Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Obiter dictum schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:20:
[...]

Mijn god, dat is wel een hele ruime definitie van "klein beetje speling".

Volgens mij had ik over deze nog niets gelezen hier; althans nog niet van Marktplaats. Ging heel relaxed, uur of 3 besteld gister en zojuist al uit mijn brievenbus geplukt...

[afbeelding]
Kan je bij deze goed bij de powerbutton?
Ik heb er 1 bij de Belcompany gehaald en dat is een kutding en te duur ook. Ik kan de powerbutton alleen met mijn nagel indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

mirelia schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:17:
Ik heb er 1 bij de Belcompany gehaald en dat is een kutding en te duur ook. Ik kan de powerbutton alleen met mijn nagel indrukken.
Het hoesje zal vanavond om de telefoon heen gaan waarschijnlijk, ik zal hem even vragen hoe dat gaat :)

Even snel; het indrukken gaat prima :)

[ Voor 5% gewijzigd door Obiter dictum op 04-12-2010 19:23 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

mirelia schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:17:
[...]

Ik heb dezelfde, indrukken gaat prima, wel is er iets meer power nodig omdat te doen, maar geen nagel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Saus op 14-11-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367949

Hey mensen,

Ik ben van plan om een case aan te schaffen. Ik luister vaak muziek via oordopjes en bij het kopen van een hoes moet ik dus opletten dat er een aansluiting is voor mijn oordopje en of ik de volume knopjes kan bedienen.

heeft iemand een tip voor mij welke case dan het beste voor mij is ?? ik twijfel tussen een silicon en deze http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-11.html

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Bij PDA shop zijn de verzendkosten niet aanwezig en is het gratis terugsturen, dus probeer het beiden uit zou ik zeggen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 17:52
Al iemand een cradle voor de dhd gevonden (ofja, gekocht en getest...) voorkeur eentje met Ideal betalen... en t ding zelf met power en een usb verbinding.
Overigens zoek ik nog de optie op de dhd om: do not charge when connected to pc...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Volgend weekend m'n vriendin m'n screenprotector laten plakken, ik kan het gewoon niet fatsoenlijk. Kan aan de slechte pasvorm liggen maar is denk ik eerder een stuk onhandigheid. Ding blijft gewoon niet vlak liggen zonder bubbels.
Iemand nog tips wat ik kan proberen of ben ik gewoon ongeschikt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft denk ik weinig met jouw zelf te maken, als ik mensen zie met screen protectors op hun telefoon dan valt meestal op dat ze niet goed erop zitten.

Ik zou ze er gewoon af laten, ik vindt zo'n screenprotector de telefoon juist lelijk maken en die bubbels zijn erg hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 17:18
Tsurany schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:56:
Bij PDA shop zijn de verzendkosten niet aanwezig en is het gratis terugsturen, dus probeer het beiden uit zou ik zeggen ;)
Ik heb deze case bij BC gekocht, past perfect en biedt een goede bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:30
Saus schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:24:
Net ingebouwd:
[afbeelding]
[afbeelding]

Omdat mijn sigaretten aansluiting achter mijn versnellingspook zit heb ik de aansluitingen achter het dashboard weggewerkt. Anders liep er altijd een kabel door de auto.
Lijkt me toch een beetje laag, niet echt handig/veilig als je steeds naar beneden moet kijken. Boven de verluchting is toch een pak makkelijker niet?
Tsurany schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:10:
Volgend weekend m'n vriendin m'n screenprotector laten plakken, ik kan het gewoon niet fatsoenlijk. Kan aan de slechte pasvorm liggen maar is denk ik eerder een stuk onhandigheid. Ding blijft gewoon niet vlak liggen zonder bubbels.
Iemand nog tips wat ik kan proberen of ben ik gewoon ongeschikt?
Ik heb een tijdje geleden een screen protector op m'n vriendin haar iPod Touch geplakt zonder problemen, heb 'm zelf nog een stukje moeten bijknippen omdat hij eigenlijk voor een gewone iPod was. Het is zelfs zo goed gelukt dat je 'm niet ziet zitten.

Denk er toch sterk aan om zelf ook nog 'n screenprotector te kopen, zou het mezelf nooit vergeven als er 'n kras op m'n scherm komt. Deze namiddag ga ik m'n pouch halen bij de Post en dan zal ik me toch al een pak geruster voelen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:50:
Heeft denk ik weinig met jouw zelf te maken, als ik mensen zie met screen protectors op hun telefoon dan valt meestal op dat ze niet goed erop zitten.

Ik zou ze er gewoon af laten, ik vindt zo'n screenprotector de telefoon juist lelijk maken en die bubbels zijn erg hinderlijk.
Nouja de stukken waar hij wel goed zat zag je de screenprotector eigenlijk niet zitten.

Wacht momenteel op nog heel veel accessoires, drie micro-usb kabels, twee autoladers en een auto houder, maar dealextreme is zo tyfus traag dat het wel januari kan gaan worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Laatst online: 04-05 14:08
Saus schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:24:
Net ingebouwd:
[afbeelding]
[afbeelding]

Omdat mijn sigaretten aansluiting achter mijn versnellingspook zit heb ik de aansluitingen achter het dashboard weggewerkt. Anders liep er altijd een kabel door de auto.
Nice :) ! Ik krijg als het goed is mijn passieve houder morgen binnen.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Auto houder geannuleerd, nu deze besteld, is wel voor de Galaxy S maar dat scheelt praktisch niks en het is een universele dus hij is gewoon in de breedte aan te passen zodat de DHD er ook mooi in past.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/09/!B9o1ntwBWk~$(KGrHqJ,!hIEzetNE1pmBM6(wWwkfQ~~0_12.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik heb ook zo 'n universele (wel ander model) en ik ben er echt tevreden mee. Er zit overal van die mousse op zodat je telefoon niet gekrast wordt en je kan 'm blijven gebruiken als je een andere telefoon koopt. Ik heb er zelfs 2 op m'n verluchting zitten, 1 voor m'n Ipod Classic en 1 voor m'n DHD. Die laatste gebruikte ik tot kort voor m'n HTC Wizard, maar daar ben ik gelukkig vanaf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Das fijn om te horen :)

Heb vandaag m'n siliconen case binnen en je krijgt waar je voor betaalt. Product is niet echt van hoge kwaliteit en sluit niet strak aan waardoor sommige stukken wat flubberig zijn.
Het ging om deze: http://cgi.ebay.com/Black...ories&hash=item483d949c63
Zoals je kan zien is hij spotgoedkoop dus veel kan je ook niet verwachten. Ga m gewoon gebruiken en ik zie wel of hij bevalt, hij zal in ieder geval m'n telefoon beschermen en dat is al iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 14:08
De bijgeleverde oordopjes bij de desire HD blijven niet in mijn oren hangen.
Ik heb in ear oordopjes, lijkt wel wat op deze
ben nu eigenlijk op zoek naar soortgelijke dopjes, die ook tegelijkertijd headset (om mee te bellen) is.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:29:
Das fijn om te horen :)

Heb vandaag m'n siliconen case binnen en je krijgt waar je voor betaalt. Product is niet echt van hoge kwaliteit en sluit niet strak aan waardoor sommige stukken wat flubberig zijn.
Het ging om deze: http://cgi.ebay.com/Black...ories&hash=item483d949c63
Zoals je kan zien is hij spotgoedkoop dus veel kan je ook niet verwachten. Ga m gewoon gebruiken en ik zie wel of hij bevalt, hij zal in ieder geval m'n telefoon beschermen en dat is al iets.
Met zo'n onduidelijk foto had ik dat direct al verwacht, ik heb zelf voor die case gekozen die ik in dit topic ook eens gepost heb.

Mijn sluit juist wel strak aan, maar hij is wel wat duurdere dan jouwe mijne koste € 3,31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Obiter dictum schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:20:
[...]

Mijn god, dat is wel een hele ruime definitie van "klein beetje speling".

Volgens mij had ik over deze nog niets gelezen hier; althans nog niet van Marktplaats. Ging heel relaxed, uur of 3 besteld gister en zojuist al uit mijn brievenbus geplukt...

[afbeelding]
super hoesje, ik heb hem van ebay voor ~3,50 euro uit Honk Kong, vorige week dinsdag besteld gisteren in de bus. Hij zit strak en past perfect. Gelukkig is i ook niet stroef want dan is het zo'n gedoe met in en uit je broekzak. Echt een prima koop. De mijne is wat transparanter en grijzer, zeg maar zwart-rook-achtig dit in tegenstelling tot de foto's. Ook de circkels achterop zijn bij mij veel minder opvallend dan op de foto.

Het schuif/schuur geluid wat je bij het naar links en rechts vegen over het scherm hoort op de randen is met dit hoesje ook mooi opgelost, er zit nu gewoon een afgerond bumpertje.

[ Voor 17% gewijzigd door aardbeix15 op 07-12-2010 07:34 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Heb m'n pouch binnen (PO S550), ziet er zeer goed uit en nu kan ik eindelijk gerust m'n DHD meenemen. :)

Ging er in het begin nogal moeilijk in, maar na een dag al veel makkelijker. Had van mij net iets hoger mogen zijn (paar mm) zodat ie de bovenkant ook volledig zou beschermen.

Ben in elk geval heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:18:
[...]

Met zo'n onduidelijk foto had ik dat direct al verwacht, ik heb zelf voor die case gekozen die ik in dit topic ook eens gepost heb.
Ja ik denk ik probeer het gewoon, vond die cirkels namelijk niet echt mooi.
Mijn sluit juist wel strak aan, maar hij is wel wat duurdere dan jouwe mijne koste € 3,31
Waar ik vooral last van heb, bij het stuk rond de micro usb aansluiting en de 3.5mm jack aansluiting zit boven een heel dun randje die wat heen en weer flapt. Is dat bij die een stuk beter?

Heb zojuist een screenprotector erop zitten van de 6x screenprotector pack. Ik raad iedereen aan er 6 te kopen omdat bij mij de 6e pas redelijk zit en zelfs daar zit hij niet honderd procent. Of het kan aan mij liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382973

Ja bij die ik heb zit dat prima alles sluit perfect aan en er is goed rekening gehouden met de benodigde ruimtes van usb aansluiting en audio aansluiting.

Hij ziet bij mij ook niet echt zwart uit, maar komt dat de Desire HD die ik heb een bruine achterkant heb, want deze siliconen cases zijn doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 10:22

JeeVee

Mens agitat molem

HTC auto oplader met micro USB *O*

Deze oplader voor de DHD gekocht bij ImportElectronics voor 4,75 euro incl. verzending. Hij ziet er goed uit en lijkt? op de originele HTC auto oplader voor o.a. de WildFire, HD2 dus ook voor de DHD, maar is duidelijk een clone.

Kijk voor een afbeelding op:
http://importelectronics....gallery/id/252/image/460/

Uitstekende specs op de oplader vermeld (niet nagemeten):
IN (via aanstekerstopcontact accu): 10-30V =
UIT via micro USB naar DHD: 5V=, 2A max

Lijkt me een koopje, ook gezien de maximaal te leveren stroom van 2A bij 5V :Y

[ Voor 76% gewijzigd door JeeVee op 07-12-2010 14:00 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Is dat ook een gemeten waarde of een geschatte waarde?
Anoniem: 382973 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:42:
Ja bij die ik heb zit dat prima alles sluit perfect aan en er is goed rekening gehouden met de benodigde ruimtes van usb aansluiting en audio aansluiting.

Hij ziet bij mij ook niet echt zwart uit, maar komt dat de Desire HD die ik heb een bruine achterkant heb, want deze siliconen cases zijn doorzichtig.
Eens overwegen om te bestellen dan, klinkt wel goed als ik dat zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916

Ik zit ook altijd zo te klooien met die screenprotectors. Nu kreeg ik er een van pdashop en de verkoper in de zaak vroeg of hij hem voor me erop moest plakken. Dit heeft hij gedaan en ik moet zeggen dat ie er echt super strak opzit. Geen bubbels of stofjes eronder. Je moet echt goed kijken wil je uberhaupt zien dat er een op de telefoon zit. Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Hmm dat is nog wel een optie ja, helaas zijn ze bij PDAshop wel 19 euro, das wel erg veel voor een screenprotector. Zoveel heb ik bij elkaar nog niet betaald voor mijn case, screenprotector, autohouder, usb kabels en sigarettenplugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Vandaag op http://www.koopjessite.nl/ :

"Heb je een HTC?

Dan heeft Koopjessite! vandaag een mooie accessoire pack voor je in de aanbieding: Adapt 3-in-1 accessoire pack voor diverse HTC modellen

Dit pack bestaat uit:

Bescherm case
Screenprotector
Autolader"

€17,-

Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/images/aanbiedingen/nl/1087.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Duur, vooral dat hoesje wat er vrij eenvoudig en cheap uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:05:
Hmm dat is nog wel een optie ja, helaas zijn ze bij PDAshop wel 19 euro, das wel erg veel voor een screenprotector. Zoveel heb ik bij elkaar nog niet betaald voor mijn case, screenprotector, autohouder, usb kabels en sigarettenplugs.
Inderdaad dat heb ik er ook niet voor over, en PDAshop ligt niet echt naast de deur en ik betwijfel voordeel van screen protector als ik toch netjes met de telefoon om ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Mwah ik ga ook altijd netjes met m'n spullen om maar als je een telefoon twee jaar gebruikt zullen er altijd wel iets van krasjes inkomen. En je kan net pech hebben dat hij valt, deuk in je behuizing is een stuk minder erg dan deuk in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916

Scherm is volgens mij alleen van glas dus een deuk zal je daar niet snel in krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:46

Heb hem er zaterdag opgedaan, geen bubbeltjes niets.
Met de case eromheen zie je niet eens dat er een screenprotector opzit.

Echter haal ik hem er wel af als ik mijn Case-Mate Tough Case heb, deze hebben betere SP'ers meegeleverd dan het China spul.

Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSCF9532.jpgAfbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/th_DSCF9531.jpg

Indeed, hij zit ietswat scheef, maar dat boeit niet sinds het hoesje eroverheen valt.
Tevens niet te zien (zonder hoesje) wanneer het scherm aanstaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Source90 op 07-12-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96135

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 96135 op 07-12-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Source90 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:03:
[...]

Heb hem er zaterdag opgedaan, geen bubbeltjes niets.
Met de case eromheen zie je niet eens dat er een screenprotector opzit.

Echter haal ik hem er wel af als ik mijn Case-Mate Tough Case heb, deze hebben betere SP'ers meegeleverd dan het China spul.

[afbeelding][afbeelding]

Indeed, hij zit ietswat scheef, maar dat boeit niet sinds het hoesje eroverheen valt.
Tevens niet te zien (zonder hoesje) wanneer het scherm aanstaat.
Mij lukt het in iedere geval niet, ik had er 3 en geen een heb er fatsoenlijk er op gekregen en daarom de laatste er uiteindelijk maar afgehaald want het was geen gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 10:09
Heeft iemand een goed adres voor een goede kwalitatieve batterij? betaal namelijk liever wat meer dan een goedkoop ding. heb er namelijk een paar van 6 euro voorbij zien kopen, maar niemand had er ervaring mee. ook zijn er 1800 mah batterijen, maar werken deze echt beter?

[ Voor 38% gewijzigd door kanem0chi op 07-12-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Zo, mijn Brando Ultra Clear screenprotector zit erop! EDIT HIJ IS ER WEER AF...!

Vond het wel eng want ik was bang dat ik 'm scheef zou plakken en natuurlijk dat er overal stofjes onder zouden zitten. Maar ik had 'm er in 1 keer zowat recht op (fractie van een millimeter scheef, maar dat zie je nauwelijks) en maar twee stofjes aan de rand, dus niet op het verlichte scherm. Die zie je eigenlijk niet. Er zat nog wel een luchtbelletje op een vervelende plek, maar die heb ik kunnen wegduwen.

Alleen... er zit redelijk middenin het scherm een heel klein pikkeltje. Het is geen stofje, want dan moet je een soort van luchtbelletje zien, maar het lijkt, ook gezien hoe het reflecteert, een krasje in de protector...? Valt me wat tegen, maar ach... het went wel. Je moet de DHD echt heen en weer draaien om het pikkeltje te zien, dus waar hebben we het over... ;) Het nauwelijks op en ik kan er wel mee leven omdat ik weet dat het ECHTE scherm perfect is. Deze protector schijnt ongevoelig voor krassen te zijn (toch?), maar ik zou het nog geeneens erg vinden als er wat krassen of zo op kwamen zolang ik weet dat het scherm zelf nog goed is. ;)

Wat wel een minpunt is (en dat zou best nog wel eens een groot minpunt kunnen worden): de bovenkant zit een FRACTIE van een millimeter over het glasrandje heen, Op zich niet heel erg, maar daar gaat natuurlijk wel stof en zo aan plakken. Wat erger is, denk ik, is dat de bovenste twee hoeken gewoon niet plakken...! Je ziet dat er lucht onder zit en da's nog vervelender want daarin kan OOK stof en zo gaan zitten...Ik krijg de plek niet weg- of platgedrukt, dus ik zal moeten kijken in hoeverre dit echt problematisch wordt... Aan de andere kant, misschien plakt het morgen alsnog...

Een ding weet ik wel zeker: geen smartphone meer zonder protector! Ik heb de DHD nu anderhalve week en de hele tijd was ik HEEEEEEEL voorzichtig als ik 'm pakte omdat ik als de dood ben dat ik 'm bekras. Op zich vond ik het geen probleem 'm in m'n broekzak te houden maar er kan toch was misgaan. En uiteindelijk vond ik het toch te eng en werd ik dat voorzichtige gedoe zat, dus heb ik die protector besteld.
En nu, met de protector, hoef ik niet meer zo voorzichtig te doen. Ik sleur het ding nu uit m'n broekzak alsof het m'n oude mobiel is want krassen gaat niet meer lukken. ;) En dat is toch wel een HEERLIJK gevoel, moet ik zeggen. Dat voorzichtige gedoe is helemaal niks! Nu kan ik 'm gewoon onbezorgd gebruiken. ;)

Weet iemand nog iets die cases voor de DHD uit m'n vorige post en hoe het zit met dat verschil in prijs? De case heb ik niet nodig voor bescherming (als m'n scherm maar heel blijft, vind ik het best, maar meer voor een betere grip: de DHD is nogal dun en glad, vind ik.

En dan nog even een repost van iets wat ik in het verkeerde topic had gepost (het 'gewone' DHD topic)...
Anoniem: 384754 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:08:
[...]

Case-Mate, perfecte bediening vd knoppen, beter dan zonder body. (maar dat hoort eigenlijk in een ander topic)
Is dat de Case-Mate Safe Skin...? Ziet er wel okay uit. Alleen kost hij bij bol.com 10,- maar lijkt het een andere skin te zijn dan bijvoorbeeld bij de PDAshop wqaar hij maar liefst 29,- kost... terwijl je exact hetzelfde ding (zo lijkt het) bij b2ctelecom het ding kan kopen voor 14,95...?

Ik vind die prijzen nogal verschillen...

Maar goed, deze skin heeft knoppen voor volume en aan/uit IN de skin zitten, als ik het goed zie. En hij berschermt de randen mooi... Misschien wel een mooi ding naast m'n Brando Ultra Clear screenprotector.

EDIT
Als ik de laatste posts doorlees en zie wat voor problemen sommigen hebben met het plakken van protectors: dat MOET aan de protector liggen. Dan zal het te dun of te flexibel zijn. Mijn protector was redelijk stevig, geen flodderding, en je moet echt goed kijken om te zien dat 'ie erop zit!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 08-12-2010 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Heb ik toch liever de Barely There van Case-Mate.
http://www.case-mate.com/...re-Barely-There-Cases.asp

Gemaakt van hard rubber i.p.v. 'smooth silicone'.
Hier en daar al te verkrijgen. (Exclusieve deal met Mobilefun, binnenkort meer kleuren etc.).

Wacht zelf op deze, alleen dan voor de DHD.
http://www.case-mate.com/...TC-Desire-Tough-Cases.asp
Erg prettige case, heb hem ook voor de Desire gehad.
Our Tough case for the HTC Desire uses the protective power of dual layers. A form-fitting silicone skin surrounds your HTC Desire completely, absorbing each impact or hard-knock. Wrapped around the skin is a tough, ABS plastic shell for complete security, adding another level of protection and making for a firm grip.

[ Voor 50% gewijzigd door Source90 op 07-12-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 14:07
Moet je gewoon de Case-mate Barely there kopen, dat is dezelfde case alleen krijg je er geen screenprotector bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
De Barely There is niet hetzelfde als de Tough Case.

Als je de Safe skin vs Barely There bedoelde, zijn deze ook niet hetzelfde, eerste is silicone, tweede hard plastic.

[ Voor 28% gewijzigd door Source90 op 07-12-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 349916 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:51:
Scherm is volgens mij alleen van glas dus een deuk zal je daar niet snel in krijgen.
Zeg dat tegen m'n Touch Pro, daar is het scherm gedeukt. Maar het ging eigenlijk vooral om krassen, dat hindert de user experience een stuk meer dan een deuk of kras in je behuizing.
kanem0chi schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:17:
Heeft iemand een goed adres voor een goede kwalitatieve batterij? betaal namelijk liever wat meer dan een goedkoop ding. heb er namelijk een paar van 6 euro voorbij zien kopen, maar niemand had er ervaring mee. ook zijn er 1800 mah batterijen, maar werken deze echt beter?
Natuurlijk niet, die dingen hebben veel minder capaciteit dan waar mee geadverteerd wordt, zie ook eerdere posts.
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:20:
Een ding weet ik wel zeker: geen smartphone meer zonder protector! -knip- Nu kan ik 'm gewoon onbezorgd gebruiken. ;)
Nou nou nou overdrijven is echt een kunst geworden :o
Als ik de laatste posts doorlees en zie wat voor problemen sommigen hebben met het plakken van protectors: dat MOET aan de protector liggen. Dan zal het te dun of te flexibel zijn. Mijn protector was redelijk stevig, geen flodderding, en je moet echt goed kijken om te zien dat 'ie erop zit!
Nou als ik dit zo lees zit die van jou ook totaal niet goed, hij hangt over de rand heen en luchtbellen in twee hoeken?

[ Voor 61% gewijzigd door Tsurany op 08-12-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:57:
[...]

Nou nou nou overdrijven is echt een kunst geworden :o

[...]

Nou als ik dit zo lees zit die van jou ook totaal niet goed, hij hangt over de rand heen en luchtbellen in twee hoeken?
Hahahaha, je hebt helemaal gelijk: ik was iets te (snel) enthousiast want het ***ding ligt alweer in de prullenbak. Nee, niet de DHD: de protector.

Dat overstekende randje was een giga-stofmagneet en gisteravond laat was die hele rand irritant grijs. Dus ik aan de slag met plakband om dat randje schoon te deppen. Maar het zat ook net onder het randje... Dus ik heeeeel voorzichtig het randje opgelicht en met plakband eronder gaan deppen. Stof weg. O nee, toch niet. Het lijkt wel alsof het stof in de kamer bij het omhoog gaan van het randje dacht 'Aaaaaah, het pretpark is geopend!' en 'en masse' naar binnen vloog. Schoolbussen vol tegelijk. Dus het randje ietsje verder opgetild om het stof dat ietsje verder zat weg te deppen... Nou ja, je raad het al: de tocht ging steeds dieper het pretpark in...

Uiteindelijk het ding eraf gerukt. Nog een paar pogingen gewaagd 'm schoon te maken (er stond tenslotte 'washable' op de verpakking), maar toen ik door de vegen en het aangekoekte stof heen het plastic niet meer kon zien, verdween het geval linea recta in de pedaalemmer.

Lang leve mijn naakte DHD. Heerlijk. Ziet er toch veel beter uit zonder protector. Zal ik dan maar zeggen............. O-)

Maar ff serieus: het is wel jammer, want het leek even te werken... Ik vond wel dat deze protector VEEL gevoeliger was voor vet: ik kon wel BLIJVEN poetsen als ik de DHD gebruikte. Dat is zonder protector beter. (Zingt: 'Always look on the bright side of life...') Misschien dat ik nog weer eens een protector erop doe als die 'gratis' bij een of andere case zit, maar ik ga niet nog eens 10 euro uitgeven hieraan. Dan maar voorzichtig doen: da's sowieso beter... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Weet iemand nog iets die cases voor de DHD uit m'n vorige post en hoe het zit met dat verschil in prijs? De case heb ik niet nodig voor bescherming (als m'n scherm maar heel blijft, vind ik het best, maar meer voor een betere grip: de DHD is nogal dun en glad, vind ik.
Om precies die reden heb ik hem vorige week van een trap laten vallen. Vooral als je handen koud/glad zijn is het soms moeilijk om de telefoon met veel grip vast te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384754

[...]

Is dat de Case-Mate Safe Skin...? Ziet er wel okay uit. Alleen kost hij bij bol.com 10,- maar lijkt het een andere skin te zijn dan bijvoorbeeld bij de PDAshop wqaar hij maar liefst 29,- kost... terwijl je exact hetzelfde ding (zo lijkt het) bij b2ctelecom het ding kan kopen voor 14,95...?

Ik vind die prijzen nogal verschillen...

Maar goed, deze skin heeft knoppen voor volume en aan/uit IN de skin zitten, als ik het goed zie. En hij berschermt de randen mooi... Misschien wel een mooi ding naast m'n Brando Ultra Clear screenprotector.
Ik heb de Case-Mate van een tientje bij Bol.com. Het bevalt heel goed, de telefoon ligt lekkerder (stroever) in de hand en de bediening van de knoppen is gewoon perfect. Zonder vond ik het wel lastig het volume tijdens het bellen hoger te zetten of op de tast de power button te vinden, nu geen probleem. Waarom dat prijsverschil? Beats me... Profiteer ervan zou ik zeggen..

Groet
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Misschien wilt PDAshop wel veel hogere marges en verkoopt Bol.com met amper winst, misschien toch eens over denken om aan te schaffen, ziet er wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die verkopen beide met hoge winstmarges, alleen PDAshop heeft gratis verzenden, bol.com niet. Maar die case van ebay is hier al vaker genoemd, dus als je 2 weken kunt wachten zou je wellicht die kunnen kopen die kost ongeveer €3,50.

Ik denk als je hem nu nog koop dat je hem nog voor de kerst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Maar dat is toch wel van een ander niveau dan de casemate vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-06 10:22
Heb mijn Otterbox Commuter case binnen.
Echt een topding! Het voelt goed beschermd aan en ik kan de telefoon nu gewoon op zijn rug neerleggen zonder dat de camera het oppervlak raakt. De telefoon voelt veel steviger aan en ik ben nu veel minder bang dat ik hem door beperkte grip laat vallen. De telefoon is een stukje dikker maar zeker niet storend, voelt alleen maar beter aan in de hand. De aansluiting op de telefoon is perfect. De bediening van de volume en powerknoppen gaat zoals bij meer cases ook makkelijker. Ben zeer tevreden met mijn aankoop :)

EDIT: Overigens nog niets gedaan met de screenprotector.

[ Voor 5% gewijzigd door freakshock88 op 08-12-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:46:
Maar dat is toch wel van een ander niveau dan de casemate vermoed ik.
Dat betwijfel ik zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384754 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:14:
[...]

Ik heb de Case-Mate van een tientje bij Bol.com. Het bevalt heel goed, de telefoon ligt lekkerder (stroever) in de hand en de bediening van de knoppen is gewoon perfect. Zonder vond ik het wel lastig het volume tijdens het bellen hoger te zetten of op de tast de power button te vinden, nu geen probleem. Waarom dat prijsverschil? Beats me... Profiteer ervan zou ik zeggen..

Groet
Eric
Voor de zekerheid nog even: hoe ziet jouw case eruit dan...? Zoals links (plaatje van bol) of rechts (plaatje van pda)? De namen zijn hetzelfde, maar de case niet. Wellicht dat bol gewoon het verkeerde plaatje erbij heeft gezet... (ja, het is sowieso geen hd, maar het gaat even over case!)

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/337HD_cases.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:44:
[...]

Voor de zekerheid nog even: hoe ziet jouw case eruit dan...? Zoals links (plaatje van bol) of rechts (plaatje van pda)? De namen zijn hetzelfde, maar de case niet. Wellicht dat bol gewoon het verkeerde plaatje erbij heeft gezet... (ja, het is sowieso geen hd, maar het gaat even over case!)

[afbeelding]
Of eigenlijk, kan je goede kwaliteit foto's plaatsen? Stuk eenvoudiger om daarop te oordelen dan productieplaatjes, ben wel heel erg geïnteresseerd namelijk.
freakshock88 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:13:
Heb mijn Otterbox Commuter case binnen.
Echt een topding! Het voelt goed beschermd aan en ik kan de telefoon nu gewoon op zijn rug neerleggen zonder dat de camera het oppervlak raakt. De telefoon voelt veel steviger aan en ik ben nu veel minder bang dat ik hem door beperkte grip laat vallen. De telefoon is een stukje dikker maar zeker niet storend, voelt alleen maar beter aan in de hand. De aansluiting op de telefoon is perfect. De bediening van de volume en powerknoppen gaat zoals bij meer cases ook makkelijker. Ben zeer tevreden met mijn aankoop :)
Zelfde voor jou, is het mogelijk foto's te maken van de Otterbox? Ben wel heel erg benieuwd of je voor die prijs echt betere kwaliteit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las ergens dat die Case-Mate wel erg stof aantrekt... Da's nou niet echt iets wat je wilt, lijkt mij... Heeft iemand van de Case-Mate bezitters dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat rubber of siliconen spul is wat stroef en daardoor blijven deeltjes er goed aan kleven, het trekt het dus niet aan maar laat het wel kleven wat je bij gladde materialen niet hebt.
Je veegt stof er ook niet makkelijk van af omdat de stof dus niet makkelijk er vanaf glijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:59:
Dat rubber of siliconen spul is wat stroef en daardoor blijven deeltjes er goed aan kleven, het trekt het dus niet aan maar laat het wel kleven wat je bij gladde materialen niet hebt.
Je veegt stof er ook niet makkelijk van af omdat de stof dus niet makkelijk er vanaf glijd.
Hm, dat is dan wel een nadeel, vind ik... Misschien moet ik maar gewoon caseloos (en screenprotectieloos) door het leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 25-06 15:20
Ik gebruik de silicone case van b2ctelecom al een tijdje en bevalt erg goed (zal ook wel op eBay staan). Deze sluit mooi strak aan, heeft een fijne grip en trekt geen stof/vuil aan. Met de ingegoten knopjes zijn de power knop en volume knoppen ook goed te bedienen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187129

Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:25:
Zelfde voor jou, is het mogelijk foto's te maken van de Otterbox? Ben wel heel erg benieuwd of je voor die prijs echt betere kwaliteit krijgt.
Heb zelf er momenteel geen goede camera voor, maar ik heb eerder al een link naar foto's geplaatst.

Hier de directe links:

front – http://i632.photobucket.c...D%20OtterBox/SDC12424.jpg
back – http://i632.photobucket.c...D%20OtterBox/SDC12425.jpg
bottom – http://i632.photobucket.c...D%20OtterBox/SDC12426.jpg
top – http://i632.photobucket.c...D%20OtterBox/SDC12427.jpg
left – http://i632.photobucket.c...D%20OtterBox/SDC12428.jpg
camera & flash – http://i632.photobucket.c...D%20OtterBox/SDC12431.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

h40d schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:32:
Ik gebruik de silicone case van b2ctelecom al een tijdje en bevalt erg goed (zal ook wel op eBay staan). Deze sluit mooi strak aan, heeft een fijne grip en trekt geen stof/vuil aan. Met de ingegoten knopjes zijn de power knop en volume knoppen ook goed te bedienen.
Lol deze staat inderdaad op ebay. Van € 3,50 Voor € 5,95 een mooie grote winst voor een commercieel bedrijf en inclusief te hogen verzendkosten ( die verzend je wel voor 3 postzegels ). Ik heb precies de zelfde case maar dan voor € 3,31 en das geen wholesale prijs hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Oeh dat ziet er lichtelijk erotisch uit, misschien toch maar eens overwegen om die aankoop binnenkort in te plannen en vervolgens af te schieten wegens te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Anoniem: 382973 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:11:
[...]

Lol deze staat inderdaad op ebay. Van € 3,50 Voor € 5,95 een mooie grote winst voor een commercieel bedrijf en inclusief te hogen verzendkosten ( die verzend je wel voor 3 postzegels ). Ik heb precies de zelfde case maar dan voor € 3,31 en das geen wholesale prijs hoor.
echt een prima hoesje heb hem nu een paar dagen, zit mooi strak. voor een paar euro's all the way from Hongkong :P

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187129

Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:33:
[...]
Oeh dat ziet er lichtelijk erotisch uit, misschien toch maar eens overwegen om die aankoop binnenkort in te plannen en vervolgens af te schieten wegens te duur.
Ach ja, voor een apparaat wat 500 euro waard is heb ik best 30 euro voor goede bescherming over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Zojuist de Brodit passieve houder binnen gekregen :) ! Gelijk gemonteerd in de auto, gelukkig past hij op de Nokia houder die nog in de auto zat (oude carkit). Zal z.s.m. wat pics posten. De DHD gaat wel stroef in de houder, maar na een paar keer zal dat wel wat minder worden denk ik.

Tot nu toe heb ik de Adapt sillicon case gebruikt, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben! Alleen moet ik nu wat anders gaan verzinnen want uiteraard past de DHD niet in de Brodit houder met die case.....
Misschien toch maar eens kijken voor zo`n pouch

[edit]

Deze zojuist maar besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...20645203165#ht_2006wt_905

[ Voor 9% gewijzigd door Furiousz op 08-12-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 187129 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:34:
[...]

Ach ja, voor een apparaat wat 500 euro waard is heb ik best 30 euro voor goede bescherming over :+
Ja dat klinkt in theorie allemaal leuk, je doet er twee jaar mee en is maar 30 euro terwijl je telefoon heel duur is blabla... alleen zodra ik af moet rekenen bij de winkel en het totaal bedrag zie ga ik altijd twijfelen en annuleer ik. Zelfde had ik met de Clingo, wilde ik ook graag hebben maar bij het afrekenen stond er 27 euro, nadat ik alle gegevens had ingevuld alsnog op annuleren gedrukt en eentje van 7 euro van Dealextreme gehaald, die geannuleerd wegens traag verzenden en toen maar eentje van 8 euro van Ebay.
Ik heb echt een chronisch gelduitgeefprobleem zodra het bedragen boven de twee a drie euro worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Knip: <Oops, verkeerde tabblad :+ >

[ Voor 86% gewijzigd door Source90 op 08-12-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 14:08
miles schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:44:
De bijgeleverde oordopjes bij de desire HD blijven niet in mijn oren hangen.
Ik heb in ear oordopjes, lijkt wel wat op deze
ben nu eigenlijk op zoek naar soortgelijke dopjes, die ook tegelijkertijd headset (om mee te bellen) is.
Iemand tips?
Even een kickje van mezelf....
Kwam de Jabra Rhytm tegen, volgens pdashop werkt die met de desire hd.
Kwam ook deze sony tegen Sony MDREX38iP/BLK EX Earbud with iPod Remote Control , geen idee of die met de desire hd werkt.
Iemand ervaringen met deze headset, of met anderen natuurlijk....

[ Voor 8% gewijzigd door miles op 08-12-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 14:07
Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:26:
[...]

Ja dat klinkt in theorie allemaal leuk, je doet er twee jaar mee en is maar 30 euro terwijl je telefoon heel duur is blabla... alleen zodra ik af moet rekenen bij de winkel en het totaal bedrag zie ga ik altijd twijfelen en annuleer ik. Zelfde had ik met de Clingo, wilde ik ook graag hebben maar bij het afrekenen stond er 27 euro, nadat ik alle gegevens had ingevuld alsnog op annuleren gedrukt en eentje van 7 euro van Dealextreme gehaald, die geannuleerd wegens traag verzenden en toen maar eentje van 8 euro van Ebay.
Ik heb echt een chronisch gelduitgeefprobleem zodra het bedragen boven de twee a drie euro worden.
Je hebt toch ook zo'n dure telefoon gekocht? Als je waarde hecht aan bescherming moet je je toch ook wel moeten kunnen zetten tot het kopen van een degelijk hoesje. Zelf doe ik het nog steeds met de officiele pouch van HTC, gaat perfect. Geen screenprotector nodig en ziet er stylish uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
miles schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:55:
[...]

Even een kickje van mezelf....
Kwam de Jabra Rhytm tegen, volgens pdashop werkt die met de desire hd.
Kwam ook deze sony tegen Sony MDREX38iP/BLK EX Earbud with iPod Remote Control , geen idee of die met de desire hd werkt.
Iemand ervaringen met deze headset, of met anderen natuurlijk....
AKG maakt ook een setje in-ears met remote control... AKG is wat merk betreft prima, vind het een beter en minder commercieel merk als sennheiser over het algemeen, de verhalen over de dopjes zijn ook goed maar voglens mij wel wat aan de prijs (in verhouding tot de cx300)

Kijk ook hier voor meer voorbeelden, als je naar onder scrolled komen koptelefoons/oortjes met remote

http://www.pdashop.nl/acc...timent/htc-desire-hd.html

[ Voor 12% gewijzigd door darkpluisje op 08-12-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Maarten00 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:45:
[...]

Je hebt toch ook zo'n dure telefoon gekocht? Als je waarde hecht aan bescherming moet je je toch ook wel moeten kunnen zetten tot het kopen van een degelijk hoesje. Zelf doe ik het nog steeds met de officiele pouch van HTC, gaat perfect. Geen screenprotector nodig en ziet er stylish uit imo.
Voor bescherming hoef je echter niet veel uit te geven, dat kan met de goedkoopste cases en screenprotectors nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384754

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:44:
[...]

[afbeelding]
De rechter heb ik, als je op de sites de productcodes vergelijkt zijn ze ook hetzelfde, Bol heeft blijkbaar alleen een verkeerde foto gebruikt.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Furiousz schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:54:
Tot nu toe heb ik de Adapt sillicon case gebruikt, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben! Alleen moet ik nu wat anders gaan verzinnen want uiteraard past de DHD niet in de Brodit houder met die case.....
Misschien toch maar eens kijken voor zo`n pouch
Ik gebruik dus ook een silicone case en wil deze niet steeds eraf moeten halen om in een dekstop cradle of car cradle te plaatsen. Ik heb dus bij netimes.com een desktop cradle gekocht en deze met de Dremel wat ruimer gemaakt. Nu past de DHD inclusief silicone case er mooi in. Voor in de auto heb ik een goedkope universele car cradle gekocht (met raam- of luchtroosterbevestiging) en ga eens proberen of dat ook goed werkt.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

http://www.pdashop.nl/pro...xe-leather-pocket-11.html

Na mijn miskoopje van de adapt silicon ben ik overgestapt op bovenstaande.
Hier ben ik zeer tevreden mee.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260396

Morgenmiddag krijg ik dan mijn HTC HD binnen en ben nu op zoek naar protectie ervoor.
Wil eigenlijk wel het 'leren' hoesje PO S550 in huis halen.

Twee vragen dan:
- Is het aangeraden om hiernaast nog een screenprotector te kopen of is die pouch alleen al voldoende?
- Enig idee waar ik hem het snelst kan bemachtigen? Via ebay duurt het wel een goede week denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
@ hierboven: Screenprotector is altijd aan te raden omdat de meeste krassen naar mijn ervaring juist tijdens gebruik komen, niet als de telefoon als enige in je zak zit.

Morgen misschien vier uur in de auto zitten, hoop dan dat ik vandaag of morgenochtend mijn autohouder binnen krijg, zou wel leuk zijn mocht ik die zo kunnen testen.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat denk ik dus ook. Echter zie ik zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer w.b.t. screenprotectors. Wil ook niet dat het scherm veel minder aanraakgevoelig of helder wordt (dat zou het geval zijn met de Invisible Shield). Heb nog weinig gezien dat veel mensen positief zijn over dezelfde screenprotector, dat maakt het lastig om een goede uit te zoeken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260396 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:26:
Ja, dat denk ik dus ook. Echter zie ik zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer w.b.t. screenprotectors. Wil ook niet dat het scherm veel minder aanraakgevoelig of helder wordt (dat zou het geval zijn met de Invisible Shield). Heb nog weinig gezien dat veel mensen positief zijn over dezelfde screenprotector, dat maakt het lastig om een goede uit te zoeken. :(
Ik vraag me af of de 'perfecte' protector bestaat. Sowieso heeft iedereen OVERAL wel een andere mening over. ;) Ik had een 'hele goede' protector, maar die ligt nu in de prullenbak. Kwam ook wel doordat ik 'm niet 100% perfect erop geplakt had, maar 0,02 mm over het randje... en er zat out of the box al een klein streepje op. Ik heb 'm nu weer gewoon naakt in de broekzak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Mijn screenprotector zou perfect zijn als hij op de randjes goed zou passen, scherm reageert net zo goed en is net zo helder. Enig probleem is dat hij bovenin niet super kleeft en onderin niet super zit, plakt gewoon niet goed daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:41:
Mijn screenprotector zou perfect zijn als hij op de randjes goed zou passen, scherm reageert net zo goed en is net zo helder. Enig probleem is dat hij bovenin niet super kleeft en onderin niet super zit, plakt gewoon niet goed daar.
Ja, dat had ik dus ook zo ongeveer met de mijne. En bovendien vond ik 'm veel gevoeliger voor vet. Je zag binnen no time alle vingerafdrukken op het plastic zitten: je kreeg een soort van laagje erop wat er ook niet makkelijk af te poetsen was. Daar heb ik bij de naakte DHD veel minder last van, of eigenlijk helemaal niet. Maar op zich was het idee van die bescherming wel fijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Denk dat ik de mijne er toch maar af haal, het begint wel te storen. Zitten ook wat dingetjes onder omdat ik hem even los tilde om beter vast te plakken. Weet niet of je ze kan afspoelen en dan weer opnieuw kan plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke heb je? Ik had de Brando. Die kon je ook wassen. Ja, en daarna weggooien... Er kwamen meer en meer vlekken op en beschadingen stof en kringen en... Nou ja, hij eindigde in de prullenbak...

Een ding is duidelijk: 'eventjes optillen' om eventjes wat weg te werken is het begin van het absolute einde! Want zo ging het bij mij ook fout! ;)

Ik zit nu te denken aan de Zagg screen protector. Die is dus niet voor de hele case maar alleen voor het scherm. Er zit vloeistof bij en alles om 'm er goed op te krijgen en ze zeggen ook simpelweg dat als 'ie eenmaal zit (gedroogd en wel) dat je 'm niet weer erop kan krijgen als je 'm er even afhaalt. Dus geen ge*** over wassen... Voordeel lijkt mij ook (als ik het goed begrijp) dat je het ding tijdens het erop plakken gewoon heen en weer kan schuiven (dankzij de vloeistof). Die Brando (en alle andere) moet je in 1 keer perfect erop zien te krijgen, en da's altijd lastig als je in een hoek moet beginnen.

De Zagg kost echter wel 16,95........ En ik lees op reviews dat 'ie nogal weerspiegelt...? Maar dat doet de DHD sowieso al... Iemand anders ervaringen met deze protector? Ik zag ergens dat dit de 'officiele' HTC protector is...?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 09-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Die 6 stuks van Ebay. Anders maar gewoon wegmikken.
Die Zagg kan je niet opnieuw aanbrengen, dus doe je het de eerste keer verkeerd kan je hem niet meer opnieuw gebruiken. Ben benieuwd hoe makkelijk hij dan aan de telefoon vast gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is inderdaad de Invisible Shield (Zagg). Die heb ik op dit moment op mijn Ipod Touch zitten (zowel voor- als achterkant). Hele goede screenprotector, wordt wel flink stroever (maar dat was met de gladde Touch wel erg fijn). Wel veel last gehad van de zijkantjes die niet goed bleven kleven bij het ombuigen (beetje bijgeknipt later). Bij het aanbrengen kun je hem inderdaad zoveel verschuiven als je wil, dat is wel handig.

Zit er nog steeds op, heeft nu wel een gelige gloed eroverheen, maar krassen doet het absoluut niet.

Ben alleen bang mbt de HTC dat het scherm veel minder aanraakgevoelig wordt erdoor. Ze zeggen dat hij wel erg stroef is met dat ding erop. "Expensive crap" heb ik wel al gelezen. Valt ook een en ander hier te lezen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=811270

Hoe dan ook zul je geen consensus krijgen over screenprotectors. Het is ook maar net waar je naar kijkt (protectie, aanraakgevoeligheid, glinstering, hoe het voelt in je hand enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:41:
Die 6 stuks van Ebay. Anders maar gewoon wegmikken.
Die Zagg kan je niet opnieuw aanbrengen, dus doe je het de eerste keer verkeerd kan je hem niet meer opnieuw gebruiken. Ben benieuwd hoe makkelijk hij dan aan de telefoon vast gaat zitten.
Nee, je kan 'm niet opnieuw aanbrengen als je 'm eenmaal hebt aangebracht en iets van 12 uur hebt laten drogen! Tijdens het aanbrengen kan je 'm er zo vaak afhalen als je wilt.

Maar ik heb ook over deze protector al weer van alles en nog wat gelezen... Hij schijnt inderdaad stroef te zijn... en kan verkleuringen geven... Pfffffff, wat vermoeiend. Ik las ook ergens dat het scherm van de DHD van zichzelf al aardig krasbestendig is... Dus ik heb een idee: als iemand van jullie nou even met een sleutel over zijn onbeschermde DHD-scherm gaat, laat ons dan even weten of je daarna krassen ziet of niet. Hartelijk dank voor de medewerking. :+

De DHD is natuurlijk het mooist zonder wat voor bescherming dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Ik heb de "6 stuks van eBay" screenprotector. Aanbrengen moet eigenlijk in 1 keer goed gaan, vooral het laatste stukje. Ik moest een paar keer corrigeren omdat er luchtbubbels onder kwamen en daardoor plakte het onderste randje niet overal meer goed. Voor mij voorlopig acceptabel. Heb geen verschil in werking van het touchscreen gemerkt.
Om te voorkomen dat je stof insluit, zou je het beste in de badkamer de warme douche kunnen aanzetten, zodat de lucht in de badkamer stofvrij wordt. Dan na een tijdje in de badkamer de screenprotector aanbrengen.

[ Voor 0% gewijzigd door hansvk op 09-12-2010 14:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 23:24
2 Opladersvoor me dhd besteld via ebay (china)

2 kabels en bluetooth adapter voor me dhd via focalprice.
:'( ;w ;(

Ebay is nu al 10? weken onderweg

Focalprice al ruim 5 weken.......

Volgens mij zijn ze alles kwijt geraakt ofzo.. nog nooit zo lang hoeven wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Ben zelf niet zo'n fan van ebay en heb geen nut voor 6 screenprotectors..

Als iemand er een paar overheeft... Misschien 3 opsturen en de oorspronkelijke prijs delen? (h40d, tsurany, .. anybody?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

darkpluisje schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:00:

Als iemand er een paar overheeft... Misschien 3 opsturen en de oorspronkelijke prijs delen? (h40d, tsurany, .. anybody?)
Ja, laten we een groepsbuy op gaan zetten voor iets dat eh... zo'n 6 dollar kost...? }:O :+ Ik heb trouwens nooit problemen gehad met eBay aankopen. Trouwens, met geen enkele internet aankoop... en ik doe al heel wat jaartjes mee. Als je goed kijkt naar de reacties en beoordeling van de verkoper (of winkel), dan kan er weinig misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Helaas, 5 stuks zijn opgegaan tijdens het plaatsen dus ik heb niks over. De 6e ga ik zodra ik thuis ben schoonmaken en kijken of ik hem er opnieuw op krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:29:
[...]

Helaas, 5 stuks zijn opgegaan tijdens het plaatsen dus ik heb niks over. De 6e ga ik zodra ik thuis ben schoonmaken en kijken of ik hem er opnieuw op krijg.
Succes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:29:
[...]

Dat gaat je niet lukken, zodra er stof onder gekomen is of vuil of whatever dan is gedaan, ik heb echt hekel aan screen protectors omdat ik ze nooit goed erop krijg en er komen niet echt krassen op scherm die hinderlijk zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ach kan het altijd proberen, lukt het niet kan ik hem alsnog weggooien.

Weggegooid, dan maar geen screenprotector.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk

Wil, voor deze ene keer, best een setje voor je kopen en dan doorsturen als je het zelf niet aandurft.
Voor de duidelijkheid, het gaat om dit item: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Kost je in totaal dan ongeveer € 5,00 - € 5,50 all-in (afhankelijk van het gewicht van de enveloppe). Stuur maar een pm als je hierover iets wil afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:41:
Ach kan het altijd proberen, lukt het niet kan ik hem alsnog weggooien.

Weggegooid, dan maar geen screenprotector.
_/-\o_ Welkom bij The Naked DHD Club! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 09-12-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een nieuw headset gekregen van PDAshop, mijn oude die deed kraken dus heb ik een nieuwe gekregen en die kraakt niet en ruled direct de onzin uit dat het aan toestel zou liggen volgens de klantenservice van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Mij lukte het een aantal jaren terug ook nooit, het aanbrengen van een screen protector. Nu werkt het altijd.

Het geheim? Doe in de badkamer de hete douche aan. Wacht tot de meeste stoom een beetje weg getrokken is, maak het scherm stofvrij en breng de protector aan. Soms moet ik hem er weer half afhalen en er weer op doen, maar er komt geen stof onder omdat dit allemaal gezakt is.

Wat je nooit moet doen is met een doekje iets weg halen tussen je protector en je scherm.

Ik gebruik nu een aantal jaar Brando Ultra brando clear. Ik ben hier zeer tevreden over. Er zijn vast andere goede protectors, maar zodra ik er zo één opgedaan heb kan hij zo een jaar of zelfs 2 blijven zitten voor ik hem verwissel. Hij is dun en verslechterd de schermgevoeligheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
h40d schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:01:
[...]

Wil, voor deze ene keer, best een setje voor je kopen en dan doorsturen als je het zelf niet aandurft.
Voor de duidelijkheid, het gaat om dit item: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Kost je in totaal dan ongeveer € 5,00 - € 5,50 all-in (afhankelijk van het gewicht van de enveloppe). Stuur maar een pm als je hierover iets wil afspreken.
bedankt, maar heb na tsurany zijn ervaring wat verder gezocht en ze schijnen toch wel tegen te vallen.. Denk dat ik maar pas voor de screenprotectors en zo snel mogelijk een mooi hoesje ga kopen voor mijn desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 14:36
Wat ik SUPERjammer vind is dat er in tegenstelling tot andere telefoons, er geen handcord (zeg ik het goed?) aanhang is, of ben ik gek? Is er een handcord?

Ik heb namelijk boter aan mijn handen, en veel mensen willen het ook aanraken, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja zit toch nog te twijfelen of ik er niet een moet kopen, een goede dit keer. Het is zonde als er na een jaar een kras op komt en ik er nog twee jaar mee moet. Alleen welke is een goede? Die van Zagg leken mij ideaal omdat ze zo enorm eenvoudig te bevestigen zijn, maar lees daar weer enorm slechte ervaringen mee, vooral de support. Andere vind Brando weer geweldig, maar ook die wordt niet door iedereen gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Ik 'herbruik' anders gewoon de screenprotectors.
Bedoel daarmee dan tijdens het aanbrengen.
Wanneer hij niet goed zit een beetje water erop, screenprotector (vochtig) op scherm, met bankpas o.i.d. water eronder vandaag drukken, vocht opvangen met keukenrol en hij zit prima.
Ook gedaan op me C905 en de 'vanilla' Desire met Case-Mate screenprotectors en werkte perfect, ook bij die Chinese dingen (ookal lukte het laatst genoemde maar 1x).

[ Voor 32% gewijzigd door Source90 op 10-12-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238972

Ik heb een 10 pack screen protectors gekocht op eBay een tijdje geleden, ze passen precies en zijn goed aan te brengen. Het enige wat de verkoper niet had vermeld, was dat het ging om matte protectors :s
Het probleem hiermee is dat het scherm minder mooi is en het niet meer glad aanvoelt, je vinger maakt ook geluid elke keer als je over het scherm gaat.

Al met al, ik heb het een week volgehouden en meer niet :)

Dusssss, heb er nog 8 over voor de liefhebber ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 23:24
Bestskinsever DESIRE HD skin is er!

Werkt uit mijn ervaring beter dan de zagg.. die ineens deuken krijgt, opkrult en soms niet op apparaten past of te klein is!

www.bestskinsever.com/htc-desire-hd-skins-422
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat die screenprotectors maar, ik hou mijn sleutels wel gescheiden en die siliconen case erom en dan is er niks aan de hand.

Mooiste van de DHD is juist dat grote scherm en een screenprotector erop plakken maakt hem gewoon lelijk want je ziet het gewoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Nou een goed passende screenprotector zie je dus niet zitten, je ziet hem pas zitten als de randen niet aansluiten en er luchtbellen onder zitten. Daarom lijkt die van Zagg mij ideaal.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste