I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik betwijfel het. Ze zijn altijd redelijk open-minded met betrekking tot de mening van de spelers. Tuurlijk willen ze er geld aan verdienen, maar de recente prijs-slash geeft toch aan dat ze wel luisteren en er op anticiperen. Je kan de huidige prijzen nog te duur vinden (vind ik in ieder geval wel van een aantal dingen), maar ze reageren wel.Tsurany schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:01:
Ze moeten eerst nog flink cashen met wapens, dan pas gaan ze echt gewilde updates doorvoeren.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ze brengen constant nieuwe wapens uit die net iets beter zijn dan de vorige en vragen dan de volle prijs, terwijl nieuwe mappen nergens te bekennen zijn. Ze veranderen de HUD omdat het iets simpels is om te doen terwijl het spel nog steeds vol zit met bugs en je niet eens fatsoenlijk een server kan bookmarken.
Ze luisteren als het betekent dat er meer verkocht wordt, voor de rest luisteren ze nergens naar.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jij blij, wij blij. En EA maakt het vast niet uit.
Hear hear rinaldo ;-)Twhomp schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:38:
Wat je ook kan doen, i.p.v. hier je gelijk proberen te halen of bijval te vinden, is stoppen met het spelen van BFP4F.
Jij blij, wij blij. En EA maakt het vast niet uit.
EA: 6BYD-76VA-H3HB-SQ5P redeem it at http://battlefield.play4free.com/store/redeem for exclusive #E3 in-game gear. #EA
Nee, tenzij ik al die games tot nu toe nog nooit iemand met custom gear ben tegengekomenTsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:22:
Hebben ze het nou al eindelijk gefixt dat je custom gear ook daadwerkelijk kan zien ingame?
NICE! Gratis Gear!Firesphere schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:52:
EA doet even lief tegen P4F spelers:
[EA: 6BYD-76VA-H3HB-SQ5P redeem it at http://battlefield.play4free.com/store/redeem for exclusive #E3 in-game gear. #EA]
Binnenkort trouwens nieuwe map Basrah
Hmmm.....Dragon ValleyTsurany schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:32:
Binnenkort is nuNieuwe map is best leuk, snap alleen niet waarom ze een compleet nieuwe map hebben gemaakt terwijl ze in diezelfde tijd een stuk of 10 mappen van Battlefield 2 en Special Forces hadden kunnen omzetten.
Klopt, daarom is het ook zo vervelend dat ik als engineer 8 van de 10 keer een map krijg zonder vehicles. Waarom die erin zitten is me echt een raadsel. Battlefield is imho juist zo leuk vanwege de vehicle combat. In die maps ben je als assault of sniper gewoon dik in het voordeel en als engineer ronduit waardeloos.Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:44:
Heb nu met de M240B en de M4A1 gespeeld en die zijn overduidelijk beter dan de standaard wapens. Ik heb die 24 uur trial codes gebruikt dus er niet voor betaald, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen er voor betalen. Wapens zijn gewoon merkbaar beter.
Nu maar hopen dat ze snel de mogelijkheid bieden om je map te kiezen in plaats telkens weer alt + F4, opnieuw starten en hopen op een leuke map.
Net de M14 met holosight geprobeerd, wat zuigt dat wapen. Zou niet weten waarom je dat wapen zou nemen in plaats van de SVD, ding doet amper damage en heeft geen enkel voordeel tov een assault rifle en is gewoon niet nauwkeurig.
Nu de Uzi aan het testen, vind hem niet veel beter dan de MP7 maar is opzich nog wel een aardig wapen.
Helaas nog niet de M95, UMP45 of de M249 kunnen testen, volgens mij zijn die echt flink beter.
[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2011 13:24 ]
Is dat niet erg doelloos als je zelf geen teams kunt vormen?Anoniem: 148095 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:25:
Kunnen we geen clan oprichten?
BTW ik speel in een kleine clan. Het is echt irritant als je lekker samen aan het optrekken bent en je midden in een game overgeplaatst word. Het matchmaking maakt geen onaardige balans en doet zijn werk, maar voor clanbased spelen zuigt het.
[ Voor 38% gewijzigd door Maranello op 17-06-2011 15:21 ]
Ik speel niet alleen dit een beetje, maar ook af en toe een beetje BFH.
Er is ook wat nieuwe Tier 3 teaser info die ik hier nog niet gelezen heb over spawnen op medics, heli en jet radar, en C4 en mortar strikesThe following functionality has been added to Battlefield Play4Free servers.
It is now possible to bookmark your favourite servers, allowing you to return to those servers whenever you want!
If you attempt to join a full server that your friend is in, you will be automatically added to the queue. Once in the queue you will automatically join the server as soon as a slot opens up.
VIP functionality has been added to the server to provide server admins with priority access to their servers.
Ranked/Unranked modes have been added to servers to allow server admins to add passwords and teamswitch players on unranked servers.
Uiteindelijk is dat wel de conclusie ja. In MW2 kan je als clan redelijk goed bij elkaar komen in een game, waarbij de matchmaking wordt genegeerd. Resultaat: het wordt Clan versus het restje, welke als een bijeen geschraapt zooitje compleet wordt ingemaakt door de Clan.Tsurany schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:49:
Inderdaad, voor clan gameplay lijkt me een server browser in combinatie met eigen servers en volledige controle daarover wel een must.
Leuk is anders.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Alleen erg jammer dat ze deze map zo hebben aangepast dat er geen jets in zitten

[ Voor 19% gewijzigd door schelling op 24-06-2011 01:01 ]
Serieus geen jets? Jezus zeg... Denk dat ik gewoon maar weer BF2 uit de kast trek. Ik heb me redelijk vermaakt met BFP4F. Ik mis ook echt o.a. teamwork... bij BF2 had je squads waarbij je steeds rond de squadleader spawnde, dat mis ik echt erg. Je speelt nu eigenlijk gewoon altijd alleen terwijl je met zo'n squad toch een soort van teamwork had (anders ging je ook niet in een squad)schelling schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:58:
In PTE wordt nu Dragon Valley als BFP4F map getest en is speelbaar (als je een PTE account hebt/aanmaakt http://pte.battlefield.play4free.com/)
Alleen erg jammer dat ze deze map zo hebben aangepast dat er geen jets in zitten
Vandaag ook de eerste very obvious hacker tegengekomen. Had 50/1 met pistol

Anoniem: 350661
Maar hoe krijg ik in godsnaam de beschikking over handgranaatjes en aanverwante leuk spul
( Heb overigens nét 50 euro gestort, en ben nu tevreden over het wapen wat ik heb -> Holosight STG77AUG )
En voor degene die me als vriend toe willen voegen in BF4Free -> Slampamper
Maar 50 euro storten voor dit spel?

Waarom ga je dan in godsnaam P4F spelen en niet BF2 of BC2?
Voor dat geld kan je BF3 pre-orderen..
[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 26-06-2011 17:12 ]
En heb die 50 euri neer geteld, omdat ik ook wel eens met een fancy buks door die game heen wil rennen
En naar mijn bescheiden mening, gaan we hier toch wel naar toe .. Games koop je niet meer zoals gebruikelijk, maar speel je online, wil je extra opties ofzo, dan zul je moeten betalen
Het was maar een vraagje .. Dus een kwestie van geduld hebben en het juiste level / experience behalen dusTsurany schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:57:
Handgranaten is gewoon een kwestie van die skill unlocken en er in levelen.
Maar 50 euro storten voor dit spel?
Dat denk ik niet. Spellen als dit verstoren de balans gewoon door die microtransacties. Spelers die er het meeste geld aan besteden (verspillen) hebben het meeste voordeel in game.Anoniem: 350661 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:26:
En naar mijn bescheiden mening, gaan we hier toch wel naar toe .. Games koop je niet meer zoals gebruikelijk, maar speel je online, wil je extra opties ofzo, dan zul je moeten betalen
Ik geloof niet dat dit principe het gaat winnen van de normale betaalde games.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Degene met de meeste 'cash' wint die niet altijd, ook in 'real life' !?Compizfox schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:22:
[...]
Dat denk ik niet. Spellen als dit verstoren de balans gewoon door die microtransacties. Spelers die er het meeste geld aan besteden (verspillen) hebben het meeste voordeel in game.
Ik geloof niet dat dit principe het gaat winnen van de normale betaalde games.
Nee, geef mij maar gewoon games waar je normaal voor betaalt, en waar je dan ook support voor krijgt. En waar je geen idiote microtransacties hebt. (Naja, voor dingen aan het uiterlijk vind ik het wel kunnen, maar betere wapens; Nee.)
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik denk dat EA alle login server offline heeft gegooid, ik kom BC2 niet meer in.Anoniem: 148095 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:24:
duurt joining bij jullie ook zo verschrikkelijk lang?
In een hack zijn vandaag dik een half miljoen BF heroes accounts gelekt, en volgens mij staat dat gelijk aan je EA account waar alle andere games ook aan gekoppeld zijn.
Valt mee. Bij elk level omhoog krijg je een skill point waarmee je in het menu bij Training een punt kan besteden. Granaten zitten in Tier 1 en zijn in pinciepe dus al bij level 2 beschikbaar. Vervolgens krijg je bij My Weapons in het Weaponscherm de fragmentation grenade die je alleen nog maar naar een vrij slot in de equipmentbar onder in het scherm hoeft te slepen. Je start met 1 granaat (die steeds aanvult na een respawn). Deze kan je vervolgens weer met skill points upgraden tot een maximum van 4.Anoniem: 350661 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:27:
Het was maar een vraagje .. Dus een kwestie van geduld hebben en het juiste level / experience behalen dus
Als ik nog een tip mag meegeven: Als je bij Options aan slot 9 of 10 een makkelijk bereikbare toets op muisknop toewijst en op dat slot je granaten en mes zet dan heb je ze een stuk sneller beschikbaar dan op de standaard cijfertoetsen.
50 euro vind ik best veel trouwens voor een uitgeklede Battlefield 2. Ik ben het zeker eens dat de betaalde wapens de balans verstoren. Het is niet raar dat mensen al gauw dit soort bedragen gaan uitgeven als de wapens merkbaar beter zijn. Overigens speel ik al meer dan 2 maanden alleen op Credits waarmee ik steeds voor 3 dagen het 'goedkoopste' niet-standaardwapen wat al beter is dan dan het standaardwapen. Dat gaat ook prima. Ik koop dan steeds voor de klasse waarmee ik op dat moment wil spelen dus dan kan ik ook nog een beetje wisselen.
Heb je een bron van die hack? Geen probleem hier met matchmaking trouwens.unfor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:11:
[...]
Ik denk dat EA alle login server offline heeft gegooid, ik kom BC2 niet meer in.
In een hack zijn vandaag dik een half miljoen BF heroes accounts gelekt, en volgens mij staat dat gelijk aan je EA account waar alle andere games ook aan gekoppeld zijn.
Battlefield Heroes is Offline
We are currently investigating an apparent security breach related to our free-to-play Battlefield Heroes franchise. We are working to identify which accounts were affected and will take all precautions to ensure those players are notified as quickly as possible. We apologize for any inconvenience and hope to have the game back online shortly.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ja, en .. Had er iets over gelezen op het forum van BF P4F, je moest dan Punkbuster opnieuw installeren. En had het genoemde euvel zelf eerst ook, en die stap maar eens geprobeert, moet zeggen, het gaat dan idd wel iets beter met inloggen op zo'n servertjeAnoniem: 148095 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:24:
duurt joining bij jullie ook zo verschrikkelijk lang?
Ja, ik zie nu de fragmentatie handgranaat!
En ach, 50 euro is natuurlijk op zich best wel veel geld .. Maar voor een keertje moet het wel kunnen, kunnen we in ieder ongestoort spelen tot BF3 uit is
Doe ik ook.Maranello schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:19:
Overigens speel ik al meer dan 2 maanden alleen op Credits waarmee ik steeds voor 3 dagen het 'goedkoopste' niet-standaardwapen wat al beter is dan dan het standaardwapen. Dat gaat ook prima. Ik koop dan steeds voor de klasse waarmee ik op dat moment wil spelen dus dan kan ik ook nog een beetje wisselen.
Het is wel jammer dat je de beste wapens niet voor credits (i.p.v. battlefunds) kan uittesten. Laat ze voor mijn part 5000 credits voor 1 uur kosten, dan kan ik ze tenminste nog proberen. Ik ga toch geen geld uitgeven voor iets wat ik niet heb kunnen proberen?

Soms hebben ze een redeemcode voor 24 uur een wapen. Dat is dan wel weer leuk
Er zijn nu 5 niveau's qua wapens oplopend in van 'slecht' naar beter:Twhomp schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:34:
[...]
Het is wel jammer dat je de beste wapens niet voor credits (i.p.v. battlefunds) kan uittesten. Laat ze voor mijn part 5000 credits voor 1 uur kosten, dan kan ik ze tenminste nog proberen. Ik ga toch geen geld uitgeven voor iets wat ik niet heb kunnen proberen?
- Standaardwapens
- Normale (betaalde) wapens (geel)
- Veteranversie wapens (blauw)
- Eliteversie wapens (paars)
- Overige speciale wapens (paars)
Anoniem: 412970
Ohja en i.v.m. het niet kunnen kiezen van een server vraag ik mij af of er meer mensen zijn die misschien gezamelijk een servertje zouden willen huren. Of dat er mensen zijn die al een server hebben en nog wat slots vrij hebben.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 412970 op 29-06-2011 14:48 ]
Is er al iets van een Clan o.i.d. dan ?!Anoniem: 412970 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:38:
Weet iemand wanneer Play 4 Free aan de EA Gunclub wordt gekoppelt??
Ohja en i.v.m. het niet kunnen kiezen van een server vraag ik mij af of er meer mensen zijn die misschien gezamelijk een servertje zouden willen huren. Of dat er mensen zijn die al een server hebben en nog wat slots vrij hebben.
Anoniem: 148095
een te hoge ping,
Eerder had ik er nooit last van maar nu is het echt verschrikkelijk.
En ik zie dat ook heel veel andere mensen er last van hebben.
bijna elke 2 sec. zie je wel een mededeling van de admin dat er iemand gekickt
is vanwege te hoge ping.
Speedtest.nl
down: 50846.7 KByte/sec (=406774 kbps)
Up: 18.4 KByte/sec (=147 kbps)
alle beveiligingen uit en niks geen andere programma's draaien.
(behalve whatpulse)
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 148095 op 03-07-2011 00:44 ]
Als je verder een prima internetverbinding hebt dan zijn er nog andere mogelijkheden:Anoniem: 148095 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:42:
Ik weet niet of het aan mijn verbinding ligt maar ik en vele andere worden gekickt vanwege
een te hoge ping,
Eerder had ik er nooit last van maar nu is het echt verschrikkelijk.
En ik zie dat ook heel veel andere mensen er last van hebben.
bijna elke 2 sec. zie je wel een mededeling van de admin dat er iemand gekickt
is vanwege te hoge ping.
- De server waar je op speelt staat te ver. Australische servers hebben niet al te goeie ping vanaf Europa. Eruit gaan en een andere server proberen is de enige oplossing.
- Indien in meerdere servers: Sommige ping problemen zijn terug te herleiden naar Punkbuster, althans dat was bij Battlefield Heroes zo. De game afsluiten, via taakbeheer de processen PnkBstrA.exe indien aanwezig PnkBstrB.exe beëindigen en P4F weer opnieuw starten. (Punkbuster start vanzelf weer)
Ik heb het te druk om me met een clan bezig te gaan houden. Ik speel het alleen op vrijdagavond fulltime in een volgepakte woonkamer met vrienden en bierAnoniem: 350661 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 06:17:
[...]
Is er al iets van een Clan o.i.d. dan ?!
TIP: Op het play 4 free forum adverteren clans / groepen middels een link naar hun servers. De link brengt de server automatisch in je p4f bookmarks. Hierdoor kun je dus makkelijk een goed draaiende server zoeken met voldoende vrije slots om met een groep vrienden in de zelfde game te starten.
Dank voor uw tip! .. Vondt het al een gemis, dat je niet een server uit een listig lijstje kon kiezen o.i.d.Anoniem: 412970 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:21:
[...]
Ik heb het te druk om me met een clan bezig te gaan houden. Ik speel het alleen op vrijdagavond fulltime in een volgepakte woonkamer met vrienden en bier(BFBC2 is gaan vervelen).
TIP: Op het play 4 free forum adverteren clans / groepen middels een link naar hun servers. De link brengt de server automatisch in je p4f bookmarks. Hierdoor kun je dus makkelijk een goed draaiende server zoeken met voldoende vrije slots om met een groep vrienden in de zelfde game te starten.
Ik ben in P4F te vinden onder BozzzJAnoniem: 350661 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:08:
[...]
Dank voor uw tip! .. Vondt het al een gemis, dat je niet een server uit een listig lijstje kon kiezen o.i.d.
http://battlefield.ekl-systems.de
(die sniper spotter lijkt mij wel ideaal)
Ik heb wel PBSetup gedownload en gedraaid om PunkBuster te updaten, maar het hielp niet. Nou ja, afwachten maar weer. Straks de PTE even uitproberen, kijken of die het beter doet...
Ik neem aan dat er gewoon weer tien levels worden toegevoegd (dus max level 30), en dat je met de daarmee verdiende skill points tier 3 kunt unlocken.Anoniem: 412970 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:50:
Ik kan die baserape jets ook niet uitstaan. Je hebt geen teammate die de basebewaakt en bij je respawn gelijk boem. Hoe krijg je eigenlijk de tier 3? is die er op het moment alleen nog in de PTE? Of moet je die middels de bekende Bfunds aanschaffen? Wil eigenlijk zelf ook wel eens een flyover baserapje uitvoeren
(die sniper spotter lijkt mij wel ideaal)
Ik heb dat 'Sniper Combat Awareness' al een tijdje (zit in tier 2), maar dat werkt echt ruk. Je hoort een heel zacht geluidje (een zucht?), en ziet een crosshair op de minimap verschijnen (als je die al ziet). Maar meestal ben je dan dus al te laat.
[ Voor 60% gewijzigd door CodeCaster op 23-07-2011 14:26 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Punkbuster map leeg maken of PB uninstall.
Vervolgens game opnieuw starten PB wordt opnieuw geïnstalleerd (dat werkte bij mij)
Volgens mij is Tier 3 nu actief in de PTE (wel een account maar speel het niet)
Ben benieuwd wanneer Dragon Valley wordt vrij gegeven. Krijg de apache aardig onder controle.
Heb je toevallig TuneUp Utilities? Google dan is op "punkbuster +tuneup utilities" en zie wat je moet uitschakelenCodeCaster schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:20:
Getverdemme, ik word telkens uit het spel gekickt door PunkBuster vanwege een "corrupt packet flow". Ik heb geen updates geïnstalleerd, niets veranderd aan de hardware, maar er was wel een nieuwe versie van Battlefield ergens een week of twee geleden en sindsdien heb ik amper gespeeld.
Sinds vanmorgen is er een nieuwe patch, waarbij je first-person view bij het rennen waggelt als een zieke eend. Dat ziet er hilarisch uit, maar speelt voor geen meter. Ik speel steeds minder zo, goed bezig EA...
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
3D is wel ontzettend gaaf om in te spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 26-07-2011 22:32 ]
Die Battlefunds zijn ook niet veel waard, ik kocht voor een tientje 1500 punten en dacht wel even genoeg te hebben. Maar de UMP 45 voor altijd aanschaffen kostte me alweer 980 punten...
(zie pagina 25)bvk schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:18:
Ook sinds een tijdje weer eens gespeeld en beviel wel weerBlijft alleen wel jammer dat je geen map kunt kiezen, ik speel graag engineer en dat komt niet op alle mappen even goed uit...
Die Battlefunds zijn ook niet veel waard, ik kocht voor een tientje 1500 punten en dacht wel even genoeg te hebben. Maar de UMP 45 voor altijd aanschaffen kostte me alweer 980 punten...
(Veel van deze servers hebben maar 1 of 2 maps draaien op deze manier moet jij vast je favoriete map kunnen spelen)
Nadeel is wel dat ik na een update even op andere servers moet kijken of er toevallig nieuwe maps zijn, want de release notes zijn telkens miniem. Of onvindbaar. Of ik ben gewoon te simpel.
Want waar heb je deze info bijvoorbeeld vandaan?Tsurany schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:01:
Ah weer een update waarbij betalende spelers nog meer voordelen krijgen dan niet betalende, ze blijven wel bezig zo.
En wapens kopen zuigt echt, ik overweeg steeds serieuzer toch maar een tientje te betalen om wat voor vast te kopen. Als medic verveel ik me ondertussen dood met de PKM, ik knal snipers er nog steeds uit bij een face-off op een afstand waarbij de Distance Bonus al boven de 75 ligt en zij dus theoretisch in voordeel zouden moeten zijn. Dus ik ging gisteren weer met m'n sniper-char spelen, met de SV-98 als standaardwapen. Het was even wennen en ik zat weer in de top 10 van het team (
Keuzes, keuzes...
[ Voor 78% gewijzigd door CodeCaster op 27-07-2011 17:17 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
De forums, daar staat altijd bij game updates de meest volledige changelog, wat vaak alsnog beperkt is. Maar staat wel bij of er nieuwe wapens zijn en of er nieuwe bonussen zijn.CodeCaster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:06:
Want waar heb je deze info bijvoorbeeld vandaan?
Voor mij niet, ik weiger gewoon een wapen te betalen. En ik merk dat ik in vrijwel elke server standaard de beste speler van mijn team ben, zelfs met de wapens die slechts 500 credits kosten. Skill is nog steeds het belangrijkst. Merk echter wel vaak dat iemand wint puur omdat zijn wapen meer damage doet. Hij 10hp over en ik 0hp, had hij geen M4 gehad dan had ik 10hp over en hij 0hp.Keuzes, keuzes...
Ja, dat was voor mij in het begin ook volledig onduidelijk. Maar ik ben er achter en het is eigenlijk vrij simpel: het is een vast bedrag per spel (zowel bij winnen als verliezen).CodeCaster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:06:
en hoe de !@#^&* worden die credits bepaald, er is geen peil op te trekken wat je per rondje verdient
Zo is winnen in Oman gelijk aan 130 credits. Winnen in karkand 80 (dacht ik), en winnen in Sharqi is 55 uit mn hoofd. Verliezen levert ook een vast aantal credits op. Speel je maar een gedeelte van het spel mee, dan krijg je het aantal credits evenredig naar de tijd dat je meegespeeld hebt.
En uiteraard 500 als je een level omhoog gaat natuurlijk
Credits hebben dus in feite niet zoveel te maken met jouw individuele prestatie, maar met de prestatie van je team...
Anoniem: 321370
Weet dan ook iemand wanneer de beta is afgelopen. Of is BP4F een speeltuin voor BF3? Wat ik namelijk vreemd vind in dat BF3 maar een maand beta is. en BP4F al bijna 3 a 4 maanden beta.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 321370 op 31-08-2011 11:20 ]
Duidelijk.H004 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:45:
[...]
Ja, dat was voor mij in het begin ook volledig onduidelijk. Maar ik ben er achter en het is eigenlijk vrij simpel: het is een vast bedrag per spel (zowel bij winnen als verliezen).
Zo is winnen in Oman gelijk aan 130 credits. Winnen in karkand 80 (dacht ik), en winnen in Sharqi is 55 uit mn hoofd. Verliezen levert ook een vast aantal credits op. Speel je maar een gedeelte van het spel mee, dan krijg je het aantal credits evenredig naar de tijd dat je meegespeeld hebt.
En uiteraard 500 als je een level omhoog gaat natuurlijk
Credits hebben dus in feite niet zoveel te maken met jouw individuele prestatie, maar met de prestatie van je team...
Al best vaak ja, vooral die kleine heli is grappig. Maar hij is dermate in trek dat er standaard een man of vijf rond die helipad aan het bunnyhoppen is, zelfs al is het ding net opgestegen... Blijft een apart principe.Conteaster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:05:
Iemand al op die nieuwe map gespeeld, Dragon Valley?
Ik 2 rondes, best leuk
In de PTE schijn je al wel tot en met level dertig te kunnen (inclusief alle skills die daarbij komen kijken), maar ik heb daar twee poppetjes van level 2 en heb geen zin die verder te trainen, ik zie wel wanneer het live gaat.Anoniem: 321370 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:18:
Ik wil van die lvl 20 cap af. iemand een idee wanneer ze die opheffen?
Weet dan ook iemand wanneer de beta is afgelopen. Of is BP4F een speeltuin voor BF3? Wat ik namelijk vreemd vind in dat BF3 maar een maand beta is. en BP4F al bijna 3 a 4 maanden beta.
[ Voor 13% gewijzigd door BarryKohne op 31-08-2011 19:00 ]
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Allerdings vermakelijk spel.
Anoniem: 110340
Veel succes met de kids met aimbots... ik heb 'm weer eraf gegooid.SuX DeLuXe schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:31:
lijkt me wel interessant als (ex)bf2 speler. Misschien ga ik dit even proberen dit weekend. Lijkt me best stoer, BF2 was een fantastische shooter.
Viel mij ook op, sinds de Open Beta heb ik elke keer als ik speelde een keer of 3/4 langs zien komen dat een speler gebanned werd wegens cheaten/hacken.JK schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:19:
[...]
Veel succes met de kids met aimbots... ik heb 'm weer eraf gegooid.
En soms ook dat ik nogal het onbestemde gevoel had dat mensen exact wisten waar ik zat.
Na spawnen in een restige uithoek, naar een rustig punt lopen (ver van alle andere spelers) en ineens door een tank worden beschoten, zonder zelf nog maar iets te hebben gedaan...
Op 5 verschillende plekken in de map, dezelfde speler (en ik vermoed ook dezelfde tank)... vind ik nogal een kunststukje van 1 speler.
Spotten en motion sensor zijn inderdaad cool.CodeCaster schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:37:
Ik word ook wel eens beticht van het gebruik van een aimbot. Je kunt (in ieder geval als medic) iets trainen waarmee je een sniper die jou ziet (en je een seconde of zo in de scope houdt) op de map ziet. Ook teammates die veel spotten helpen hieraan mee.
En ja, ik krijg ook vaak zat te horen dat ik een aimbot gebruik... zoom -> zoek -> aim -> shoot
In enkele seconden gepiept.
Heb wel vreemde bug, mijn expertises worden niet opgeslagen ik kan ze steeds 1 game gebruiken en daarna moet ik ze opnieuw instellen
Heb zelf niet het idee dat er veel met aimbots gespeeld wordt, aan de andere kant boeit het me ook niet zo want dat maakt de uitdaging groter
Zie hier een filmpje hoe het in z'n werk gaat, voor de mensen die niet weten wat een aimbot is.
Zie ook meteen rond 2 minuten hoe de sniper het doet door mensen af te knallen ondanks fog of war. Zo werd ik dus ook keer op keer in m'n kop geschoten. Bloedirritant en voor mij voldoende aanleiding om een spel dan te deinstalleren.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I7-aUJ4c1Uo&feature=related]
Ik heb best vaak een kill ondanks fog-of-war. Is op zich niet eens zo moeilijk, je moet alleen iemand goed tracken in z'n loop-richting, dan maak je redelijke kans.JK schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:59Zie ook meteen rond 2 minuten hoe de sniper het doet door mensen af te knallen ondanks fog of war. Zo werd ik dus ook keer op keer in m'n kop geschoten. Bloedirritant en voor mij voldoende aanleiding om een spel dan te deinstalleren.
Maar de aimbots etc, zijn idd bloedirritant.
Als het even kan spot ik nog voor ik iemand beschiet. Het gebeurd helaas ook nog vaak genoeg dat mensen je spot als nog niet gebruiken (niet op de radar kijken). Dat een tegenstander dan op zijn gemak je hele team kan flanken of campen rond spawns en dat ze hem ondanks je spot lekker laten zitten.Bender schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:11:
Ik vind dat er te weinig spotten, ik doe dat altijd enorm veel.
Het gaat ze niet zo zeer om te ownen. ze doen het juist om mensen gek te maken.Frank_is_gek schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:01:
Cheaters zijn er in elk spel. De 'gratis cheats' worden redelijk snel verholpen door Evenbalance, echter de betaalde niet. Het is eigenlijk triest dat er mensen zijn die er USD 30 per maand voor over hebben om te 'ownen' in een spel.
kijk uiteindelijk hebben ze zich zelf ermee. ze betalen 30 euro per maand maar jagen iedereen weg.
met andere worden ze betalen iedere maand 30 euro en het wordt steeds minder leuk, want er zijn steeds minder mensen online
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 12-09-2011 12:08 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 12-09-2011 12:33 ]
Ik betwijfel hoeveel mensen het spel zullen verlaten. Veel spelers hebben de PC er niet voor, en zijn blij dat ze met een pentium 4 dit spel kunnen draaien.CodeCaster schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:33:
Ik denk dat er met het uitkomen van Battlefield 3 sowieso een dip in Play4Free ontstaat. Mij zijn ze dan in ieder geval kwijt.
Een 'dip', van de mensen die een high-end PC hebben die overstappen.Echter blijkt het ook dat veel spelers van P4F het op hun laptopje spelen.
Dat zijn over het algemeen de mensen die de gratis hacks hebben. Die maken een accountje aan, staan bovenop een berg met de aimbot + auto-fire en vervolgens 120 kills halen.Pykow schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:07:
[...]
Het gaat ze niet zo zeer om te ownen. ze doen het juist om mensen gek te maken.
kijk uiteindelijk hebben ze zich zelf ermee. ze betalen 30 euro per maand maar jagen iedereen weg.
met andere worden ze betalen iedere maand 30 euro en het wordt steeds minder leuk, want er zijn steeds minder mensen online
Echter lopen er ook zat rond die hun hack 'willekeurig' inzetten, wel opvallen door hoge scores, maar niet extreem hoge scores.
Wat je zegt dat minder mensen een spel zullen spelen, kijk naar Homefront. Veel hackers, 0 support van de ontwikkelaars, en weg is de game.
Dat is wel grappig, ik heb vrij veel contact met de devs en "representatives" van P4F. Wat ik van hun reacties begrijp, is dat er toch echt wel gereageerd wordt.Frank_is_gek schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:54:
Wat je zegt dat minder mensen een spel zullen spelen, kijk naar Homefront. Veel hackers, 0 support van de ontwikkelaars, en weg is de game.
Ze geven gelukkig toe dat ze er te traag in zijn, waar het excuus "ontwikkelen kost ook tijd en moeite" om de hoek komt kijken.
Maar, om even wat recht te zetten:
De devs nemen redelijk hun tijd om alles van de community tot zich te nemen. MAAR, trekken hier hun eigen conclusies uit, en besluiten uiteindelijk helaas zelf wat ze er mee gaan doen.
Het is, om het samen te vatten:
Een aardige middenweg tussen kosten en baten (quote van mijn chef
Maarja... Ik ben het er absoluut mee eens, dat vanuit het spel gezien, de kosten gevoelsmatig niet opwegen tegen de wachttijd! (Helder communiceren en dat soort dingen, ook al minstens 10x gepusht)
[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 16-09-2011 01:25 . Reden: woordje vergeten :P ]
Homefront heeft gewoon hard gefaald, volgens mij moest het een nieuwe battlefield worden, maar er zaten zoveel bugs in dat het nooit goed heeft gewerkt.Frank_is_gek schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:54:
[...]
Als je nog geen grote naam heb en je game is niet al te best van verlaat iedereen onmiddelijk de game.
HomeFront,Brink Flops van dit jaar.
Toch logischCodeCaster schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:33:
Ik denk dat er met het uitkomen van Battlefield 3 sowieso een dip in Play4Free ontstaat. Mij zijn ze dan in ieder geval kwijt.
Als ik de game maar op high settings kan spelen (tuurlijk schaduw,AA, FA filters uit zetten voor meer performance)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wat is je username op het P4F forum, heb je zelf een community/clan, en hoe heb je contact met ze?Firesphere schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 01:24:
[...]
Dat is wel grappig, ik heb vrij veel contact met de devs en "representatives" van P4F. Wat ik van hun reacties begrijp, is dat er toch echt wel gereageerd wordt.
Wij hebben een community mod (één van de blues) onze community zitten als member, en enkele andere komen af en op Teamspeak langs. Ook afgelopen mei even langs geweest in Stockholm, goed gesprek gehad met James Salt.
Ze zijn over het algemeen redelijk open (het liefst wel off the record), en hoe ze het contact met de community onderhouden is inderdaad zeer goed.
Edit: Heb even je posts lopen lezen over BFH en P4F. Ben jij Sphere die een TS3 server ter beschikking heeft gesteld?
[ Voor 7% gewijzigd door Vercetti op 24-09-2011 01:50 ]
Jep, die edit dusFrank_is_gek schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 01:43:
[...]
Wat is je username op het P4F forum, heb je zelf een community/clan, en hoe heb je contact met ze?
Wij hebben een community mod (één van de blues) onze community zitten als member, en enkele andere komen af en op Teamspeak langs. Ook afgelopen mei even langs geweest in Stockholm, goed gesprek gehad met James Salt.
Ze zijn over het algemeen redelijk open (het liefst wel off the record), en hoe ze het contact met de community onderhouden is inderdaad zeer goed.
Edit: Heb even je posts lopen lezen over BFH en P4F. Ben jij Sphere die een TS3 server ter beschikking heeft gesteld?
Vandaar da'k redelijk contact met ze heb. Contact is in mijn geval wel redelijk "limited" tot mensen die er iets mee van doen hebben. Maar toch vaak wel heel handig
[ Voor 6% gewijzigd door Firesphere op 24-09-2011 01:56 ]
Verder ben ik erg te spreken over deze game. Beetje het gevoel van BF2 terug, alleen jammer dat de stats een beetje ontbreken. Dat komt met BF3 hopenlijk wel weer terug.
Het valt me wel op, in het algemeen bij shooters, dat mensen snel roepen dat iemand cheat. Ik heb het idee dat in meer dan de helft van de gevallen (minstens) het gewoon goede spelers zijn... Ik weet niet of het in jouw specifieke geval zo was hoor. Ik ben vanmiddag zelf een paar keer beschuldigd van cheaten omdat ik een K/D had van 13/1. Tja, het ging gewoon lekker en als je op een server zit met wat minder goede spelers en je bent medic dan wil het wel eens gebeuren dat je een belachelijk goede ronde draait...darkmushy1995 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:08:
vandaag een camper op het dak met een wallhack.... oftewel erwaren meer hackers 3 ofzo in het zelfde team
Wat ik toen over me heen kreeg, wauw. Ik weet niet eens hoe ik moet cheaten, maar ik deed het. Ik beschouw het maar als compliment dan.
Zoiets heb ik op een LAN met MoH:AA ook gehad: ik tegen 7 man, positie verteld, allemaal dood gemaakt: stonden er ineens een aantal man over mijn schouder te kijken of ik dat wel 100% zelf deed
Zin in BF3! Vanavond eens kijken of de bèta het al doet.
[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 29-09-2011 14:48 ]
Jammer dat ik met m'n nieuwe char pas level 11 ben. Zal ik op m'n 20 verder gaan... ja!

Donderdag pas BF3 voor mij, dus dit is mooi tijdverdrijf.

[ Voor 146% gewijzigd door CodeCaster op 25-10-2011 22:27 ]
Een vriend van me speelt het ook dus ik dacht goh ook maar eens proberen. Maar ik lees heel veel verhalen over aimbots enz.
Is het echt zo erg dat het niet leuk meer is om te spelen?
Maar eigenlijk kom ik ze nu niet meer tegen. Of het valt me niets eens op.
Wel komt je frustrerend goede speler tegen. En de knife-range klopt gewoon niet, de mortars zijn OP en de auto-shottie is na al deze jaren nog steeds voor n00bs. Met andere woorden: het is net als elke mulitplayer FPS
De opzet van het hele spel is leuk maar er zijn een aantal dingen waaraan ik mij erg kan irriteren. Onder andere de knife-range, het lijkt wel aanraken is dood. Dat moeten ze echt eens aanpassen, bijv. zoals in Counterstrike.Twhomp schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:50:
Tijdens de beta kwam ik ze regelmatig tegen, voordat Punkbuster liep al helemaal.
Maar eigenlijk kom ik ze nu niet meer tegen. Of het valt me niets eens op.
Wel komt je frustrerend goede speler tegen. En de knife-range klopt gewoon niet, de mortars zijn OP en de auto-shottie is na al deze jaren nog steeds voor n00bs. Met andere woorden: het is net als elke mulitplayer FPS
Ook de damage die een rpg doet in vergelijking met bijv. anti-vehicle rockets.. en de damage die anti-vehicle mines doen.
Als je een ander wapen dan het standaard wapen voor je class neemt dan is het voor de rest zeker een vermakelijk spel.