Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
PaT schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:04:
Tot gisteren nog wel. Heb 's ochtends mijn Skoda'tje moeten inleveren bij het schadebedrijf vanwege een kop-staart-botsing waar ik het lijf was :+
Rij nu tot vrijdag in de oude Arosa van mijn vrouw... die heeft geen Bluetooth :+
Tip van Flip:

Voldoende afstand houden, FLINK in alle spiegels blijven kijken en proberen te ontsnappen naar de uitvoeg strook. (begrijp me niet verkeerd, ik ken de situatie van jouw kop-lijf-staart-botsing niet en verwijt je niets maar bovenstaande Tip heeft mij al menig keer gered.)
Gelukkig heb je niets overgehouden aan je kop-lijf-staart-botsing!

Maar als ik het goed begrijp heeft de Omnia i.c.m. bluetooth carkit het al 1 HELE dag gedaan!

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedster schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:53:
[...]

Tip van Flip:

Voldoende afstand houden, FLINK in alle spiegels blijven kijken en proberen te ontsnappen naar de uitvoeg strook. (begrijp me niet verkeerd, ik ken de situatie van jouw kop-lijf-staart-botsing niet en verwijt je niets maar bovenstaande Tip heeft mij al menig keer gered.)
Gelukkig heb je niets overgehouden aan je kop-lijf-staart-botsing!

Maar als ik het goed begrijp heeft de Omnia i.c.m. bluetooth carkit het al 1 HELE dag gedaan!
[off-topic]
Hahaha, I wish dat dat mogelijk was. We reden in de bebouwde kom, Ambulance net voorbij, mafketel voor me die ABRUPT stopt, terwijl ik net over mijn schouder kijk of ik uit kan voegen om om die jojo heen te rijden. Ging gelukkig niet hard en om 17:15 staat mijn eigen vertrouwde Skoda'tje weer voor mij klaar.
[/off-topic]

De bluetooth heeft het al 3 (!) hele dagen gedaan. Dat is in ieder geval al 1 hele dag meer dan voor de reparatie. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Daarnaast heb ik de komende dagen tijdelijk de beschikking over een HTC Radar. Die gaat uiteraard ook de bluetooth test of death ondergaan in mijn auto :+

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin er langzamerhand toch vertrouwen in te krijgen dat ik van mijn problemen met bluetooth af ben. Tot op heden wordt er keurig automatisch verbinding gemaakt als ik de auto in stap...Heerlijk. Dat zo iets onbenulligs zo frustrerend kan zijn!

Edit 2-11-2011
En nog steeds geen enkel probleem. Zou ik dan nu officieel kunnen stellen dat mijn probleem verholpen is? Bij degenen die dit ook hadden trad het probleem toch binnen een paar dagen (weer) op???

[ Voor 30% gewijzigd door PaT op 02-11-2011 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luk3
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-08 08:47
PaT schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:23:
Ik begin er langzamerhand toch vertrouwen in te krijgen dat ik van mijn problemen met bluetooth af ben. Tot op heden wordt er keurig automatisch verbinding gemaakt als ik de auto in stap...Heerlijk. Dat zo iets onbenulligs zo frustrerend kan zijn!

Edit 2-11-2011
En nog steeds geen enkel probleem. Zou ik dan nu officieel kunnen stellen dat mijn probleem verholpen is? Bij degenen die dit ook hadden trad het probleem toch binnen een paar dagen (weer) op???
Hi PaT,

Mijn broer en ik hebben beide een Dutise 16GB Omnia met Mango erop. Ook wij hebben exact hetzelfde gelazer met Bluetooth als jij al 10(!!) maanden beschrijft

Dit Bluetooth gelazer is werkelijk waar het enige smetje op WP7 (Omnia 7 eigenlijk) voor mij. Gezien ik erg graag m'n BlackBerry de deur wil wijzen en mijn Omnia7 zakelijk wil gebruiken is een juist functionerende Bluetooth noodzakelijk;

Waar raad jij aan om een BoardSwap aan te vragen/eisen? Jij bent toch de ervaringsdeskundige hier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahaha, ervaringsdeskundige ja, oplossingsdeskundige, niet bepaald :?

Heb je hem ook uit Duitsland? Heb hier wel gelezen dat iemand hem daar gekocht heb en dat die ook naar Duitsland gezonden werd ter reparatie. Kostte hem alleen de verzendkosten. Als je hem in NL gekocht heb, dan lijkt het me een kwestie van terug gaan naar je leverancier en aanspraak maken op garantie. Dat heb ik ook keer op keer gedaan, met als uiteindelijk resultaat deze oplossing. Devster en speedster hadden volgens mij hetzelfde probleem, maar waren veel sneller bij de oplossing. Lijkt me een kwestie van geluk/goede contacten bij de leverancier/reparateur. Ik ben "slechts" een gewone consument in dezen en had het dus maar te doen met wat de winkel mij terug meldde.

Veel succes!

Overigens moet ik een dezer dagen een HTC Radar krijgen voor een review. Ik zal uiteraard het vergelijk maken met de Omnia qua snelheid, beeldscherm en totale gebruikerservaring.
Ik hou jullie op de hoogte!

Overigens is het toestel dat ik nu heb ook een 16GB Duits model (startte in ieder geval in het Duits op bij de eerste aanschakeling).

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 02-11-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luk3
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-08 08:47
hehe :P
[b][message=37060482,noline]Heb je hem ook uit Duitsland?
Ik heb mijn toestel via een webwinkel uit Groningen; Ik kreeg net als jij een Duitse 'Wilkomme' voor mijn kiezen bij eerste gebruik en ga er zodoende van uit dat mijn toestel wel gekocht is in Duitsland. Uiteindelijk via een schone gedownloade ROM netjes via de 'kabel-in-uit' truuk geupgrade naar Mango.

Ik ga eens bellen met dat w-support.com in Duitsland om te kijken of zij het MoBo willen vervangen.

Ben erg benieuwd naar de Review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

PaT schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:23:

Edit 2-11-2011
Meestal binnen een dag weer, beginnend met brak geluid. Ik durf te wedden dat je nu EINDELIJK goed zit qua BT :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devster schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:17:
[...]

Meestal binnen een dag weer, beginnend met brak geluid. Ik durf te wedden dat je nu EINDELIJK goed zit qua BT :)
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Bah bah en nog is bah, ik kan m'n Omnia 7 nogsteeds niet updaten naar Mango. Ik krijg hem maar niet in download modus...

Is hem opsturen naar Samsung echt de enige optie? Ik zit nu op OS version 7.0.7390.0, firmware 2424.10.10.6.

[ Voor 14% gewijzigd door TJHeuvel op 03-11-2011 13:56 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
de USB Jig is een andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:48
Yesshur, eindelijk mango binnen! Wat ik een beetje jammer vind is dat je geen losse contacten meer kan hebben, want mijn contactenlijst online is nogal een rommel :p en de kleur lime is net wat anders. Maar tot nu toe nog erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand de eerste update gekregen na Mango die tethering enabled?
Ik heb een unbranded Omnia 7, en heb nog steeds geen update gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, hier nog steeds geen update.... :(

Ik heb overigens nu tijdelijk ook de Radar. Eerste indruk: Geen reden om over te stappen vanf een Omnia 7 :)

Later meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kelvern schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:29:
Yesshur, eindelijk mango binnen! Wat ik een beetje jammer vind is dat je geen losse contacten meer kan hebben, want mijn contactenlijst online is nogal een rommel :p en de kleur lime is net wat anders. Maar tot nu toe nog erg tevreden.
je kunt die lijst toch uitfilteren in je contact list en dan een ander live of google account gebruiken en daar een andere (cleane) contactlist aanleggen en die syncen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:35
ff een vraagje, vroeg me af of er meer mensen last van hebben, maar heb het volgende: sinds de mango update, heb ik dat ik zodra ik de wifi aanzet, dat ik het wachtwoord moet invoeren, terwijl ik mijn eigen netwerk bij de bekende netwerken heb staan. Niet dat het storend (hooguit irritant) is verder, maar vroeg me af of het aan mijn samsung ligt of aan mango.

[ Voor 8% gewijzigd door ozzynator op 05-11-2011 21:03 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier in ieder geval geen last van. Lijkt me best irritant eigenlijk. Zeker als je een beetje complex wachtwoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat betreft het bluetooth verhaal, mijn eerste Samsung Omnia 7 deed het qua bluetooth prima, echter liep hij wel eens vast, na een omruil (werktelefoon, daar is omruilen wat makkelijker) ging hij niet meer vastlopen maar de bluetooth was dramatisch, werkte gewoon niet. Na ook deze omgeruild te hebben (waarbij ik de mededeling kreeg dat het inderdaad een bekend probleem was) heb ik nu gelukkig een Samsung Omnia 7 die het goed doet met bluetooth én niet vastloopt. Er zit wel een krasje in het glas, maar voor een werktelefoon boeit me dat niet zoveel ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
ozzynator schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:55:
ff een vraagje, vroeg me af of er meer mensen last van hebben, maar heb het volgende: sinds de mango update, heb ik dat ik zodra ik de wifi aanzet, dat ik het wachtwoord moet invoeren, terwijl ik mijn eigen netwerk bij de bekende netwerken heb staan. Niet dat het storend (hooguit irritant) is verder, maar vroeg me af of het aan mijn samsung ligt of aan mango.
Ik heb daar geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Net een samsung update gehad.

Van:
Firmware: 2424.11.2.3
Hardware: 3.15.0.4
Radio software: 2424.11.2.2
Radio hardware: 0.0.0.2
Bootloader: 5.2.1.4
Chip SOC: 0.36.2.0

Naar:
Firmware: 2424.11.9.4
Radio software: 2424.11.9.1
Bootloader: 5.9.3.0

Bij settings heb ik nu extra:
Internet Sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
ozzynator schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:55:
heb hem gevonden, mijn wifi gedeelte in de modem stoort met de dect van de buren, haha, kanaaltje veranderd en nu gaat het wel goed.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Speedster schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:12:

Van:
Firmware: 2424.11.2.3
Radio software: 2424.11.2.2
Bootloader: 5.2.1.4

Naar:

Internet Sharing
Arghh ik heb hem nog niet binnen...
Ik ben benieuwd of ik mijn telefoon weer voor een dag kan gebruiken... (batterij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39

"gegevens"

Internet Sharing
Wauw dat zou heel lekker zijn. Vanavond maar eens updaten want dit ga ik wel eens nodig hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456

Internet Sharing
Betreft het hier alleen een tehtering update of zitten er nog andere update's in verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Word die update ook nog een keer uitgerold naar unbranded toestellen, of is ie alleen voor branded telefoons? Vooralsnog lijkt het op dat laatste geloof ik.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

marcel23456 schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:28:
[...]

Betreft het hier alleen een tehtering update of zitten er nog andere update's in verwerkt?
Waarschijnlijk wel meer?
Alleen niet alles is zo duidelijk als een extra optie bij instellingen...

Ik hen unbranded... Niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
BM schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:24:
Word die update ook nog een keer uitgerold naar unbranded toestellen, of is ie alleen voor branded telefoons? Vooralsnog lijkt het op dat laatste geloof ik.
Mijn Duitse 16GB Omnia is T-mobile branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ik vraag me eigenlijk af of de samsung usb 3.0 ondersteund. Om de een of andere reden gaan file transfers ontzettend snel. Ik gebruik de omnia 7 altijd op een usb 3.0 poort.

Verder heb ik nog geen update gehad. Heb volgens mij een branded vodafone toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Heeft trouwens iemand al een fatsoenlijke (stevige) stevige headset gevonden die als vervanging kan dienen voor de meegeleverde headset?
Eentje die dus werkende volume en play/pauseknoppen heeft en niet via Bluetooth werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Pat, al dingen gevonden die het het waard maken over te stappen op een htc?

En hierboven, vrij veel headsets hebben dat.
Op bol.com kan je je makkelijk navigeren(filteren etc.) door wat je van een headset wilt en dan ga je dat model op tweakers vergelijken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet waarvan ik echt heb, wow daarom gaat de Omnia de deur uit. Als je nog geen wp7 device heb is het eigenlijk best een prima ding. Ik vind alleen de powerknop niet helemaal handig en doordat ik mijn Omnia gewend ben zit ik steeds aan de verkeerde kant om het volume aan te passen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

En de accuduur? ;)
Ik ga die van mij terugsturen voor problemen met de accuduur van 7 tot 8 uur en af en toe vreemde flitsen door het scherm?

Zodra ik hem opstuur moet ik het met een blackberry bold gaan doen ;(
Wish me luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die accuduur is geweldig van die Radar! Mijn Omnia haalt net 1 werkdag (ongeveer 12 uur) met niet eens zo'n intensief gebruik. Dit ding heeft een accu die op steroïden draait, want as we speak is de accu op 49% en heb ik best wat gebrowsed, beetje Spotify geprobeerd, veel gebeld.

Wat dat betreft kan de Omnia daar echt niet aan tippen.
Maar goed we zouden het hier over de Omnia moeten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
kristan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:13:
En de accuduur? ;)
Ik ga die van mij terugsturen voor problemen met de accuduur van 7 tot 8 uur en af en toe vreemde flitsen door het scherm?

Zodra ik hem opstuur moet ik het met een blackberry bold gaan doen ;(
Wish me luck!
Good luck _/-\o_ , maar ik doe liever de hele dag de lader in de omnia (indien mogelijk, ik weet niet of dat in jouw geval mogelijk is) dan dat ik met een bb in de weer zou moeten.

De mijne haalt de ene dag ook makkelijk een uurtje of 14, de andere dag haal ik ook maar net 8 uur. Gebruik hem op die dagen dan wel vrij intensief, dus een half uurtje bellen en ongeveer 200 berichten (ontangst en verstuurd totaal).

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
In de market is er een update voor het progje "netwerk profile" wellicht niet bijster boeiend maar dacht zeg het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Net de Wireless Manager app van Samsung geïnstalleerd op m'n unbranded Omnia. Waarschijnlijk heb ik eerst de update nodig, want hij wil niet starten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36

Van:
.......

Naar:

Internet Sharing
Ik heb de update nog niet binnen en ben bang dat ik hem ook niet ga krijgen want mijn firmware is al wel geupdate...
Software nu:

Firmware: 2424.11.8.5
Radio software: 2424.11.7.2
Radio hardware: 0.0.0.800
Bootloader: 5.8.1.9

Blijkbaar andere radio hardware en daardoor een andere bootloader en die heeft tot gevolg dat Internet sharing niet op mijn phone komt :-s

@speedster: welke provider heb jij???

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perceptor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:42:
Net de Wireless Manager app van Samsung geïnstalleerd op m'n unbranded Omnia. Waarschijnlijk heb ik eerst de update nodig, want hij wil niet starten. :-(
Die is toch alleen maar voor de nieuwe toestellen? Zoals de Samsung Omnia W? (ik weet het niet zeker hoor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
jobvr schreef op woensdag 09 november 2011 @ 07:05:
[...]
Software nu:

Ik heb dezelfde versie draaien als dat jij hebt en ik heb hem helaas ook niet. Dit is toch wel de functie die ik het meest mis op mijn Omnia. Mijn prvider is KPN overigens.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BillSpaarbank schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:00:
[...]

Ik heb dezelfde versie draaien als dat jij hebt en ik heb hem helaas ook niet. Dit is toch wel de functie die ik het meest mis op mijn Omnia. Mijn prvider is KPN overigens.
Als die internet sharing er niet op zit, maar wel een telefoonupdate is geweest; wat is er dan in hemelsnaam anders/nieuw?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Martinspire schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:15:
[...]

Als die internet sharing er niet op zit, maar wel een telefoonupdate is geweest; wat is er dan in hemelsnaam anders/nieuw?
Ik kan niet helemaal zeggen wat mijn laatste update was, want ik heb afgelopen vrijdag mijn telefoon gekocht en toen was die 1,5 uur bezig en kwamen er 5 updates achter elkaar. Mijn model was een show model dat ik voor weinig mee kon nemen, dus grote kans dat het de oudste hardware is, hoewel het "radio hardware nr" anders doet vermoeden. Blijk baar levert dat ook een andere bootloader op en firmware op en dit heeft een andere radio firmware tot gevolg. Dit leidt ik een beetje af aan de nummers.
als ik er zo nammenlijk naar kijk, zijn mijn Firmware, bootloader en Radio software van een oudere versie dan die van SPEEDSTER. (die Radio hardware, durf ik niet met zekerheid te zeggen)

Ik denk eigenlijk dat de radiosofware versie bepaald of de optie enabled wordt in je OS. De grote vraag is nu hoe je deze handmatig kan updaten en of je dat moet willen.......

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Zijn er tweakers met een omnia bij wie het scherm soms niet opstart/flikkert?

Sinds vandaag heb ik dat 2 keer gehad. als ik het scherm ontgrendel flikkert het beeld en gaat het scherm niet aan, of na 2 sec flikkeren wel. Was benieuwd of anderen deze ervaring ook hebben (gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
jobvr schreef op woensdag 09 november 2011 @ 07:05:
[...]

Ik heb de update nog niet binnen en ben bang dat ik hem ook niet ga krijgen want mijn firmware is al wel geupdate...
Software nu:

Blijkbaar andere radio hardware en daardoor een andere bootloader en die heeft tot gevolg dat Internet sharing niet op mijn phone komt :-s

@speedster: welke provider heb jij???
T-mobile en mijn Omnia is een Duits T-mobile branded 16 GB model.

Die radiohardware 0.0.0.2 heb ik "gekregen" nadat mijn Omnia terugkwam van een Bluetooth reparatie.
Daarvoor had ik ook 0.0.0.800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Speedster schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:17:
[...]

T-mobile en mijn Omnia is een Duits T-mobile branded 16 GB model.

Die radiohardware 0.0.0.2 heb ik "gekregen" nadat mijn Omnia terugkwam van een Bluetooth reparatie.
Daarvoor had ik ook 0.0.0.800
Zie op verschillende fora dat het te maken heeft met de bootloader die T-mobile gebruikt... Zit ff naar een manier te kijken om die boatloader op mijn phone te krijgen, want dan zou de rest vanzelf moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
iemand hier die ervaring heeft met een Lexus CT200h met harddrive navigation en de Omnia 7, en dan dus de bluetooth mogelijkheden/kwaliteit (A2dp, handsfreebellen) ?

[ Voor 8% gewijzigd door mcetweaker op 13-11-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 06:07

Stefano

Ondertitel Not Found

Een Prius3 met hdd nav en jbl upgrade: gebruik met meerdere telefoons, 2x Omnia en 1x Bold, geen enkel probleem met bellen of (multiple) adresboek sync.
Ik gebruik geen a2dp, aangezien ik een iPod op de (zelfs met jbl set als extra gerekende) usb iPod poort heb aangesloten. Het enige, dat werkt op de zogenaamde Toyota iPod integratie, zijn playlists die zich vermommen als cd-wisselaar (6x100) 8)7 Waarschijnlijk werkt a2dp net als de standaard line-in poort, dus bediening op de telefoon zelf. Wat ik zou willen is dat de gehele muziekvoorraad in mijn dash beschikbaar is, helaas.
Gelijktijdig gebruik van een BT iPod en telefoon is niet mogelijk overigens.

[ Voor 53% gewijzigd door Stefano op 14-11-2011 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Mijn facebook app stottert ineens als een idioot. mensen daar ook last van? Het verspringt tijdens het scrollen. Super irritant. Overigens echt alleen tijdens het gebruik van de facebook app.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
koekiemonster schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:08:
Mijn facebook app stottert ineens als een idioot. mensen daar ook last van? Het verspringt tijdens het scrollen. Super irritant. Overigens echt alleen tijdens het gebruik van de facebook app.
yep. Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Net 2 update binnen gekregen, na de eerste ging ik naar firmware 11.8.9 en na de tweede was de eindstand
Firmware: 2424.11.9.2
Bootloader: 5.9.0.6

Komt steeds dichter bij die Duitste T-mobile firmware in de buurt die tethering heeft, maar helaas is dat bij mij nog steeds niet het geval. Ben bang dat ik hem maar ga unlocken en van daaruit verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
jobvr schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:50:
Net 2 update binnen gekregen, na de eerste ging ik naar firmware 11.8.9 en na de tweede was de eindstand

Komt steeds dichter bij die Duitste T-mobile firmware in de buurt die tethering heeft, maar helaas is dat bij mij nog steeds niet het geval. Ben bang dat ik hem maar ga unlocken en van daaruit verder
Ook ik heb zojuist 2 samsung updates binnen gehad! en nu bezig met nummer 2! zal zo even kijken wat de stand is. Iemand een idee waarom ze in vredesnaam meteen 2 updates doen ipv alles in 1 x? En wat is er veranderd? Betere verbinding? Langere batterij duur? Heb overigens een unbranded toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zijn de twee updates ook binnen gekomen. Zo op het eerste gezicht is er niets veranderd. Ik dacht dat internet sharing met deze update zou komen. Nou, mooi niet dus :(

Zoals gezegd, voor de rest zie ik niets nieuws en er gaat ook niets sneller. Wazige update dit

Op de radio hardware na (is bij mij 0.0.0.1) is die hetzelfde geworden als bij Kev!n en jobvr.
Laten we hopen dat de Omnia 7 een beetje zuiniger wordt hierdoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Kev!n schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:58:
[...]

Ook ik heb zojuist 2 samsung updates binnen gehad! en nu bezig met nummer 2! zal zo even kijken wat de stand is. Iemand een idee waarom ze in vredesnaam meteen 2 updates doen ipv alles in 1 x? En wat is er veranderd? Betere verbinding? Langere batterij duur? Heb overigens een unbranded toestel
De eerste maakte een backup van de phone en verhoogde alleen de firmware versie. Blijkbaar heeft tie dit nodig om de update van de radio software en boatloader uit te voere. Maar als je heel hard op tethering zit te wachten kan ik je uit de droom helpen :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 21:27
Tjemig, waarom doet Samsung nou aan zoveel verschillende 'sub-versies'? Heb al poos geleden geupgrade naar Mango (via de disconnect truuk) en heb zojuist 2 Samsung spoecifieke updates gehad.

Maar geen Settings --> Extra menu gekregen (met Internet Sharing). Daar had ik wel op gerekend, eigenlijk.

Iemand idee hoe dat komt?

Heb nu:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Hier ook niks veranderd, hopelijk de batterijduur wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 21:27
Qurius schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:33:
Hier ook niks veranderd, hopelijk de batterijduur wat beter.
Heb zelf nooit een probleem gehad met de batterijduur. Tegenovergestelde zelfs! Haal makkelijk een dag... en kan dan ook zo een uurtje Angry Birdsen of zo zijn. En overdag af en toe bellen en regelmatig internetten/emailen. Ook ruim een uur muziek luisteren (op fiets, dus met headset zonder scherm aan). Geen films kijken of zo.
Als ik vergeet op te laden haal ik ook nog wel de volgende avond. Dus zeg maar zo'n anderhalve dag. Heb overigens die battery saver functie NIET aan staan. Heb de indruk dat het met NoDo nog ietsje beter was, maar mij hoor je nog steeds absoluut niet klagen.

(Is Duitse unbranded 16Gb variant.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Hier ook vanochtend de update gedaan. Jammer dat er geen tethering bijzat, maar wat wel gefixt is zijn de live tiles. Deze werken nu zoals het hoort.

Eind van de dag laat ik jullie ook weten of de batterijduur nog beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik hoop dat er een paar irrante aanpassingen van de vorige update terug weg zijn.

Bijvoorbeeld:
- Als mijn geluid op 1 staat en mijn alarm wekker gaat af, dan was dat geluid véél luider dan voor Mango.
- Als ik sms kreeg terwijl ik bvb naar een video keek met hoofdtelefoon, dan was dat geluid van de sms te horen via de ingebouwde speakers, en even luid als de geluidsstand van de oortjes. Leuk, dan kijkt iedereen ineens naar je op op de trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Dakoina schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:08:
Ik hoop dat er een paar irrante aanpassingen van de vorige update terug weg zijn.

Bijvoorbeeld:
- Als mijn geluid op 1 staat en mijn alarm wekker gaat af, dan was dat geluid véél luider dan voor Mango.
- Als ik sms kreeg terwijl ik bvb naar een video keek met hoofdtelefoon, dan was dat geluid van de sms te horen via de ingebouwde speakers, en even luid als de geluidsstand van de oortjes. Leuk, dan kijkt iedereen ineens naar je op op de trein
Ook bij de vorige update had ik deze problemen niet. Misschien even reflashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Ook dit zijn mijn stats:

Dus @ Pat geen radio hardware 0.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Relief2009 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:10:
[...]Ook bij de vorige update had ik deze problemen niet. Misschien even reflashen?
Eerst straks eens testen of het nu tenminste is opgelost, dan zien we wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik had links bovenin het scherm een hele lichte blauwige verkleuring. Alleen zichtbaar bij een witte achtergrond. Dat is sinds de update van gister compleet verdwenen. Ook heb ik het gevoel dat de geluidskwaliteit bij het luisteren naar muziek beter is geworden via de koptelefoon. Maar dat kan ik verder niet onderbouwen.

Ben echt heel blij met mijn Omnia. Ik heb eigenlijk ook helemaal niet de behoefte om te upgraden naar een nieuwer model of iets dergelijks. Behalve een andere behuizing zijn er gewoon te weinig verschillen. De Omnia W lijkt me een mooi toestel, maar zou het 4" scherm er niet voor inruilen.

Ben wel heel blij om te zien dat de nieuwe Nokia populiar lijkt te gaan worden. Dit is goed voor de verdere ontwikkeling van WP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Het enige probleem wat ik heb met de Omnia 7 is dat het geluid bij mij te zacht is. Op 30 is het redelijk. En het batterijklepje sluit niet zo lekker aan.

Wat ik nog mis is een equalizer. Ik begrijp nog steeds niet waarom dit niet standaard ingebouwd is in Zune.

[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 15-11-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Relief2009 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:36:
Het enige probleem wat ik heb met de Omnia 7 is dat het geluid bij mij te zacht is. Op 30 is het redelijk.
Daar is een oplossing voor (volgens mij al voorbijgekomen in dit topic):
http://www.addictivetips....in-samsung-omnia-7-guide/

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik krijg nu 2 updates van samsung achter elkaar, jeee!
marcel23456 schreef op zondag 13 november 2011 @ 01:25:
Zijn er tweakers met een omnia bij wie het scherm soms niet opstart/flikkert?

Sinds vandaag heb ik dat 2 keer gehad. als ik het scherm ontgrendel flikkert het beeld en gaat het scherm niet aan, of na 2 sec flikkeren wel. Was benieuwd of anderen deze ervaring ook hebben (gehad).
Ja helaas wel, bij het unlocken zie ik soms ook het start menu...

[ Voor 81% gewijzigd door StrongArmLance op 15-11-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb ook zacht geluid via de koptelefoon. Moet het volume helemaal op 30 zetten om nog enigzins redelijk volume te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Relief2009 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:36:
Het enige probleem wat ik heb met de Omnia 7 is dat het geluid bij mij te zacht is. Op 30 is het redelijk. En het batterijklepje sluit niet zo lekker aan.

Wat ik nog mis is een equalizer. Ik begrijp nog steeds niet waarom dit niet standaard ingebouwd is in Zune.
Als je Batterij nog leeft is dat langer dan dat ie al deed toch?

Hierboven...
Er is al een link gepost?
http://www.addictivetips....in-samsung-omnia-7-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Net ook 2 updates gedaan, zie geen verschil. Weet ook niet welke versienrs het voor de update waren.
Ik hoop dat mn batterijduur verbeterd, want die was sinds mango echt shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

The_Scarabial schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:39:
Net ook 2 updates gedaan, zie geen verschil. Weet ook niet welke versienrs het voor de update waren.
Ik hoop dat mn batterijduur verbeterd, want die was sinds mango echt shit.
same here...
Ik ga morgen even kijken of ik de dag doorkom met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ik krijg de indruk dat de batterijduur terug op het 'oude' NoDo niveau is. Telefoon is nu al ~12 uur bezig en zit nog voor 20% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupelo20
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 23:07
Ik werk met de HTC trophy met WP7 erop en bediening gaat gewoon via het stuur,
Met een Avensis standaard TNS510.

Als de telefoon A2DP gebruikt en het systeem het ondersteunt, dan kan, play en track up & down via het stuur bediend worden of op het display, sterker nog ik stap in met de telefoon in mijn jas en bluetooth neemt bij starten allebei de functies op zich Handsfree bellen en AD2P muziek spelen. :)

I have not failed, I only found 123 ways that won't work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Qurius schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:55:
Ik krijg de indruk dat de batterijduur terug op het 'oude' NoDo niveau is. Telefoon is nu al ~12 uur bezig en zit nog voor 20% vol.
Is dat goed of slecht? Ik weet niet hoe het nodo verbruik was. Maar vandaag was mijn batterij wel supersnel leeg bij redelijk gebruik. Rond 17:00 zat ik zonder sap. Op deze manier haal ik de dag niet. Even een pas dagen aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

BillSpaarbank schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:31:
[...]

Is dat goed of slecht? Ik weet niet hoe het nodo verbruik was. Maar vandaag was mijn batterij wel supersnel leeg bij redelijk gebruik. Rond 17:00 zat ik zonder sap. Op deze manier haal ik de dag niet. Even een pas dagen aankijken.
Helaas is dat goed...
Als ik om 7 uur opsta haal ik het tot 5 uur...
Bij NoDo was het 14/15 uur en sinds mango af en toe 8 en soms 12 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Batterijduur is zeker beter en bijna op het oude niveau. Normaal is mijn telefoon rond dit tijdstip op zijn einde (na 12/13 uur), maar ik zit nu mooi op 50%. Mijn tiles werken nu weer zoals het hoort dus daar ben ik ook blij om.

Wat ik bedoelde met te zacht geluid is, te zacht geluid door mijn koptelefoon. Speakergeluid is bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat is niet veel. Voor Mango haalde ik 2-3 dagen, nu is het 1-2 dagen. Ik gebruik het toestel niet intensief, paar keer per dag mail/nieuws/Facebook checken en hooguit een paar SMSjes/telefoontjes.
Helaas betekent 1-2 dagen nog altijd dat het toestel effectief iedere avond aan de stroom moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Het is niet zo vreemd eerlijk gezegd. Met multitasking en background-agents is het niet meer dan normaal dat je het oude niveau niet haalt. Ik vind het niet erg om elke 24 uur een keer op te laden als ik qua functionaliteit flink vooruitga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ik zit de samsung update nu te installeren. maar alleen voor tehtering vind ik wel een behoorlijk zware update. Naar mijn ide emoet er wel iets meer verwerkt zijn in deze twee update's..maar wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Het is gewoon een complete firmware update, dus er zitten niet enkel veranderingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Batterijduur is toch een raar iets. Sommigen hier zijn blij als ze de 12 uur halen, ik haal redelijk makkelijk 1,5/2 dagen, en een collega van me hoeft zijn telefoon zelfs maar 1 keer per week op te laden. Toch apart dat daar zoveel verschil in zit, en qua gebruiksgedrag schelen m'n collega en ik niet zo bijzonder veel.

Komende dagen eens aankijken wat deze updates gaan brengen. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ja, misschien dat ik maar eens een nieuwe batterij ofzo moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een tijdje push aangezet maar ook die vreet accuduur. Plus ik hoef emailtjes helemaal niet meteen te hebben, dus ik heb het nu op manual staan. Dan kan ik wel 4+ dagen mee op m'n extended Mugen accu.

Ohja en ik heb ook standaard mijn scherm op minimale brightness en wifi uit.

[ Voor 33% gewijzigd door maratropa op 16-11-2011 12:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
BM schreef op woensdag 16 november 2011 @ 07:08:
Batterijduur is toch een raar iets. Sommigen hier zijn blij als ze de 12 uur halen, ik haal redelijk makkelijk 1,5/2 dagen, en een collega van me hoeft zijn telefoon zelfs maar 1 keer per week op te laden. Toch apart dat daar zoveel verschil in zit, en qua gebruiksgedrag schelen m'n collega en ik niet zo bijzonder veel.

Komende dagen eens aankijken wat deze updates gaan brengen. :)
Doe jij er niks mee, met je scherm aan en je collega doet er niks mee met het scherm uit? ;)

Bij mij geeft de battrij savert aan, als hij 100% vol geladen is, dat hij 1 dag en 5 uur mee gaat. Maar dan staat de 3g en de wifi uit en doe ik er helemaal niets mee.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Mijn toestel leek achteraf gewoon een beetje van slag met betrekking tot batterijgebruik door de update. Vandaag ziet het er al een stuk beter uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:50
Ik heb vooral het idee dat de batterij indicator nauwkeuriger/correcter de resterende lading laat zien na de update.

Maar ik heb normaal gesproken nooit een probleem om de dag door te komen. Gisteren rond 23.00 van de lader afgehaald, nu nog 58% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Qurius schreef op woensdag 16 november 2011 @ 00:56:
Het is gewoon een complete firmware update, dus er zitten niet enkel veranderingen in.
Is niet alleen firmware, maar ook de Radio software, dat deed mij hopen dat er iets met tethering zo gebeuren, maar helaas.....

Ik was een beetje klaar met wachten dus heb me telefoon maar gewoon ge-unlocked via Chevron en de tethering aan gezet. werkt als een trein en kost je 10 minuutjes en €6,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

jobvr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:59:
[...]

Is niet alleen firmware, maar ook de Radio software, dat deed mij hopen dat er iets met tethering zo gebeuren, maar helaas.....

Ik was een beetje klaar met wachten dus heb me telefoon maar gewoon ge-unlocked via Chevron en de tethering aan gezet. werkt als een trein en kost je 10 minuutjes en €6,-
EDIT: Okee vage reactie... sorry
Ik bedoelde lukt het op 7.5? Ik had het unlocken tijdje uit mn hoofd gezet en ik weet dus niet of het wel of niet werkt...

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 16-11-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
kristan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:36:
[...]

7.5 Unlocken zonder te betalen?
Of heb je 9 dollar gelapt?
??? staat toch duidelijk 10 minuutjes en €6,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Wat me opvalt na de update van samsung is dat mn locksceen meteen weer alle data toont bij een unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

jobvr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:46:
[...]

??? staat toch duidelijk 10 minuutjes en €6,-
AAAAH!?
WTF... wat een vage post ;( Sorry:

Ik bedoelde lukt het op 7.5? Ik had het unlocken tijdje uit mn hoofd gezet en ik weet dus niet of het wel of niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
kristan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:48:
[...]

AAAAH!?
WTF... wat een vage post ;( Sorry:

Haha, no problem, iedereen mist wel eens wat :-)

Ja, Super simpel.. Chevron was ff een tijdje uit de lucht, maar je hoeft alleen ff de nieuwe tool te downloaden en een token te kopen en je bent zo klaar... was niet van plan veel zaken langs de market place om op mijn phone te zetten, veel te bang voor malware, maar dat tethering wou ik wel hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door jobvr op 16-11-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

jobvr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:00:
[...]

Haha, no problem, iedereen mist wel eens wat :-)

Ja, Super simpel.. Chevron was ff een tijdje uit de lucht, maar je hoeft alleen ff de nieuwe tool te downloaden en een token te kopen en je bent zo klaar... was niet van plan veel zaken langs de market place om op mijn phone te zetten, veel te bang voor malware, maar dat tethering wou ik wel hebben...
Haha okee!

Naast tethering nog andere dingen fijn aan unlocken die je hebt kunnen merken?
En is de unlock tool live account gebonden? de website heeft het over de zelfde phone? ik wil mijn hoofdlive account namelijk aanpassen en gaat de unlock weg na een reset?

[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 16-11-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zojuist heb ik mijn Omnia 7 verkocht. Ben bang dat ik toch over ga lopen naar het kamp van Nokia. Damn wat is die Lumia 800 een mooi ding!

Ondanks al het gezeik dat ik er mee gehad heb is die Omnia 7 echt een fijn toestel. Ik merk echter dat ik best een maatje kleiner wil en dat ik soms toch wel een klein beetje meer processorkracht wens (al was het maar om dat rottige WA sneller te starten. Nu de moeilijke keuze, blauw of zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

PaT schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:10:
En zojuist heb ik mijn Omnia 7 verkocht. Ben bang dat ik toch over ga lopen naar het kamp van Nokia. Damn wat is die Lumia 800 een mooi ding!

Ondanks al het gezeik dat ik er mee gehad heb is die Omnia 7 echt een fijn toestel. Ik merk echter dat ik best een maatje kleiner wil en dat ik soms toch wel een klein beetje meer processorkracht wens (al was het maar om dat rottige WA sneller te starten. Nu de moeilijke keuze, blauw of zwart
Ummm ik zeg blauw ;)
Dat is gewoon lachen en valt op...
Ik had ooit zo'n samsung monte in het zwart en heb toen mezelf vervloekt dat ik geen oranje afwerking langs de randen heb genomen, aangezien dat soort afwerkingen je op sommige momenten echt blij kunnen maken.

Blauw is dan ook leuker om naar te kijken dan zwart, al is die zwarte ook niet verkeerd;)
Moeilijke keuze... dat sowieso ;(

http://www.noknok.tv/2011...on-which-will-you-choose/

Ik ga pas naar het nokia kamp als de Nokia GEM gerealiseerd wordt:)

offtopic:
WEHHHH!! Overloper! Duitser! Jij was zeker blij met de 3-0!?

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 16-11-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vervelende van die blauwe is dat het nog even duurt voordat die leverbaar wordt volgens mij (als het niet zo is, graag even laten weten). Aangezien mijn Omnia morgen op de post gaat, moet ik toch wel binnen een redelijk korte tijd een nieuw toestel hebben. Ben bang dat het toch een zwarte gaat worden...

moeilijk moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

PaT schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:38:
vervelende van die blauwe is dat het nog even duurt voordat die leverbaar wordt volgens mij (als het niet zo is, graag even laten weten). Aangezien mijn Omnia morgen op de post gaat, moet ik toch wel binnen een redelijk korte tijd een nieuw toestel hebben. Ben bang dat het toch een zwarte gaat worden...

moeilijk moeilijk....
dan zou ik wel de zwarte kiezen... Het verschil is niet echt groot... Als het maar niet de roze wordt hahana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, ik heb de luxe dat ik nog eventjes beschik over mijn test-Radar. Dus het hoeft ook weer niet a la minute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
PaT schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:10:
Dan moet je eens de samsung note bekijken, moet eerlijk bekenen dat ik voor dat toestel toch wel héél warm loop :P

• jobvr
marcel23456 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:35:
[...]

Dan moet je eens de samsung note bekijken, moet eerlijk bekenen dat ik voor dat toestel toch wel héél warm loop :P
???? deze opmerking snap ik niet iemand wil van een mango 4" naar een mango 3,6" overstappen, en geeft aan dat het een maatje kleiner mag.. en jij komt aan met een mega grote telefoon met een ander besturing systeem..... :?

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 10:30
Ik merk dat mijn batterij het sinds die updates ook langer doet.

Deze week mijn Omnia ook unlocked via chevron, maar ik zie nergens instellingen zoals tethering?

Wanneer imeand mij belt dan vind ik dat er heel snel overgeschakeld wordt op mijn voicemail terwijl dit met mijn vorige toestel niet zo was. Ik ben dus regelmatig te laat om op te nemen. Kan ik dit ergens instellen of is dit provider gerelateerd (al is deze nog steeds dezelfde als vroeger) ?

Fluo

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

kristan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:52:
[...]

dan zou ik wel de zwarte kiezen... Het verschil is niet echt groot... Als het maar niet de roze wordt hahana
Mijn vrouw heeft overigens wel de roze besteld. ;)

Terug naar de Samsung. Ik heb de twee updates ook gehad. Ik merk weinig verschil.
Batterij is nog steeds tegen de avond 20% ofzo.

Bovendien krijg ik nog steeds geen updates vanuit marketplace binnen. Heel vervelend bugje. :(
Fluo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:01:
Wanneer imeand mij belt dan vind ik dat er heel snel overgeschakeld wordt op mijn voicemail terwijl dit met mijn vorige toestel niet zo was. Ik ben dus regelmatig te laat om op te nemen. Kan ik dit ergens instellen of is dit provider gerelateerd (al is deze nog steeds dezelfde als vroeger) ?
Dat is inderdaad provider gerelateerd. Bij Vodafone moet je je voicemail bellen (1233) en dan heb je, als je je door een enorm keuze menu geworsteld heb, de keuze om de "rinkeltijd" (wat een woordkeuze!) aan te passen voordat hij richting voicemail gaat. Staat bij mij op max (volgens mij een halve minuut) dat is wel meer dan genoeg.

• jobvr
Fluo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:01:
Ik merk dat mijn batterij het sinds die updates ook langer doet.

Deze week mijn Omnia ook unlocked via chevron, maar ik zie nergens instellingen zoals tethering?

Alleen unlocken is idd niet voldoende.. het unlocken geeft je de mogenlijkheid om tethering te enabelen.. (naat nog veel meer mogenlijkheden)
Voor tethering volg deze link
http://www.addictivetips....s-get-internet-tethering/

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, abonnementen en aanverwante zaken mogen in [ABO] Samung Omnia 7 i8700 levertijden- en abonnemententopic.