http://www.google.com/sea...official&client=firefox-aC0rnelis schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:15:
[...]
Zou dat nu nog steeds mogelijk zijn? Aangezien ik destijds wel akkoord ben gegaan met de nota door te betalen? En verhaal halen bij de rechter klinkt een beetje dubieus: nvidia heeft bij mijn weten nooit (on)officieel deze problemen te hebben erkend, dus wat is dan een rechtsgeldige/goede bron? Ik kan het wel eerst proberen via de 'service' van de winkel, maar dan moet ik op z'n minst toch een kredietwaardige bron aanleveren.
1580000 bronnen
Ik betwijfel echter of je het geld terugkrijgt, ze mogen gerust een "bijdrage" vragen.
Niet echt, maar persoonlijk zou ik er weinig zin in hebben om na een half jaar weer een nieuwe aan te schaffen.Ik snap dat deze goedkope batterijen niet genuine zijn, maar kleven hier (noemenswaardige) risico's aan vast?
Je zou denken van wel, maar dat is niet het geval.wat geen probleem zou moeten opleveren wanneer er niet op gegamed wordt?
Hier op GoT lopen mensen rond met hun 3e moederbord in een jaar, zonder te gamen.