Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:31
Twhomp schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:19:
Hier nog een code:

8U87-XGAC-HXZQ-LTJP

Quote dit bericht even als je de code hebt gebruikt, als de volgende dat ook weer doet, dan weten we wanneer de code op is.

Happy gaming!
Ik heb hem gebruikt. Mega bedankt!!
o0SmOkE0o schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:54:
Nog een BETA code :

AHWP-ASQL-KVES-KP47

Echter is deze volgens mij voor 1 persoon (zie nergens een vermelding voor 5 personen staan). Wie het eerst komt, wie het eerst maalt dus :)

[...]
Ik heb eerst deze geprobeerd, maar die doet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lennos schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:36:
Ik heb eerst deze geprobeerd, maar die doet het niet meer
Ja ik vondt het al vreemd. Iedereen had het over 5 persoons beta codes (en de opzet van mijn code is compleet anders). Misschien dat iemand hem al gebruikt heeft zonder het hier even te vermelden.

Anywayz, goed dat je nu kunt meedoen. We zien elkaar straks op Oman :) Nog 1,5 uur te gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:29

XanderDrake

Build the future!

Zo eindelijk heb ik het zelf eens geprobeerd. Ik zit hier met mn ultrathin laptop gebaseerd op AMD Congo (dual core K8 processor en HD3200 gpu), en dat is behoorlijk zwak als het om prestaties gaat. Desalniettemin kan ik zeer veel spellen vloeiend op lagere instellingen spelen. Battlefield 2 draait zelfs nog redelijk op medium @ 720p.

Helaas waren mijn ervaringen niet heeel soepel. Erg buggy menu systeem. Dit kreeg ik bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://biocentric.nl/buggy.png

Dit kreeg ik na een spelletje karkand... En ik kon niet meer verder. Er is best veel mis met het menu systeem. Het equipment screen was helemaal door de war en kon niets fatsoenlijk equippen zonder mijn complete model te verliezen. In full screen mode had ik dat de mouse pointer helemaal fout was gekalibreerd en dat ik niet fatsoenlijk meer op knoppen kon klikken. De muis zit er altijd 50 pixels ofzo vandaan...

Ingame leek het goed te gaan, op Low settings. Wat ook raar is, is dat BF Heroes, waarvan het menu min of meer identiek is, wel prima werkt...?

Ik zal eens mijn drivers updaten, maar die is toch vrij nieuw...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 09:30
86HU-RPLG-PJPS-WA2R

Nog 5 keer te gebruiken.

Nog 3 kwartier, en dan gaat Oman de lucht in. En ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Remzz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:13:
De helikopter- en jet-skills al gekocht met je experience points? ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
CodeCaster schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:28:
[...]

De helikopter- en jet-skills al gekocht met je experience points? ;)
Dat moet?

Laat dan ook maar, ik kan het niet eens normaal spelen zonder gek te worden van alle flikkerende schermen, en lag. Ga er ook geen moeite voor doen om dan verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Remzz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:36:
[...]

Dat moet?

Laat dan ook maar, ik kan het niet eens normaal spelen zonder gek te worden van alle flikkerende schermen, en lag. Ga er ook geen moeite voor doen om dan verder te spelen.
Jammer, bij mij speelt het spel goed (ondanks mijn oude hardware) en mbv de (aan te schaffen) boosters kun je heel snel XP en credits verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Geloof het wel, het zijn skills die je kunt kopen.

It giet oan!

Nu nog kijken of het lukt om te verbinden... :P

[ Voor 60% gewijzigd door CodeCaster op 29-01-2011 18:05 ]

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Net even gevlogen, wat een pracht. BF2 gevoel is terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25206

Hallo mensen!
Ik probeer het spel te installeren maar dat wil niet echt lukken...
zodra ik op Play Now! druk verschijn het installatie menutje, als ik die doorloop dan zou die moeten gaan beginnen met het downloaden... echter blijft hij bij mij meteen hangen op het bestand "demo.html"
iemand enig idee hoe ik dit fix? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 16:23
heb het geïnstalleerd maar bij opstarten krijg ik alleen 2 poppetjes te zien, met soort artifacts achtige blokjes achter 1 poppetje (en nee, weet 100% zeker dat het niet hitte problemen zijn of kapotte hardware :P). Ik hoor wel dat er menuutjes achter zitten, maar die zie ik niet. Dus ik ben maar beetje gaan klikken hier en daar en na 5 minuten zat ik in een server... Wel grappig :P

Iemand een idee hoe dit probleem met menu opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-11-2024
[b][message=35452686,noline][...]

Iemand een idee hoe dit probleem met menu opgelost kan worden?
Ik had dit probleem alleen bij de eerste keer dat ik het spel startte.
Daarna niet meer gehad met het starten van het spel.

Wel irritant trouwens als je 'm fullscreen gaat starten, dat er niks meer van de muis klopt in het hoofdmenu. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 01-06 16:23
Dirk149 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Ik had dit probleem alleen bij de eerste keer dat ik het spel startte.
Daarna niet meer gehad met het starten van het spel.

Wel irritant trouwens als je 'm fullscreen gaat starten, dat er niks meer van de muis klopt in het hoofdmenu. :|
Hmm, ik heb het spel al meerdere malen gestart, heb pc opnieuw gestart, heb drivers geüpdatet + reboot maar dit mocht allemaal niet baten :<. Naja dan maar een tijdje op de gok klikken tot het goed gaat, play now knop zit ergens rechtsboven volgens mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
Ik kon hem vanavond niet opstarten in Internet Explorer. Vage errormelding na het inloggen. Firefox doet het wel gelukkig. Maar: Ik heb inmiddels een keer of 5 gespeeld vanavond, maar elke keer kom ik in de Karkand map. Hoe kom ik in Oman? Geluk hebben met het zoeken naar een server?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 07:49
Remzz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:13:
86HU-RPLG-PJPS-WA2R

Nog 5 keer te gebruiken.

Thanks!!!!! Installing right know :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
Lukosje schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:05:
[...]

Hmm, ik heb het spel al meerdere malen gestart, heb pc opnieuw gestart, heb drivers geüpdatet + reboot maar dit mocht allemaal niet baten :<. Naja dan maar een tijdje op de gok klikken tot het goed gaat, play now knop zit ergens rechtsboven volgens mij? :P
in IE naar je Tools -> Internet Options -> Connections -> Lan Settings en dan bij Network 'automatically detect settings' uitvinken. Staat ook in hun FAQ btw!

ps: ook als je Firefox als browser gebruikt

[ Voor 9% gewijzigd door mrFoce op 29-01-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray538
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 22:53
thefox154 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:27:
[...]

Thanks!!!!! Installing right know :>
Ik heb hem ook gebruikt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

JaWSnl schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:19:
Hoe kom ik in Oman? Geluk hebben met het zoeken naar een server?
Ja. Ik heb net vier rondes gespeeld in Oman, en daarna ging de server weer terug naar Karkand. Beetje jammer, maar goed, het was wel erg leuk. Vliegtuigen en heli's vliegen hetzelfde als in BF2, dus ik heb de instellingen veranderd van muis naar toetsenbord en bleef meestal een half potje lang in de lucht. Best goed te doen. :)

Officieel was Oman van 18.00 tot 21.00 dus ik ben benieuwd of 'ie nu nog gehost wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 29-01-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Remzz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:30:
Net even gevlogen, wat een pracht. BF2 gevoel is terug.
Alleen jammer dat het weer zo'n pauper launcher is via een website en dat je niet classes kan wisselen tijdens het spelen :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
^Klopt, zal helaas ook niet gaan veranderen.

Wat ik nog wel hoop is dat er een server browser komt, en dat Fullscreen/FOV een keer gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:38
Nou spel valt me tot nu toe vies tegen. Ik kom niet verder dan het menu, welke 10 minuten duurt eer het verschijnt. Waarom maken ze in godsnaam een browser-game. Dat werkt gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik vind het tot nu toe best geslaagd. Dit weekend heb ik er eens echt achter gezeten... maar ik denk dat er wel nog veel werk aan de winkel is.

De nieuwe map vond ik tof... en ik moet zeggen dat ik idd dat oude BF gevoel weer eens een beetje terugkreeg... lekker lamen op het vliegdekschip tot er weer eens wat beschikbaar komt... ;)

Het leukste hiervan vind ik dat je toch altijd BF kan spelen, ook als je geen vette computer in de buurt hebt... jammer dat ik die client niet op het werk kan installeren...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik geniet inmiddels toch wel echt van de nieuwe map. Nu is Karkand ook weer wat leuker, door de afwisseling. Het gehele menu ben ik niet over te spreken, evenmin over het gebrek aan mogelijkheid om tijdens het spelen te wisselen van soldaat. Ik heb alleen kunnen vliegen zaterdagavond, inmiddels vergeet ik steeds als ik ga beginnen om de skills te kopen om te kunnen vliegen :P en als je eenmaal in-game zit heb ik geen zin meer er uit te gaan.

Veel bugs, maar toch wel een stuk leuker geworden met de nieuwe map. Mn favo class/weapon is nu een Medic met de SAW. Hoewel ik mn medic-skill (medipacks) nog te weinig gebruik.

edit: owjah en wel fijn dat je alles kan kopen met credits die je in-game verdient, niet met alleen battlefunds oid. Maar goed, zodra het populair wordt zal dat vast deels gaan veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door JaWSnl op 31-01-2011 21:36 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Remzz schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:08:
^Klopt, zal helaas ook niet gaan veranderen.

Wat ik nog wel hoop is dat er een server browser komt, en dat Fullscreen/FOV een keer gaat werken.
Die website launcher kan ik nog over heen komen, maar geen ingame class switch dat wordt het echt niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Vandaag valt me ineens op dat er nu de mogelijkheid is om friends te hebben op de website. Ook in de launcher kun je nu kiezen voor "join friends". Als iemand eens wil proberen of het werkt: mn gebruikersnaam is in BF ook "JaWSnl".

edit: Laatste half uur krijg ik elke keer timeout error 2 als ik een server wil joinen. Later nog maar eens proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door JaWSnl op 02-02-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4GRD-E7L9-E55B-KYCB

Geldig voor 5 man. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Bedankt voor de key!

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hopla nog 5x: 44LE-PHGB-Y2GV-5LJN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Asgaro schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:56:
4GRD-E7L9-E55B-KYCB

Geldig voor 5 man. Enjoy!
-1 :)

Moeten er eigenlijk nog veel files lokaal geinstalleerd worden en kan je de locatie zelf kiezen of ligt dat allemaal vast?

[ Voor 28% gewijzigd door Frentik op 02-02-2011 14:21 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Frentik schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:18:
[...]
-1 :)

Moeten er eigenlijk nog veel files lokaal geinstalleerd worden en kan je de locatie zelf kiezen of ligt dat allemaal vast?
Je mag zelf bepalen waar je 'm installeert.
De installatie is bijna 1 GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Dirk149 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:33:
Je mag zelf bepalen waar je 'm installeert.
De installatie is bijna 1 GB groot.
En zijn admin rechten nodig? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Frentik schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:49:
[...]
En zijn admin rechten nodig? O-)
Ik verwacht het wel. ('k heb het zelf allemaal uitgeschakeld dat gezeur iedere keer als je iets wilt installeren)
Maar admin rechten heb je toch eigenlijk altijd nodig als je iets wilt installeren? :?

[ Voor 19% gewijzigd door Dirk149 op 02-02-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 15:52

Brons

Fail!

Thanks.

Ik ga deze toch maar een keer proberen. Ik was niet zo onder de indruk van Heroes, maar ik geef EA natuurlijk wel een tweede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
WEB_PLAYER_PROFILE_ADD_TO_FRIENDS
WEB_PLAYER_PROFILE_REMOVE_FROM_FRIENDS
/en/ajax/checkFriendStatus
/en/ajax/friend
Battlefield Play4Free requires Windows XP or newer, sorry!
Please upgrade to Internet Explorer 5 or newer.
Please upgrade to Firefox 1.5 or newer.
Please try Internet Explorer or Firefox.
Battlefield Play4Free does not currently work with your browser.
gaat goed :( Krijg ook een 500 error nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

Disaster

Kwelling

Deze kan ook nog gebruikt worden voor 5 man:

EY2B-HF4C-WE5A-SRJA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 21:05
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Iemand een idee waar je de laatste patch notes kan vinden ? Of worden deze nog niet beschikbaar gesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[b]Dirk149 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:06:[/b
Maar admin rechten heb je toch eigenlijk altijd nodig als je iets wilt installeren? :?
Nee hoor, zat programma's die je gewoon ergens kan uitpakken en dan opstarten. Aangezien dit een browser game is en je zelf de installatie folder mag kiezen, zou ik niet weten waarom je admin rechten nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:08
Voeg mij maar toe: Alexander861

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Brummetje schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:50:
Iemand een idee waar je de laatste patch notes kan vinden ? Of worden deze nog niet beschikbaar gesteld ?
Op de website van het spel, heb je een forum. Als je die opent zie je bovenaan een aantal verschillende topics. 2 daarvan gaan over updates als ik me niet vergis.

Ze hebben trouwens nu het menu van de launcher flink geupdate (waar ik dan gister geen patch-notes van kon vinden overigens): Ik heb veel minder last van traagheid van de muis, de knoppen functioneren sneller, maar belangrijkste is dat er hij nu eigenlijk nooit meer 'hangt' als je bijvoorbeeld een timeout krijgt tijdens het zoeken naar een server (en ook op andere momenten hangt hij niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb gister gespeeld, en het beviel me zeer! Het is gewoon een instap-versie van Battlefield 2, en grafisch gezien een kruising tussen MoH 2010 en Battlefield 2. Prima dus.

Alleen mijn vraag... Verdwijnt je character nadat de Beta is afgelopen? Want veel tijd heb ik niet nu, dan speel ik pas weer als de beta voorbij is.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Yup, de characters worden gewiped.

Rond nu gaan ze dat zelfs in de Beta doen, maar aan het einde dus ook.

Tenzij ze het vergeten zoals bij Battlefield Heroes, maar daar zou ik zeker niet van uit gaan

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Snobbieh schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:37:
Ik zal ook een codetje delen, ik moet de andere nog es zoeken :P

83RS-PNM7-LZFD-HKBU
1x gebruikt thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik snap trouwens nog weinig van de upgradepoints. Je kan meerdere punten aan skill geven, maar het is niet duidelijk hoeveel beter ze daarvan worden. Wat is bijvoorbeeld het nut van helicopter-pilot meer dan 1 punt? Je kan toch vliegen óf niet, wat doet het meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mail! :)

Nieuwe, tier 2 skills te koop:
Assault Class
Smokes Grenades - Deploy a grenade that creates a large cloud of smoke that blocks enemy sight and prevents any unit from being targeted while in the smoke cloud. If you are spotted or have an enemy firing on your position you can deploy smoke to vanish from his sight and remove any current tracking, which includes tracer darts on vehicles.

Medic Class
Defibrillator - Train to use the Combat Defibrillator which allows you to revive critically wounded team mates. When fighting close quarters the Combat Defib unit can also be used as a weapon to quickly humiliate enemies.

Engineer Class
Anti-Vehicle Mine - Deploy a high explosive device that will detonate when an enemy vehicle approaches. Use this mine to limit the freedom of enemy vehicles. Upgrading this ability allows you to deploy more mines at one time.

Recon Class
Claymore - Your enemies will learn to fear the sound of your claymore activating. Place your claymore and listen for the “Ting…..BOOM!” that indicates when another hapless enemy has fallen into your trap.
Beantwoordt ook bovenstaande vraag een beetje. Ik weet ook niet of je meerdere punten aan de helikopter-skill kunt spenderen, maar bijvoorbeeld per granaat-punt krijg je ingame een granaat.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 04-02-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Ben ik de enige die denkt dat de Stinger te sterk is? Het is extreem eenvoudig om kills te maken met dat ding zonder noemenswaardige risico's. De vliegtuigen en helicopters hebben natuurlijk wel countermeasures maar het herladen van die dingen duurt wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mwah, je hebt toch vier hits nodig om een vliegtuig of helikopter neer te krijgen. Of schiet ik gewoon mis? :P

Ik vind het vervelender dat je met een jet een helikopter in één klap neer krijgt. Bij mij lijken die missiles nooit te locken als ik vlieg (en helikopters darten is bijzonder lastig, bij jets onmogelijk), maar ik word zelf steevast met één hit neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Disaster schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:22:
Deze kan ook nog gebruikt worden voor 5 man:

EY2B-HF4C-WE5A-SRJA
werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
werkt ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mocht er nog iemand vriendjes willen worden: mijn accountnaam is hetzelfde als mijn nick hier. Ik speel vooral met mijn sniper, Sniphoer genaamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vind het spel wel grappig om af en toe te spelen.

BTW ik vind het zo jammer dat ze alleen maar FF en IE ondersteunen... Ik wil gewoon met mijn Chrome BFP4F kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Maranello schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:46:
Ik snap trouwens nog weinig van de upgradepoints. Je kan meerdere punten aan skill geven, maar het is niet duidelijk hoeveel beter ze daarvan worden. Wat is bijvoorbeeld het nut van helicopter-pilot meer dan 1 punt? Je kan toch vliegen óf niet, wat doet het meer?
Ik kon niet meer dan 1 punt toewijzen aan een upgrade. Of doe ik dan iets fout? ik denk namelijk dat het zo de bedoeling is. Wel mooi dat de medic nu een defibrilator heeft, die miste ik nog echt: de mogelijkheid om iemand tot leven te wekken na een ren-spring-buk-ren-stop-ren naar het lichaam toe, kogels ontwijkend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Dus. Ik heb een aantal speel sessies van de afgelopen dagen achter de rug. In het begin was ik redelijk positief. Maar na een tijdje begon de oude BF2 routine terug te komen en begon ik mij bepaalde dingen af te vragen.

De hoofdvraag is: wat brengt dit spel dat daadwerkelijk nieuw is? OK het is gratis te spelen en je kan via het menu verschillende dingen upgraden en costumizen. Maar qua gameplay is dit zó hetzelfde als BF2... En bezit twee gekochte BF2 licenties en alle uitbreidingen. Dus voor mij heeft het weinig toegevoegde waarde. Zeker als ik kijk naar alle dingen die er zijn uitgesloopt... Niet kunnen switchen van medic naar engineer met bazooka als er een tank in je basis loopt te raggen is frustrerend. Niet kunnen kiezen waar je spawnt om strategische aanvallen uit te voeren. Weinig variatie in wapens. Weinig communicatie, geen squads, geen commander.

Daarnaast voelt alles ook sloom, maar dat kan aan mij liggen... Ik ben BC2 gewend.
Al met al weet ik niet of ik nog door ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
JaWSnl schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:10:
[...]
Ik kon niet meer dan 1 punt toewijzen aan een upgrade. Of doe ik dan iets fout? ik denk namelijk dat het zo de bedoeling is. Wel mooi dat de medic nu een defibrilator heeft, die miste ik nog echt: de mogelijkheid om iemand tot leven te wekken na een ren-spring-buk-ren-stop-ren naar het lichaam toe, kogels ontwijkend :D
Never mind. Sinds de laatste update staat bij de skills tot hoever je ze kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matanos
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ik kreeg laatst nog een mailtje met de volgende code voor 5 friends, AL5R-ZZRB-AMWL-5KTT ;)
voor de rest is het wel een leuk spelletje om effe tussendoor te spelen, maar er mag nog aardig wat aan gesleuteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Ik moet zeggen dat de interface van de launcher mij mateloos irriteert. Als je een spel wil joinen en het mislukt krijg je eerst een melding dat joinen mislukt is en vervolgens gaat hij je stats weer updaten. Dit kan meerdere seconden in beslagen nemen en de cancel knop doet niets. Als het joinen mislukt ben je zo 10 seconden aan het wachten. Het zou veel beter zijn als de client gewoon automatisch een nieuwe server opzoekt als het verbinden mislukt, je kan toch niet kiezen op welke server je wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Die matchmaking zal heus nog wel aan gesleuteld worden. Bij BF Heroes loop ik zelden tegen een connection error aan met matchmaking.

Ik heb nu regelmatig de eerste keer joinen een connection error, daarna een melding dat mijn profiel niet sync is en vervolgens blijft het schermpje met die melding op de voorgrond hangen. Alleen de menuknoppen werken dan nog. Wat wel lekker is is dat het spel heel rap (opnieuw) gestart is. Bij BFH krijg je eerst nog het titelscherm, dan moet die kort laden, dan kies je een profiel en daarna zit er ook altijd nog een hinderlijke vertraging tot je bij het hoofdscherm bent. P4F kom je direct ook bij je soldier uit. Ik vrees alleen dat ze nog wel een titelscherm erin zullen zetten.

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-06 09:18
Elke keer als ik weer wil spelen ben ik doorgaans 15 minuten verder voor ik in een game zit. En damn wat is het some laggy (terwijl mijn framerate dik in orde is). Ook erg raar dat je niet kan kiezen welke map je wilt spelen. (of ligt dat aan mij :P ? )

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
lredev schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:50:
Elke keer als ik weer wil spelen ben ik doorgaans 15 minuten verder voor ik in een game zit. En damn wat is het some laggy (terwijl mijn framerate dik in orde is). Ook erg raar dat je niet kan kiezen welke map je wilt spelen. (of ligt dat aan mij :P ? )
Ik speel geen BF Assault maar dit was ook zo in BF Heroes. Het is erop gemaakt om hup snel random een game binnen te stappen, daarom is er ook geen serverbrowser etc :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het zal wel weer aan mij liggen... 8)7

Net een update gehad. Gisteren prima gespeeld, weinig lag en amper disconnects. Nu blijft 'ie echter eeuwig op "Joining game" staan wanneer ik op "Play now" klik. Erg jammer. Wilde m'n anti-claymore-skill proberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Geweldig nieuws: Je kunt voortaan ook vanuit Chrome (en FF4) het spel starten. Ik heb speciaal voor dit spel (en indertijd voor battlefield heroes) firefox er op staan en dat hoeft nu dus niet meer. Fantastisch!

Verder nog wat andere updates, het menu lijkt alvast een heel stuk smoother te lopen met minder bugs.
Hier de changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Morgen een wipe!
It is time for that stage of the beta where we wipe the slate clean, even out the battlefield, and send the soldiers back out to fight, refreshed and ready for anything.

What does this mean you ask? Well, we will be deleting all closed beta soldiers on Tuesday 22nd February at 10:00 CET.

Rest assured, this is the one and only character reset we are going to do!
Plus:
# Store opens Tuesday, February 22nd (11:00am CET)
# Keep what you buy! - No more character resets!
# Look forward to many more items to come in the future!
# If you have purchased Battlefunds in Battlefield Heroes, you can use them here as well!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 14-05 19:28
Super gaaf! Ik heb vandaag nog even gespeeld en met de laatste update die ik moest installeren ging hij veel beter! Plus ik zag/gebruikte nu ook dat Chrome en FireFox 4 supported zijn!
Zeker morgen nog eens kijken want deze game is dan wel grafisch zeer slecht, het blijft een leuke BF2 klassieker! (Niet dat ik BF2 ooit gespeeld heb :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik ben benieuwd wat voor wapens je voor echt geld kan krijgen. Met ingame geld was de keuze redelijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Het begint steeds leuker te worden, maar de balans is nog niet optimaal: Je word schijtziek van Claymores die oneindig blijven liggen ipv dat er een maximum op zit en ook 9/10 keer instant-death betekenen. Met Soldier maak je eigenlijk alleen tussen mid en low-range nog een beetje kans vanwege de recoil, maar de aim is eigenlijk te traag. Alleen de cover & heal tactiek werkt nog een beetje, dus eigenlijk ben je alleen maar aan het verdedigen. In de tijd dat je respawned sta je nog anderhalve seconde stil wat spawnkillen heel aantrekkelijk maakt, met name op Karkand gebeurt dat vaak. De vaste anti-vehicle wapens zijn zwak terwijl ik instant-kills heb gezien van fonkelnieuwe tanks door RPG of mines.

Wat ook jammer is als je met vrienden speelt je nooit zeker bent dat je bij elkaar in het team zit en met name blijft zitten. Teambalance is prima, maar er is volgens mij helemaal geen onderscheid. Het zou mooi zijn als je minder snel opgesplitst word. Vooral omdat de teamplay in bijna alle rondes echt ver zoeken is en dit juist een game is waarbij je het nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
Het is niet de bedoeling om te bedelen, wel kun je het Wissel hier je game vouchers uit! topic in de gaten houden.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 25-02-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Maranello schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:04:
Het begint steeds leuker te worden, maar de balans is nog niet optimaal: Je word schijtziek van Claymores die oneindig blijven liggen ipv dat er een maximum op zit en ook 9/10 keer instant-death betekenen. Met Soldier maak je eigenlijk alleen tussen mid en low-range nog een beetje kans vanwege de recoil, maar de aim is eigenlijk te traag. Alleen de cover & heal tactiek werkt nog een beetje, dus eigenlijk ben je alleen maar aan het verdedigen. In de tijd dat je respawned sta je nog anderhalve seconde stil wat spawnkillen heel aantrekkelijk maakt, met name op Karkand gebeurt dat vaak. De vaste anti-vehicle wapens zijn zwak terwijl ik instant-kills heb gezien van fonkelnieuwe tanks door RPG of mines.

Wat ook jammer is als je met vrienden speelt je nooit zeker bent dat je bij elkaar in het team zit en met name blijft zitten. Teambalance is prima, maar er is volgens mij helemaal geen onderscheid. Het zou mooi zijn als je minder snel opgesplitst word. Vooral omdat de teamplay in bijna alle rondes echt ver zoeken is en dit juist een game is waarbij je het nodig hebt.
Teamplay is een drama inderdaad, nog steeds staan tig mensen op de carrier of op het vliegveld in Oman, vliegen helikopters met enkel een piloot erin weg en gappen mensen een jeep voor je neus weg... om naar een vliegtuig te racen. Hierdoor is Karkand wel weer een stuk leuker, op dat spawnpoint op dat dak na...

Ik vind ook de vaste antitankwapens ook enorm tegenvallen terwijl ik inderdaad regelmatig alle HP van een tank in één keer kwijt ben geraakt dankzij een RPG. Soldier, medic en engineer speel ik eigenlijk niet meer, ik vind sniper zelf het leukst.

En claymores kun je met een gericht schot laten ontploffen. Vooral leuk als je op een afstandje een sniper er een ziet neergooien. >:) Verder is de claymore-lopend-ontwijk-skill ideaal om te trainen, je moet er alleen aan denken om niet zonder te kijken een hoekje om te rennen (want dat is weer een skill hoger).

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 25-02-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
CodeCaster schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:24:
[...]

Teamplay is een drama inderdaad, nog steeds staan tig mensen op de carrier of op het vliegveld in Oman, vliegen helikopters met enkel een piloot erin weg en gappen mensen een jeep voor je neus weg... om naar een vliegtuig te racen. Hierdoor is Karkand wel weer een stuk leuker, op dat spawnpoint op dat dak na...
Ik moet ook zeggen dat ik karkand vaak leuker vind. Komt vooral doordat ik niet zo geweldig kan vliegen (tenminste, raak schieten tijdens het vliegen) en de suicidiale piloot van RU die zich bijna elke keer in de heli boort van US gelijk in het begin. Daardoor bestaat de kans dat je punt A niet te pakken krijgt en dan ligt het eigenlijk al helemaal scheef omdat de RU alles hebben.

Verder vind ik vooral dat wapens en outfits veel te veel battlefunds kosten. Het kost omgerekend 7 euro voor een goed wapen (oneindige duur) en een outfitonderdeel minstens de helft. Gelukkig hoef je niks te betalen voor skills. Ik heb verder het idee dat het verkrijgen van credits (de gratis funds zeg maar) veel langzamer gaat sinds het open beta is.

Al met al vind ik het toch wel een vermakelijk spel, maar zou er geen geld aan uitgeven. Eerst maar eens wat meer maps en lagere prijzen.

Welke map zou ik nog terug willen zien uit BF2: Sharqi Peninsula :D tweede keus: Dragon valley. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
CodeCaster schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:24:
Ik heb al meerdere games op Oman meegemaakt waarbij het team wat op vliegdekschip start dik word ingemaakt soms zonder ook maar een enkel punt te scoren. Vooral na die wipe is dat weer erg omdat er dan weer minder mensen zijn die helicopter-skill hebben. Ik vind Karkand veel leuker. Oman heeft regelmatig van die mensen die hele games alleen maar spawns lopen te bombarderen met straaljagers en neerhalen van die dingen is echt klote.
En claymores kun je met een gericht schot laten ontploffen. Vooral leuk als je op een afstandje een sniper er een ziet neergooien. >:) Verder is de claymore-lopend-ontwijk-skill ideaal om te trainen, je moet er alleen aan denken om niet zonder te kijken een hoekje om te rennen (want dat is weer een skill hoger).
Claymore ontwijken kost een hoop skill points en zit pas in Tier 2. Als ze boven aan een trap liggen kan je weinig beginnen. Echt zonde van de punten omdat er veel nuttigere skills bijzitten dan die overpowered en overwoekerende claymores detecteren. Ik schiet ze allemaal uit frustratie stuk omdat het verschil weer nauwelijks te zien is.
JaWSnl schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:21:
Verder vind ik vooral dat wapens en outfits veel te veel battlefunds kosten. Het kost omgerekend 7 euro voor een goed wapen (oneindige duur) en een outfitonderdeel minstens de helft. Gelukkig hoef je niks te betalen voor skills. Ik heb verder het idee dat het verkrijgen van credits (de gratis funds zeg maar) veel langzamer gaat sinds het open beta is.
De prijzen zijn echt belachelijk naar mijn idee. Het ligt ook nog boven Battlefield Heroes niveau.

Overigens zie ik dit spel wel als warmhoudertje tot BF3. Ik denk dat ik in dit spel geen geld ga steken en tegen de tijd van de release voor BF3 ga. Volgens mij denken meer mensen zo. P4F lijkt ook helemaal niet clan-geschikt door het slechte friendssysteem. Ik word er zo moe van dat ik telkens naar een ander team gezet word als ik met wat maten zit te spelen. Ik quit altijd en join later opnieuw. Wat dat betreft is BFH leuker voor clans.

[ Voor 5% gewijzigd door Maranello op 25-02-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Maranello schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:03:
[...]

Oman heeft regelmatig van die mensen die hele games alleen maar spawns lopen te bombarderen met straaljagers en neerhalen van die dingen is echt klote.
Apart, ik word steevast uit de lucht gehaald :P Het is sowieso handig om op F te drukken als je gelockt bent, dan kijk je achterom en kun je op een tactisch moment je flares loslaten. En maken dat je wegkomt, want meestal schieten ze drie seconden daarna pas de tweede missile af.

Maar nu kan ik niet inloggen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 09:20

Roshnak

PSN: Roshgill

FV5L-6QD5-GLR2-84YE code die ik niet gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399674

Het is niet de bedoeling om te bedelen, wel kun je het Wissel hier je game vouchers uit! topic in de gaten houden.

[ Voor 143% gewijzigd door Cloud op 14-03-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
offtopic:
Vragen om codes is niet de bedoeling van dit topic. Als ze er zijn worden ze aangeboden, anders niet. Kijk hier.

Ik merk dat er aardig balans in de game begint te komen: Mijn K/D-ratio is nu ook steeds meer games positief. De MG3 van de medic lijkt iets beter geworden, ik krijg zelf meer hits en kills en ik word ook vaker gekilled door dat wapen. Dat claymores verdwijnen bij respawn is echt een verademing. Ze worden nu tenminste verdedigend ingezet in plaats van aanvallend. Voorheen waren er gewoon kamikaze-acties de vijandelijke basis in om zoveel mogelijk claymores te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gisteren even een paar potjes gespeeld met de SVD-rifle. Wat een terugslag, wat een sway! Echt hulde aan mensen die met dat ding headshot voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
BF F2P = lagg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op eurogamer zijn er nu beta codes te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand succes geboekt met deze game via linux?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398188

Speel dit spel nu pas voor het eerst, Welke class kan ik het beste gebruiken als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Anoniem: 398188 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:46:
Speel dit spel nu pas voor het eerst, Welke class kan ik het beste gebruiken als beginner?
Ook geen andere Battlefield ervaring? Lees de omschrijvingen per class even goed. Hier wat korte omschrijvingen die ik eraan geef, om een idee te geven wat bij je past:
  • Assault: Direct-action soldaat, gewoon no-nonsens knallen. Zelf initiatieven nemen of teamspelen
  • Medic: Ondersteunend soldaat, healen en reanimeren van andere spelers. Echt een teamspeler
  • Engineer: Ook ondersteunend soldaat, repareren van voertuigen en mounted wapens. Teamspeler of zelf erop uit als (tank)piloot.
  • Recon: Geen direct-action soldaat, snipen en verkennen is het advies. Minste teamspeler van de classes (camper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Misschien een idee om de start post eens een flinke update te geven? :)
Geïnteresseerden kunnen mij een DM sturen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
psychoclown schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:54:
Misschien een idee om de start post eens een flinke update te geven? :)
Geïnteresseerden kunnen mij een DM sturen.
Graag - ik heb helaas weinig tijd in verband met de launch van de game :>

Wij hebben ook veel beta keys weer beschikbaar, gratis, op: i3D.net - Battlefield Play4Free beta keys!

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 18-03-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Gister nog een paar rondjes gedaan. Waar ik eerst geen genoeg kon krijgen van Oman, speel ik nu toch liever Karkand. Het gaat allemaal een stuk tactischer en gebalanceerder te werk gemiddeld. Het kost me trouwens soms wel 3 of 4 joins voordat ik in Karkand terecht kom, net alsof hij nu veel minder gedraaid wordt.

Ik baal ook dat je nu maar 2 mannetjes kan aanmaken (zonder battlefunds). Ik had een assaultclass (nog steeds mn favo) en nu ook een engineer (wat op zich de beste keuze was om tegenwicht te bieden aan tanks) maar ik zou graag weer medic of sniper spelen af en toe, net als voor de battlefunds.

Ach het blijft een leuk spelletje 'voor erbij'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Nou...

Heb het ook eens gespeeld, maar wat een lag trouwens. Valt niet te spelen.
Kan ik ook ergens servers uitzoeken op basis van ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

JaWSnl schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:41:
Gister nog een paar rondjes gedaan. Waar ik eerst geen genoeg kon krijgen van Oman, speel ik nu toch liever Karkand. Het gaat allemaal een stuk tactischer en gebalanceerder te werk gemiddeld. Het kost me trouwens soms wel 3 of 4 joins voordat ik in Karkand terecht kom, net alsof hij nu veel minder gedraaid wordt.

Ik baal ook dat je nu maar 2 mannetjes kan aanmaken (zonder battlefunds). Ik had een assaultclass (nog steeds mn favo) en nu ook een engineer (wat op zich de beste keuze was om tegenwicht te bieden aan tanks) maar ik zou graag weer medic of sniper spelen af en toe, net als voor de battlefunds.

Ach het blijft een leuk spelletje 'voor erbij'.
Eens. Oman is niet leuk, op vrijwel iedere server staan er weer een handvol noobs bij de vliegtuigspawnplekken te idlen en hun ammo op elkaar leeg te schieten terwijl de vijand bij gebrek aan tegenstand vrolijk de ene na de andere vlag inneemt.

Over ammo gesproken, waar de sniper eerst een volle clip en drie reserveclips voor z'n pistol had moet 'ie het nu met totaal twee clips doen. ;( Dertig kogels, als je goed mikt haal je daar twee, soms drie man mee neer. En claymores verdwijnen nu ook als je gekilled bent (wel na de respawn-countdown, dus het loont nog steeds om er een neer te gooien als je je in een bij voorbaat al verloren gevecht bevindt :P ). Nerf die sniper maar hoor. ;(

Gelukkig sta ik na vrijwel iedere ronde wel in de top-5, ik vind het echt wel een meesterlijk spel voor af en toe een potje.

Gisteren wel een briljant potje teamplay gezien, een APC met vier man erin, en die bleef maar rondrijden. Voornamelijk bij vlag B (op Karkand). Toen ik eindelijk doorhad dat ze een engineer aan boord hadden die het vehikel steeds repareerde, joeg ik die een kogel door z'n hoofd toen 'ie stond te lassen. Bleek dat ze er nog één aan boord hadden... en de bestuurder ervan had uiteindelijk 35 kills, 0 deaths.

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 19-03-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:40

Compizfox

Bait for wenchmarks

Goh, heb dit echt lang niet meer gespeeld. Bijna vergeten dat ik een key had :P

Maar eens even weer spelen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

Ik heb hier nog een key voor 5 mensen.

BXAM-GQ9V-NMZD-V9KD

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Anoniem: 360729 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:52:
Ik heb hier nog een key voor 5 mensen.
ik ook, hiermee kunnen zich 5 mensen registreren.

CMCU-KG5B-PBMM-LBM6

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
thanks 10K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:39
Ik heb ook key over voor 3 mensen, om teleurstelling te voorkomen via DM aan eerste 3 :)

[ Voor 2% gewijzigd door Neles7 op 23-03-2011 09:32 . Reden: 2 keys vergeven, 3 over wat duidelijker gemaakt ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
En nog een keer 5 :

34B4-4GLK-HGTN-22S5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Startpost bijgewerkt met (globale) informatie die beschikbaar was. Met het oog op het feit dat het nog een gesloten beta is, lijkt me dit voorlopig nog even genoeg. Als er nog opmerkingen zijn mag je me DM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik heb dit net even zitten spelen, maar mijn god wat is dit een baggerspel zeg, ik heb er echt geen enkel goed woord over te zeggen, het hapert en stotterd, het crashed om de haverklap, de gameplay is nog beroerder dat BF1942 qua animaties en physics etc.
De standaard wapens zijn hopeloos, dus zal je geld uit moeten geven om nog enigsinds iets te raken.
Muis instellingen zijn brak, er zit een of andere versnelling in die er niet uit te halen is.

Het is een grote bug, en het is dat het gratis is, want dit is geen stuiver waard, ze hebben battlefield 2 genomen, er een compleet baggerspel van gemaakt en het gratis aangeboden.
Ik zie niet helemaal in waarom ze de iets met die engine van BF2 hebben gedaan, de engine was prima, maar nee het is compleet verpest.

Erg jammer, ik had me hier erg op verheugd als battlefield fan, maar deze aanfluiting is de battlefield naam niet waardig.
BF heroes was in het begin nog leuk, maar nu ook niet meer.

Bespaar jezelf de moeite en ga Battlefield Bad Company 2 spelen, die kan je ondertussen ook voor 10 euro spelen, en daar beleef je meer lol aan. (of koop BF2 op de rommelmarkt, nogsteeds 10x beter dan dit)
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Maranello schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:54:
Met het oog op het feit dat het nog een gesloten beta is,
Is al wat minder gesloten, kreeg gisteren een e-mail om een account aan te maken een 4 redeem codes voor 'veteran weapons' ... was voor het eerst dat ik van de game hoorde :o

Gisterenavond gedownload en even zitten spellen ... Best leuk, zover. Mooie mappen.
Even wennen aan de bediening na BFBC2 ... vooral selecteren van wapens, is dat op een of andere manier onder de scrollwheel te stoppen ??
Oh, en hoe kom ik aan handgranaten ? Drukte een keer in een reflex op DEL (m'n BFBC2 toets voor grenades) en werd er gelijk door Punkbuster uitgemikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
HKS-Skyline schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:44:
Ik heb dit net even zitten spelen, maar mijn god wat is dit een baggerspel zeg, ik heb er echt geen enkel goed woord over te zeggen, het hapert en stotterd, het crashed om de haverklap,
[...]
Het is een grote bug,
[...]
Houd je er nog wel rekening met dat dit een gesloten beta is? De prestaties van Battlefield Heroes waren tijdens de beta ook ondermaats. Ze zijn overal nog aan het sleutelen ook de gameplay en balance is de laatste tijd nog veranderd en ik verwacht dat ze nog een hoop gaan doen. Als je in deze fase wil ranten op bugs en prestaties doe dat dan onderbouwd naar DICE dan kunnen ze er op zijn minst naar kijken.

De meest vervelende bug die tot nu toe nog speelt is de memory error waardoor het hele spel stopt.
Goner schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:14:
[...]
Is al wat minder gesloten, kreeg gisteren een e-mail om een account aan te maken een 4 redeem codes voor 'veteran weapons' ... was voor het eerst dat ik van de game hoorde :o
Dat was het al wel hoor ;) Gesloten in de zin van dat het nog steeds op uitnodiging gaat en dat er beperkte plekken zijn. Voor elk level omhoog krijg je een trainingspunt daar kan je de handgranaat-skill mee kopen. Die moet je aan je inventorybar toevoegen. Die staan standaard onder de nummertoetsen, maar je kan ook andere toetsen eraan toewijzen. Granaten zitten bij mij onder de knop aan de zijkant van mn muis bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Maranello schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:43:
Voor elk level omhoog krijg je een trainingspunt daar kan je de handgranaat-skill mee kopen. Die moet je aan je inventorybar toevoegen.
Ah, werkt het zo ... ik moet even de omschakeling van BFBC2 maken. Was ook begonnen als engineer en wilde na 2 potjes wat anders gaan spelen, maar dat gaat niet zo simpel als in BFBC2.
Zal eens op zoek gaan naar een guide of zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Op de site zelf staat een key die iedereen kan gebruiken (zover ik weet)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:40

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt hij is nu uit de beta fase geloof ik. Battlefield Veterans hebben ondertussen ook een mail gekregen met de uitnodiging om hem te downloaden. Hij is dus nog steeds niet officieel uit voor iedereen, maar al wel voor alle Battlefield Veterans.

En EA heeft idd ook een key uitgegeven die iedereen kan gebruiken.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Donderdag is de versie naar 1.x gegaan en er is een nieuwe map bijgekomen Sharqi: een urban warfare map, hele snelle actie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315826

Is er een mogelijkheid om ingame, in fullscreen spelend, het menu tevoorschijn te halen?
Ik moet nu telkens stoppen met spelen om iets te veranderen in t menu.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste