Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Thanks, ik kwam hier namelijk even kijken of dit probleem bekend was, want heb het sinds kort ook voor. Ging het even proberen met de SCART, maar was er nog niet van gekomen. Maar de SCART of een nieuwe HDMI-kabel zouden het dus moeten oplossen, mooi :-)Anoniem: 453214 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:04:
Oplossing (misschien wel té logisch): andere hdmi kabel !
Weet iemand nog een fysieke winkel waar ze liggen ergens in Zuid Holland?
Iemand die er graag afstand van wil doen? (liefst omg. Zoetermeer)
edit: inmiddels al een tweede gevonden via MP
[ Voor 5% gewijzigd door itsoutthere op 20-08-2012 10:29 ]
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
[ Voor 67% gewijzigd door Derksenkarting op 20-08-2012 12:26 ]
Anoniem: 413815
En dan zijn de mensen natuurlijk benieuwd wat je voor je DP1W wilt hebben?Derksenkarting schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:56:
Als iemand nog opzoek is naar een DP1W. Mijne staat te koop!
Als men echt geinteresseerd is ontvang ik wel een pb.
De handleiding vermeldt niet specifieks over hoe een draadloze netwerkverbinding in te stellen, en ook op het internet is amper iets te vinden (ik ben alvast geen enkele oplossing tegengekomen).
Heeft iemand hier toevallig hetzelfde probleem gehad? En een oplossing kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Nee, die is gewoon zichtbaar, wel beveiligd maar de LG vraagt zelfs niet om een wachtwoord oid.
Anoniem: 413815
Nee, hij kan alleen zijn eigen firmware starten. Voor XBMC heb je een (HT)PC nodig. Er zijn ook wel Android-devices die het kunnen draaien met wisselend succes. Simpel gezegd heb je iets nodig dat Windows of Linux kan draaien.Anoniem: 530505 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:56:
kan ik op deze LG mediaspeler ook xbmc aansluiten zo ja hoe gaat dat i
[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-07-2013 19:18 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Meestal stream ik via Wifi, maar ook als ik via een powerline-adapter stream heeft hij het er moeilijk mee (eigenlijk exact even moeilijk). Zou het kunnen dat de processor in dit beestje deze formaten gewoon niet goed aan kan?
Niemand meer op Tweakers die dit apparaat gebruikt en mijn probleem herkent? Dan wordt het denk ik echt heel hoog tijd dat ik mijn mediaspeler eens ga vervangen......Hoppa! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:27:
Even voor de mensen die deze speler nog gebruiken. Hebben jullie ook performance issues bij groot formaat (boven 16GB .MKV) HD videobestanden? Bij mij hapert hij nogal regelmatig en ik probeer er achter te komen waar het aan ligt.
Meestal stream ik via Wifi, maar ook als ik via een powerline-adapter stream heeft hij het er moeilijk mee (eigenlijk exact even moeilijk). Zou het kunnen dat de processor in dit beestje deze formaten gewoon niet goed aan kan?
Werkt perfect voor streamen en usb files op allerlei formaten.
Alleen gedoe met vobjes.
Heb ook problemen gehad met het crashen van de player op allerlei vage momenten.
Me gek gezocht en net zolang ermee gespeeld tot ik me ineens realiseerde dat hij crashte als mijn network server in slaapstand ging een verdieping hoger, terwijl ik vanaf de usb aan het kijken was.
Probeer maar eens zonder wifi te spelen, dan crasht hij niet.
Opgelost door slaapstand NAS aan te passen.
Doei
PS1: zou mooi zijn als iemand hem ooit nog eens zou hacken dat je ermee op internet kon. Gebruik heel zelden het youtube menu maar het blijft armoe met de zoekfuncties.
PS2: Hoppa! Je hebt hebt het goed. Dat soort grote bestanden kan hij niet aan. Kan hem dan beter door een Raspberry vervangen voor drie tientjes.
[ Voor 9% gewijzigd door Pazzoppe op 21-01-2015 15:51 ]