Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:46:
[...]

Je kiest net een cradle uit die sinds een paar dagen in stock is, dus ik denk dat niemand hem nog gebruikt heeft. Het is exact dezelfde cradle als die van expansys, alleen de text staat hier niet op. Ik wou hem zelf ook graag bestellen, ziet er uit als een goede stevige cradle!
Heb hem zojuist besteld. Ik laat wel weten of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25

FeaR

In GoT we trust

Als HTC geen eigen cradle uit gaat brengen voor de HTC Desire HD dan ga ik volgend jaar (dat klinkt toch verder weg dan het is...) deze cradle eens bestellen. Gewoon de telefoon in de houder kunnen zetten is toch mooier en fijner dan hem overal aan een USB kabel neer te leggen.

Alleen met zo'n dock is het niet handig om je Desire HD in een gelcase of wat dan ook te doen. Of je moet die case er elke ochtend op zetten en 's avonds weer af halen. Leuk voor een paar dagen, maar dat gaat op de lange termijn toch wel vervelend worden. Plus dat ik me afvraag hoe lang een case dat houdt. Met die redenatie zou een gewone pouch voor de Desire weer handig zijn, heb ik nu ook voor mijn Nokia E72 (zakelijke telefoon), maar dat is ook niet altijd handig.

Twijfel ook over de screenprotector van HTC zelf om die te bestellen. Op zich is 6 euro de stuk niet heel veel geld, maar wel als ze meteen de prullenbak in gaan als er (te veel) luchtbellen onder zitten of dat het minder goed werkt dan een kaal scherm.

De twijfel...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
Ik heb ook een protector van HTC, past goed, maar je moet wel in de gaten houden dat de rondingen onder en boven verschillen. Ik heb hem in badkamer erop gezet zonder stof of luchtbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:29:
Als HTC geen eigen cradle uit gaat brengen voor de HTC Desire HD dan ga ik volgend jaar (dat klinkt toch verder weg dan het is...) deze cradle eens bestellen. Gewoon de telefoon in de houder kunnen zetten is toch mooier en fijner dan hem overal aan een USB kabel neer te leggen.

Alleen met zo'n dock is het niet handig om je Desire HD in een gelcase of wat dan ook te doen. Of je moet die case er elke ochtend op zetten en 's avonds weer af halen. Leuk voor een paar dagen, maar dat gaat op de lange termijn toch wel vervelend worden. Plus dat ik me afvraag hoe lang een case dat houdt. Met die redenatie zou een gewone pouch voor de Desire weer handig zijn, heb ik nu ook voor mijn Nokia E72 (zakelijke telefoon), maar dat is ook niet altijd handig.

Twijfel ook over de screenprotector van HTC zelf om die te bestellen. Op zich is 6 euro de stuk niet heel veel geld, maar wel als ze meteen de prullenbak in gaan als er (te veel) luchtbellen onder zitten of dat het minder goed werkt dan een kaal scherm.

De twijfel...
Ik heb nu de HTC Desire HD ruim 2 maanden, ik had ook screen protectors gekocht maar van 3 die ik had kreeg ik er geen een fatsoenlijk op en eigenlijk is een screenprotector niet echt nodig, die siliconen case is eigenlijk voldoende en zolang je DHD niet in buurt legt van sleutels of andere voorwerpen die zichtbare krassen kunnen maken is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:53:
[...]zolang je DHD niet in buurt legt van sleutels of andere voorwerpen die zichtbare krassen kunnen maken is er niks aan de hand.
Tot de dag dat je het net even vergeet en je dan flipt dat je er geen screenprotector op had geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:53:
[...]
Ik heb nu de HTC Desire HD ruim 2 maanden, ik had ook screen protectors gekocht maar van 3 die ik had kreeg ik er geen een fatsoenlijk op en eigenlijk is een screenprotector niet echt nodig, die siliconen case is eigenlijk voldoende en zolang je DHD niet in buurt legt van sleutels of andere voorwerpen die zichtbare krassen kunnen maken is er niks aan de hand.
Heeft de Desire HD eigenlijk Gorillaglas net zoals de Samsung Galaxy S? Want dan is het nut van een screenprotector meteen een stuk minder.

Een siliconen case heeft dus mijn voorkeur, maar met een dock gaat dat dus weer niet werken. Ik wacht met een hoesje nog wel even totdat ik een mooie cradle/dock heb.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heeft ie niet.

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:57:
[...]

Tot de dag dat je het net even vergeet en je dan flipt dat je er geen screenprotector op had geplakt.
Ach, het is van mij al jarenlang een gewoonte om mijn telefoon niet bij m'n sleutels te doen, lijkt me toch logisch? Ik denk dat ik daar vast niet de enige in ben. Wel of geen screenprotector is gewoon een persoonlijke keuze, daar kan je niemand advies over geven. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan geen, omdat het scherm gewoon een stuk prettiger werkt zonder naar mijn mening.
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:05:
[...]

Heb hem zojuist besteld. Ik laat wel weten of het wat is.
Mooi! Ik ben erg benieuwd of het wat is of niet, ik wacht je bericht af! Ben vooral benieuwd of je je telefoon nog kan bedienen terwijl ie erin zit, dat wil zeggen zonder dat de cradle gaat schuiven en zonder dat je telefoon wiebelt, dat had ik namelijk met mijn goedkope ebay cradle. (Die ik dus ook de volgende dag weer retour heb gestuurd, die rotzooi moet ik niet)

[ Voor 39% gewijzigd door Maarten00 op 23-12-2010 11:43 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:14
JeeVee schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:51:
*O* Mini USB naar micro USB plug activeert Car Panel *O*

Door toeval kwam ik er achter dat deze plug te koop bij DealExtreme het car panel aktiveert. Tevens kan een gangbare auto lader met mini USB worden gebruikt. Ook qua kosten een leuke oplossing: $2.39 inclusief verzenden! :Y
[afbeelding]
Waar gebruik je dit dan voor? Het bijgeleverde kabeltje kan toch ook van mini usb naar usb converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:12
Voor alle mensen die hem niet recht kunnen krijgen:

YouTube: Hoe plak je een screenprotector

Heb nu al 3 toestellen 'beplakt' alle drie met goedkope chinese (eBay) protectors, geen van alle zitten schreef of hebben bubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de originele HTC screenprotector binnen en op de DHD geplakt. Ging op zich redelijk makkelijk en hij zit in ieder geval goed recht (zonder naar dat Youtube filmpje gekeken te hebben: dat zal ik zo alsnog ff doen ;) ). Maar het lijkt me niet het soort protector zoals je ziet in sommige Youtube filpmjes, waar ze met sleutels eroverheen jassen zonder dat er krassen op komen. Want deze heeft NU al krasjes... Weliswaar miniem, maar als je schuin over de DHD kijkt, zie je her en der kleine krasjes en stofjes achtige plekjes (erop, niet eronder). Ik had wel wat moeite om 'm stofloos erop te krijgen, maar gelukkig zaten de stofjes onderaan dus die heb ik met wat plakband eronderuit weten te halen.

Net zoals m'n vorige protector (die ern drie uur op heeft gezeten) lijkt ook deze gevoeliger voor vet. Hij is beduidend eerder vlekkerig dan het glazen scherm zelf.

Hij zit er wel aardig perfect op wat recht en zo betreft, maar op een paar plekken zie je aan de zijkant wel dat er iets lucht onder zit.

Al met al dus niet echt top, maar vooralsnog vallen de krasjes en plekjes eigenlijk niet op tijdens normaal gebruik (en zo vaak bekijk ik de DHD niet schuin terwijl 'ie uit is :P ), dus ik laat 'm er voorlopig toch maar opzitten. Zoals gezegd zitten er in ieder geval geen opvallende stofjes onder (met bijbehorende luchtbel) dus dat scheelt al. En ook al is het overall wel minder dan het 'naakte' scherm, hij is nu toch wel beschermd en da's toch een lekker en makkelijk idee. De touch gevoeligheid lijkt niet veranderd: dat is dus prima.

Ik moet wel zeggen dat 'ie echt wel beter is dan die vorige protector (Brando of wat was het ook alweer) want die had meer last van niet plakkende hoekjes en was lastiger aan te brengen. Die had ook veel meer last van stof langs de randen, maar dat kwam denk ik ook wel doordat ik 'm er niet perfect op had (hij zat een fractie van een millimeter over het bovenste randje). En het is ook wel fijn dat ik voor zowat hetzelfde geld als voor die Brando nu nog een reserve protector heb.

Dus als iemand nog voor de keuze staat en twijfelt tussen de duurdere Brando of de originele HTC: neem dan de originele HTC. Maar goed, ik heb 'm nog maar net... als deze na een week al echt vol krassen zit (hij lijkt me wat gevoeliger) dan weet ik het ook niet meer... Bescherming is fijin maar als het gebruik daardoor minder wordt, schiet het zijn doel voorbij, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

miles schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:01:
[...]

Waar gebruik je dit dan voor? Het bijgeleverde kabeltje kan toch ook van mini usb naar usb converteren?
*O* Alleen een autolader met mini USB en deze mini USB naar micro USB converter heeft het gewenste effect, nl. dat het car panel bij inpluggen automatisch wordt geactiveerd. Dit was een eerder gestelde vraag, waarop dit mijn reactie was.... -O-

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Heb vandaag de Case-Mate Tough Case voor de DHD binnen gekregen.
Vol lof tot nu toe.
Voelt veel 'compacter' en dunner aan dan die silicone hoesjes en natuurlijk een pak meer stevigheid.
Tevens een goede screen protector erbij van Case-Mate, ziet er goed uit, laat hem alleen even liggen omdat die Chinese dingen nog prima zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Nog een video, voor het hergebruiken van een screenprotector.

YouTube: Englishtwist's Handy Tips "Re-Use Screen Protectors"

Heb het 'getest' op oude mobiel, werkt super.
Dat water 'trucje' kan je alleen toepassen net na aanbrengen, dit werkt ook na lange tijd gebruiken, schijnbaar.
Top!

[ Voor 23% gewijzigd door Source90 op 25-12-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahma01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10-2011
zoals bekend heeft desire hd geen tv-out of hdmi uitgang. Ik vind dit echt een groot gebrek/gemis/nadeel van de desire hd. de htc evo 4g heeft wel een hdmi uitgang, alle 'smartphone nokias hebben tv out of hdmi, samsung galaxy heeft ook tv-out,.Enige manier om je htc foto's direct op een tv te zien is via dlna ( soort wifi). Echter veel oudere tv hebben geen dlna. Om dit op te lossen kun je het volgende kopen:

Omschrijving: HTC Desire HD Media Link DLNA Adaptor DG H100
De Media Link is een DLNA media-adapter die fungeert als een interface voor uw TV dat niet is DLNA compatibel is.

vragen:
1. heeft iemand hem al gekocht of besteld, waar besteld?
volgens mij is hij nergens op voorraad, voorbeeld expansys.nl.
de vraag is natuurlijk of je 110 euro er voor over hebt

2. of weet iemand een meda link van een ander goedkopere fabrikant die ook werkt met desire hd?

3. zijn er slimme tweakers die een andere oplossing weten, hoe krijg je zonder dlna of een laptop of media link je htc foto's op je tv . een kabel met micro-usb naar hdmi zal wsch niet werken want je hebt geen tv-out functie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:51
In 2 winkels krijg ik te horen dat de valenta bl11 hoes voor de dhd te klein zijn.. (sim cover bleef er ook in hangen.) Andere 2 winkels zeggen dat het moet passen en hij er geschikt voor is. =( wie kan me helpen met die hoes of een soort gelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 27-08 15:54
ahma01 schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:18:
zoals bekend heeft desire hd geen tv-out of hdmi uitgang. Ik vind dit echt een groot gebrek/gemis/nadeel van de desire hd. de htc evo 4g heeft wel een hdmi uitgang, alle 'smartphone nokias hebben tv out of hdmi, samsung galaxy heeft ook tv-out,.Enige manier om je htc foto's direct op een tv te zien is via dlna ( soort wifi). Echter veel oudere tv hebben geen dlna. Om dit op te lossen kun je het volgende kopen:

Omschrijving: HTC Desire HD Media Link DLNA Adaptor DG H100
De Media Link is een DLNA media-adapter die fungeert als een interface voor uw TV dat niet is DLNA compatibel is.

vragen:
1. heeft iemand hem al gekocht of besteld, waar besteld?

2. of weet iemand een meda link van een ander goedkopere fabrikant die ook werkt met desire hd?

3. zijn er slimme tweakers die een andere oplossing weten, hoe krijg je zonder dlna of een laptop of media link je htc foto's op je tv . een kabel met micro-usb naar hdmi zal wsch niet werken want je hebt geen tv-out functie ??
Sommige DVD spelers hebben een USB poort. En bijvoorbeeld een Playstation 3 ook. Misschien kan je daar iets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobilefun.co.u...-charge-cradle-p26450.htm

Ik heb deze cradle inmiddels binnen. Ben erg te spreken over hoe goed de telefoon erin past. Staat er recht in en past precies. Was eerst een beetje huiverig dat het niet veel soeps zou zijn, maar ik ga er nu denk ik nog 1 bestellen voor op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:08:
http://www.mobilefun.co.u...-charge-cradle-p26450.htm

Ik heb deze cradle inmiddels binnen. Ben erg te spreken over hoe goed de telefoon erin past. Staat er recht in en past precies. Was eerst een beetje huiverig dat het niet veel soeps zou zijn, maar ik ga er nu denk ik nog 1 bestellen voor op mijn werk.
Tot in hoeverre kan je de telefoon nog bedienen, gaat hij dan niet schuiven of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
Ik heb de Valenta Deluxe Leather Pocket 11 en moet zeggen dat hij redelijk goed past. De bovenkant is gelijk, alleen de hoeken steken een beetje uit, dit is in mijn ogen minimaal. Ik zag trouwens bijPDA shop de Adapt cradle tekoop staan voor 25,- Is volgens mij zo`n beetje dezelfde als die hier boven beschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
Adapt cradle van pdashop morgen in huis :) Kijken of t wat is...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:20:
HTC auto oplader met micro USB *O*

Deze oplader voor de DHD gekocht bij ImportElectronics voor 4,75 euro incl. verzending. Hij ziet er goed uit en lijkt? op de originele HTC auto oplader voor o.a. de WildFire, HD2 dus ook voor de DHD, maar is duidelijk een clone.

Kijk voor een afbeelding op:
http://importelectronics....gallery/id/252/image/460/

Uitstekende specs op de oplader vermeld (niet nagemeten):
IN (via aanstekerstopcontact accu): 10-30V =
UIT via micro USB naar DHD: 5V=, 2A max

Lijkt me een koopje, ook gezien de maximaal te leveren stroom van 2A bij 5V :Y
Ik heb nog een originele HTC mini USB auto lader liggen met 5V 2A, dus met een verloop stekkertje naar micro USB zou ik deze kunnen gebruiken voor de DHD. Maar kan de 2A geen kwaad aangezien de originele lader 1A geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:39:
[...]

Tot in hoeverre kan je de telefoon nog bedienen, gaat hij dan niet schuiven of iets dergelijks?
Ik kan het scherm nog bedienen als deze in de cradle zit. Schuift niet. Er zitten rubber dopjes onder en hij staat stevig op mijn houten eettafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:24:
[...]

Ik heb nog een originele HTC mini USB auto lader liggen met 5V 2A, dus met een verloop stekkertje naar micro USB zou ik deze kunnen gebruiken voor de DHD. Maar kan de 2A geen kwaad aangezien de originele lader 1A geeft?
Nee, omdat de 2A de maximale stroom is die de auto lader kan afgeven. Bij navigatie (GPS!) en gebruik van bijv. Blue Tooth en telefoon aan, kwam bij eerdere modelen (bijv. de HD2) de opgenomen stroom fors boven de 1A. In de thuissituatie wordt niet genavigeerd maar staat bijv WiFi en de telefoon aan en is de opgenomen stroom onder de 1A en voldoet een oplader die bij de DHD is bijgeleverd. De 2A auto oplader kan zeker geen kwaad en heeft een grote reserve bij toepassing voor de DHD, prima oplossing met verloopstekker. Ik gebruik het zelf ook en ben er tevreden over.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:56:
[...]

Nee, omdat de 2A de maximale stroom is die de auto lader kan afgeven. Bij navigatie (GPS!) en gebruik van bijv. Blue Tooth en telefoon aan, kwam bij eerdere modelen (bijv. de HD2) de opgenomen stroom fors boven de 1A. In de thuissituatie wordt niet genavigeerd maar staat bijv WiFi en de telefoon aan en is de opgenomen stroom onder de 1A en voldoet een oplader die bij de DHD is bijgeleverd. De 2A auto oplader kan zeker geen kwaad en heeft een grote reserve bij toepassing voor de DHD, prima oplossing met verloopstekker. Ik gebruik het zelf ook en ben er tevreden over.. :Y
Super! Bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Adapt cradle is top! Past perfect, staat stevig. http://twitpic.com/3kvil7

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net ff op pdashop te kijken, volgens mij is die adapt cradle exact hetzelfde als die ik heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
ik heb een Adapt-pX TPU Case (transparant) voor €15,- de pasvorm en look zijn wel ok. Helaas drukt hij rechtsonder een klein beetje tegen mijn screenprotector waardoor er soms een klein luchtbelletje (net buiten het scherm, op het zwarte) zichtbaar wordt.

De knopjes gaan niet heel soepeltjes en dat stoort mij het meeste. De volume knopen gaan nog net, dus daar kan ik mee leven maar de aan/uit knop is zelfs met je nagel lastig...

Iemand dezelfde ervaring en miss. een oplossing voor de knoppen of kan ik beter iets meer investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Iemand enig idee wat een goedkope auto-houder is (liefst in de luchtroosters) die in de reguliere winkels te koop zijn? Wil er eigenlijk eentje voor komend weekend hebben :)

Op de halfords site zie ik wel een "universele navigatiehouder" (http://www.halfords.nl/sh...igatie-accessoires/114443), maar volgens mij is dat nog zonder bevestiging, en ik weet ook niet of die HD daar een beetje stevig in past.

Verwijderd

Kleine update wat mijn 'officiele HTC-screenprotector' betreft: hij zit er nog steeds op en bevalt dus eigenlijk wel prima. Na m'n Brando-afknapper had ik het toch maar weer een keer geprobeerd (alhoewel ik zei liever een naakte DHD te hebben) en alhoewel er wat lichte krasjes etc. op de protector zaten na het aanbrengen, valt dat allemaal eigenlijk totaal niet op tijdens het gebruik. Hiij zit op zich perfect op z'n plek en weet ook niet van wijken. Hij trekt totaal geen stof aan bij de randjes (wat m'n vorige wel deed). Vetgevoeligheid is wat groter, maar niets dat een paar keer vegen over m'n broek niet kan verhelpen.

Ben er dus wel blij mee, achteraf. Ook lekker idee dat ik nog een reserve protector heb ook! Het idee dat het scherm beschermd is, is toch wel erg fijn. Ik pak 'm nu ook makkelijker uit m'n broekzak, dus gewoon met m'n vingers op het scherm etc.: ik hoef gewoon niet meer zo voorzichtig te doen en dat bevalt erg goed.

Al met al een prima aankoop (2 voor 12 euro) en ik zou niet meer zonder willen. ;)

• PCJR
Zo bevalt mijn Brando UltraClear (mijn 4e onderhand op 4 telefoons) ook uitstekend :)

[ Voor 6% gewijzigd door PCJR op 30-12-2010 18:53 ]

• miles
Cryothic schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:33:
Iemand enig idee wat een goedkope auto-houder is (liefst in de luchtroosters) die in de reguliere winkels te koop zijn? Wil er eigenlijk eentje voor komend weekend hebben :)
Las eerder dat bij Action een universele houder voor < 5 euro te krijgen is.

Beetje off-topic maar als ik de Desire HD als navigatie gebruik hoor ik niet wat er gezegd wordt. Het geluid is zo zacht, het moet helemaal stil in de auto zijn anders hoor ik de aanwijzingen niet. Hebben jullie daar geen last van? Begrijp uit jouw vraag dat je hem ook onversterkt (niet via de radio ofzo) gebruikt.

Verwijderd

HTC Medialink getest voor Desire HD / Z

http://www.engadget.com/2...ink-dlna-streamer-review/

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Cryothic schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:33:

Op de halfords site zie ik wel een "universele navigatiehouder" (http://www.halfords.nl/sh...igatie-accessoires/114443), maar volgens mij is dat nog zonder bevestiging, en ik weet ook niet of die HD daar een beetje stevig in past.
Bij de Action heb ik er een gekocht, prima en super goedkoop, rond de 5 euro. Ik weet niet of ze nog te koop zijn. :+

Levering: flexibele houder zoals bij Halfords (aardigheid inclusief fotolijstje, alleen zichtbaar als de GSM niet is aangebracht), flexibele arm met zuignap, clip voor bevestiging op luchtrooster, zelfklevend plaatje voor bevestiging op dashboard met de zuignap. :D

[ Voor 16% gewijzigd door JeeVee op 02-01-2011 16:14 ]

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Iemand nog een goedwerkende (dus voldoende Ampere) autolader voor de Desire HD?

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

MaStar schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:42:
Al eerder opgemerkt: originele HTC lader 2A met micro USB. Ik heb de oplader nog eens vergeleken met de originele lader van HTC 5V 2A met mini USB voor o.a. de HD2. Ziet er exact (behoudens de micro USB stekker) hetzelfde uit, lijkt mij dus geen clone! Alleen kostte de 'orginele' ca 20 euro... :?
JeeVee schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:20:
HTC auto oplader met micro USB *O*

Deze oplader voor de DHD gekocht bij ImportElectronics voor 4,75 euro incl. verzending. Hij ziet er goed uit en lijkt? op de originele HTC auto oplader voor o.a. de WildFire, HD2 dus ook voor de DHD, maar is duidelijk een clone.

Kijk voor een afbeelding op:
http://importelectronics....gallery/id/252/image/460/

Uitstekende specs op de oplader vermeld (niet nagemeten):
IN (via aanstekerstopcontact accu): 10-30V =
UIT via micro USB naar DHD: 5V=, 2A max

Lijkt me een koopje, ook gezien de maximaal te leveren stroom van 2A bij 5V :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
JeeVee schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:43:
[...]

Al eerder opgemerkt: originele HTC lader 2A met micro USB. Ik heb de oplader nog eens vergeleken met de originele lader van HTC 5V 2A met mini USB voor o.a. de HD2. Ziet er exact (behoudens de micro USB stekker) hetzelfde uit, lijkt mij dus geen clone! Alleen kostte de 'orginele' ca 20 euro... :?

[...]
Thx.
Maar is het nu wel of geen aanrader om die 'clone' te kopen van 6,95 op Import Electronics (t.o.v. de orginele HTC oplader).?

[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 31-12-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

MaStar schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:35:
[...]

Thx.
Maar is het nu wel of geen aanrader om die 'clone' te kopen van 6,95 op Import Electronics (t.o.v. de orginele HTC oplader).?
Aanrader! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahma01
  • Laatst online: 30-10-2011
ik herhaal mijn vragen:

1. heeft iemand medialink al gekocht of besteld, waar besteld?

2. of weet iemand een meda link van een ander goedkopere fabrikant die ook goed werkt met desire hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:04:
Conclusie
Mijn eerste oordeel is dat het een prima houder is, zeker voor deze prijs maar zelfs voor het dubbele zou het nog een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Voor mij geen dure houders meer. Het enige vervelende is het trillen, maar daar is gewoon vrij weinig aan te doen denk ik, hoort bij de constructie. Hij is nog wel prima werkbaar.
Na wat meer rondgereden te hebben kan ik concluderen dat hij wel heel erg trilt, navigatie blijft goed te doen maar een berichtje typen is wel erg lastig tijdens het rijden.

De nieuwe Brando screenprotector is echt toppie, zit er heel strak op en ik merk niet eens dat hij er zit. Enige wat je merkt is dat er wat meer vet van m'n vingers op blijft zitten, dat was bij het origineel geen probleem. Hij zit verder echt perfect.

De pouch die ik besteld heb ben ik minder tevreden over. Hij zit erg stroef in m'n broekzak en is eigenlijk iets te klein. Zelf gebruik ik hem niet meer en hoop ik eigenlijk dat iemand een beter alternatief heeft voor me :P
MaStar schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:42:
Ik heb een Trust USB adapter voor in de auto, laad niet sterk op tijdens het navigeren maar de telefoon loopt zeker niet leeg, er komt wel meer bij dan dat er af gaat. Let wel dat 2A waarschijnlijk geen zin gaat hebben voor de telefoon aangezien de accu dat niet zal kunnen bijbenen vermoed ik. Denk dat 1A wel redelijk het max is wat de accu aan kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 02-01-2011 12:31 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:25:
[...]
De pouch die ik besteld heb ben ik minder tevreden over. Hij zit erg stroef in m'n broekzak en is eigenlijk iets te klein. Zelf gebruik ik hem niet meer en hoop ik eigenlijk dat iemand een beter alternatief heeft voor me :P
Ik heb zelf de PO S550 van HTC zelf, en ik ben er nog steeds blij mee. Past prima, makkelijk in en uit de broekzak te doen en de telefoon glijd er ook zo in, zonder dat ie er makkelijk uitvalt. Prijs valt ook mee, ik heb hem voor zo'n 10 euro van ebay geplukt. Mijn vader heeft er een van mobistar, en daar blijf maar bij uit de buurt. Het leer zit zo strak gespannen dat je de beschermings pads kan zien zitten, ziet er erg lelijk uit en de telefoon is er ook nog eens lastig in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja ik twijfel er over, zeker dat trek lipje vind ik niet zo nice. Liever een wat strakker hoesje zonder frutsels.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet persoonlijk niet denken aan zo'n pouch... Dan moet je 'm eerst uit je broekzak toveren en vervolgens nog weer eens uit die pouch... Tegen die tijd heeft men al opgehangen, lijkt me... Ik ben helemaal tevreden met m'n HTC screenprotector: die beschermt wat echt beschermd moet worden. Dat er krassen komen op de behuizing kan me echt totaal niets schelen: het gaat mij om het scherm, niet om de achterkant.

Enige voordeel van een pouch (of case: dat scheelt weer een stap) is dat je de DHD wat steviger kan beetpakken, maar sinds ik de screenprotector heb, hoef ik de DHD niet meer voorzichtig aan de zijkanten in m'n broekzak te pakken: ik pak 'm vol in de hand, met vingers op het scherm: kan nu helemaal geen kwaad meer.

Wat mij betreft is de volgorde van belangrijkheid:

- screenprotector
- case (dus waarin je de DHD wel direct kunt benaderen)
- pouch (liever niet, dus)

Het is natuurlijk maar net wat je handig en belangrijk vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik heb deze screenprotector gekocht om de sixpack van Ebay enorm tegen viel, formaat was afwijkend van het scherm en de kwaliteit was slecht tot bagger te noemen. Brando staat altijd goed aangeschreven dus vandaar dat ik besloten heb de Brando aan te schaffen.

Ik heb hem voor 9 euro aangeschaft bij een winkel die momenteel niet in de pricewatch staat, www.screenprotector.nl. Het eerste exemplaar die ik in ontvangst mocht nemen gaf mij een aantal problemen met plaatsen. Deze mocht ik terugsturen en ik kreeg zonder problemen een nieuwe geheel gratis, hulde daarvoor!

Het belangrijkste van een screenprotector is dat hij onzichtbaar is, of in ieder geval geen slechter beeld oplevert. Daar voldoet deze screenprotector naar mijn mening uitstekend aan, ik merk niet dat hij er op zit tijdens dagelijks gebruik. Enkel wanneer het scherm uit staat merk je dat hij er op zit doordat het scherm vetter is, vinger afdrukken worden sneller zichtbaar en vlekken lijken sneller gemaakt te worden. Dit wist ik echter al bij aankoop, dit werd in diverse topics op XDA developers genoemd alsmede op Gathering of Tweakers.

Het aanbrengen van de screenprotector ging de eerste keer niet goed. Ik had me voorbereid door een lange hete douche te nemen, hierdoor zou de badkamer relatief stofvrij zijn. Althans, het stof zou niet meer dwarrelen door de hoge luchtvochtigheidsgraad. Echter het plaatsen van de screenprotector verliep niet eenvoudig. Eerst zonder hulpmiddelen geprobeerd, daarna met hulpmiddelen zoals water en zeep, niets hielp. De screenprotector is wel wasbaar, dus je kan hem afspoelen wanneer het mislukt is. Op een gegeven moment merkte ik dat er drie beschadigingen in de screenprotector zaten waardoor er altijd luchtbellen zouden achterblijven. Na een korte discussie met de leverancier mocht ik hem terug sturen en kreeg ik een nieuwe.

Weer had ik op dezelfde manier de badkamer voorbereid, ook dit keer kreeg ik wel weer wat problemen maar uiteindelijk is het gelukt.
De methode die ik heb gebruikt is met een stuk plakband het hele scherm af gaan om zo elk stofje van het scherm te kunnen trekken. Daarna de screenprotector goed schoongemaakt met heet water en zeep en vervolgens weer goed afgespoeld met heet water. Daarna de screenprotector uitgeschud door hem bij de randen te pakken, om geen vingerafdrukken achter te laten. Vervolgens heb ik hem op de telefoon geplakt en langzaam al het water en lucht er onder uit gedrukt. Er bleef nog wel wat water achter maar na 48 uur met ondertussen af en toe duwen was dit geheel verdwenen.

Het resultaat is op de afbeeldingen hieronder te zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aSO1BXr1AfUymGnyoLiyx3Px/full.jpg
Een zichtbaar puntje aan de rechter zijkant, uit focus maar later beter te zien. Links onder kan je de rand zien, geen perfect fit helaas.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VVk1nLxR2uAeT37KZGF2Uv4J/full.jpg
Close-up van de linker onder hoek. Duidelijk te zien dat hij niet perfect aansluit. Let ook op de vlekken, lastiger schoon te poetsen dan zonder screenprotector.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yhYrfhlBQtNEqFQqBUj0BvX5/full.jpg
Rechter onder hoek. Zie hier weer aan de rechter zijkant de beschadiging, wel weer out of focus maar later duidelijk te zien. In deze hoek sluit hij wel mooi aan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1OvN2j0S4qdnlU7jsOcjYDNT/full.jpg
Rechter boven hoek, sluit ook hier weer mooi aan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QLKQG23LZenflWsD8HMrz8X5/full.jpg
Linker boven hoek, goede aansluiting en niet zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6lwzo5NPCqQJamue1ZCXiqpq/full.jpg
Gehele linker zijkant, afwijking te zien in de rand, loopt niet perfect langs de rand van het scherm.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ibXRroiFWoIipES5AEa6Db2o/full.jpg
Nu met scherm aan, naar mijn idee geen verlies van beeldkwaliteit, echter lastig te beoordelen vanaf foto's.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FXkBuHLa5nYssjcq4KHQG702/full.jpg
Andere kant met scherm aan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oQhrzpwqq1y5MrFN17HYYUtO/full.jpg
Zijkant met scherm aan, beschadiging nu duidelijk te zien. Komt doordat de screenprotector op dat punt niet helemaal goed plakt.

Al met al ben ik dus tevreden over het resultaat, de linker zijkant loopt niet mooi, kan verholpen worden door de screenprotector te verplaatsen maar dan valt hetzelfde probleem voor aan de rechter kant. In de praktijk valt dit niet op, enkel wanneer je er echt naar gaat kijken. Het belangrijkste gedeelte, waar het daadwerkelijke scherm onder zit, is perfect, daar merk je niet aan dat er een screenprotector op zit. Ook voel je de screenprotector niet zitten met je vingers.

Link: productreview: Brando BW Ultra Clear Screen Protector HTC Desire HD review door Tsurany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik wil met het Accessoires topic een verzameling gaan maken van alle accessoires die door GoT leden aangeschaft zijn met daarbij een korte samenvatting of een verwijzing naar een review van die accessoire, dit om zo een simpel overzicht te krijgen welke items goede of juist slechte keuzes zijn. Zouden jullie je ervaringen, voor zover ze nog niet in dit topic staan, hier kenbaar kunnen maken? Ik ga morgen het topic doorlopen om alle ervaringen alvast samen te voegen in de OP, maar er zijn vast mensen die wel iets hebben en nog niet hier gepost hebben.
Dit alles met als doel een overzichtelijke openings post waar direct een goede aanschaf mee te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
hdpaddy schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:49:
Of deze,
Inhoud(dat scheelt als je ze los koopt) van de verpakking :
- HTC Desire HD zuignap
- HTC Desire HD autohouder
- MicroUSB Car Charger
- Speciale Netsnoer
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/01/03/1294070963-460.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/01/03/1294071007-040.jpg

Is die autohouder verstelbaar? Dat lijkt me namelijk wel handig voor in de toekomst als je een ander Android toestel neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Het lijkt er niet op, zo te zien is dat een vaste vorm. Wel lijkt de klem los te halen van de zuignam.

Alle tot nu toe besproken accessoires die Tweakers hebben aangeschaft zijn opgenomen in de OP.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 03-01-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:39:
Alle tot nu toe besproken accessoires die Tweakers hebben aangeschaft zijn opgenomen in de OP.
Cool! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Het lijkt er niet op, zo te zien is dat een vaste vorm. Wel lijkt de klem los te halen van de zuignam.

Top kerel! :)

Waarom worden er hier zoveel screenprotectors gebruikt? Is dat puur om krassen op het beeldscherm te voorkomen en maar geen hoesje te hoeven gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja puur tegen krassen op het beeldscherm. Maar niet alleen om geen hoesje te gebruiken, als je de telefoon in gebruik hebt dan zit er nooit een hoesje om heen maar is het risico op krassen juist extra groot. Het scherm kijk je constant naar, zit daar een kras in dan is dat niet alleen zonde, je merkt het ook constant en het gaat ook echt irriteren. Het is duur om te vervangen en valt niet onder de garantie. Als ik met folie van 9 euro kan voorkomen dat ik krassen krijg dan doe ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
AmonTobin schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:48:
Nou, ik heb me Dash Genie Car holder binnen. Morgen maar 's proberen op weg naar werk toe.

Het rubber materiaal is gewoon erg plakkerig, maar laat (voorlopig) idd geen resten achter. Voor de rest ziet het er vrij gangbaar uit. Het is iig niet e.o.a hulpmiddel wat NASA voor z'n ruimte trips gebruikt o.i.d, zoals ze je willen doen geloven. ;P

Verder valt het me op dat de DHD net niet lekker past. De bovenkant van het 'ruggesteuntje' zit tegen de camera aan van de DHD wanneer je deze verticaal plaatst. Hierdoor sluit de DHD ook niet 'flush' tegen het ruggesteuntje aan. Horizontaal gaat dat iets beter, maar door de ronding van de achterkant van de DHD, ook niet helemaal flush.

Op zich lijkt de DHD wel aardig goed vast te zitten. Wanneer ik 'm op z'n kop houd en wat schud, valt ie er niet vanaf. Wellicht als je dat een half uur lang doet wel, maar dat kan ik moeilijk inschatten zo. Ik laat nog wel even weten hoe de 'praktijktest' is verlopen! ;)
Hoe bevalt deze Dash Genie Car holder tot nu toe? Ik ben van plan hem te bestellen op http://www.mobilefun.co.u...Car-Holder-v2-Reviews.htm, met name omdat ik vaak wissel van verschillende auto's en dus iets zoek waarbij dat kan.

Ik zal de navigatie niet dagelijks gebruiken / verwisselen maar wil wel iets goed. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Mooi overzicht zo in de startpost, daar is een hoop tijd in gaan zitten, mijn complimenten!
Ik wil je geen extra werk bezorgen, maar je bent de docking stations vergeten. Hoewel die nog niet veel besproken zijn aangezien er nog niet veel beschikbaar zijn.

Zit zelf nog te kijken naar de expansys en adapt cradle's. Heb ook een brodit passieve houder besteld voor een VW caddy, zal binnen kort mijn ervaringen laten weten.

[ Voor 72% gewijzigd door Maarten00 op 03-01-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik heb alle docking stations meegenomen die hier daadwerkelijk door users aangeschaft zijn, dat zijn er naar mijn idee twee stuks. Als ik er een paar vergeten ben dan moet ik daar overheen gekeken hebben, dus als je een paar links hebt welke ik vergeten ben? Zal ik ze toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:15:
Ik heb alle docking stations meegenomen die hier daadwerkelijk door users aangeschaft zijn, dat zijn er naar mijn idee twee stuks. Als ik er een paar vergeten ben dan moet ik daar overheen gekeken hebben, dus als je een paar links hebt welke ik vergeten ben? Zal ik ze toevoegen :)
De Adapt van pdashop... Zie ik niet in de topicstart... of ben ik blind :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:39:
[...]

Waarom worden er hier zoveel screenprotectors gebruikt? Is dat puur om krassen op het beeldscherm te voorkomen en maar geen hoesje te hoeven gebruiken :?
Het gaat mij ook om de krassen op het scherm. Krassen op de behuizing boeien mij totaal niet. Een hoesje (als je daarmee zo'n open case bedoeld) beschermd het scherm totaal niet, alleen maar de behuizing, en een pouch beschermd wel, maar alleen maar als je de telefoon in je toch al beschermende broekzak hebt. Ik vind het veel te veel gedoe om elke keer de foon uit m'n broekzak EN een pouch te halen voordat je uberhaupt kan zien wie er belt of zo... Ik gebruik de protector níet 'om maar geen hoesje te hoeven gebruiken', omdat een hoes niet beschermt (ten allen tijde) wat ik beschermt wil zien en da's het scherm. Alleen een screenprotector beschermt het scherm ALTIJD, in je broekzak, tijdens gebruik, als je 'm ergens neerlegt, etc. en daar gaat het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
philipperosier schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 07:37:
[...]

De Adapt van pdashop... Zie ik niet in de topicstart... of ben ik blind :9
Of je blind bent weet ik niet, dat hij niet in de OP staat weet ik wel :+ . Ik ben alleen geen Tweaker tegengekomen die er ervaringen mee heeft, maar ik ga nog even kijken of ik er niet overheen keek.

Edit: Ik heb er inderdaad overheen gekeken, staat er nu alsnog in.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Is er ook al getest wat de beste screenprotector is, of heeft iedereen verschillende besteld? Aan de OP te zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Er is, voor zover ik weet, geen website geweest die screenprotectors vergeleken heeft. Wel zijn van alle populaire zoals Brando veel reviews te vinden op internet. Maar zonder echte vergelijking is dat natuurlijk altijd een beetje gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan voor het vele werk in dit topic Tsurany!

Ik ben me aan het oriënteren op een autohouder voor mijn DHD die ik nu exact een maand in bezit heb.Mijn overwegingen/dilemma's/voorkeuren:

- De houder moet draaibaar zijn (telefoon dus in portrait of landscape).
- Ik gebruik sinds gisteren geen silicone case meer dus voorkeur gaat uit naar een houder die de DHD exact omsluit.
- Het liefst zet ik de houder rechtop op het dashboard (dezelfde constructie als de houder van HTC zelf, de CU-S440). Ik wil echter alleen de houder, de originele autolader heb ik al. En weet iemand of zo'n zuignap kan omgaan met een klein beetje gebogen dashboard van hard plastic?
- Ik wil geen zuignap op de voorruit ivm diefstalgevoeligheid.
- Het dashboard van mijn auto laat geen houder toe die aan een luchtrooster bevestigd kan worden.
- Een passieve houder voldoet.
- Een Brodit houder (goede ervaringen mee met mijn vorige telefoon) past wel in m'n auto maar de telefoon valt dan weg achter het stuur, vandaar de voorkeur om de houder op het dashboard te hebben.

Ik heb best wat geld over voor een goede houder maar dan moet ik wel weten of een zuignap met een gebogen/golvend hard plastic dashboard om kan gaan.

En heeft iemand een idee of deze houder, http://www.mobilesupplies...tc-desire-hd-p-12138.html, rechtop gezet kan worden zodat er een constructie ontstaat zoals bij de CU-S440 van HTC zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:25:
Dan voor het vele werk in dit topic Tsurany!
Graag gedaan :)
Ik heb best wat geld over voor een goede houder maar dan moet ik wel weten of een zuignap met een gebogen/golvend hard plastic dashboard om kan gaan.
Ik heb geen idee of je toevallig weet wat voor dashborden de opel astra's van zo'n 12 jaar geleden hadden? In ieder geval, de zuignap die ik gebruik voor het raam werkt niet terwijl het dashbord relatief glad is en het relief klein is. Hij doet zelfs niet zijn best om te blijven plakken zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ken dat als autoliefhebber wel... (Google is je vriend...;) )
Wat ik niet weet is of dat van dat erg harde plastic is of een heel klein beetje indrukbaar. Gezien het feit dat er zo'n klein relief inzit schat ik dat laatste...

Mijn dashboard heeft echt een strook keihard plastic (Alfa 145, bouwjaar 2000) in het midden. Niet indrukbaar, geen reliëf, net glas eigenlijk...:) Het golft alleen een beetje, het is nergens vlak.

Maar ik heb geen ervaring met die zuignappen dus weet ik niet of ze daarmee om kunnen gaan.

Bedankt voor de hulp tot nu toe iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38

Thanks! _/-\o_

Dit is zeker zeer recent aangepast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
@ Raspaardje: Volgens mij is het niet indrukbaar, maar dat weet ik niet meer zeker. Gek eigenlijk, aangezien ik er wel redelijk vaak in rij. In ieder geval paste hij er niet op.

@ Djerique: Bedoel je de TS? Die is alweer van twee dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:29:
[...]

Thanks! _/-\o_

Dit is zeker zeer recent aangepast? :)
Ja, zo rond maandag 03 januari 2011 @ 21:39:... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Aan iemand die een Adapt Cradle heeft, wat voor aansluiting zit hier op (mini- of microusb) en wat wordt er bijgeleverd qua kabels? Heb al op internet gezocht maar het wordt me niet echt duidelijk... Wil deze bestellen en op m'n nachtkastje zetten, maar dan moet ik m wel in het stopcontact kunnen duwen als het ff kan :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Als je hem voor de Desire HD neemt zit er natuurlijk een microusb aansluiting op lijkt me. Op PDAshop lees ik dat er een kabel bij zit, gezien hij ook moet kunnen synchroniseren zal het een usb kabel zijn, die kan je natuurlijk via adapter ook in het stopcontact steken. Sowieso gratis verzenden en gratis retourneren bij PDAshop, dus je kan het altijd testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Tsurany schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:29:
Als je hem voor de Desire HD neemt zit er natuurlijk een microusb aansluiting op lijkt me. Op PDAshop lees ik dat er een kabel bij zit, gezien hij ook moet kunnen synchroniseren zal het een usb kabel zijn, die kan je natuurlijk via adapter ook in het stopcontact steken. Sowieso gratis verzenden en gratis retourneren bij PDAshop, dus je kan het altijd testen.
Ik had iets duidelijker moeten zijn, welke aansluiting zit er aan de achterkant? zou me niks verbazen als dit gewoon mini-usb is of zelfs standaard usb... In de beschrijving van pdashop kan ik overigens niet lezen dat er een kabel bij zit, er staat:

Deze cradle synchroniseert je HTC Desire HD via een USB-kabel met je computer of laptop.

Vandaar mijn verwarring :) plus ik vind het zonde om pdashop iets te laten sturen en dat vervolgens weer terug te krijgen als wellicht een ervaringsexpert dit ook kan beantwoorden :)

(EDIT) Als er een kabel bij zit, dan is het al goed... was ff bang dat ie zonder kabel kwam. Net weer google search gedaan en een review gevonden waar iemand bevestigd dat er een kabel bij zit. Toevallig vandaag gepost. Ik gaat bestellen :) Dank in ieder geval!

[ Voor 11% gewijzigd door M-Opensource op 05-01-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik las het in de reviews dat er wel een kabel bij zit, althans iemand geeft als pluspunt dat er een lange kabel bij zit :P En als er een bij zit maakt het toch niet zozeer uit welke kabel dat is?

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 05-01-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
M-Opensource schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:20:
Aan iemand die een Adapt Cradle heeft, wat voor aansluiting zit hier op (mini- of microusb) en wat wordt er bijgeleverd qua kabels? Heb al op internet gezocht maar het wordt me niet echt duidelijk... Wil deze bestellen en op m'n nachtkastje zetten, maar dan moet ik m wel in het stopcontact kunnen duwen als het ff kan :)
Zit adaptertje bij (wel maar 500ma d8 ik, dus heb ik meteen in de prullebak getieft), usb kabeltje erbij enzo, en zit 1 x micro usb (of iig dezelfde als op de dhd) als aansluiting op :)

Edit: kabeltje.... juist... Had je de cradle niet gekocht als er geen kabeltje bij zit dan?!

[ Voor 7% gewijzigd door PCJR op 06-01-2011 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
philipperosier schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 07:09:
[...]
Edit: kabeltje.... juist... Had je de cradle niet gekocht als er geen kabeltje bij zit dan?!
Natuurlijk wel, maar dan weet ik of ik er een kabeltje bij moet bestellen of niet. Anders heb je dat ding thuis staan, in je kabelverzameling niet het juiste kabeltje liggen, weer zo'n dom kabeltje bestellen...

Is mijn vraag nu echt zo raar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officiele HTC screenprotector is, zoals ik al dacht, niet ongevoelig voor krassen... Je hebt van die protectors waarop je kan raggen met je sleutels en dan nog gebeurt er niets mee. Nou, dat geldt niet voor de HTC protector. Die beschermt op zich natuurlijk wel het scherm, maar het plastic zelf is niet top. Ik heb gisteren mijn dochter even Flip Kick Football laten spelen en nu zit er een overduidelijke kras op het plastic... Vooral op wit zie je die nogal. Fijn dat mijn scherm nu niet beschadigd is, maar wel jammer dat het plastic zo makkelijk beschadigd... Ik had meteen na de installatie al mini-krasjes erop, maar die zie je nauwelijks. Deze kras is irritanter. Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar een protector die 1. het scherm beschermd maar 2. ook zelf 'onbeschadigbaar' is...

De protector zit trouwens nog steeds perfect: hij verschuift niet, geen stof langs de randen, etc. alleen hadden ze 'm moeten maken van dat spul dat zelf ook niet kan beschadigen... Jammer... Ik laat 'm er wel opzitten (zolang ik nog niets anders heb), want het feit dat het scherm beschermd is, is wel erg relaxed. Helemaal als je een dochter hebt met scherpe nagels... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Snapt ze wel dat het spelletje op de telefoon gespeeld moet worden, niet met de telefoon?

Maar wel jammer dat ze zo snel beschadigen ja, dat is niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
M-Opensource schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 08:23:
[...]

Natuurlijk wel, maar dan weet ik of ik er een kabeltje bij moet bestellen of niet. Anders heb je dat ding thuis staan, in je kabelverzameling niet het juiste kabeltje liggen, weer zo'n dom kabeltje bestellen...

Is mijn vraag nu echt zo raar? :)
Ahzzo, ja, tuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Heb 'm toevallig net binnen en er zat tot mijn verbazing zelfs een AC adapter bij! Stijlvolle cradle, perfect fit dus echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haicom Car Holder:
https://www.telecomteleco...hi-136-htc-desire-hd.html

Prima autohouder, goed verstelbaar in alle richtingen. Mobiel blijft goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook andere volledige functionele headsets zijn die niet van HTC zijn? Ik merk namelijk dat die headsets van HTC zelf ook kuren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik heb de DASH GEnie CARholder v2 gekocht voor mijn HD Desire. Ik ben erg benieuwd.
http://www.mobilefun.co.u...-in-car-holder-p23796.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:13:
Weet iemand of er ook andere volledige functionele headsets zijn die niet van HTC zijn? Ik merk namelijk dat die headsets van HTC zelf ook kuren hebben.
Heb deze vraag eerder gesteld http://gathering.tweakers...les&data%5Bboolean%5D=AND en ben eigenlijk ook nog steeds op zoek.
Ben dus benieuwd of er ondertussen al alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt dat geen mooie, ruim 20€ voor een lelijke cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Zojuist mijn hd binnengekregen en gelijk naar de mediamarkt voor een hoesje. Ik heb daar een hoesje van adapt gekocht. Mijn vriendin omschreef hem treffend als een 'condoom'. Het bestaat uit buigzaam plastic wat nauwsluitend om je telefoon gaat zitten. Ook zit er een screenprotecter en een autolader bij. De screenprotector heb ik echter nog niet erop gedaan.

Ik heb geen klachten over de kwaliteit van het hoesje, echter zitten er geen uitsparingen in voor de knoppen. Er zit gewoon een dunner laagje op zodat je hem 'makkelijker' in kan drukken. De quotes staan er omdat dit niet zo gemakkelijk gaat. Nu vroeg ik mij af of er meerdere tweakers zijn met dit hoesje en of mensen hier een oplossing voor hebben.

het hoesje is dezelfde als de onderstaande link:http://www.pdashop.nl/pro...-black-htc-desire-hd.html

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om de Brodit houder te kopen voor in de auto. Ik moet echt wat hebben en die Brodit die in het ventilatierooster past is m'n enige optie: mijn dashboard (van de Nissan Almera Tino) heeft echt totaal geen ruimte om ergens anders wat te bevestigen).

Ik vraag me alleen af of het niet erg lastig/vervelend is dat 'ie in het rooster zit als je de verwarming echt nodig hebt... Ik bedoel: in de zomer kan de frisse lucht van de airco niet in je gezicht blazen omdat die Brodit plus DHD ervoor zit, toch...? En is al die hitte van de verwarming in de winter wel goed voor de DHD...? Zoals ik al zei: ik moet echt iets hebben, want ik wil geen 160 betalen voor een boete, maar ik twijfel of het wel super is...

EDIT
Wat betreft bovenstaande: ik zie nu net dat de houder voor mijn auto helemaal niet bij het rooster zit, maar aan de zijkant ergens:

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/841Brodit.jpg

Moet even kijken of dat wel handig is en niet te ver (en of de passagier links er geen last van heeft). Maar dat lost het probleem van de lucht etc. aardig op. Wat mss wel weer een probleem wordt, is de afstand: hij staat aardig ver weg en dan is bellen via de speaker mss niet zo top... (Tjonge, wat een gedoe nog zo'n autohouder...!)

Vragen:

1. als je de DHD in die houder hebt: gebruiken jullie dan ook nog weer een headset (Bluetooth?) of zo...? Of werken jullie dan gewoon met de speaker aan als er gebeld wordt?

2. als je de DHD in de Brodit bedient tijdens het rijden, krijg je dan niet alsnog een boete? Of krijg je echt alleen een boete als je met de foon in de hand aan je oor zit? Beetje apart, want met de DHD in de Brodit kan je (zo lijkt mij) zelfs sms'en en pingen tijdens het rijden...

EDIT
Ik zie al via deze link dat je alleen een boete krijgt voor het vasthouden van de foon (of je hem gebruikt of niet). Dus zo'n houder is prima: je krijgt geen boete, schijnbaar zelfs niet als je aan het whatsappen bent... (blijft apart, maar goed...).

Kort gezegd: hoe gebruiken jullie de DHD tijdens het rijden?

Zit nog wel te twijfelen of ik een actieve Brodit zal nemen of niet. Op zich wel handig dat 'ie oplaadt, alleen is het niet altijd nodig: je kan dan net zo goed een niet-actieve kopen en het stekkertje erin stoppen als het wel echt nodig is, lijkt mij. Vraag me af wat de voor- en nadelen zijn van actief of niet.

EDIT: De passieve houder heeft, zo zie ik, alleen ondersteuning aan de zijkant, dus de DHD wordt alleen geklemd. Krijg je dan niet dat de telefoon er onderuit kan zakken na veel gebruik (in en uit en in en uit...)? De actieve houder heeft meer ondersteuning. Alleen is die wel zowat twee keer zo duur... Ik denk dat ik liever die passieve heb, maar vind het wel eng hoe dat gaat in de toekomst...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:29:
Haicom Car Holder:
https://www.telecomteleco...hi-136-htc-desire-hd.html

Prima autohouder, goed verstelbaar in alle richtingen. Mobiel blijft goed zitten.
Zoiets zoek ik dus ook, dank voor de link!

Vraagjes: Deze autohouder kun je dus rechtop op het dashboard van je auto zetten? Zoals te zien is op het 3de plaatje in de link?
En in hoeverre kun je in die verticale stand de autohouder nog verdraaien van portrait naar landscape stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik bestel die Brodit set dan maar (geen bericht is goed bericht, zal ik maar zeggen). Ik heb even in m'n auto gekeken en de afstand tot de foon lijkt me prima: is dichterbij dan ik dacht, eigenlijk. Ik neem aan, gezien het aantal positieve berichten over Brodit, dat die passieve houder de DHD goed vast zal houden en dat 'ie niet na een maand of zo eruit dondert omdat 'ie te losjes zit. ;) 'k Koop 'm bij PDAplus: daar is 'ie echt nog een stuk goedkoper dan de goedkoopste Pricewatch site!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:37:
Ik zit eraan te denken om de Brodit houder te kopen voor in de auto. Ik moet echt wat hebben en die Brodit die in het ventilatierooster past is m'n enige optie: mijn dashboard (van de Nissan Almera Tino) heeft echt totaal geen ruimte om ergens anders wat te bevestigen).

Ik vraag me alleen af of het niet erg lastig/vervelend is dat 'ie in het rooster zit als je de verwarming echt nodig hebt... Ik bedoel: in de zomer kan de frisse lucht van de airco niet in je gezicht blazen omdat die Brodit plus DHD ervoor zit, toch...? En is al die hitte van de verwarming in de winter wel goed voor de DHD...? Zoals ik al zei: ik moet echt iets hebben, want ik wil geen 160 betalen voor een boete, maar ik twijfel of het wel super is...

EDIT
Wat betreft bovenstaande: ik zie nu net dat de houder voor mijn auto helemaal niet bij het rooster zit, maar aan de zijkant ergens:

[afbeelding]

Moet even kijken of dat wel handig is en niet te ver (en of de passagier links er geen last van heeft). Maar dat lost het probleem van de lucht etc. aardig op. Wat mss wel weer een probleem wordt, is de afstand: hij staat aardig ver weg en dan is bellen via de speaker mss niet zo top... (Tjonge, wat een gedoe nog zo'n autohouder...!)

Vragen:

1. als je de DHD in die houder hebt: gebruiken jullie dan ook nog weer een headset (Bluetooth?) of zo...? Of werken jullie dan gewoon met de speaker aan als er gebeld wordt?

2. als je de DHD in de Brodit bedient tijdens het rijden, krijg je dan niet alsnog een boete? Of krijg je echt alleen een boete als je met de foon in de hand aan je oor zit? Beetje apart, want met de DHD in de Brodit kan je (zo lijkt mij) zelfs sms'en en pingen tijdens het rijden...

EDIT
Ik zie al via deze link dat je alleen een boete krijgt voor het vasthouden van de foon (of je hem gebruikt of niet). Dus zo'n houder is prima: je krijgt geen boete, schijnbaar zelfs niet als je aan het whatsappen bent... (blijft apart, maar goed...).

Kort gezegd: hoe gebruiken jullie de DHD tijdens het rijden?

Zit nog wel te twijfelen of ik een actieve Brodit zal nemen of niet. Op zich wel handig dat 'ie oplaadt, alleen is het niet altijd nodig: je kan dan net zo goed een niet-actieve kopen en het stekkertje erin stoppen als het wel echt nodig is, lijkt mij. Vraag me af wat de voor- en nadelen zijn van actief of niet.

EDIT: De passieve houder heeft, zo zie ik, alleen ondersteuning aan de zijkant, dus de DHD wordt alleen geklemd. Krijg je dan niet dat de telefoon er onderuit kan zakken na veel gebruik (in en uit en in en uit...)? De actieve houder heeft meer ondersteuning. Alleen is die wel zowat twee keer zo duur... Ik denk dat ik liever die passieve heb, maar vind het wel eng hoe dat gaat in de toekomst...
Toch even goed laten informeren hoor! Voor mijn auto hadden ze twee typen. Eén voor boven de ventilatieroosters en één voor rechts naast de radio.

Ben er erg tevreden over. Nooit gehad dat hij ging schuiven in de houder of zo. Ook bij iets te lomp genomen verkeersdrempels bleef de Desire HD perfect zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:08

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Aangezien ik ook zit met een vraagjes over een autohouder kan dit er nog wel ff bij:

Ik had voor mijn DHD een Xperia X1 en daarvoor had ik een HR richter ventmount
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41YVUoVm5LL.jpg
met een houder die precies op maat was voor mijn Xperia X1
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/76568/hr-richter-car-holder-sony-eri.jpg?width=500&height=500
maar nu zoek ik daarvoor een houder speciaal voor mijn DHD.

Via moeizaam contact met HR Richter ben ik te weten gekomen dat ze geen houder (gaan) maken voor de DHD. Dus ik verder zoeken en kwam het volgende tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.spider-foot.com/oem/big/DHD-Ckit_1.jpg

Met, zo lijkt het rechtsbovenin, hetzelfde 4 gaten systeem als HR Richter:
Afbeeldingslocatie: http://www.spider-foot.com/oem/big/DHD-Ckit_2.jpg

Heeft iemand van jullie deze houder in bezit of weet hier meer over? Anders neem ik gewoon de gok en koop ik dit zooitje* voor € 6,17 en hopen dat het past/werkt.

*Er zit ook nog een pouch en een autolader bij voor die € 6,17

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:37:
Met de speaker, is voor die paar keer meer dan voldoende. Gewoon muziek uit in dat geval. Zit sowieso niet vaak in de auto en bel al helemaal niet vaak. Als je er vaak in zit zou ik wel een apart systeem er voor nemen. M'n pa heeft een Parrot systeem van z'n werk omdat hij heel vaak in de auto zit en dat is echt ideaal, gewoon lekker babbelen terwijl je perfect verstaanbaar bent en de ander jou ook hoort.
EDIT
Niet helemaal juist. Je krijgt altijd een boete voor het vasthouden van je telefoon maar dat betekent niet dat je geen boete kan krijgen voor het gebruik van je telefoon in de autohouder. Er is een artikel 5 wat betekent dat ze in principe zelfs je rijbewijs mogen innemen als ze vinden dat je gevaarlijk bezig bent. En whatsappen zou daar dus onder kunnen vallen. Dus daarom hebben ze er geen verder onderscheid in gemaakt aangezien er altijd nog dat artikel is.
Ik heb zelf een kabel met een usb adapter voor de sigarettenaanstekker, dat werkt in principe prima. Dit is vooral omdat het mijn auto niet is en ik enkel het weekend rij en dan nog meestal zonder navigatie. Geen zin dus geld uit te geven.
Mijne heeft ook ondersteuning maar zonder zou hij er niet uitvallen denk, zit vrij goed vast geklemd.

Mijn advies: ga voor de actieve als je vaak denkt te bellen en vaak de behoefte hebt aan opladen. Heb je dat niet, neem dan gewoon een lekker goedkope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Bedankt voor deze tip. Ik heb net een DHD besteld bij Vodafone, en die komt als het goed is vandaag binnen. Ik zocht nog alle zaken in dit pakket, en voor die prijs wil ik het risico wel nemen dat er iets bij zit wat me niet bevalt.
Ik zal wel even laten weten hoe het bevalt als alles binnen is.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in huis diverse iPod dockingstations staan (3x) en wil hier ook graag mijn DHD op aan kunnen sluiten, is iemand bekent met converters van de ipod standaard naar mini-usb van de DHD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Mr.Viper schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:04:
Aangezien ik ook zit met een vraagjes over een autohouder kan dit er nog wel ff bij:

Heeft iemand van jullie deze houder in bezit of weet hier meer over? Anders neem ik gewoon de gok en koop ik dit zooitje* voor € 6,17 en hopen dat het past/werkt.

*Er zit ook nog een pouch en een autolader bij voor die € 6,17
Ziet er goed uit, ook maar eens de gok genomen. :?

Heb ook de craddle met accu en lader besteld

Afbeeldingslocatie: http://www.spider-foot.com/oem/big/DHD-C5-E_1.jpg

Totaal 25 euro franco thuis. :Y Geef een impressie bij ontvangst en gebruik. :w

[ Voor 8% gewijzigd door JeeVee op 12-01-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:35

mno

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:49:
Ik heb in huis diverse iPod dockingstations staan (3x) en wil hier ook graag mijn DHD op aan kunnen sluiten, is iemand bekent met converters van de ipod standaard naar mini-usb van de DHD ?
Voor zover ik weet zijn deze niet te koop. Er zijn wel handige Android bezitters die een doe-het-zelf oplossing hebben bedacht:
http://www.talkandroid.co...-motorola-droidmilestone/

Let op, ik heb ergens ook een waarschuwing gelezen dat je nogal voorzichtig moet zijn met magneten i.c.m. smartphones.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Guldan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:41:
Ik heb geen klachten over de kwaliteit van het hoesje, echter zitten er geen uitsparingen in voor de knoppen. Er zit gewoon een dunner laagje op zodat je hem 'makkelijker' in kan drukken. De quotes staan er omdat dit niet zo gemakkelijk gaat. Nu vroeg ik mij af of er meerdere tweakers zijn met dit hoesje en of mensen hier een oplossing voor hebben.

het hoesje is dezelfde als de onderstaande link:http://www.pdashop.nl/pro...-black-htc-desire-hd.html
Zoiets had ik ook. Meteen mee gestopt. Knoppen waren niet in te drukken. Sinds vandaag een tough case van case-mate. Veel beter !

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn passive Brodit houder voor in de auto is binnen! (Eigenlijk was hij woensdag al binnen, maar het pakket was 'verdwenen' in het bedrijf waar ik werk... Ik had 'm op mijn werk laten afleveren omdat daar altijd wel iemand is en ik het pakket dus sneller zou hebben... een fout die ik nooit meer zal maken... Ik heb donderdag PDAplus gemailed om te vragen waar het pakket bleef en die mailde mij terstond de Track&Trace gegevens waaruit bleek dat het pakket woensdag al was afgeleverd. Na een rondzendmail door het hele bedrijf stond het pakketje vrijdagochtend 'opeens' op mijn bureau...).

Enfin, hij is binnen. Ik heb 'm zonet in elkaar gezet: ziet er erg stevig en robuust uit! Mooi materiaal. Ik moet 'nu zo alleen nog even in de auto monteren.

Wat mij meteen al opviel: de DHD glijdt netjes in de houder, totaal niet stroef of zo, zoals ik hier en daar las, een aan de onderkant wordt 'ie wel degelijk tegengehouden: ik had de indruk (van foto's) dat de DHD alleen maar geklemd werd aan de zijkanten, maar dat is dus niet zo. Gelukkig maar, want ik kan 'm nu zonder gewrik in en uit de houder plaatsen en eruit vallen is onmogelijk. Hij past echt PERFECT en als de DHD erin zit, zit er geen speling in of zo. De verhalen over klepjes die in de houder bleven hangen vanwege het nogal vast zitten hadden me een beetje aan het twijfelen gebracht...

Nou, zo ff in de auto zetten, de houder in de goede hoek zetten en dan stevig vastdraaien: ik hoef het ding niet zonodig rond te kunnen draaien als 'ie eenmaal goed zit. Da's wel een beetje mijn zorg: dat de schroef van de swivel op een bepaald moment de boel niet meer strak vasthoudt en de houder naar beneden kan zakken... Vandaar dat ik 'm stevig vast ga draaien.

Mooi ding! Het kost wat, maar het is stukken goedkoper dan een boete voor niet handsfree bellen... ;) En het is ook veel makkelijker sms'en en whatsappen zo... }:O :+

EDIT
Klein punt van zorg en een vraag... Ik heb de Brodit in m'n auto gemonteerd (ging prima) en hij zit als een huis (de DHD schudt ook totaal niet heen en weer!). Maar wat me meteen opviel was, dat ik de DHD niet kon ontgrendelen in de houder... Na een paar keer erin en eruit en wat experimenteren, kwam ik erachter dat ik de DHD WEL kan ontgrendelen als ik helemaal langs de zijkant van het scherm schuif...

Het is mijn idee dat de DHD misschien zo geklemd wordt dat het scherm wat bol komt te staan :/ :/ :/ en daardoor de touch-gevoeligheid minder wordt...? Of zeg ik nu iets stoms en kan dit niet? Maar hoe kan dit dan...?

Vraag: hebben jullie (die een Brodit hebben) dat ook? Zoals ik eerder al zei zit de mijne nog geeneens zo strak klem, dus ik vraag me af hoe het is bij lui die WEL een strakke houder hebben...

Ik heb trouwens de swivel niet compleet vastgedraaid. Ten eerste lukte dat gewoon niet ;) maar ten tweede is het natuurlijk erg handig als je de DHD in landscape mode kan draaien (tijdens het typen... 8) ).

Al met al, ondanks het punt van zorg, een goede houder: heel stevig en robuust. Als ik dan lees over houders waarin de DHD heen en weer hobbelt tijdens het rijden, ben ik erg blij met mijn (wat duurdere) keuze. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Ik heb de brodit houder met de sigarettenplug en heb geen last van dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de passieve brodit houder en heb ook geen last van problemen. DHD past er gewoon perfect in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij past perfect, maar ik kan 'm niet unlocken in het midden... apart... De verdere bediening gaat wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:08

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

JeeVee schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:13:
[...]

Ziet er goed uit, ook maar eens de gok genomen. :?

Heb ook de craddle met accu en lader besteld

[afbeelding]

Totaal 25 euro franco thuis. :Y Geef een impressie bij ontvangst en gebruik. :w
Via een andere tweaker, bedankt -db- _/-\o_ , bevestigd gekregen dat de houder inderdaad om mijn ventmount gaat passen dus heb ik de carkit ook besteld voor een whooping € 6,17. Er is ook nog een craddle zonder accu en andere dingetjes misschien als de huidige bestelling binnen is daar nog maar eens over nadenken.

Maar toch zie ik jou impressie graag tegemoet :*)

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Voor mij eigen auto ben ik voorzien van een Brodit, ik ben van mening dat er niks beters is..
Maar soms rijd ik ff tijdelijk een andere auto. Nu kwam ik dit tegen.. Car Air Vent Mount Holder For HTC Desire HD voor die €3,73 kan je hier geen bult aanvallen denk ik zo..

@Mr.Viper
Ik denk dat je deze, en die je zelf noemt, uit elkaar kan halen. En op je HR richter ventmount kan plaatsen
.

EDIT: Ik zie dat je, je keuze al gemaakt hebt..

[ Voor 5% gewijzigd door StaarTT op 17-01-2011 02:30 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 08:27:
Ik heb de passieve brodit houder en heb ook geen last van problemen. DHD past er gewoon perfect in.
Hier precies hetzelfde verhaal. Zowel zonder stroomtoevoer als aansluiting op de sigarettenaansteker levert geen probleem op. :)

@J van E: Is dit probleem één of meerdere keren voor gekomen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen week deze houder gekocht.

Lijkt een Haicom car holder te zijn, eerder geplaatst in dit draadje.

De houder is perfect om aan een de voorruit of zijruit te bevestigen en zit stevig in elkaar. Draaibaar in alle richtingen en de telefoon zit goed vast.

De zuignap werkt helaas niet op het dashboard van mijn auto. Dan maar een microfiber-doekje in de auto leggen om de achtergebleven kringen op de ramen te verwijderen. Helaas is dat soms nog nodig...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste