Jawel maar het is nog steeds een laag bovenop je mooie scherm en dat vindt ik sowieso al minder mooi vooral vanwege die touch knoppen.
Met een goede zie je dat dus helemaal niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt wat Tsurany zegt, een goeie screenprotector (lees: perfect formaat dat perfect is aangebracht) zie je echt niet zitten.
Deze heeft iemand hier een tijdje geleden besteld en ik dacht dat hij ze perfect vond passen. Ik ga mij er mss toch eens aan wagen.
Sinds ik m'n pouch heb, ben ik toch wat geruster, maar ben toch nog altijd bang dat ik er op één of andere manier een kras op ga krijgen.
Deze heeft iemand hier een tijdje geleden besteld en ik dacht dat hij ze perfect vond passen. Ik ga mij er mss toch eens aan wagen.
Sinds ik m'n pouch heb, ben ik toch wat geruster, maar ben toch nog altijd bang dat ik er op één of andere manier een kras op ga krijgen.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ja en je kan ook aids krijgen door handen te schudden heeft ooit iemand gezegd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn vader heeft ook een perfect passende screenprotector. De enige plek waar je het kan zien is onderaan waar de knoppen zitten, als ik hem naast mijn eigen leg kan ik zien dat het zwart iets doffer is. Zonder vergelijkingsmateriaal valt het totaal niet op, hoewel het scherm wel iets anders aanvoelt natuurlijk.Anoniem: 382973 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:26:
Dat betwijfel ik erg.
Anoniem: 260396
Ik zit nu toch wel erg te kijken naar de Brando anti-glare screenprotector. Wat me vooral bevalt is het feit dat vingerafdrukken veel minder snel zichtbaar zijn. Vergeleken met de Invisible Shield is het scherm minder stroef en nog goed aanraakgevoelig. Het geeft een ander gevoel wanneer je met je vinger eroverheen gaat en het maakt een geluid, zoals je hoort. Maar misschien moet ik het maar gewoon proberen 
Desire HD:
YouTube: Brando Anti Glare Screen Protector on HTC Desire HD
Galaxy S:
YouTube: Brando Anti glare Screen Protector - Galaxy S
Probleem is alleen dat mijn Desire HD vanmiddag wordt bezorgd en deze screen protector een levertijd heeft van 7 tot 20 dagen vanaf de officiële Brando webshop.
Desire HD:
YouTube: Brando Anti Glare Screen Protector on HTC Desire HD
Galaxy S:
YouTube: Brando Anti glare Screen Protector - Galaxy S
Probleem is alleen dat mijn Desire HD vanmiddag wordt bezorgd en deze screen protector een levertijd heeft van 7 tot 20 dagen vanaf de officiële Brando webshop.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 260396 op 10-12-2010 11:51 ]
Anoniem: 135195
Groot nadeel van de Zagg lijkt mij toch wel dat het scherm beduidend stroefer wordt... Ik vind het scherm nu al niet altijd even gevoelig voor mijn input, laat staan als de boel echt stroefer wordt! En ik zit al helemaal niet te wachten op een zichtbaar sinaasappel effect...Tsurany schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:55:
Nou een goed passende screenprotector zie je dus niet zitten, je ziet hem pas zitten als de randen niet aansluiten en er luchtbellen onder zitten. Daarom lijkt die van Zagg mij ideaal.
Ik had niet de glare maar de ultra clear (of zo) en daarop waren vingerafdrukken veel meer zichtbaar! Binnen no time was de protector vettig en zat er een laagje op wat je niet ff met je broek eraf kon krijgen. Zonder protector heb ik daar echt een stuk minder last van.Anoniem: 260396 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:46:
Ik zit nu toch wel erg te kijken naar de Brando anti-glare screenprotector. Wat me vooral bevalt is het feit dat vingerafdrukken veel minder snel zichtbaar zijn. Vergeleken met de Invisible Shield is het scherm minder stroef en nog goed aanraakgevoelig. Het geeft een ander gevoel wanneer je met je vinger eroverheen gaat en het maakt een geluid, zoals je hoort. Maar misschien moet ik het maar gewoon proberen
Al met al twijfel ik nog steeds over protectors... Pouches vind ik een beetje nutteloos, want m'n broekzak is ook al een pouch... Het gaat me meer om beschadigingen die ontstaan tijdens het gebruik, en dan vooral aan het scherm. Als de achterkant een krasboel wordt, kan me dat geen ene moer schelen. En als 'val-bescherming' lijkt elke case me nogal nutteloos. Kan me niet voorstellen dat als je de DHD laat vallen van een meter hoogte, dat 'ie dan met zo'n dun laagje rubber of wat dan ook eromheen NIET kapot gaat... Maar da's mijn idee: ik heb er geen ervaring mee.
Imo laat je hem net het makkelijkst vallen wanneer je hem in je zak steekt of eruit haalt. Als ik 'm laat vallen in de pouch van 'n meter hoog ben ik toch vrij zeker dat ie onbeschadigd zal zijn. Terwijl ie zonder pouch hoogstwaarschijnlijk een deuk/scheur oploopt of in het slechtste geval z'n scherm breekt.Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:58:
[...]Pouches vind ik een beetje nutteloos, want m'n broekzak is ook al een pouch... Het gaat me meer om beschadigingen die ontstaan tijdens het gebruik, en dan vooral aan het scherm. Als de achterkant een krasboel wordt, kan me dat geen ene moer schelen. En als 'val-bescherming' lijkt elke case me nogal nutteloos. Kan me niet voorstellen dat als je de DHD laat vallen van een meter hoogte, dat 'ie dan met zo'n dun laagje rubber of wat dan ook eromheen NIET kapot gaat... Maar da's mijn idee: ik heb er geen ervaring mee.
Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf uitmaken wat hij nodig acht. Ik vind persoonlijk dit toestel te duur om het zomaar onbeschermd mee te dragen. Ik heb 'm dan ook de volle pot betaald (500€) en niet gratis bij een abo gekregen zoals de meeste Nederlanders
@J van E: ja deze anti-glare schijnt echter nogal anti-vingerafdruk te zijn, wat ook wel te zien is op de diverse filmpjes die ervan rondslingeren. Zou wel een groot pluspunt zijn van die screenprotector.
http://forum.xda-develope...p?p=9716153&postcount=108
Wordt daar ook aangeraden.
http://forum.xda-develope...p?p=9716153&postcount=108
Wordt daar ook aangeraden.
Mbt de Case Mate Tough:
"Absolute rubbish DO NOT WASTE YOUR CASH!
Just received mine and its just crap! cant adjust volume buttons, mould cut out is extrremely rough!
A gel case from ebay at one third the cost is so much better it is no comparison"
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835350
Al is dat maar 1 reactie natuurlijk...
Just received mine and its just crap! cant adjust volume buttons, mould cut out is extrremely rough!
A gel case from ebay at one third the cost is so much better it is no comparison"
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 260396 op 10-12-2010 14:16 ]
Ik vind die Tough Case sowieso lelijk..de Barely There daarentegen, vond ik voor de normale Desire wel erg fijnAnoniem: 260396 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:14:
Mbt de Case Mate Tough:
Anoniem: 384754
Heeft iemand ook een 'sport-armband' gezien voor de HD. Ik gebruik hem ook voor het hardlopen en zo'n 'arm-tasje' lijkt me dan wel handig.
Groeten
Eric
Groeten
Eric
Anoniem: 349916
Ik heb nog een brando ultraclear in de aanbieding.
V&A aangeboden: Brando Ultra Clear Screen Protector voor HTC Desire HD
V&A aangeboden: Brando Ultra Clear Screen Protector voor HTC Desire HD
Ben ik het helemaal mee eens. Ze hebben bij PDAshop een adapt screenprotector op mijn DHD geplakt en je ziet niet dat er 1 opzit. Ik heb zelf het geduld er niet voor, maar moet zeggen dat de verkoper bij Pdashop echt zijn best heeft gedaan. Sluit perfect aan in de hoekjes en geen stofjes/bubbels onder de prtector.Tsurany schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:08:
Met een goede zie je dat dus helemaal niet.
Anoniem: 382973
Wat als de verkoper het niet goed gedaan had? Wat waren dan jouw rechten geweest? Ze zijn namelijk maar een keer te gebruiken en goedkoop zijn ze niet bepaald bij PDAshop.
Er was iets niet goed gegaan met aansluiten van mijn abbo. Heeft 2 dagen geduurd voordat het opgelost was. Verkoper gaf me de screenprotector gratis voor het ongemak en vroeg aan me of hij hem erop moest plakken. Geen idee wat er gebeurd zou zijn als ie niet goed geplakt zou zitten.Anoniem: 382973 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:45:
Wat als de verkoper het niet goed gedaan had? Wat waren dan jouw rechten geweest? Ze zijn namelijk maar een keer te gebruiken en goedkoop zijn ze niet bepaald bij PDAshop.
Ik weet wel dat eventuele kleine stofjes er met een plakbandje weer af zijn te halen.
Dankuu
Wachtte al weken op de Tough Case.
En 1 negatieve reactie, tja, lees 100de goede reacties over de Tough Case voor de Desire.
Denk dat deze niet beduidend anders is.
Deze staat trouwens in dezelfde XDA link:
quote: Renni3;9571255The Case mate tough is out in the UK. Got one from CPW last week. Excellent case.
[ Voor 11% gewijzigd door Source90 op 11-12-2010 03:41 ]
Heb een nieuwe screenprotector, eentje die je zelf op maat moet knippen, vriendin kreeg hem gratis bij een case maar had zelf al een protector gekocht.
Edit: er al weer af, waardeloos bagger klote ding, heb je ook werkelijk geen zak aan. Je kan hem niet bijknippen zonder dat je een van die treklipjes eraf knipt, bagger dus. En zat al stof in.
Edit: er al weer af, waardeloos bagger klote ding, heb je ook werkelijk geen zak aan. Je kan hem niet bijknippen zonder dat je een van die treklipjes eraf knipt, bagger dus. En zat al stof in.
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 11-12-2010 18:46 ]
Hehehehe, kap toch met die protector onzin, joh.Tsurany schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:14:
Heb een nieuwe screenprotector, eentje die je zelf op maat moet knippen, vriendin kreeg hem gratis bij een case maar had zelf al een protector gekocht.
Ik bedacht me toenet opeens dat ik iets helemaal vergeten was wat betreft de protector! Mijn Ultra clear protector leek inderdaad Ultra clear en je zag 'm totaal niet, maar het viel me op dat ik met het spelletje Labythinth (met dat balletje in zo'n houte bak) een soort van moire-effect zag: als ik het scherm heen en weer bewoog, zag je een soort structuur bewegen 'over' de ondergrond. Het was niet de structuur van het hout zelf maar een soort bij-effect en de beweging ervan klopte helemaal niet met de bewegingen die ik maakte. Ik weet nog dat ik dacht 'Zag ik dit ook voordat ik die protector had...?'
Ik heb nu net even het spelletje weer gespeeld: totaal GEEN bij-effect of bewegende structuur.
Dus ZELFS een ultra clear screenprotector geeft een bij-effect. (Laat staan die sinaasappel Zagg.)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 11-12-2010 20:25 ]
Ik wil met deze telefoon twee jaar doen en daar hoort voor mij een screenprotector bij. Ga denk ik maar gewoon een Brando kopen, niet heel erg duur en velen zijn er tevreden over. Screenprotector van de Z van m'n vriendin zag er zo goed uit dat het mij niet opgevallen was dat er een screenprotector op zat, terwijl die nog veel meer hoeken en randen heeft dan die van de DHD.
Ik gebruik de Tunebelt. Bevalt erg goed. Scherm prima te bedienen.Anoniem: 384754 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:31:
Heeft iemand ook een 'sport-armband' gezien voor de HD. Ik gebruik hem ook voor het hardlopen en zo'n 'arm-tasje' lijkt me dan wel handig.
Groeten
Eric
http://www.mobilefun.co.u...-htc-desire-hd-p26605.htm
Dit gevaarte op je arm tijdens het hardlopen :\
Lijkt me niet heel prettig eigenlijk, achja, ieder wat wilt.
Pipboy anyone?
Pipboy anyone?
Ik moet zeggen dat ik die gedachte ook had maar nu ik er al ruim een maand mee hardloop mij het 100% meevalt. Zelfs met de hoofdtelefoonkabel eraan vast heb ik er weinig moeite mee. Ik ben nog wel op zoek naar een bluetooth stereo hoofdtelefoon omdat ik dat wat praktischer vindt.Source90 schreef op zondag 12 december 2010 @ 02:04:
Dit gevaarte op je arm tijdens het hardlopen :\
Pipboy anyone?
Anoniem: 187129
Ben ook wel geinteresseerd in de tunebelt, maar alleen als hij past icm een otterbox commuter case. En ik denk dat als ik naar de maximale dimensies kijk dat de HD daar zelf al bijna aan zit.. of niet?
Welke Brando ga je kopen? Ik heb de anti-glare reeds besteld.Tsurany schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:38:
Ik wil met deze telefoon twee jaar doen en daar hoort voor mij een screenprotector bij. Ga denk ik maar gewoon een Brando kopen, niet heel erg duur en velen zijn er tevreden over. Screenprotector van de Z van m'n vriendin zag er zo goed uit dat het mij niet opgevallen was dat er een screenprotector op zat, terwijl die nog veel meer hoeken en randen heeft dan die van de DHD.
Ja die jij ook besteld hebt of de ultraclear, anti glare zag er goed uit maar wellicht gaat het geluid irriteren.Anoniem: 260396 schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:35:
[...]
Welke Brando ga je kopen? Ik heb de anti-glare reeds besteld.
De DHD pas perfect in de Tunebelt zonder een case! Met een Otterbox gaat het niet lukken.Anoniem: 187129 schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:01:
Ben ook wel geinteresseerd in de tunebelt, maar alleen als hij past icm een otterbox commuter case. En ik denk dat als ik naar de maximale dimensies kijk dat de HD daar zelf al bijna aan zit.. of niet?
http://cgi.ebay.co.uk/Mof...&var=&hash=item92af55fe15
VS
http://cgi.ebay.co.uk/Gre...uches&hash=item588b0d65c6
Fight!
VS
http://cgi.ebay.co.uk/Gre...uches&hash=item588b0d65c6
Fight!
ik ben vandaag gaan shoppen voor een beschermhoes. Bij thuiskomst ben ik er achter gekomen dat ik mijn onderklepje ben verloren tijdens het passen in een van de winkels in de Kalverstraat 
Heeft iemand een idee waar ik een nieuw klepje kan bestellen? Of hoe ik achter het nummer van het onderdeel kan komen?
De telefoon heeft nu ook minder ontvangst/bereik. Ben bang dat het klepje nog een soort van contactpunt had. Kan iemand dat bevestigen?
Alvast bedankt!
Heeft iemand een idee waar ik een nieuw klepje kan bestellen? Of hoe ik achter het nummer van het onderdeel kan komen?
De telefoon heeft nu ook minder ontvangst/bereik. Ben bang dat het klepje nog een soort van contactpunt had. Kan iemand dat bevestigen?
Alvast bedankt!
Zit volgens mij inderdaad een antenne in. Kijk even of je HTC klantenservice kan bereiken, wat die voor je kunnne doen.
Zijn microSD's ook 'accessoires'..? Zo ja, dan zit ik in het goede topic. 
Ik vind 8 Gb toch te weinig, vooral omdat ik niet genoeg mp3's erop kwijt kan. De DHD is namelijk een prima vervanger van m'n iPod (vanmiddag een a-B vergelijking gedaan en het geluid is compleet totaal hetzelfde van kwaliteit, wat ik eerlijk gezegd niet gedacht had...). Ik ben wel gek een iPod mee te sleuren als ik de DHD bij me heb.
Maar zoals gezegd is 8 Gb dan te weinig. 16 Gb ook, trouwens, want dan moet ik alsnog keuzes maken, maar die 32 Gb microSD's zijn belachelijk duur... Niet normaal zeg...
Maar goed, mijn vraag is: ik moet toch een class 4 microSD hebben...? Class 2 is te slecht en class 6 is overkill. Toch...?
Ik zit dus te denken aan deze. Simpelweg de goedkoopste class 4 16 Gb microSD.
Nu alsnog even al m'n mp3's doorlopen om te zien wat ik zelden beluister... En al die filmpjes op de iPod kan ik helemaal wel vergeten...!
Ik vind 8 Gb toch te weinig, vooral omdat ik niet genoeg mp3's erop kwijt kan. De DHD is namelijk een prima vervanger van m'n iPod (vanmiddag een a-B vergelijking gedaan en het geluid is compleet totaal hetzelfde van kwaliteit, wat ik eerlijk gezegd niet gedacht had...). Ik ben wel gek een iPod mee te sleuren als ik de DHD bij me heb.
Maar goed, mijn vraag is: ik moet toch een class 4 microSD hebben...? Class 2 is te slecht en class 6 is overkill. Toch...?
Ik zit dus te denken aan deze. Simpelweg de goedkoopste class 4 16 Gb microSD.
Nu alsnog even al m'n mp3's doorlopen om te zien wat ik zelden beluister... En al die filmpjes op de iPod kan ik helemaal wel vergeten...!
Als het puur om muziek gaat is class 4 inderdaad prima, 6 is stukje sneller maar voor muziek en dergelijken niet nodig, inderdaad overkill. Dan gewoon de goedkoopste class 4 nemen.
Misschien kan je ook voor dit kaartje gaan,JeeVee schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:46:
[...]
Dit kaartje gekocht en getest: haalt inderdaad 19 MB/s lezen en schrijven 13MB/s. Getest met SiSoftSandra.
Wellicht niet de goedkoopste eur 37,50 incl. verzenden, maar wel snel en 10 jaar garantie...
Heb ik zelf ook gekocht en een belachelijk snel kaartje voor een schappelijke prijs.
Anoniem: 323172
Ik heb me echt kapot liggen te zoeken naar waar ik de Otterbox Commuter het beste kan kopen, maar ik kom alleen maar op bedragen uit van boven de 40 euro (incl verzendkosten)
Dat is echt te hoog voor mij, heeft iemand van jullie een goeie plek waar je de case kunt kopen?
Dat is echt te hoog voor mij, heeft iemand van jullie een goeie plek waar je de case kunt kopen?
http://cgi.ebay.nl/OTTERB...3%B6r&hash=item27b7465844
En anders de Case-Mate Barely There?
Voor €20,-
Zwart:
http://cgi.ebay.nl/case-m...3%B6r&hash=item27b6d351cc
Zilver/Chroom:
http://cgi.ebay.nl/CASE-M...uches&hash=item1e5fed1388
Wit:
http://cgi.ebay.nl/case-m...3%B6r&hash=item5d2c5914af
In principe hetzelfde.
En anders de Case-Mate Barely There?
Voor €20,-
Zwart:
http://cgi.ebay.nl/case-m...3%B6r&hash=item27b6d351cc
Zilver/Chroom:
http://cgi.ebay.nl/CASE-M...uches&hash=item1e5fed1388
Wit:
http://cgi.ebay.nl/case-m...3%B6r&hash=item5d2c5914af
In principe hetzelfde.
[ Voor 63% gewijzigd door Source90 op 13-12-2010 00:16 ]
Je kan dit klepje bij HTC zelf bestellen:twc02 schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:23:
ik ben vandaag gaan shoppen voor een beschermhoes. Bij thuiskomst ben ik er achter gekomen dat ik mijn onderklepje ben verloren tijdens het passen in een van de winkels in de Kalverstraat
Alvast bedankt!
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=206147
Die geworden, net besteld. Ben heel erg benieuwd. Denk dat ik ook maar een Brando screenprotector ga bestellen, met 9 euro niet zo heel duur.
Edit: En de ultra clear besteld, ben benieuwd.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2010 10:26 ]
Je moet inderdaad weten dat het om een antenna kapje gaat. Ik kreeg via de klantenservice de volgende link:
http://www.expansys.nl/s....c%20desire%20hd%20antenna
Maar gelukkig heeft de winkel mijn kapje teruggevonden. Als het niet zo blijft sneeuwen ga ik het vanmiddag nog ophalen.
Eind goed al goed, bedankt voor het meedenken.
http://www.expansys.nl/s....c%20desire%20hd%20antenna
Maar gelukkig heeft de winkel mijn kapje teruggevonden. Als het niet zo blijft sneeuwen ga ik het vanmiddag nog ophalen.
Eind goed al goed, bedankt voor het meedenken.
Hallo allemaal,
Ik heb het topic doorgelezen maar nog niets kunnen vinden.
Wat zoek ik: een autohouder voor htc-Desire DH met zo'n zuignap. passief.
Liefst eentje die speciaal voor deze telefoon gemaakt is (dus niet zo'n verstelbare) en 1 die op voorraad is.
Iemand een ideetje???
Liefst eentje die speciaal voor deze telefoon gemaakt is (dus niet zo'n verstelbare) en 1 die op voorraad is.
Iemand een ideetje???
Tja wat is je budget? Mijne is universeel en komt uit Engeland voor 8 euro, daarvoor heb je in Nederland geen betere. Wel kan ie voor meer geld een Brodit kopen, doet alles wat je wilt. Vast wel bij pdashop te krijgen.
Bedankt voor je reactie. Budget is ongeveer 30 euro (als het maar goed is). Die Brodit heb ik gezien, maar die zijn er niet met zuignap toch?Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:04:
Tja wat is je budget? Mijne is universeel en komt uit Engeland voor 8 euro, daarvoor heb je in Nederland geen betere. Wel kan ie voor meer geld een Brodit kopen, doet alles wat je wilt. Vast wel bij pdashop te krijgen.
Waar heb jij die van jou besteld? heb je toevallig een link??
nogmaals dank!
Mijne komt van Ebay af, nog niet binnen dus kan er nog niks over zeggen, verwacht hem morgen eigenlijk wel binnen.
Zie net dat die Brodit zonder zuignap komt, die moet je er nog bijkopen. Echter is de Brodit al wel 29 euro zonder zuignap en dergelijken, beetje duur dus. Zou ik eerder aan zoiets denken. Lijkt erg op die ik besteld heb, maar dan wat duurder. Mijne staat bij dat hij voor Galaxy S is maar die is zo marginaal kleiner en het is een universele houder dus daar moet de DHD volgens mij gewoon prima inpassen. Ik post hier sowieso een bericht als ik hem binnen heb, maar geen idee wanneer dat is.
Oh en hij staat los op de site en zou tot 120mm brede devices moeten kunnen houden, nou de desire HD is zeker geen 120mm breed dus dat moet wel lukken. Hij is wel 123mm hoog dus op z'n zij past hij er niet in. Houder is wel weer draaibaar dus dan past het weer wel gewoon.
Zie net dat die Brodit zonder zuignap komt, die moet je er nog bijkopen. Echter is de Brodit al wel 29 euro zonder zuignap en dergelijken, beetje duur dus. Zou ik eerder aan zoiets denken. Lijkt erg op die ik besteld heb, maar dan wat duurder. Mijne staat bij dat hij voor Galaxy S is maar die is zo marginaal kleiner en het is een universele houder dus daar moet de DHD volgens mij gewoon prima inpassen. Ik post hier sowieso een bericht als ik hem binnen heb, maar geen idee wanneer dat is.
Oh en hij staat los op de site en zou tot 120mm brede devices moeten kunnen houden, nou de desire HD is zeker geen 120mm breed dus dat moet wel lukken. Hij is wel 123mm hoog dus op z'n zij past hij er niet in. Houder is wel weer draaibaar dus dan past het weer wel gewoon.
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2010 16:44 ]
Geen goedkope optie, maar wel een goede:kuwerti schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:57:
Hallo allemaal,
Iemand een ideetje???
http://www.smartphoneshop...-mount-universal-set.html
in combinatie met
http://www.smartphoneshop...holder-htc-desire-hd.html
Dan betaal je wel de hoofdprijs, vind 60 euro voor zoiets persoonlijk te idioot voor woorden. Kwaliteit zal wel beter zijn dan het eBay ding maar of dat ruim 7x beter is betwijfel ik. Voor dat bedrag verwacht ik eigenlijk een actieve houder keurig ingebouwd.
Ik heb hem bij mobilefun gekocht voor 32,01 inclusief verzendkosten.Anoniem: 323172 schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:04:
Ik heb me echt kapot liggen te zoeken naar waar ik de Otterbox Commuter het beste kan kopen, maar ik kom alleen maar op bedragen uit van boven de 40 euro (incl verzendkosten)
Dankje voor de info !twapee12 schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:44:
[...]
De DHD pas perfect in de Tunebelt zonder een case! Met een Otterbox gaat het niet lukken.
[ Voor 20% gewijzigd door freakshock88 op 13-12-2010 19:28 ]
Anoniem: 318025
Bij deze een duidelijke foto van de hybrid siliconen case die op ebay onder andere verkocht wordt.

Hmm valt me erg tegen, vind die ringen totaal niet mooi eigenlijk, ook het doorschijnen van de klepjes vind ik persoonlijk niks, net als de rest van de tekst. Ben blij dat ik toch mijn effen versie gekocht heb.
Hij moet bij mij of gewoon effen zijn of net zo mooi als het origineel.
Hij moet bij mij of gewoon effen zijn of net zo mooi als het origineel.
Anoniem: 318025
Ja je moet het inderdaad mooi vinden, en ik vond dat wel mooi ja en eigenlijk belangrijkste is dat hij goed erom past en stevig zit, dat die ringen misschien niet zo'n origineel design is ben ik wel mee eens hoor, maar ik vindt niet lelijk ofzo.
Rekening houdend met de prijs is dit een hele goeie case.
Rekening houdend met de prijs is dit een hele goeie case.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-12-2010 19:23 ]
geweldig. wat moet ik zonder tweakertjes :-) die pdashop is wel mooi. denk dat ik voor die ga!!Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:39:
Mijne komt van Ebay af, nog niet binnen dus kan er nog niks over zeggen, verwacht hem morgen eigenlijk wel binnen.
Ben benieuwd, het is praktisch dezelfde als die ik heb voor 3-4 maal zoveel geld. Moet je zelf weten of je dat wilt uitgeven of mijn reviewtje wilt afwachten
ik moet sowiso wachten hi jis niet meer verkrijgbaar. ik wacht je reviewdje wel af :-)Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:03:
Ben benieuwd, het is praktisch dezelfde als die ik heb voor 3-4 maal zoveel geld. Moet je zelf weten of je dat wilt uitgeven of mijn reviewtje wilt afwachten
Of deze,kuwerti schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:57:
Hallo allemaal,
Iemand een ideetje???
Inhoud(dat scheelt als je ze los koopt) van de verpakking :
- HTC Desire HD zuignap
- HTC Desire HD autohouder
- MicroUSB Car Charger
- Speciale Netsnoer (invoegen in een Desire HD activeert automatisch "Car Panel" scherm en maakt verbinding met een gekoppeld Bluetooth-carkit of headset)
Opmerking: GPS software is niet inbegrepen.
verzendkosten zijn alleen kut
Bovenstaande plus een stylus maakt €70,76
Just frame, wheels and engine
Hoe kom je aan 70euro?
Ik zit met bovenstaande link, excl. stylus (Wat moet je ermee
), op:
* HTC Desire HD Car Upgrade Kit CU S440
* € 33,61
* Nederland, Belgie - DHL Express: € 9,90
* BTW 19%: € 8,27
* Total: € 51,78
Ik zit met bovenstaande link, excl. stylus (Wat moet je ermee
* HTC Desire HD Car Upgrade Kit CU S440
* € 33,61
* Nederland, Belgie - DHL Express: € 9,90
* BTW 19%: € 8,27
* Total: € 51,78
[ Voor 4% gewijzigd door Source90 op 14-12-2010 01:23 ]
Bedankt. deze is ook nuttig. ik heb wel een vraag bij dat "Speciale Netsnoer (invoegen in een Desire HD activeert automatisch "Car Panel" "hdpaddy schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:49:
[...]
Of deze,
Inhoud(dat scheelt als je ze los koopt) van de verpakking :
- HTC Desire HD zuignap
- HTC Desire HD autohouder
- MicroUSB Car Charger
- Speciale Netsnoer (invoegen in een Desire HD activeert automatisch "Car Panel" scherm en maakt verbinding met een gekoppeld Bluetooth-carkit of headset)
Opmerking: GPS software is niet inbegrepen.
verzendkosten zijn alleen kut
Bovenstaande plus een stylus maakt €70,76
Ik neem aan dat je de DHD ook 'gewoon' kan gebruiken met dit snoer? of is het snoer meteen een beveiliging dat je niet met je telefoon gaan prutsen tijdens het rijden?
Dat kan, dan moet je het autolauncher van je car panel uitzetten. Vraag me af of daar niet ook goedkope snoertjes voor te krijgen zijn die dat voor elkaar krijgen.
Net m'n screenprotector erop via de watermethode. Ligt nu bij de verwarming te drogen, hoop dat hij er straks mooi op zit maar betwijfel het. Hij zit wel recht maar er zitten twee stofjes onder. Eerst maar kijken hoe het water er onder vandaan droogt, is wel heel streperig nu. Als dat mooi weg is dan eens kijken of die stofjes ook niet vocht zijn en anders die verwijderen met de plakband methode.
Edit: GODVERDOMME zitten er verdomme nu al van die klote beschadigingen in die screenprotector. Brando is dus ook echt kut kwaliteit waar je enkel meer voor betaald, wat een klote zooi. Ga maar garantie claimen bij screenprotector.nl want dit slaat nergens op. Hij sluit dus gewoon NIET aan nu doordat er deuken in zitten.
Edit: GODVERDOMME zitten er verdomme nu al van die klote beschadigingen in die screenprotector. Brando is dus ook echt kut kwaliteit waar je enkel meer voor betaald, wat een klote zooi. Ga maar garantie claimen bij screenprotector.nl want dit slaat nergens op. Hij sluit dus gewoon NIET aan nu doordat er deuken in zitten.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 14-12-2010 20:15 ]
HTC Desire HD Capacitive Stylus ST C400 (Black with Logo, 1 Pack)
€ 15,96
HTC Desire HD Car Upgrade Kit CU S440
€ 33,61
Nederland, Belgie - DHL Express: € 9,90
BTW 19%: € 11,30
Total: € 70,76
Tja wat moet je met een stylus?
Ik heb nogal dikke vingers, dfia dsy tiewpy lit
€ 15,96
HTC Desire HD Car Upgrade Kit CU S440
€ 33,61
Nederland, Belgie - DHL Express: € 9,90
BTW 19%: € 11,30
Total: € 70,76
Tja wat moet je met een stylus?
Ik heb nogal dikke vingers, dfia dsy tiewpy lit
Just frame, wheels and engine
Dan koop je toch de applicatie 'Swype' of 'Slide It'.
Gebruik nu sinds een week Slide It, heerlijk,
Hoef geen letter meer accuraat in te typen, met een woord 'ongeveer' over de letter en hij raad het woord.
Kent hij het niet? Type het 1x in en hij weet het, huray!
Heb zelf ook niet de dunste vingers maar vind het erg prettig werken.
Hoef geen letter meer accuraat in te typen, met een woord 'ongeveer' over de letter en hij raad het woord.
Hm, ik wil niet zeggen 'told you so', maar ik zei een tijdje geleden ook al dat er 'out of the box' al een beschadiging op de Brando zat... Ik dacht eerst dat het een stofje was, maar dan moet je ook een soort van luchtbelletje zien. Er zat gewoon middenin het scherm een krasje op de Brando... Waardeloze zooi.Tsurany schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:36:
Net m'n screenprotector erop via de watermethode. Ligt nu bij de verwarming te drogen, hoop dat hij er straks mooi op zit maar betwijfel het. Hij zit wel recht maar er zitten twee stofjes onder. Eerst maar kijken hoe het water er onder vandaan droogt, is wel heel streperig nu. Als dat mooi weg is dan eens kijken of die stofjes ook niet vocht zijn en anders die verwijderen met de plakband methode.
Edit: CENSUUR zitten er CENSUUR nu al van die klote beschadigingen in die screenprotector. Brando is dus ook echt kut kwaliteit waar je enkel meer voor betaald, wat een klote zooi. Ga maar garantie claimen bij screenprotector.nl want dit slaat nergens op. Hij sluit dus gewoon NIET aan nu doordat er deuken in zitten.
Nou, ben je nu eindelijk zo ver dat je lid wordt van The Naked DHD Club...?
Euh... de DHD raadt vanzelf toch ook al woorden...? Of werkt dit echt anders...? Ik type meestal met een staand scherm omdat je de DHD dan makkelijker kan vasthouden. Het liggende toetsenbord is beter (grotere knoppen) maar het houdt lastiger vast en bovendien zie je dan ook veel minder (of helemaal niets) van het origineel wat je wilt beantwoorden. Dus op zich ben ik wel benieuwd naar een betere invoermethode...!Source90 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:55:
Dan koop je toch de applicatie 'Swype' of 'Slide It'.
Het was niet direct out of the box, maar gebeurde gewoon bij het aanbrengen.Anoniem: 135195 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:38:
Hm, ik wil niet zeggen 'told you so', maar ik zei een tijdje geleden ook al dat er 'out of the box' al een beschadiging op de Brando zat... Ik dacht eerst dat het een stofje was, maar dan moet je ook een soort van luchtbelletje zien. Er zat gewoon middenin het scherm een krasje op de Brando... Waardeloze zooi.
Nee ik wil echt een protector, m'n oude telefoon heeft ook krassen en dat is gewoon zo enorm zonde. Zeker omdat ik met deze telefoon toch weer twee jaar wil gaan doen. Ik heb screenprotector.nl al gecontacteerd maar nog niks van ze gehoord.Nou, ben je nu eindelijk zo ver dat je lid wordt van The Naked DHD Club...?Zonder protector is het scherm mooi van kleur, vetvrij, heeft het precies de juiste gevoeligheid voor klikken en vegen en weet ik veel... Geen enkele protector is zo mooi als het originele scherm. Ik doe de DHD trouwens in m'n linkerbroekzak (al sinds ik hem heb) omdat rechts vaak van die knopjes in m'n spijkerbroek zitten (van dat kleine zakje) en dat werkt net zo goed als een pouch. En bovendien heb je 'm ook sneller paraat.
Anoniem: 382973
Straks ben jij meer geld aan screenprotectors kwijt dan het eigenlijk waard is om zo'n stukje plastic op je scherm te hebben, krassen die je op scherm van DHD krijgt zijn niet echt zichtbaar voor het blote oog.
Ik ben trouwens alleen een siliconen case om mijn telefoon, ja die van ebay.
Ik ben trouwens alleen een siliconen case om mijn telefoon, ja die van ebay.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 382973 op 15-12-2010 14:27 ]
Mjah ik wacht nog op een reactie van screenprotector.nl, ben benieuwd wat ze zeggen. Ik denk gewoon niet dat een scherm twee jaar lang door komt zonder zichtbare krassen.
Ik wacht nog op mijn Brando anti-glare. Die schijnt relatief gemakkelijk aan te brengen te zijn tov andere screenprotectors.
Mwah met mijn Brando Ultra Clear ging het ook niet super, geen idee of dat aan mij ligt of niet.
Brando Ultra Clear ging hier toppie! (wel in de douche met veel stoom en half uurtje de tijd voor nemen
)
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Zelfde hier gedaan, ging voor geen meter. Nog niks van screenprotector.nl gehoord dus eens kijken of ik ergens een nieuwe kan krijgen. Door die stomme beschadigingen heeft schoonmaken geen zin meer vrees ik.
Is er geen touwtje beschikbaar voor de DHD, die je om je pols doet?
Ik ben altijd bang dat ik het laat vallen, maar ik kan geen touwtje vinden
Ik ben altijd bang dat ik het laat vallen, maar ik kan geen touwtje vinden
@hierboven: Nope, geen touwtje beschikbaar, ook niet echt iets om het aan vast te maken.
Voor mensen die nog iets zoeken voor hun DHD in de wagen, koop gewoon zo 'n universele houder die je kan verstellen. Werkt echt fijn:

Voor mensen die nog iets zoeken voor hun DHD in de wagen, koop gewoon zo 'n universele houder die je kan verstellen. Werkt echt fijn:

[ Voor 13% gewijzigd door Largamelion op 16-12-2010 16:08 ]
ik krijg mijn telefoon zaterdag a.s. en wil graag vanaf minuut 1 goed beschermt zijn, is er ergens een shop die screenprotectors voor of op zaterdag kan leveren.
graag goede kwaliteit, dus geen brando als ik mensen hier moet geloven
Ziet er goed uit! Waar komt die van jou vandaan? Ik moet sowieso eigenlijk allang een of andere handsfree oplossing hebben en helemaal nu ik de navigatie van de DHD ga testen is zo'n ding natuurlijk handig. Ik heb wel zo'n ding gezien bij Halsford: misschien moet ik 'm daar gewoon maar kopen. Alleen even zien of hij wel ergens op m'n dashboard past...Largamelion schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:07:
@hierboven: Nope, geen touwtje beschikbaar, ook niet echt iets om het aan vast te maken.
Vliegt dat ding niet door de hele auto als je (hard) remt...?
Screenprotector van Brando, te koop bij www.screenprotector.nl. Heb veel rondgezocht maar zij leveren zaterdag en de kwaliteit is prima als je internet moet geloven, ik zou een nieuwe krijgen dus ben benieuwd. Heb mijn autohouder binnen, krijgen straks een korte first impression als ik laptop start want ga dat niet van telefoon doen.
First impression auto houder:
Het gaat om de universele houder voor de Galaxy S.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=180537442805

Waarom deze voor de Galaxy S en niet eentje voor de Desire HD? Nou heel simpel, deze winkel heeft nog geen autohouder voor de Desire HD en eigenlijk is het toch altijd dezelfde universele houder maar dan met de naam van een telefoon erbij om aan te geven dat hij in die telefoon past. Dus deze gaat voor elke telefoon tot 120mm breed, dat is de Desire HD nog niet gelukkig.
Ik heb deze houder uitgezocht omdat hij er degelijk uit zag, een verstelbare nek heeft en geen lelijke uitsteeksels en draaiknoppen heeft. Lekker strak, simpel en elke telefoon past erin, dat was voor mij wel belangrijk omdat ik hoop dat hij langer mee gaat dan de telefoon. Daarnaast is hij erg goed geprijst, een vergelijkbare bij PDAshop kost al snel 30 euro, dat heb ik er niet voorover.
De houder zelf bestaat uit twee delen, de zwanennek met een bevestigingspunt en de universele houder zelf. Deze klik je eenvoudig aan elkaar en dan zit het vast en laat het niet meer los. De houder zit zeer solide in elkaar, de zwanennek is alleen een wat apart punt. Mijn verwachting was namelijk dat deze niet stevig genoeg zou zijn en te los zou zitten zodat de houder snel omlaag zou zakken. Het tegenovergestelde is echter waar, de zwanennek zit zo stevig dat je hem met twee handen in de juiste vorm moet buigen. Het scheelt dat dit iets is wat je eenmalig doet, daarna weet je gewoon dat hij goed blijft zitten, ondanks wat je er mee doet.
De houder zelf is draaibaar in alle richtingen, 360 graden dus. Zit zorgt er voor dat je hem zo kan draaien zoals hij voor jou perfect zit. Hij draait wel wat soepel maar niet zo soepel dat hij snel de verkeerde kant op draait.
De telefoon steunt op twee verstelbare pootjes en wordt geklemd tussen twee armen aan de zijkant. Deze armen zitten met tandwielen verbonden en dus je met telkens een millimeter tegelijk samen, daardoor weet je zeker dat de zuignap goed zit. Om de telefoon los te laten druk je op een knop waardoor deze armen langzaam uit elkaar gaan en de telefoon vrij komt. Een vrij vernuftig systeem dat er op het eerste gezicht prima stevig uit ziet. Enige nadeel is dat deze knop indrukken niet helemaal soepel gaat, maar dat doe je gelukkig niet tienmaaldaags.
De zuignap zelf heb ik nog niet getest. Gezien de verdere constructie ben ik er erg hoopvol over. De zuignap sluit je af met een hendel waardoor hij extra goed hecht.
Praktijktest
Ik heb een klein rondje gereden, wat opvalt is dat de nek wel erg lastig goed in te stellen is. Echter wanneer dit eenmaal gedaan is zit hij wel prima dus dat is een eenmalige hindering.Wat wel direct opvalt, de telefoon trilt enorm. Dit zal wel door de trilling van de auto zelf komen en het feit dat het een flexibele constructie is. Is de weg glad dan is het prima te doen maar is weg hobbelig of zijn er drempels dan trilt de telefoon flink. Dit hindert de functie niet, navigatie gaat nog prima, maar is wel een min punt.
Conclusie
Mijn eerste oordeel is dat het een prima houder is, zeker voor deze prijs maar zelfs voor het dubbele zou het nog een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Voor mij geen dure houders meer. Het enige vervelende is het trillen, maar daar is gewoon vrij weinig aan te doen denk ik, hoort bij de constructie. Hij is nog wel prima werkbaar.
First impression auto houder:
Het gaat om de universele houder voor de Galaxy S.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=180537442805

Waarom deze voor de Galaxy S en niet eentje voor de Desire HD? Nou heel simpel, deze winkel heeft nog geen autohouder voor de Desire HD en eigenlijk is het toch altijd dezelfde universele houder maar dan met de naam van een telefoon erbij om aan te geven dat hij in die telefoon past. Dus deze gaat voor elke telefoon tot 120mm breed, dat is de Desire HD nog niet gelukkig.
Ik heb deze houder uitgezocht omdat hij er degelijk uit zag, een verstelbare nek heeft en geen lelijke uitsteeksels en draaiknoppen heeft. Lekker strak, simpel en elke telefoon past erin, dat was voor mij wel belangrijk omdat ik hoop dat hij langer mee gaat dan de telefoon. Daarnaast is hij erg goed geprijst, een vergelijkbare bij PDAshop kost al snel 30 euro, dat heb ik er niet voorover.
De houder zelf bestaat uit twee delen, de zwanennek met een bevestigingspunt en de universele houder zelf. Deze klik je eenvoudig aan elkaar en dan zit het vast en laat het niet meer los. De houder zit zeer solide in elkaar, de zwanennek is alleen een wat apart punt. Mijn verwachting was namelijk dat deze niet stevig genoeg zou zijn en te los zou zitten zodat de houder snel omlaag zou zakken. Het tegenovergestelde is echter waar, de zwanennek zit zo stevig dat je hem met twee handen in de juiste vorm moet buigen. Het scheelt dat dit iets is wat je eenmalig doet, daarna weet je gewoon dat hij goed blijft zitten, ondanks wat je er mee doet.
De houder zelf is draaibaar in alle richtingen, 360 graden dus. Zit zorgt er voor dat je hem zo kan draaien zoals hij voor jou perfect zit. Hij draait wel wat soepel maar niet zo soepel dat hij snel de verkeerde kant op draait.
De telefoon steunt op twee verstelbare pootjes en wordt geklemd tussen twee armen aan de zijkant. Deze armen zitten met tandwielen verbonden en dus je met telkens een millimeter tegelijk samen, daardoor weet je zeker dat de zuignap goed zit. Om de telefoon los te laten druk je op een knop waardoor deze armen langzaam uit elkaar gaan en de telefoon vrij komt. Een vrij vernuftig systeem dat er op het eerste gezicht prima stevig uit ziet. Enige nadeel is dat deze knop indrukken niet helemaal soepel gaat, maar dat doe je gelukkig niet tienmaaldaags.
De zuignap zelf heb ik nog niet getest. Gezien de verdere constructie ben ik er erg hoopvol over. De zuignap sluit je af met een hendel waardoor hij extra goed hecht.
Praktijktest
Ik heb een klein rondje gereden, wat opvalt is dat de nek wel erg lastig goed in te stellen is. Echter wanneer dit eenmaal gedaan is zit hij wel prima dus dat is een eenmalige hindering.Wat wel direct opvalt, de telefoon trilt enorm. Dit zal wel door de trilling van de auto zelf komen en het feit dat het een flexibele constructie is. Is de weg glad dan is het prima te doen maar is weg hobbelig of zijn er drempels dan trilt de telefoon flink. Dit hindert de functie niet, navigatie gaat nog prima, maar is wel een min punt.
Conclusie
Mijn eerste oordeel is dat het een prima houder is, zeker voor deze prijs maar zelfs voor het dubbele zou het nog een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Voor mij geen dure houders meer. Het enige vervelende is het trillen, maar daar is gewoon vrij weinig aan te doen denk ik, hoort bij de constructie. Hij is nog wel prima werkbaar.
[ Voor 115% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2010 20:47 ]
Ik heb anders een houder van Brodit in de bus van de zaak zitten die speciaal gemaakt is voor de Desire HD? Is zowel aktief als passief te verkrijgen. Dus houder met of zonder oplaadfunctie.Tsurany schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:04:
Waarom deze? Nou heel simpel, ze hebben nog geen autohouder voor de Desire HD en eigenlijk is het toch altijd dezelfde universele houder.
Of bedoelde je dit niet?
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Nee ik bedoel eigenlijk waarom die van de Galaxy S en niet die van de Desire HD. Anderen hebben inderdaad houders speciaal voor de Desire HD. Maar zo'n Brodit houder vond ik te duur, deze is een kwart van de prijs en werkt voor mij prima
Dan heb ik niks gezegdTsurany schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:46:
Nee ik bedoel eigenlijk waarom die van de Galaxy S en niet die van de Desire HD. Anderen hebben inderdaad houders speciaal voor de Desire HD. Maar zo'n Brodit houder vond ik te duur, deze is een kwart van de prijs en werkt voor mij prima
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Nee, getypt
Maar je hebt gelijk dat het niet helemaal duidelijk is, zal het even verduidelijken
@tsurany
De houder van jouw foto lijkt erg op de houder die bij de Action te halen is. Mijn pa gebruikt die en hij kost 4 euro als ik het goed heb. Ook een aanrader dus.
De houder van jouw foto lijkt erg op de houder die bij de Action te halen is. Mijn pa gebruikt die en hij kost 4 euro als ik het goed heb. Ook een aanrader dus.
Dat zou inderdaad kunnen, ik had hem echter al besteld voordat ik wist dat ze bij de Action verkocht worden dus ik heb daar niet meer gekeken. Hou me aanbevolen voor extra informatie.
Ik was ook lid van de naked club, maar dacht ach laat ik eens wat proberen 6 stuks voor 3 euro, past precies mooi glad swipen gaat beter dan zonder, Ecell op Ebay (nee ik word niet betaald). Heb gelijk nog een setje besteld. Of dit nog gaat lukken voor zaterdag, nee sorry moet uit engeland komen, was een weekje ongeveer.bas_vdl schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:21:
ik krijg mijn telefoon zaterdag a.s. en wil graag vanaf minuut 1 goed beschermt zijn, is er ergens een shop die screenprotectors voor of op zaterdag kan leveren.
Die houders blijven perfect zitten bij het remmen, slippen, whatever... (over de kop heb ik nog niet getest). Heb ze gekocht bij Euroshop, zo 'n allerlei winkel in België waar ze een hele afdeling hebben om je auto te pimpen. Koste ongeveer 10€ en je krijgt er een bevestiging bij voor op de verluchting en een zuignap voor op je venster. In dat laatste heb ik echter weinig vertrouwen en dat hangt ook nogal snel te trillen, in de verluchting zitten ze echt goed vast.Anoniem: 135195 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:26:
[...]
Ziet er goed uit! Waar komt die van jou vandaan? Ik moet sowieso eigenlijk allang een of andere handsfree oplossing hebben en helemaal nu ik de navigatie van de DHD ga testen is zo'n ding natuurlijk handig. Ik heb wel zo'n ding gezien bij Halsford: misschien moet ik 'm daar gewoon maar kopen. Alleen even zien of hij wel ergens op m'n dashboard past...
Vliegt dat ding niet door de hele auto als je (hard) remt...?
Heb je een linkje van deze protectors?Ceejay schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:26:
[...]
Ik was ook lid van de naked club, maar dacht ach laat ik eens wat proberen 6 stuks voor 3 euro, past precies mooi glad swipen gaat beter dan zonder, Ecell op Ebay (nee ik word niet betaald). Heb gelijk nog een setje besteld. Of dit nog gaat lukken voor zaterdag, nee sorry moet uit engeland komen, was een weekje ongeveer.
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Ben ook druk aan het oriënteren om een DHD aan te schaffen. Nu denk ik gewoon om een screen protector te gebruiken, mijn huidige Nokia 6300 heeft er ook eentje die er al ruim twee jaar op zit, van Dealextreme 
En nu had ik me ook zo bedacht om een CaseMate Tough Case te gaan gebruiken, omdat ik als veehouder toch veel buiten kom en gezien de geschiedenis van mijn 6300, best wel wat bescherming mag gebruiken.
Nu zoek ik eigenlijk alleen nog een cradle en een (universele?) autohouder. Wie heeft er al meer ervaring met een goede cradle die kan opladen en connectie kan maken naar de pc? En is de connectie naar de pc ook op sommige momenten uit te schakelen? Lees er hier en daar wat van maar het wordt me niet echt duidelijk. Denk namelijk dat ik hem vaker nodig heb voor het opladen dan een data-connectie, als ik lees hoe het met die accu's gaat...
Wie weet nog een goede autohouder die te monteren is aan mijn ventilatie rooster van mijn Opel Vectra C uit '02? Die Brodit lijkt me echt erg vet maar aangezien ik een Tough Case wil gaan gebruiken lijkt het me niet te gaan passen. Nu weet ik zo niet welke autohouder nu in mijn Vec past en welke nu echt goed de DHD vast houdt. Zal mooi zijn als het ook over dwars te gebruiken was...
En nu had ik me ook zo bedacht om een CaseMate Tough Case te gaan gebruiken, omdat ik als veehouder toch veel buiten kom en gezien de geschiedenis van mijn 6300, best wel wat bescherming mag gebruiken.
Nu zoek ik eigenlijk alleen nog een cradle en een (universele?) autohouder. Wie heeft er al meer ervaring met een goede cradle die kan opladen en connectie kan maken naar de pc? En is de connectie naar de pc ook op sommige momenten uit te schakelen? Lees er hier en daar wat van maar het wordt me niet echt duidelijk. Denk namelijk dat ik hem vaker nodig heb voor het opladen dan een data-connectie, als ik lees hoe het met die accu's gaat...
Waar kan ik deze universele autohouder online krijgen? Ben op zoek geweest naar de euroshop maar kan zo geen online winkel vinden?Largamelion schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie weet nog een goede autohouder die te monteren is aan mijn ventilatie rooster van mijn Opel Vectra C uit '02? Die Brodit lijkt me echt erg vet maar aangezien ik een Tough Case wil gaan gebruiken lijkt het me niet te gaan passen. Nu weet ik zo niet welke autohouder nu in mijn Vec past en welke nu echt goed de DHD vast houdt. Zal mooi zijn als het ook over dwars te gebruiken was...
Farming is a way of life!
@Largamelion: Waar heb jij deze houder gekocht en hoe heb je hem bevestigd? Werkt hij fijn?Largamelion schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de knutselaars:
Elke microUSB kabel is kennelijk te modificeren om automatische de car panel te aktiveren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693822
Elke microUSB kabel is kennelijk te modificeren om automatische de car panel te aktiveren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693822

Door toeval kwam ik er achter dat deze plug te koop bij DealExtreme het car panel aktiveert. Tevens kan een gangbare auto lader met mini USB worden gebruikt. Ook qua kosten een leuke oplossing: $2.39 inclusief verzenden!

[ Voor 14% gewijzigd door JeeVee op 21-12-2010 14:02 ]
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
*Weg* Je eigen produchten spammen doe je maar ergens anders.
[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 20-12-2010 09:17 ]
Ik ben opzoek naar een desktop cradle waar ook een 3,5 mm jack op zit die ik vervolgens weer kan aansluiten op een stereo setje. Op ebay en google kan ik er geen vinden. Is er hier iemand die al zoiets is tegen gekomen?
edit: Een kabel is ook goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Brantje op 21-12-2010 01:12 ]
Deze voldoet denk ik: http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p26571.htmBrantje schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 00:48:
Ik ben opzoek naar een desktop cradle waar ook een 3,5 mm jack op zit die ik vervolgens weer kan aansluiten op een stereo setje. Op ebay en google kan ik er geen vinden. Is er hier iemand die al zoiets is tegen gekomen?
Alleen is ie (nog steeds) niet leverbaar.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dankje, ik wacht dan tot na kerst, even kijken wat de voorraad doet.h40d schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:21:
[...]
Deze voldoet denk ik: http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p26571.htm
Alleen is ie (nog steeds) niet leverbaar.
ik heb een Adapt-pX TPU Case (transparant) voor €15,- de pasvorm en look zijn wel ok. Helaas drukt hij rechtsonder een klein beetje tegen mijn screenprotector waardoor er soms een klein luchtbelletje (net buiten het scherm, op het zwarte) zichtbaar wordt.
De knopjes gaan niet heel soepeltjes en dat stoort mij het meeste. De volume knopen gaan nog net, dus daar kan ik mee leven maar de aan/uit knop is zelfs met je nagel lastig...
Iemand dezelfde ervaring en miss. een oplossing voor de knoppen of kan ik beter iets meer investeren?
De knopjes gaan niet heel soepeltjes en dat stoort mij het meeste. De volume knopen gaan nog net, dus daar kan ik mee leven maar de aan/uit knop is zelfs met je nagel lastig...
Iemand dezelfde ervaring en miss. een oplossing voor de knoppen of kan ik beter iets meer investeren?
ik heb inmiddels de originele van HTC erop zitten, aanbrengen op mijn htc direct uit de doos, 10 sec. geen stof, geen luchtbel, easy!Ceejay schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:26:
[...]
Ik was ook lid van de naked club, maar dacht ach laat ik eens wat proberen 6 stuks voor 3 euro, past precies mooi glad swipen gaat beter dan zonder, Ecell op Ebay (nee ik word niet betaald). Heb gelijk nog een setje besteld. Of dit nog gaat lukken voor zaterdag, nee sorry moet uit engeland komen, was een weekje ongeveer.
Met 'origineel', bedoel je daarmee die Zagg (of zo)? Is die inderdaad stroefer...? En zie je 'm meer (sinaasappeleffect)?bas_vdl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:33:
[...]
ik heb inmiddels de originele van HTC erop zitten, aanbrengen op mijn htc direct uit de doos, 10 sec. geen stof, geen luchtbel, easy!
https://www.telecomteleco...-p430-voor-desire-hd.htmlAnoniem: 135195 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:14:
[...]
Met 'origineel', bedoel je daarmee die Zagg (of zo)? Is die inderdaad stroefer...? En zie je 'm meer (sinaasappeleffect)?
scherm is zeer helder, geen vervelende spiegeling. Op mijn oude htc diamond had ook de originele van htc en krassen zijn zeer moeilijk te maken en afwassen en opnieuw aanbrengen heb ik wel 7 keer gedaan zonder problemen.
[ Voor 20% gewijzigd door bas_vdl op 21-12-2010 20:29 ]
Thx. Ik heb 'm toch maar besteld... M'n laatste poging. Als dit ook niets is, laat ik 'm voortaan naakt.bas_vdl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:28:
[...]
https://www.telecomteleco...-p430-voor-desire-hd.html
scherm is zeer helder, geen vervelende spiegeling. Op mijn oude htc diamond had ook de originele van htc en krassen zijn zeer moeilijk te maken en afwassen en opnieuw aanbrengen heb ik wel 7 keer gedaan zonder problemen.
Je kiest net een cradle uit die sinds een paar dagen in stock is, dus ik denk dat niemand hem nog gebruikt heeft. Het is exact dezelfde cradle als die van expansys, alleen de text staat hier niet op. Ik wou hem zelf ook graag bestellen, ziet er uit als een goede stevige cradle!Anoniem: 349916 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:38:
Iemand toevallig ervaring met deze cradle?
[afbeelding]
http://www.mobilefun.co.u...-charge-cradle-p26450.htm