Ik heb dit net even zitten spelen, maar mijn god wat is dit een baggerspel zeg, ik heb er echt geen enkel goed woord over te zeggen, het hapert en stotterd, het crashed om de haverklap, de gameplay is nog beroerder dat BF1942 qua animaties en physics etc.
De standaard wapens zijn hopeloos, dus zal je geld uit moeten geven om nog enigsinds iets te raken.
Muis instellingen zijn brak, er zit een of andere versnelling in die er niet uit te halen is.
Het is een grote bug, en het is dat het gratis is, want dit is geen stuiver waard, ze hebben battlefield 2 genomen, er een compleet baggerspel van gemaakt en het gratis aangeboden.
Ik zie niet helemaal in waarom ze de iets met die engine van BF2 hebben gedaan, de engine was prima, maar nee het is compleet verpest.
Erg jammer, ik had me hier erg op verheugd als battlefield fan, maar deze aanfluiting is de battlefield naam niet waardig.
BF heroes was in het begin nog leuk, maar nu ook niet meer.
Bespaar jezelf de moeite en ga Battlefield Bad Company 2 spelen, die kan je ondertussen ook voor 10 euro spelen, en daar beleef je meer lol aan. (of koop BF2 op de rommelmarkt, nogsteeds 10x beter dan dit)