Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie hoes kan je krijgen bij Noreve. In alle kleurtjes van de regenboog te krijgen, oerdegelijk leer en past superstrak. Ook enorm goede service van die lui via de mail. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

[edit]Hmmm ik zie dat ie alleen nog in het zwart te krijgen is.

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 10-08-2011 07:30 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 13:55

Rax

Webdevver

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:56:
Iemand trouwens een voorstel voor een mooi etui of zoiets?
Ik heb deze:
http://cgi.ebay.nl/HOUSSE...oques&hash=item35b44f41ac

Beste wat ik tot nu toe heb gevonden voor dit toestel en origineel Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Rax schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:30:
[...]
Ik heb deze:

Heb die ook en bevalt ook prima. Wel enkele problemen gehad met de levering: heb 'm besteld bij een bedrijf via Amazon.fr, daar ging iets mis bij het opsturen waardoor het wat langer duurde en ik mijn Frans even moest ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Zullen we een apart accessoires-topic openen in het accessoires forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't zou niet zo'n succes hebben denk ik.

Bestaat er een manier om 7.0.7392.0 te unlocken of om terug naar de originele 7.0.7004.* te gaan?
Zijn er overigens nog mensen die last hebben met de dataverbinding? Na een paar uur gebruik kan hij geen verbinding meer maken en moet je het toestel rebooten. Niet zo plezant eigenlijk.

Ligt dat aan een bug in WP7 of is dat een issue van mijn provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rax schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:30:
[...]
Ik heb deze:

Die heb ik ook. Biedt als flip case met hard backcase en leren flap prima bescherming aan je Omnia 7.
Is ook een mooi ding wel met dat leer over die harde backcase en de leren flap.
Ik vind het erg mooi zelfs maar ik zie wel regelmatig het motief van het binnenwerk van de flap licht vlekkerig afgedrukt op het glas van de telefoon terug en dat is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:13:
't zou niet zo'n succes hebben denk ik.

Bestaat er een manier om 7.0.7392.0 te unlocken of om terug naar de originele 7.0.7004.* te gaan?
Zijn er overigens nog mensen die last hebben met de dataverbinding? Na een paar uur gebruik kan hij geen verbinding meer maken en moet je het toestel rebooten. Niet zo plezant eigenlijk.

Ligt dat aan een bug in WP7 of is dat een issue van mijn provider?
Kijk eens in Zune wanneer je laatste back-up is gemaakt. Als dat NoDo was, kan je zo eenvouig terug. Ik ben echter bang dat dit 7390 zal zijn, waardoor je er geen fluit mee opschiet. In dat geval zit er maar 1 ding op en dat is een nieuwe (oude) ROM er op te zetten. Ik zal daar binnenkort ook mee aan de slag moeten. Zover ik het nu bekeken heb lijkt me dat niet zo heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Ik gebruik geen hoesje en ben daar meer dan tevreden mee. Ga er niet heel voorzichtig mee om. Gaat ook gerust in een tas in een groot vak mee naar het strand. Wel voor gezorgd dat er weinig zand in het vak zit. Is 2 keer gevallen van 40 cm hoogte en helemaal niets. Vind hoesjes altijd zo enorm onlogisch. Ja ik zal balen als er een kras op het scherm zit. Nee ik ga dat niet proberen te voorkomen door er een groot hoesje omheen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:10:
Vind hoesjes altijd zo enorm onlogisch.
Ik vond de Omnia 7 nogal glad om vast te houden. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ppaddo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:50:
[...]

Kijk eens in Zune wanneer je laatste back-up is gemaakt. Als dat NoDo was, kan je zo eenvouig terug.
Je hebt pre-NoDo nodig om 'm te kunnen unlocken met de Chevron tool. Je kunt ook wachten tot de nieuwe tool uit is, die kan NoDo en verder gewoon unlocken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik bedoelde ook eigenlijk pre-NoDo.. typo'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Om nog even terug te komen op hoesjes:
Heb zelf de flip case van Noreve
http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html

Extreem prettig ding. Hij maakt het toestel wel wat dikker, maar daar heb ik niet zo'n problemen mee.

@ppaddo, ik kan beide hoesjes nog in alle kleur- en leervarianten vinden op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe moet je nou een foto nemen met die case? Ze zijn dan wel zo slim geweest om de camera vrij te houden, maar als je 'm openklapt dan zit de voorkant er alsnog voor. Of moet je dat klepje met de hand weg van de camera houden oid 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cPT.cAPSLOCK schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:34:
@ppaddo, ik kan beide hoesjes nog in alle kleur- en leervarianten vinden op hun site?
Ja dat wel, maar bij die hoes die ik heb verschijnt dan op praktisch iedere kleur de tekst "no more available" of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
.oisyn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:36:
Hoe moet je nou een foto nemen met die case? Ze zijn dan wel zo slim geweest om de camera vrij te houden, maar als je 'm openklapt dan zit de voorkant er alsnog voor. Of moet je dat klepje met de hand weg van de camera houden oid 8)7
is geen enkel probleem:
Als je foto's in portrait maakt, hangt het klapje gewoon naar onder.
Als je in landscape wil schieten, houd ik hem zelf met mijn rechterhand vast.
Wijsvinger op de shutter, duim aan de onderkant, en middelvinger boven houden het toestel klem. Het klepje 'hangt' dan achter mijn ring en wijsvingers, zodat die er niet voor zwiept.
Het klinkt misschien ingewikkeld, maar houd erg natuurlijk vast en heeft voor mij nog nooit problemen gegeven.
Eventueel kan je met je linkerhand erbij het toestel nog wat steadier houden.

Gamen in landscape kostte meer gewenning, maar dan vouw je gewoon het klepje helemaal naar achteren en komt dat ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 13:03
Boys and girls,

Ik heb een probleem met t-mobile simkaarten en windows phone 7 toestellen. het zijn de nieuwste t-mobile sims. Ik heb het probleem geconstateerd met zowel de Omnia 7 als de LG e900.
Geen service, SIM not recognized.
Andere sims leveren geen enkel probleem op in de toestellen. T-mobile zegt niet op de hoogte te zijn van het probleem en kan me niet helpen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:33

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb ook gelazer gehad met T-Mobile sims die niet werkten, bleek een slechte oplage sims te zijn. T-Mobile zou wel op de hoogte moeten zijn.

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 13:03
Bedankt voor je antwoord, T-mobile nogmaals gebeld en deze gaven aan dat het zou kunnen liggen aan het micro-sim formaat. Ze gaan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik kreeg mijn T-Mo sim in zo'n kaartje, waar je hem zowel als regulier formaat als als micro-formaat er uit kon drukken. Heb zelf natuurlijk het gewone formaat gepakt, en dat werkt foutloos sinds ik hem in Maart kreeg.

Ik zou gewoon een nieuwe SIM aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. vd Loo schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:04:
Boys and girls,

Ik heb een probleem met t-mobile simkaarten en windows phone 7 toestellen. het zijn de nieuwste t-mobile sims. Ik heb het probleem geconstateerd met zowel de Omnia 7 als de LG e900.
Geen service, SIM not recognized.
Andere sims leveren geen enkel probleem op in de toestellen. T-mobile zegt niet op de hoogte te zijn van het probleem en kan me niet helpen. Iemand een idee?
Ik had precies hetzelfde. Ben ff langs de T-Mobile winkel gegaan en gelijk een nieuwe simkaart ter vervanging gekregen. Zie: http://gathering.tweakers...message/36162250#36162250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Gisteren mijn Omnia 7 geupdated naar de 7720 RTM Mango release. Draait waanzinnig, zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 06:47
Hmmm ik heb sinds vanochtend een probleem.
Nu had ik mijn wekker gezet om naar mijn werk te gaan, op mijn telefoon (omnia 7 uiteraard), maar die ging niet. Nu blijkt mijn telefoon heel de tijd aan het rebooten te zijn:

Hij komt WEL voorbij het samsung logo en in het hoofdmenu, maar als ik een applicatie start of gewoon even wacht start ie vanzelf weer opnieuw op.
Ik draai versie 7392.

In Zune krijg ik de error:
"Can't connect to your phone. Disconnect it, Restart it, then try connecting again"

En als ik wil restoren via Zune krijg ik de error met code
C101002E (Restoration Error)

Nu heb ik al wel wat gezogd en kwam ik op dit uit:
http://www.1800pocketpc.c...2e-restoration-error.html
maar dat doe ik niet want dan val ik waarschijnlijk buiten de garantie.

Dit heb ik wel geprobeerd:
http://support.microsoft.com/kb/2547687

haalt echter ook niks uit, hij draait dat programmaatje wel, maar ik krijg vervolgens nog precies dezelfde errors in Zune.

Oja, een harde reset, dus met de knopjes, doet niks, en middels het settings > about menu ook niet.

Hulp is zeer welkom, ik ben een beetje out of options...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 18:32
CvDongen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:53:Nu heb ik al wel wat gezogd en kwam ik op dit uit:
Met het flashen van een nieuwe fw vervalt je garantie niet voor zover ik weet.
Ik kan je verder ook niet helpen, behalve dat je de fw flash uiteraard kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
CvDongen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:53:
Hmmm ik heb sinds vanochtend een probleem.
Nu had ik mijn wekker gezet om naar mijn werk te gaan, op mijn telefoon (omnia 7 uiteraard), maar die ging niet. Nu blijkt mijn telefoon heel de tijd aan het rebooten te zijn:

Hij komt WEL voorbij het samsung logo en in het hoofdmenu, maar als ik een applicatie start of gewoon even wacht start ie vanzelf weer opnieuw op.
Ik draai versie 7392.

In Zune krijg ik de error:
"Can't connect to your phone. Disconnect it, Restart it, then try connecting again"

En als ik wil restoren via Zune krijg ik de error met code
C101002E (Restoration Error)

Nu heb ik al wel wat gezogd en kwam ik op dit uit:

Dit heb ik wel geprobeerd:
http://support.microsoft.com/kb/2547687

haalt echter ook niks uit, hij draait dat programmaatje wel, maar ik krijg vervolgens nog precies dezelfde errors in Zune.

Oja, een harde reset, dus met de knopjes, doet niks, en middels het settings > about menu ook niet.

Hulp is zeer welkom, ik ben een beetje out of options...
Terug naar de winkel met dat ding, is niet normaal (met geen enkele firmware versie) en zeker niet met de officiele NoDo build 7392.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Vorige week een upadate van samsung uitgevoerd en sindsdien heb ik redelijk wat netwerk problemen (althans, zo lijk thet). Ik heb een normale/goede verbinding, maar kan vaak geen sms sturen of op internet komen. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

[ Voor 3% gewijzigd door Regenbui op 17-08-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regenbui schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:32:
Vorige week een upadate van samsung uitgevoerd en sindsdien heb ik redelijk wat netwerk problemen (althans, zo lijk thet). Ik heb een normale/goede verbinding, maar kan vaak geen sms sturen of op internet komen. Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Ik heb ook de Samsung Update uitgevoerd maar mijn Omnia is er juist alleen maar op vooruit gegaan. Typen, met name in landscape, werkt beter; ik maak minder fouten. Ook het scrollen werkt lekkerder, en is m'n bereik ietsje verbeterd (3 ipv 2 streepjes thuis). Enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat in mijn optiek het volume in Zune minder luid is als voor de update. Normaal in de trein luisterde ik naar muziek op volume 18, nu moet ik 'm op 25 zetten voor dezelfde sterkte

Netwerk problemen ondervind ik (thank god _/-\o_ ) niet. Sorry te horen dat jij wel problemen hebt! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ja, muziek luisteren is bij mij ook erg zacht. Moet het op max zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker bij video is het max van de Omnia vaak niet hard genoeg.
In de trein kan ik een film regelmatig niet verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Bij mij niet het geval.

Met een AKG K518 DJ koptelefoon heb ik hem meestal op 10-18 staan.
In de trein soms iets harder, tot maximaal 24.
Hmm dit is weird,

Ik draai al een tijdje 7712 en daar zat ook die samsung specifieke dingen bij. Volgens mij o.a. ook ringtones enz. Gisteren heb ik een reset gedaan en mijn UK Live ID gedumpt en verder gegaan met mijn NL Live ID. Vervolgens is dus nu ook alle Samsung meuk, maar bijv. de network profiler en de "Now" app van samsung is er nog wel. Samsung Zone in de Marketplace is ook niet beschikbaar..

Komt dit door het gebruik van de NL Live ID?

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ppaddo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:10:
Hmm dit is weird,

Ik draai al een tijdje 7712 en daar zat ook die samsung specifieke dingen bij. Volgens mij o.a. ook ringtones enz. Gisteren heb ik een reset gedaan en mijn UK Live ID gedumpt en verder gegaan met mijn NL Live ID. Vervolgens is dus nu ook alle Samsung meuk, maar bijv. de network profiler en de "Now" app van samsung is er nog wel. Samsung Zone in de Marketplace is ook niet beschikbaar..

Komt dit door het gebruik van de NL Live ID?
dan zit je in de NL marketplace, blijkbaar is de Samsung Zone nog niet enabled voor de NL Marketplace. Overigens zit ik nog steeds op m'n UK live account en daar kwam de Samsung Zone pas weer beschikbaar toen ik op 7720 zat.
Volgens mij is de BT module in mijn toestel een beetje overleden. Gisteren bij iemand geweest om mijn auto met BT carkit door te meten. Nu lijkt het er op dat daar ook "iets" niet jofel zit (hij kon met zijn Omnia ook niet verbinden terwijl dat in zijn eigen auto wel prima gaat met vergelijkbare hardware), maar zojuist een testje gedaan met spul wat het voorheen wel prima deed. Zodra ik BT aanzet onder settings gaat ie uiteraard zoeken, maar vindt hij echt helemaal niets... Zoek je met een device die zelf ook een display heeft, dan is de Omnia 7 wel zichtbaar, maar lukt een connect dus niet.

Ik ga dus binnenkort maar weer terug naar NoDo en dan maar weer eens aankloppen bij de verkoper... grrr, heb ik dat. Volgens mij heb ik een BT monster in de buurt wonen!
Overigens zit ik nog steeds op m'n UK live account en daar kwam de Samsung Zone pas weer beschikbaar toen ik op 7720 zat.
Met 7712 en UK live ID had ik gewoon Samsung Zone. Zal idd wel met de NL market te maken hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 18-08-2011 15:49 ]

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:48:
Volgens mij is de BT module in mijn toestel een beetje overleden. Gisteren bij iemand geweest om mijn auto met BT carkit door te meten. Nu lijkt het er op dat daar ook "iets" niet jofel zit (hij kon met zijn Omnia ook niet verbinden terwijl dat in zijn eigen auto wel prima gaat met vergelijkbare hardware), maar zojuist een testje gedaan met spul wat het voorheen wel prima deed. Zodra ik BT aanzet onder settings gaat ie uiteraard zoeken, maar vindt hij echt helemaal niets... Zoek je met een device die zelf ook een display heeft, dan is de Omnia 7 wel zichtbaar, maar lukt een connect dus niet.
Voor hetzelfde geld is je carkit niet in orde en doet die het maar half.
Dat lijkt nu zelfs best waarschijnlijk omdat die persoon wel met die andere Omnia in zijn eigen auto verbinding kon krijgen en niet in jouw auto.
Carkit Hoeft niet helemaal stuk te zijn maar misschien carkit firmware die buggy is of niet standaard en daarom probleem heeft specifiekmet de Windows Phones of zelfs specifiek met de Omnia hardware uitwisseling.
Ja, daar heb je opzich wel gelijk in, en daar gaat de 15e ook naar gekeken worden, maar als de Omnia 7 vervolgens ook bij 2 Parrot Minikits slim en een Motorola headset geen sjoege geeft, dan is er ook wat mis met de Omnia in mijn beleving...

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heeft iedereen hier trouwens de update ontvangen die na 7392 kwam? Ik nog altijd niet, maar ik had ook een nieuwere firmware geflashed. Ik zit nu te denken om maar weer terug te gaan naar JK1 (ik zat zelf op JJ6, maar die kan ik nergens vinden), misschien dat ik dan wel die update krijg...

• cPT.cAPSLOCK
Yup, die heb ik gewoon gekregen.
Ik zal je er echter niet al te druk om maken.

Vergelijk anders even je versienummers met de mijne:
7.0.7392.0
2424.11.2.3
3.15.0.4
2424.11.2.2
0.0.0.800
5.2.1.4
0.36.2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Omnia naar KD1 of KC1 geflasht (weet niet meer welke van de twee) en heb voor enkele zaken hogere versienummers dan bij de updates die iedereen krijgt. Ik kreeg na het flashen wel een update, maar die bracht de versienummers naar:

FW: 2424.11.3.1
HW: 3.15.0.4
RSW: 2424.11.2.2
RHW: 0.0.0.800
BL: 5.3.0.4
SOC: 0.36.2.0

Ik kreeg deze update enkele weken geleden al, dus het maakt volgens mij uit welke ROM je hebt voor welke updates je krijgt. Ik kwam trouwens van een Duitse Mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar ik zit dus alleen radio op KB2 (11.2.2), de firmware is nog altijd JJ6 omdat ik geen zin had in een reset dus de PDA heb ik niet meegeflashed. Bijvoorbeeld die backbutton-bescherming heb ik dus niet.

FW: 2424.10.10.6
HW: 3.15.0.4
Radio SW: 2424.11.2.2
Radio HW: 0.0.0.800
BL: 5.3.0.4
SOC: 0.36.2.0

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 19-08-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even een geheugensteuntje nodig. Het is toch zo met de Omnia 7 dat als je bluetooth aanzet en hij "searching" zegt, dat het toestel alle andere beschikbare bt apparaten in de buurt weergeeft, ook al zou hij er niet mee kunnen verbinden? (bijvoorbeeld een andere telefoon?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:42
ppaddo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:03:
Ik heb even een geheugensteuntje nodig. Het is toch zo met de Omnia 7 dat als je bluetooth aanzet en hij "searching" zegt, dat het toestel alle andere beschikbare bt apparaten in de buurt weergeeft, ook al zou hij er niet mee kunnen verbinden? (bijvoorbeeld een andere telefoon?)
Inderdaad, dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan verklaar ik hierbij officieel mijn BT gedeelte voor overleden! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
WTF, ik had net even de flight mode aangezet, zet ik hem weer aan, voer ik mijn pincode in en wat blijkt... Ik ben een hoop contacts kwijt. Het lijkt erop dat ik de laatst toegevoegde contacts allemaal kwijt ben. Ik heb een reboot gedaan, maar dat fixt dus niks. Ze zijn dus echt verdwenen :/
Net dus even gegooglet, blijkt dit probleem al veel langer te bestaan :/ Iemand enig idee of dit op de een of andere manier te recoveren is?
Ik was tot nu toe ERG te spreken over deze phone + OS maar dit is me toch een faal. Contacts zijn toch wel het belangrijkste aan een telefoon. Een bug als dit is dan onacceptabel....

P.s. weet iemand ook of dit een Omnia 7 of WP7 prob is? Ik gok zelf WP7...

[ Voor 5% gewijzigd door Soundless op 19-08-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundless schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:13:
WTF, ik had net even de flight mode aangezet, zet ik hem weer aan, voer ik mijn pincode in en wat blijkt... Ik ben een hoop contacts kwijt. Het lijkt erop dat ik de laatst toegevoegde contacts allemaal kwijt ben. Ik heb een reboot gedaan, maar dat fixt dus niks. Ze zijn dus echt verdwenen :/
Net dus even gegooglet, blijkt dit probleem al veel langer te bestaan :/ Iemand enig idee of dit op de een of andere manier te recoveren is?
Ik was tot nu toe ERG te spreken over deze phone + OS maar dit is me toch een faal. Contacts zijn toch wel het belangrijkste aan een telefoon. Een bug als dit is dan onacceptabel....

Waren deze contacts online opgeslaan (Google, Exchange, ...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Niet dat ik weet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe kun je contacten opslaan die *niet* gesynct zijn dan? Tenzij je je settings zo hebt ingesteld dat ie contacten niet synct natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Worden ze standaard gesynct dan? Waar kan ik dat vinden? En hoe kom ik er dan achter met welke account ze gesynct zijn?

Edit: Ah ik kijk nu bij 1 van mijn contacts die ik nog wel heb staan en zie dat die opgeslagen worden op mijn hotmail account. Heb even de contacts van die account weer gesynct via Settings -> People -> Windows Live Account ingedrukt houden -> synchronize. Hij is klaar met syncen maar ik zie geen verschil :/

[ Voor 92% gewijzigd door Soundless op 19-08-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Standaard worden ze met je Windows Live account gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En in Windows Live zelf? Staan ze daar nog wel (dus ik bedoel op www.hotmail.com?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Nee daar staan ze inderdaad ook niet. Dan heeft syncen idd geen nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort met de 7720 RTM heb ik de indruk dat mijn Omnia 7 zo snel een lege batterij heb.
Ik kom amper de dag er mee door. En geen overmatig gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:59:
Sinds kort met de 7720 RTM heb ik de indruk dat mijn Omnia 7 zo snel een lege batterij heb.
Ik kom amper de dag er mee door. En geen overmatig gebruik...
Laten we wachten op de officiële samsung RTM update en dan pas kunnen we wat zinnigs zeggen over het batterijverbruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundless schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:02:
Worden ze standaard gesynct dan? Waar kan ik dat vinden? En hoe kom ik er dan achter met welke account ze gesynct zijn?

Edit: Ah ik kijk nu bij 1 van mijn contacts die ik nog wel heb staan en zie dat die opgeslagen worden op mijn hotmail account. Heb even de contacts van die account weer gesynct via Settings -> People -> Windows Live Account ingedrukt houden -> synchronize. Hij is klaar met syncen maar ik zie geen verschil :/
Een optie is om je diverse accounts te verwijderen en weer toe te voegen of om een harde reset te doen te doen van je toestel ne de accounts weer teoe te voegen.
Ook een optie is om een dummy on line webmail account te creeeren en daar al je contacten heen te kopieren en ze dan in je gesyncede account te verwijderen en dan die geschoonde contancten te syncen de accounts weer terug te moven en dan weer naar je telefoon te syncen (probeer dat eerst met 1 contact).

Op welke versie van WP7 zit je eigenlijk? (Settings: about: more info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
ik heb sinds gister de omnia 7 , en het is belachelijk dat wij niet op market place kunnen
anyhow, mijn main hotmail account op de telefoon is nl en ik heb een co.uk hotmail account aangemaakt
echter kan ik nog steeds niet op de market place..... verder staat in de telefoon ook alles op english of united kingdom

wat moet ik nog meer doen dan? zorgen dat die co.uk account de "main" account wordt van de telefoon?
ik weet niet hoe ik dat moet doen

deze http://www.mobilityminded...e-hd-from-outside-the-usa guide gevolgd , maar werkt niet...... blijkbaar is de locatie van je eerste account heilig ... ik kom in de market place maar als ik wil kopen vraagt die telkens om wachtwoord van mijn main account ...... bah

[ Voor 44% gewijzigd door TI_Observer op 20-08-2011 00:33 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is denk ik al een paar miljoen keer hier voorbij gekomen, maar goed. Wat je moet doen:
Reset je telefoon (je ben dus alles kwijt) en zorg ervoor dat je UK account het primaire account is. Vervolgens ALLES (location, language enz,) op UK/Engels zetten wat je maar kan vinden en tadaaa je kan op de MarketPlace!

Daarna kan je je NL Live ID toevoegen voor agenda/mail/contacten, dat werkt verder prima samen met het UK account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:38
ppaddo schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:26:
Daarna kan je je NL Live ID toevoegen voor agenda/mail/contacten, dat werkt verder prima samen met het UK account.
Jammere is wel dat dan weer wel de Skydrive van het UK account wordt gebruikt.
Een andere optie is het nog ongeveer een maandje uithouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Dit is denk ik al een paar miljoen keer hier voorbij gekomen, maar goed. Wat je moet doen:
Reset je telefoon (je ben dus alles kwijt) en zorg ervoor dat je UK account het primaire account is. Vervolgens ALLES (location, language enz,) op UK/Engels zetten wat je maar kan vinden en tadaaa je kan op de MarketPlace!

Settings -> Region & Language kun je Region Format wel gewoon op Dutch zetten.
Browser & search language zal ik op English (United States) zetten, zodat je ook voice control hebt en directions in bing maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Om nog even terug te komen op de volume-issue die eerder genoemd was:
Ik zit nu in de intercitytrein, en volume 15 is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14

ik heb heel wat research gedaan, maar nooit werd gezegd dat een harde reset nodig was

thanks het werkt ik zit er in

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
sheez88 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:22:
[...]
ik heb heel wat research gedaan, maar nooit werd gezegd dat een harde reset nodig was
Mooi dat het is gelukt, maar het is hier in dit forum toch echt meerdere keren voorbij gekomen in de vorm van: "Het primaire account is het account dat je het eerst instelt en deze kan alleen worden gewijzigd door een harde reset".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb dit ook een keer gehad.

Ik heb destijds een bericht geplaats bij die MS site voor vragen (email support is schijnbaar te moeilijk voor ze) en heb daarop nooit een reactie gekregen.
En de oplossing? Geen idee...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week eindelijk mijn Omnia 7 binnengekregen nadat TNT het eerste pakket was kwijtgeraakt. Ben onder de indruk, vooral van de telefoon zelf. WP7 bevalt ook erg goed, hoewel ik nog wel wat irritaties heb.

Wat ik me afvroeg of het normaal is dat Tweakers.net niet schaalt op de Omnia 7. Bij elk nieuw scherm als ik op bijv een nieuwsitem of forum klik, krijg ik de hele website te zien waarbij ik dus altijd weer moet inzoomen, erg irritant. Ik hoop dat IE9 in Mango hier wel verbetering in brengt. Sommige websites werken perfect, anderen zoals tweakers dus niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:55:
Vorige week eindelijk mijn Omnia 7 binnengekregen nadat TNT het eerste pakket was kwijtgeraakt. Ben onder de indruk, vooral van de telefoon zelf. WP7 bevalt ook erg goed, hoewel ik nog wel wat irritaties heb.

Wat ik me afvroeg of het normaal is dat Tweakers.net niet schaalt op de Omnia 7. Bij elk nieuw scherm als ik op bijv een nieuwsitem of forum klik, krijg ik de hele website te zien waarbij ik dus altijd weer moet inzoomen, erg irritant. Ik hoop dat IE9 in Mango hier wel verbetering in brengt. Sommige websites werken perfect, anderen zoals tweakers dus niet.
gewoon even twee keer snel op het scherm tappen met je vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online

Lijkt me dat de contacts op één of andere manier nog niet gesynced waren, wel jammer dat daar dan blijkbaar geen queue voor blijft bestaan bij flight mode en dat deze alsnog gesynced worden als flight mode gedeactiveerd wordt.

Overigens zelf nog nooit contacten kwijtgeraakt op m'n Omnia.

Heb wel dat een bepaald facebook account niet gesynced wordt naar m'n telefoon, maar zover ik begrijp kan dat ook te maken hebben met security settings van die persoon op facebook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:40
Iemand anders ooit batterijproblemen gehad? De batterij indicatie geeft soms een lege batterij aan, ook al zit die nog voor de helft vol. Ik moet de batterij er dan uithalen en er vervolgens weer in stoppen om de juiste indicatie van mijn batterij te krijgen.
Ik draai overigens NoDo met de laatste Samsung firmware. Voor de Samsung update had ik dit probleem ook al, maar in mindere mate, dus stoorde ik me er niet zo aan. Iemand tips om dit op te lossen? (liefst geen hard-reset ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
mcetweaker schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Lijkt me dat de contacts op één of andere manier nog niet gesynced waren, wel jammer dat daar dan blijkbaar geen queue voor blijft bestaan bij flight mode en dat deze alsnog gesynced worden als flight mode gedeactiveerd wordt.

Overigens zelf nog nooit contacten kwijtgeraakt op m'n Omnia.

Heb wel dat een bepaald facebook account niet gesynced wordt naar m'n telefoon, maar zover ik begrijp kan dat ook te maken hebben met security settings van die persoon op facebook ?
Het is niet zo dat ik die contacten heb toegevoegd terwijl die op flight mode stond. De contacten waren v eel eerder toegevoegd. Zo'n 2 maanden eerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 13:15
Broodbeleg schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:12:
Iemand anders ooit batterijproblemen gehad? De batterij indicatie geeft soms een lege batterij aan, ook al zit die nog voor de helft vol. Ik moet de batterij er dan uithalen en er vervolgens weer in stoppen om de juiste indicatie van mijn batterij te krijgen.
Ik draai overigens NoDo met de laatste Samsung firmware. Voor de Samsung update had ik dit probleem ook al, maar in mindere mate, dus stoorde ik me er niet zo aan. Iemand tips om dit op te lossen? (liefst geen hard-reset ^^)
Hm, dat probleem komt me niet bekend voor. Er zijn heel veel mensen met een Omnia 7 op de zaak waar ik werk, maar ik heb er nog niemand over gehoord. Heb zelf ook geen problemen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist mijn Omnia tegelijkertijd gedowngrade en geupgrade :). Terug van Mango naar Nodo :'(, maar ook 'verder' naar een nieuwere firmware dan er oorspronkelijk op zat.
Ik wilde testen of die firmware misschien weer leven in mijn BT gedeelte zou krijgen. Helaas geen remedie (was eigenlijk ook niet te verwachten, maar toch).
Ik had xjk1 origineel er op staan en heb nu 1 nieuwere versie (met standaard 7389 erin gebakken) In hoeverre gaan telefoonzaken/Dynafix zeuren over zo'n "nieuwere" rom dan origineel. Neem toch aan dat dat niet voor problemen gaat zorgen?

Overigens was dat flashen van de rom echt een fluitje van een cent zeg...

Wat overigens wel 'grappig' is, is dat ik in de People hub, ondanks het ontbreken van Mango toch feeds krijg van zowel LinkedIn als Facebook. Je kan ze nu alleen niet meer van elkaar scheiden, dat is dan weer wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik zo kleine 'vlekjes' op mijn scherm... Het zijn geen krassen.
Al veelvuldig over geweest met water, doekjes, dissolvant...

En ik krijg die vlekjes echt niet weg... Héél raar. Als je het scherm net gekuist hebt zie je ze niet. Maar vanaf het scherm een beetje gebruikt is en je dus 'smudges' ziet van je vinger zie de vlekjes wel. Zeker als je het in licht houdt.

Heeft iemand dit nog voor gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 17:53
ppaddo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:06:
Zojuist mijn Omnia tegelijkertijd gedowngrade en geupgrade :). Terug van Mango naar Nodo :'(, maar ook 'verder' naar een nieuwere firmware dan er oorspronkelijk op zat.
Ik wilde testen of die firmware misschien weer leven in mijn BT gedeelte zou krijgen. Helaas geen remedie (was eigenlijk ook niet te verwachten, maar toch).
Ik had xjk1 origineel er op staan en heb nu 1 nieuwere versie (met standaard 7389 erin gebakken) In hoeverre gaan telefoonzaken/Dynafix zeuren over zo'n "nieuwere" rom dan origineel. Neem toch aan dat dat niet voor problemen gaat zorgen?

Overigens was dat flashen van de rom echt een fluitje van een cent zeg...

Wat overigens wel 'grappig' is, is dat ik in de People hub, ondanks het ontbreken van Mango toch feeds krijg van zowel LinkedIn als Facebook. Je kan ze nu alleen niet meer van elkaar scheiden, dat is dan weer wel jammer.
Lijkt me niet dat dat voor problemen zorgt aangezien samsung ze zelf ook flashed (en in Zweden zelfs nog nieuwere firmware, maar die schijnt vrij brak te zijn..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Wat kan je het beste doen, nu de telefoon kopen of nadat alle Samsung Ominia 7 telefoons al standaard zijn geupdate als je hem in de winkel koopt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CokeZero schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:39:
Wat kan je het beste doen, nu de telefoon kopen of nadat alle Samsung Ominia 7 telefoons al standaard zijn geupdate als je hem in de winkel koopt..?
Ik denk niet dat Samsung nu nog Omnia 7 aan het fabriceren is. In de winkel zal je dus steeds een telefoon vinden met één van de initiële firmwares. Misschien NoDo.

Waarom zou je wachten tot een telefoon standaard met een updated firmware? Updaten gaat héél makkelijk.

• Regenbui
sheez88 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:12:
ik heb sinds gister de omnia 7 , en het is belachelijk dat wij niet op market place kunnen
anyhow, mijn main hotmail account op de telefoon is nl en ik heb een co.uk hotmail account aangemaakt
echter kan ik nog steeds niet op de market place..... verder staat in de telefoon ook alles op english of united kingdom

wat moet ik nog meer doen dan? zorgen dat die co.uk account de "main" account wordt van de telefoon?
ik weet niet hoe ik dat moet doen

deze http://www.mobilityminded...e-hd-from-outside-the-usa guide gevolgd , maar werkt niet...... blijkbaar is de locatie van je eerste account heilig ... ik kom in de market place maar als ik wil kopen vraagt die telkens om wachtwoord van mijn main account ...... bah
Ik raak nu een beetje in de war. Vorig jaar toen ik mijn Omnia 7 in gebruik nam heb ik een live account gekoppeld aan zune met de locatie UK. Hierdoor kon ik in de US/UK market place, maar kon geen CC gebruiken omdat je je Home country in Zune niet kan veranderen.

Is het nu zo dat de Nederlandse market place al beschikbaar is? If so, heeft deze toegang tot dezelfde apps als de UK/US market place? Ik vraag dit omdat ik pas een hard reset wil doen en NL Live account gebruiken als dit beschikbaar is.

Thanx

• Di General
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:20:
Sinds kort heb ik zo kleine 'vlekjes' op mijn scherm... Het zijn geen krassen.
Al veelvuldig over geweest met water, doekjes, dissolvant...

En ik krijg die vlekjes echt niet weg... Héél raar. Als je het scherm net gekuist hebt zie je ze niet. Maar vanaf het scherm een beetje gebruikt is en je dus 'smudges' ziet van je vinger zie de vlekjes wel. Zeker als je het in licht houdt.

Heeft iemand dit nog voor gehad?
Ik heb ook zo'n vlekjes, maar bij mij gaan ze niet weg tijdens het kuisen. Wanneer ik er met een lichtjes vochtig doekje zacht over strijk lijken ze zelfs even wat vocht op te nemen (ze worden even donkerder). Zeer vreemd. Gelukkig bevinden ze zich bovenaan bijna tegen de samsung letters en zijn ze bijna niet zichtbaar.

Heb hem nog niet lang en er steeds zorg voor gedragen...
Daarnaast merk ik ook als ik hem in een bepaald licht houd fijne krasjes op. Deze zijn (momenteel) praktisch nooit zichtbaar. Zijn deze bij iemand anders wel al zichtbaarder geworden? Anders ga ik best eens winkelen voor een screenprotector...

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is hier al iemand met een Omnia 7 en simyo? En werkt het internet?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Waarom zou het internet niet werken?

Simkaart = simkaart en internet=internet, daar heeft de telefoon weinig mee te maken (op de antenne na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
In principe moet een simkaart van simyo gewoon werken.

Met de Samsung tool 'Network Profile' kun je KPN NL als netwerkprovider instellen.
Dat werkt hier met Hi probleemloos voor zowel internet als MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Krijgen we over 5 dagen Mango op de Omnia of is dat afhankelijk van Samsung?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Dit is ook afhankelijk van samsung ja, maar Mango is al enige tijd RTM ( release to manufacturer ). Samsung kan deze dus nu klaar maken voor hun toestellen, als Samsung dan hier mee klaar is moet het gescheduled worden. Voor Unbranded telefoons is dit heel makkelijk: Als Samsung het heeft goedgekeurd en getest word het rondgebracht. Als je een carrier-gebonden telefoon hebt moet na dit proces de provider ook nog de Mango Update testen en schedulen en daarna nog uitgeven.
Persoonlijk denk ik niet dat we de update voor de Omnia 7 over 5 dagen al kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is afhankelijk van Samsung en voor degene met een branded toestel (volgens mij niet het geval met de Omnia's) ook van de providers.

Of dat echter op 1 september zal zijn, lijkt me stug. Zelfs als het wel zo is, dan zal het wel weer in waves gebeuren en moet je maar wachten in welke wave je toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Thanks, dan ga ik het manueel installeren denk ik... De Marketplace voor NL komt wél op de 1e?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Bolk schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:23:
Thanks, dan ga ik het manueel installeren denk ik... De Marketplace voor NL komt wél op de 1e?
De Marketplace is officieel open in NL (alleen te benaderen met Mango devices).

Ik denk dat men echt te optimistisch is over het verschijnen van Mango. Het is nog geen maand klaar, de OEM's moeten nu aan de slag, het traject om te testen met de operators loopt ook nog. Ik zou nog even geduld hebben. (ik snap dat iedereen ongeduldig is :))

[ Voor 3% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 26-08-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:06:
[...]

De Marketplace is officieel open in NL (alleen te benaderen met Mango devices).

Ik denk dat men echt te optimistisch is over het verschijnen van Mango. Het is nog geen maand klaar, de OEM's moeten nu aan de slag, het traject om te testen met de operators loopt ook nog. Ik zou nog even geduld hebben. (ik snap dat iedereen ongeduldig is :))
Kijk, dit is het antwoord dat ik zocht. Ik wacht dus nog even met het wisselen van mijn Live account. Weet je heel toevallig of Microsoft het overweegt om de Land instellingen van je Zune/Live account te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Regenbui schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:52:
[...]

Kijk, dit is het antwoord dat ik zocht. Ik wacht dus nog even met het wisselen van mijn Live account. Weet je heel toevallig of Microsoft het overweegt om de Land instellingen van je Zune/Live account te wijzigen?
Nope, dat kan helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ik zie dat de Omnia 7's overal aan het leeglopen zijn... Ik weet dat er een shitload aan nieuwe devices aan zit te komen, maar het lijkt me toch _uiterst_ lastig om de prijskwaliteit van de omnia te beaten? Zelfs bij de android toestellen is er bijna niks in die prijsklasse met 4", Snapdragon en amoled...

Maar toch twijfel ik nog een beetje (en ik sta écht op het punt hem aan te kopen :x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Qurius schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:47:
Ik zie dat de Omnia 7's overal aan het leeglopen zijn... Ik weet dat er een shitload aan nieuwe devices aan zit te komen, maar het lijkt me toch _uiterst_ lastig om de prijskwaliteit van de omnia te beaten? Zelfs bij de android toestellen is er bijna niks in die prijsklasse met 4", Snapdragon en amoled...

Maar toch twijfel ik nog een beetje (en ik sta écht op het punt hem aan te kopen :x).
SUPER amoled zelfs! Nou moet je hem wel kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Het is een geweldig toestel alleen is de Adreno 200 GPU het enige wat jammer is. Dit is voor mijn geen punt want ik gebruik hem niet om te gamen, wel enige casual maar gebruik het niet als DS of PSP.
Het scherm is wel echt mooi en omdat het het enige toestel met een S Amoled is heeft het zeker een grote meerwaarde aangezien WP7 erg veel werkt met felle kleuren. Ook dit is ook weer smaak, wil je meer natuurlijke kleuren dan moet je kijken naar slcd of iets dergelijks alleen is je zwart en je kijkhoek niet zo geweldig meer.

Ik verwacht dat Samsung nog wel met een ander goed WP7 toestel komt, of anders Nokia ( gebruikt ook S Amoled ). Maar voor de huidige prijs ben ik het helemaal met je eens dat het lastig is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ondertussen besteld :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Good choice :>
Ik heb deze phone net op marktplaats gekocht en opgehaald bij iemand voor 190 euro helemaal nieuw in de verpakking :D Ik wou dit graag uitproberen maar ben er helemaal weg van, wat werkt het SMOOTH op redelijk oude hardware gezien! Super zeg, ben er helemaal blij mee (gelukkig niet voor de nokia E7 gegaan)

Btw zit er een equalizer bij deze muziek speler?

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 27-08-2011 21:35 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

MarluXiaXl schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:24:
Het is een geweldig toestel alleen is de Adreno 200 GPU het enige wat jammer is. Dit is voor mijn geen punt want ik gebruik hem niet om te gamen, wel enige casual maar gebruik het niet als DS of PSP.
Het scherm is wel echt mooi en omdat het het enige toestel met een S Amoled is heeft het zeker een grote meerwaarde aangezien WP7 erg veel werkt met felle kleuren. Ook dit is ook weer smaak, wil je meer natuurlijke kleuren dan moet je kijken naar slcd of iets dergelijks alleen is je zwart en je kijkhoek niet zo geweldig meer.

Ik verwacht dat Samsung nog wel met een ander goed WP7 toestel komt, of anders Nokia ( gebruikt ook S Amoled ). Maar voor de huidige prijs ben ik het helemaal met je eens dat het lastig is! :P
De GPU is geen belemmering. WP7 hanteert gewoon minimum specs, dat gaat niet veranderen, dus een betere GPU gaat je niet echt helpen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:09:
[...]
Btw zit er een equalizer bij deze muziek speler?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Oude hardware :p ? Snapdragon is amper een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Qurius schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:11:
Zoek is de HTC HD2 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Benjamin- schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:35:
[...]

De GPU is geen belemmering. WP7 hanteert gewoon minimum specs, dat gaat niet veranderen, dus een betere GPU gaat je niet echt helpen.
De nieuwe WP toestellen zullen wel een betere GPU krijgen, namelijk de Adreno 205. Aangezien wij early adaptors zijn zullen er eind dit jaar relatief weinig mensen zijn met de Omnia 7 of ander 1st gen toestel. Dan zul je dit wel degelijk gaan merken als devs hier in mee gaan ;)
Heeft iemand al iets gezien over een Mango update voor de Omnia 7? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Microsoft hanteert gewoon regels voor de marketplace. Daarbij zijn developers meer geinteresseerd in veel gebruikers dan een paar gebruikers met iets nieuwere hardware.
Developers die daar toch geinteresseerd zijn zullen zich niet zo snel richten op WP7 maar dan juist op Android.

Ik heb geen twijfel dat er WP7 toestellen komen die sneller werken (vooral dan het laden), maar ik zie het niet gebeuren dat je met een ouder WP7 toestel opeens dingen niet meer kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Benjamin- schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:03:
Ik heb geen twijfel dat er WP7 toestellen komen die sneller werken (vooral dan het laden), maar ik zie het niet gebeuren dat je met een ouder WP7 toestel opeens dingen niet meer kan draaien.
Mede geholpen door de rating natuurlijk. Apps die niet goed zullen draaien zullen merkbaar meer lage ratings krijgen.
Daarnaast zullen de apps zowiezo moeten kunnen draaien omdat de app anders niet eens door het testproces heen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Caelorum schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:28:
[...]

Mede geholpen door de rating natuurlijk. Apps die niet goed zullen draaien zullen merkbaar meer lage ratings krijgen.
Daarnaast zullen de apps zowiezo moeten kunnen draaien omdat de app anders niet eens door het testproces heen zal komen.
daarbij komt ook nog dat de testers van de app zowel 'oude' als nieuwe toestellen zullen gebruiken. Mijn testreports zie ik dat ze zo 3-5 verschillende toestellen hebben gebruikt bij certificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 13:15
Qurius schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:11:
Je bedoelt 2 jaar neem ik aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat voor app gebruiken jullie voor chat? Bedoel Whatsapp is niet beschikbaar nog, welke app kan goed overweg met Google Talk of iets? Want ik heb mijn toestel nog niet "gekraakt" omdat ik nog op de 7392.0 zit. Ik krijg vaak alleen Third party apps die hiermee overweg kunnen.. Is er een officiële app in de market die jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
IM+ doet aan google talk. Zoek je meer iets a la whatsapp kom je snel bij KiK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Domino schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:01:
IM+ doet aan google talk. Zoek je meer iets a la whatsapp kom je snel bij KiK.
Geweldig Domino thanx! Ik heb me rot lopen zoeken naar zo'n app...

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, abonnementen en aanverwante zaken mogen in [ABO] Samung Omnia 7 i8700 levertijden- en abonnemententopic.