Termy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:07:
Niet echt een kwestie van een mening, gewoon een feit dat je alleen via een SDflash de SPL over neemt

.
@sl1200
Uh tja, bizar? Geeft ie een fout of wat? Ik zie geen reden waarom het bij jou niet zou werken aangezien we vanuit dezelfde situatie beginnen.
...
Nee, hij geeft geen fout, maar laat heel even het juiste scherm zien (grijs met blauwe letters "Loading..."), maar na een seconde springt die naar de bootloader

Ik heb de flash geprobeerd met 2 verschillende SD-kaarten: 1GB mircoSD en 8GB microSDHC, beide vers geformateerd FAT32 met .nhb file erop die in het verleden op mijn oude omgeruilde toestel wel werkte.
1GB kaartje wordt overigens totaal niet meer herkend (wel door mijn PC cardreader). Dat vind ik vreemd.
Verder heb ik een probleem met email ophalen:
3G-verbinding via Vodafone werkt voor weer, aandelen, Exchange, etc., maar niet voor Gmail. Dit ligt aan de proxy die standaard bij vodafone aanstaat, maar op dit toestel kan ik het niet uitzetten. Ik heb alle verbindingen verwijderd en vodafone live! aangemaakt volgens instructies van de VF-site voor HD2, maar dan zonder proxy, en weer pakt hij automatisch ergens proxy-gegevens vandaan! Ik vink het uit, tap op OK, en ga weer kijken, maar proxy staat weer aan. Wat doe ik verkeerd? Kan ik ergens in de registry alle APN verwijderen en opnieuw aanmaken? Ik heb hiermee ook met Android problemen gehad, en toen met APN backup app alle APNs gedelete. Werden er hierbij bestanden verwijderd van de Android map op SD-kaart (zou dan dus dit netwerk probleem in WM niet moeten veroorzaken), of zijn er bestanden binnen WM zelf (op intern geheugen) aangepast?