Krijg je bij die Brodit houders geen beschadigingen op je telefoonbehuizing?
Bij die van mij (nog) niet in ieder geval. De houder is van een soort rubberized plastic, wat tot noch toe bij mij niet krast.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Ik heb er al eerder foto's van gepost, hier komen ze nog een keer:StormingSoul schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:40:
[...]
Ik heb die ook op ebay zien staan, klopt het dat de bovenkant en de onderkant open zijn? Want ik zou het beter vinden als alleen de bovenkant open is zeg maar.
Zit erg te twijfelen tussen deze pouch en die Adapt siliconen case

Hij is dus niet compleet dicht aan de onderkant!
Hallo,
Ik ben op zoek naar een stereo (bluetooth) hoofdtelefoon voor mijn DHD. Heeft hier iemand al ervaring mee of tips voor? Ik wil dat alle bediening (muziek pauzeren en vooruit en achteruit skippen en een gesprek aannemen enz) in de hoofdtelefoon geïntegreerd is. Ik wil hem gaan gebruiken tijdens het hardlopen dus een nekband zou handig zijn. Ik heb een paar modellen gevonden zoals de Philips SHB6110/10, Jaybird SB2 en de Sennheiser MM100. Maar ik sta open voor allerlei suggesties. Alvast bedankt voor jullie reacties.
gr. Twan
Ik ben op zoek naar een stereo (bluetooth) hoofdtelefoon voor mijn DHD. Heeft hier iemand al ervaring mee of tips voor? Ik wil dat alle bediening (muziek pauzeren en vooruit en achteruit skippen en een gesprek aannemen enz) in de hoofdtelefoon geïntegreerd is. Ik wil hem gaan gebruiken tijdens het hardlopen dus een nekband zou handig zijn. Ik heb een paar modellen gevonden zoals de Philips SHB6110/10, Jaybird SB2 en de Sennheiser MM100. Maar ik sta open voor allerlei suggesties. Alvast bedankt voor jullie reacties.
gr. Twan
Ik gebruik zelf de AKG K 370 en die bevalt goed. Met de knop aan de draad kan ik de muziek pauzeren (1x drukken), een inkomend telefoongesprek beantwoorden (ook 1x drukken) of naar het volgende nummer in de playlist gaan (2x drukken). Getest met Spotify, Winamp en de eigen music app. Ook de FM radio werkt met deze oordoppen (draad wordt als antenne gebruikt), maar ontvangst is niet super.Wekko306 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 00:40:
Even een hele andere vraag: welke oordoppen gebruiken jullie met de Dhd? De bijgeleverde oordoppen vind ik niet handig omdat ze vervelend zitten, de oordoppen van mijn oude Nokia sluiten niet goed aan en hebben geen afstandsbediening op het snoer. Ik ben dus op zoek naar in-ear oordoppen met op het snoer een microfoon en afstandsbediening. Heeft iemand daar ervaring mee in combinatie met de DHD?
De DHD kan prima geluid leveren, met de standaard oordoppen merk je daar echter weinig van. Zeer de moeite waard dus, om eens te kijken hoe de DHD klinkt met andere oordoppen.
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Hoeveel mensen hebben al verschillende cradles voor de DHD geprobeerd?
Ik neig naar die van Expansys toe (al is hij redelijk aan de prijs. Heeft iemand al ervaringen?
Ik neig naar die van Expansys toe (al is hij redelijk aan de prijs. Heeft iemand al ervaringen?
Zoek ik ook... ervaringen met cradle, met 2 connecties, 1 usb en 1 power...KilljoyNL schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:10:
Hoeveel mensen hebben al verschillende cradles voor de DHD geprobeerd?
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Cradles zijn nog maar beperkt leverbaar. Mijn bestelling bij netimes.com is onderweg. Zodra deze binnen is zal ik mijn ervaringen laten weten. Het wordt deze (kost op dit moment € 9,41 ex. verzendkosten) en dan uiteraard met een EU stekker:

[ Voor 4% gewijzigd door hansvk op 22-11-2010 08:20 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Anoniem: 187129
Had hier ook naar gekeken, maar ivm verzendkosten maar niet meteen besteld.h40d schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:20:
Cradles zijn nog maar beperkt leverbaar. Mijn bestelling bij netimes.com is onderweg. Zodra deze binnen is zal ik mijn ervaringen laten weten. Het wordt deze (kost op dit moment € 9,41 ex. verzendkosten) en dan uiteraard met een EU stekker:
Airmail is qua kosten nog te doen (3,5 eur), maar kan 3-4 weken duren volgens de site.
FedEx epress is wel heel prijzig a 23 euro.
Of denk je dat ie sneller binnenkomt met Airmail? Ben benieuwd naar je ervaringen als je m binnen hebt
Ik denk dat mijn pakketje er begin volgende week wel zal zijn. Heb naast 2 cradles nog een extra lader en een silicone case besteld en dan zijn de verzendkosten relatief laag. Alleen nog even afwachten of er nog BTW (douane) bijkomt.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nou, ik heb me Dash Genie Car holder binnen. Morgen maar 's proberen op weg naar werk toe.
Het rubber materiaal is gewoon erg plakkerig, maar laat (voorlopig) idd geen resten achter. Voor de rest ziet het er vrij gangbaar uit. Het is iig niet e.o.a hulpmiddel wat NASA voor z'n ruimte trips gebruikt o.i.d, zoals ze je willen doen geloven. ;P
Verder valt het me op dat de DHD net niet lekker past. De bovenkant van het 'ruggesteuntje' zit tegen de camera aan van de DHD wanneer je deze verticaal plaatst. Hierdoor sluit de DHD ook niet 'flush' tegen het ruggesteuntje aan. Horizontaal gaat dat iets beter, maar door de ronding van de achterkant van de DHD, ook niet helemaal flush.
Op zich lijkt de DHD wel aardig goed vast te zitten. Wanneer ik 'm op z'n kop houd en wat schud, valt ie er niet vanaf. Wellicht als je dat een half uur lang doet wel, maar dat kan ik moeilijk inschatten zo. Ik laat nog wel even weten hoe de 'praktijktest' is verlopen!
Het rubber materiaal is gewoon erg plakkerig, maar laat (voorlopig) idd geen resten achter. Voor de rest ziet het er vrij gangbaar uit. Het is iig niet e.o.a hulpmiddel wat NASA voor z'n ruimte trips gebruikt o.i.d, zoals ze je willen doen geloven. ;P
Verder valt het me op dat de DHD net niet lekker past. De bovenkant van het 'ruggesteuntje' zit tegen de camera aan van de DHD wanneer je deze verticaal plaatst. Hierdoor sluit de DHD ook niet 'flush' tegen het ruggesteuntje aan. Horizontaal gaat dat iets beter, maar door de ronding van de achterkant van de DHD, ook niet helemaal flush.
Op zich lijkt de DHD wel aardig goed vast te zitten. Wanneer ik 'm op z'n kop houd en wat schud, valt ie er niet vanaf. Wellicht als je dat een half uur lang doet wel, maar dat kan ik moeilijk inschatten zo. Ik laat nog wel even weten hoe de 'praktijktest' is verlopen!
Twijfel heel erg tussen een volledige body case en zo'n flip case, beiden hebben z'n voor en nadelen, voornamelijk dat zo'n flip case geen losse screenprotector nodig heeft.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ga voor een volledige body, OV kaart in het CC-vakje, vergeet ik die ook nooit meer 
Waarschijnlijk ook een Case-Mate Tough Case voor erbij/ernaast.. Als ik de flip-case even beu ben.
O, en ook deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/Flexib...es&hash=item35ad80e17%206
Voor die €2,- incl.
Waarschijnlijk ook een Case-Mate Tough Case voor erbij/ernaast.. Als ik de flip-case even beu ben.
O, en ook deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/Flexib...es&hash=item35ad80e17%206
Voor die €2,- incl.
[ Voor 50% gewijzigd door Source90 op 23-11-2010 01:06 ]
Anoniem: 374945
Ik ga over van een i8910 (hx cfw) naar de Desire HD. Kan ik de car-charger van die Samsung gebruiken voor de DHD?
Als het een micro usb aansluiting is en 500mAh over 5v levert kan dat prima.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 374945
Bedankt, ik zal het checken...Tsurany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:49:
Als het een micro usb aansluiting is en 500mAh over 5v levert kan dat prima.
Mag ik een ebay link ter info plaatsen in dit topic?
http://cgi.ebay.nl/1600mA...ories&hash=item35ae1a0aea
Net een 1500 mAh batterijtje binnengekregen, is er nu een 1600 mAh beschikbaar.
Zou dat genuine zijn? Moet wel uit Hongkong komen dus je wacht er wel even op.
Anoniem: 382973
Weet bijna zeker dat die batterij zelfde is. Dit wordt puur gedaan om meer aantrekkelijk te maken.Ceejay schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:27:
Mag ik een ebay link ter info plaatsen in dit topic?
En genuine is zeker niet, genuine betekend namelijk origineel en originele batterij heeft 1230mah.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 382973 op 23-11-2010 15:58 ]
Zou heel goed kunnen gewoon ander stickertje erop en massas die erop vallen. En genuine bedoelde ik in de zin van "echt" 1600 mah. Ik weet hoeveel mah de originele batterij is... daarom ben ik ook op zoek naar meer!Anoniem: 382973 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:50:
[...]
Weet bijna zeker dat die batterij zelfde is. Dit wordt puur gedaan om meer aantrekkelijk te maken.
En genuine is zeker niet, genuine betekend namelijk origineel en originele batterij heeft 1230mah.
Even in de herhaling
Case is beetje plakkerig rookkleurig. Past verder prima.
Screenprotectors zijn boven verwachting goed
.
Hoesje (leren pouch) is prima,JeeVee schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:13:
Onderdelen voor de DHD
![]()
Hoesje lijkt op een hoesje van de HD2![]()
[afbeelding]
http://www.b2ctelecom.nl/...IqUm8rD46QCFQgw3god3FAOKA
Gel case black
[afbeelding]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=150506304658
Screenprotector sixpack bij dezelfde firma:
[afbeelding]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=170544589595
Case is beetje plakkerig rookkleurig. Past verder prima.
Screenprotectors zijn boven verwachting goed
Heb deze ook, past heel goed, beschermt het toestel volledig, ook onder en bovenkant. Zowel de voorkant als de achterkant bevat inwendig een hard plaatje ter bescherming, prima!Maarten00 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:38:
[...]
Ik heb er al eerder foto's van gepost, hier komen ze nog een keer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is dus niet compleet dicht aan de onderkant!

.
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Ga er maar vanuit dat er geen 1600mah echt in zit. Ik zou zo'n batterij alleen kopen als reserve of als vervanging, want je hebt er meerdere voor zelfde geld als wat e originele batterij kost.
Ik heb in China een keer gezien dat er gewoon stickers werden geplakt op sd kaartjes, dus zal ook wel met deze batterijen gebeuren ja, maar dat zijn we zelf schuld, we willen meer voor minder.
Ik heb in China een keer gezien dat er gewoon stickers werden geplakt op sd kaartjes, dus zal ook wel met deze batterijen gebeuren ja, maar dat zijn we zelf schuld, we willen meer voor minder.
http://cgi.ebay.com/Black...ories&hash=item483d949c63
Zojuist aangeschaft, koste me 1,89 omgerekend en dat vind ik prima te doen, ga er eventueel nog een pouch bij bestellen, mijn huidige pouch is nogal krap omdat ik hem voor de Touch Pro had aangeschaft en die is minder breed maar wel iets dikker weer.
Vraag me alleen af, iemand ervaring met een pouch waar een telefoon met case in past?
Komt eventueel nog een screenprotector bij, zit alleen nog te kijken waar ik hem het goedkoopst kan kopen.
Zojuist aangeschaft, koste me 1,89 omgerekend en dat vind ik prima te doen, ga er eventueel nog een pouch bij bestellen, mijn huidige pouch is nogal krap omdat ik hem voor de Touch Pro had aangeschaft en die is minder breed maar wel iets dikker weer.
Vraag me alleen af, iemand ervaring met een pouch waar een telefoon met case in past?
Komt eventueel nog een screenprotector bij, zit alleen nog te kijken waar ik hem het goedkoopst kan kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 23-11-2010 18:15 ]
Ik ben na 2 testritten tot de conclusie gekomen dat de Dash Genie geslaagd is. De DHD blijft goed vastzitten en het is gewoon een lekker doodsimpel systeem. Geen irritante kliksystemen of wat dan ook, gewoon plakken en gaan! 
Overigens is de Google navigatie wel erg slick moet ik zeggen. Vooral in de satalite modus!
Overigens is de Google navigatie wel erg slick moet ik zeggen. Vooral in de satalite modus!
Hoe zit het met drempels en krappe bochten? Want in mijn wijk houden ze van enorm hoge drempels die, zelfs als je ze rustig neemt, een aardige kracht veroorzaken en daar moet hij ook goed tegen aan plakken.
In dat bekende filmpje zie je ze 'offroad' rijden maar daarbij komen er veel minder krachten vrij dan bij een simpele drempel.
In dat bekende filmpje zie je ze 'offroad' rijden maar daarbij komen er veel minder krachten vrij dan bij een simpele drempel.
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 23-11-2010 18:18 ]
Op de route van en naar mijn werk kom ik niet van die nare drempels tegen, maar ik denk echt niet dat dat een probleem is, hij zit namelijk wel echt degelijk vast (krappe bochten is echt geen issue). In onderstaand filmpje rijdt ie aan het eind ook over zo'n nare drempel die ze (volgens mij) bij de Mc'Donalds vaak hebben en dat gaat gewoon goed.Tsurany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:17:
Hoe zit het met drempels en krappe bochten? Want in mijn wijk houden ze van enorm hoge drempels die, zelfs als je ze rustig neemt, een aardige kracht veroorzaken en daar moet hij ook goed tegen aan plakken.
YouTube: Mobile Fun: Dash Genie Phone Holder Road Test
Ik moet zeggen dat ik wel geloof dat dat goed zit. Het enige waar ik m'n vraagtekens bij heb is de houdbaarheid van dat plakspul. Ze zeggen dat je na een poosje gewoon een nat doekje er overheen kan halen en dat ie weer 'als nieuw' is, maar dat is voorlopig nog koffiedik kijken.
Ben benieuwd hoe lang dat dan goed blijft, zo te horen zit de telefoon gewoon prima vast en doet het spul z'n werk. Nog even kijken of het in de auto kan ivm de zuignap die aan het dashbord moet en dan eens bestellen.
Anoniem: 158184
Hoi
Iemand deze bat. al gezien https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51202
zal daar echt 1550mAh in zitten ?
gr Maik
Iemand deze bat. al gezien https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51202
zal daar echt 1550mAh in zitten ?
gr Maik
Nee natuurlijk niet
Maar voor de Nederlander die voor paar euro op de eerst rij wil zitten wel

Misschien zelfs geen 1230mAh
Dan koop je er toch 2 stuks, dat kost je nog steeds maar een derde van wat een originele batterij kost.
Anoniem: 384754
Heeft iemand al ervaring met een (case-mate) skin in combinatie met een cradle... Ik bedoel dus dat je de telefoon in een cradle kan plaatsen terwijl de skin erom blijft.
Groeten
Eric
Groeten
Eric
Gisteren de Brando UltraClear screenprotector op mijn DHD geplakt.
We zijn thuis aan het verbouwen, dus het duurde even voordat ik alle stofjes onder de protector weg had. Elke keer als ik de protector op het scherm liet zakken, verscheen er ineens weer een stofdeeltje ergens onder, wat een luchtbel veroorzaakte.
Uiteindelijk is het gelukt, al zit linksboven in de hoek nog een heel klein belletje.
De screenprotector is aan alle kanten een millimeter kleiner dan het oorspronkelijke scherm. Dit maakt het plakken wat makkelijker, maar zorgt er wel voor dat je de protector beter ziet zitten.
Het scherm is nu iets doffer (iets minder glossy) en je ziet vette vingers iets beter, maar dat is volgens mij bij elke screenprotector.
Ik heb nog niet genoeg zon gehad om hem echt buiten te testen, maar bij normaal gebruik merk je aan de helderheid van het scherm niet dat er een extra laagje op zit. Ook met bedienen merk je er niks van.
Wel heb ik het idee dat de protectors van Brando van twee jaar terug (destijds voor mijn TouchPro) van betere kwaliteit waren. Het is maar een gevoel, ik kan niet uitleggen waarom.
We zijn thuis aan het verbouwen, dus het duurde even voordat ik alle stofjes onder de protector weg had. Elke keer als ik de protector op het scherm liet zakken, verscheen er ineens weer een stofdeeltje ergens onder, wat een luchtbel veroorzaakte.
Uiteindelijk is het gelukt, al zit linksboven in de hoek nog een heel klein belletje.
De screenprotector is aan alle kanten een millimeter kleiner dan het oorspronkelijke scherm. Dit maakt het plakken wat makkelijker, maar zorgt er wel voor dat je de protector beter ziet zitten.
Het scherm is nu iets doffer (iets minder glossy) en je ziet vette vingers iets beter, maar dat is volgens mij bij elke screenprotector.
Ik heb nog niet genoeg zon gehad om hem echt buiten te testen, maar bij normaal gebruik merk je aan de helderheid van het scherm niet dat er een extra laagje op zit. Ook met bedienen merk je er niks van.
Wel heb ik het idee dat de protectors van Brando van twee jaar terug (destijds voor mijn TouchPro) van betere kwaliteit waren. Het is maar een gevoel, ik kan niet uitleggen waarom.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Nou ik heb dus net de dock binnen van Ebay, en ik heb er echt spijt van. Wat een pruts ding zeg, ten eerste wiebelt hij gewoon, ik heb er 2 besteld en ze doen dat beide. Verder hang de telefoon er maar een beetje in, dus wanneer je de telefoon wilt bedienen beweegt hij van links naar rechts.. Ik zal even een foto maken wanneer ik er tijd voor heb.
Het gaat dus om deze:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Als je goed kijkt op de foto lijkt de telefoon er ook een beetje in te zweven, dit doet hij dus ook echt omdat de USB poort gewoon te ver naar boven uitsteekt. Doordat de USB poort op de telefoon niet helemaal in het midden zit staat hij dus ook scheef.
Het gaat dus om deze:
Als je goed kijkt op de foto lijkt de telefoon er ook een beetje in te zweven, dit doet hij dus ook echt omdat de USB poort gewoon te ver naar boven uitsteekt. Doordat de USB poort op de telefoon niet helemaal in het midden zit staat hij dus ook scheef.
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten00 op 24-11-2010 17:27 ]
Thx voor de review, pak ik die iig niet ^^Maarten00 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:26:
Nou ik heb dus net de dock binnen van Ebay, en ik heb er echt spijt van. Wat een pruts ding zeg, ten eerste wiebelt hij gewoon, ik heb er 2 besteld en ze doen dat beide. Verder hang de telefoon er maar een beetje in, dus wanneer je de telefoon wilt bedienen beweegt hij van links naar rechts.. Ik zal even een foto maken wanneer ik er tijd voor heb.
Het gaat dus om deze:
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Anoniem: 318025
Dat is met meeste docks in die prijsklasse, ik had het allang gezien dat de telefoon er niet goed in ging op dat plaatje.
Net bericht gekregen dat mijn DHD morgen geleverd word, dus gelijk maar even wat dingen besteld:
- Adapt Silicon Case Black HTC Desire HD
- Veripart Autolader MicroUSB
3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput
Iemand hier ervaring mee? Inclusief de kortingscode imo best een redelijke prijs, alleen jammer van de verzendkosten van € 9,90. Totale prijs inclusief korting zou zijn € 22,77

*klikbaar*

*klikbaar*
Speciale aanbieding :
Dankzij de volgende code 50CRADLEHD, profiteer onmiddelijk van 50% korting bij aankoop van een USB Cradle (ter waarde van 21.99€) voor uw HTC Desire HD.
*Voer de code in het veld "kortingsbon" van de bestelpagina. Aanbieding geldig tot en met 31/12/2010 zolang de voorraad strekt, alleen op de eXpansys website. Niet te gebruiken in combinatie met anderen aanbiedingen. De opgegeven prijzen zijn incl. BTW. Exclusief verzendkosten.
Adapt silicon case besteld. Past prima! Alleen knopjes zijn wat lastig te bedienen (power/volume)
Zit ook een screenprotector bij maar heb het idee dat die niet veel soeps is, kwa aanbrengen ook.
Wil het dan eigenlijk doen met een zeep/vocht oplossing.. maar of dat kan met deze is maar de vraag
Verder, me ipod lader van 1A 5v laadt op als USB
Dus dat word hem niet... even een nieuw ladertje zoeken die wel @ 1A draait.
Iemand al goeie laders binnen?
Zit ook een screenprotector bij maar heb het idee dat die niet veel soeps is, kwa aanbrengen ook.
Wil het dan eigenlijk doen met een zeep/vocht oplossing.. maar of dat kan met deze is maar de vraag
Verder, me ipod lader van 1A 5v laadt op als USB

Iemand al goeie laders binnen?
Bedankt voor de tip, ik ga denk ik mijn cradle's van e-bay maar terug sturen en deze kopen. Zijn hopelijk een stuk degelijker. Jammer dat ie geen aparte ingang heeft zodat ie ook snel kan opladen terwijl hij aan je PC hangt.AgoNitE schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:06:
Iemand hier ervaring mee? Inclusief de kortingscode imo best een redelijke prijs, alleen jammer van de verzendkosten van € 9,90. Totale prijs inclusief korting zou zijn € 22,77
[afbeelding]
*klikbaar*
[...]
Als je even wacht dan zijn er kwalitatief goede cradles te koop met meer opties (zie o.a. www.mobilefun.co.uk)
Anoniem: 286128
Vanochtend gebeld naar de MM in Bijlmer, lagen er nog 2, dus 1tje meteen net opgehaald. Damn wat een ding. Snel even wat screenprotectoren halen. Iemand al suggesties voor GOEDE docks @ ebay?
Kan ik ergens in Nederland ook de Dash Genie bestellen of zit ik vast aan de Engelse webwinkels? Die hebben nogal eens zwaar zuigende levertijden en als het mogelijk is dat te vermijden zou ik daar dolgraag gebruik van maken.
Ik vind trouwens wel dat HTC, gezien hun High-end super smartphones, best zelf eens wat mooie accesoires mag maken. Toen ik nog SE toestellen had, had ik daar altijd een mooie deskstand bij, sowieso een mooie/goede headset ook. Deskstands van Blackberry zijn ook altijd erg mooi.
Zo ziet de DHD in de hierboven vermeldde deskstand er trouwens uit:
Zo ziet de DHD in de hierboven vermeldde deskstand er trouwens uit:

[ Voor 30% gewijzigd door agoNITE op 25-11-2010 17:51 ]
Is gewoon de dock van expansys maar dan zonder de text er op, jammer dat ie ook nog niet leverbaar is. Heb wel een mailtje gestuurd naar Mobilefun met de vraag wanneer ze hem wel kunnen leveren, ik houd jullie op de hoogte
Inderdaad, zonder logo. Op de expansys variant zit echter ook nog een blauwe LED, die zie ik hier ook niet zitten...Maarten00 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:50:
Is gewoon de dock van expansys maar dan zonder de text er op, jammer dat ie ook nog niet leverbaar is. Heb wel een mailtje gestuurd naar Mobilefun met de vraag wanneer ze hem wel kunnen leveren, ik houd jullie op de hoogte
Hoe stel ik in dat de DHD niet oplaadt als ie aan de pc hangt? In winmo was dat niet opladen tijdens sync... ik zie t nergens...Maarten00 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:34:
[...]
Bedankt voor de tip, ik ga denk ik mijn cradle's van e-bay maar terug sturen en deze kopen. Zijn hopelijk een stuk degelijker. Jammer dat ie geen aparte ingang heeft zodat ie ook snel kan opladen terwijl hij aan je PC hangt.
Volgens mij niet. Ik heb 'm bij Mobilefun besteld. Ik heb dan wel de snellere shipping methode genomen en dan is ie er met 3-5 dagen. Kost wel 10 Euro extra ofzo, maarja.Tsurany schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:58:
Kan ik ergens in Nederland ook de Dash Genie bestellen of zit ik vast aan de Engelse webwinkels? Die hebben nogal eens zwaar zuigende levertijden en als het mogelijk is dat te vermijden zou ik daar dolgraag gebruik van maken.
Ik had hem op een dinsdag avond laat besteld en had hem zaterdag moeten hebben, echter de TNT is zo lekker makkelijk dat ze op zaterdag gewoon niet langskomen en dan wel aangeven dat ze langs zijn geweest maar niemand aanwezig was om het pakketje aan te nemen (geen briefje achtergelaten, maar dat gaat ook moeilijk als je niet langs bent geweest). Jaja, mooi verhaal weer. Dus toen had ik 'm maandag..
[ Voor 5% gewijzigd door AmonTobin op 25-11-2010 21:43 ]
Alles gisteren binnen gekregen (om 18:00 besteld, volgende dag om 15:00 geleverd!!)Furiousz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:41:
Net bericht gekregen dat mijn DHD morgen geleverd word, dus gelijk maar even wat dingen besteld:
- Adapt sillicon case past goed. Zit niet superstrak om de DHD heen, maar naar mijn idee een prima protectie
- Veripart autolader doet ook wat hij moet doen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39871
Die besteld, ziet er erg goed uit naar mijn idee, lijkt erg stevig (al is de review niet helemaal overtuigd) en hij ziet er nog leuk uit ook.
Alleen een beetje jammer dat je niet meer bij de volumeknoppen kan, maar dat hebben alle universele houders.
Vind ik zelf niet zo'n probleem, ik heb op mijn homescreen een snelkoppeling naar de volume instellingen en die zal ik toch niet snel veranderen. Daarnaast gaat muziek via mijn radio (ouderwets 3.5mm jack naar nep cassettebandje) en zit daar volume control op.
Wat pas echt lastig is, bij de Desire Z zit de oplaadingang aan de zijkant, meeste universele houders zitten daar voor.
Wat pas echt lastig is, bij de Desire Z zit de oplaadingang aan de zijkant, meeste universele houders zitten daar voor.
Ik heb hier denk ik een paar mensen gezien die deze screenprotectors gekocht hebben. Mijn vraag is nu of deze effectief mooi aansluiten en goed doorzichtig zijn? Zodat je ze eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Kan je me verder ook zeggen hoelang jullie erop hebben moeten wachten? Ik verwacht straks m'n DHD en wil 'm zo snel mogelijk kunnen beschermen.
Heb het topic nog eens doorlezen en zie hier een paar reacties van mensen dat ze wel goed passen, bij deze wordt er echter gezegd dat ze perfect passen. Die kosten natuurlijk wel meer en je krijgt er maar 2 ipv 6. Als die eerste ook perfect passen, ga ik toch liever daarvoor.
Thx
Heb het topic nog eens doorlezen en zie hier een paar reacties van mensen dat ze wel goed passen, bij deze wordt er echter gezegd dat ze perfect passen. Die kosten natuurlijk wel meer en je krijgt er maar 2 ipv 6. Als die eerste ook perfect passen, ga ik toch liever daarvoor.
Thx
[ Voor 29% gewijzigd door Largamelion op 26-11-2010 14:34 ]
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
TakeMS Micro SDHC 8GB Klasse 6 Geheugenkaart met Mini SD en SD Adapter
Nu! € 9,95 + (5,95)
@ http://www.ibood.com/nl/nl
Nu! € 9,95 + (5,95)
@ http://www.ibood.com/nl/nl
Reken er maar niet op dat je voor minder geld meer screenprotectors krijgt die ook goed passen, waarschijnlijk is de pasvorm van het niveau net-niet. Dus ik zou gewoon voor de originele gaan als ik jou was.Largamelion schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:16:
Ik heb hier denk ik een paar mensen gezien die deze screenprotectors gekocht hebben. Mijn vraag is nu of deze effectief mooi aansluiten en goed doorzichtig zijn? Zodat je ze eigenlijk helemaal niet ziet zitten. Kan je me verder ook zeggen hoelang jullie erop hebben moeten wachten? Ik verwacht straks m'n DHD en wil 'm zo snel mogelijk kunnen beschermen.
Thx
Ik heb gisteren een Brodit houder voor de DHD in mijn auto geplaatst, deze werkt uitstekend met mijn Parrot CK3100 carkit en laat de telefoon op tijdens het auto rijden.

Hij is eventueel ook passief (alleen houder) of met 12v sigaretten aanstekerplug te koop.
Een mooi ding wat zeer profi in je autopast.... wat nou zuignappen.... das zo jaren 80...
Het mooie van deze houder is dat de 3.5mm plug vrij blijft, deze is dus te gebruiken voor aux uit richting mijn autoradio. Ik kan de DHD dus ook als mediaplayer gebruiken.
De DHD navigatie kan ik dan ook over de speakers van mijn radio horen icm audio via een de mediaspeler

Hij is eventueel ook passief (alleen houder) of met 12v sigaretten aanstekerplug te koop.
Een mooi ding wat zeer profi in je autopast.... wat nou zuignappen.... das zo jaren 80...
Het mooie van deze houder is dat de 3.5mm plug vrij blijft, deze is dus te gebruiken voor aux uit richting mijn autoradio. Ik kan de DHD dus ook als mediaplayer gebruiken.
De DHD navigatie kan ik dan ook over de speakers van mijn radio horen icm audio via een de mediaspeler
[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 26-11-2010 20:07 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Kun je wat meer vertellen over hoe de DHD in de houder zit? Gaat hij er makkelijk in en uit? Zit te twijfelen, of nu een passieve houder kopen, of nog even wachten tot er meer auto houders op de markt komen.Bullet NL schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:04:
Ik heb gisteren een Brodit houder voor de DHD in mijn auto geplaatst, deze werkt uitstekend met mijn Parrot CK3100 carkit en laat de telefoon op tijdens het auto rijden.
[afbeelding]
Ja hij gaat er gemakkelijk uit, ik heb al een carkit sinds de nokia 5110, de Brodit houder doet gewoon wat hij moet doen.Furiousz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:22:
[...]
Kun je wat meer vertellen over hoe de DHD in de houder zit? Gaat hij er makkelijk in en uit? Zit te twijfelen, of nu een passieve houder kopen, of nog even wachten tot er meer auto houders op de markt komen.
De telefoon zit gewoon stevig in de houder, omdat ik geen passive houder hebt steek ik de DHD tevens in de micro usb plug, dit werkt zonder probleem.
Heb ook geen probleem met klepjes of beschadiging aan het toestel. Het werkt gewoon zoals het zou moeten..
Cogitationis poenam nemo patitur
Ok, thanx
! Denk dat ik de passieve houder ga bestellen.
Heeft iemand de Mugen accu al ergens gespot op internet?
Heeft iemand de Mugen accu al ergens gespot op internet?
Hello,
Mugen is currently working on developing the extended batteries for HTC Desire HD and the batteries should be available at the end of December of this year.
Thank you,
Michael
MugenBattery.com
dit kreeg ik retour op mijn vraag naar een grotere batterij.
Mugen is currently working on developing the extended batteries for HTC Desire HD and the batteries should be available at the end of December of this year.
Thank you,
Michael
MugenBattery.com
Dat is mooi ! Van mij mogen ze snel komen..... De hele dag met een lader op zak moeten lopen is ook niet allesJ.A.Hoogland schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:48:
Hello,
Thank you,
Michael
MugenBattery.com
Zag dat ze voor de Desire Z bezig zijn met een 1800mAh accu, hopen dat ze die ook voor de DHD gaan leveren.
http://mugenbattery.com/htc-desire-z.htm
Voor de geïnteresseerden, hier een korte review van de brodit actieve houder:
http://hemorrdroids.net/htc-desire-hd-brodit-car-mount/
[ Voor 22% gewijzigd door Furiousz op 27-11-2010 11:12 ]
Ik heb bij b2ctelecom een leren hoesje gekocht en screenprotectors. Ik heb geen ervaring met deze producten, maar de prijs was wel oke. Iemand ervaring met deze 2 producten?

Ik ben ook nog op zoek naar een goede bureaulader, deze verkopen ze daar ook, maar het lijkt of de DHD op het oplaadpunt hangt

Ik ben ook nog op zoek naar een goede bureaulader, deze verkopen ze daar ook, maar het lijkt of de DHD op het oplaadpunt hangt

Ik heb net de hybrid silcone case ontvangen en ik vindt hem goed aan voelen en hij past prima, ontwerp is verder ook wel mooi.
Aan de voorkant steekt de case ongeveer 1 a 2 millimeter uit, dat lijkt mij persoonlijk wel handig ter bescherming van het scherm. Enige nadeel is dat je iets harder op de knopjes moet drukken omdat de silicone er voor zit.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=330495274544
Ik heb een foto genomen met de Desire HD zelf omdat mijn Sony Cybershot een lege batterij heeft.

Ik heb de bescherm folie ook er maar afgehaald want die passen ook niet goed en ik vindt zonder bescherm folie mooiere en lijkt me niet dat er krassen op zullen komen als ik hem voorzichtig gebruik.
EDIT 3-1-2011
Foto's vervangen door duidelijk i.v.m. dat deze post wordt gelink in op.
Aan de voorkant steekt de case ongeveer 1 a 2 millimeter uit, dat lijkt mij persoonlijk wel handig ter bescherming van het scherm. Enige nadeel is dat je iets harder op de knopjes moet drukken omdat de silicone er voor zit.
Ik heb een foto genomen met de Desire HD zelf omdat mijn Sony Cybershot een lege batterij heeft.

Ik heb de bescherm folie ook er maar afgehaald want die passen ook niet goed en ik vindt zonder bescherm folie mooiere en lijkt me niet dat er krassen op zullen komen als ik hem voorzichtig gebruik.
EDIT 3-1-2011
Foto's vervangen door duidelijk i.v.m. dat deze post wordt gelink in op.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-01-2011 21:45 ]
Ik deze ook vandaag binnen gekregen. Moet zeggen, prima pasvorm. Voelt ooke rg goed aan en ziet er best mooi uit.Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:29:
Ik heb net de hybrid silcone case ontvangen en ik vindt hem goed aan voelen en hij past prima, ontwerp is verder ook wel mooi.
[afbeelding]
Jou foto daarin tegen is van de rukste kwaliteit ooit.
Zoals ik al zei de batterij van mijn Sony Cybershot is leeg, dus heb de foto maar met de camera van HTC Desire HD genomen door gebruik te maken van een spiegel en ja dat levert natuurlijk niet zo'n goeie kwaliteit op, maar mijn oplader van de Sony Cybershot heb ik niet bij de hand.Jamievanm schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 22:40:
[...]
Ik deze ook vandaag binnen gekregen. Moet zeggen, prima pasvorm. Voelt ooke rg goed aan en ziet er best mooi uit.
Jou foto daarin tegen is van de rukste kwaliteit ooit.
Met deze case heb ik overigens gevoel dat hij steviger in hand ligt.
ik heb hem ook binnen en hij bevalt primaAnoniem: 318025 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:29:
[afbeelding]
ik was bang dat het hoesje te stroef zou zijn waardoor ik hem lastig uit mijn broekzak zou krijgen, maar dat valt reuze mee
het enige nadeel vind ik de uitsparing voor de screen lock knop.. die zit net niet helemaal goed, waardoor ik nu vrij hard moet drukken om mn telefoon van het screen lock te halen
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
iemand al ervaring met deze batterij?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51202
Extra batterij zou geen kwaad kunnen.
14x 310wp 15º platdak op 185º S
Ik heb een setje bij Belcompany gehaald en bij mij zit geen uitsparing voor power en geluidsknoppen waardoor je met je nagel moet drukken om hem aan te krijgen.XtinctHeD schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:19:
[...]
ik heb hem ook binnen en hij bevalt prima
ik was bang dat het hoesje te stroef zou zijn waardoor ik hem lastig uit mijn broekzak zou krijgen, maar dat valt reuze mee
het enige nadeel vind ik de uitsparing voor de screen lock knop.. die zit net niet helemaal goed, waardoor ik nu vrij hard moet drukken om mn telefoon van het screen lock te halen
Oh nou dan is met die ebay case toch beter geregeld, daar druk je gewoon op silicone en dan werkt het gewoon, alleen iets meer kracht nodig dan zonder case.
Anoniem: 187129
Heb naar een aantal hoesjes gekeken, en mij leek de Otterbox Commuter de beste.
Vooral om eventuele valschade te beperken. Nu kan ik hem alleen bestellen op de officiele Otterbox site. Het nadeel is dat je daar alleen met creditkaart kan bestellen. Weet iemand een alternatieve shop hiervoor of duurt het nog even voordat deze de cases van otterbox gaan aanbieden? Of weet iemand van goede alternatieven die dezelfde bescherming bieden?
Vooral om eventuele valschade te beperken. Nu kan ik hem alleen bestellen op de officiele Otterbox site. Het nadeel is dat je daar alleen met creditkaart kan bestellen. Weet iemand een alternatieve shop hiervoor of duurt het nog even voordat deze de cases van otterbox gaan aanbieden? Of weet iemand van goede alternatieven die dezelfde bescherming bieden?
In dezelfde kwaliteit heb ik ze nog niet gezien, wel goedkopere. Maar je kan een prepaid creditcard nemen?
Die dingen zijn bijna identiek (volgens XDA) aan de Case-Mate, alleen staat er bij CM geen grote reclame'schreeuw' achterop. 
http://www.case-mate.com/...re-Barely-There-Cases.asp
Voor HD; verwacht rond Kerst.
http://www.case-mate.com/...re-Barely-There-Cases.asp
Voor HD; verwacht rond Kerst.
http://www.mobilefun.co.u...esire-hd-black-p26566.htm
Daar staat dat hij al in stock is, geen idee of dat klopt maar misschien het informeren waard?
Ben zelf op zoek naar een pouch voor de Desire HD waar hij ook met een extra case in kan, iemand daar tips voor? Moet cheap zijn en mag wat mij betreft van Mercurius verzonden worden
En qua screenprotectors, twijfel nog of ik er uberhaupt een wil nemen, mijn oude telefoon heeft na twee jaar twee krassen die irritant zijn maar dat komt door lompheid van mij, was niks aan te doen. En de volgende screenprotectors leken me insteressant, maar zijn ze ook 100% onzichtbaar en onmerkbaar?
http://cgi.ebay.nl/2x-GEN...es_RL&hash=item588aa41bd3
http://cgi.ebay.co.uk/6-X...uches&hash=item27b53feb1b
Die twee stuks zijn twee keer zo duur als de zes stuks en je krijgt er dus veel minder, zijn ze dan ook beter of dat niet?
Edit: De zes stuks besteld, even kijken hoe dat gaat bevallen. Hopelijk komt m'n sileconen case ook vrij snel. Krijg je nog een verzendbevestiging bij Ebay?
Nu alleen dus nog een pouch waar ook de Desire HD inclusief siliconen bescherming in past, tips?
Daar staat dat hij al in stock is, geen idee of dat klopt maar misschien het informeren waard?
Ben zelf op zoek naar een pouch voor de Desire HD waar hij ook met een extra case in kan, iemand daar tips voor? Moet cheap zijn en mag wat mij betreft van Mercurius verzonden worden
En qua screenprotectors, twijfel nog of ik er uberhaupt een wil nemen, mijn oude telefoon heeft na twee jaar twee krassen die irritant zijn maar dat komt door lompheid van mij, was niks aan te doen. En de volgende screenprotectors leken me insteressant, maar zijn ze ook 100% onzichtbaar en onmerkbaar?
http://cgi.ebay.nl/2x-GEN...es_RL&hash=item588aa41bd3
http://cgi.ebay.co.uk/6-X...uches&hash=item27b53feb1b
Die twee stuks zijn twee keer zo duur als de zes stuks en je krijgt er dus veel minder, zijn ze dan ook beter of dat niet?
Edit: De zes stuks besteld, even kijken hoe dat gaat bevallen. Hopelijk komt m'n sileconen case ook vrij snel. Krijg je nog een verzendbevestiging bij Ebay?
Nu alleen dus nog een pouch waar ook de Desire HD inclusief siliconen bescherming in past, tips?
[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 29-11-2010 12:51 ]
Laat zeker weten hoe de screen protectors bevallen, ik zat ook naar die links te kijken en had de vraag hier al eens gesteld, maar de mensen die ze gekocht hebben, lijken het topic niet langer te volgen.
Die duurdere (2 stuks) zouden volgens iemand in dit topic perfect passen, ik vraag me echter ook af of ze volledig transparant zijn.
M'n pouch is besteld en onderweg (PO 550 besteld op Ebay). Hoop 'm snel binnen te hebben want dit toestel is echt te mooi om te beschadigen.
Die duurdere (2 stuks) zouden volgens iemand in dit topic perfect passen, ik vraag me echter ook af of ze volledig transparant zijn.
M'n pouch is besteld en onderweg (PO 550 besteld op Ebay). Hoop 'm snel binnen te hebben want dit toestel is echt te mooi om te beschadigen.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ja mijn oude pouch helaas in de trein laten liggen
Echt zo'n wtf gvd hoe gebeurt dat mij nu weer idee. Hij paste er dan wel niet meteen in maar aangezien ik al aardig wat problemen heb met geld uitgeven en dit er nu weer bij komt...
Laat zeker weten hoe ze bevallen, verwacht ze donderdag of vrijdag aangezien ze uit de UK komen. Hoewel de Royal Mail naar het buitenland wel een aardig hoge fail factor heeft.
Laat zeker weten hoe ze bevallen, verwacht ze donderdag of vrijdag aangezien ze uit de UK komen. Hoewel de Royal Mail naar het buitenland wel een aardig hoge fail factor heeft.
das een heel mooi prijsje, ik wacht er echter mee totdat deze echt minder word. Ik kan met mijn huidig gebruik nog wel dag of 2 mee doen. mss met internet wat minder.Mike421 schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:40:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ahh, is een exclusieve deal:Tsurany schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:03:
Antwoord van Case-Mate:
Ze hebben hem dus al af, alleen nog niet op hun eigen site te koop.Thank you for your inquiry. Mobile Fun is a reseller of case-mate products. We currently do not have that specific item on our site due to our resellers have an exclusive on that item.
Dan zal de datum die ze gaven, rond kerst, wel aardig kloppen.
Hoop dat ze een beetje opschieten met de Tough Case, daar gaat mijn voorkeur naar uit
http://www.case-mate.com/...TC-Desire-Tough-Cases.asp
[ Voor 4% gewijzigd door Source90 op 30-11-2010 00:39 ]
Weet iemand toevallig een passend tasje voor de Desire HD incl. silicon case?
Silicon cases zijn hier al een paar keer genoemd.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 382973 op 01-12-2010 08:31 ]
Het moet dan een heel ruim tasje worden, de silicon case (Adapt Silicon Case Black) maakt alles nogal stroef. Ik moest er aan wennen dat het toestel niet zo gemakkelijk mijn jas/broekzak in of uit gaat.Junkyxl schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:55:
Weet iemand toevallig een passend tasje voor de Desire HD incl. silicon case?
[ Voor 16% gewijzigd door RonaldM op 01-12-2010 08:43 ]
Anoniem: 61752
Die set van 6 had ik ook een maand geleden besteld, kreeg heel snel en was goed verpakt. Stond netjes HTC Desire HD op. Maar het was te lang en te breed. De hoeken waren totaal anders. Verder had ik veel moeite om het zonder stofdeeltjes te plaatsen. Ook aanpassen lukt moeilijk, een en al geklooi. Mailtje gestuurd naar verkoper met de mededeling dat het niet goed was. Kon uiteindelijk iets anders uitzoeken uit zijn store voor hetzelfde prijs. Heb nu eentje kunnen aanpassen, die wel goed zit. De zijkanten zijn wel scheef gesneden, maar is beter dan niks.Largamelion schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:58:
Laat zeker weten hoe de screen protectors bevallen, ik zat ook naar die links te kijken en had de vraag hier al eens gesteld, maar de mensen die ze gekocht hebben, lijken het topic niet langer te volgen.
Ook zo'n hybride silicon case gekocht die wel zijn prijs waard is. Verder een cheap universele carkit, die lomper is dan op de foto (kostte iets van 8 Euros).
Waar ik het meeste blij mee ben is een 16 gig kaartje met class 6 voor 25 euro incl verzendkosten. Ik merk het verschill wel bij het opnemen van HD video's. Kaartje was wel van andere website dan ebay.
Anoniem: 384754
Ik heb gisteren de Case-Mate in de bus gekregen. Hij bevalt erg goed, de bediening van de knoppen is verbeterd en het toestel ligt fijner in de hand, stroefer.
Een nadeel is dat ik m'n telefoon eerst niet voelde zitten in de broek, en nu wel. Blijkbaar maken die paar mm net het verschil...
Groeten
Eric
Een nadeel is dat ik m'n telefoon eerst niet voelde zitten in de broek, en nu wel. Blijkbaar maken die paar mm net het verschil...
Groeten
Eric
Ik wil jullie nog melden dat ik dankzij jullie reacties een Otterbox als een hard case heb besteld (voor sneeuwplanken oa). Er is een klein beetje speling aan de binnenzijde, deze heb ik opgevuld met piepschuim.

Hoop dat mijne dan wel van betere kwaliteit is, zou wel erg fijn zijn. Ach, anders pech, heb het in ieder geval geprobeerd, dan wordt het gewoon de siliconen case en verder gewoon oppassen. Tis meer dat het goedkoop was dan dat ik er echt behoefte aan heb. En anders maar die duurdere proberen als die beter gevallen.Anoniem: 61752 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:02:
[...]
Die set van 6 had ik ook een maand geleden besteld, kreeg heel snel en was goed verpakt. Stond netjes HTC Desire HD op. Maar het was te lang en te breed. De hoeken waren totaal anders. Verder had ik veel moeite om het zonder stofdeeltjes te plaatsen. Ook aanpassen lukt moeilijk, een en al geklooi. Mailtje gestuurd naar verkoper met de mededeling dat het niet goed was. Kon uiteindelijk iets anders uitzoeken uit zijn store voor hetzelfde prijs. Heb nu eentje kunnen aanpassen, die wel goed zit. De zijkanten zijn wel scheef gesneden, maar is beter dan niks.
Ik heb er twee gekocht incl. oplader, voor 12,24 euro bij shoppinghome99.Mike421 schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:40:

[ Voor 9% gewijzigd door JeeVee op 02-12-2010 22:46 ]
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Ik was wel benieuwd wanneer die batterij met extra power van Mugen uitkomt. Maar blijkbaar is er al van af gezien om hem op de markt te brengen nog voordat hij überhaupt gemaakt was 

Dear Customer,
Thank you for visiting mobilefun.co.uk.
You recently enquired about a Mugen HTC Desire HD Battery Extended Battery - 1800mAh, Product Reference - 26775, which was out of stock.
Unfortunately this product has now been discontinued and we are not expecting further stock of this item.
A range of alternative products can be found on our website. Click the link below to view alternative products. If the link below does not work, please copy and paste it into the address bar of your browser.
http://www.mobilefun.co.uk/product/26775.htm
Thank you for Choosing Mobile Fun
Dat is balen! Zat echt te wachten op die accu!!
Anoniem: 366677
[quote]Tsurany schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:03:
Dat klopt, ik heb hem al een paar dagen in huis. Ben er erg blij mee. Past erg goed, geeft wat meer grip en is inderdaad barely there. Veel mooier dan zo'n dikke siliconenrand om je telefoon IMHO.
Dat klopt, ik heb hem al een paar dagen in huis. Ben er erg blij mee. Past erg goed, geeft wat meer grip en is inderdaad barely there. Veel mooier dan zo'n dikke siliconenrand om je telefoon IMHO.
is een screen protector van belang voor deze telefoon, als ik me niet vergis is het scherm zelf al erg kras bestendig.
Ik denk niet dat voor belang is, je kunt makkelijk zonder, hou je sleutels enzo er wel uit de buurt.
Geen enkel scherm is kras bestendig, ze krassen misschien minder snel maar elk scherm krast uiteindelijk, als is het maar van een zandkorreltje die wat scherp is.guitar-hero schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:46:
is een screen protector van belang voor deze telefoon, als ik me niet vergis is het scherm zelf al erg kras bestendig.
Geen probleem, de 1800 komt er niet, maar wel een Mugen 1300 mAh...Furiousz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:06:
Dat is balen! Zat echt te wachten op die accu!!
http://www.mobilefun.co.u...attery-1300mah-p27043.htm
1300 mah..... zul je dat verschil merken ? Vind het erg weinig extra capaciteit voor dat geld.
Vandaag maar even de accu laad truc uitproberen, misschien dat het wat helpt.
Gisteren trouwens de passieve brodit houder gekocht bij carkitstunter.nl
Vandaag maar even de accu laad truc uitproberen, misschien dat het wat helpt.
Gisteren trouwens de passieve brodit houder gekocht bij carkitstunter.nl
[ Voor 46% gewijzigd door Furiousz op 04-12-2010 11:45 ]
Mijn god, dat is wel een hele ruime definitie van "klein beetje speling".frankb schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:43:
Ik wil jullie nog melden dat ik dankzij jullie reacties een Otterbox als een hard case heb besteld (voor sneeuwplanken oa). Er is een klein beetje speling aan de binnenzijde, deze heb ik opgevuld met piepschuim.
[afbeelding]
Volgens mij had ik over deze nog niets gelezen hier; althans nog niet van Marktplaats. Ging heel relaxed, uur of 3 besteld gister en zojuist al uit mijn brievenbus geplukt...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Mag ik vragen wat je voor deze betaald heb? Ze kosten op ebay namelijk € 3,35 ongeveer ( Wisselkoers schommelt ), ik heb deze namelijk ook maar dan rechtstreeks uit Hong Kong laten komen voor € 3,35, ik gun die Chinezen mijn geld eerder dan die Nederlanders.Obiter dictum schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:20:
[...]
Mijn god, dat is wel een hele ruime definitie van "klein beetje speling".
Volgens mij had ik over deze nog niets gelezen hier; althans nog niet van Marktplaats. Ging heel relaxed, uur of 3 besteld gister en zojuist al uit mijn brievenbus geplukt...
[afbeelding]
Zeker heer, zeker mag u dat. € 8,45 dus ja, het heeft me meer gekost dan wanneer ik het op Ebay zou kopen maar het is een Sinterklaaskadotje dus had hem snel nodig en kon niet wachten op Ebay... daarnaast bestel ik op Ebay meestal dubbel omdat er zo gruwelijk veel niet aankomt bij mij altijd, dus dan was ik grofweg op hetzelfde bedrag uitgekomen.Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:25:
[...]
Mag ik vragen wat je voor deze betaald heb? Ze kosten op ebay namelijk € 3,35 ongeveer ( Wisselkoers schommelt ), ik heb deze namelijk ook maar dan rechtstreeks uit Hong Kong laten komen voor € 3,35, ik gun die Chinezen mijn geld eerder dan die Nederlanders.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!