Toon posts:

Misleiding Hi bij afsluiten Sim Only

Pagina: 1
Acties:

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Onlangs heb ik voor m'n vrouw een Sim Only afgesloten bij Hi.nl. De 75-variant. 75 belminuten en/of 150 sms'jes.

Alles goed en wel, alles verliep prima met afsluiten en portering binnen hi (ze was prepaid klant). Totdat ik gisteravond de 'saldo naar 1244' actie deed om te zien hoe het met haar beltegoed is. Blijkt dat ze nu al ruim over haar bundel zit (nieuwe bundel per 20 september).

Navraag elders leerde me dat ik de 'sms dubbel aan' naar weet ik wat voor nummer had moeten doen, want nu heb ik een heel ander abonnement, en zeker niet de 150 sms'jes waar ik meende per maand te kunnen gebruiken.

De situatie lijkt als volgt. 67 verstuurde sms'jes sinds 20-09 en 25 minuten gebeld. Volgens hi is ze al buiten haar bundel, maar zelfs een eenvoudige rekensom (67 + 50 (minuten x2)) is bij lange na geen 150.

De klantenservice maar even gebeld. Zeer onplezierig gesprek gehad met de dame van hi. Ze wilde vrij weinig vovor me doen terwijl ik sterk de indruk heb misleid te zijn bij het aangaan van het contract. Het enige wat ik kan doen is een schriftelijke klacht indienen waar ik zelf vrij weinig zin in heb.

Ben ik de enige met deze ervaring? Ik kan nergens op de site van hi terugvinden dat ik die 'sms dubbel' eerst moet doen voordat ik *echt* van m'n afgesloten contract kan genieten.

Dit is de bestelling die ik destijds gedaan heb;

Totdat ik een factuur heb ga ik wel een prepaid van T-Mobile opwaarderen, want zoals ik het nu lees moet ik 16,5 cent per sms gaan betalen. Zit er aan te denken om puur vanwege principes het contract al te ontbinden en ergens anders heen te gaan. Dit kost me dan 140 euro maar ik ben er nu al *helemaal* klaar mee.

Waar ben ik de fout ingegaan bij de kleine lettertjes?

[Voor 10% gewijzigd door Gunner op 04-10-2010 18:05]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Mr.Nobody
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
je betaalt per minuut! dus 61 seconden is 2 minuten! 1 seconde is 1 minuut.

gaat hard dan.

ik dacht dat die verdubbelaar er automatisch bij zat, maar dat is dus niet zo

[Voor 77% gewijzigd door Mr.Nobody op 04-10-2010 18:07. Reden: nog extra info]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Gunner
  • Niet online
Zou je dat enigszins willen toelichten? :?
Mr.Nobody schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:06:
ik dacht dat die verdubbelaar er automatisch bij zat, maar dat is dus niet zo
Dat is dus niet zo en daar ben ik aardig boos over! Dat van die 61 seconden is 2 minuten dat weet ik wel.

Enige wat op de site staat is;
Met de gratis SMS verdubbelaar krijg je dubbel zoveel SMS in je bundel
Dat heb ik wel gezien, maar het is zeer onduidelijk dat je normaal maar 75 sms'jes hebt blijkbaar ? :?

[Voor 64% gewijzigd door Gunner op 04-10-2010 18:09]

• Mr.Nobody
  • Niet online
zie bv http://www.trosradar.nl/n...lijke-mobiele-belprijzen/

vaak is 1 sms / 1 minuut, dus als he de helft van je smsjes mist...

zou toch mogelijk moeten zijn om dit te corrigeren :?

[Voor 39% gewijzigd door Mr.Nobody op 04-10-2010 18:10]

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Heb je al gekeken naar voor hoeveel euro jij een smsje verstuurd? Je moet ze eens opbellen met het verhaal dat je sms kosten zo gigantisch hoog zijn. Hoger dan je aangeboden contract! Als het goed is moeten ze namelijk je vantevoren hebben verteld bij het afsluiten dat je de verdubbelaar moet aanzetten Don't ask why :') uitzuigers Dan kun je namelijk een deel van je bedrag terug krijgen. Zo heb ik dat hier ook opgelost....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Gunner
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:09:
Als het goed is moeten ze namelijk je vantevoren hebben verteld bij het afsluiten dat je de verdubbelaar moet aanzetten [small]
Die dame van de klantenservice wou me daar niet mee helpen, want ze gaf mij zelf de schuld van niet goed lezen min of meer. Maar zeg jij eens. Dit is toch hartstikke onduidelijk?

Ik moest een schriftelijke klacht indienen en verder wilde ze niet met me in discussie.

[Voor 9% gewijzigd door Gunner op 04-10-2010 18:11]

• DjVe
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:08

DjVe

Hatsaflats!

Gunner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:06:
[...]

Zou je dat enigszins willen toelichten? :?

[...]

Dat is dus niet zo en daar ben ik aardig boos over!
Elk gesprek wordt afgerond naar boven met een minuut. Dus een telefoontje van 1:30 minuut is 2 minuten betalen. Dus je moet kijken hoeveel gesprekken ze heeft gevoerd en dan per gesprek een minuut bij rekenen (niet helemaal waar, maar dat geeft wel een globale schatting).

Kan je niet opwaarderen naar een "hoger" sim only pakket?

• Gunner
  • Niet online
Jordy van e schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:10:
[...]

Elke gesprek wordt afgerond naar boven per minuut. Dus een telefoontje van 1:30 minuut is 2 minuten betalen. Dus je moet kijken hoeveel gesprekken ze heeft gevoerd en dan per gesprek een minuut bij rekenen (niet helemaal waar, maar dat geeft wel een globale schatting).
Dat minuten verhaal is me duidelijk maar ik heb gewoon een (onduidelijke) bundel
Kan je niet opwaarderen naar een "hoger" sim only pakket?
Wat heb ik daar nu aan? M'n vrouw heeft aan 150 sms'jes per maand genoeg, welke ik ook dacht te hebben.

• Mr.Nobody
  • Niet online
Voor 30 juni 2008 verlengd of nieuwe klant geworden?
Heb je je Hi Abonnement vóór 30 juni 2008 aangeschaft of verlengd?
In dat geval is 2x zoveel sms'jes voor het zelfde geld al automatisch aangezet. Je hoeft dus verder niets te doen.
dus voor bestaande klanten dus wel automatisch

• DM.Aram
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 26-06-2012

DM.Aram

DMTZ.i

Hi rekent gewoon af per seconde, je brengt de TS nu in verwarring met Vodafone (welke dus wel per minuut afrekent).

Mijn ervaring is altijd al geweest dat de Hi helpdesk ontzettend behulpzaam is! Je hebt het waarschijnlijk rot getroffen. Ik stel voor dat je nog een keer belt, en het rustig uitlegt.

Verdubbelaar staat wel degelijk automatisch aan bij de nieuwe abonnementen! Alleen abonnementen voor juni 2008 moeten "verdubbelaar AAN" naar een nummer van Hi smsen. Abonnementen van voor juni 2008 hoeven juist NIET te smsen.

[Voor 3% gewijzigd door DM.Aram op 04-10-2010 18:18]

See you in another life, brother.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Gunner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:10:
[...]

Die dame van de klantenservice wou me daar niet mee helpen, want ze gaf mij zelf de schuld van niet goed lezen min of meer. Maar zeg jij eens. Dit is toch hartstikke onduidelijk?

Ik moest een schriftelijke klacht indienen en verder wilde ze niet met me in discussie.
Heb je net pech gehad misschien met de persoon gecombineerd met hoe je het brengt... Aangezien bij mij alle smsjes berekend stonden als buiten de bundel.... Maar het in de bundel was.... Opgebeld en gevraagd en uitgelegd waarom het in godensnaam zoveel was... Uiteindelijk bleek dus mijn verdubbelaar niet aan te staan en kwam het daardoor. Vond het ook een raar verhaal...

