Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Nope, ik bedoel de 'flip' versie:
http://www.noreve.com/lan...00_Omnia_7_Tradition.html

Die heeft uitsnedes voor knoppen, de speaker, en camera. Vooral dat de luidspreker niet gedempt wordt door de case is voor mij belangrijk, want ik wil hem altijd blijven horen. Verder vind ik dit makkelijker dan eeuwig geschuif in en uit de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje late reactie maar de resetcode van Samsung werkt niet, er gebeurt....NIETS....
Ik heb Samsung gebeld en daar hadden ze nog nooit gehoord van mijn probleem (raar dat hier toch meer mensen d'r last van hebben....) en dat de resetcode niet werkte dat KON niet. Nou, bij mijn samsung dus wel en nou moet ik hem opsturen maar dat wil ik natuurlijk liever niet..... iemand al een oplossing...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
.oisyn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:14:
Pics or it didn't happen! :+
Seriously, ik zie niets, maar ik weet ook neit waar ik moet kijken.
Fotootje komt nog!
Overigens update gedaan vandaag maar die is mislukt :S... bij de laatste stap
Iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Kev!n schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:16:
[...]

Fotootje komt nog!
Iemand hier last van?
Nop, werkte prima vandaag bij mij. Heb echter de originele update nooit geprobeerd, omdat er aangeraden was te wachten. En aangezien de update toch niks 'belangrijks' deed, had ik alle geduld:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
[...]

Fotootje komt nog!
Iemand hier last van?
Als ik jou was zou ik de firmware updaten . Daarna moet de Wp7 update perfect draaien. Ik heb een posted erover gemaakt op het xda forum.

edit*
@oisyn

Ik gebruik het engelse term van het woord "post", duss vandaar ;) ( één of andere manier klinkt posted gewoon beter :P )

[ Voor 55% gewijzigd door vali op 04-03-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is "een post", niet "een posted". Ik zag je reactie ook al op de FP hier ;)
.edit:
Ik gebruik het engelse term van het woord "post", duss vandaar
Dat snap ik, maar dat is dus fout, want je gebruikt het als zelfstandig naamwoord, niet als werkwoord (dus je moet het niet vervoegen). "I have posted a message" of "I have placed a post". Jij gebruikt die laatste variant.
[..]
6a message that is sent to a newsgroup.
b text that is placed on a web site.
Ben je misschien niet in de war met post-it's? :)

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 04-03-2011 18:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

[...]
Iemand hier last van?
Is dat de stap na het starten van je telefoon?
Die had ik namelijk. Ik had de update aangezet en was lekker wat anders gaan doen. Na de reboot moet je, je telefoon van het lockscreen afhalen. Als dit te lang duurt mislukt de update door een time out. Die time out kwam al best snel vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Laatst online: 10:07
Ik hoefde mijn telefoon helemaal niet te unlocken tijdens die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een vraagje, ik heb al gezocht maar kan niets vinden.

Hoe verwijder je alle emails in 1x? Ik kan ze wel 1 voor 1 afvinken maar allemaal tegelijk lukt me echt niet :(

wie o wie kan me helpen? (zal wel ongelooflijk simpel zijn...)

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:11:
effe een vraagje, ik heb al gezocht maar kan niets vinden.

Hoe verwijder je alle emails in 1x? Ik kan ze wel 1 voor 1 afvinken maar allemaal tegelijk lukt me echt niet :(

wie o wie kan me helpen? (zal wel ongelooflijk simpel zijn...)

bedankt alvast
Volgens mij kan het niet in WP7. Ik zou het dus gewoon op je PC doen.
Daarna syncen en de verwijderde emails zijn ook weg op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grr, zojuist weer ineens wegvallend geluid tijdens de verbinding. Wat mij opvalt is dat het vaak kort na aanvang van een gesprek gebeurt en dat het bij het terugbellen eigenlijk nooit nog een keer optreedt.

Ik wacht even de komende update af, wie weet wat het doet. Misschien dat het ook wat aan mijn bluetooth probleem doet. Zo niet...hallo winkelier!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Het lijk wel dat mijn batterij langer mee gaat na deze update.

Het zou raar zijn, omdat deze update niet meer is dan een voorbereiding op de komende updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik moet eerlijk bekennen dat die omnia 7 d'r fantastisch uit Ziet! Dat heeft smaung echt goed gedaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Qurius op 07-03-2011 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even over die email verwijderen.....

niets lukt hoor, heb alles van me computer gewist, gesynct maar de mail blijft gewoon in me telefoon staan. In zune is ook nergens iets te vinden over email verwijderen.

Nou ja, dan maar 1 voor 1 ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:09
De update is bij mij gelukt, ik vind het wel slecht dat het niet gelijk werkt en bij sommige mensen nog steeds niet, hoop dat dat zometeen met de copy past update niet gebeurd.

Wel even een vraag, ik weet niet of het OS/Marketplace gerelateerd is of een omnia probleem, maar er blijven in de marketplace updates staan die dus gewoon niet willen installeren het lijkt te lukken, maar daarna kun je gewoon opnieuw updaten. De programma's werken gewoon (alledrie XBOX live trails).

Ook loopt de marketplace app wel eens vast en dan kun je hem niet opnieuw opstarten dan moet eerst je telefoon uit. Meer mensen dit opgemerkt? (gebeurd niet vaak, maar 2 keer per week, maar wel erritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
LeVortex schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:56:
De update is bij mij gelukt, ik vind het wel slecht dat het niet gelijk werkt en bij sommige mensen nog steeds niet, hoop dat dat zometeen met de copy past update niet gebeurd.

Wel even een vraag, ik weet niet of het OS/Marketplace gerelateerd is of een omnia probleem, maar er blijven in de marketplace updates staan die dus gewoon niet willen installeren het lijkt te lukken, maar daarna kun je gewoon opnieuw updaten. De programma's werken gewoon (alledrie XBOX live trails).

Ook loopt de marketplace app wel eens vast en dan kun je hem niet opnieuw opstarten dan moet eerst je telefoon uit. Meer mensen dit opgemerkt? (gebeurd niet vaak, maar 2 keer per week, maar wel erritant).
Dat is een bekend probleem met updates van trial apps, is met de copy paste update opgelost. Workaround is trial uninstallen en opnieuw installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Net succesvol geüpdatet. Firmwareversie 10.10.6 (JJ6). Ging op zich redelijk snel, al hadden ze af en toe wel wat meer voortgag mogen tonen. Met al die verhalen over fout gegane updates ga je snel twijfelen of ie nog wel wat doet :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

mendel129

Radioactivator

Euhm, ik heb momenteel een T-Mobile toestel met firmware jj4 op (eerste versie ofzo...)

Maar ik heb nog altijd nergens iets gezien van die update die wilt installeren ofzo...

Moet ik echt updaten naar jj6 of jk1?

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mijn telefoon zei dat ook niet, maar je kan sowieso altijd een update forceren door 'm aan zune te hangen en dan te checken voor updates (te vinden in de phone settings in Zune).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129

mendel129

Radioactivator

.oisyn schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:32:
Mijn telefoon zei dat ook niet, maar je kan sowieso altijd een update forceren door 'm aan zune te hangen en dan te checken voor updates (te vinden in de phone settings in Zune).
Zune zegt zelf ook dat die up-to-date is, wat natuurlijk niet is ;)
http://twitpic.com/47gjr4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Weird, ik zit inmiddels op 7008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129

mendel129

Radioactivator

Zal wel foon wel gewoon even flashen...

--edit--
jj4 -> jk1, update kwam onmiddellijk binen ota
problem solved ;)

[ Voor 50% gewijzigd door mendel129 op 08-03-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
is er ook nog een fixlist beschikbaar voor die samsung firmware update ? en zo niet, zie je enige verbeteringen in het gebruik van de telefoon na het updaten van de firmware ? (uiteraard buiten het updaten van de windows phone software) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
ppaddo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:17:
Grr, zojuist weer ineens wegvallend geluid tijdens de verbinding. Wat mij opvalt is dat het vaak kort na aanvang van een gesprek gebeurt en dat het bij het terugbellen eigenlijk nooit nog een keer optreedt.

Ik wacht even de komende update af, wie weet wat het doet. Misschien dat het ook wat aan mijn bluetooth probleem doet. Zo niet...hallo winkelier!
Heb eigenlijk nog maar een telefoongesprek of vijf gehouden met mijn telefoon, maar daarnet nam ik op en hoorde ik helemaal niets. Dus ik dacht dat het gesprek niet aangenomen was, maar dat was wel zo. Hopelijk is dit puur toeval, want heb dat al met al mijn telefoons wel eens meegemaakt denk ik, maar ik moest toch ook denken aan wat jij hier vertelde. Persoon belde meteen terug en toen ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 19:54
mcetweaker schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:54:
is er ook nog een fixlist beschikbaar voor die samsung firmware update ? en zo niet, zie je enige verbeteringen in het gebruik van de telefoon na het updaten van de firmware ? (uiteraard buiten het updaten van de windows phone software) ;)
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen had maar ik weet dat de JK1 update zorgt voor snellere verbindingen. Vooral in data-heavy applicaties zoals de marketplace.
En ik moet zeggen dat het inderdaad allemaal een stukje sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Moet je resetten naar factory instellingen na het updaten van de Samsung firmware? In de flash guide staat
After finishing download, please make sure that you hard-reset the device.
Meestal is een hard-reset een reset naar factory instellingen (itt een soft-reset, wat gewoon een reboot is), of heb ik dat mis?

Ook vind ik het apart dat je ook de PDA ROM moet flashen. Ik zou verwachten dat je alleen wat firmware zou flashen? Impliceert dit niet al een reset?

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 08-03-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129

mendel129

Radioactivator

De firmware update die ik gedaan heb heeft heel men toestel terug naar fabriekinstellingen gezet (doetie zelfs automatisch, kan je niets aan doen)

De 7008 update van microsoft heeft niets gereset, alle settings bleven bewaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja de 7008 update heb ik al gedaan, maar ik dacht wellicht m'n firmware te upgraden naar JK1. Maar als dat een factory reset betekent dan heb ik daar niet zo'n zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ppaddo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:17:

Ik heb hier dus uiteindelijk toch wel last van. Ik dacht dat ik het alleen bij mijn pa had (met een HTC Touch Pro), die het probleem zelf al vaker had meegemaakt, dus we concludeerden dat het aan hem lag. Maar ik heb het nu ook al een aantal keren met andere mensen meegemaakt. En idd, precies wat jij zegt, kort in het begin van het gesprek (zeg de eerste 2 minuten oid), en na terugbellen geen last meer van.

Ik zit al op 7008, dus dat fixt het iig niet. Mijn firmware is JJ6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo aan iedereen die deze topic leest :w

Dit is mijn eerste berichtje op deze forum dus ik ben zeg maar een newbie.
Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van de Omnia 7.
Tot nu ben ik erg tevreden en kan er tot nu toe goed mee overweg.
Echt een mooi gadget en heeft een high-tech uitstraling.

Ik vroeg mij af of er een geluidssignaal te horen is wanneer de batterij volledig is opgeladen.
Ik heb de handleiding van begin tot eind doorgelezen en heb nog geen idee hoe ik kan zien wanneer de batterij helemaal vol is. Hiervoor had ik een Nokia en toen kon ik duidelijk horen wanneer die volledig was opgeladen.
Wil namelijk voorkomen dat ik de batterij ga overladen. Toen de Omnia 7 de eerste keer aan het infuus lag viel het mij op dat na enige tijd het kleine stekker symbool rechtsboven aan het knipperen was...of was het nou andersom. Is dit een indicatie dat het infuus eruit kan?

Zijn er mensen die mij kunnen ophelderen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De batterij is helemaal vol als dat stekkertje in de batterij niet meer knippert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overladen van dit soort toestellen is toch sowieso niet mogelijk? We zijn inmiddels de tijd wel voorbij dat er geen overlaadt bescherming ingebouwd zit.

Ik hang mijn toestel 's avonds voor het slapen gaan aan het stroom en 's ochtends gaat ie er weer vanaf. Dit doe ik al jaren met mijn toestellen en tot op heden heb ik nog nooit last gehad van luie batterijen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ppaddo, welke firmware versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:13:
ppaddo, welke firmware versie heb jij?
OS Version 7.0.7008.0
Firmware revision 2424.10.11.1, (dat zou dus JK1 moeten zijn).
Hardware revision 3.15.0.4
Radio software 2424.10.11.1
Radio hardware 0.0.0.800
Bootloader version 4.11.0.3
Chip SOC 0..36.2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ok, dan ga ik ook niet proberen de firmware te updaten om het geluidprobleem te verhinderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De Bluetooth ondersteuning van WP7 is vrij summier, zoals hier vermeld:

http://answers.microsoft....c8-4a31-b5b9-96185707e0e1
Partially correct was the limitations in the current BT stack on WP7 devices. Current devices will connect to in-car kits (though depending on the kit, some have had more luck than others) and BT headsets. They will not connect to other mobiles, computers, printers, etc. Here's a list of the current BT profiles that are supported: Which Bluetooth profiles are supported in Windows Phone 7?
De BT carkit in mijn Ford Mondeo connect wel, maar de audiokwaliteit is belabberd. Ik ben gewoon niet te verstaan. Een andere carkit (Mr. Handsfree Blue Multi) krijg ik niet goed geconnect. De Omnia 7 blijft "connecting" aangeven, hetzelfde geldt voor een Nokia BH-102 headset.

Erg irritant, want ik kan nu dus niet goed bellen in de auto. Een andere "glitch" is het issue dat als WiFi aanstaat, ik geen enkele Bluetooth connectie kan opzetten. Pas als WiFi weer uit is, kan ik een BT connectie maken.

Mijn telefoon heeft de volgende versies:
OS Version 7.0.7355.0
Firmware revision 2424.11.11.1
Hardware revision 3.15.0.4
Radio software 2424.11.11.1
Radio hardware 0.0.0.800
Bootloader version 4.1.0.5
Chip SOC 0..36.2.0

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Hey all, ik blijf tegen de volgende error aanlopen na stap 6 van het update proces:

801812C1

Heb al wat rondgekeken, en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem. Iemand hier tegen dit probleem aangelopen? Volgens answers.microsoft.com heeft het te maken met drivers. De telefoon wordt na stap 6 gezien als "Zune" en niet als een "Windows Phone 7".

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ondertussen heb ik zowel de Blue Multi als de BH-102 geconnect gekregen. Helaas is de audiokwaliteit over de Blue Multi ook slecht. De BH-102 connect wel, maar verder kan ik hem niet als headset gebruiken.

Collega's van me met dezelfde telefoon hebben uiteenlopende ervaringen. Sommigen hebben geen BT problemen, anderen verliezen at random de BT connectie met hun carkit....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Iemand al een manier gevonden om de haptic feedback van de softkeys uit te schakelen?

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Devster schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:06:
Mijn telefoon heeft de volgende versies:
OS Version 7.0.7355.0
Wat is dat voor gekke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devster schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:42:
Ondertussen heb ik zowel de Blue Multi als de BH-102 geconnect gekregen. Helaas is de audiokwaliteit over de Blue Multi ook slecht. De BH-102 connect wel, maar verder kan ik hem niet als headset gebruiken.

Collega's van me met dezelfde telefoon hebben uiteenlopende ervaringen. Sommigen hebben geen BT problemen, anderen verliezen at random de BT connectie met hun carkit....
Ergens wel prettig om te zien dat ik niet de enige ben met deze problemen. Gedeelde smart is halve smart. ;)

Eigenlijk vind ik het wel triest dat je als softwarebakker in eerdere versies bluetooth verbindingen prima op orde had, en dat in je nieuwste state-of-the-art mobiele besturingssysteem je 'ineens' de grootst mogelijke problemen heb met het opbouwen van een bluetooth verbinding. Mijn Xperia X1 met WM61 werkt probleemloos op zowel de Parrot Minikit Slim als op de in-car BT verbinding van mijn Skoda.

Tot nu toe heb ik alleen fatsoenlijk kunnen connecten met een SonyEricsson HBH PV702 BT headset. Het lijkt er wel op dat zodra er meerdere bluetooth functies gebruikt worden (voicecontrol, adres boek kopieren enz.) dat het dan fout gaat.

Wat ik des te frustrerender vind is dat sommige gebruikers bij hetzelfde apparaat totaal geen problemen hebben. Dat onderschrijft het artikel dat ik al eerder quote dat er dus mogelijk meerdere versies van de bluetooth hardware in de toestellen gestoken worden.

Ik heb dan ook een vraag aan Matthijs, wordt in de aankomende update, of desnoods in de 'grote' update nog iets gedaan aan de bluetooth stack van WP7? Deze problemen verstoren nogal mijn, overigens overwegend positieve, gebruikservaring van het OS.

edit:

Ik kwam het volgende tegen op WinMo.nl. redelijk frustrerend om te lezen dat de HTC Trophy blijkbaar wel werkt...

Zowel de HTC 7 Trophy als de LG E900 Optimus 7 hebben we getest met een Parrot RKi8400, een Parrot MKi9200 en een Audi MMI-systeem (af-fabriek systeem).

Bij alledrie de carkits werd het gehele telefoonboek met voornamen en achternamen automatisch overgenomen, met alle aanwezige telefoonnummers.
Dus onder één contact een eventueel thuisnummer, zakelijk nummer en mobiel nummer.
Er is sprake van échte synchronisatie. Elke mutatie in de telefoonlijst op het toestel wordt direct (en weer automatisch) door de carkit gesynchroniseerd.
Ook wanneer de contactpersonen afkomstig zijn vanaf een Microsoft Exchange synchronisatie.

Voice dialing vanaf de carkit werkt perfect (voice dialing van de carkit zelf).

@Rico en dimaz: er is altijd maar één generieke Bluetooth stack, en dat is die van Microsoft zoals aanwezig in Windows Phone 7.
Dit is voor alle toestellen van alle fabrikanten gelijk, want zoals jullie wellicht al weten mag er op dat niveau niets aan het besturingssysteem worden aangepast.

In dit specifieke geval is dat alleen maar goed nieuws dus

Je zou bijna gaan denken dat de update problemen van de Samsung hier iets mee te maken hebben! :)

[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 15-03-2011 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
ppaddo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 07:58:
[...]

Ik heb dan ook een vraag aan Matthijs, wordt in de aankomende update, of desnoods in de 'grote' update nog iets gedaan aan de bluetooth stack van WP7? Deze problemen verstoren nogal mijn, overigens overwegend positieve, gebruikservaring van het OS[/b].
Elke update zitten bluetooth fixes in. De copy past update ook
Je zou bijna gaan denken dat de update problemen van de Samsung hier iets mee te maken hebben! :)
Heb ik ook gezien die verschillen, volgens mij had Samsung een iets oudere BT stack in zijn firmware gestopt. Dit zou met de copy paste update gelijk getrokken moeten zijn.

BT is echt wel complex. Het is alsof wij afspreken TAAL te spreken, maar welke is nog wat vaag. Net als dat er per carkit enorm veel hardware revisies en software versies zijn. WP7 ondersteund van de BT stack die geimplementeerd is wel de laatste versies maar dat is niet altijd genoeg, er moeten soms toch nog specifieke dingen geimplementeerd worden en aangepast.

De copy paste update heeft een hele rits aan bugfixes, dus ben benieuwd of de problemen dan opgelost zijn voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, beter lezen voorkomt onnodig posten.... :o

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 15-03-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Omnia 7 kost nu 306 euro bij Amazon :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gebruik sinds een paar weken ook regelmatig mijn WP7 (Trophy) met de standaard ingebouwde carkit van een nieuwe Citroën C4. Werkt op zich prima, maar bijv. met de toetsen van het dashboard vooruitspoelen in een nummer/podcast werkt niet. Dat werkt met een aangesloten iPad weer prima. Ook gaat het soms mis als ik mijn WP7 en mijn Nokia 2323 tegelijkertijd gekoppeld heb (WP7 als mediaspeler en Nokia als telefoon). Bij binnenkomende gesprekken wordt er dan wel geschakeld naar de Nokia en stopt de WP7 met afspelen. Maar vervolgens komt na het gesprek de WP7 niet altijd weer terug. Ook deze situatie gaat wel goed met een aangesloten iPad.

@Matthijs: Komen jullie nog met een lijst van bugs die gefixt worden in NoDo? Ik hoor hier van jou voor het eerst dat er o.a. Bluetooth fixes in zitten, dus die lijst is er bij jullie wel?

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Hier met een parrot CK3100, totaal geen problemen, werkt uitermate perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet in hoeverre BT verschilt tussen verschillende WP7 toestellen,
maar m'n Parrot CK3100 werkt perfect zowel met een Omnia7, Optimus7 als Trophy.
M'n Parrot heeft zelfs anderhalf jaar oudere firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
lzandman schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:07:

@Matthijs: Komen jullie nog met een lijst van bugs die gefixt worden in NoDo? Ik hoor hier van jou voor het eerst dat er o.a. Bluetooth fixes in zitten, dus die lijst is er bij jullie wel?
nope, ga je niet zien, wellicht dat ze een korte lijst publiseren met de belangrijkste dingen. Maar elke release en update zitten bugfixes in. En ze gaan echt niet de interne buglijst extern publiceren :)

Had zelf wat BT dingen aangemeld intern en toen hoorde ik dat ze fixes hadden geschreven.

[ Voor 0% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 19-03-2011 09:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 08:47:
[...]

wellicht dat ze een korte lijst publiseren...

En ze gaan echt niet de interne buglijst extern publiseren :)
Publiceren... ;)

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Kom er net achter dat het touchscreen niet goed werkt op een ondergrond zoals een bed. Ik had al eerder van dit probleem gehoord, echter dacht dat ik er zelf geen last van had. Maarrr blijkbaar doet ie het niet goed als ie geconnect is met je oplader. Kweet niet voor de rest met USB etc. Maar 1 ding is zeker; zonder oplader prima! Maar wanneer ie in de oplader zit en je gaat vlug door de menu's en OS heen scrollen heeft ie ontzettend veel last van lag of iig het touchscreen werkt voor geen ene flikker. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga geloof ik toch maar zo'n Noreve flipcase bestellen voor mijn Omnia 7. Ik heb toch wel regelmatig bij het uithalen van het toestel dat of het geluid uit gaat (niet zo'n ramp) of dat het batterijdeksel er af valt (wel irritant). Daarnaast zit ie zo strak dat ik hem er met 1 hand soms lastig uit krijg.

Wel zonde van die 40 euro, maar dit is niet echt optimaal. Ga ik denk ik toch maar een blauwe bestellen, is weer eens wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
ppaddo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:32:
Ik ga geloof ik toch maar zo'n Noreve flipcase bestellen voor mijn Omnia 7. Ik heb toch wel regelmatig bij het uithalen van het toestel dat of het geluid uit gaat (niet zo'n ramp) of dat het batterijdeksel er af valt (wel irritant). Daarnaast zit ie zo strak dat ik hem er met 1 hand soms lastig uit krijg.

Wel zonde van die 40 euro, maar dit is niet echt optimaal. Ga ik denk ik toch maar een blauwe bestellen, is weer eens wat anders!
De mijne is vandaag verzonden, via UPS, en ligt inmiddels in Marseille.
Scheduled Delivery Updated To:
Wednesday, 03/23/2011, By End of Day

Zal wel even feuteuws plaatsen zodra hij binnen is. Heb zelf gewoon de zwarte. Zat te twijfelen over Sandy Vintage, maar uiteindelijk toch voor iets een neutraler hoesje gegaan.

Overigens zou ik het echt niet zonde noemen. Noreve staat bekend om fantastische afwerking, en goed leer, dus ik denk zeker dat het de centjes waard is.
Leesfoutje, ik dacht dat je de flipcase zonde vond, maar je bedoelde je vorige hoesje :+

[ Voor 4% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 21-03-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort berichtje van mijn kant. Heb de omnia inmiddels drie maanden ofzo en ben ontzettend over dit toestel. Ook over Windows Phone 7, al zit er nog ontzettend veel rek in het systeem. Normaliter ben ik na drie weken toch wel echt uitgekeken op een telefoon. Van Android tot Iphone, ik heb ze gehad! Maar deze omnia heeft echt een hoog gadget gehalte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Problemen met wegvallend geluid heb ik nu echt vaak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 01:03:
Dat is knap balen! Moet zeggen dat ik er nu even geen last meer van heb gehad. Ik wacht de NoDo update af voordat ik verdere actie ga ondernemen. Die update moet nu toch ook wel zo'n beetje ieder moment beschikbaar komen? Het is ondertussen weer patch tuesday!

(weet het, dat is alleen voor Windows op de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
.oisyn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 01:03:
Ik heb die bug echt met vlagen. Sommige momenten heb ik het bij elk gesprek (behalve wanneer het voorkomt en ik terugbel, dan doet ie het 100% zonder die bug). En nu heb ik het weer ff niet. Echt raar, maar zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar irritant als het voorkomt. Kost nog eens belminuten ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Update is beschikbaar voor alle toestellen, krijg hem hier nog niet binnen, maar zal een kwestie van uren zijn zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
Ik heb de update jammer genoeg ook nog niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Eentje die al Copy & Paste functionaliteit heeft. Typisch iets van Samsung/OEM?

Ondertussen heb ik de update binnen, hopelijk gaat mijn carkit het nu beter doen. Oh ja, om de update binnen te krijgen moet je je telefoon aan de PC hangen en met Zune syncen.

Details van de update: http://www.microsoft.com/...asics/update-history.aspx

OS Version is nu 7.0.7390.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jij hebt maar rare versies 8)7. Hier doet de update het nog altijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Hmmz nog steeds geen update notificatie gekregen zelfs niet voor de 7008, beetje raar :s

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
NC83 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 00:17:
Hmmz nog steeds geen update notificatie gekregen zelfs niet voor de 7008, beetje raar :s
Hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Nopp, ik moet ook nog wachten:) Vodafone hierrr als dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Voor mijn carkit-issues heeft de update naar 7390 in ieder geval niet geholpen. Ik merk ook niet zo veel verschil voor wat de andere features betreft, maar de stap van 7355 naar 7390 is ook niet zo groot als van een 700x versie ;)

7355 had al betere marketplace search, copy/paste, etc.

Update carkitproblemen:
Ondertussen heb ik de Omnia7 met build 7008 met een collega geprobeerd op mijn carkit. Wat denk je? Perfect geluid, snel pairen. Direct daarna mijn eigen telefoon weer geprobeerd: bagger.... Ik begin meer en meer aan een hardwareprobleem te denken.

[ Voor 51% gewijzigd door Devster op 23-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Nog geen update hier, maar wél een Noreve Tadition Leather (Perpetual Black) Case!
Heb hem vandaag ontvangen, en eerste indruk is zeer goed. Hij wordt er wel wat dikker van, maar voor mij geen bezwaar. Is de extra krasbestendigheid zeker waard.

Het inschuiven van de telefoon gaat vrij stug, maar als hij er eenmaal helemaal in zit (tegen nokje aan de onderkant) steekt er niets meer uit. Het enige nadeel: het bandje met drukknop gaat over de USB-ingang heen. Oftewel, moet je losklikken voor je kan verbinden.

Feuteuws:
(hotlinkjes, had even geen zin om te resizen en Tinypic doet dat niet automatisch)
http://i53.tinypic.com/8zg36q.jpg
http://i56.tinypic.com/29oqstc.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 23-03-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devster schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:11:
Voor mijn carkit-issues heeft de update naar 7390 in ieder geval niet geholpen. Ik merk ook niet zo veel verschil voor wat de andere features betreft, maar de stap van 7355 naar 7390 is ook niet zo groot als van een 700x versie ;)

7355 had al betere marketplace search, copy/paste, etc.

Update carkitproblemen:
Ondertussen heb ik de Omnia7 met build 7008 met een collega geprobeerd op mijn carkit. Wat denk je? Perfect geluid, snel pairen. Direct daarna mijn eigen telefoon weer geprobeerd: bagger.... Ik begin meer en meer aan een hardwareprobleem te denken.
Ik meen mij te herinneren ui een van je eerdere posts dat het bij jou een systeem in een Ford betrof? Ik heb het zelfde met een Skoda systeem. Mijn oude X1 pairt fantastisch maar de nieuwe wil echt niet tof werken, zelfs niet met een volgens de leverancier compatible systeem. Er zijn meer meldingen van Omnia 7 die zeeeer kieskeurig zijn vwb BT verbindingen. Enkele personen hebben een ander toestel gekregen en toen was het probleem over.

Ik ben benieuwd of de update verbetering voor mij gaat brengen. Anders ga ik langs bij mijn leverancier. Het zou top zijn als ze daar een demo model zouden hebben dat ik zou kunnen pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Als Newbie hier dan ook mijn eerste post! :D

Ik heb ook bluetooth problemen bij de Prius (2005) van m'n vriendin, kan de carkit(origineel) niet vinden, terwijl hij m'n oude telefoon Touch Pro2 wel meteen vindt. In mijn Avensis heb ik een Parrot CK3100 en daar gaat het pairen prima, alleen kreeg ik van de week aan de andere kant van de lijn te horen dat ik slecht verstaanbaar was(nooit gehoord met de TP2) dus ga dat even in de gaten houden.

Draai net als bijna iedereen op dit moment nog op 7.0.7008

EDIT: Overigens vindt ik het OS een grote vooruitgang tov 6.5, hoef bijna niet meer te resetten, en alles draait mooi en soepel, al moet ik nog wel wennen aan het home screen(of tab?? Hoe noem je zoiets?) Had daar persoonlijk ook wel een mooie layout als de veel vervloekte htc sense willen zien, al had ik dan waarschijnlijk maar voor een android toestel moeten kiezen. Al met al een zeer tevreden gebruiker van de Omnia7, wat een verbetering tov de Touch pro2(al was de TP1 wel een goed toestel bij mij!)
Hoop dat ik niet teveel offtoppic gegaan ben, mocht dat wel zo zijn, sorry dan alvast!

Groet,

Emile

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2018
cPT.cAPSLOCK schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:09:

Feuteuws:
(hotlinkjes, had even geen zin om te resizen en Tinypic doet dat niet automatisch)
http://i53.tinypic.com/8zg36q.jpg
http://i56.tinypic.com/29oqstc.jpg
ik vind het eerlijk tegenvallen de Noreve. ik zelf heb 1 van ebay, (nep?)leer voor een paar euro, die toch stukken beter eruit ziet en alle verbindingen zijn toegankelijk.

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

ppaddo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:12:
[...]

Ik meen mij te herinneren ui een van je eerdere posts dat het bij jou een systeem in een Ford betrof? Ik heb het zelfde met een Skoda systeem. Mijn oude X1 pairt fantastisch maar de nieuwe wil echt niet tof werken, zelfs niet met een volgens de leverancier compatible systeem. Er zijn meer meldingen van Omnia 7 die zeeeer kieskeurig zijn vwb BT verbindingen. Enkele personen hebben een ander toestel gekregen en toen was het probleem over.

Ik ben benieuwd of de update verbetering voor mij gaat brengen. Anders ga ik langs bij mijn leverancier. Het zou top zijn als ze daar een demo model zouden hebben dat ik zou kunnen pairen.
Klopt, deze is van Ford. Geen idee wat voor OEM-hardware het is, zou best eens Parrot kunnen zijn :) Ik wil dus ook mijn toestel ruilen, kijken of dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
thuhoan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 03:09:
ik vind het eerlijk tegenvallen de Noreve. ik zelf heb 1 van ebay, (nep?)leer voor een paar euro, die toch stukken beter eruit ziet en alle verbindingen zijn toegankelijk.
Dat de USB niet constant toegankelijk is maakt eigenlijk niet uit. Hoeft alleen het drukknopje los the klikken en je kan er bij. Alle knoppen zijn wel prima bereikbaar. En er zijn ook geen schaduwen van het hoesje zichtbaar door de camera.

Verder is de afwerking netjes, dus mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Laatst online: 14-09 11:21
Devster schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:42:
[...]

Eentje die al Copy & Paste functionaliteit heeft. Typisch iets van Samsung/OEM?

Ondertussen heb ik de update binnen, hopelijk gaat mijn carkit het nu beter doen. Oh ja, om de update binnen te krijgen moet je je telefoon aan de PC hangen en met Zune syncen.

Details van de update: http://www.microsoft.com/...asics/update-history.aspx

OS Version is nu 7.0.7390.0
Welke provider zit je bij?

Ik zelf bij Vodafone, nog geen update for the unbranded Omnia 7, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Seven_PRX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:53:
[...]

Hier ook nog niks..
Ik zit bij Hi; maar heb het zojuist ook zonder simkaart geprobeerd en dat hielp niet.

Verwacht dus niet dat Microsoft het uitrolt a.d.h.v. providers, maar een andere volgorde erop nahoudt. Welke dat is, zullen we denk ik nooit te weten komen. Wellicht is het wel gewoon willekeurig a.d.h.v. Live-accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
T-Mobile, unbranded Omnia 7. Ook nog geen update.

Maar er is ook al gezegd:
De volgorde van updates is eerst unbranded, daarna branded telefoons. En verder in groepen, gefaseerd. Eerst een kleine, daarna een wat grotere, etc.

Oftewel, kwestie van geduld (ookal heb ik daar zelf een gebrek aan :+)
Al met al moet het voor de meeste Nederlanders redelijke snel gaan, aangezien hier by far de meeste telefoons unbranded zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Seven_PRX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:53:
[...]

T-Mobile. Collega's met een 7008 build hadden nog niks binnen, degenen met 7335 over het algemeen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Devster schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:36:
[...]

T-Mobile. Collega's met een 7008 build hadden nog niks binnen, degenen met 7335 over het algemeen wel.
Waarom heb ik dan die 7008? Dan had ik toch sowieso de 7335-update moeten krijgen??
Ik snap er niks van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Ik kan het mis hebben, maar een omnia is 7008 en een ander toestel/merk zou dus 7335 kunnen zijn. Volgens mij is dat het.

Zit ook nog vast op 7008 unbranded bij KPN, hoop toch wel snel de update te krijgen. Snellere laadtijden bij grafische apps en paar bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

LeVortex schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:56:
Ik kan het mis hebben, maar een omnia is 7008 en een ander toestel/merk zou dus 7335 kunnen zijn. Volgens mij is dat het.

Zit ook nog vast op 7008 unbranded bij KPN, hoop toch wel snel de update te krijgen. Snellere laadtijden bij grafische apps en paar bug fixes.
Mijn Omnia7 was (out of the box) 7335. De update van 7335 naar 7390 is dus vrijgegeven voor de Omnia7 op T-Mobile. De 7008 -> 7390 blijkbaar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Devster schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:40:
[...]

Mijn Omnia7 was (out of the box) 7335. De update van 7335 naar 7390 is dus vrijgegeven voor de Omnia7 op T-Mobile. De 7008 -> 7390 blijkbaar nog niet.
hmmm dan snap ik het update systeem niet, blijkbaar lopen wij dan toch achter nog, kreeg jij wel de februari update wel of heb jij je telefoon nog maar zo kort dat dat er dus al op zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Ik heb de update 7008-7390 dinsdag al binnengekregen op m'n Omnia via t-mobile, dus het kan al wel! Waarom ik de update wel heb gekregen en anderen niet is een goede vraag.

Misschien overbodig om nog te zeggen maar ik heb geen melding op de telefoon gekregen maar deze direct aan Zune op de pc aangesloten en toen onder settings en phone bij update gekeken en voila, toen kwam NoDo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Zit weinig tijdsverschil tussen beschikbaarheid en notificatie, aldus velen. Dus ja, was inderdaad overbodig om te zeggen :+

Wel prettig om te zien dat 7008-7390 wel uitgedeeld wordt. Hopelijk komt de volgende batch dan snel, en is die ook van flink formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

LeVortex schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:48:
[...]

hmmm dan snap ik het update systeem niet, blijkbaar lopen wij dan toch achter nog, kreeg jij wel de februari update wel of heb jij je telefoon nog maar zo kort dat dat er dus al op zat?
Ik heb hem nu 3 weken, en 7335 zat er inderdaad al op. Qua functionaliteit brengt de update naar 7390 mij dus ook niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
LeVortex schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:56:
Je hebt het dus mis.. Want er zijn in ieder geval ook Trophy's met 7008.
Dus dat is gewoon echt het versienummer van je software, ongeacht merk, type of provider.

Hier intussen nog steeds niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die trouwens A2DP al aan de gang heeft gekregen op z'n Omnia?? Of heb ik er hier overheen gelezen??

Hier ook nog geen Update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die update nou??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:30
Binnen nu en een paar weken krijg je een melding dat die voor jouw telefoon klaarstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Geduld :)

Zoals al talloze keren gezegd, gaat de update gefaseerd. Oftewel, per groep, waarbij de groepen bij elke stap groter worden (groep 1 kleiner dan 2, 2 kleiner dan 3, 3 kleiner dan 4, etc).
Gewoon elke avond een keertje proberen via Zune, of wachten op de melding op je telefoon. En ondertussen een activiteit zoeken die het wachten dragelijker maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Laatst online: 21-08 23:04
Vanmiddag de NoDo update voor m'n Omnia binnen gehaald. Dacht altijd dat dit carrier gebonden was, maar volgens t-mobile is dat niet zo en hangt het af van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Laatst online: 30-11-2024
Ben sinds vandaag in het bezit van een Samsung Omnia 7 16 Gb (unbranded) en het bevalt heel goed, wat een pracht van een apparaatje en wat een lekker soepel OS. Kreeg meteen een pop-up'je voor de februari update en vlak na het installeren hiervan verscheen de volgende pop-up. Ben NoDo momenteel dan ook binnen aan het halen. Verwacht er niks minder van dan dat het zonder problemen wordt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heb jij een bestaande Live ID gebruikt voor je telefoon, of een nieuwe aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
Heb een vooraf gemaakte UK live ID gebruikt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
RadiusK schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:02:
Ben sinds vandaag in het bezit van een Samsung Omnia 7 16 Gb (unbranded) en het bevalt heel goed, wat een pracht van een apparaatje en wat een lekker soepel OS. Kreeg meteen een pop-up'je voor de februari update en vlak na het installeren hiervan verscheen de volgende pop-up. Ben NoDo momenteel dan ook binnen aan het halen. Verwacht er niks minder van dan dat het zonder problemen wordt geïnstalleerd.
Sjongejongejonge, ik gun 't je van harte, maar da's dus echt niet eerlijk |:(
Ik was een van de de eerste in NL met een Omnia 7 en ik heb die update dus nog niet.

Bleh :r

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 26-03-2011 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RadiusK schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:02:
Ben sinds vandaag in het bezit van een Samsung Omnia 7 16 Gb (unbranded)
Heb je die geimporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
Heb hem bij Belsimpel gekocht, die leveren de 16 Gb editie ook tegenwoordig. Was voor mij ook de voornaamste reden om er dan nu eindelijk ook een te kopen, toen deze uitvoering destijds niet beschikbaar was in NL besloot ik nog even af te wachten. (Indirect is dit trouwens ook import, Belsimpel heeft ze uit Duitsland geloof ik.) Hij was na één dag al verstuurd dus blijkbaar is er ofwel voldoende voorraad, of de toestellen zijn niet erg populair. (Ik vermoed het laatste, hoe onterecht dat dan ook mag zijn :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik denk niet als dat er geen vraag is, ze de 16GB modellen zouden importeren.
Het lijkt me dus logischer dat ze positief verrast waren door de andere WP7 modellen, en dus hun aanbod hebben vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
Dat verklaart naar mijn inzicht alleen niet de plotse prijsdaling van pas geleden (link). Of dat moet een beslissing van hogerop zijn geweest om de user base te boosten in de 'getroffen' landen. In dat geval lijkt het te werken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik ben ook sinds 2 dagen geleden eigenaar van samsung omnia 7 16gb geworden :D moet zeggen wat een geweldig toestel en OS :D Ik had hem besteld bij belsimpel.nl samen met een vodafone bel+sms+web 150 2j.
Maar nu twijfel ik over de NoDo update (leuke naam :+ ) want dat gaat nou via provider of fabrikant? Want blijkbaar stuurt microsoft het niet in een keer naar de telefoon zoals apple doet. Weet iemand waarom? ben ik wel benieuwd naar :)
En ik wens iedereen ook veel plezier met zijn toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:24:
want dat gaat nou via provider of fabrikant? Want blijkbaar stuurt microsoft het niet in een keer naar de telefoon zoals apple doet. Weet iemand waarom? ben ik wel benieuwd naar :)
En ik wens iedereen ook veel plezier met zijn toestel ;)
Zucht, waarom lees je niet net als ieder ander even hetgeen hiervoor geschreven is??

Daar had je kunnen lezen dat de NODO update gefaseerd gaat omdat Microsoft daardoor sneller kan ingrijpen indien de update problemen geeft, en er dan maar een klein aantal users is die problemen ondervindt. Het gaat via Microsoft, en als alle providers(carriers) accoord hebben gegeven gaat de update voor betreffende carrier eruit(MS zet dat "aan of uit") Ook maakt het niet uit van welk merk je toestel is.

Probeer de volgende keer Aub ff te zoeken ok??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Excuses voor het ongemak, had idd wat beter moeten lezen, dom van me 8)7

Heeft iemand hier Vodafone als provider en de update al binnen? langzamerhand raakt mijn geduld wel een beetje op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:44:
Heeft iemand hier Vodafone als provider en de update al binnen? langzamerhand raakt mijn geduld wel een beetje op :+
Zoals ik hierboven dus al schreef: Vodafone heeft niks te maken met sturen van een update aan jou! Dat doet Microsoft binnen nu EN ENKELE WEKEN.... Geduld is een schone zaak, heb zelf vodafone en ook nog geen update gehad. MAAR DIT LIGT DUS NIET AAN VODAFONE!!!! Ik zou zeggen: lees nou gewoon ff dit gedeelte van het forum, al jouw vragen zijn al meerdere malen beantwoord!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Ik heb ook nog steeds geen update. Echt slecht van Vodafone.
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, abonnementen en aanverwante zaken mogen in [ABO] Samung Omnia 7 i8700 levertijden- en abonnemententopic.