Zo, mijn Brando Ultra Clear screenprotector zit erop! EDIT HIJ IS ER WEER AF...!
Vond het wel eng want ik was bang dat ik 'm scheef zou plakken en natuurlijk dat er overal stofjes onder zouden zitten. Maar ik had 'm er in 1 keer zowat recht op (fractie van een millimeter scheef, maar dat zie je nauwelijks) en maar twee stofjes aan de rand, dus niet op het verlichte scherm. Die zie je eigenlijk niet. Er zat nog wel een luchtbelletje op een vervelende plek, maar die heb ik kunnen wegduwen.
Alleen... er zit redelijk middenin het scherm een heel klein pikkeltje. Het is geen stofje, want dan moet je een soort van luchtbelletje zien, maar het lijkt, ook gezien hoe het reflecteert, een krasje in de protector...? Valt me wat tegen, maar ach... het went wel. Je moet de DHD echt heen en weer draaien om het pikkeltje te zien, dus waar hebben we het over...
Het nauwelijks op en ik kan er wel mee leven omdat ik weet dat het ECHTE scherm perfect is. Deze protector schijnt ongevoelig voor krassen te zijn (toch?), maar ik zou het nog geeneens erg vinden als er wat krassen of zo op kwamen zolang ik weet dat het scherm zelf nog goed is. 
Wat wel een minpunt is (en dat zou best nog wel eens een groot minpunt kunnen worden): de bovenkant zit een FRACTIE van een millimeter over het glasrandje heen, Op zich niet heel erg, maar daar gaat natuurlijk wel stof en zo aan plakken. Wat erger is, denk ik, is dat de bovenste twee hoeken gewoon niet plakken...! Je ziet dat er lucht onder zit en da's nog vervelender want daarin kan OOK stof en zo gaan zitten...Ik krijg de plek niet weg- of platgedrukt, dus ik zal moeten kijken in hoeverre dit echt problematisch wordt... Aan de andere kant, misschien plakt het morgen alsnog...
Een ding weet ik wel zeker: geen smartphone meer zonder protector! Ik heb de DHD nu anderhalve week en de hele tijd was ik HEEEEEEEL voorzichtig als ik 'm pakte omdat ik als de dood ben dat ik 'm bekras. Op zich vond ik het geen probleem 'm in m'n broekzak te houden maar er kan toch was misgaan. En uiteindelijk vond ik het toch te eng en werd ik dat voorzichtige gedoe zat, dus heb ik die protector besteld.
En nu, met de protector, hoef ik niet meer zo voorzichtig te doen. Ik sleur het ding nu uit m'n broekzak alsof het m'n oude mobiel is want krassen gaat niet meer lukken.
En dat is toch wel een HEERLIJK gevoel, moet ik zeggen. Dat voorzichtige gedoe is helemaal niks! Nu kan ik 'm gewoon onbezorgd gebruiken. 
Weet iemand nog iets die cases voor de DHD uit m'n vorige post en hoe het zit met dat verschil in prijs? De case heb ik niet nodig voor bescherming (als m'n scherm maar heel blijft, vind ik het best, maar meer voor een betere grip: de DHD is nogal dun en glad, vind ik.
En dan nog even een repost van iets wat ik in het verkeerde topic had gepost (het 'gewone' DHD topic)...
Is dat de Case-Mate Safe Skin...? Ziet er wel okay uit. Alleen kost hij bij
bol.com 10,- maar lijkt het een andere skin te zijn dan bijvoorbeeld bij de
PDAshop wqaar hij maar liefst 29,- kost... terwijl je exact hetzelfde ding (zo lijkt het) bij
b2ctelecom het ding kan kopen voor 14,95...?
Ik vind die prijzen nogal verschillen...
Maar goed, deze skin heeft knoppen voor volume en aan/uit IN de skin zitten, als ik het goed zie. En hij berschermt de randen mooi... Misschien wel een mooi ding naast m'n Brando Ultra Clear screenprotector.
EDIT
Als ik de laatste posts doorlees en zie wat voor problemen sommigen hebben met het plakken van protectors: dat MOET aan de protector liggen. Dan zal het te dun of te flexibel zijn. Mijn protector was redelijk stevig, geen flodderding, en je moet echt goed kijken om te zien dat 'ie erop zit!
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 135195 op 08-12-2010 08:07
]