyborggaming.com/imgs/gallery/v1stick_3.jpg
De bouwkwaliteit lijkt me erg goed, het is wel allemaal plastic maar dat is ook niet zo raar. Het is op zich wel stevig plastic en het voelt robuust aan.
Hij ziet er ook nog eens best nice uit :)

Verder heb je één knop bij je wijsvinger, 5 knoppen bij je duim, een knop bij je pink en nog eens een POV-hat met 8 posities. Verder natuurlijk ook een X-as, een Y-as, een Z-as (draaien van de stick) en een trottle-hendeltje.

Het voetje is afkoppelbaar zodat je hem snel kunt opbergen.

De software die je ervoor kunt downloaden werkt erg makkelijk. Zo kun je de X- en Y-as als muis laten fungeren, ook in Windows. Je kunt ook aan elke knop een toetsactie of zelfs een hele macro koppelen.

Ik heb gemerkt dat je voor games het beste de joystick kunt instellen in de game zelf, en niet de muis-acties koppelen aan de joystick via de de software. Dat eerste speelt gewoon stukken fijner, ik weet niet precies hoe het komt. Lijkt me iets van acceleration of zo.

Ik dacht eerst dat BFBC2 (Dat speel ik het meest, dus daar heb ik hem eerst in getest) mijn joystick niet herkende, omdat de controls mappen niet werkte. Toen bleek het dat ik mijn - ook aangesloten - gamepad moest loskoppelen, toen werkte het ineens perfect :) Ook het gashendeltje werkt prima, en ook op de manier zoals het hoort.

In BFP4F heb ik het nog niet getest, maar dat zal ook vast wel werken.

Het is trouwens wel even wennen hoor, vliegen met een joystick. Al merk ik dat je er enorm veel fijner en makkelijker mee kunt circle strafen of andere rare manoeuvres uitvoeren. Maar met richten moet ik toch nog wel even oefenen, want ik merk dat ik - nu nog- echt veel nauwkeuriger schiet in een helicopter met de muis.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb ik nog een paar vraagjes. Hoe goed blijft hij in het midden staan als je hem niet aanraakt? Gaat hij snel een beetje scheef staan? Hoeveel tegendruk krijg je? Zitten er scherpe randjes aan of ongemakkelijke plekken? Kan je je hand goed kwijt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zeg maar vast dat dit mijn 2e joystick evar is (En de eerste was een heel erg el-cheapo ding), ik ben dus geen hardcore-gebruiker en ik heb ook niet echt ervaring met écht dure/goede joysticks ;)

Dit is mijn oude joystick: Afbeeldingslocatie: http://telecommander.com/pics/links/joysticks/dexxa6butjoystick/JOY-J-YD15-unit.jpg;)
Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:45:
Hoe goed blijft hij in het midden staan als je hem niet aanraakt? Gaat hij snel een beetje scheef staan?
Tja, redelijk goed. Ik heb niet echt veel vergelijkingsmateriaal maar ik heb er niets over aan te merken. Hij heeft in elk geval geen speling of zo ;)
Hoeveel tegendruk krijg je?
Redelijk veel vind ik. Tenminste, in vergelijking met mijn oude joystick. Hij heeft wel iets meer weerstand bij het bewegen van de stick.
Zitten er scherpe randjes aan of ongemakkelijke plekken?
Nee. Alles is erg keurig afgewerkt.
Kan je je hand goed kwijt?
Zeker. Hij zit erg fijn. Ook grote handen passen wel zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te horen, net de punten waar de Logitech mij totaal niet bij beviel. Oh en dat je een aparte stroom adapter nodig had voor force feedback en zonder force feedback ook zero tegendruk. Straks effe ergens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:00:
Goed om te horen, net de punten waar de Logitech mij totaal niet bij beviel. Oh en dat je een aparte stroom adapter nodig had voor force feedback en zonder force feedback ook zero tegendruk. Straks effe ergens bestellen.
Oh, maar hij heeft trouwens geen force-feedback. Niet dat ik weet of ben tegengekomen in elk geval. Het kan ook zijn dat BFBC2 en BF2 het niet ondersteunen...

Maar er zit ook geen adapter bij (en ook geen aansluiting daarvoor) dus ik denk dat je wel mag stellen dat het er niet op zit.

Tegendruk gaat gewoon met een veer, lekker bug-proof dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup das wel chill, mechanisch for zhe win, force feedback hoef ik ook niet, tis een mooie extra maar niet als het zo crappy is als bij de Logitech, je voel gewoon dat de force feedback motor de tegendruk levert, gaat niet soepel.

Oeh, straks zijn we joystick buddies >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 13-04-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:14:
Oeh, straks zijn we joystick buddies >:)
"Het" wel veilig doen he :+

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
Eergister weer een update geweest (hier changelog). Belangrijkste voor mij (en iedereen die speelt met de resolutie 1280x800): De muis en zijn positie in het menu kloppen weer.
Verder een aantal nieuwe wapens.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe wapens zijn betaalde wapens dus je kan nu eigenlijk gewoon skill kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:52

SomerenV

It's something!

Tsurany schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:23:
Die nieuwe wapens zijn betaalde wapens dus je kan nu eigenlijk gewoon skill kopen.
Skills zitten voor een klein deel in de wapens, en voor een groot deel in de speler. Je kunt misschien wel het beste wapen hebben dat je kunt krijgen in de game, maar als je een verschrikkelijke schutter bent schiet het nog niet op. Zo heb ik al meermaals players met een machinegeweer gedood met m'n pistooltje (ben je aan het knallen met je M16, magazijn leeg, springt er recht voor je neus iemand met zo'n lomp machinegeweer :X ). En m'n tegenstander had toch overduidelijk het voordeel wat het wapen betreft.

Ik moet zeggen dat het een best vermakelijke game is voor een half uurtje per dag ofzo. Heb m'n assault unit nu op level 7 zitten en ben vandaag begonnen met recon (nu level 4 geloof ik). Wat ik wel mis is teamwork. Het gebeurd veel te vaak in maps met vliegtuigen/heli's dat 1/3e van de spelers daar gewoon staat te wachten terwijl ondertussen de map wordt veroverd door de tegenstander. Beetje jammer :|

Maar goed, het draait soepel, weinig loading time en constant actie (en ik hou heel erg veel van constante actie :9~ )

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Er is een wedstrijd geweest om een goede tutorial video voor beginners te maken. Er is inmiddels een uitslag:
bfplay4free Bfield Play4Free
If you're new to #BFP4F make sure to check out the top submissions from our Recruit Training video events! http://bit.ly/mHntCZ
Wellicht interessant voor degene die eens aan deze game willen gaan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeker, wat zijn er toch veel spelers die gewoon totaal onintelligent spelen zeg :P

Edit: Hoe tyfus annoying, wapens kunnen verlopen terwijl je ingame zit waardoor je opeens met een prut pistool spawned in de ronde erna. Oke, ik snap dat je anders eeuwig in game kan blijven, maar kom op z'n minst met een verleng pop-up ofzo.

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 29-04-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer annoying, ik wil nu gewoon eens medic spelen maar dat kan verdorie niet omdat ik al twee soldaatjes hebt. Ik wil die sniper gewoon deleten, snipen is triest, werkt niet goed in dit spel en ik wil gewoon een medic. Stom gedoe zeg, moet ik zeker 5 euro uitgeven zodat ik medicje mag spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

of je regt een nieuw account op een ander emailadres..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja das nog wel een oplossing, vind ik alleen zo'n omslachtig gedoe als je dan telkens wilt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:15
Tsurany; Ik heb hier de Extreme3DPRO zonder FF, werkt helemaal gweldig. Die moet je ook eens proberen joh!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik speel nu nog met m'n gamepad, werkt voor helikopters prima. Ben huiverig voor andere joysticks omdat het terugsturen altijd zo'n gedoe is.

Ze mogen trouwens wel snel met nieuwe maps komen, er zijn genoeg BF2 maps die prima werken aangezien van elke map een 32 speler versie is. Ik wil Mashtuur verdorie! Dalian Plant! Roald to Jalallalalalabad! Warlord! Night Flight! Ghost Town! Devils Perch! Allemaal maps die je gewoon kan copy/pasten van spel naar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Even tijdelijk een alternatieve LMG, de PKM, gekocht voor m'n medic. Ik geloofde er niet zo in dat die betaalde wapens echter beter zouden zijn maar toch: Echt goed merkbaar hoeveel sterker én accurater die is dan het standaardwapen (MG3). De M249 SAW zit daar nog weer boven als ik de stats moet geloven. Ik vind het verschil te groot. Een maand geleden hadden ze aan de MG3 gesleuteld, waardoor die een een tijdje nog tikkie accurater was. Toen was het een prima wapen. En toen ze met die nieuwe SAW dingen kwamen was het ineens weer teruggezet naar meer terugslag. Beetje spijtig dat ze iedereen bewust naar betaalde wapens jagen zo, wat dus ook al een groot deel van de spelers heeft gedaan, en dan weer vooraf beloven dat je niet beter word met betaald spul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup is inderdaad jammer, maarja blijft commercieel bedrijf. Meest jammere vind ik nog dat je moet betalen voor een extra slot, wil met de medic aan de slag maar kost me dus 4,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Tsurany schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:47:
Jup is inderdaad jammer, maarja blijft commercieel bedrijf. Meest jammere vind ik nog dat je moet betalen voor een extra slot, wil met de medic aan de slag maar kost me dus 4,99.
Beetje jammer dat ze hier minder slots geven dan BF Heroes. 140BF is omgerekend €1,-. Wat op zich nog mee valt. Je zit inderdaad wel vast aan een minimum van 500BF, anders met SMS betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja heb nu twee slots erbij gekocht en heb nu punten over waar ik niks mee kan omdat alles duurder is dan wat ik over heb.

Net wel een kill streak van 31 met de Russische Assault Heli :D Helaas potje snel afgelopen en daarom niet meer kills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

God dammit. Log ik in, staan er voor alle vier de klassen Elite Starter Packs bij de Rewards. Goh, en ik heb alletwee de slots al in gebruik.
Grab your Recon Starter Pack and try out some of the most elite content available in Battlefield Play4Free!

Out of character slots? Get more here!
:')

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 04-05-2011 21:53 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Wat ik niet snap is: Waarom geef je geld uit aan P4F als je ook gewoon BF2 kan kopen voor die paar euro?
BF2 is stukken beter dan de bagger die je word voorgeschoteld in P4F.

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 04-05-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11

Twhomp

Stayin' Alive

unfor schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:54:
Waarom geef je geld uit aan P4F als je ook gewoon BF2 kan kopen voor die paar euro?
Omdat het gratis is. Duh.

.

Serieus? Dunno. Misschien zijn er meer mensen online op BFP4F?

En zal ik je een geheimpje verklappen? Je hoeft er geen geld aan uit te geven. Echt niet.
Ik sta vaak op 1 of in de top 3 en ik betaal geen cent aan BFP4F

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:54:
Wat ik niet snap is: Waarom geef je geld uit aan P4F als je ook gewoon BF2 kan kopen voor die paar euro?
BF2 is stukken beter dan de bagger die je word voorgeschoteld in P4F.
Omdat het daar gewoon een wedstrijdje is wie het snelst naar de grond kan duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

M'n broertje speelt Battlefield 2, en toen ik het 'm pas zag spelen vroeg ik waarom 'ie op die dooie schoot. Er lag immers iemand op de grond. Ik was het straal vergeten, het is natuurlijk duiken en schieten daar.

Ik heb dat toch ook nog wel een aantal uurtjes gespeeld, hoor. :P Slechte k/d-ratio trouwens. :$

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 04-05-2011 22:29 ]

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is is vooral de kunst zo mooi mogelijk te dolphin diven omdat je +1000 nauwkeurigheid krijgt in een duik. En in dit spel kan je niet liggen maar verder speelt het net zo goed als BF2.
Al heb ik ook wel de nodige uurtjes BF2 gedaan. K/D in P4F is wel zeker het dubbele van dat in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, leuke bug om te abusen: Zodra je geleveled bent gewoon het spel afsluiten met alf+f4, dan krijg je wel de skill point maar gaat niet je level omhoog. In het begin ideaal, gewoon 3 levels per ronde omhoog en dus 3 skill points per ronde en dan alt+f4 zodat je gewoon weer opnieuw die skill points kan verdienen in een ronde. Werkt goed! Kan je ook makkelijk om de level 20 beperking heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tot je je skills reset. :P

Vanavond wel weer een paar briljante potjes gespeeld. Twee rondes Karkand in de tank, 31/5 en 25/4, daarna een ronde in de APC met 20/0 met m'n MedicINeedAMedic-char. Ik kon de engineers wel zoenen. Helaas gaan m'n credits wel hard zo, ik koop iedere dag de veterans PKM en een handgun, samen iets van 1500, en per potje verdien ik iets van 100 credits. Misschien toch maar permanent kopen voor een euro of vijf...

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 05-05-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of niet de veteran versie kopen? Het verschil is enorm marginaal en met een beetje spelen verdien je de gewone versie wel met gemak terug. Hoewel ik nu 27.000 credits heb, geen idee hoeveel ik per avond verdien. Kan ook wel de veteran versie kopen als ik weet dat ik echt een avond ga spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 05-05-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Twhomp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:15:
En zal ik je een geheimpje verklappen? Je hoeft er geen geld aan uit te geven. Echt niet.
Dat maakt BF P4F niet beter dan BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Twhomp schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:15:
[...]

Omdat het gratis is. Duh.

.

Serieus? Dunno. Misschien zijn er meer mensen online op BFP4F?

nog niet nee., Net zoals bij BFH. Toen ineens werden de wapens vet duurder in verhouding wat je kon verdienen aan punten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan speel je gewoon verder met de stock wapens? Je kan van te voren al gaan zeuren maar je kan ook gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 20:16
Heren,

vorige week dan maar eens BFP4F geprobeerd. Heb me wel vermaakt en zie ook wel potentie in, zolang er maar meer mas beschikbaar zullen zijn (na de beta?).
Er is echter een ding waar ik me mateloos aan erger en ik kom het hier en daar wel eens tegen op het officiele forum, maar niet zo expliciet, terwijl het voor mij overduidelijk is.
De gameplay voelt zo...zo 'houterig' (bij gebrek aan een betere term). Ik speel voornamelijk BFBC2 en af en toe nog een potje BF2 en de gameplay/graphics daar, eigenlijk alles, voelt veel meer gestroomlijnd.?

Ik weet dat het gratis is en ik weet dat het nog Beta is, maar merken jullie dat niet of stoort het niet?
Het spel voelt stroperig, houterig. En dan zijn er nog de rare bugs zoals bij D op 'Golf of Oman'. Als je daar in het gebouw de trap opgaat om naar boven bij de AA te komen begint je character te schokken en moet je goeddoemme je best doen om die trappen goed te nemen.

Wat vinden jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door schelling op 09-05-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Bedoel je misschien dat de gameplay wat stropiger en trager aanvoelt? Als je dat bedoelt dan ben ik het inderdaad met je eens, maar misschien is het de bedoeling dat het op deze manier wat toegankelijker wordt voor casual players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De woorden houterig en stroperig komen inderdaad bij mij op als ik BF P4F vergelijk met BC2.
Je bent niet de enige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Comp_Lex schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:11:
Bedoel je misschien dat de gameplay wat stropiger en trager aanvoelt? Als je dat bedoelt dan ben ik het inderdaad met je eens, maar misschien is het de bedoeling dat het op deze manier wat toegankelijker wordt voor casual players.
Ja, ik denk dat ik dat bedoel. Ik dacht alleen zelf dat het eerder te maken had met de engine en dat het een browser-based game is waardoor het net wat minder vloeiend verloopt (heb verder geen ervaring met browser-based games zoals Quake live e.d. dus kan er volledig naast zitten)
XanderDrake schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:36:
De woorden houterig en stroperig komen inderdaad bij mij op als ik BF P4F vergelijk met BC2.
Je bent niet de enige!
Gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

Is de level 20 beperking al opgeheven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, nog niet.

Veteran M24 is wel leuk speeltje zeg, ben een sniping god nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

schelling schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:42:
Ja, ik denk dat ik dat bedoel. Ik dacht alleen zelf dat het eerder te maken had met de engine en dat het een browser-based game is waardoor het net wat minder vloeiend verloopt (heb verder geen ervaring met browser-based games zoals Quake live e.d. dus kan er volledig naast zitten)
Dat zit je, want afgezien van het inloggen en het starten van de updater draait het spel volledig buiten je browser. Het is dus niet zo dat het speelveld op een canvas in je browser wordt getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

Heet iemand hier toevallig "xEriCk"?

Ik heb poststarter Maranello een mailtje gestuurd met een ideetje voor dit topic.
Net zoals vele andere topics om een overzicht met spelers te maken die dit spel spelen

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 148095 op 16-05-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik heb behoorlijk wat friends maar waar ze vandaan komen... lijkt Facebook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Spelerstabel is toegevoegd, nu het alweer even uit closed beta is werd het er inderdaad wel tijd voor. Graag een DM sturen met je P4F spelersnaam als je er op wil. Dat is volgens mij ook de naam van je main-soldier.
Tsurany schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:14:
Tja ik heb behoorlijk wat friends maar waar ze vandaan komen... lijkt Facebook wel.
Ik accepteer alleen friendrequests van spelers die ik ken of waar ik meerdere rondes goed mee heb opgetrokken en niet mensen die graag hun eigen lijstje willen opvullen met een willekeurige naam. Als ik friend online zie weet ik dan tenminste ook dat het de moeite is om hem te joinen, anders kan ik net zo goed random matchmaking kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de nieuwe update maakt EA hun naam werkelijk waar. Battlefield Play4Free, Win4Money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Tsurany schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:19:
Met de nieuwe update maakt EA hun naam werkelijk waar. Battlefield Play4Free, Win4Money.
Wat is er gewijzigd dan?
Ik zie alleen een aantal nieuwe wapens... :?
http://battlefield.play4f.../showthread.php?tid=32274

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die nieuwe wapens kan je enkel met Battlefunds, real-life geld, kopen. Dat betekent dus dat mensen die meer geld te besteden hebben de betere wapens kunnen kopen en daarmee een groot voordeel hebben. Immers een automatische sniper scheelt behoorlijk wat tegenover een bolt action, een assault rifle met een holo sight en extra damage tegenover een normale assault rifle met iron sighs en minder damage scheelt ook aardig.
Bij Battlefield Heroes ging het vooral om het uiterlijk aan te passen, de wapens waren daar marginaal beter als ze al beter waren. Hier zijn de wapens daadwerkelijk beter en geven ze je een daadwerkelijk voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Dat is idd waar... als de verschillen tussen de wapens groot worden/zijn dan is het "Free" er wel af.
Na een paar potjes gisteren dacht ik ook dat mijn 500xp assault rifle toch wat minder goed is dan een Veteran assault rifle. Misschien toch maar €5-10 in een rifle investeren ;)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Mag ik iedereen er op wijzen dat dit het Battlefield Play4Free topic is en niet het BF2 of BC2 topic.
Voor BF2 en BFBC2 zijn anderen topics te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2011 17:52 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik vind persoonlijk dat de matchmaking wel iets beter mag worden. Oke d'r staat nog beta voor, maar ik had gehoopt met level 18 de prutsers doei te kunnen zeggen en met wat serieuzere mensen kon spelen. Oke ze zijn mooi kanonnenvoer en het geeft mij extra punten, maar toch.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat blijft mij ook opvallen. Ik heb nog niet gespeeld sinds de update van deze week (misschien is het een iets grotere uitdaging als iedereen betere wapens heeft dan ik), maar daarvoor stond ik nog steeds altijd in de top 3 van de server, meestal gewoon nummer 1 met soms een veelvoud van punten ten opzichte van de nummer 2, en zo goed ben ik echt niet. Het is inderdaad het makkelijke neerknallen van n00bs waardoor ik veel punten scoor. Aan de andere kant wel goed voor je ego natuurlijk. :+

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 19-05-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Tsurany schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:19:
+
Tsurany schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:39:
En die nieuwe wapens kan je enkel met Battlefunds, real-life geld, kopen. Dat betekent dus dat mensen die meer geld te besteden hebben de betere wapens kunnen kopen en daarmee een groot voordeel hebben. Immers een automatische sniper scheelt behoorlijk wat tegenover een bolt action, een assault rifle met een holo sight en extra damage tegenover een normale assault rifle met iron sighs en minder damage scheelt ook aardig.
a) Wat zit je nou te zeuren joh? Je wist dit toch al vantevoren? Als je er al zo'n hekel aan hebt, waarom begin je dan überhaupt aan BFP4F?

b) Ondanks de dikke overpowered cash-only überwapens met holosight voor duur geld sta ik met mijn standaard MG3 (gratis) of M16A2 (huur ik voor gratis credits) telkens in de top 3. Dus die wapens zijn echt geen edge boven skill of taktiek. Tuurlijk, bij 100% dezelfde spelers, maar de ene heeft een duurder wapen, verlies je het, maar wanneer gebeurt het nou echt dat je puur verliest door het verschil aan wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twhomp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:24:
a) Wat zit je nou te zeuren joh? Je wist dit toch al vantevoren? Als je er al zo'n hekel aan hebt, waarom begin je dan überhaupt aan BFP4F?
Nee, ik had verwacht dat het zo zou gaan zoals bij Battlefield Heroes. Wapens die je koopt zijn cosmetisch anders, niet daadwerkelijk beter.
b) Ondanks de dikke overpowered cash-only überwapens met holosight voor duur geld sta ik met mijn standaard MG3 (gratis) of M16A2 (huur ik voor gratis credits) telkens in de top 3. Dus die wapens zijn echt geen edge boven skill of taktiek. Tuurlijk, bij 100% dezelfde spelers, maar de ene heeft een duurder wapen, verlies je het, maar wanneer gebeurt het nou echt dat je puur verliest door het verschil aan wapen?
Ik merk redelijk vaak dat als ik gekilled ben, de ander dat niet was gelukt zonder z'n dure wapen. Bovendien, wie zegt dat je straks niet een 4x scope kan kopen? Dat gaat echt een verschil maken. En ze nerfen de gratis wapens ook na introductie van betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ja, maar dat geeft toch niet?

Althans: het is hun spel en ze verneuken het maar zoals ze willen. Ondertussen lopen ze helemaal binnen, want iedereen koopt zich een ongeluk.

En geen hond die het spel links laat liggen er door. Dus we betalen EA om genaaid te worden, logisch toch dat ze dat doen?

Of nog beter gezegd: je kan wel zeuren, maar wat ga je er aan doen? Wat gaat iemand er aan doen?

He-le-maal niks. QQ all you want, nothing changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Tsurany schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:45:
Bovendien, wie zegt dat je straks niet een 4x scope kan kopen? Dat gaat echt een verschil maken.
Ik vind die 4x scopes eigenlijk helemaal niet fijn om mee te spelen, dus of dat nu zo'n verschil gaat maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik word nu wel moe van level 20. Verder klopt het wel dat je sneller gekilled wordt nu vaak, maar ach zolang ik vaak genoeg op plaats 1 eindig met een leuke score hoor je mij niet klage :)

[ Voor 70% gewijzigd door Chip. op 26-05-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Wouser schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:20:
Ik word nu wel moe van level 20. Verder klopt het wel dat je sneller gekilled wordt nu vaak, maar ach zolang ik vaak genoeg op plaats 1 eindig met een leuke score hoor je mij niet klage :)
Ik word er moe van dat ze wederom de medic class hebben getransformeerd tot "jesus-rambo's", net als in BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
schelling schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:26:
[...]

Ik word er moe van dat ze wederom de medic class hebben getransformeerd tot "jesus-rambo's", net als in BFBC2.
Ik heb begrepen dat het niet meer ten koste van je K/D ratio gaat als je gerevived wordt en meteen weer gekilled (mocht dat de reden zijn van je vermoeidheid, dan heb je weer iets minder om moe van te worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
PearlPumpkin schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 02:10:
[...]

Ik heb begrepen dat het niet meer ten koste van je K/D ratio gaat als je gerevived wordt en meteen weer gekilled (mocht dat de reden zijn van je vermoeidheid, dan heb je weer iets minder om moe van te worden)
Dank je voor je medeleven :) Wat ik met mijn opmerking bedoelde heeft meer te maken met de in mijn ogen belachelijke 'handling' van de LMG's. Combineer een grote voorraad ammo, met zwaar krachtige kogels (SAW: 3 kogels is kill). Doe daar dan nog een nauwelijks bestaande recoil bij, sinds anderhalve week rds/holo-sights en je hebt een SUPER-wapen waar je net zo mee kunt snipen als met sniperrifles.
Heb ik het nog niet gehad over het feit dat je uiteraard prima op een healthbox kunt gaan zitten (maar goed, dat kan als medic altijd).
Dit alles gecombineerd maakt de medics weer een uiterst ongebalanceerde class, meer gericht op 'destruction en kills' in plaats van 'support'.

Maar goed, ik stoor me al sinds BFBC2 mateloos aan de LMG's; wandelende kanonnen met de 'terugslag' van een waterpistool. Hou me hart vast voor BF3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
schelling schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:08:
[...]Wat ik met mijn opmerking bedoelde heeft meer te maken met de in mijn ogen belachelijke 'handling' van de LMG's. Combineer een grote voorraad ammo, met zwaar krachtige kogels (SAW: 3 kogels is kill). Doe daar dan nog een nauwelijks bestaande recoil bij, sinds anderhalve week rds/holo-sights en je hebt een SUPER-wapen waar je net zo mee kunt snipen als met sniperrifles.
De default MG3 LMG heeft anders een handling van een drilboor met een korrel ter grootte van erwt. Met enige skill kan je daar nog wel overheen komen. Koop echter een betaalde LMG (met als toppunt die Holosight SAW) en de nadelen zijn geminimaliseerd, meer damage, plus je krijgt een sloot aan extra kogels. 8)7 Dat maakt je als medic inderdaad een (betaalde) zelfvoorzienende supersoldaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komen nog mensen een potje raggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
schelling schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Dank je voor je medeleven :) Wat ik met mijn opmerking bedoelde heeft meer te maken met de in mijn ogen belachelijke 'handling' van de LMG's. Combineer een grote voorraad ammo, met zwaar krachtige kogels (SAW: 3 kogels is kill). Doe daar dan nog een nauwelijks bestaande recoil bij, sinds anderhalve week rds/holo-sights en je hebt een SUPER-wapen waar je net zo mee kunt snipen als met sniperrifles.
Heb ik het nog niet gehad over het feit dat je uiteraard prima op een healthbox kunt gaan zitten (maar goed, dat kan als medic altijd).
Dit alles gecombineerd maakt de medics weer een uiterst ongebalanceerde class, meer gericht op 'destruction en kills' in plaats van 'support'.

Maar goed, ik stoor me al sinds BFBC2 mateloos aan de LMG's; wandelende kanonnen met de 'terugslag' van een waterpistool. Hou me hart vast voor BF3 ;)
Daar heb je wel gelijk mee. Ik dacht dat je meer refereerde aan de Rambo revives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben meer mensen last dat sinds de laatste update het spel niet meer wil opstarten?

probleem gevonden!
Listen Up Soldiers!

As some of you may have been experiencing. Today's update has introduced a bug which can cause the game to crash when you are trying to load into a server. We, became aware of this issue soon after the latest update went live, and immediately began to investigate the cause.

We believe we have found the cause of the problem, and it is down to a number of weapons. If you have these weapons equipped while trying to load into a server, the game will crash. For the time being, refrain from using these weapons when attempting to join a server in order to get in. Having found the root of the issue, we believe we should be able to release a fix for this problem quite soon.

Elite's SPAS-12
Elite's USAS-12
Elite's MP-443
Elite's M1911
Elite's AEK-971
Elite's M16A2
Elite's PKM
Elite's M60
Elite's SVD
Elite's M24
Elite's MP7
Elite's P90

Apologies for any inconvenience caused by this and thanks for your understanding.

Regards,
Silvanoshi

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 148095 op 31-05-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alweer nieuwe wapens? Naja, ik heb laatst met de gewone AEK (niet veteran, niet elite) een hele server gedomineerd dus wat dat betreft... het is vooral het principe wat gewoon kut is. Zitten ook veel leuke wapens bij maar het kost gewoon ruim 5 euro om permanent met de M14 te mogen spelen en een euro om er een dag mee te mogen spelen, das toch idioot?

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 31-05-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Echt wierd waarom kan ik servers niet bookmarken? Ik druk maar op G maar er gebeurt niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit die optie er al wel in? Volgens mij is het nog niet geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Laatst online: 19-12-2024
Wouser schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:19:
Echt wierd waarom kan ik servers niet bookmarken? Ik druk maar op G maar er gebeurt niets :(
Dit kan alleen op het moment als je een account aan maakt bij de Public Test Environment dit wordt later toegevoegd aan de beta kant,

Hier is eigenlijk de bedoeling dat je probeert mee te zoeken naar foutjes in bijvoorbeeld maps en nieuwe dingen zoals de bookmark functie maar goed just have phun.

[ Voor 5% gewijzigd door mrboomblaster op 05-06-2011 00:52 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Ok, btw waarom krijg ik steeds friends ik zit nu op 74 friends maar ik heb niemand toegevoegd en ook niemand geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:59

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wouser schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:02:
Ok, btw waarom krijg ik steeds friends ik zit nu op 74 friends maar ik heb niemand toegevoegd en ook niemand geaccepteerd.
Als't goed is, staat er ook een * of iets dergelijks bij die "friends". Dat zijn nog niet geaccepteerde/rejected friends.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

Ik wil van die lvl 20 max af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten eerst nog flink cashen met wapens, dan pas gaan ze echt gewilde updates doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Stemmingmakerij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:01:
Ze moeten eerst nog flink cashen met wapens, dan pas gaan ze echt gewilde updates doorvoeren.
Ik betwijfel het. Ze zijn altijd redelijk open-minded met betrekking tot de mening van de spelers. Tuurlijk willen ze er geld aan verdienen, maar de recente prijs-slash geeft toch aan dat ze wel luisteren en er op anticiperen. Je kan de huidige prijzen nog te duur vinden (vind ik in ieder geval wel van een aantal dingen), maar ze reageren wel.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open minded? Je mag als speler op het forum je kritiek uiten ja, geluisterd wordt er echter niet. Ze verkopen al kleding customization terwijl ze het nog niet eens voor elkaar hebben dat anderen het ook daadwerkelijk kunnen zien. Je bent dus geld aan het uitgeven aan een nieuwe look zonder dat je er ook maar iets aan hebt.
Ze brengen constant nieuwe wapens uit die net iets beter zijn dan de vorige en vragen dan de volle prijs, terwijl nieuwe mappen nergens te bekennen zijn. Ze veranderen de HUD omdat het iets simpels is om te doen terwijl het spel nog steeds vol zit met bugs en je niet eens fatsoenlijk een server kan bookmarken.
Ze luisteren als het betekent dat er meer verkocht wordt, voor de rest luisteren ze nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Wat je ook kan doen, i.p.v. hier je gelijk proberen te halen of bijval te vinden, is stoppen met het spelen van BFP4F.

Jij blij, wij blij. En EA maakt het vast niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Twhomp schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:38:
Wat je ook kan doen, i.p.v. hier je gelijk proberen te halen of bijval te vinden, is stoppen met het spelen van BFP4F.

Jij blij, wij blij. En EA maakt het vast niet uit.
Hear hear rinaldo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EA doet even lief tegen P4F spelers:
EA: 6BYD-76VA-H3HB-SQ5P redeem it at http://battlefield.play4free.com/store/redeem for exclusive #E3 in-game gear. #EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben ze het nou al eindelijk gefixt dat je custom gear ook daadwerkelijk kan zien ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:22:
Hebben ze het nou al eindelijk gefixt dat je custom gear ook daadwerkelijk kan zien ingame?
Nee, tenzij ik al die games tot nu toe nog nooit iemand met custom gear ben tegengekomen :P Echt zeer slecht van DICE. Wel met betaalde nieuwe pakjes komen maar niet dat eerst fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Firesphere schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:52:
EA doet even lief tegen P4F spelers:

[EA: 6BYD-76VA-H3HB-SQ5P redeem it at http://battlefield.play4free.com/store/redeem for exclusive #E3 in-game gear. #EA]
NICE! Gratis Gear!

Binnenkort trouwens nieuwe map Basrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnenkort is nu :D Nieuwe map is best leuk, snap alleen niet waarom ze een compleet nieuwe map hebben gemaakt terwijl ze in diezelfde tijd een stuk of 10 mappen van Battlefield 2 en Special Forces hadden kunnen omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Tsurany schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:32:
Binnenkort is nu :D Nieuwe map is best leuk, snap alleen niet waarom ze een compleet nieuwe map hebben gemaakt terwijl ze in diezelfde tijd een stuk of 10 mappen van Battlefield 2 en Special Forces hadden kunnen omzetten.
Hmmm.....Dragon Valley :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu met de M240B en de M4A1 gespeeld en die zijn overduidelijk beter dan de standaard wapens. Ik heb die 24 uur trial codes gebruikt dus er niet voor betaald, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen er voor betalen. Wapens zijn gewoon merkbaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35
Ik ben dit spelletje ook aan het proberen. Heb lange tijd BF1942 gespeeld maar heb alles erna gemist.
Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:44:
Heb nu met de M240B en de M4A1 gespeeld en die zijn overduidelijk beter dan de standaard wapens. Ik heb die 24 uur trial codes gebruikt dus er niet voor betaald, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen er voor betalen. Wapens zijn gewoon merkbaar beter.
Klopt, daarom is het ook zo vervelend dat ik als engineer 8 van de 10 keer een map krijg zonder vehicles. Waarom die erin zitten is me echt een raadsel. Battlefield is imho juist zo leuk vanwege de vehicle combat. In die maps ben je als assault of sniper gewoon dik in het voordeel en als engineer ronduit waardeloos.

Nu maar hopen dat ze snel de mogelijkheid bieden om je map te kiezen in plaats telkens weer alt + F4, opnieuw starten en hopen op een leuke map.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronduit waardeloos zou ik niet willen zeggen, de MP7 is een zeer goed wapen waarmee je flink wat kills maakt. Vaak genoeg als engineer bovenaan gestaan met 3+ K/D. Enkel het gebrek aan voertuigen op veel mappen is wel jammer ja, hopelijk komen er snel wat fatsoenlijke mappen.

Net de M14 met holosight geprobeerd, wat zuigt dat wapen. Zou niet weten waarom je dat wapen zou nemen in plaats van de SVD, ding doet amper damage en heeft geen enkel voordeel tov een assault rifle en is gewoon niet nauwkeurig.

Nu de Uzi aan het testen, vind hem niet veel beter dan de MP7 maar is opzich nog wel een aardig wapen.

Helaas nog niet de M95, UMP45 of de M249 kunnen testen, volgens mij zijn die echt flink beter.

[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen we geen clan oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Is dat niet erg doelloos als je zelf geen teams kunt vormen?

BTW ik speel in een kleine clan. Het is echt irritant als je lekker samen aan het optrekken bent en je midden in een game overgeplaatst word. Het matchmaking maakt geen onaardige balans en doet zijn werk, maar voor clanbased spelen zuigt het.

[ Voor 38% gewijzigd door Maranello op 17-06-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, voor clan gameplay lijkt me een server browser in combinatie met eigen servers en volledige controle daarover wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Je kunt ook gewoon BFH gaan spelen ;)
Ik speel niet alleen dit een beetje, maar ook af en toe een beetje BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Nieuw:
The following functionality has been added to Battlefield Play4Free servers.

It is now possible to bookmark your favourite servers, allowing you to return to those servers whenever you want!
If you attempt to join a full server that your friend is in, you will be automatically added to the queue. Once in the queue you will automatically join the server as soon as a slot opens up.
VIP functionality has been added to the server to provide server admins with priority access to their servers.
Ranked/Unranked modes have been added to servers to allow server admins to add passwords and teamswitch players on unranked servers.
Er is ook wat nieuwe Tier 3 teaser info die ik hier nog niet gelezen heb over spawnen op medics, heli en jet radar, en C4 en mortar strikes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:49:
Inderdaad, voor clan gameplay lijkt me een server browser in combinatie met eigen servers en volledige controle daarover wel een must.
Uiteindelijk is dat wel de conclusie ja. In MW2 kan je als clan redelijk goed bij elkaar komen in een game, waarbij de matchmaking wordt genegeerd. Resultaat: het wordt Clan versus het restje, welke als een bijeen geschraapt zooitje compleet wordt ingemaakt door de Clan.

Leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een idioot gedoe, een radar zodat een heli de vijand nog beter kan zien? Een heli is al veel te sterk als er een fatsoenlijke piloot in zit. Scores van 20-30 kills achter elkaar zijn geen uitzondering, waarom moet dat nu nog makkelijker gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
In PTE wordt nu Dragon Valley als BFP4F map getest en is speelbaar (als je een PTE account hebt/aanmaakt http://pte.battlefield.play4free.com/)
Alleen erg jammer dat ze deze map zo hebben aangepast dat er geen jets in zitten :F

[ Voor 19% gewijzigd door schelling op 24-06-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
schelling schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:58:
In PTE wordt nu Dragon Valley als BFP4F map getest en is speelbaar (als je een PTE account hebt/aanmaakt http://pte.battlefield.play4free.com/)
Alleen erg jammer dat ze deze map zo hebben aangepast dat er geen jets in zitten :F
Serieus geen jets? Jezus zeg... Denk dat ik gewoon maar weer BF2 uit de kast trek. Ik heb me redelijk vermaakt met BFP4F. Ik mis ook echt o.a. teamwork... bij BF2 had je squads waarbij je steeds rond de squadleader spawnde, dat mis ik echt erg. Je speelt nu eigenlijk gewoon altijd alleen terwijl je met zo'n squad toch een soort van teamwork had (anders ging je ook niet in een squad)

Vandaag ook de eerste very obvious hacker tegengekomen. Had 50/1 met pistol :') schoot steeds mensen neer vanaf de andere kant van de map _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350661

Mischien een n00b vraagje, of mischien zelfs ook wel enigzins offtopic o.i.d. :)

Maar hoe krijg ik in godsnaam de beschikking over handgranaatjes en aanverwante leuk spul :)

( Heb overigens nét 50 euro gestort, en ben nu tevreden over het wapen wat ik heb -> Holosight STG77AUG )

En voor degene die me als vriend toe willen voegen in BF4Free -> Slampamper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handgranaten is gewoon een kwestie van die skill unlocken en er in levelen.
Maar 50 euro storten voor dit spel? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Hah geweldig, niet gedacht dat er werkelijk mensen zijn die hier veel geld in pompen.
Waarom ga je dan in godsnaam P4F spelen en niet BF2 of BC2?
Voor dat geld kan je BF3 pre-orderen..

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 26-06-2011 17:12 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste