R_W - please laat dat een grapje zijn...
Tenzij jullie Vodafone-branded Trophy's hebben, heeft Vodafone niets met de update te maken.
Tenzij jullie Vodafone-branded Trophy's hebben, heeft Vodafone niets met de update te maken.
Verwijderd
Dankje cpt capslock!cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:12:
[ Voor 34% gewijzigd door MarluXiaXl op 26-03-2011 22:50 ]
cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:12:
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 00:38 ]
Unbranded telefoons zijn dus provider-onafhankelijk. Branded telefoons kunnen de update vertraagd ontvangen door het signaal van, in dit voorbeeld, Vodafone.Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:10:
[...]
Waar lees je dat dan? Ik zeg dus als je een phone hebt met carrier Vodafone geconfigureerd (maakt dus niet uit welke SIM erin zit) dan moet Vodafone MS een signaal geven. (WIJ blokken dus eventueel )
De openmarkt telefoons hebben die carrier configuratie niet, check maar in je about scherm.
Ok nog even voor de duidelijkheid. het maakt NIET uit welke SIM in je telefoon zit. het maakt ook NIET uit waar je je abbonement hebt. Wat uitmaakt is in je settings about scherm of daar carrier:vodafone of iets anders staat (open market staat daar niets) dan is het een zogenaamd carrier 'branded' telefoon.cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 27 maart 2011 @ 00:41:
Hij noemt het daarna al:
[...]
Unbranded telefoons zijn dus provider-onafhankelijk. Branded telefoons kunnen de update vertraagd ontvangen door het signaal van, in dit voorbeeld, Vodafone.
Of je telefoon unbranded is kan je zien door te gaan naar Settings, About.
Als daar in het eerste blokje een providernaam staat, is je telefoon branded. Eventueel kan je het ook herkennen aan bijvoorbeeld een logo dat voorbij vliegt tijdens het booten van de telefoon.
[ Voor 24% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 27-03-2011 10:27 ]
Bringer of heat, food and silence!
[ Voor 17% gewijzigd door Gé Brander op 27-03-2011 12:08 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
En ook pertinent niet waar aangezien er al Omnia's met NoDo zijn!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Mjah, das waar, maar misschien bedoelen ze "beschikbaar voor alle omnia's" ofzo...ppaddo schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:05:
[...]
En ook pertinent niet waar aangezien er al Omnia's met NoDo zijn!
Check your calendar.. April is over 5 daagjes al; kans is dus sowieso zéér groot dat je inderdaad de update in april gaat krijgen.
ehh. geen idee ik heb een LG zonder dat logo maar met carrier:vodafonec70070540 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:00:
Waar zou ik dat Carrier:Vodafone dan moeten zien in het about scherm?
[afbeelding]
Dit is wat ik zie op de Vodafone HTC Trophy van mijn vrouw.
[afbeelding]
En dit als ik hem opstart. Logisch, ik heb hem bij Vodafone besteld. Ik ging er van uit dat deze branded was, vanwege het Vodafone logo. Maar als ik het verhaal hierboven mag geloven, dan is ie niet branded.
Hey Matthijs,Matthijs Hoekstra schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:05:
[...]
ehh. geen idee ik heb een LG zonder dat logo maar met carrier:vodafone
[afbeelding]
je die skins van gelaskins.com zijn cool. Je moet wel een hele felle nemen qua kleuren etc, heb 1 telefoon met wat rustiger plaatje, wat donkerder en die komt lang zo mooi niet uit.ppaddo schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:57:
[...]
Hey Matthijs,
Hoe bevalt die sticker/wallpaper eigenlijk? Ziet er wel funky uit zo!
Verwijderd
Zou je eens een paar fotoos willen maken van je telefoon en die hier plaatsen aub?? Ben erg benieuwd hoe dat er in het geheel uitziet namelijk! Net de website bekeken en er zijn echt een hoop gave skins zeg!! Wow!Matthijs Hoekstra schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:48:
[...]
je die skins van gelaskins.com zijn cool. Je moet wel een hele felle nemen qua kleuren etc, heb 1 telefoon met wat rustiger plaatje, wat donkerder en die komt lang zo mooi niet uit.
$ 14,95 voor de skins + verzending
Hier de skins die ik ontworpen heb voor mijn HTC 7 Trophy. De Monkey Island skin heb ik er nu op zitten.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:42:
[...]
Zou je eens een paar fotoos willen maken van je telefoon en die hier plaatsen aub?? Ben erg benieuwd hoe dat er in het geheel uitziet namelijk! Net de website bekeken en er zijn echt een hoop gave skins zeg!! Wow!
Tjonge, kijk gewoon ff op de site: http://www.gelaskins.com/Wat kost zoiets eigenlijk?
What's the speed of Dark?
[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 29-03-2011 00:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ja hoor! Ik ben je echt zo dankbaar met deze post! Het gedrag wat je beschrijft lijkt veel op dat van mijn eigen Omnia 7. Niet 1-op-1 vergelijkbaar, maar close enough zou ik zeggen. Als die NoDo update hier niets aan wijzigt dan ga ik zeker te weten terug naar de winkel.Devster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:10:
Ik heb nu tijdelijk een andere Omnia7 gekregen. En wat denk je? Direct pairen en goed geluid over mijn carkit. Blijkbaar is het bluetooth signaal van/naar mijn "eigen" Omnia7 zo slecht, dat pairen niet meer ging. De status bleef "Connecting", naar verschillende carkits.
Verwijderd
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 29-03-2011 23:57 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik zou NoDo niet eens afwachten....ppaddo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:58:
[...]
Ja hoor! Ik ben je echt zo dankbaar met deze post! Het gedrag wat je beschrijft lijkt veel op dat van mijn eigen Omnia 7. Niet 1-op-1 vergelijkbaar, maar close enough zou ik zeggen. Als die NoDo update hier niets aan wijzigt dan ga ik zeker te weten terug naar de winkel.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Haha, ik heb NoDo er inmiddels op staan, maar dat verbeterde helaas helemaal niets.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 09:43 ]
Verwijderd
Ja dat klopt je hebt een master live account nodig om marketplace, xbox live en zune te gebruiken. Maar daar naast kun je meerdere accounts toevoegen om van te syncen.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:04:
Sorry voor dit deels offtopic bericht: Het heeft nog even een paar daagjes geduurt. Maar zojuist heb ik m'n Omnia7 besteld! Wahoee!! Hopelijk heb ik hem morgen of zaterdag binnen.
Dan nu weer ontopic:
Na flink wat gerommel en gezoek heb ik een nieuwe live-account aangemaakt (ik woon nu in New York, USA). M'n nieuwe email is feitelijk 't zelfde, alleen nu @live.com ipv @live.nl.
Via de outlook-hotmail connector heb ik alle contacten van m'n blackberry in mijn nieuwe email @live.com gekregen. Wat een gehannes.
Klopt het dat ik mijn contacten + activatie kan doen via het @live.com adres en verder gewoon mijn @live.nl adres kan blijven gebruiken voor verzenden en ontvangen van e-mail? Anders moet ik zooo veel mensen mijn email adres wijziging door mailen.
Nu nog al mijn kalender afspraken overzetten van mijn blackberry naar mijn computer naar outlook naar windows live. Pfoe.. Heb nog genoeg werk hier van, maar Omnia 7 is 't waard! haha
Verdomme. Uiteindelijk maar een full reset geprobeerd, maar hij blijft maar hangen op de reboot-stap.oisyn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:42:
Ja, ik dus niet meer. Je moet vóór de update een registry entry aanpassen zodat hij zich niet opnieuw lockt. Helaas wist ik dit pas ná de update.
.edit: hmm, hij heeft natuurlijk wel een backup gemaakt voor de update. Misschien dat die terug te zetten is?
.edit2: yup, via Zune -> settings -> update. Ga ik gewoon proberen
.edit3: hmm hij blijft wel erg lang op step 2 of 5: rebooting your phone hangen...
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 01-04-2011 02:42 ]
Het is een erg mooie, maar ook erg dunne behuizing. Geen idee of een val zo'n impact kan hebben dat de verbindingen los kunnen schieten ofzo. Daar lijkt het soms wel op, alsof er net wel/niet contact gemaakt wordt.Devster schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:29:
Hmm, ook de vervangende Omnia7 begint slecht geluid te geven. Nu is hij van het weekend op de grond gevallen, maar of dat nu de oorzaak is?
Nou, dan liggen er in ieder geval 2 bij Coolblue met hetzelfde euvel! Dat is altijd prettig.vijv schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:48:
Ik heb hetzelfde probleem wat betreft de verbinding met carkits. Eenmalig gaat de verbinding goed, maar bij herhaling komt hij nooit meer tot stand.
Ik ga vanmiddag mijn Omnia inleveren bij CoolBlue en hopelijk komen ze met een bevredigende oplossing.
Bellen met Samsung was ook eenmalig, wat een horken daar.
Me broer had een non branded omnia gekocht uit duitsland. Daar komt wel het t-mobile logo op (stiekem dus toch branded), maar hij is toch sim lock vrij. Ik weet niet of er wel echt sim locks bestaan, kan er geen artikel over vinden.Gingerbread schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:59:
Hebben jullie dit al gezien?
Wel een T-mobile lock, maar dat betekend natuurlijk ook een gratis simkaartje!
http://www.amazon.de/T-Mo...TF8&qid=1301939903&sr=8-2
Mooie prijs
[ Voor 5% gewijzigd door LeVortex op 05-04-2011 16:07 ]
Op Ebay.de heb je voor dezelfde prijs unbranded unlocked 16GB Omnia 7 toestellenGingerbread schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:59:
Hebben jullie dit al gezien?
Wel een T-mobile lock, maar dat betekend natuurlijk ook een gratis simkaartje!
http://www.amazon.de/T-Mo...TF8&qid=1301939903&sr=8-2
Mooie prijs
Deze bedoelde ik net, die zijn wel t-mobile branded, maar wel simlock vrij ook al staat er dat ze unbranded zijnPropane schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:27:
[...]
Op Ebay.de heb je voor dezelfde prijs unbranded unlocked 16GB Omnia 7 toestellen.
Bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.de/SAMSUN...ag_KM&hash=item2eb4140c11
Ik vond de samsung klantendienst eigenlijk extreem goed alhoewel ik daarbij moet vermelden dat dit in de UK was en een beeldscherm betrof. Ze hadden geen bon nodig en de volgende dag had ik al een nieuw scherm terwijl ze mijn oude toen pas mee namen.vijv schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:48:
Ik heb hetzelfde probleem wat betreft de verbinding met carkits. Eenmalig gaat de verbinding goed, maar bij herhaling komt hij nooit meer tot stand.
Ik ga vanmiddag mijn Omnia inleveren bij CoolBlue en hopelijk komen ze met een bevredigende oplossing.
Bellen met Samsung was ook eenmalig, wat een horken daar.
Ja, je pakt gewoon even een translater ofzo, of je zoekt het gewoon op als je beetje duits kan, het is gewoon heel simpel te veranderen. Uit mijn hoofd kwam het gewoon bij het opstarten een keer als je je live id wil instellen, anders kan je het gewoon doen bij settings.cpt.skydiver schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:44:
Is de taal van die duitse omnia's wel gewoon op volledig engels in te stellen?
De kerel die ik aan de lijn had deed nogal ongeinteresseerd en nam geen enkele moeite om me te helpen of zich in te leven in het probleem.ppaddo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:56:
Hoezo zijn Samsung Horken? Wat hebben ze je proberen wijs te maken?
Verwijderd
Jazeker! De eerste keer dat ik mijn Omnia7 opstartte was hij ook in 't duits. Zodra je op het knoje rechtsonder drukt, kun je in het daaropvolgende scherm de taal instellen!cpt.skydiver schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:44:
Is de taal van die duitse omnia's wel gewoon op volledig engels in te stellen?
Ah, pardon. Ik had er in de Ebay advertentie straal voorbij gekeken inderdaad.LeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:29:
[...]
Deze bedoelde ik net, die zijn wel t-mobile branded, maar wel simlock vrij ook al staat er dat ze unbranded zijn
Wat een compleet gelul, om het maar op z'n rotterdams te zeggen. De Samsung Omnia 7 staat nota bene in de compatibiliteitslijst inclusief de ondersteunde features. In ieder geval voor de in mijn bezit zijnde Parrot Mini kit slim. Lijkt me stug dat ze ineens voor een inbouwsysteem een compleet ander protocol gaan gebruiken.vijv schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:34:
Yep.
Anyway, mijn toestel ligt bij Coolblue.
De verklaring die ze bij de balie hadden was dat de Omnia 7 nog niet ondersteund wordt door Parrot, maar dat ze hem toch gingen testen. Als het inderdaad aan de carkit ligt gaan ze contact opnemen met Parrot en vragen of er asap ondersteuning kan komen voor ons toestel.
Ik ben benieuwd
Verwijderd
Blijkbaar staat er ergens toch iets niet op UK. Ik heb het UK account gewoon aangemaakt op het toestel zelf en dat werkt perfect. Misschien even een reset doen en opnieuw beginnen?Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:46:
Een ding snap ik niet: ik had me de afgelopen dagen wat in het topic verdiept en alvast een UK hotmail account aangemaakt. Mijn begrip is/was dat ik dan in elk geval de gratis apps uit de market place zou kunnen halen. Als ik dat probeer zegt de phone wat over Zune en wil een account gaan aanmaken, om dan te melden dat de market place in mijn regio niet beschikbaar is. Hmm. De regional settings zeggen dat ik in de UK zit. Betekent UK account meer dan het gebruiken van een UK adres bij aanmaken?
Verwijderd
Dat klopt. Voorlopig is het nog zo dat als je voor een bepaald land kiest het altijd zo blijft. Er gaan wel geruchten dat dit aangepast gaat worden, maar voorlopig zal je dan een nieuw account aan moeten maken.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:06:
Ik heb nogmaals in het NL localisatie topic gekeken en kwam daar een link tegen die ik niet eerder had gezien: https://billing.microsoft.com (post van Mathijs Hoekstra).
Als ik daar inlog en ik kijk naar persoonlijk gegevens staat daar dat het een XBox live account is en daar staan plotseling de gegevens van mijn originele, nederlandse account bij (location is Nederland). Ik heb inderdaad mijn XBox gamer profile geswitched naar dit nieuwe Windows live id. Blijkbaar blijft dan toch de informatie van de oude account gekoppeld aan de nieuwe live id tbv billing. Ik zie geen enkele optie om dit te veranderen, dus ik ga het maar eens proberen met een helemaal nieuwe account.
[ Voor 75% gewijzigd door MarluXiaXl op 05-04-2011 23:11 ]
Valt wel mee hoor. Het materiaal is zo gemaakt, dat je het ook makkelijk weer even los kan halen en opnieuw proberen.MarluXiaXl schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:08:
en hoe het aangebracht word. Lijkt me echt verschikkelijk priechelwerk
Toch heb je wel gekozen voor standaard artwork. Echt cool wordt het pas als je zelf een afbeelding upload, vind ik.Zo word je telefoon toch wel wat persoonlijker vind ik, voel je je toch wat unieker
What's the speed of Dark?
Ik gebruik naar volle tevredenheid een US account, maar ik vermoed dat het weinig/geen verschil maakt.cpt.skydiver schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:57:
Ook een Omnia 7 16GB aangeschaft. Kon de prijs van €270 toch niet weerstaan. Wat voor accounts gebruiken jullie overigens? UK of US? Of maakt dat niet zo veel verschil qua market.
Als je een nummer belt, staat er bij US instellingen "Dialing 012345678" in je scherm, bij UK "Dialling 012345678"MrBB schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:54:
[...]
Ik gebruik naar volle tevredenheid een US account, maar ik vermoed dat het weinig/geen verschil maakt.
Dat heeft te maken met je region & language instellingen niet met je account.RoccoS schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:44:
[...]
Als je een nummer belt, staat er bij US instellingen "Dialing 012345678" in je scherm, bij UK "Dialling 012345678"
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 06-04-2011 09:00 ]
Dat is al jaren zo ik snap niet waarom ze het niet toelaten om je land te veranderen in de billing informatie. De info die je trouwens krijgt als je contact opneemt met MS hierover is dat je een nieuwe gamertag moet aan maken.ppaddo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:13:
[...]
Dat klopt. Voorlopig is het nog zo dat als je voor een bepaald land kiest het altijd zo blijft. Er gaan wel geruchten dat dit aangepast gaat worden, maar voorlopig zal je dan een nieuw account aan moeten maken.
Zou je ons op de hoogte willen houden van je ervaringen m.b.t. bluetooth? Ondertussen lijkt dit het grootste probleem dat speelt bij de Omnia 7. Bij de Trophy of de Optimus 7 hoor je helemaal niet van dit soort klachten. Blijkbaar heeft Samsung net weer even iets anders gedaan dan de rest waardoor we deze ongein hebben.TF0 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:12:
Hoi,
Wat betreft de carkit, ik heb hem maandag laten verbinden met een Parrot MKi9200 en de gesprekskwaliteit en muziekkwaliteit was prima te noemen. Vandaag stapte ik weer in en op mijn telefoon was ´connected´ te lezen maar op het display van de Parrot kwam er niets te staan. Vervolgens een paar keer op `Parrot...` geklikt zodat de verbinding werd verbroken en weer werd gemaakt en toen kwam mijn naam wel in beeld en had ik dus echt verbinding. Toen ik de auto uitzetten en hem daarna weer aanzette maakte hij wel vanzelf verbinding. Het lijkt bij mij dus wel te doen. Op de telefoon staat de nieuwste firmware middels de Hongaarse methode. Heeft het dan nog zin om de update van Microsoft uit te voeren zoals die laatst op de FP stond? Nee toch?
Heb alleen een probleem met de afstandsbediening van de carkit, die wordt in 9 van de 10 keer niet herkend en als hij wel wordt herkend doet hij het 100%, iemand ervaringen mee? Daarom duurde het zo lang voordat ik het kon testen. De afstandsbediening opnieuw instellen middels play/pause+groen+rood werkt niet, batterij schijnt vol te zijn (gemeten met meerdere testers), nieuwste firmware staat erop, heb de boel ook al gereset toen de afstandsbediening het toevallig een keer deed. Ik wil het nog proberen met een nieuwe batterij en anders wordt het echt moeilijk/duur... Afijn, beetje off-topic maar mocht iemand een geniale tip hebben dan hoor ik het graag! Dan kan ik het daarna echt goed testen.
Schijnbaar hebben meer mensen dit probleem.oisyn schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:49:
[...]
Verdomme. Uiteindelijk maar een full reset geprobeerd, maar hij blijft maar hangen op de reboot-stap
Heeft iemand anders hier al eens succesvol een restore gedaan?
.edit: de issue lijkt te zijn dat mijn telefoon niet meer in download mode kan sinds de NoDo update. Als ik boot met camera of camera+volume up ingedrukt dan is het hetzelfde verhaal - hij blijft gewoon hangen op het Samsung Omnia 7 scherm. Waarschijnlijk impliceert dit ook dat een volgende officiele update niet gaat werken. Ik zal 'm dus moeten terugsturen oid
Ik heb het even geprobeerd en als ik dat doe krijg ik een telefoontje met een laptop in beeld, dat lijkt mij dus wel goed.oisyn schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:39:
[...]
Schijnbaar hebben meer mensen dit probleem
http://answers.microsoft....-8dfc-68b599b31bf5?page=1
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1013962
Voor iedereen die de NoDo update al heeft geïnstalleerd op de Omnia 7, ik zou even checken of jij wel in download mode kan (camera knop ingedrukt houden tijdens reboot). Zo niet, dan moet ie waarschijnlijk terug naar Samsung, want een volgende update ga je niet kunnen installeren.
[ Voor 4% gewijzigd door TF0 op 06-04-2011 11:40 ]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik kon geen eigen foto of art vinden die aan deze kon tippenlzandman schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:38:
Toch heb je wel gekozen voor standaard artwork. Echt cool wordt het pas als je zelf een afbeelding upload, vind ik.
Kun je eigenlijk ook iets van een stock rom erop flashen ofzo? De prijs is namelijk wel heel erg aantrekkelijk, maar ik ben bang dat juist zoiets als T-Mobile op m'n bootscreen zien staan en een aparte app nodig hebben om het juiste netwerkprofiel te kiezen mij gaan dwars zitten (ja, zo sneu ben ik dan weer, wil graag alles 100% unbranded hebbenLeVortex schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:51:
[...]
Eigenlijk is het enige wat anders is de startscreen met daarop even een T-mobile logo en hij wilde niet updaten vaan 7004 naar 7008 of 7390, daarvoor was de tool van chevron nodig:
http://blog.walshie.me/20...e-updates-like-right-now/
Dat flashen weet ik niet, maar het maakt echt niet uit in mijn ogen. Het t-mobile logo komt maar een fractie van een seconde en op mijn unbranded omnia 8gb heb ik dat netwerk appje ook (stond er volgens mij standaard al op).Propane schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:43:
[...]
Kun je eigenlijk ook iets van een stock rom erop flashen ofzo? De prijs is namelijk wel heel erg aantrekkelijk, maar ik ben bang dat juist zoiets als T-Mobile op m'n bootscreen zien staan en een aparte app nodig hebben om het juiste netwerkprofiel te kiezen mij gaan dwars zitten (ja, zo sneu ben ik dan weer, wil graag alles 100% unbranded hebben). Maar die prijs....
.
Klopt, ik heb op mijn Omnia overigens (af fabriek) de KA1 rom staan. Maar die is volgens mij nog niet te downloaden.Jaguar645 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:09:
Voor de Omnia 7 is de JK1 rom te downloaden en flashbaar. Afaik is het ook de meest recente die beschikbaar is.
KA1 heeft standaard al copy past (niet complete nodo update maar een tussenversie 7350 of 7355 ofzo) JK1 heeft gewoon build 7004, dus dat is zelfs zonder de februari update.TF0 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:18:
Dus de KA1 is nieuwer dan de JK1 (K komt immers na J) maar wordt tot nu toe alleen bij nieuwe telefoons geleverd? Normaal gesproken krijg ik die nog via een update of moet ik langs een servicepunt als ik die wil?
En wat zegt die versie nou precies? Dat bijvoorbeeld de drivers iets nieuwer zijn of horen die ook bij het OS?
Voor zover ik het allemaal begrijp heb je een telefoon met WP7 en daar gooit elke fabrikant een tile bij op om uniek te zijn. Die kun je updaten via het internet en heeft weinig te maken met ROM als je het mij vraagt dus de drivers zijn het enige wat ik kan verzinnen wat verschillend kan zijn. Aan de andere kant lijken drivers mij iets van het OS, dan zullen het de drivers moeten zijn van hardware waar Microsoft (nog) geen drivers voor heeft geschreven.
Klopt dat een beetje?
[ Voor 25% gewijzigd door Devster op 06-04-2011 15:08 ]
Dus de KA1 kreeg ik niet via de update naar 7390.LeVortex schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:27:
[...]
Verder heeft KA1 een nieuwere bios, of die mee geupdate word als je naar 7390 gaat weet ik niet en ook geen idee wat de bios doet.
Ik weet niet of dat JK1 wel echt de bios versie is hoor, JK en KA is gewoon een aanduiding voor de telefoon, de bootloader is denk ik de bios versie die staat gewoon bij settings.MarluXiaXl schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:27:
Aah zo doe je dat dus allemaal thx Devster.
Bij Version staat dit:
Phone: I8700XXJK1
Ik begrijp dus dat dit de eerste rom is? Maar heb wel de NoDo update erop zitten.
[...]
Dus de KA1 kreeg ik niet via de update naar 7390.
Met de *#2580# code krijg ik uiteindelijk dit eruit:
HW VERSION: MP 0.800
FTA HW VERSION : Rev 1.2
RF Cal Date : 2011.01.11
[ Voor 12% gewijzigd door Devster op 06-04-2011 16:00 ]
kabeltje kwijtDevster schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:58:
Ik zag op twitter dat @martani_net vandaag twee samsung firmware updates heeft ontvangen. Dus misschien je telefoon maar eens aan Zune hangen?Ze worden aangeduid met "Samsung Specific Updates".
[ Voor 29% gewijzigd door LeVortex op 06-04-2011 16:10 ]
Bluetooth zal toch niet werken aangezien dat niet geschikt is voor bestandsoverdracht (in de WP7 wereld in ieder geval).Veiligste lijkt mij toch het updaten/syncen via een kabeltje.TF0 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:06:
Die heb ik vanochtend al geïnstalleerd, net als MarluXiaXl. Zune moest toen opnieuw opstarten en ik had er verder geen aandacht aan besteed
.
Heb namelijk wel 2424.10.11.1 op mijn telefoon staan, zoals Martani ook in zijn tweet beschrijft.
@ LeVortex
Even wireless sync instellen via Wi-Fi en dan aan de lader hangen, werkt best goed voor mediabestanden overzetten, updates weet ik niet. Anders Bluetooth proberen.
Zelf heb ik geen echte problemen met bluetooth op mijn Omnia 7. Heb geen carkit of iets dergelijks maar wel 1 netbook in huis en 2 andere telefoons. De connectie via de netbook gaat goed. Duurt 2 minuten voordat ze geconnect zijn maar eenmaal geconnect gaat alles goed.ppaddo schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:18:
[...]
Bluetooth zal toch niet werken aangezien dat niet geschikt is voor bestandsoverdracht (in de WP7 wereld in ieder geval).Veiligste lijkt mij toch het updaten/syncen via een kabeltje.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?MarluXiaXl schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:25:
[...]
Zelf heb ik geen echte problemen met bluetooth op mijn Omnia 7. Heb geen carkit of iets dergelijks maar wel 1 netbook in huis en 2 andere telefoons. De connectie via de netbook gaat goed. Duurt 2 minuten voordat ze geconnect zijn maar eenmaal geconnect gaat alles goed.
Op 1 telefoon (nokia 2710) connect ie wel, maar mag ik niks versturen, wel ontvangen. En de connectie met een samsung galaxy s is prima!
Ik zal wel eens proberen bij de carkit van mijn buurman, kijken of het daar ook werkt.
[ Voor 7% gewijzigd door MarluXiaXl op 06-04-2011 17:35 ]
[ Voor 13% gewijzigd door mendel129 op 06-04-2011 18:07 ]
[ Voor 51% gewijzigd door MarluXiaXl op 06-04-2011 18:10 ]
Als hij daar ook nog niet bij staat, dit zou hem moeten zijn toch?mendel129 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:06:
Heej, bij settings => lock & wallpaper kan je je wallpaper kiezen, en daar zit nog een standaard album in "wallpapers".
Deze is echter niet te zien onder de gewone "photo hub"... WTF?
--edit--
hadden we maar een reguliere filebrowser
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq