Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380235

Anoniem: 192203 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:49:
Wwwaaaaaaaauwwwwwwwww !!!!!

Sinds gisteren de nieuwe rom (3.14) erop staan.
Daarna zonder ook maar iets te veranderen Android Bootcamp erop gezet.
En Android Froyo 3.2 en dat werkt SUPER !!!!!

Nu is mijn HD2 zeker voorlopig een blijver !!!
Heb jij een Nederlandstalige omschrijving/handleiding om Android Bootcamp en de Android Froyo 3.2 te installeren op mijn HTC HD2 (nieuw rom 3.14) _/-\o_ _/-\o_
Alvast bedankt !! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110895

Eventjes half offtopic

nader inzien toen mijn HD2 in reparatie had heb ik mijn sd kaart in mijn nokia 6600 slide leentoestel gehad.
Nu kan mijn HTC mijn kaart niet meer lezen en ook de sd sleuf van mijn laptop roept eerst dat ik moet formatteren voor ik deze kan gebruiken.

Heeft iemand dit ook eerder gehad en idee om dit op te lossen nader inzien ALLES op mijn sd kaart staat qua contacten back up e.d

nvm.....
ik voel ineens aan de zijkant van me laptop dat me kaartje gloeiend heet is....
Gelukkig voelde ik het kaartje eruit gehaald alleen is dus micro sd kaart in de adapter gesmolten......

fijn... heel fijn zit vandaag lekker mee eerst een ander toestel krijgen en daarna me sd kaart slopen

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 110895 op 20-10-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 21:22
jan-willem3 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

of de SPL 1.66 wordt overschreven met een SPL3.03 als je gewoon via activesync flashed...
Antwoord JA
Hier ben ik het niet mee eens!

Ik heb geupgrade naar 3.14 via activesync en heb nog steeds HSPL en SPL 1.66 erop staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
pres_lincoln schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:14:
Wellicht is het al eens eerder langsgekomen: Sync van de HD2 met Office 2010 is bij mij niet mogelijk, of zie ik iets over het hoofd? Inhoudssynchronisatie geeft op verschillende onderdelen aan er geen office is geinstalleerd (betreft windows 7 64 bit met Office 2010, eveneens 64bit).
Werkt bij mij prima hoor. Wel eerst een partnerverband aanmaken via windows mobile apparaatcentrum in het configscherm. Snelle synchronisatie uitzetten bij activesync op de hd2 zelf is meestal ook wel aan te raden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 12:41

Termy

valt er nog wat te fragge?

Niet echt een kwestie van een mening, gewoon een feit dat je alleen via een SDflash de SPL over neemt :P.

@sl1200
Uh tja, bizar? Geeft ie een fout of wat? Ik zie geen reden waarom het bij jou niet zou werken aangezien we vanuit dezelfde situatie beginnen.

@jos-k
Met de nieuwe ROM heb je niks speciaals nodig behalve een SD kaart, FAT32 geformateerd (wat ie vast zal zijn) waar je een build van android op zet en vervolgens clrcad.exe en haret.exe achtereenvolgens draait.

Zelf gebruik ik de NexusHD2-FRG83 1.3 build die je kan vinden op XDA en deze build (zoals denk ik alle builds tegenwoordig, maar lees gewoon altijd de betreffende info door) moet je in z'n geheel als Android map op je SD kaart zetten. Stel dat je een lege SD kaart hebt (vers geformateerd, altijd aan te raden overigens) dan heb je na "installatie" dus alleen 1 map op je kaart staan, de android map zoals je die in de zip vindt.

Maar goed, eigenlijk hoort dit thuis in Android op de HD2, niet hier :P.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223557

Goedemorgen,

Ik heb gisteren de update geinstalleerd, werkt allemaal prima.
Maar nu een vraagje, De slider om het scherm te unlocken is nu ineens weg bij mij.
Na de update was hij er nog wel, maar vanochtend was gone with the wind :S
Elke keer wanneer ik één van de 'hard' keys gebruik is de telefoon van de "schermbeveiliging" af.hoe krijg ik dit weer terug?
Andere vraag is, telefoon maakt automatisch weer verbinding met internet.
Er was ergens een instelling die je aan of uit kon vinken. Waar vind ik die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:55
CRXed schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:37:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens!

Ik heb geupgrade naar 3.14 via activesync en heb nog steeds HSPL en SPL 1.66 erop staan!
Atomsk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:57:
[...]

Werkt bij mij prima hoor. Wel eerst een partnerverband aanmaken via windows mobile apparaatcentrum in het configscherm. Snelle synchronisatie uitzetten bij activesync op de hd2 zelf is meestal ook wel aan te raden.
Jij hebt hspl dan werkt het niet het werkt alleen als je spl hebt. hspl moet via sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 09:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vind het nog steeds jammer dat het toestel geen landscape ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Anoniem: 216663 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:07:
In de email tab van sense zit een minibugje. Als je namelijk op menu klikt zie je de opties in het Engels. Als je eerst naar de inbox gaat is het menu wel Nederlands. Niet heel spannend maar wel slordig. Verder nog bugs gevonden? Jammer trouwens dat de SMS notification niet uit te zetten is met BSB, of wel?
Ook een beestje,

Op de home screen geeft de agenda geen meldingen meer. :-( iemand...?

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Dennis-L schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:56:
Vast al eens voorbij gekomen maar om die vervelende SMS notificatie uit te schakelen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Jataayu\Messaging]
"DisableSMSSuccess"=dword:1
deze regel staat niet in mijn registry op deze plek. Kan ik m op één of andere manier aanmaken?

Gelukt met resco registry editor :*)

[ Voor 6% gewijzigd door micheldenhaag op 21-10-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 21:07
Atomsk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:57:
[...]

Waarchijnlijk een fout bij mij in Outlook:

Er is geen standaard e-mailclient of de huidige e-mailclient kan het berichtverzoek niet uitvoeren. Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in.

Partnerverband is reeds aanwezig, Outlook is al de standaard emailcliënt, dus ik zal Outlook eens opnieuw installeren, wellicht brengt dat de gewenste oplossing voor mij.

[ Voor 45% gewijzigd door pres_lincoln op 21-10-2010 09:50 . Reden: berichtvolgorde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 16:59
pres_lincoln schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:49:
[...]

Er is geen standaard e-mailclient of de huidige e-mailclient kan het berichtverzoek niet uitvoeren. Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in.

Partnerverband is reeds aanwezig, Outlook is al de standaard emailcliënt, dus ik zal Outlook eens opnieuw installeren, wellicht brengt dat de gewenste oplossing voor mij.
Volgens mij zit dit probleem in het feit dat je outlook 64bit is. Ik heb zelf om die reden ervoor in de plaats de 32-bit versie geïnstalleerd (aangezien het enige voordeel van de 64bit is dat deze beter overweg kan met extreem grote excel sheets), en de sync werkt zowel onder WM als onder Android prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Termy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:07:
Niet echt een kwestie van een mening, gewoon een feit dat je alleen via een SDflash de SPL over neemt :P.

@sl1200
Uh tja, bizar? Geeft ie een fout of wat? Ik zie geen reden waarom het bij jou niet zou werken aangezien we vanuit dezelfde situatie beginnen.

...
Nee, hij geeft geen fout, maar laat heel even het juiste scherm zien (grijs met blauwe letters "Loading..."), maar na een seconde springt die naar de bootloader :? Ik heb de flash geprobeerd met 2 verschillende SD-kaarten: 1GB mircoSD en 8GB microSDHC, beide vers geformateerd FAT32 met .nhb file erop die in het verleden op mijn oude omgeruilde toestel wel werkte.

1GB kaartje wordt overigens totaal niet meer herkend (wel door mijn PC cardreader). Dat vind ik vreemd.

Verder heb ik een probleem met email ophalen:
3G-verbinding via Vodafone werkt voor weer, aandelen, Exchange, etc., maar niet voor Gmail. Dit ligt aan de proxy die standaard bij vodafone aanstaat, maar op dit toestel kan ik het niet uitzetten. Ik heb alle verbindingen verwijderd en vodafone live! aangemaakt volgens instructies van de VF-site voor HD2, maar dan zonder proxy, en weer pakt hij automatisch ergens proxy-gegevens vandaan! Ik vink het uit, tap op OK, en ga weer kijken, maar proxy staat weer aan. Wat doe ik verkeerd? Kan ik ergens in de registry alle APN verwijderen en opnieuw aanmaken? Ik heb hiermee ook met Android problemen gehad, en toen met APN backup app alle APNs gedelete. Werden er hierbij bestanden verwijderd van de Android map op SD-kaart (zou dan dus dit netwerk probleem in WM niet moeten veroorzaken), of zijn er bestanden binnen WM zelf (op intern geheugen) aangepast?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21
pres_lincoln schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:49:
[...]

Outlook 2010 en active sync kunnen NIET met elkaar overweg. Dat is ook de reden dat ik geen outlook meer gebruik. (bagger microsoft soms... 2 nieuwe producten kunnen niet met elkaar overweg) iig niet in de x64. x86 heb ik niet geprobeerd.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
sl1200 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:06:
[...]
Verder heb ik een probleem met email ophalen:
3G-verbinding via Vodafone werkt voor weer, aandelen, Exchange, etc., maar niet voor Gmail. Dit ligt aan de proxy die standaard bij vodafone aanstaat, maar op dit toestel kan ik het niet uitzetten.
Vinkje bij proxyserver weghalen en vervolgens opnieuw opstarten (soft reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Holgersson schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:21:
[...]

Vinkje bij proxyserver weghalen en vervolgens opnieuw opstarten (soft reset).
Geprobeerd, werkt niet. Ook geprobeerd eerst actieve data connectie uit te zetten en dan te veranderen, maar dat mocht ook niet baten.

Ik verwijderde handmatig alle APNs (behalve Mijn ISP, en Mijn Werk-netwerk) en als ik een nieuwe mobiele verbinding wil aanmaken, zegt die dat Vodafone Live! al bestaat, terwijl ik die nergens tussen zie staan in de lijst. Ik kan wel een andere naam invoeren en daarmee een nieuwe mobiele verbinding aanmaken (de enige die dan in de lijst van bestaande verbindingen te zien is), maar hij pakt schijnbaar standaard degene die ooit automatisch door Vodafone is aangemaakt (en bevestigd met een sms) tijdens mijn eerste start-up, en die verbinding hanteert de proxy waardoor Gmail niet werkt en de rest wel. En die APN is om een of andere reden onzichtbaar. Vandaar mijn vraag of ik ergens in de registry de entry kan verwijderen.

EDIT: nu pakt die ineens toch wel de nieuw aangemaakte verbinding (de enige in de lijst, maar wel met een andere naam) die wel met Gmail werkt, maar het blijft vreemd dat ik de foutmelding blijf krijgen dat Vodafone Live! reeds zou bestaan, terwijl die nergens te zien is. Maar goed, ik kan weer verder. :)

[ Voor 12% gewijzigd door sl1200 op 21-10-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
http://94.136.51.200/down...2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe

voor de nederlandse 3.14 versie mochten mensen hem nog niet hebben enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Hopelijk kan iemand mij hier duidelijkheid verschaffen welke connectie er voor het display weergave zorgt op het moederbord van de hd2.

Afbeeldingslocatie: http://zndrt.nl/hd2.jpg

Verder uitleg:
Omdat de micro usb aansluiting van mijn HD2 afgebroken was en me dit bij een reparateur minimaal 200,- euro ging kosten om dit te vervangen. Ben ik zelf op zoek gegaan naar een nieuw moederbordje voor mijn HD2. Deze vond ik op tweakers voor een prijs van 50euro. En heb deze in mijn hd2 geplaatst. Nu doet hij het wel. Maar is het beeld nog niet helemaal lekker, soms gaat er een ligte waas overheen en kloppen daar de kleuren niet helemaal. Omdat het nogal een gefriemel was de draadjes erin te doen. Vroeg ik me eigen af welke connectie voor de display weergave is. Zodat ik alleen deze connectie opnieuw erin ga steken.

Hopelijk is hier iemand met deze kennis, bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
@Brokenrules
Kun je het hierin niet zien.
YouTube: Leo Ds.
Halen ze de hd2 compleet elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Damn, probeer ik mijn hd 2 te updaten, valt telkens de verbinding tussen de pc en de hd 2 weg...
Heb geen andere programma's openstaan, heb windows 7 64 Bit.

Ik zie dat er links onder in windows staat ''bezig met installeren van besturingsprogramma voor usb'' en dan zegt die opeens niet gevonden en valt de verbinding weg?

Het scherm van de htc veranderd wel in allemaal kleurtjes...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110895

D467 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:37:
Damn, probeer ik mijn hd 2 te updaten, valt telkens de verbinding tussen de pc en de hd 2 weg...
Heb geen andere programma's openstaan, heb windows 7 64 Bit.

Ik zie dat er links onder in windows staat ''bezig met installeren van besturingsprogramma voor usb'' en dan zegt die opeens niet gevonden en valt de verbinding weg?

Het scherm van de htc veranderd wel in allemaal kleurtjes...

:/
probeer eerst in je bootmodus op te starten
Dus uitschakelen en volume knop naar beneden houden.
Daarna aansluiten op de pc en dan komt er als goed is usb modus te staan.

Daarna werkt het als goed is wel iig zo was het bij mij een poos geleden opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Anoniem: 110895 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:46:
[...]

probeer eerst in je bootmodus op te starten
Dus uitschakelen en volume knop naar beneden houden.
Daarna aansluiten op de pc en dan komt er als goed is usb modus te staan.

Daarna werkt het als goed is wel iig zo was het bij mij een poos geleden opgelost
Als ik dat doe dan krijg ik meteen al een verbindingsfout (fout 260).
Heb de telefoon via een andere pc geupdate.
Maar hoe kan ik ooit die sms status uitzetten? (als je een sms verzend)
Heb al zo'n beetje overal gezocht en het is echt irritand... :/

[ Voor 17% gewijzigd door D467 op 21-10-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ik wil straks ook even flashen, toch heb ik nog weinig mensen gezien die vanaf ROM 1.48 naar de nieuwe ROM gaan, iemand nog op- of aanmerkingen voor dat ik hier mee start?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-06 08:07

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Al je contacten en sms-jes e.d. backuppen en dan gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372313

D467 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:53:
[...]

Als ik dat doe dan krijg ik meteen al een verbindingsfout (fout 260).
Heb de telefoon via een andere pc geupdate.
Maar hoe kan ik ooit die sms status uitzetten? (als je een sms verzend)
Heb al zo'n beetje overal gezocht en het is echt irritand... :/
ja echt irritand |:( |:( |:(

en ik vindt t dus ook nniet meer :X

Iemand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-07 19:13
Anoniem: 372313 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:35:
[...]

ja echt irritand |:( |:( |:(

en ik vindt t dus ook nniet meer :X

Iemand _/-\o_
Het is ook een hele kunst om 5 pagina terug te lezen natuurlijk...
Dennis-L schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:56:
Vast al eens voorbij gekomen maar om die vervelende SMS notificatie uit te schakelen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Jataayu\Messaging]
"DisableSMSSuccess"=dword:1
En die key kan je er met een register editor voor windows mobile inzetten

[ Voor 26% gewijzigd door Dennis-L op 21-10-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

sl1200 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:39:
[...]

Geprobeerd, werkt niet. Ook geprobeerd eerst actieve data connectie uit te zetten en dan te veranderen, maar dat mocht ook niet baten.

Ik verwijderde handmatig alle APNs (behalve Mijn ISP, en Mijn Werk-netwerk) en als ik een nieuwe mobiele verbinding wil aanmaken, zegt die dat Vodafone Live! al bestaat, terwijl ik die nergens tussen zie staan in de lijst. Ik kan wel een andere naam invoeren en daarmee een nieuwe mobiele verbinding aanmaken (de enige die dan in de lijst van bestaande verbindingen te zien is), maar hij pakt schijnbaar standaard degene die ooit automatisch door Vodafone is aangemaakt (en bevestigd met een sms) tijdens mijn eerste start-up, en die verbinding hanteert de proxy waardoor Gmail niet werkt en de rest wel. En die APN is om een of andere reden onzichtbaar. Vandaar mijn vraag of ik ergens in de registry de entry kan verwijderen.

EDIT: nu pakt die ineens toch wel de nieuw aangemaakte verbinding (de enige in de lijst, maar wel met een andere naam) die wel met Gmail werkt, maar het blijft vreemd dat ik de foutmelding blijf krijgen dat Vodafone Live! reeds zou bestaan, terwijl die nergens te zien is. Maar goed, ik kan weer verder. :)
Dit komt me wel bekend voor. Ik weet in mijn geval even niet meer precies waarom ik het niet kon vinden (de al bestaande Vodafone Live! verbinding), maar als je de settings in gaat, dan vind je als het goed is onder "system" de connection settings en daar hoort het te staan. Dat is zo'n oude windows 6 interface, ipv dat van htc sense (denk tenminste dat het andere daar van is) waar het niet te vinden is.

Beetje wazig, maar als het goed is vind je dus daar alle verbindingen die er zijn, met alle instellingen. Wel vreemd dat je dit soort problemen ook met android ondervindt. Het hele proxygeneuzel heb ik bij android met geen enkele build gehad.

Dat het flashen niet werkt en dat je SDkaartjes schijnbaar moeilijk doen is wel vreemd. Ik heb zulke problemen iig niet dus misschien dat je SDslot gaar is? Niet echt om blij van te worden, dat snap ik, maar ja, wel een vrij essentieel onderdeel van je HD2.. :)

@HollovVpo1nt
De stock roms misschien niet, maar er zijn wel degelijk opties om dat voorelkaar te krijgen. Gyrator2 is een voorbeeld van een progsel dat rotatie (op de g-sensor) mogelijk maakt voor zo'n beetje alles, incluis de sense tabs. Of het nog steeds werkt met 3.14 weet ik niet, maar ik zie ook niet echt een reden om aan te nemen van niet.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

micheldenhaag schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

deze regel staat niet in mijn registry op deze plek. Kan ik m op één of andere manier aanmaken?

Gelukt met resco registry editor :*)
deze regel staat bij mij ook niet

en nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Anoniem: 372313 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

en nu
Beetje zelf nadenken mag ook wel hoor....
Die key bestaat bij niemand namelijk, dus gewoon een nieuwe key aanmaken (dword) en hoppa... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 21-10-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis-L schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Die key bestaat bij niemand namelijk, dus gewoon een nieuwe key aanmaken (dword) en hoppa... :)
bedankt voor t niet al te vriendelijk antwoord.

t is de eerste keer dat ik in de hkey local maschine kom.

en als ik iets verkeerdt doe kan ik opnieuw gan beginnen.

swat, nog eens bedankt .

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Dennis-L schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Of je download gewoon deze .cab : )
http://rapidshare.com/fil...MSSentNotificationOff.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als dat geen service is.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
1000 x bedankt

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Anoniem: 372313 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

en nu
En nu wel. In mijn oorspronkelijke registry editor zat geen optie er één toe te voegen. Vandaar dat ik m niet vatte... maar gelukkig had ik mn resco alternatief.

Overigens merk ik met de nieuwe rom weinig verschil met laadtijd sms... ik dacht dat dat wel opgelost zou zijn nu. Maar helaas...
Is dat eigelijk met deze manila op 1 of andere manier nog terug te zetten op de oude SMS wijze van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 15:21

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Novadecasa schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:31:
Ik wil straks ook even flashen, toch heb ik nog weinig mensen gezien die vanaf ROM 1.48 naar de nieuwe ROM gaan, iemand nog op- of aanmerkingen voor dat ik hier mee start?

Alvast bedankt!
Ik ben ook van 1.48 naar de nieuwe gegaan, geen problemen tegengekomen. Gewoon je data (sms, contacts etc) backuppen, update downloaden en uitvoeren. Minder dan 10 minuten werk op zich maar daarna moet je alle software die je op je telefoon had geinstalleerd (ipv op de SD-kaart) weer installeren alsmede al je tweaks. Uiteindelijk kost dat de meeste tijd. Ik ben in totaal een avondje zoet geweest.

Enige wat ik nu nog wil proberen is CHT. Wat is nou de hoogste stabiele versie daarvan? V2 nog alleen als beta beschikbaar?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Als ik jou was zou ik wachten tot v2 uit beta is. Zou nog maar een paar dagen duren volgens cookie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

jan-willem3 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:46:
Als ik jou was zou ik wachten tot v2 uit beta is. Zou nog maar een paar dagen duren volgens cookie.
Thnx, doe ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223557

Kan iemand deze file nog ergens op een site zetten?
Rapishare geeft aan dat de link niet meer bestaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Anoniem: 223557 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308755

Ben van plan toch maar de update te installeren met HSPL erop.
Alleen dan krijg ik dus dat 50MB verhaal, maar ik heb een 8GB kaartje en dan kan ik daar mijn progs toch gewoon op installeren en HSPL 2.08 blijft er dus op dus kan ik dan gewoon Artemis flashen als de ROM-update niet bevalt?
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
[...]

Staat ook op het xda-developers forum. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=680783

[ Voor 16% gewijzigd door Atomsk op 22-10-2010 12:34 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 23:19
Nu "we" het toch over irritante meldingen hebben.
In het buitenland krijg ik elke keer een melding
het gebruik van je mobiele telefoon extra kosten met zich mee brengt.
de exacte omschrijving weet ik niet. maar het is wel vreselijk irritant.
Elke keer wanneer je verbinding weg valt en weer tot stand gebracht word komt die melding.
Zeker wanneer de dekking beroerd is....

iemand een idee hoe en waar dit uit te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ijsbeer910 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:52:
Nu "we" het toch over irritante meldingen hebben.
In het buitenland krijg ik elke keer een melding
het gebruik van je mobiele telefoon extra kosten met zich mee brengt.
de exacte omschrijving weet ik niet. maar het is wel vreselijk irritant.
Elke keer wanneer je verbinding weg valt en weer tot stand gebracht word komt die melding.
Zeker wanneer de dekking beroerd is....

iemand een idee hoe en waar dit uit te zetten :?
Da's al een jaar of tien zo? Ik ben niet anders gewend, of je nou naar Belgie (Welkom bij Mobistar!), Duitsland of China gaat. Heeft iig niks met de rom te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:58:
[...]

Da's al een jaar of tien zo? Ik ben niet anders gewend, of je nou naar Belgie (Welkom bij Mobistar!), Duitsland of China gaat. Heeft iig niks met de rom te maken.
nee dat weet ik, maar is dat dan niet in het register ergens uit te zetten.
In Brasil en al die andere landen... is de dekking echt toB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ijsbeer910 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

nee dat weet ik, maar is dat dan niet in het register ergens uit te zetten.
In Brasil en al die andere landen... is de dekking echt toB
Volgens mij kun je je provider vragen die automatische SMSjes te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Anoniem: 308755 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:08:
Ben van plan toch maar de update te installeren met HSPL erop.
Alleen dan krijg ik dus dat 50MB verhaal, maar ik heb een 8GB kaartje en dan kan ik daar mijn progs toch gewoon op installeren en HSPL 2.08 blijft er dus op dus kan ik dan gewoon Artemis flashen als de ROM-update niet bevalt?
Bij voorbaat dank :)
Ik had HSPL 1.66 er opstaan izm de nieuwe rom maar dat zuigt echt. Heb nu de complete rom erop gezet, dus ook met de SPL die erbij zit en hij werkt veel sneller dan met HSPL. Denk dat we nog even moeten wachten op de nieuwe HSPL die de nieuwe rom/bootloader ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:04:
[...]

Volgens mij kun je je provider vragen die automatische SMSjes te blokkeren.
het zijn systeem berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ijsbeer910 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:
[...]

Hou me nou niet in spanning, ik zit al ruim een half uur F5 te bashen in de hoop dat je je zin afmaakt en duidelijk maakt wat je wilt zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Fijn weekend allemaal.... en niet teveel T-mobile bandbreedte wegzuigen in Den Haag Centrum... ik ga mn nieuwe rom flink uittesten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:08:
[...]

Hou me nou niet in spanning, ik zit al ruim een half uur F5 te bashen in de hoop dat je je zin afmaakt en duidelijk maakt wat je wilt zeggen!
Nou wordt ik ook benieuwd! :( Er bestaan naar mijn weten echt geen systeem berichten die zeggen dat roaming duur kan zijn oid. :? No way! je provider verstuurt die sms, en idd al 10 jaar. ;) dit zijn ze verplicht. en deze kan je ook niet laten blokken.... :|

bash F5.... bash F5 .... bash....

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch maar even ge-update met HSPL 2.08 naar de nieuwe 3.14 ROM, maar bij eerste keer opstarten kon ik kiezen uit Engelse taal of Turks? Nouja ik maar Engels gedaan maar is er nu geen manier om Nederlands te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 308755 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:
Toch maar even ge-update met HSPL 2.08 naar de nieuwe 3.14 ROM, maar bij eerste keer opstarten kon ik kiezen uit Engelse taal of Turks? Nouja ik maar Engels gedaan maar is er nu geen manier om Nederlands te krijgen?
Dan heb je dus niet de ROM van de Nederlandse HTC site gedownload.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRXed schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Dan heb je dus niet de ROM van de Nederlandse HTC site gedownload.......
Jawel heb ik wel gedaan alleen ik heb geselecteerd dat mijn dichtstbijzijnde plek US was in verband met verkeerde grote enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Dat moet als het goed is geen verschil maken. Ik zou hem nogmaals proberen te downloaden van hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurricane schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:18:
Dat moet als het goed is geen verschil maken. Ik zou hem nogmaals proberen te downloaden van hun website.
Maar ik kan de update toch niet nog een keer doen omdat ik nu ROM 3.14 er al op heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Of je hebt een tweedehands HD2 die oorspronkelijk als Engelstalig (of Turks) is verkocht. Dan is je serienummer de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het nu al irritant dat mijn toestel nu Engels is. Mijn vraag is ik heb nu dus de nieuwe ROM 3.14 en radio 2.15 met HSPL 2.08, kan ik nu weer terug Flashen naar een Artemis-ROM met dit? en werkt Artemis icm radio 2.15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
mistermaxmax schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:22:
[...]

Nou wordt ik ook benieuwd! :( Er bestaan naar mijn weten echt geen systeem berichten die zeggen dat roaming duur kan zijn oid. :? No way! je provider verstuurt die sms, en idd al 10 jaar. ;) dit zijn ze verplicht. en deze kan je ook niet laten blokken.... :|

bash F5.... bash F5 .... bash....
sorry voor de onduidelijkheid.

het is een melding dat "Service buitenland wordt waarschijnlijk extra in rekening gebracht"

het is een "message" van het zelfde caliber wanneer je email niet gesynchroniseerd kan worden.
het *ploept* boven alles uit en dan kan je alleen op OKE klikken, dan is ie weer weg.

[ Voor 6% gewijzigd door ijsbeer910 op 22-10-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Anoniem: 308755 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:01:
Vind het nu al irritant dat mijn toestel nu Engels is. Mijn vraag is ik heb nu dus de nieuwe ROM 3.14 en radio 2.15 met HSPL 2.08, kan ik nu weer terug Flashen naar een Artemis-ROM met dit? en werkt Artemis icm radio 2.15?
Geen probleem hoor. Heb een tijdje met Artemis en de nieuwe radio gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-07 17:11

Sherlock

No Shit

pfff, heb de HD2 nu een maand of 10, en vandaag heeft hij (tijdelijk?) de geest gegeven... Ik zie alleen een wit scherm bij het opstarten en daarna gaat de telefoon weer ut.

Vergelijkbaar met Guru1000 in "HTC HD2 - Deel 13", waar de oplossing ook bij staat. Ik ben nu de ROM update aan het downloaden, alleen duurt dat echt eeuwen vanaf de HTC site.

Ben benieuwd of de oplossing ook werkt ;)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johansw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 22:37
Anoniem: 308755 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:01:
Ik had die er van NRGZ28 op staan en vond de nieuwe rom van HTC ook niet bijzonder, en heb m zonder problemen weer terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurricane schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:53:
[...]

Geen probleem hoor. Heb een tijdje met Artemis en de nieuwe radio gedraaid.
okee thanks, alleen op het forum van Artemis zegt iemand tegen me dat ik HSPL 1.66 erop moet zetten. Kan ik gewoon HSPL 2 downloaden en 1.66 installeren geeft het geen problemen dat ik HSPL 2.08 nu al heb? En is dit eigenlijk wel nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 308755 op 22-10-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:59

Smarron

The bend

Wie heeft de nieuwe rom geinstalleerd en navigeert via iGO8 ? Ik heb nu regelmatig dat wanneer ik iGO opstart, hij te weinig geheugen heeft. Alleen de telefoon opnieuw opstarten werkt. Ik heb het vandaag weer gehad en direct cleanram aangezet. Die kon niks vrijmaken, omdat ik ook echt niks gebruikte. Maar toch werkte het niet.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddr780
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Kan iemand me helpen?
Sinds ik de nieuwe (3.14) ROM geïnstalleerd heb kan ik bij het fototoestel geen flits aanzetten.
Hij flitst wel maar voorheen kon ik de flits ook als lamp aanzetten. Dat werkt niet meer.
Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

ddr780 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:22:
Kan iemand me helpen?
Sinds ik de nieuwe (3.14) ROM geïnstalleerd heb kan ik bij het fototoestel geen flits aanzetten.
Hij flitst wel maar voorheen kon ik de flits ook als lamp aanzetten. Dat werkt niet meer.
Is daar een oplossing voor?
Heb ik ook last van. Geen zaklantaarn meer en elke foto met flits is absoluut niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Smarron schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:52:
[...]
Heb ik ook last van. Geen zaklantaarn meer en elke foto met flits is absoluut niet om aan te zien.
Ik vind de flitsfunctie juist verbeterd: voorheen werden alle flitsfoto's van dichtbij zwaar overbelichte vlekken. Nu zijn ze normaal uitgelicht. Geen zaklantaarn meer, maar daar zal toch wel een los programma voor zijn?

Wat me wel tegenvalt is de facebook applicatie. Deze hebben ze niet eens geupdate naar de meest recente versie. Daarnaast werkt mijn prikbord niet en volgt er een crash zodra ik op de foto tab klik. :(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Voor een zaklantaarn kan je gewoon een app installeren. Deze bijvoorbeeld: http://forum.xda-develope...hp?p=5817414&postcount=31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
[...]

http://rapidshare.com/files/426617613/DisableSMSSuccess.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Atomsk schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

Ik vind de flitsfunctie juist verbeterd: voorheen werden alle flitsfoto's van dichtbij zwaar overbelichte vlekken. Nu zijn ze normaal uitgelicht. Geen zaklantaarn meer, maar daar zal toch wel een los programma voor zijn?

Wat me wel tegenvalt is de facebook applicatie. Deze hebben ze niet eens geupdate naar de meest recente versie. Daarnaast werkt mijn prikbord niet en volgt er een crash zodra ik op de foto tab klik. :(
dat heeft met mutaties in de API van facebook te maken. MS is gewoon lui in het aanpassen van de applicatie.
Ik bssl er ook van, maar touch.facebook.com werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Smarron schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:02:
Wie heeft de nieuwe rom geinstalleerd en navigeert via iGO8 ? Ik heb nu regelmatig dat wanneer ik iGO opstart, hij te weinig geheugen heeft. Alleen de telefoon opnieuw opstarten werkt. Ik heb het vandaag weer gehad en direct cleanram aangezet. Die kon niks vrijmaken, omdat ik ook echt niks gebruikte. Maar toch werkte het niet.
Ik denk dat ik al weet waar het aan ligt. Mijn geheugenverbruik zit standaard op 80%! Ik heb totaal niks geinstalleerd. Wat erop staat, staat op de SD. Gisteren nog even een hard reset gedaan en direct na het opstarten is het geheugenverbruik 75%!! Ik kan mij herinneren dat de vorige rom rond de 50% zat. Wie heeft dit nog meer? Het gaat om de nieuwe WWE rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 13:46
Hoi,

mijn situatie is als volgt heb CoTullaHSPL er op staan op mijn engelse HD2 met de laatste NL rom. Vanwege het geheugen probleem besloten om onderstaande procedure te doorlopen en de HSPL op deze manier te verwijderen en de Engelse laatste rom er op te zetten. Jammer dat werkt dus niet. Als ik het oponderstaande manier doe blijft HD2 eindeloos wachten maar er beurt dus niets. Ook niet als ik zelf maar op de toetsen druk etc etc.
Als ik weer reset is wel een bestandje bij gekomen die heet: EncFitLog.menc Dit is een leeg bestandje.

Wie weet raad hoe ik als nog de hspl er af krijg en de engelse rom er op????
jan-willem3 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:35:
[...]

Ga naar de htc site download je de nieuwste rom. Open je de exe met winrar. Zie je er een bestand in xxxx.nbh. Dat bestand pak je uit zet je op een sd kaartje het liefst leeg fat32. Je hernoemt het bestand naar leoimg.nbh. Vervolgens start je de telefoon op met de volumedown button.Kom je in het update proces en dan staat er press the powerbutton dacht ik(to update)
Zorg trouwens wel dat je batterij nog minimaal een procent of 35 heeft je weet maar nooit.
En vervolgens heb je een hd2. Die unbranded is en voorzien van de nieuwste update.

@hierboven spl is de bootloader. HSPL is een gehackte versie het mogelijk maakt custom roms te installeren het 50 mb probleem heb je alleen als je hspl er op hebt staan en je flasht via de pc. HSPL is namelijk niet geschikt voor de nieuwste rom. Dus je kunt het beste hspl verwijderen zoals ik hierboven beschreef. Maar ik verwacht niet dat jij custom roms hebt of wat dan ook dan kun je gewoon updaten. ;)

Met linux kan het volgens mij trouwens alleen op de manier via de sd zoals ik hierboven beschrijf kortom. In welke situatie je ook zit als je het via sd doet. Gaat het altijd goed. Het is besturingsysteem en HSPL/SPL onafhankelijk.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Smarron schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:03:
[...]
Ik denk dat ik al weet waar het aan ligt. Mijn geheugenverbruik zit standaard op 80%! Ik heb totaal niks geinstalleerd. Wat erop staat, staat op de SD. Gisteren nog even een hard reset gedaan en direct na het opstarten is het geheugenverbruik 75%!! Ik kan mij herinneren dat de vorige rom rond de 50% zat. Wie heeft dit nog meer? Het gaat om de nieuwe WWE rom.
Heb je HPSL er op staan?? Zo ja dan is dat je probleem. Ik heb het zelfde. Lees de berichtjes maar eens terug....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 09:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb trouwens gemerkt dat er een nieuwere versie van Windows Live messenger in de nieuwe ROM zit. Naar mijn gevoel gaat het navigeren in de standaard Opera browser ook soepeler.
Termy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:53:

@HollovVpo1nt
De stock roms misschien niet, maar er zijn wel degelijk opties om dat voorelkaar te krijgen. Gyrator2 is een voorbeeld van een progsel dat rotatie (op de g-sensor) mogelijk maakt voor zo'n beetje alles, incluis de sense tabs. Of het nog steeds werkt met 3.14 weet ik niet, maar ik zie ook niet echt een reden om aan te nemen van niet.
Leuk programma! Alles gaat in Landscape, behalve Manilla :( Wat ik wel grappig en tegelijkertijd irritant vind is dat de lockscreen ook kan roteren :p Ik heb mijn HD2 altijd op zijn kop in mijn zak vanwege de audio jack die aan de onderkant zit. Soms wil ik even kijken hoe laat het is en dan haal ik hem een cm of 2 uit mn zak om te spieken, maar dan draait hij het scherm om :p moet ik hem alsnog uit mn zak halen haha.

[ Voor 71% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Sherlock schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:00:
pfff, heb de HD2 nu een maand of 10, en vandaag heeft hij (tijdelijk?) de geest gegeven... Ik zie alleen een wit scherm bij het opstarten en daarna gaat de telefoon weer ut.

Vergelijkbaar met Guru1000 in "HTC HD2 - Deel 13", waar de oplossing ook bij staat. Ik ben nu de ROM update aan het downloaden, alleen duurt dat echt eeuwen vanaf de HTC site.

Ben benieuwd of de oplossing ook werkt ;)
Mijn toestel ligt nog steeds bij Dynafix :( Hun kunnen het probleem niet constateren volgens de track & trace website 8)7 |:( Ding werkt gewoon niet, hoe moeilijk is dat om vast te stellen zeg. :F

Helaas was 3.14 er nog niet toen, dus heb zelf niet kunnen proberen om hem te updaten via legale wijze. Ondertussen wacht ik nu 2,5 week, totdat ik mijn telefoon terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

bing69 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:18:
[...]

Heb je HPSL er op staan?? Zo ja dan is dat je probleem. Ik heb het zelfde. Lees de berichtjes maar eens terug....
klopt, ik heb het zojuist teruggelezen. ik heb hspl 1.66 erop staan. ik zet hem wel terug naar spl 1.66 en flash dan nog eens.

hmmmm, mijn shift werkt niet meer, weg hoofdletters ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377367

Hulp nodig:
Bij elk youtube filmpje wat ik afspeel geeft hij aan dat er niet genoeg opslag ruimte is.
Dus ik kijken:

Total storage: 216.21
Used storage: 213..65
Free storage: 2.56
Total program: 458.79
Used program: 220.85
Free program: 237.97

Als ik programma's verwijder, komt er bij program meer vrij lijkt me, maar hoe krijg ik meer vrij van de andere storage? Zodat ik weer kan youtuben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Smarron schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:58:
[...]
klopt, ik heb het zojuist teruggelezen. ik heb hspl 1.66 erop staan. ik zet hem wel terug naar spl 1.66 en flash dan nog eens.

hmmmm, mijn shift werkt niet meer, weg hoofdletters ... 8)7
bij mij staat op het bootscherm als ik wil flashen:
PB81100 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
CotullaHSPL 0x05
0x30

en onderaan Serial......
Maat niet flashen vanaf het mini sdkaartje die toch echt fat32 is en de file is toch echt gerenamed naar leoimg.nbh

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

bing69 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

PB81100 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
CotullaHSPL 0x05
0x30

en onderaan Serial......
Maat niet flashen vanaf het mini sdkaartje die toch echt fat32 is en de file is toch echt gerenamed naar leoimg.nbh
Ik had SPL 1.66 teruggezet en wilde de WWE weer opnieuw flashen. Dat kon niet (logisch, want het was een NL-versie HD2). Nu de NL-versie maar weer geflashed en dat werkt wel en nu slechts 44% in gebruik! Dat is gewoon de helft!

Me = weer blij :). Alleen jammer dat ik geen WWE meer heb, maar die mogelijkheid komt vanzelf wel weer binnenkort.
Anoniem: 377367 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:30:
Hulp nodig:
Bij elk youtube filmpje wat ik afspeel geeft hij aan dat er niet genoeg opslag ruimte is.
Dus ik kijken:

Als ik programma's verwijder, komt er bij program meer vrij lijkt me, maar hoe krijg ik meer vrij van de andere storage? Zodat ik weer kan youtuben?
Is dat niet je interne opslaggeheugen? Heb je je foto's opgeslagen op je SD of op je telefoon? Zelfde geldt voor muziek etc. Volgens mij kan dat behoorlijk wat ruimte schelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Smarron op 23-10-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:04:
[...]
Ik had SPL 1.66 teruggezet en wilde de WWE weer opnieuw flashen. Dat kon niet (logisch, want het was een NL-versie HD2). Nu de NL-versie maar weer geflashed en dat werkt wel en nu slechts 44% in gebruik! Dat is gewoon de helft!

Me = weer blij :). Alleen jammer dat ik geen WWE meer heb, maar die mogelijkheid komt vanzelf wel weer binnenkort.

[...]
Is dat niet je interne opslaggeheugen? Heb je je foto's opgeslagen op je SD of op je telefoon? Zelfde geldt voor muziek etc. Volgens mij kan dat behoorlijk wat ruimte schelen.
Dat is t nou juist, ik heb echt alles op mn sd kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
probeer alles wat Cache gebruikt eens leeg te gooien. Twitter, Nu.nl enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRXed schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:20:
probeer alles wat Cache gebruikt eens leeg te gooien. Twitter, Nu.nl enz.
Opera cache leeg gegooid, scheelde 3mb.
Verder heb ik geen apps die cache hebben volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Wanneer de laatste ROM is geinstalleerd kan ik dan zonder enige aanpassing (van spl etc.) onderstaande onderdelen installeren?
- Android Bootcamp
- Android Froyo 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192203

Novadecasa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:18:
Wanneer de laatste ROM is geinstalleerd kan ik dan zonder enige aanpassing (van spl etc.) onderstaande onderdelen installeren?
- Android Bootcamp
- Android Froyo 3.2
Ja, gewoon naar je SD kopieeren en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:57:
Leuk programma! Alles gaat in Landscape, behalve Manilla :( Wat ik wel grappig en tegelijkertijd irritant vind is dat de lockscreen ook kan roteren :p Ik heb mijn HD2 altijd op zijn kop in mijn zak vanwege de audio jack die aan de onderkant zit. Soms wil ik even kijken hoe laat het is en dan haal ik hem een cm of 2 uit mn zak om te spieken, maar dan draait hij het scherm om :p moet ik hem alsnog uit mn zak halen haha.
Ik weet niet meer precies hoe het werkt, maar ik meen me te herinneren dat je kunt aangeven wat wel/niet mag roteren door in het programma prioriteiten te stellen en alles wat onder de rotate staat roteert niet.. Kwestie van googlen :).

Verder wel apart dat manilla niet draait want dat deed het toen ik het gebruikte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Verrassend, Dynafix na 1 week al status 'Repair Finished', ben benieuwd of het touchscreen weer werkt én of de witte vlekken uit het display verdwenen zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door EquiNox op 23-10-2010 15:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
bing69 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

PB81100 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
CotullaHSPL 0x05
0x30

en onderaan Serial......
Andere minisd kaartje er in en er staat nu"update in Progress....."
Werkt dus blijkbaar, ondanks de Fat32, niet met elk kaartje.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 21:07
Inmiddels 3 dagen in het bezit van de HD2, en wat een perfect toestel is het toch!

Toch nog één vraag waar ik niet helemaal uit kom, ook niet na gedegen zoekwerk (of ik heb toch niet goed genoeg gezocht), ik krijg mijn ad hoc netwerk niet gevonden.

Computers die via mijn internetverbinding gebruik maken van het toegangspunt hebben geen enkel probleem, maar de HD2 ziet hem niet eens (op een afstand van 20 cm).. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand anders nog een idee over:
Anoniem: 377367 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:30:
Hulp nodig:
Dus ik kijken:

En weet iemand hoe je woorden uit swype moet verwijderen die er al in stonden? Als ik groetjes schrijf maakt hij er soms hoertjes van ghehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Anoniem: 377367 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:29:
Iemand anders nog een idee over:

[...]

En weet iemand hoe je woorden uit swype moet verwijderen die er al in stonden? Als ik groetjes schrijf maakt hij er soms hoertjes van ghehe :P
Ik zie het probleem hier niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Heb zojuist de Update 3.14 uit proberen te voeren. Ik moest hem al downloaden met de SN op pagina 1 van deze thread. Ik heb zelf WWE. De nieuwe update EXE was van NLD.

Tijdens het installeren kreeg ik de melding "Verkeerde verkoper ID".

Even wachten op de WWE 3.14 versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
voor de liefhebbers touchexperience is uit
je kun het hier vinden:
http://forum.xda-develope...php?p=8694858#post8694858

Super uitgebreide interface gave animaties super smooth startmenu eigen volume control. Best ingewikkeld maar heel gaaf. Eigen sms.interface geen trage htc shit spul interactieve backgrounds etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255374

Ik wil mijn HD2 via bluetooth aansluiten op m'n computer, maar dat lukt niet. De computer kan m'n HD2 niet eens vinden, en als ik het andersom probeer (via de telefoon de computer zoeken) lijkt het in eerste instantie te lukken. Ik krijg op beide apparaten een code (die overeenkomt), de computer geeft vervolgens aan dat er een verbinding tot stand is, terwijl op de HD2 komt te staan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
Ik heb zowel op de HD2 als op mijn computer ingesteld dat ze kunnen worden gevonden, en dat er een verbinding kan worden gemaakt.
Iemand een oplossing?

EDIT: De HD2 maakt gebruik van de Vodafone ROM (1.72).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 255374 op 23-10-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-06 17:56
Hallo Tweakers,
Ik heb zojuist mijn rom geupdate naar de nieuwe nederlandse versie. De upgrade is gelukt, alleen zie ik het extra geheugen wat beschikbaar(?) moet zijn niet terug.

Voordat ik begon had ik SPL-1.42.000 HSPL op mijn telefoon staan ivm het draaien van Android vanaf mijn microsd kaartje. Verder gewoon met de standaard laatste rom voor de upgrade, HTC_NLD_1.66.404.1.

Ik heb de HTC_NLD_3.14.404.2....exe gedownload, het .nbh uitgepakt en gerenamed naar leoimg.nbh, op een leeg kaartje gezet. Telefoon aan met volumedown toets ingedrukt. Upgrade startte goed maar begon vrij snel opnieuw na een korte error boodschap in beeld. Iets als "Upgrade failed, try again". Afijn, hij begon uit zichzelf weer opnieuw en achter alle stappen kwam een "OK" te staan.

HD2 lijkt verder prima te werken alleen merk ik het extra geheugen niet op. Kan ik dat nog unlocken door voordat ik opnieuw de rom upgrade uitvoer, wat stappen te ondernemen? Ik hoor het graag! _/-\o_

Huidige situatie:

Afbeeldingslocatie: http://djfuser.nl/bestanden/hd2/1.JPGAfbeeldingslocatie: http://djfuser.nl/bestanden/hd2/2.JPGAfbeeldingslocatie: http://djfuser.nl/bestanden/hd2/3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mir schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:45:
Heb zojuist de Update 3.14 uit proberen te voeren. Ik moest hem al downloaden met de SN op pagina 1 van deze thread. Ik heb zelf WWE. De nieuwe update EXE was van NLD.

Tijdens het installeren kreeg ik de melding "Verkeerde verkoper ID".

Even wachten op de WWE 3.14 versie...
Als je wilt kun je mijn SN gebruiken, ik ben er laatst achter gekomen dat mijn HD2 Turks is (:S) gewoon gekocht bij BelCompany maar als ik mijn SN nummer op de Nederlandse site invul gaat hij dus LEO_S_TUR3.14.exe ofzo downloaden in iedergeval Turks dus. Alles klaar en toen kon ik kiezen uit Turks of Engels als taal ik natuurlijk Engels gedaan en als ik bij Software Information kijk staat er dus dat ik WWE ROM heb dus als je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

In de NL-versie is de optie om te calibreren verdwenen. Via een registeraanpassing is deze weer terug te krijgen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\Pen

Dan de waarde wijzigen van 1 naar 0.

Softreset en in je systeeminstellingen is het icoontje "scherm" zichtbaar om te calibreren en ook cleartype aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
jan-willem3 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:29:
je kun het hier vinden:

Super uitgebreide interface gave animaties super smooth startmenu eigen volume control. Best ingewikkeld maar heel gaaf. Eigen sms.interface geen trage htc shit spul interactieve backgrounds etc.
Ik hou niet zo van animaties etc, maar deze is wel héél gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

jan-willem3 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:29:
je kun het hier vinden:

Het project loopt al erg lang en de eerste youtube filmpjes stammen uit 2008. Hoewel het er mooi uitziet
is het voor 1 persoon naar mijn mening niet te doen. Hij zou eigenlijk via xda hulp moeten vragen. Maar die Schaps is denk ik een apart persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-07 17:11

Sherlock

No Shit

Guru1000 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:58:
[...]

Mijn toestel ligt nog steeds bij Dynafix :( Hun kunnen het probleem niet constateren volgens de track & trace website 8)7 |:( Ding werkt gewoon niet, hoe moeilijk is dat om vast te stellen zeg. :F

Helaas was 3.14 er nog niet toen, dus heb zelf niet kunnen proberen om hem te updaten via legale wijze. Ondertussen wacht ik nu 2,5 week, totdat ik mijn telefoon terug krijg.
De oplossing die erik23 aangaf werkte bij mij gelukkig wel, ben nu dus weer helemaal up-to-date en mijn HD2 werkt weer. Het flashen lukte trouwens alleen met de telefoon aan de lader (batterij zou volgens mij nog ruim boven de 50% moeten zitten).

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
r132546e schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:27:

HD2 lijkt verder prima te werken alleen merk ik het extra geheugen niet op. Kan ik dat nog unlocken door voordat ik opnieuw de rom upgrade uitvoer, wat stappen te ondernemen? Ik hoor het graag! _/-\o_
Welk extra geheugen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Vandaag ook rom upgrade uitgevoerd naar de 3.14. Mijn opmerking tot nu toe:

1. Lijkt wat minder te haken als ik een programma afsluit en meteen wat anders aanklik
2. Scherm is minder gevoelig geworden
3. scrollen is gek genoeg weer minder soepel geworden.(het haakt af en toe)
4. Ben eindelijk af van de maximale belvolume als ik iemand belde.

Jammer dat deze bugs niet meteen vanaf het begin werden aangepakt. Mijn volgende toestel zal zeker een OS bevatten die zonder tussenkomst van een fabrikant kan updaten. Wat dat betreft lijkt WP7/Android ideaal.
Maandenlang wachten tot de fabrikant er zin in heeft is niet klantvriendelijk

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 24-10-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-06 17:56
CRXed schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Welk extra geheugen bedoel je?
Het extra ram geheugen wat in de telefoon schijnt te zitten: YouTube: HTC HD2 Actually Has 576MB of RAM!
Of is mijn veronderstelling onjuist en is mijn telefoon nu gewoon zoals iedere andere HD2 met de laatste nederlandse rom erop?
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste