Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Vandaag is Navigon voor Windows Phone 7 uitgekomen. Nu wil ik een autohouder kopen. Weet iemand nog een goeie voor een degelijke prijs? Welke gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:39:
Voor de mensen die vinden dat het geluid met de koptelefoon te zacht is:

Plug in your headset
Dial ##634# Make Call
or Start Diagnosis program
Diagnosis mode type *#0002*28345#
Click GET on Device Gain
In 'device gain' leave number 5, set 1500 (max) and -1100 (low) (some people think 1500 is too high and use 1100 or 1200)
Click set
Reboot your phone (turn off, turn on)

Please note, there are a variety of methods being used to change audio settings, some people are changing Gain only while others are setting only the Max/Min levels.

These are the default settings as of 02/18/2011 DEFAULTS

No Headset Plugged in: Sound Tuning 1 1C 74 4 23 9D 95 12 System Gain Attenuation 7 130 0 Class Gain Attenuation 7 0 5 Device Gain 7 1200 -500 audience.cfg Off

With Headset plugged in: Sound Tuning 1 1C 74 4 23 9D 95 12 System Gain Attenuation 5 145 0 Class Gain Attenuation 5 0 36 Device Gain 5 400 -1100 audience.cfg Off
Zou iemand via bovenstaande de default hex code willen posten? Handig om te hebben als je gaat prutsen..
Default hex code in de post is niet wat er hier standaard stond..

Edit: van alle velden de default waarden zouden wel nice zijn. Zowel met als zonder headset. Bovenin op 'read' klikken. Overige settings op 'get' klikken.

[ Voor 7% gewijzigd door agoNITE op 10-10-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
angerblub schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:28:
[...]

Het grote voordeel vind ik dat het overzichtelijke blijft als alle losse email adressen eruit zijn.
ik ga daar hoogstwaarschijnlijk nooit wat mee doen dus staan ze me nogal in de weg.
tja, ik zou zeggen verwijder de mail adressen uit je contact info als je er toch nooit wat mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regenbui schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:28:
Vandaag is Navigon voor Windows Phone 7 uitgekomen. Nu wil ik een autohouder kopen. Weet iemand nog een goeie voor een degelijke prijs? Welke gebruiken jullie?
Ik gebruik de laatste jaren aleen maar Brodit.
Voor de Omnia7:
http://www.brodit.com/pro...ung&model=Omnia+7&pn=prod

Of op pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:27:
[...]

Voor de Omnia7:

Of op pdashop.nl
Jammer daarbij wel is dat als je een case hebt (hoe dun deze ook is), hij er niet meer in past.

Heb zelf deze: http://www.pdashop.nl/pro...ar-holder-universeel.html

Is daar wel uitverkocht, maar ergens anders wel verkrijgbaar. Aangezien hij zo'n mechanische klem heeft, kan je er ook andere toestellen inzetten, zonder dat het lastig gaat passen (maximaal 10cm ofzo, dus plek zat). Hij blijft verder goed zitten, dus ben er erg content mee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb sinds een week al meerdere keren gehad dat ik de connectie met de simkaart verlies, ik zie dan ook een simkaart logo links boven staan. Gisteren had ik ook dat iemand mij wilde bellen, mijn telefoon zag ik aanspringen, maar er kwam niets doorheen.

Iemand die weet waar dit aan ligt? Ik gebruik trouwens Vodafone.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:18:
Ik heb sinds een week al meerdere keren gehad dat ik de connectie met de simkaart verlies, ik zie dan ook een simkaart logo links boven staan. Gisteren had ik ook dat iemand mij wilde bellen, mijn telefoon zag ik aanspringen, maar er kwam niets doorheen.

Brakke simkaart? Misschien een nieuwe aanvragen bij Vodafone om te kijken of het dan over is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Benjamin- schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:18:

Heb je toevallig een oude simkaart? Anders je simkaart vervangen.

In het Titan-topic waren er eerst ook problemen met oude simkaarten waardoor de Titan constant aan het locken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

De simkaart is nog geen jaar oud en kwam met dit toestel. Ik heb er ook nooit last van gehad tot sinds een paar weken. Dit probleem heb ik pas sinds Mango. Of Mango hier iets mee te maken heeft weet ik niet.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:27:
[...]

Voor de Omnia7:

Of op pdashop.nl
Hier ook Brodit, perfecte houders, past goed en zonder te boren of iets dergelijks aan het dashboard vast te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot op heden nog geen update ontvangen. Ik heb een Samsnung Omnia 7 en draai versie 7392 en heb T-mobiel als provider.
Ik heb ergens gelezen dat er 'problemen' met de update zijn als men T-mobile heeft. Weet iemand of dit klopt? Ik gebruik btw 'gewoon' mijn Windows Live (Nederlandse hotmail) en heb mijn Region format op Nederlands staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 19:01

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:28:
Ik heb tot op heden nog geen update ontvangen. Ik heb een Samsnung Omnia 7 en draai versie 7392 en heb T-mobiel als provider.
Via de "forceer update" truc (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474267/0) lukte het mij wel, ook met een Omnia en T-Mobile abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:46
Ik heb een beetje een probleem met mijn Omnia 7, elke keer als ik wil updaten en hij reboot mijn telefoon (dit is na de 1e update gebeurd en blijft gebeuren) dan blijft hij haken op het Samsung Omnia 7 logo. Dit is een bekend probleem bij Samsung en ze hebben er ook een tooltje voor maar dit werkt helaas ook niet voor mij omdat hij gewoon weg niet wil rebooten of in die speciale modus wilt komen via het gebruik van de camera knop bij het booten..

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Edit: dit is trouwens alleen als ik de usb kabel erin heb zitten bij reboot..

[ Voor 7% gewijzigd door Zyanox op 13-10-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Zyanox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:55:
Ik heb een beetje een probleem met mijn Omnia 7, elke keer als ik wil updaten en hij reboot mijn telefoon (dit is na de 1e update gebeurd en blijft gebeuren) dan blijft hij haken op het Samsung Omnia 7 logo. Dit is een bekend probleem bij Samsung en ze hebben er ook een tooltje voor maar dit werkt helaas ook niet voor mij omdat hij gewoon weg niet wil rebooten of in die speciale modus wilt komen via het gebruik van de camera knop bij het booten..

hier heb je een jig bij nodig. Deze kun je bestellen op E-bay of zelf maken.
instructies zijn te vinden op internet (zoeken op samsung omnia 7 en jig)
en mogelijk kun je dit ook laten doen bij een samsung service centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of even kijken of hier iemand nog een jig "over" heeft voor een prikkie? Er zijn al meerdere personen hier geweest die zo'n ding voor 2 knaken en een Bounty aanboden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heb ik nog een jig thuis liggen :)
kzal vanmiddag eens kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Zyanox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:55:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Samsung service centers kunnen je wel helpen maar doen alleen een hard reset. Dus als je nu meteen mango wil installeren met behoud van data en settings dan is een jig de enige oplossing.

Ik heb besloten nog ff te wachten op de officiële mango update, hopende dat dit probleem eindelijk eens gefixed wordt met een gelijktijdige firmware update. Zo niet, dan zal ik ook met een jig aan de slag moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Rolfski schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Ik heb besloten nog ff te wachten op de officiële mango update.
? Die is toch al lang vrijgegeven? Niet voor iedereen tegelijk...maar wel de officiële.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:46
Pff dankjulliewel voor de info, maar wat een hoop gedoe zeg..

Maargoed, als iemand zon ding in de aanbieding heeft hoor ik het graag, dan ga ik dat ook even proberen, het is natuurlijk wel stukkie fijner om een telefoon te hebben die wel update zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Rolfski schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:45:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Samsung service centers kunnen je wel helpen maar doen alleen een hard reset. Dus als je nu meteen mango wil installeren met behoud van data en settings dan is een jig de enige oplossing.

Ik heb besloten nog ff te wachten op de officiële mango update, hopende dat dit probleem eindelijk eens gefixed wordt met een gelijktijdige firmware update. Zo niet, dan zal ik ook met een jig aan de slag moeten.
met een hard reset wordt de bootloader (welke het probleem is) niet geupdate en kun je nog steeds niet in downloadmode (wat vereist is voor een firmware upgrade of mango update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:06:
Of even kijken of hier iemand nog een jig "over" heeft voor een prikkie? Er zijn al meerdere personen hier geweest die zo'n ding voor 2 knaken en een Bounty aanboden.
Ze staan ook op ebay en marktplaats voor niet al te veel als je even zoekt op omnia 7 jig of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nog een ongebruikte jig liggen, kan hem wel even testen
maar ik denk dat het voor de meeste makkelijker is als ze hem kopen ik had hem ook voor maar iets van 7 dollar of iets

je kan m ophalen, maar ik woon in een gat in Zeeland dusja.

laat maar ff wat DM horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
mcetweaker schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

met een hard reset wordt de bootloader (welke het probleem is) niet geupdate en kun je nog steeds niet in downloadmode (wat vereist is voor een firmware upgrade of mango update)
Voor een update doen ze bij de Samsung service centers meer dan alleen een reset, lijkt me. Punt is dat je sowieso dan je settings en data kwijt bent.

Als je dat niet wilt moet je wachten op de update of nu met een jig aan de slag gaan. En ik vraag me af of het gebruik van een jig garantie is dat je nu gelijk de update kan krijgen met de verbinding-verbreek methode. Check het Mango update topic: Voor een hele hoop mensen schijnt deze methode gewoonweg niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 19:01

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Rolfski schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:51:
[...]
Voor een update doen ze bij de Samsung service centers meer dan alleen een reset, lijkt me. Punt is dat je sowieso dan je settings en data kwijt bent.
Bij de vorige update had ik ook problemen, het service center heeft toen een nieuwe firmware met andere bootloader erop gezet en sindsdien kan ik wel weer updaten (vorige week ook naar Mango).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gauchov6 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:36:
[...]

Via de "forceer update" truc (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474267/0) lukte het mij wel, ook met een Omnia en T-Mobile abbo.
TNX tis gelukt!!! Beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Iemand last van een slechte batterij indicator? Zat nog op ruim 45% en mijn telefoon begint moeilijk te doen met typen.. Restart de telefoon en heb dan nog ineens 8% batterij over?.. Dit is niet de eerste keer.. Anderen hier ook last van?

Ik draai overigens mango

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Duh, achteraf klinkt het heel logisch.. Via user "zak aarde" kwam ik er achter dat door de samsung network profile op "telfort" te zetten internet goed werkt op de Omnia 7 icm met Simyo :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg zojuist een mailtje binnen dat mijn Omnia 7 nog steeds in reparatie is bij "de fabrikant". Zou die dan nu echt bij Samsung terecht gekomen zijn, of zou dit gewoon een generieke benaming zijn voor hun reparateurs (Dynafix?). Het lijkt er in ieder geval op dat ze "iets" gevonden hebben dat gerepareerd moet worden. (zou het dan eindelijk echt opgelost worden????)

Ik begin alweer aan mijn ouwe noodtoestel (SE M600i) te wennen in ieder geval..Alleen de beroerde ontvangst van dit toestel (thuis moet ik hem bij het raam leggen voor een beetje bereik) begint echt te irriteren Het checken van mails en het uitproberen van al die mooie nieuwe apps die er de laatste tijd verschijnen mis ik toch ook wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Kev!n schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:25:
Iemand last van een slechte batterij indicator? Zat nog op ruim 45% en mijn telefoon begint moeilijk te doen met typen.. Restart de telefoon en heb dan nog ineens 8% batterij over?.. Dit is niet de eerste keer.. Anderen hier ook last van?
Ik draai overigens mango
Daar heb ik geen last van: voor opnieuw opstarten: 34%, daarna 33%. Wel gaat de batterij de laatste dagen (of misschien ook iets langer) sneller leeg, terwijl er geen achtergrondtaken draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:18
Kev!n schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:25:

Ik draai overigens mango
Precies het tegenovergestelde hier. Mijn indicator geeft juist aan dat me batterij leeg is, terwijl battery saver nog zegt dat er 20% juice in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 10:30
Zouden jullie een WindowsPhone-Newbe deze Omnia nu nog aanraden?

Als je de prijs vergelijkt met nieuwe toestellen, dan valt deze nog mee. Je kan er Mango op installeren en dan draait het nog vlot ook zoals ik hier kan lezen.

Is de meerprijs voor bijvoorbeeld een HTC Radar of een Omnia W het dan ook waard? Er zit geen camera op de voorkant, maar die zal ik niet missen denk ik. Zijn er nog andere "tekortkomingen" in vergelijking met de nieuwe generatie Mango foons die ik zou kunnen missen?

Fluo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fluo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:07:

Als je de prijs vergelijkt met nieuwe toestellen, dan valt deze nog mee. Je kan er Mango op installeren en dan draait het nog vlot ook zoals ik hier kan lezen.

Is de meerprijs voor bijvoorbeeld een HTC Radar of een Omnia W het dan ook waard? Er zit geen camera op de voorkant, maar die zal ik niet missen denk ik. Zijn er nog andere "tekortkomingen" in vergelijking met de nieuwe generatie Mango foons die ik zou kunnen missen?
De HTC Radar en Omnia W zijn niet echt veel duurder (55-60 euro).
Je zult je geen buil vallen aan de Omnia 7. Een prima telefoon en ook zeer capabel op mango.

Ik zou zeggen dat je de Omnia 7 kiest als het je bijvoorbeeld om een 1 jaars deal te doen is of een prepaid voor een jaartje en als je bovendien in de toekomst niet wilt skypen met je telefoon.

Maar nu de Omnia niet supergoedkoop meer te krijgen lijkt en de opvolgers 320-330 kosten liggen die in de meeste gevallen meer voor de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 11:50
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:57:
Maar nu de Omnia niet supergoedkoop meer te krijgen lijkt en de opvolgers 320-330 kosten liggen die in de meeste gevallen meer voor de hand.
de Omnia 7 bij coolblue voor de 269 euro was bij mij de 16 gb dus dat valt dan wel mee vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online

als je een nederlandstalige telefoon wilt, moet je niet voor de omnia 7 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:50
mcetweaker schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:09:
[...]

als je een nederlandstalige telefoon wilt, moet je niet voor de omnia 7 kiezen.
Ik neem aan dat als je een premango telefoon kan bemachtigen dat je nog steeds de registry kan aanpassen en je zo alsnog kan updaten naar Mango met Nederlandse interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:18:
[...]

Ik neem aan dat als je een premango telefoon kan bemachtigen dat je nog steeds de registry kan aanpassen en je zo alsnog kan updaten naar Mango met Nederlandse interface.
er is vast wel een workaround, maar als je verder niet wilt rommelen met je device dan is de nederlandse taal alleen beschikbaar voor de nieuwere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:18:
[...]

klopt. Dan moet je op Nodo het register aanpassen en pas daarna naar Mango. Dan zal ook ineens op magische wijze de NL interface verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 06:47
Ik ben sinds vandaag overgestapt van Hi naar Simyo, maar mijn internet doet het niet meer, althans IE doet het niet meer, E-mail, Facebook enz wel.

Ik krijg het bericht: "Service is not part of the active profile."

De volgende apn: "basicinternet" toegevoegd, maar dit mocht niet baten.

Het volgende topic draagt een oplossing aan (voor android toestel dan):
http://www.androidworld.n...n-internetverbinding.html

Alleen:
- Hoe verwijder ik een APN op Windows Phone?
- Hoe geef ik mijn APN een naam? (Mobiel Internet in het bovenstaande topic)

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

cellular settings=> add apn

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
Ja oke, dat had ik wel gevonden. Maar kan ik dan maar 1 apn hebben en niet meerdere?
Is dat dan ook meteen de reden dat ik het geen naam kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CvDongen schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:25:
Ik ben sinds vandaag overgestapt van Hi naar Simyo, maar mijn internet doet het niet meer, althans IE doet het niet meer, E-mail, Facebook enz wel.

Ik krijg het bericht: "Service is not part of the active profile."

De volgende apn: "basicinternet" toegevoegd, maar dit mocht niet baten.

Het volgende topic draagt een oplossing aan (voor android toestel dan):
http://www.androidworld.n...n-internetverbinding.html

Alleen:
- Hoe verwijder ik een APN op Windows Phone?
- Hoe geef ik mijn APN een naam? (Mobiel Internet in het bovenstaande topic)

Alvast bedankt voor de hulp!
Niet gaan kloten met de APN. Gewoon in de marketplace (via de pc bv) de Network Profile app downloaden (van Samsung) en daar de goede netwerkinstellingen mee toepassen. Geen gekloot met instellingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
Je bent mijn held voor vandaag! Die app stond er al op (standaard).

Het is wel héél raar hoor, ik kan kiezen uit vodafone, tmobile, telfort en kpn. Nu is simyo van KPN, dus kies ik voor KPN. Echter werkt dit dus niet. Als ik voor 1 van de andere 3 netwerken kies werkt mijn internet (IE) wel!

Ik denk dat het te maken heeft met dat ik hiervoor Hi heb gehad (ook van KPN), maar weet ik natuurlijk niet zeker.

Bedankt voor de oplossing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:35

Die camera ga je zeker niet missen als je er nu ook geen hebt. Heb voor mijn omnia een n97 gehad en daarvoor een f480, die hadden allebei een front camera, en ik heb in de 3 jaar dat ik die 2 heb gehad welgeteld 1 hele keer een videocall gedaan.Tis dan ook nog de vraag of je er iets mee kunt in de toekomst, je gesprekspartner moet natuurlijk ook er over beschikken om er iets mee te kunnen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:15:
Niet gaan kloten met de APN. Gewoon in de marketplace (via de pc bv) de Network Profile app downloaden (van Samsung) en daar de goede netwerkinstellingen mee toepassen. Geen gekloot met instellingen meer.
Dit werkt niet bij mij. Ik heb de provider Ben. Ik moet een APN toevoegen met als internet.ben ingevuld onder het kopje APN en voor de rest niets invullen. Als ik dit niet doe heb ik geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:39
Ook niet als je voor T-Mobile kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Laatst online: 13-09 15:55
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

Dit werkt niet bij mij. Ik heb de provider Ben. Ik moet een APN toevoegen met als internet.ben ingevuld onder het kopje APN en voor de rest niets invullen. Als ik dit niet doe heb ik geen internet.
Heb jij wel een stabiele 3G verbinding, en kan je ook altijd probleemloos sms'en?
Ik heb al vanaf het begin problemen met Ben en mijn Omnia 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

Vaak helpt het als je eerst even een hele foute provider kiest (en dan accepteerd), waarna je reboot en de goede kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Jammer... Sinds Mango heb ik nu toch ook last van de wegvallende gesprekken.
Moet dan m'n telefoon uit en weer aan zetten om het probleem te herstellen.

Gelukkig werken sms en internet wel, die gebruik ik toch veel meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:48:
Jammer... Sinds Mango heb ik nu toch ook last van de wegvallende gesprekken.
Moet dan m'n telefoon uit en weer aan zetten om het probleem te herstellen.

Gelukkig werken sms en internet wel, die gebruik ik toch veel meer :+
Wees blij, jij heb sinds Mango nog uberhaupt een WP7 toestel :+

de mijne is nu alweer ruim drie weken weg wegens bluetooth gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw probleem hier:
Sinds ik de 8gb versie heb, was ik al goed aan het letten op mijn geheugengebruik. De eerste weken heb ik wel alles op mijn telefoon geinstalleerd wat los en vast zat, maar daarna een reset gedaan en alleen datgene geinstalleerd wat ik nodig heb.
Ik heb vrijwel geen muziek, video's of afbeeldingen (50 mb is niet echt denderend) en de enigste grote app (waar ik het van weet) is Navigon Navigator. Met alle applicaties, accounts, smsjes en contactpersonen bij elkaar zou ik misschien de helft vol moeten hebben staan, maar helaas is het veel meer dan dat.
Ik wilde even een nieuw nummer op mijn telefoon zetten, maar dat kon niet want hij was vol. Nou heb ik de gereserveerde ruimte al verminderd van 5% naar 2 %, maar dat zal ook niet lang genoeg zijn.

Nou vermoed ik dus dat er 1 of meerdere applicaties (al dan niet met live-tiles) zijn die een geheugenlek hebben of dat er mogelijk dingen niet verwijderd zijn na uninstallatie van applicaties of na het resetten van mijn telefoon.

Ik weet vrijwel zeker dat ik niet iets raars bij mijn mailbox heb zitten, dus heb geen idee wat ik kan doen.
Ik heb wel een unlocked toestel, dus zou met een file-explorer kunnen zoeken naar het probleem, maar die kan ik dus niet vinden. Ook kan ik nergens een overzicht zien van hoe groot alle applicaties zijn (of wat mogelijke boosdoeners zijn) of hoeveel alles inneemt.

Als iemand hier meer over weet, hetzelfde ervaart of mij kan helpen naar een oplossing, dan zou dat erg fijn zijn. Heb al op diverse fora gezocht, maar nog niet een goede oplossing kunnen vinden. Misschien ben ik de eerste (na Mango) die er nu mee komt, maar dan ben ik niet de laatste!

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:04

mendel129

Radioactivator

Martinspire schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:41:
Nieuw probleem hier:
Sinds ik de 8gb versie heb, was ik al goed aan het letten op mijn geheugengebruik. De eerste weken heb ik wel alles op mijn telefoon geinstalleerd wat los en vast zat, maar daarna een reset gedaan en alleen datgene geinstalleerd wat ik nodig heb.
Ik heb vrijwel geen muziek, video's of afbeeldingen (50 mb is niet echt denderend) en de enigste grote app (waar ik het van weet) is Navigon Navigator. Met alle applicaties, accounts, smsjes en contactpersonen bij elkaar zou ik misschien de helft vol moeten hebben staan, maar helaas is het veel meer dan dat.
Ik wilde even een nieuw nummer op mijn telefoon zetten, maar dat kon niet want hij was vol. Nou heb ik de gereserveerde ruimte al verminderd van 5% naar 2 %, maar dat zal ook niet lang genoeg zijn.

Nou vermoed ik dus dat er 1 of meerdere applicaties (al dan niet met live-tiles) zijn die een geheugenlek hebben of dat er mogelijk dingen niet verwijderd zijn na uninstallatie van applicaties of na het resetten van mijn telefoon.

Ik weet vrijwel zeker dat ik niet iets raars bij mijn mailbox heb zitten, dus heb geen idee wat ik kan doen.
Ik heb wel een unlocked toestel, dus zou met een file-explorer kunnen zoeken naar het probleem, maar die kan ik dus niet vinden. Ook kan ik nergens een overzicht zien van hoe groot alle applicaties zijn (of wat mogelijke boosdoeners zijn) of hoeveel alles inneemt.

Als iemand hier meer over weet, hetzelfde ervaart of mij kan helpen naar een oplossing, dan zou dat erg fijn zijn. Heb al op diverse fora gezocht, maar nog niet een goede oplossing kunnen vinden. Misschien ben ik de eerste (na Mango) die er nu mee komt, maar dan ben ik niet de laatste!
Je bent ervan op de hoogte dat navigon alleen al 2.3gb in beslag neemt?

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mendel129 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Je bent ervan op de hoogte dat navigon alleen al 2.3gb in beslag neemt?
Ja klopt, maar inclusief rest van de data zou ik dan max 3 a 4gb moeten hebben. Tenzij er wat games zijn die gigabytes groot zijn, maar ik heb geen sims3, guitar hero, nfs of andere games met filmpjes of 3d graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die 8 GB ben je toch ook al iets van 1,5 GB kwijt aan WP7 zelf inclusief alle aanverwante rommel? Standaard zou je 6,5 GB vrij moeten hebben, dus met jouw 4 GB data dus nog max 1,5 GB. Maar uit je verhaal maak ik op dat je nog VEEL minder vrij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:12:
Van die 8 GB ben je toch ook al iets van 1,5 GB kwijt aan WP7 zelf inclusief alle aanverwante rommel? Standaard zou je 6,5 GB vrij moeten hebben, dus met jouw 4 GB data dus nog max 1,5 GB. Maar uit je verhaal maak ik op dat je nog VEEL minder vrij heb?
Mja, 4 gb haal ik ook maar uit de lucht. Maar goe, ik denk dat ik qua data (zonder navigon en apps) rond de 500 mb zal zitten. Heb 4 mail accounts + exchange + twitter + facebook + live met enkele contactpersonen en agenda's. Maar aangezien er max 7 dagen in mn mailbox zit, lijkt me dat ook weer niet meer dan 500 mb wat ik al ruim vind. Daarnaast dus nog een hoop apps, maar geen enkele zal de 10 mb overschrijven. Denk dat de meeste rond de 1 a 2 mb zitten, dus dan is dat ook max 500mb/1gb. Vervolgens nog wat plaatjes en ringtones erbij a totaal 50mb.Dan komt Navigon daar dus nog bij en thats it.

Dus dat kan never nooit niet 8gb zijn (of 6.5 als je kijkt naar wat WP7 zelf inneemt).
Sinds Mango release weer een hele verse WP7 nadat ik een oudere versie had teruggeflashed omdat ik met een Developer Rom zat. Dus toen is mijn geheugen weer helemaal leeg geworden.

Zal nog even kijken wat voor applicaties ik heb draaien, maar aangezien je niet kunt zien hoeveel een applicatie inneemt, kan ik dus ook niet zien wat de boosdoener is. In Zune zie ik dat ik een heel klein gedeelte gesynchroniseerd heb (wat die 50mb is) en verder allemaal "overig"

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op straffe dat ik hier veel te prematuur loop te juichen, maar toch...

*O* *O* *O*

Krijg net de werkbon binnen van mijn Omnia 7. En dan eindelijk maar dan toch, na 10 maanden smeken, bedelen, mopperen, overtuigen, een nieuw toestel en weet ik al niet meer hebben ze dan EIN-DE-LIJK een boardswap uitgevoerd. Als ik de andere gebruikers moet geloven die hetzelfde hebben ondergaan zou dit het einde van mijn bluetooth problemen moeten zijn.

Morgen krijg ik het toestel thuisgestuurd. Mocht ie ondanks de swap toch nog dezelfde problemen houden, dan staat er binnenkort een nagenoeg nieuwe 16GB Omnia 7 te koop bij V&A.
Ik hoop echter vurig dat dat niet nodig is, dus om het positief af te sluiten...

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop het voor je. Je hebt al aardig wat (Bluetooth) problemen gehad, terwijl je de rest wel gewoon prima vind werken. Blijf het ook altijd raar vinden waarom Bluetooth toch altijd zoveel problemen moet geven met pairen. Heb het altijd al een vaag systeem gevonden daardoor.

Mijn Parrot CK3100 doet het redelijk tot nu toe. Kan er meestal wel mee bellen, maar zitten ook wat bugs in. Moet nog effe kijken of het met een update al opgelost is maar dit is gewoon vaag:
1) Als ik soms de auto aanzet start de Parrot niet op. Deze is dan waarschijnlijk gecrashed voordat de opstartanimatie begint en dan moet ik de auto uitzetten, een tijdje wachten totdat ie echt helemaal uit is gegaan en vervolgens weer de auto starten. Soms doet ie het ook nog niet meteen, waardoor ik al snel 3 a 4x de auto opnieuw moet starten voordat ik weer beeld heb.
2) Als ik soms iemand aan het bellen ben, dan wordt het geluid van mijn auto netjes gedempt en gaat de telefoon over. Duurt het soms wat lang (het overgaan) dan breekt ie vrolijk de verbinding met mn autoradio die vrolijk verder gaat, maar ondertussen belt ie wel gewoon door maar heb ik geen geluid meer. Ophangen en opnieuw bellen is dan het devies. Ik hoor hem dan meestal ook (iets daarvoor) geen "hij gaat over"-geluidje maken en ik denk dat er daar dus iets mis mee is.

Maar goed, 9/10 keer gaat het wel prima en ik moet nog even kijken of een update helpt. Toch blijf ik het altijd maar vaag vinden en lijkt het wel alsof je "het maar moet treffen" wil alles helemaal met elkaar samen kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:48
Heeft de T-mobile versie van de omnia 7 nog steeds problemen om de update naar mango te krijgen? Want ik krijg mijn omia maar niet geupdated naar mango, met of zonder de force truc. Heb onderhand wel zin om op de nederlandse marketplace te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Of je flashed gewoon een recente W7PRODUCT BIOS van samfirmware erop ;), kun je ook meteen updaten naar Mango.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Hoe kan ik de locatie van UK aanpassen naar NL, en kan ik dan ook in de NLse marketplace?
PaT schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

harde reset doen, alles opnieuw installeren en vooral je nl live id al primair live account instellen

Zie voor dit soort basic vragen ook Windows Phone 7 FAQ
Hehe had het al door, wel mooi kloten, alles nu weer eropstaan, maar alleen de officiele twitter app kan ik niet installen :S

[ Voor 71% gewijzigd door The_Scarabial op 22-10-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Scarabial schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:
Hoe kan ik de locatie van UK aanpassen naar NL, en kan ik dan ook in de NLse marketplace?
harde reset doen, alles opnieuw installeren en vooral je nl live id al primair live account instellen

Zie voor dit soort basic vragen ook Windows Phone 7 FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
@PaT Hoe is het bluethooth probleem? Al nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:48
Qurius schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:19:
Of je flashed gewoon een recente W7PRODUCT BIOS van samfirmware erop ;), kun je ook meteen updaten naar Mango.
Vervalt eigenlijk je garantie als je hem flashed, anders flash ik hem gewoon naar de nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crim schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:53:
[...]

Heb jij wel een stabiele 3G verbinding, en kan je ook altijd probleemloos sms'en?
Ik heb al vanaf het begin problemen met Ben en mijn Omnia 7...
Hey, nee dat heb ik ook niet! Sms'en doe ik niet heel veel maar internet valt zo vaak weg... dat ik er serieus over nadenk om een een wat betrouwbaarder provider te nemen en dan maar wat meer te betalen... Hoe veel last heb jij daar van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:18
Mijn Ben internet is sinds de zomer juist heel stabiel geworden. Voor de zomer had ik rond Amsterdam nooit internet en nu haal ik met gemak een hd filmpje van youtube af op me omnia 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:38:
@PaT Hoe is het bluethooth probleem? Al nieuws?
Toestel wilde gisteren in ieder geval een verbinding maken, dus dat is al heel wat. Ik vind de geluidskwaliteit nog niet overdreven goed, maar soit. Vandaag ben ik niet met de auto op stap geweest. We zullen morgenochtend beleven of de verbinding weer gemaakt wil worden...

*fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kelvern schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

Vervalt eigenlijk je garantie als je hem flashed, anders flash ik hem gewoon naar de nederlandse taal.
Formeel wel, maar dan mogen ze eerst bewijzen dat je dat gedaan heb. Zijn er trouwens al NL roms voor de Omnia? Nee toch? Wil je beslist NL, dan moet je al voor Nodo een register hack doen en dan pas updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Vraagje (en lach me maar uit lol) hoe zet je bestanden vanuit zune over naar je telefoon?? ik heb navigon gedownload via de website als en 30 dagen trial versie maar al sla je me neer hoe ik het naar de telefoon moet porteren. Muziek en video's staat in zune wel aangegeven maar kan niet vinden hoe je programma's zoals navigon overzet.

Alvast bedankt!

Even kort over de samsung omnia 7: ik vind hem geweldig, snel, werkzaam en zéér mooi beeld, wifi bereik super, alleen msn style vind ik een beetje wazig maar dat leer ik nog wel. verder een dikke 9 voor dit toestel.

Gr Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 17:42
marcel23456 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:53:
Vraagje (en lach me maar uit lol) hoe zet je bestanden vanuit zune over naar je telefoon?? ik heb navigon gedownload via de website als en 30 dagen trial versie maar al sla je me neer hoe ik het naar de telefoon moet porteren. Muziek en video's staat in zune wel aangegeven maar kan niet vinden hoe je programma's zoals navigon overzet.

Alvast bedankt!

Even kort over de samsung omnia 7: ik vind hem geweldig, snel, werkzaam en zéér mooi beeld, wifi bereik super, alleen msn style vind ik een beetje wazig maar dat leer ik nog wel. verder een dikke 9 voor dit toestel.

Gr Marcel.
dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
marcel23456 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:53:

Alvast bedankt!

Gr Marcel.
De versie die je gedownload hebt is bedoeld voor Windows Mobile, niet voor Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen dingen downloaden uit de market en geen apps installeren die je zelf via de pc download?

Gr Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Jawel. Telefoon aan USB en gewoon downloaden uit de marketplace.

[ Voor 82% gewijzigd door Qurius op 23-10-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
  • Laatst online: 17-06 22:08
Nadat mijn telefoon niet wilde updaten, wilde ik hem eigenlijk morgen wegbrengen. Maar toen ik vanmorgen wakker werd gaf ie 'update available'. Meteen drie updates erop gezet en nu ben ik de gelukkige bezitter van een Mango telefoon! Voor de mensen waar hij ook niet update: misschien moet je gewoon wachten? Het is wel prettig. Ik vond windows phone al super, maar dit is echt nog veel beter. Alleen is het standby scherm nu een stuk drukker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Qurius schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:58:
Jawel. Telefoon aan USB en gewoon downloaden uit de marketplace.
IK heb hem door thanxs :)

Ander vraagje aan gebruikers van whatsapp. Voorheen gebruikte ik ook whatsapp op bv android en als ik dan een bericht kreeg kon ik deze persoon vanuit whatsapp opslaan als contact persoon. Ik krijg dat nu niet voor elkaar. Ook als ik de persoon zijn nummer opsla in People dan alsnog komt de naam niet tevoorschijn in whatsapp.

iemand en idee hoe dit moet secu kan?

Gr Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Marcel,

ik heb ook zoiets aan de hand gehad (verkeerd telefoon nummer bij een contact, duh).
Je krijgt dan een +316 nummer als contact info. Volgens mij was het dan tap+hold. Dan kun je em opslaan als contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwegertje schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:13:
Nadat mijn telefoon niet wilde updaten, wilde ik hem eigenlijk morgen wegbrengen. Maar toen ik vanmorgen wakker werd gaf ie 'update available'. Meteen drie updates erop gezet en nu ben ik de gelukkige bezitter van een Mango telefoon! Voor de mensen waar hij ook niet update: misschien moet je gewoon wachten? Het is wel prettig. Ik vond windows phone al super, maar dit is echt nog veel beter. Alleen is het standby scherm nu een stuk drukker..
Download het appje backgrounds uit de Marketplace. Gratis en een onvoorstelbare hoeveelheid afbeeldingen die je kan gebruiken voor je lockscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Laatst online: 13-09 15:55
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:26:
[...]

Hey, nee dat heb ik ook niet! Sms'en doe ik niet heel veel maar internet valt zo vaak weg... dat ik er serieus over nadenk om een een wat betrouwbaarder provider te nemen en dan maar wat meer te betalen... Hoe veel last heb jij daar van dan?
Mijn internet viel eerst om de haverklap weg, nu is het een stuk beter na ik in network profile van Samsung eerst een verkeerde provider heb gekozen en daarna T-Mobile.

Sms'en is nog steeds dramatisch met een 3G verbinding, zet ik 3G uit werkt het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
PaT schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Toestel wilde gisteren in ieder geval een verbinding maken, dus dat is al heel wat. Ik vind de geluidskwaliteit nog niet overdreven goed, maar soit. Vandaag ben ik niet met de auto op stap geweest. We zullen morgenochtend beleven of de verbinding weer gemaakt wil worden...

*fingers crossed*
Doet i het nu?

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot gisteren nog wel. Heb 's ochtends mijn Skoda'tje moeten inleveren bij het schadebedrijf vanwege een kop-staart-botsing waar ik het lijf was :+
Rij nu tot vrijdag in de oude Arosa van mijn vrouw... die heeft geen Bluetooth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Iemand al een toestelupdate ontvangen? Ik lees op bepaalde plekken dat ze in Duitland en Australie updates binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Relief2009 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:34:
Iemand al een toestelupdate ontvangen? Ik lees op bepaalde plekken dat ze in Duitland en Australie updates binnenkrijgen.
Is niet echt een spannede update, deze update activeerd tehering op de samsung, de meeste hebben deze update via en registry hack al gedaan, schijnde nogal makkelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Ben sinds deze week ook de trotse bezitter van een Omnia 7 (was door vorige eigenaar nog nooit uit de doos gehaald). Heb de update naar Mango zojuist doorgevoerd en probeer nu toegang te krijgen tot Windows Live via mijn live.nl account.

Helaas pindakaas zegt mijn mobiel, als ik mijn gegevens invoer: 'incorrect email or password'. Als ik echter in d browser naar mobile.live.com ga en daar exact dezelfde gegevens invul kom ik wel bij mijn e-mail. Wat doe ik nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe probeer je toegang te krijgen? Heb je het toestel gereset en je NL account ingesteld als primair Live account of komt deze naast een ander account? Dat laatste zou goed moeten komen via settings -> e-mail&accounts -> add an account en dan een account toevoegen.

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 27-10-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
PaT schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:48:
Hoe probeer je toegang te krijgen? Heb je het toestel gereset en je NL account ingesteld als primair Live account of komt deze naast een ander account? Dat laatste zou goed moeten komen via settings -> e-mail&accounts -> add an account en dan een account toevoegen.
Heb al een harde reset gedaan, dus er zijn geen überhaupt geen andere accounts. En toch blijf ik die foutmelding krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je heb dan wel voldoende ontvangst/bereik zodat hij uberhaupt ergens verbinding mee kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
Zekers, via mijn WiFi-verbinding. Of heb ik persé een GPRS/UMTS etc. verbinding hiervoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat hoeft niet beslist, vreemd.... ook geen "lullige" typefoutjes gemaakt of "geholpen" door de taalcorrectie?
Anders zou ik het eigenlijk niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
Heb het ondertussen wel 10 keer geprobeerd en elke keer krijg ik die fout. Heb het vinkje aangezet dat mijn wachtwoord wordt getoond en dat klopt gewoon.

Met Mango moet je toch ook Nederlandse Live-accounts kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
weinstar schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:17:
Heb het ondertussen wel 10 keer geprobeerd en elke keer krijg ik die fout. Heb het vinkje aangezet dat mijn wachtwoord wordt getoond en dat klopt gewoon.

Met Mango moet je toch ook Nederlandse Live-accounts kunnen gebruiken?
Zeker weten en ik neem aan dat je je account toevoegt nadat je wireless hebt ingesteld op de telefoon? Dus niet tijdens de first-time startup wizard ding maar achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
Tijdens de first-time startup lukt het nog niet (heb er een prepaid simkaart ingedaan die geen mobiele data ondersteunt, gebruik het apparaat toch alleen maar in WiFi-modus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
Enige wat ik kan bedenken of er wellicht beperkingen zitten in de lengte van het wachtwoord en/of het gebruik van speciale tekens. Weet jij dat wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
weinstar schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:25:
Enige wat ik kan bedenken of er wellicht beperkingen zitten in de lengte van het wachtwoord en/of het gebruik van speciale tekens. Weet jij dat wellicht?
Ik vind het vreemd. Zelf heb ik nog nooit gehoord van een probleem zoals dit op enig soort WP7. Wellicht dat je hiervoor MS kan gaan bellen. Dat zou wel een vervelende eerste kennismaking met het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
Caelorum schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:29:
[...]

Ik vind het vreemd. Zelf heb ik nog nooit gehoord van een probleem zoals dit op enig soort WP7. Wellicht dat je hiervoor MS kan gaan bellen. Dat zou wel een vervelende eerste kennismaking met het OS.
Heb even wat zitten pielen en met een heel simpel wachtwoord lukt het wel. Uiteraard wil ik geen heel simpel wachtwoord, dus ik ga onderzoeken wat wel en niet werkt. Wellicht weet jij of iemand meer weer over eventuele beperkingen in de wachtwoordkeuze voor gebruik op Windows Phone (want op mijn laptop werken lange en zeer complexe gegenereerde wachtwoorden wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
weinstar schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:37:
[...]

Heb even wat zitten pielen en met een heel simpel wachtwoord lukt het wel. Uiteraard wil ik geen heel simpel wachtwoord, dus ik ga onderzoeken wat wel en niet werkt. Wellicht weet jij of iemand meer weer over eventuele beperkingen in de wachtwoordkeuze voor gebruik op Windows Phone (want op mijn laptop werken lange en zeer complexe gegenereerde wachtwoorden wel)
Misschien heb je iets aan de laatste paar posts in deze discussie. Blijkbaar is er een limiet gezet op de lengte van het wachtwoord en werkt het wel als je alleen dat maximale aantal karakters van een te lang wachtwoord invult (er even vanuitgaand dat je een wachtwoord hebt wat langer is dan 16 karakters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Voor iedereen die nooit op wat voor manier heeft kunnen updaten vanwege de beruchte reboot loop (corrupte bootloader): Koop/maak een jig of laat de Omnia 7 repareren.

De Mango update gaat dit probleem niet oplossen ben ik achter gekomen en na Samsung aan de lijn te hebben gehad, die zullen je allen maar naar reparatie blijven verwijzen.

Uiteindelijk heb ik een jig moeten maken om eindelijk Mango te kunnen krijgen.
Zelf een jig maken en gebruiken viel me 100% mee, eerlijk gezegd. Het is een beetje priegelig werk maar binnen 20 min was ik eindelijk na een half jaar weer updates aan het installeren en dat voor een kostprijs van 20 cent en een paar stukjes tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel23456 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Is niet echt een spannede update, deze update activeerd tehering op de samsung, de meeste hebben deze update via en registry hack al gedaan, schijnde nogal makkelijk te zijn.
Ik had die hack al uitgevoerd en vraag me nu af of het 100% zeker is dat het alleen om Tethering gaat. Als er bv ook iets is verbeterd aan de batterijduur is het wel interessant. Heb nu een unlocked telefoon die nu bv ook multitasking heeft verbeterd (door andere hack) en daardoor heb ik eigenlijk weinig zin om dat weer overnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weinstar
Ru__ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:20:
[...]

Misschien heb je iets aan de laatste paar posts in deze discussie. Blijkbaar is er een limiet gezet op de lengte van het wachtwoord en werkt het wel als je alleen dat maximale aantal karakters van een te lang wachtwoord invult (er even vanuitgaand dat je een wachtwoord hebt wat langer is dan 16 karakters).
Probleem is ondertussen opgelost, had een wachtwoord van ruim 30 tekens en nu dus maar iets korters genomen. Dank voor alle support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weinstar schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Probleem is ondertussen opgelost, had een wachtwoord van ruim 30 tekens en nu dus maar iets korters genomen. Dank voor alle support!
WTF? Dat is wel een heel sterk wachtwoord! Hoe onthoud je dat in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Ru__ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:20:
[...]

Dit is echt de meest erritante beperking, vooral omdat ze niet eenduidig zijn met het invoerveld in hun apps/websites.
Bij oude windows messengers kon je blijven invoeren en ging die door, bij nieuwe windows messenger moet je stoppen na 16 tekens anders faalt de inlog. Zelfde met de live mail applicatie. Eerder gewoon je gehele wachtwoord invullen en het werkte, tegenwoordig verplicht stoppen bij 16 tekens, vul je een 17e werkt het niet en kun je niet inloggen. Op de website kun je wel alles intypen, maar alles na het 16e teken word niet naar gekeken. Vul maar eens complete bullcrap in na je 16e teken. Je inlog gaat gewoon door. Ze hadden dit veel duidelijker moeten maken bij het aanmaken van een wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
De sterkste wachtwoorden zijn makkelijk onthoudbare zinnen met punctuatie.

Bijvoorbeeld:
Dit is mijn heel, heel sterk wachtwoord!

Makkelijk te onthouden, en bijna niet te kraken middels brute force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
PaT schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

WTF? Dat is wel een heel sterk wachtwoord! Hoe onthoud je dat in hemelsnaam?
Ach ik raise dat met 41 waarvan 9 tekens 1 woord zijn en de andere random characters met hoofdletters en kleine letters. Leuk is dat op de meeste plekken zo'n wachtwoord uberhaupt niet is toegestaan. (ook niet in bedrijven) Overigens ben ik op dit wachtwoord gekomen door 3 wachtwoorden te genereren en een woord te pakken. De drie wachtwoorden gebruik ik ook los en het lange wachtwoord bestaat afhankelijk van de website uit een verschillende combinatie van de drie kleinere wachtwoorden.
Martinspire schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:31:
[...] Ik had die hack al uitgevoerd en vraag me nu af of het 100% zeker is dat het alleen om Tethering gaat. Als er bv ook iets is verbeterd aan de batterijduur is het wel interessant. [..]
Ben geen Omnia 7 gebruiker, maar MS had al bekend gemaakt dat er device specifieke updates zouden komen. Ik neem aan dat Samsung ook wat drivers heeft verbeterd. Vooral aangezien zover ik weet tehtering uitstond omdat dit nog niet in de driver zat (correct me if I'm wrong).
Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, abonnementen en aanverwante zaken mogen in [ABO] Samung Omnia 7 i8700 levertijden- en abonnemententopic.