Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:15:
Ah neen. Ik zat tot eind vorige maand bij Base (zelfde netwerk) en ben nu overgestap naar Proximus nadat ik enkele keren na mekaar een vrij gepeperde telefoonrekening heb gekregen met data roaming in het buitenland. Lol. 2 weken HKG was maar EUR 76,- een dag LIS en HAJ goed voor EUR 83,- en EUR 66,- Nu kom ik er in elk geval goedkoper vanaf. Maar dat terzijde.

WTF D:

My Phone is Up-To-Date: 7008 :|

Update: Probleem wordt bevestigd in verscheidene XDA threads: you're fucked or flash it with an official Mango image. Zouden ze dat gedaan hebben om gratis unlocken tegen te werken?
Bij mij ging hij daarna wel door met updaten, maar misschien omdat je Belg bent dat het niet meer werkt? Zoiezo dacht ik dat XEN voor NL was en niet België?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:07
ben inmiddels ook al een paar dagen bezig, om Mango te krijgen, maar lukt me niet op mijn pc. Nu draait die op Vista, kan het zijn dat ik het daardoor niet geforceerd krijg via de "kabel erin/eruit" methode?

Heb ook een laptop met 7 erop, zal die ook eens proberen, anders maar hopen dat ik bij de 2e batch hoor.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

mrsar

waar een sar is,is een wodka

probeer anders ipv de kabel eruit te trekken de verbinding te disablen/enablen,heb ik ook gedaan (te lui om naar de kabel te gaan :P )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martinspire: Ik denk dat de regio er niet veel mee te maken heeft. Hetzelfde probleem doet zich voor bij mensen in UK, IN, US blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Mijn SMS probleem zit dus niet in mijn Omnia... Dat scheelt.

EDIT: en ondertussen heb ik de KC1 firmware geflashed en Mango geladen. héhé

[ Voor 40% gewijzigd door Qurius op 30-09-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
mrsar schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:25:
probeer anders ipv de kabel eruit te trekken de verbinding te disablen/enablen,heb ik ook gedaan (te lui om naar de kabel te gaan :P )
bedankt voor de tip, net geprobeerd, keertje of 10, maar mag niet baten. Wordt dus nog gewoon ff wat geduld opbrengen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qurius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:04:
Mijn SMS probleem zit dus niet in mijn Omnia... Dat scheelt.

EDIT: en ondertussen heb ik de KC1 firmware geflashed en Mango geladen. héhé
'k ga het ook eens proberen aan de hand van die KC1. Als ik daarna beslis om ermee aan de slag te gaan als dev, zorg ik wel dat ik die 99$ betaal. Punt.

Ik zit nog steeds verveeld met he feit dat ik geen US credit card heb, en als ik ze dan kan krijgen, nog steeds geen billing address in de States heb D:
Dat wordt dus een "VCC"

t.em. Nodo geupdate startend met de unbranded KC1 firmware. Verder gaat het niet meer. Phone is up to date. Dit is zeer vreemd, want ik heb het nu op een andere PC gedaan met Win7 64 op een andere locatie met een andere ISP. Niks dus. Zou Proximus misschien de oorzaak zijn? Eens zonder sim proberen.

En dat hielp ook niet :(
Ik mag dus geen Mango hebben op mijn toestel? Wat zit hier nu weer achter? We zullen maar zeggen dat dit weer de zoveelste fars is in België :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nederlandse CC's werken tegenwoordig gewoon hoor.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:30:
Nederlandse CC's werken tegenwoordig gewoon hoor.
Maar een CC invullen met een fictief billing address in de US mag en kan niet. Mijn live account is een US exemplaar.

Ik wordt zot van die manga. Verschillende fora aan't afschuimen, alle tip geprobeerd en 't is nog steeds zonder resultaat. Location based dus. Ik kan echt niks anders vinden waarom Mango anders niet gepusht wordt door Zune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:33:
[...]
Ik wordt zot van die manga. Verschillende fora aan't afschuimen, alle tip geprobeerd en 't is nog steeds zonder resultaat. Location based dus. Ik kan echt niks anders vinden waarom Mango anders niet gepusht wordt door Zune.
Kan ook gebasseerd zijn op device unieke keys, zoals GUID, productieserienummer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
dat denk ik ook, of (meer kans op) wanneer de telefoon voor het eerst gebruikt is, waardoor de "oudste" gebruikers bij de eerste 10% behoren, net als de dev's.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:33:
[...]

Maar een CC invullen met een fictief billing address in de US mag en kan niet. Mijn live account is een US exemplaar.

Ik kreeg Mango pas op mijn KC1 door te forcen (dus internet disabelen tijdens het 'zoeken naar updates').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens toch maar vreemd waarom ze zo'n update niet onmiddellijk beschikbaar maken voor alle gebruikers. Vooral als die gebruikers een unbranded model hebben.

Ik ben blij dat mijn Omnia 7 direct de update kreeg naar Mango via Windows Phone 7 Connector op de Mac. Misschien geeft het in tegenstelling tot Zune wel altijd de update door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Zune disconnect trick werkt voor geen meter, ongeacht de timing. Zune 4.8 wel, maar dat zou niks moeten uitmaken. Ofwel duurt het lang om daarna te zeggen dat hij de server niet kan vinden, ofwel is de telefoon up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:01:
Die Zune disconnect trick werkt voor geen meter, ongeacht de timing. Zune 4.8 wel, maar dat zou niks moeten uitmaken. Ofwel duurt het lang om daarna te zeggen dat hij de server niet kan vinden, ofwel is de telefoon up to date.
er zijn toch verschillende reports waarbij het wel werkte, misschien maar het hele weekend proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:01:
Heb je een branded phone?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Heb je een branded phone?
Ik had een Duitse T-Mobile 16GB. Daar staat nu een unbranded firmware op, maar als het klopt dat er owv 'problemen' bij de T-Mobile toestellen geen Mango komt, dan zou het kunnen dat een hele reeks aan de hand van imei of zo geblacklist is en ik dus ernaar kan fluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ik heb al een tijdje een probleempje met m'n Omnia 7: in grafische applicaties zoals spelletjes heb ik last van knipperende polygonen. Op het scherm zijn er dan meestal 2 tot 5 polygonen (driehoekige vormen) die knipperen. Gewone '2D' applicaties doen dat niet, maar bv. de 3D avatar in de gamehub weer wel. Maar niet de gamehub zelf, alleen de avatar waarvan dan kleine deeltjes knipperen.

Beetje moeilijk te omschrijven, maar als je het ook hebt, dan snap je me wel.

Toen ik de Omnia 7 kocht was dat niet. Maar een paar maanden geleden was er zo'n specifieke update voor Omnia's met wat Samsung specifieke fixes en sindsdien heb ik dit euveltje. Mango heeft het niet opgelost, dus vandaar dat ik maar 's rond ga vragen :)

Het lijkt simpelweg een bug in de 3D driver te zijn, of zo.

Concreet: iemand anders er ook last van?

FW: 2424.11.8.5
HW: 3.15.0.4
RS: 2424.11.7.2
RH: 0.0.0.800
BL: 5.8.1.9
SOC: 0.36.2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Ik had een Duitse T-Mobile 16GB. Daar staat nu een unbranded firmware op, maar als het klopt dat er owv 'problemen' bij de T-Mobile toestellen geen Mango komt, dan zou het kunnen dat een hele reeks aan de hand van imei of zo geblacklist is en ik dus ernaar kan fluiten?
Ikzelf en nog twee anderen die ik ken kregen na veel proberen wel Mango. Ook allemaal duitse omnia's met geflashte KC1 rom's (XEN csc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cpt.skydiver schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Ikzelf en nog twee anderen die ik ken kregen na veel proberen wel Mango. Ook allemaal duitse omnia's met geflashte KC1 rom's (XEN csc).
Dus je zegt dat je gewoon moet blijven proberen met die disconnects tot er ineens iets komt?
Gebruik je Zune 4.7 of 4.8? Want blijkbaar maakt dat ook enorm veel verschil uit wat betreft die wpupdater.exe om een volledig al dan niet gedeeltelijke backup te maken van je data, afhankelijk van de geïnstalleerde Zune versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
4.8 uiteraard. Volgens mij is die ook vereist voor Mango?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Uitgebreide handleiding forcen update:Windows Phone Mango update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ik heb een Omnia 7 16GB Duits, maar niet T-Mobile branded. Hier heb ik de "I8700 BSE I8700BSEKC1" ROM op gezet, daarna Mango geforced via Zune 4.8 en dat werkt gewoon prima.

Zo, nu weet je alles :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er wellicht wat meer tijd in moeten steken. Dat zal iets voor vanavond zijn. Maar alvast bedankt voor jullie reacties. Het is dus mogelijk, wat iig geval goed nieuws is.

Ik begon al wat schrik te krijgen dat ik weer eens een toestel met een hardware design fout had gekocht in Duitsland, zoals destijds mijn Fujitsu-Siemens Pocket Loox 720 die ook nooit de beloofde Windows Mobile updates kon krijgen doordat ze het niet opgelost kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Ik ben met mijn unbranded Omnia 8 GB altijd bij versie 7390 blijven steken. Samsung probleem, verrotte boot loader, niets dat hielp, ook niet de speciale Samsung patch. Ook nu werkt de force update truc niet. Iemand in dezelfde situatie als ik die toevallig wel zijn unbranded Omnia met kapotte boot loader vanaf 7390 naar Mango heeft weten te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Rolfski schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:14:
Ik ben met mijn unbranded Omnia 8 GB altijd bij versie 7390 blijven steken. Samsung probleem, verrotte boot loader, niets dat hielp, ook niet de speciale Samsung patch. Ook nu werkt de force update truc niet. Iemand in dezelfde situatie als ik die toevallig wel zijn unbranded Omnia met kapotte boot loader vanaf 7390 naar Mango heeft weten te updaten?
nee, je hebt een jig nodig. even langs de dealer denk ik, of op ebay zo'n jig bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen al 2 uur aan het proberen, maar het blijft oftewel up-to-date, of dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cevuv.jpg
Windows 7 Ultimate (64-bits)
Zune 4.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:23:
Ondertussen al 2 uur aan het proberen, maar het blijft oftewel up-to-date, of dit:

[afbeelding]
Windows 7 Ultimate (64-bits)
Zune 4.8
Wat bij mij erg goed werkte (precies dezelfde situatie als jij), is om het internet op de PC helemaal uit te schakelen (of de kabel er uit), en vervolgens op de telefoon wifi aanzetten. Dan ga je met je PC checken op updates, en zet je op je telefoon na een aantal seconden flightmode aan. Vergeet niet je internet weer werkend te maken voor je op update drukt, daar heb je namelijk echt internet op je pc voor nodig ;)

Dat werkte bij mij in een poging, tegenover 2 uur lang andere methoden proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig Sorbo!
Ik heb nu gekeken hoe lang het duurde vooraleer Zune meedeelt dat de telefoon up to date is. Dat was zo'n 7 seconden. Daarna heb ik de verbinding verbroken op z'n 3 à 2 seconden voor die grens van 7 en ineens kreeg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EYHFW.jpg

De telefoon in flightmode zetten heeft hier waarschijnlijk bij geholpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:59:
Geweldig Sorbo!
Ik heb nu gekeken hoe lang het duurde vooraleer Zune meedeelt dat de telefoon up to date is. Dat was zo'n 7 seconden. Daarna heb ik de verbinding verbroken op z'n 3 à 2 seconden voor die grens van 7 en ineens kreeg ik dit:

[afbeelding]

De telefoon in flightmode zetten heeft hier waarschijnlijk bij geholpen :9
Haha, mooi dat het gelukt is. En nu gauw door naar Mango!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt dit eigenlijk? Het doet precies niet veel, die Mango update die hij nu wil toepassen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2pcIv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Wat doet Mango bij jullie met betrekking tot de accu?
Bij mij is tie nu veel sneller leeg.
Gisteren geladen en vanmorgen om 11.00 uur was het al afgelopen...
Ben ik de enige??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziezo :)
Windows Phone 7.5 Mango staat erop. Dat rode gedoe maar snel terug blauw gemaakt.

Firmware: 2424.11.8.5
Radio: 2424.11.7.2
Bootloader: 5.8.19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
mcetweaker schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:12:
[...]

nee, je hebt een jig nodig. even langs de dealer denk ik, of op ebay zo'n jig bestellen.
Samsung support verwijst naar de officiële dealer en die Samsung dealer doet alleen een factory reset. Een jig moeten gebruiken gaat mij te ver. Ik wil mijn Omnia gewoon kunnen updaten naar Mango zonder instellingen/data te verliezen en ingewikkeld jig gedoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R2L schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:15:
Wat doet Mango bij jullie met betrekking tot de accu?
Bij mij is tie nu veel sneller leeg.
Gisteren geladen en vanmorgen om 11.00 uur was het al afgelopen...
Ben ik de enige??
Herkenbaar!

Dit had ik ook toen ik Mango 7712 beta installeerde (en nu weer met de final van Mango). Dit duurde een paar dagen en daarna was het verbruik weer als vanouds. Misschien moet de batterij zich weer calibreren of zo iets. Kijk het even een weekje of zo aan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rolfski schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:53:
[...]

Samsung support verwijst naar de officiële dealer en die Samsung dealer doet alleen een factory reset. Een jig moeten gebruiken gaat mij te ver. Ik wil mijn Omnia gewoon kunnen updaten naar Mango zonder instellingen/data te verliezen en ingewikkeld jig gedoe!
Een jig is volgens mij zeer simpel. Ding opsnorren op marktplaats, er in steken en voila, download modus moet mogelijk zijn. Dat is een stuk sneller dan het toestel ter reparatie aanbieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Rolfski schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:53:
[...]

tja, met alleen een factory reset ben je niet geholpen, dan blijft je bootloader stuk. Enige optie afaik is zo'n jig om de telefoon alsnog weer in downloadmode te krijgen.

De jig is niet ingewikkeld, maar je moet hem wel maken of iemand vinden die er één heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcetweaker schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 08:22:
[...]
tja, met alleen een factory reset ben je niet geholpen, dan blijft je bootloader stuk. Enige optie afaik is zo'n jig om de telefoon alsnog weer in downloadmode te krijgen.

De jig is niet ingewikkeld, maar je moet hem wel maken of iemand vinden die er één heeft.
Ze zijn wijd verspreid te vinden. Al vanaf 1 of 2 euro of zo.
Bijvoorbeeld: http://www.ebay.de/sch/i...._sacat=See-All-Categories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 02:00:
[...]

Herkenbaar!

Dit had ik ook toen ik Mango 7712 beta installeerde (en nu weer met de final van Mango). Dit duurde een paar dagen en daarna was het verbruik weer als vanouds. Misschien moet de batterij zich weer calibreren of zo iets. Kijk het even een weekje of zo aan.
Bij mij is de batterijduur ook fors afgenomen, van een dag of 2 naar net iets meer dan een dag. Hopelijk is het inderdaad een calibratieprobleem.

Mijn eerdere SMS probleem is na een herstart niet meer voorgekomen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 09:20
Is het nu wel of niet mogelijk om - via een omweg - de NL-taal te installeren op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowWings
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 19:12
Batterijduur was bij mij ook sterk afgenomen maar lijkt zich nu weer te stabiliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat me trouwens wel opvalt aan Mango is dat er minder consequent gebruik wordt gemaakt van de hardware search button. Onder Nodo moest je die gebruiken om te zoeken, nu met Mango zit er een speciale zoekknop in beeld. Zelfde in de people hub. Waarom zit die search button er nu eigenlijk nog? Speciaal om Bing search te starten of om claims van een bedrijf uit Cupertino te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Om Bing search te starten. Volgens mij was de reden dat lang niet alle apps de hardwarematige search button gebruikten maar wel een search functie hadden waardoor je dus Bing opende terwijl je dit niet wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Zo ver ik weet KUNNEN apps helemaal neit gebruik maken van de search button. Dus de search button doet alleen wat ingebouwd is in het OS. Stel je maakt een tweakers pricewatch app waarbij je de zoekbutton zou willen gebruiken om een nieuwe search te starten, dan zal dit dus niet lukken. Of ik moet iets gemist hebben in de API...

[ Voor 11% gewijzigd door Soundless op 02-10-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb overigens vandaag maar eindelijk die rest knop ingedrukt om afscheid te kunnen nemen van mijn UK live ID. Nu dus met het NL ID en zowaar een spelletje gekocht.

Ik krijg alleen met geen mogelijkheid mijn Outlook account van de zaak ingeregeld. Zouden die lui in het weekend die server voor authenticatie uitzetten? Krijg maar de melding dat ie niet kan verbinden. Morgen maar eens bellen...

Voor de rest weer alle noodzakelijke apps uit de marketplace gedownload... duurt al met al toch nog wel even voordat dat weer geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Nu aantal dagen Mango, maar mijn battery life is drastisch gedaald, hij haalt nu krap aan een halve dag, voorheen ruim 1,5 dag. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee eigenlijk :3
Ik ben van gisteren avond laat pas op Mango en m'n accu was toen niet volledig gevuld. Nu hangt hij aan het stopcontact en zal het vanaf morgenvroeg wel merken hoe lang het toestel nu mee gaat :)

Maar ik heb wel gemerkt dat het toestel wat warmer aanvoelt sinds Mango, dus de accu zal vrees ik inderdaad sneller leeg zijn. Zolang het maar een ganse dag volhoudt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Scarabial schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:17:
Nu aantal dagen Mango, maar mijn battery life is drastisch gedaald, hij haalt nu krap aan een halve dag, voorheen ruim 1,5 dag. Meer mensen last van?
PaT in "Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1"

Teruglezen mag hoor ;) Je ben dus niet de enige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:17:
Ik heb niet direkt een verandering kunnen merken bij Mango, maar mijn telefoon ligt 's nachts aan de oplader en in de auto vaak ook.

Daarnaast kan de batterij meestal nog wel een tijdje door als je battery saver aan hebt staan in settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:46:
Ik heb overigens vandaag maar eindelijk die rest knop ingedrukt om afscheid te kunnen nemen van mijn UK live ID. Nu dus met het NL ID en zowaar een spelletje gekocht.

Ik krijg alleen met geen mogelijkheid mijn Outlook account van de zaak ingeregeld. Zouden die lui in het weekend die server voor authenticatie uitzetten? Krijg maar de melding dat ie niet kan verbinden. Morgen maar eens bellen...

Voor de rest weer alle noodzakelijke apps uit de marketplace gedownload... duurt al met al toch nog wel even voordat dat weer geregeld is.
Outlook werkt hier prima. Misschien moet je eventjes de geavanceerde instellingen bekijken voordat je weer gaat verbinden? Zo heb ik hier bv als gebruikersnaam de username van mijn windows systeem ingevoerd voordat ie het deed. En anders moet je morgen eventjes je systeembeheerder vragen om de instellingen? Het werkt hier iig perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 08:00
Bij mij werkte het eerst ook niet, pas na onderstaande ingegeven te hebben werkt het:

email: je mailadres
password: je wachtwoord
username: je gebruikersnaam
domain: je domein
Url: de url zoals je via internet inlogt

Bovenstaande kan je pas bij de geavanceerde instellingen ingeven, geavanceerde instellingen verscheen bij mij pas wanneer mailadres en wachtwoord niet voldoende was.

Had mijn Verenigde Staten Live Account ook weggegooid door de gsm te resetten, maar toen kon ik bepaalde apps niet meer downloaden, net als Google en Vevo, ook was de mogelijkheid om muziek te herkennen via Bing verdwenen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ferdinand1968 op 02-10-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb nu samsung omnia 7 oc met mango...
Hoe krijg ik m gejailbreakt, want ik weet dat je dan terug moet naar NoDo maar kan ik daarvoor mijn cell backuppen?
Heeft iemand een duidelijk stappenplan dat (nu nog) werkt om te jailbreaken.
En is het mogelijk paid apps gratis te krijgen? zoals angry birds? of let XBL daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outlook werkt weer. Bleek dat ik een typefoutje had gemaakt... 8)7

We zijn nu dus weer helemaal up-and-running. Overigens heb ik mijn Omnia 7 weer aangemeld ter reparatie (bluetooth gezeik). Ik ga het nog 1 keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:45:
Ik heb nu samsung omnia 7 oc met mango...
Hoe krijg ik m gejailbreakt, want ik weet dat je dan terug moet naar NoDo maar kan ik daarvoor mijn cell backuppen?
Heeft iemand een duidelijk stappenplan dat (nu nog) werkt om te jailbreaken.
En is het mogelijk paid apps gratis te krijgen? zoals angry birds? of let XBL daarop?
Een beetje googlen gaat je een hoop verklaren. Ook XDA gaat je vast en zeker op weg helpen. Hier op GoT is het echter niet helemaal conform het beleid om naar warez achtige zaken te vragen. Mocht je daar al antwoord op krijgen, dan halen wij mods die als de wiedeweerga weer weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Een beetje googlen gaat je een hoop verklaren. Ook XDA gaat je vast en zeker op weg helpen. Hier op GoT is het echter niet helemaal conform het beleid om naar warez achtige zaken te vragen. Mocht je daar al antwoord op krijgen, dan halen wij mods die als de wiedeweerga weer weg!
Ach, het is nog wel handig om te melden dat het nu alleen nog maar mogelijk is met een developerlicentie. Als student kun je er gratis aankomen (via surfspot) anders moet je betalen. En op dit moment is er nog weinig ontwikkeld waarmee je echt voordeel hebt, aangezien er ook weer niet zoveel mist in de marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

PaT schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Oh Oh, ik vraag het alleen voor educatieve doeleinden ;]
Zoals: En is het mogelijk paid apps gratis te krijgen? zoals angry birds? of let XBL daarop?
Google werkt niet, ik ga nog wel een keertje aan de slag op XDA ;(

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 03-10-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:09:
[...]

Oh Oh, ik vraag het alleen voor educatieve doeleinden ;]
Zoals: En is het mogelijk paid apps gratis te krijgen? zoals angry birds? of let XBL daarop?
Google werkt niet, ik ga nog wel een keertje aan de slag op XDA ;(
Je kunt gewoon normaal gebruik maken van je phone. Ik zou alleen geen betaalde apps illegaal binnenhalen, want ik gok dat ze dáár dan wel weer op controleren. Verder is het niet meer dan een developer-telefoon die eventjes "wat meer" kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

oeps :$, maar ik vind dit toch wel vreemd zoveel is er toch niet veranderd dat er opeens meer power gevraagd wordt, ik doe niet veel meer/minder met de telefoon nu ik mango erop heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Scarabial schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:48:
[...]

oeps :$, maar ik vind dit toch wel vreemd zoveel is er toch niet veranderd dat er opeens meer power gevraagd wordt, ik doe niet veel meer/minder met de telefoon nu ik mango erop heb.
Heb geduld, als het goed is, is het binnen korte tijd weer als van ouds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wat vanouds is (heb mijn toestel sinds de Mango beta en die er ook meteen opgezet), maar meer dan 1 dag en 8 a 16 uur haal ik niet. Uiteraard kan ik enkele zaken uitzetten zoals gps e.d. maar vind dat eigenlijk wel handig om aan te hebben. Ik doe er dus wel wat mee op een dag, maar zou graag wel willen dat ie in ieder geval 2 dagen meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, vandaag lukte SMSen weer niet. Zelfde probleem als net na Mango install: binnenkomende SMSen komen wel aan, maar zelf verzenden lukt niet. Het valt me op dat de netwerk indicatie GSM/0 streepjes aangeeft, ook als ik het gebouw uitloop (ik heb slechte ontvangst in het gebouw waar ik werk). Als ik de telefoon uitzet hangt ie een tijdje op Goodbye en herstart daarna automatisch (ook raar). Daarna krijg ik weer een indicatie 3G met 1 of 2 streepjes. Lijkt alsof ie de verbinding niet goed hersteld uit zichzelf?
Voor Mango had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:09:
Ik weet niet wat vanouds is (heb mijn toestel sinds de Mango beta en die er ook meteen opgezet), maar meer dan 1 dag en 8 a 16 uur haal ik niet. Uiteraard kan ik enkele zaken uitzetten zoals gps e.d. maar vind dat eigenlijk wel handig om aan te hebben. Ik doe er dus wel wat mee op een dag, maar zou graag wel willen dat ie in ieder geval 2 dagen meegaat.
Rond een goede dag, zoals bij jou is "vanouds". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:02:
Grrr, vandaag lukte SMSen weer niet. Zelfde probleem als net na Mango install: binnenkomende SMSen komen wel aan, maar zelf verzenden lukt niet. Het valt me op dat de netwerk indicatie GSM/0 streepjes aangeeft, ook als ik het gebouw uitloop (ik heb slechte ontvangst in het gebouw waar ik werk). Als ik de telefoon uitzet hangt ie een tijdje op Goodbye en herstart daarna automatisch (ook raar). Daarna krijg ik weer een indicatie 3G met 1 of 2 streepjes. Lijkt alsof ie de verbinding niet goed hersteld uit zichzelf?
Voor Mango had ik hier geen last van.
Is erg apart. Misschien even overnieuw de netwerk instellingen erin zetten? Al dan niet met die network profile van samsung? En anders kun je altijd nog kijken of het met een andere simkaart beter gaat. Ik heb zelf ook een nieuwe simkaart sinds kort en heb minder problemen. Al had ik dus ook al problemen met mn oude telefoon, dus misschien dat dit dan weer niets voor jou oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Laatst online: 22-06-2024
De batterijduur begint bij mij weer langzaam maar zeker 'goed' te worden. Ik schrok er wel een beetje van in eerste instantie :-)

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na 14u nog 70% in m'n accu. Ik heb vandaag wel niet gebeld, maar er worden elk uur 2 email accounts gecheckt en ik zat regelmatig even op Facebook en wat zitten sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

De batterijduur is er bij mij alleen maar op vooruitgegaan, vooral battery saver doet nog wel wat. Ik kan wel 2 dagen met 1 accu doen en dat als ik regelmatig facebook check en mail en sms/whatsapp ( nu eindelijk :P ) en daarnaast bij verveling wel eens een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Samsung Zone is sinds vanochtend ook weer opgedoken in de nederlandse marketplace. Alleen niet alle apps staan er in (high fidelity position en advanced messages waarvan de laatste niet werkt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn daarmee ook weer de oude ringtones terug? Al die Mango ringtones hebben me een iets te hoog "waddenvereninging" cq "zweef" (Bert Visscher) gehalte. Zodra ik mijn toestel weer terug heb ga ik ook weer aan de slag met eigen ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarluXiaXl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:17:
De batterijduur is er bij mij alleen maar op vooruitgegaan, vooral battery saver doet nog wel wat. Ik kan wel 2 dagen met 1 accu doen en dat als ik regelmatig facebook check en mail en sms/whatsapp ( nu eindelijk :P ) en daarnaast bij verveling wel eens een spelletje.
Batterijduur samen met batterysaver bedoel ik ook niet. Het gaat mij om de tijd die het duurt voordat ie in de batterysaver komt. Die is mij gewoon wat kort.
Zolang ik voorlopig genoeg mogelijkheden heb om hem op te laden, is het nog geen probleem. Op mijn werk, in de auto, met de laptop, op mijn kamer, bij mijn ouders. Overal kan ik wel opladen, maar vraag me af hoe het gaat als ik een keer bij een maat blijf overnachten vanwege feestje ofzo. Ik heb nu wel bijna alles aan staan (GPS, Wifi, Bluetooth), 4 mail accounts en 1 outlook account. Verder nog de koppeling met facebook en twitter :9

Werkt allemaal prima, maar daardoor red ik niet een hele dag op de accu, ook al doe ik er vrij weinig op (maar door de vele apps en functies trekt ie hem dus wel erg snel leeg)

Zit te denken om een extra accu te kopen (eventueel met hogere capaciteit) om zo niet al te snel problemen te hebben dat ik ineens niet meer kan bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-10-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Martinspire schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:55:
Batterijduur samen met batterysaver bedoel ik ook niet. Het gaat mij om de tijd die het duurt voordat ie in de batterysaver komt. Die is mij gewoon wat kort.
Same here, hij haalt dat nu binnen een dag. Hij blijft wel lang doorgaan in battery saver trouwens, ik zou bijna zeggen dat het zo'n 50/50 was (dus hij kan net zo lang in battery saver als dat het duurt om van vol naar battery saver te gaan)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 22:08
Ik heb ook een probleem met het updaten. Ik heb een paar pagina's terug al een oplossing gevonden, maar helaas helpt deze niet voor mij. Ik heb een computer met windows vista 32-bits. Frustrerend genoeg is het op mijn computer niet mogelijk de zune software te openen. Dus heb ik het al op mijn vaders computer moeten instaleren: Windows 7 64 bits. Helaas blijft hij aangeven dat er geen update is. De internet-kabel-methode helpt voor mij helaas niet, of ik doe iets niet goed. Zou iemand me kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
De melding "This device does not support Allshare" melding van de Samsung AllShare app is te omzeilen door na het starten van de app en voordat de melding verschijnt snel op de Home/Windows knop te drukken en dan met de backknop terug te schakelen naar de app.
Ik heb alleen geen idee of het dan wel gaat werken, want ik heb op dit moment geen netwerk met DLNA spul er op.
Edit: zie ook: http://wmpoweruser.com/ho...p-on-the-samsung-omnia-7/

[ Voor 12% gewijzigd door Perceptor op 05-10-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
Ik krijg een melding dat het niet werkt en dat ik naar een site moet gaan (welke niet bestaat).. Gaat trouwens over zune op m'n computer.

[ Voor 17% gewijzigd door Zwegertje op 05-10-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Batterysaver gaat in als je batterij 20% word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
Zwegertje: Heb je een gebrande Deutsche Telekom telefoon?
Zie: Update status tabel
Kan zijn dat je nog even geduld moet hebben. Volgens het volgende blog heeft 50% van de mensen met een WP nu de Mango update:
MS WP Blog: Windows Phone 7.5 update status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
Maar ik zit nog 7390, dus de update hierna erkent hij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwegertje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:53:
Maar ik zit nog 7390, dus de update hierna erkent hij ook niet.
Ik heb mijn Duitse T-Mobile Omnia omgeflashed naar een unbranded NoDo en toen de Zune Trick toegepast. Dat ging na lang proberen uiteindelijk toch. Misschien ook eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MarluXiaXl schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:46:
Batterysaver gaat in als je batterij 20% word ;)
Wij hadden het over tijd hè, niet over hoe leeg de batterij moet zijn voor hij inkickt. Met andere woorden, wij hebben het idee dat hij met Mango sneller op de 20% is dan voorheen.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 05-10-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

.oisyn schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Wij hadden het over tijd hè, niet over hoe leeg de batterij moet zijn voor hij inkickt. Met andere woorden, wij hebben het idee dat hij met Mango sneller op de 20% is dan voorheen.
Ah het kwartje valt eindelijk :P ik zelf merk geen verschil zonder battery saver, het is voor mijn gevoel alleen maar beter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:43:
[...]

Is erg apart. Misschien even overnieuw de netwerk instellingen erin zetten? Al dan niet met die network profile van samsung? En anders kun je altijd nog kijken of het met een andere simkaart beter gaat. Ik heb zelf ook een nieuwe simkaart sinds kort en heb minder problemen. Al had ik dus ook al problemen met mn oude telefoon, dus misschien dat dit dan weer niets voor jou oplost.
Ik kijk het nog even aan. Binnenkort installeer ik hem toch een keer helemaal opnieuw, misschien helpt dat. De telefoon hangt nu aan een UK account, ik wil dan naar mijn NL account. Maar ik moet me nog even inlezen in wat ik eventueel ga missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Ik kijk het nog even aan. Binnenkort installeer ik hem toch een keer helemaal opnieuw, misschien helpt dat. De telefoon hangt nu aan een UK account, ik wil dan naar mijn NL account. Maar ik moet me nog even inlezen in wat ik eventueel ga missen..
Apps die nog niet in de US/UK marketplace staan, en apps die je gekocht hebt.

Alle extra functies van Bing (Navigatie in maps, vision, audio herkennen), TellMe (voice control) en Zune (zune pass) zijn terug te krijgen door in Settings -> region+language -> Browser & search language op English United States te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik was even met mijn telefoon bezig toen ik van de trap afliep ( stom idee eigenlijk ) en ik mijn arm tegen de muur stootte, en daar vloog mijn Omnia 7 door de lucht! Kwam nog eens op 3 treden van de trap en uiteindelijk tot stilstand helemaal beneden ( het begon bovenaan ). Ik ren zo snel als ik kan naar mijn Omnia toe om te kijken wat de schade is. En tot mijn verbazing is er helemaal geen schade te bekennen :D
Geen deukjes of krasjes en niks aan de hand met het scherm. Ik maakte gewoon een sprong van blijdschap! Fijn om te weten dat het dus echt een stevig toestel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
Kleine bump van mezelf, nog geen reacties... }:O
Niemand last van flikkerende 3D polygonen op z'n Omnia 7?
Dr. Cheeks schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:54:
Ik heb al een tijdje een probleempje met m'n Omnia 7: in grafische applicaties zoals spelletjes heb ik last van knipperende polygonen. Op het scherm zijn er dan meestal 2 tot 5 polygonen (driehoekige vormen) die knipperen. Gewone '2D' applicaties doen dat niet, maar bv. de 3D avatar in de gamehub weer wel. Maar niet de gamehub zelf, alleen de avatar waarvan dan kleine deeltjes knipperen.

Beetje moeilijk te omschrijven, maar als je het ook hebt, dan snap je me wel.

Toen ik de Omnia 7 kocht was dat niet. Maar een paar maanden geleden was er zo'n specifieke update voor Omnia's met wat Samsung specifieke fixes en sindsdien heb ik dit euveltje. Mango heeft het niet opgelost, dus vandaar dat ik maar 's rond ga vragen :)

Het lijkt simpelweg een bug in de 3D driver te zijn, of zo.

Concreet: iemand anders er ook last van?

FW: 2424.11.8.5
HW: 3.15.0.4
RS: 2424.11.7.2
RH: 0.0.0.800
BL: 5.8.1.9
SOC: 0.36.2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Das wel jammer! Ik heb geen last van knipperende polygonen en heb precies dezelfde versienummers als die jij hebt. Misschien een reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 11:50
Hoe kun je makkelijk de emailadressen en de telefoonnummers scheiden in de people tile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Laatst online: 07:12

TF0

angerblub schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:24:
Hoe kun je makkelijk de emailadressen en de telefoonnummers scheiden in de people tile?
Wat bedoel je precies? Ik heb per contact - indien gewenst/bekend - meerdere telefoonnummers en mailadressen. Gewoon een privenummer, werknummer etc. Bedoel je dat?

Ik heb ook geen last van flikkerende polygonen, lijkt me wel irritant :S. Een reset lijkt mij ook het beste, en dan hopen dat de driver dan weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
TF0 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

Wat bedoel je precies? Ik heb per contact - indien gewenst/bekend - meerdere telefoonnummers en mailadressen. Gewoon een privenummer, werknummer etc. Bedoel je dat?

Ik heb ook geen last van flikkerende polygonen, lijkt me wel irritant :S. Een reset lijkt mij ook het beste, en dan hopen dat de driver dan weer werkt.
ik bedoel, ik heb mijn email geintergeerd en die emailadressen staan ook allemaal in de people hub, en mijn telefoonnummers ook en dat wil ik graag gescheiden hebben. nu kun je wel groepen aanmaken maar daar kunnen maar 20 contacten in.
om even heel duidelijk te zijn wil ik graag de emailadressen en telefoonnummers gescheiden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je ook toelichten wat daar volgens jou het voordeel van zou zijn??? Wellicht dat het zelfde te bereiken is in WP7 zonder dat je contacten dubbel gaat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
angerblub schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:14:
[...]

ik bedoel, ik heb mijn email geintergeerd en die emailadressen staan ook allemaal in de people hub, en mijn telefoonnummers ook en dat wil ik graag gescheiden hebben. nu kun je wel groepen aanmaken maar daar kunnen maar 20 contacten in.
om even heel duidelijk te zijn wil ik graag de emailadressen en telefoonnummers gescheiden hebben.
instellingen -> toepppasingen -> personen -> contactenlijst filteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:20
wizzlewaxx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:18:
[...]
instellingen -> toepppasingen -> personen -> contactenlijst filteren
Dan haal je ze helemaal weg, maar hij wil ze juist behouden en gescheiden in de hub hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Caelorum schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Dan haal je ze helemaal weg, maar hij wil ze juist behouden en gescheiden in de hub hebben staan.
en dat kan dus helemaal (nog) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Nee dat kan inderdaad niet. Als je dit wel wilt zul je dubbele contacten krijgen, 1 met alleen de email en de naam van die persoon en de andere voor al het overige + de naam.
Wat je misschien wel kan doen is een 2de inbox maken. In je 2de inbox vul je dan je email in waar alle email-adressen staan van iedereen die je apart wilt hebben. Dan moet je wel via je 2de inbox deze contacten benaderen i.p.v in de peoples-hub maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
angerblub schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

en dat kan dus helemaal (nog) niet?
Wat je wel kan doen is zorgen dat bepaalde 'sources' helemaal niet in de people hub terecht komen. Bv. niet de Facebook contacts, maar wel de LinkedIn. Of whatever. Weet niet of dat al duidelijk was? Kan via Settings --> Applications --> People --> Filter my contact list.

Maar je kan niet twee (of meer) 'verschillende' people hubs maken. Eén met de ene bron, een andere met de andere. Het hele concept van WP7(.5) is nu juist om alles te integreren. Dus als je dat niet wilt, sja, dan heb je een probleem :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Cheeks schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
Wat je wel kan doen is zorgen dat bepaalde 'sources' helemaal niet in de people hub terecht komen. Bv. niet de Facebook contacts, maar wel de LinkedIn. Of whatever. Weet niet of dat al duidelijk was? Kan via Settings --> Applications --> People --> Filter my contact list.

Maar je kan niet twee (of meer) 'verschillende' people hubs maken. Eén met de ene bron, een andere met de andere. Het hele concept van WP7(.5) is nu juist om alles te integreren. Dus als je dat niet wilt, sja, dan heb je een probleem :o
Wat je kan wel kan doen is een group met contacten maken en die op je voorpagina zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
Dr. Cheeks schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Ik wil het wel alleen wil ik het wel gescheiden hebben maar als het niet kan shit happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
PaT schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:17:
Kan je ook toelichten wat daar volgens jou het voordeel van zou zijn??? Wellicht dat het zelfde te bereiken is in WP7 zonder dat je contacten dubbel gaat toevoegen.
ja, ik ben ook erg benieuwd naar de reden van deze scheiding ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die vinden dat het geluid met de koptelefoon te zacht is:

Plug in your headset
Dial ##634# Make Call
or Start Diagnosis program
Diagnosis mode type *#0002*28345#
Click GET on Device Gain
In 'device gain' leave number 5, set 1500 (max) and -1100 (low) (some people think 1500 is too high and use 1100 or 1200)
Click set
Reboot your phone (turn off, turn on)

Please note, there are a variety of methods being used to change audio settings, some people are changing Gain only while others are setting only the Max/Min levels.

These are the default settings as of 02/18/2011 DEFAULTS

No Headset Plugged in: Sound Tuning 1 1C 74 4 23 9D 95 12 System Gain Attenuation 7 130 0 Class Gain Attenuation 7 0 5 Device Gain 7 1200 -500 audience.cfg Off

With Headset plugged in: Sound Tuning 1 1C 74 4 23 9D 95 12 System Gain Attenuation 5 145 0 Class Gain Attenuation 5 0 36 Device Gain 5 400 -1100 audience.cfg Off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
Tnx, dan ga ik gelijk het volume van m'n speaker maar eens omlaag schroeven. Sinds Mango wordt het geluid bij geluidsniveau 20 al vervormd en klinkt niveau 1 veel te luid (dat laatste had ik bij NoDo ook al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 11:48
mcetweaker schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:17:
[...]

Anders ik wel :?

Volgens mij kan dit bij een Android of iOS toestel ook niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
mcetweaker schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:17:
[...]

Het grote voordeel vind ik dat het overzichtelijke blijft als alle losse email adressen eruit zijn.
ik ga daar hoogstwaarschijnlijk nooit wat mee doen dus staan ze me nogal in de weg.
Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, abonnementen en aanverwante zaken mogen in [ABO] Samung Omnia 7 i8700 levertijden- en abonnemententopic.