Hier nog een erg blije WP7 gebruiker, maar helaas ook BT problemen met mijn MB auto.
Heb speciaal een SAP v2 bluetooth cradle besteld, ingebouwde COMAND APS 50 zit het toestel wel, maar na pairen krijg ik een melding, functie wordt niet ondersteund of iets dergelijks op de tel. Vreemd genoeg zelfde ook met een simpele Nokia 2700. De naam die deze cradle uitzend is UHI-SN7313
Deze bluetooth cradle ondersteund ook nog een losse SIM, dus wellicht dat dualsim nog een optie is.
Heeft iemand enige info of de huidige BT protocollen van de Omnia7 softwarematig nog bijgewerkt gaan worden of is het een HW matige beperking.
MB heeft ook nog een SAP v3 uitgebracht, prijs over de 300E, maar daar staat weer bij dat het om een HFP model gaat. Geen idee wat het verschil is tussen HFI en HFP, en de Omnia7 staat helaas niet specifiek bij de geteste toestellen, volgens deze
bron
Volgens een eerdere post hier, en site van MS staat niks over SAP:
Which Bluetooth profiles are supported in Windows Phone 7?
edit: Nokia N95 en 2700 aan de praat, maar Omnia7 lukt niet.
Lag achteraf meer aan mij, eigenlijk de onduidelijke handleiding en de aparte manier van connecten.
Bij beide Nokia's wil die gebruik maken van de "externe SIM" wat blijkbaar niet mag bij de Omnia en of het OS.
Als een simpel Nokia model wordt ondersteund, kan ik me niet voorstellen dat het aan de HW ligt.
Ik gok dus op de aansturing, en dat is dan weer te verhelpen lijkt me.
Ondanks dit geneuzel, super tevreden. Ben de hele dag bezig geweest met customizen, apps installeren.
Kreeg redelijk rap de February update melding over the air. Gelijk backupje in Zune, muziek er op geknalt etc.
Alles gaat zo lekker intuitief, soepel en snel.
Zou wel handig zijn als je zelf categorieen en tooltips of zo kan maken.
[
Voor 26% gewijzigd door
Yippie op 23-04-2011 00:26
]