GEEN SECONDE - GEEN STARTTARIEF
Ik hoor lees weer eens iets over die seconden maar jullie begrijpen niet en willen het niet begrijpen dat als we per seconde gaan betalen en dat ook in de eerste minuut het STARTTARIEF weer terugkomt die een paar jaar geleden is afgeschaft toen de bundels steeds hoger werden.
Toen er bundels kwamen waarin je 9 of 8 cent per minuut ging betalen (je werd op de seconde afgerekend) betaalde je gewoon 10 cent starttarief. Dat was eigelijks best gek omdat je startarief hoger was dan je belminuut.
Dus de afronding was geboren.
Nu praten we over een afronding en als je dus 20 seconden belt dan ben je gewoon 10 cent + 3 cent kwijt en dat is wel 13 cent - betaal je afgerond zonder startatrief omdat dit verwerkt is in een afgerond minuut dan betaal je
dus 9 cent. wat is dan duurder.
De hele discusie die nu onstaat dankzij KASSA is dat het starttarief weer terugkomt op deze manier en dat we blij per seconde gaan afrekenen en dus duurder uit zullen zijn. Ik wil FELIX alvast bedanken maar denk dat de telecom aanbieders nu ook gaan rekenen en terecht want dit is wat we met zijn alleen willen. Hier valt geld te verdienen en
ik zou zeggen voer de seconde dan maar in met starttarief want dan zijn we weer tevreden.
YOUP

VS T-Mobile
wat ik niet begrijp van het verhaal van Youp van het Hek is dat T-mobile niet na 4 weken een oplossing heeft gezocht voor de klant. Als je reparatie al 4 weken duurt ga je er toch voor zorgen dat de klant minimaal al een leentoestel had en na 4 a 6 weken zorg je dat de klant een nieuw toestel krijgt en laat je het oude model opsturen naar de provider die ze dan maar weer gebruiken als leen cq vervangtoestel.

Ik ga ervan uit dat je bepaalde procedure's heeft net zo als 3x reparatie gehad aan een toestel dan mag je een nieuwe of een ander toestel verwachten en dan zet je de looptijd terug en verleng je gewoon weer opnieuw met de klant.
Moet zeggen dat T-mobile ook als je een iphone wil dat ze eerst 6 weken wachten tot men het toestel heeft om vervolgens je nummer te porteren bij de provider . dat kan normaal binnen een maand maar dan wacht je opeens 10 weken.

waarom maken ze gewoon niet een dummy aan op papier om het nummer alvast over te laten komen en laat je dat na 6 weken overkomen , scheelt je weer 4 weken. Rare Jongens die Duitsers met hun regels.
[
Voor 9% gewijzigd door
Anoniem: 103465 op 26-10-2010 23:53
]