Ik zou gewoon terugbellen en zeggen dat jou nooit verteld of gewezen is op de verdubbelaar... Dan moeten ze wel iets doen... Zo niet doorvragen of ze misschien iemand anders voor je kunnen regelen die wel weet hoe te handelen in dit soort situaties...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Mr.Nobody
  • Niet online
Hi rekent gewoon af per seconde, je brengt de TS nu in verwarring met Vodafone (welke dus wel per minuut afrekent).
hier: http://www.hi.nl/Producti...icht.htm?omn_ic=footermap

zie ik anders alle simonly contracten afgerond worden op hele minuten...

[Voor 30% gewijzigd door Mr.Nobody op 04-10-2010 18:23]

• Gunner
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:22:
Ik zou gewoon terugbellen en zeggen dat jou nooit verteld of gewezen is op de verdubbelaar... Dan moeten ze wel iets doen... Zo niet doorvragen of ze misschien iemand anders voor je kunnen regelen die wel weet hoe te handelen in dit soort situaties...
Maar goed, ben je het met me eens dat het er zo op de site staat alsof je standaard al die 150 sms'jes had, die verdubbelaar dus?
Touchdomex schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:22:
Heb je net pech gehad misschien met de persoon gecombineerd met hoe je het brengt...
Zoals ik hier soms ook op het forum reageer, doe ik dat IRL ook wel als het moet ;) , want ik voel me gewoon belazerd.

Het erge vind ik ook nog eens dat nu niet eens weet *hoeveel* ze buiten de bundel is gegaan. Dat is maar afwachten tot de factuur. Zit zelf bij T-Mobile, en daar is heel wat over te zeggen qua netwerk enzo, maar op m'n iPhone weet ik met de belstatus altijd *exact* wat m'n bundel en overige kosten zijn. Valt me erg tegen dat zo'n kwaliteitsprovider zoals KPN/HI dat niet kan laten zien.

[Voor 43% gewijzigd door Gunner op 04-10-2010 18:53]

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

Gunner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:45:
[...]

Maar goed, ben je het met me eens dat het er zo op de site staat alsof je standaard al die 150 sms'jes had, die verdubbelaar dus?
Heb dat ook aangekaart destijds en ja het staat vaag op de website. Zie ook in de HK... Heb het destijds gepost in het KMT of WTF topic.
Zoals ik hier soms ook op het forum reageer, doe ik dat IRL ook wel als het moet ;) , want ik voel me gewoon belazerd.
Word je ook dus gewoon terug bellen maar dit keer netjes en jezelf een beetje onnozel opstellen :+ Werkt altijd perfect bij mij
Het erge vind ik ook nog eens dat nu niet eens weet *hoeveel* ze buiten de bundel is gegaan. Dat is maar afwachten tot de factuur. Zit zelf bij T-Mobile, en daar is heel wat over te zeggen qua netwerk enzo, maar op m'n iPhone weet ik met de belstatus altijd *exact* wat m'n bundel en overige kosten zijn. Valt me erg tegen dat zo'n kwaliteitsprovider zoals KPN/HI dat niet kan laten zien.
Saldo smsen naar 1244 :> Daarmee kun je tussentijds checken of je al buiten je bundel bent... Maar het geeft het alleen aan in percentages. Afaik precieze bedragen en dergelijke kun je online vinden....

• Gunner
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:56:
Heb dat ook aangekaart destijds en ja het staat vaag op de website. Zie ook in de HK... Heb het destijds gepost in het KMT of WTF topic.
Maar het staat dus niet zo duidelijk tijdens het afsluiten van het contract, en dat vind ik dus misleidend. Wel makkelijk die paar euro verdienen zo.
Word je ook dus gewoon terug bellen maar dit keer netjes en jezelf een beetje onnozel opstellen :+ Werkt altijd perfect bij mij
Heb er momenteel even de kracht en bloeddruk niet voor. Ik ga per mail wat versturen, wil er verder niet teveel kracht meer aan verspillen
Saldo smsen naar 1244 :> Daarmee kun je tussentijds checken of je al buiten je bundel bent... Maar het geeft het alleen aan in percentages. Afaik precieze bedragen en dergelijke kun je online vinden....
Ja die ken ik , maar dat vond ik tot voor gisteravond niet nodig, omdat ik geen indicatie had dat ze buiten haar bundel zat.

• pven
  • Niet online
Mr.Nobody schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:23:
[...]

hier: http://www.hi.nl/Producti...icht.htm?omn_ic=footermap

zie ik anders alle simonly contracten afgerond worden op hele minuten...
En niet alleen simonly, ook bij 'gewone' abonnementen doen ze dat.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Gunner
  • Niet online
Okay, daar staat dus precies waar ik al bang voor was. Ik heb dus wel 75 sms/belminuten. Geen 150 :/

Waarom doen ze die verdubbelaar niet automatisch? Om extra te verdienen op mensen zoals ik die niet goed genoeg kijken? :-(
Voor belminuten en sms'jes buiten je bundel betaal je € 033 per minuut.
Nou ik kijk nu al uit naar de rekening op 18 oktober -O-

[Voor 31% gewijzigd door Gunner op 04-10-2010 20:19]

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Wellicht heb je niet direct een volledige bundel gehad? Dat gebeurt namelijk wel vaker wanneer je 'midden' in de maand een abonnement krijgt. Daarnaast zou ik (maar dat is persoonlijk) altijd een iets duurder abonnement nemen want op het moment dat je buiten je bundel gaat wordt het een duur grapje.

Het staat overigens expliciet op de Hi website als je een sim only aanvraagt:

https://shop.www.hi.nl/hi...tScrn=1&M5PopOvl=mkhcalme

75 min / 150 sms. Als dat dus niet standaard aan staat dan heb je er wel recht op. Je recht krijgen is overigens weer lastig al moet ik zeggen dat Hi normaal gesproken erg behulpzaam is.

[Voor 42% gewijzigd door XeNeRgY op 04-10-2010 20:31]

• Gunner
  • Niet online
XeNeRgY schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:27:
Wellicht heb je niet direct een volledige bundel gehad? Dat gebeurt namelijk wel vaker wanneer je 'midden' in de maand een abonnement krijgt. Daarnaast zou ik (maar dat is persoonlijk) altijd een iets duurder abonnement nemen want op het moment dat je buiten je bundel gaat wordt het een duur grapje.
Nee, dat denk ik niet. De eerste rekening heb ik al gehad, dat was namelijk op 20 september. Vanaf dat moment heb ik, neem ik aan, een normale bundel.

Momenteel heb ik die sms verdubbelaar maar aangevraagd en m'n vrouw gezegd die telefoon niet meer te gebruiken om te bellen en/of sms'en totdat de rekening komt.
XeNeRgY schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:27:
75 min / 150 sms. Als dat dus niet standaard aan staat dan heb je er wel recht op. Je recht krijgen is overigens weer lastig al moet ik zeggen dat Hi normaal gesproken erg behulpzaam is.
Yup.... daar zit ik me nu de hele avond al over op te winden. Tijdens het hele bestelproces staat dat je 75 belminuten hebt en 150 sms'jes.... niet dus.

Edit: heb even teruggebeld naar de klantenservice. Heb op een zeer redelijke manier wederzijds m'n verhaal nogmaals gedaan. Komt er op neer dat ik hetzelfde verhaal kreeg en dat ik dat schriftelijk een klacht moet gaan indienen.

Ik ga de rekening afwachten en als dat zeg maar een tientje extra is, dan ga ik er verder geen moeite voor doen want dat is dan zonde van m'n tijd (die is me kostbaarder :P )

[Voor 50% gewijzigd door Gunner op 04-10-2010 20:56]

• Gunner
  • Niet online
Hele kleine update. Gister is haar nieuwe bundel ingegaan en ik wilde even van Hi weten of die SMS verdubbelaar nu aanzat. Of ik trof heel toevallig dezelfde medewerker van de eerste keer die al heel onvriendelijk deed, maar ondanks dat mijn toon gewoon normaal was werd ik vrij kortaf te woord gestaan en zelfs onderbroken met een antwoord wat niet juist wat ze niet gegeven zouden hebben als ze me hadden laten uitpraten. Anyway, SMS verdubbelaar staat aan (moest sms sturen naar een nummer).

Maar nu zit ik met smart op de factuur te wachten, maar die is 'vanwege technische redenen niet beschikbaar'. Wel lekker. Forceren ze je min of meer van Rekening Online gebruik te maken, werkt het vaker niet dan wel. ;w

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Dus voordat je de rekening binnen hebt, is het een hoop stress voor niets.

Ik ben wel met je eens dat het netjes was geweest als duidelijk was vermeld dat je de sms verdubbelaar aan moet zetten per sms.

EDIT: Zoals eerder genoemd, en een zeer valide argument: Als jouw bundel op de 20e ingaat heb jij natuurlijk niet de volle bundel. Je betaalt ook pas vanaf de 20e. Eigenlijk is je abbo in de eerste maand dus 25/50.
En ja dan zit je er dus overheen.

Nu jij de verdubbelaar hebt ingeschakeld, wordt dat wellicht 25/100. Vanaf de eerste volledige maand wordt het dan 75/300.

Dus misschien is je topictitel wel erg suggestief...

[Voor 52% gewijzigd door mcsluis op 20-10-2010 09:12]

• Gunner
  • Niet online
mcsluis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:06:
Dus misschien is je topictitel wel erg suggestief...
Dat is het niet. Als je wat beter het topic zou lezen dan zou het misschien een stuk duidelijk worden. Ik ga mezelf in ieder geval niet herhalen ;)
EDIT: Zoals eerder genoemd, en een zeer valide argument: Als jouw bundel op de 20e ingaat heb jij natuurlijk niet de volle bundel
Ook niet correct. De simonly-abo is ingegaan op 18 augustus. Dus de periode 18 september - 18 oktober geniet je wel van een volledige bundel.

[Voor 38% gewijzigd door Gunner op 20-10-2010 09:17]

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Nu jij de verdubbelaar hebt ingeschakeld, wordt dat wellicht 25/100. Vanaf de eerste volledige maand wordt het dan 75/300.
Dat klopt dus niet. De aanbieding waar Hi mee adverteert met 75 minuten / 150 berichten is al inclusief "de verdubbelaar". Je krijgt dus niet 75 minuten / 300 berichten. Ik dacht eerst ook dat het zo zou zijn, maar dat klopt niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Gunner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:45:
[...]

Ik heb het hier al vaker gezegd, maar het was voorheen dus altijd zo bij Hi dat een sms'je een halve belminuut kostte. Met veel bombarie is halverwege 2008 de actie "twee keer zo veel sms'en voor je geld!" van start gegaan, en mensen die vanaf toen een abonnement afsloten betaalden zonder het activeren van de "verdubbelaar" voor één sms één belminuut. En het ergste: bij mensen die hun contract verlengden werd dit "stilzwijgend" doorgevoerd. Van de ene op de andere dag betaalde je dus twee keer zo veel voor een sms.

Leve het elkaar doodconcurreren, waar de consument uiteindelijk altijd de dupe van is. Ik heb liever iets hogere maar transparante kosten dan dit achterbakse gedoe.
EDIT: Zoals eerder genoemd, en een zeer valide argument: Als jouw bundel op de 20e ingaat heb jij natuurlijk niet de volle bundel. Je betaalt ook pas vanaf de 20e. Eigenlijk is je abbo in de eerste maand dus 25/50.
En ja dan zit je er dus overheen.
Bundels lopen bij Hi niet per kalendermaand, maar vier weken vanaf de ingangsdatum.
Gunner schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:56:
Maar nu zit ik met smart op de factuur te wachten, maar die is 'vanwege technische redenen niet beschikbaar'. Wel lekker. Forceren ze je min of meer van Rekening Online gebruik te maken, werkt het vaker niet dan wel. ;w
Dat is sinds 2008, toen ik deze provider vaarwel zei, dus nog steeds niet veranderd. _O-

[Voor 33% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2010 13:52]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Gunner
  • Niet online
CodeCaster schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:46:
Leve het elkaar doodconcurreren, waar de consument uiteindelijk altijd de dupe van is. Ik heb liever iets hogere maar transparante kosten dan dit achterbakse gedoe.
Mee eens hoor. Als ik er een principezaak van zou maken, waar ik best toe bereid ben, dan koop ik het 2 jarige contract gewoon af. Dat kost me dan 140 euro en ben ik weer terug bij af. Op de keper beschouwd heb ik niet gekregen waar ik een contract over heb afgesloten, dat is inderdaad achterbaks.

Probleem is dat ze domweg het beste netwerk hebben. Dat de voorwaarden zo ondoorzichtig zijn en gericht zijn op de korte termijn (nieuwe klanten tegen het ontbreken van die verdubbelaar aan laten lopen en zo een hoge eerste factuur) is dan blijkbaar niet belangrijk. En dan heb ik het nog niet eens over de onvriendelijke klantenservice.

[Voor 6% gewijzigd door Gunner op 20-10-2010 15:50]

• haribold
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Mail gewoon met de klantenservice dat je een herberekening wilt op basis van 150 sms'jes per maand. Gewoon volhouden totdat je krijgt waar je recht op hebt, op ieder afwijzend mailtje gewoon weer een nieuwe mailtje sturen. Het verbaast me overigens niets dat KPN ook hier weer dergelijke praktijken toepast. Bedrog is inmiddels de norm bij het bedrijf.

• pat30724
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-03 22:24
Ik weet niet precies hoe of wat. Maar elke keer dat ik mijn abo bij Hi verleng word er in de winkel bij gezegt dat ik de Hi sms verdubbelaar moet aanzetten. Hier geven ze me elke keer netjes op de bon mee wat ik moet doen. Maar klopt sinds kort betaal je voor 1 minuuut en 1 seconde de volle 2 minuten.

• Collie
  • Registratie: september 2006
  • Nu online
Gunner schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:01:
Navraag elders leerde me dat ik de 'sms dubbel aan' naar weet ik wat voor nummer had moeten doen, want nu heb ik een heel ander abonnement, en zeker niet de 150 sms'jes waar ik meende per maand te kunnen gebruiken
Dit is een veel vaker voorkomende klacht bij KPN/Hi abo's, als je een brief stuurt naar de klachtenafdeling met je verhaal krijg je dit normaal gesproken gewoon gecrediteerd/verrekend met je volgende nota.

Battle.net “Don’t act like you’re not impressed.” — Ron 'The Anchorman' Burgundy

• Gunner
  • Niet online
Kleine update, vandaag eindelijk de factuur kunnen inzien. Deze was slechts 15 euro (dus 9 euro meer dan normaal). Hier ga ik verder geen moeite voor doen, want dat is het me niet waard. SMS verdubbelaar staat nu aan en ik heb weer een wijze les geleerd.

Case closed wat mij betreft.

• thvers
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08:23
jekunt nog altijd de overeenkomst vernietigen. tenminste: als je het abbonement niet had afgesloten met de gegevens die je nu hebt.
er is namelijk sprake van dwaling omdat ze jou slecht/niet hebben geinformeerd en omdat ze hadden moeten zeggen/schrijven dat je eerst dat "dubbel aan" moest sms&.

je bent natuurlijk na vernietiging van je overeenkomst wel je contract kwijt en je zal deze dus opnieuw moeten afsluiten bij hun of een andere telco.

Edit: laat maar, de laatse post over het hoofd gezien 8)7

[Voor 6% gewijzigd door thvers op 27-10-2010 14:54]

• Morpheusk
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21:47
Me vriendin is een tijdje terug ook erg slecht geïnformeerd over m.b.t. bundel kosten, waardoor ze dus een flinke factuur kreeg. Hierover hebben we contact met Hi Klantenservice gehad die toch niks voor je kunnen doen helaas. Vervolgens klachtenbrief via de mail gestuurd -> werd vrij snel afgewezen. Hierop hebben we opnieuw een brief gestuurd en zouden binnen zoveel werkdagen antwoord kregen, maar het bleef stil. Vervolgens hebben we steeds een herinnerings mail gestuurd, dat we nog steeds geen antwoord hebben gekregen.

Uiteindelijk na iets van 30 dagen werden we gebeld door Hi en zijn gelukkig de kosten geheel vergoed.
Maar in eerste instantie kunnen ze nooit wat voor je betekenen :/

De aanhouder wint }:O

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee