Wat jij zoekt noemen ze aan de andere kant van de grote roeivijver een Murse wat staat voor Male Purse. Volgens mij bekend gemaakt door Joey Tribiani in Friends. Hier nog wat meer info daarover.Yippie schreef op maandag 25 april 2011 @ 03:01:
Wel lekker zo'n groot scherm, maar niet erg praktisch.
Heb wel wat zitten kijken naar kleine schoudertasjes, ook handig voor op reis etc.
Wordt tijd voor mannen handtasje's![]()
Nu we toch bezig zijn, hoe doen jullie dat ?
Zelf heb ik mijn Omnia 7 in een hoesje van Noreve zitten. Die bevalt ondertussen prima. In het begin zat die iets te strak, maar dagelijk gebruik heeft hem net die speling gegeven die ik nodig heb. D telefoon gaat of los in de hand, of in een jaszak of desnoods in een broekzak. Skinny jeans zijn niet mijn ding dus dat past nog best
edit:
Ik heb nog even naar die link van je naar Zalando gekeken. Nou wil ik helemaal niet de stoere heteroseksuele bink uit hangen, maar 99% van die tassen gaan echt niet gebruik worden door mannen hoor
Ik heb nog even naar die link van je naar Zalando gekeken. Nou wil ik helemaal niet de stoere heteroseksuele bink uit hangen, maar 99% van die tassen gaan echt niet gebruik worden door mannen hoor
[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 25-04-2011 08:15 . Reden: reactie op linkje naar Zalando toegevoegd ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters