Nou.. de update uitgevoerd.. helaas pindakaas.. heb een paar RTL gemist dingen bekeken (TVOH, VI, GTST, Darts) maakte niet uit van wanneer.. overal moet geld voor betaald worden. Bedrag was steeds tussen de 0.95 en 1.45.. veel te veel geld. Dan maar wat beter opletten of ik eventueel iets wil opnemen.
SBS gemist.. zelfde verhaal
Net5 gemist.. ik pakte er toevallig één waarvoor betaald moest worden en één gratis. Maar het aanbod is bedroevend laag, en ik kijk sowieso nooit naar Net5
Veronica gemist.. betalen.. allemaal 0.99 voor zover ik zag
Al die andere zenders ga ik niet eens langs
Uitzending gemist is gratis, en de kwaliteit is acceptabel. Maar dan wil ik Studio Sport kijken.. maar dat staat er weer niet tussen

Maar op de site kun je dat ook niet terugkijken, zal wel met de rechten te maken hebben.
Nouja, het idee is leuk, maar de uitwerking is nog een beetje povertjes.. Of nou ja, ik had eigenlijk verwacht dat er wel wat meer gratis content zou zijn. De gratis content die ik geprobeerd heb werkt overigens gewoon uitstekend. Snel geladen, doorspoelen e.d. wil ook prima, maarja, ik heb ook een 120Mb verbinding.
Leuke spielerij, maar ik ga dus echt niet betalen voor een GTST als mijn vriendin dat eens een keer is vergeten op te nemen om 1 of andere reden. Op de laptop kan ze het gratis terugkijken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels