hand in hand
Heb wel medelijden hoor.. verdient zo'n club niet
PSN ID: Enzyme-NL
Los ervan dat dit volledig off topic mag je grust weten dat het flink k*t gaat.EnzymeNL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:02:
Hoe gaat het nu met je king?
Heb wel medelijden hoor.. verdient zo'n club niet
Het ergste vind ik nu dat mensen medelijden gaan krijgen met feyenoord.
Ben in ieder geval blij dat Mario blijft.
Dit is een proces dat nog 2 a 3 jaar gaat duren
Het is zwaar om nu feyenoorder te zijn maar feyenoord komt altijd weer terug ook al
is dit nu bijna niet voor te stellen.
Vanavond maar weer even uitleven bij clubs, op naar de 100ste overwinning
hand in hand
hoezo is dat erg dan? Als het ajax was geweest had niemand medelijden gehad. Komt ook wel goed met feyenoord denk ik. Woensdag tegen VVV moet te doen zijn met het legioen erachterking Ray schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:25:
[...]
Ja en weer op naar de 3k.. best wel wat punten verloren gister in die 2 potjes die ik gespeeld heb

Het is ook zeker geen eis maar zoals ik al aangaf is het voor iedereen fijner als je eerst even offline je VP opkrikt. Dit is in een paar uurtjes te doen waardoor je ook lekker mee kunt voetballen in plaats van op je eigen VP te vloeken dat hij weer een bal verkeerd geeft die jij toch goed bedoelt had. Maar we hebben tot nu toe nog weinig actieve leden (ook mede doordat sommige heel druk bezig zijn zijn/haar pro te verbeteren offline) en dat moet zeker omhoog.LoneRanger schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:44:
[...]
Ik wil niet zeuren maar volgens mij heeft gtu2 meer behoefte aan actieve spelers.
Na 8ten 's avonds is er b.v. niks te doen.
Je kunt beter zorgen dat er wat actie in de club komt alvorens je eisen gaat stellen tenzij je het allemaal wel goed vindt zo.![]()
Ik zou er ook voor opteren dat spelers een minimum aantal wedstrijden per seizoen gespeeld moeten hebben en anders op non-actief zetten. [uit de club zetten]
Uiteraard kunnen ze zich dan weer opnieuw aanmelden als ze wel van plan zijn te gaan spelen.
Is overigens niet persoonlijk want ik snap dat jij in een andere situatie zit maar dat heb je dan ook aangegeven.
Aangezien ik (nog) geen (co)manager ben ga ik er ook helemaal niet over dus je kan het ook negeren
Off:
Forza PSV
Ik ga ze woensdag iig steunen. Zal dus a.s donderdag geen stem meer over hebben maar dat moet dan maar!king Ray schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:25:
[...]
Los ervan dat dit volledig off topic mag je grust weten dat het flink k*t gaat.
Dit is een proces dat nog 2 a 3 jaar gaat duren![]()
Het is zwaar om nu feyenoorder te zijn maar feyenoord komt altijd weer terug ook al
De overige worden toch wel steeds lastiger maar wil graag de 75% behalen, nu maar eens kijken welke nog makkelijk te halen zijn, misschien moet ik maar even als doelman spelen
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Van mij geen medelijden maar ik (ajacied) baal er wel van:king Ray schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:25:
[...]
Los ervan dat dit volledig off topic mag je grust weten dat het flink k*t gaat.
Dit is een proces dat nog 2 a 3 jaar gaat duren![]()
1) grootste overwinning op Feyenoord staat niet meer op onze naam
2) PSV nu al voor 3e keer in dubbele cijfers
3) Feyenoord is wat mij betreft onze ultieme rivaal. En je rivaal moet sterk zijn. Het beste zijn wedstrijden waarin ze aan elkaar gewaagd zijn. Wij (ajax) hebben een sterk Feyenoord nodig.
PSN ID: Aapzak
Tegen dat boosting team, eindelijk knal ik die vrije trap erin...
Maakte ik hem met de pass knop ipv. de schietknop.
Krijg je gewoon geen acc.
Burp
Actief ben ik zeker wel. Kan bijna elke avond. Wil mij wel opgeven samen met een kameraad van mij. Hij is 20% en behoorlijk goed denk ik. We spelen vaak 's avonds dus als er behoefte is aan activiteit...LoneRanger schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:44:
[...]
Ik wil niet zeuren maar volgens mij heeft gtu2 meer behoefte aan actieve spelers.
Na 8ten 's avonds is er b.v. niks te doen.
Je kunt beter zorgen dat er wat actie in de club komt alvorens je eisen gaat stellen tenzij je het allemaal wel goed vindt zo.![]()
Ik zou er ook voor opteren dat spelers een minimum aantal wedstrijden per seizoen gespeeld moeten hebben en anders op non-actief zetten. [uit de club zetten]
Uiteraard kunnen ze zich dan weer opnieuw aanmelden als ze wel van plan zijn te gaan spelen.
Is overigens niet persoonlijk want ik snap dat jij in een andere situatie zit maar dat heb je dan ook aangegeven.
PSN: Direstraits87
Kruid en ik gaan ook, de ware feyenoorders staan nu op, tot woendagITssME schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:56:
[...]
Ik ga ze woensdag iig steunen. Zal dus a.s donderdag geen stem meer over hebben maar dat moet dan maar!
hand in hand
Natuurlijk ook de 2e beker toegevoegd aan de prijzenkast van GTU 1.
Verder willen we eigenlijk ook nog een soort van doelpuntengallerij danwel doelpunt van de maand competitie maar dan zou het wel prettig zijn als we de filmpjes op de een of andere manier kunnen "embedden".
Alleen maar linkjes naar doelpunten/hoogtepunten staat zo saai.
Mocht iemand daar nog ideeën over hebben, graag!
Uiteraard gaat het dan om club-doelpunten.
[edit]
Inmiddels al een convertor gevonden die werkt, even wachten of youtube ze wil slikken.
[edit2]
nog niet helemaal perfect aangezien de bal door compressie praktisch verdwijnt.
[ Voor 16% gewijzigd door LoneRanger op 25-10-2010 19:47 ]
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 7% gewijzigd door THID op 25-10-2010 23:30 ]
Inmiddels vanavond maar eens m'n debuut gemaakt. Ik zit nu op 40% verdiensten (niet heel actief Fifa gespeeld de laatste dagen). Morgen maar eens even wat verdiensten gaan halen, heb al wat tips gezien hier, top!king Ray schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:58:
Zo staan er bij GOT 1 ook nog steeds 4 spelers op nul wedstrijden.
Buster_NL
Oo_Morris_oO
ejheeres
Myst_NL
Alles wordt blind naar voren gepeerd.
Ik zal graag wat meer opbouw over de zijkanten zien in de 4-2-2-2 opstelling.
En ook dat de verdedigende middenvelders wat meer op het verdedigende werk richten.
Er was een wedstrijd waarbij een middenvelder voor de spits stond.
Die verloor de bal en de tegenpartij stak heel het middenveld over, zonder een poppetje van ons tegen te komen.
Werd het nog een doelpunt ook.
Wat een hoop DCs gisteren trouwens.
Ik heb een beetje lag gehad, maar dat was het dan ook.
Ook werd er mijn idee te vaak de lopbpas gegeven, zelden komt die bal aan. Liever de bal in de voeten en een snelle combinatie.
Neem niet weg dat we onze 100 ste overwinning binnen hebben, de 3000 punten grens hebben gehaald, we zijn gewoon lekker bezig
Ik heb totaal geen last van DC, 1 potje had ik wel lag, was toen nog any ook, dan is het wel erg lastig.
hand in hand
Tussen de dc's door speelde ik een keer RAM en had af en toe het idee dat je zat te slapen dus ging ik maar over je heen.
Overigens is het wel waar wat je zegt want als spits moet je al buitenspel gaan lopen om niet omver gelopen te worden door massaal opkomende middenvelders, helemaal bij counters.
Als je als RS en LS niet centraal genoeg speelt dan heb je verder ook niks aan een RAM en een LAM want daar is dan geen ruimte voor, dan kun je net zo goed een gewone 4-4-2 spelen.
Overigens opteer ik zelf voor een ruit op het middenveld als het gaat om duidelijkheid wbt posities als je met veel man bent.
Zo heb je dan een middenvelder op rechts, een op links, 1 achter de spitsen en 1 met verdedigende taken vlak voor de verdediging.
Wat moet je als RAM/LAM doen, het veld breed houden terwijl 80% door het midden gaat of lange ballen zijn?
Als ik me niet vergis, waren die custom opstellingen van Posse09 ook gebaseerd op 3hoekjes en kort op elkaar spelen voorin, dat gaat heel moeilijk met een RAM of LAM.
Nu speelt Fifa11 wel wat anders maar met een RS en een LS die vrij ver van elkaar spelen moet je er iets centraal tussen/achter hebben.
Bij een counter knijp je met de 2 buitenste middenvelders naar binnen en heb je een blok voor je verdediging en bij een aanval zouden ze op een meter of 10 buiten de 16 moeten blijven hangen met de CDM daar weer een meter of 10 centraal achter.
Hoe dan ook, welke opstelling je ook speelt, alles staat en valt met de invulling.
Gister waren we op bepaalde momenten een stel lammetjes in de lente die vrolijk in een kudde de bal naar voren volgden.
Ik ben gewent dat tie rechterverdedigende middenvelder is.
Het spel moet iig veel zorgvuldiger worden.
Het is nu 2x overspelen en dan komt de ram alweer naar voren.
Als LAM werd ik totaal niet in het spel betrokken.
Alles gaat van verdediging in 1 ruk blind naar voren.
Speel ik any en heb in de verdediging de bal, dan kan ik hem op het middenveld niet kwijt, omdat de middenvelders al naar voren sprinten.
Iedereen is te geil op doelpunten maken.
Ook de ruit van jou werkte niet lekker RW.
Ik stond een keer spits en werd me schot 2 keer geblokt, omdat de CAM voor mn neus stond.
Alles heeft te maken met positie houden.
Gister vond ik het geheel erg rommelig waardoor ik als RS ook wat zoekende was.
Ik zelf ben voor snelle en korte combinaties voorin. Die 433 van Posse leende zich daar uitstekend voor.
Maar wat je ook zeg, welke op stelling je ook speelt, alles valt en staat met positie houden..
hand in hand
Het is verdomd lastig als [R/L]AM als de spitsen te ver van het centrum opereren, dan kun je alleen nog stijf aan de lijn gaan lopen waar je geen bal krijgt.
Eigenlijk ben je dus gewoon een RM ipv een RAM dus dan zie ik liever dat centrum extra gevuld voorin.
Ik moet ook wennen aan een scorende RW in de spits.
Wel jammer dat je doelpunten niet altijd worden bijgeschreven als je een dc hebt, ik mis er 2.
Niet dat ik een wereldspeler ben, maar als ik speel is dat "in dienst van" en dus zal ik meer gericht zijn op de goede (en als het meezit, mooie) pass. Iets wat de mensen die de afgelopen tijd bij mij misschien wel gemerkt hebben...ik wil veel liever op het middenveld dan in de spits.
Belangrijk was (in fifa10) en is (nu in 11) dat positie houden van essentieel belang is.
Als er dan mensen zijn die graag "overal" willen lopen moet er overgestapt worden naar 4231 met een vrije rol voor diegene die de man achter de spits is. Maar dat gaat niet werken omdat je dan een spits tekort komt (denk ik).
dus....
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Dat is de 4-1-2-1-2 opstelling dus?LoneRanger schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:21:
Kruid, mijn punt is dat in die ruit de posities wat duidelijker en mits goed uitgevoerd effectiever zijn dan de 4-2-2-2.
Het is verdomd lastig als [R/L]AM als de spitsen te ver van het centrum opereren, dan kun je alleen nog stijf aan de lijn gaan lopen waar je geen bal krijgt.![]()
Eigenlijk ben je dus gewoon een RM ipv een RAM dus dan zie ik liever dat centrum extra gevuld voorin.
[...]
![]()
Wel jammer dat je doelpunten niet altijd worden bijgeschreven als je een dc hebt, ik mis er 2.
Of bestaat die niet?
Maar wat we missen is dus duidelijk een extra waterdrager.
Gullit is nog niet sterk genoeg en loopt de krullen uit zn dreadlocks.
En we missen ook spelers die de bal 1x raken.
Daarom heb ik mijn vp ook eerst goed laten worden in verdedigen. Daarna in passen en nu ben ik pas echt bezig met scoren.Daardoor is de basis solide en wordt hij elke keer weer scherper.theKruid schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:42:
[...]
Dat is de 4-1-2-1-2 opstelling dus?
Of bestaat die niet?
Maar wat we missen is dus duidelijk een extra waterdrager.
Gullit is nog niet sterk genoeg en loopt de krullen uit zn dreadlocks.
En we missen ook spelers die de bal 1x raken.
Rossi draagt nu met gemak een litertje of 10 de hele wedstrijd mee en heeft de kennis en inzicht om door middel van een geplaatste pass teamgenoten in scoringspositie te brengen.
edit: nu alleen nog wat vaker dit online laten zien
[ Voor 3% gewijzigd door ETM op 26-10-2010 12:55 ]
@kruid, da's idd de 4-1-2-1-2 geloof ik, als je dat invult met 3 waterdragers voor de verdediging dan krijgen we iig geen doelpunten meer tegen.
@Ed, het meest genieten is gewoon een perfecte aanval zien, liefst met doelpunt, en dan hoef ik er zelf nog niet eens echt deel van uit te maken.
We spelen nog steeds 4-3-3 met de punt naar voren (tenzij bijna iedereen er is, dan naar achteren) met een nr.10 dus. De links- en rechtsbuiten houden het veld nu veel breder. Als de buitenspeler dan met de rug naar de goal aangespeeld wordt is het belangrijk dat die nr.10 aanspeelbaar is voor een één-twee. Als je zelf namelijk om gaat draaien heeft de verdediger hem altijd. Als hij dit niet is moet je bijna altijd terug. Word je wel met de neus naar de goal ingespeeld, moet de spits of de 10 eigenlijk ook aanspeelbaar zijn, maar vaak kun je dan ook met de rechterstick op snelheid de linksback makkelijk voorbij rennen. Voorzetjes zijn vaak effectief dus handig is ook als een aanval via de zijkant wordt opgebouwd.
Als ik dan naar jullie 4-4-2 kijk is het denk ik heel belangrijk dat je goed in het veld op elkaar let. Als bijv. de RAM de bal krijgt moet dus iemand aanspeelbaar zijn voor de één-twee. Logisch is dan de RVM of de RS (afhankelijk van hoe diep je staat). Eigenlijk krijg je dan toch een beetje zoals Ed net zei die 4-2-3-1 situatie. Dat is denk ik ook goed, alleen moeten de LS en de RS dus goed op elkaar letten dat er wel 1 aanspeelbaar is en de andere voor de goal komt en niet dat ze allebei wegzakken. Daarnaast moeten de RVM en LVM weer goed met elkaar afspreken (zoals RW en Arjan dat altijd goed konden) wie aanvallend meegaat en wie blijft hangen en dit dus niet allebei doen. En als de LVM weer naar voren gaat, moet de LAM weer niet te ver naar binnen.
Klinkt allemaal wel ingewikkeld maar is zoals Johan C. altijd maar zegt "best wel logisch." Alleen is het nadeel voor jullie dat er 30 man in 1 team zit met 1 gameroom. Wij creëerden de eerst 20 wedstrijden al nauwelijks kansen en nu begint het echt lekker te draaien. Maar wij spelen bijna altijd op dezelfde posities met dezelfde spelers dus weten wat we moeten doen op onze plek en zijn goed op elkaar ingespeeld. Voor jullie is dat natuurlijk onmogelijk met zoveel man. Zoiets kost wel even tijd denk ik.
4-4-2 is in dat opzicht denk ik ook moeilijker omdat de veldbezetting (ook al een opvatting van onze beste Johan) minder goed verdeeld is. En daarvoor moeten er automatismen zijn om dat echt goed te kunnen invullen. Wat dat betreft denk ik dat jullie beter 4-3-3 kunnen gaan spelen, omdat iedereen dan beter weet waar hij moet lopen en elkaar niet voor de voeten loopt.
Wat je zegt over de LS en RS klopt wel, wat ik vaak zie is dat de spitsen hetzelfde denken.
Ik merk dat zelf ook. Gister ook nog met pacino, gaan we met zijn tweeen naar de bal toe of lopen we samen van de bal weg. Dit moeten automatismes worden, weet van elkaar wie wat gaat doen.
Nu is veel op toeval gebasseerd.
Jullie hebben nu inderdaad als kleine groep en veelal dezelfde plekken het grote voordeel dat jullie precies weten wat te doen. Bij ons is het toch iedere keer een andere samenstelling waardoor dat veel langer duurt
(maar das logiisch
hand in hand
Ik sta ook op de lijst om Mario op te volgen als hij de handdoek werpt
Maar wat ik schrijf is puur zoals ik het bij ons zie, zie er zelf maar wat je er meedoet.
Moet toch iets doen om jullie te helpen nu wij niet meer met jullie mee kunnen spelen
Ik denk nu dat een ruit op het middenveld (met rm en lm) makkelijker in de vullen is. Zoals rw zei zijn die posities duidelijker. 2 central op het middenveld waarvan en een vlak voor de verdediging staat en een vlak achter (niet er voor) de aanval. En 2 vleugels die niet goed gespeeld hebben als de energie balk niet leeg is
Wie moet er volgens jou dan any spelen bij Feyenoord?Posse9 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:06:
[...]
Ik sta ook op de lijst om Mario op te volgen als hij de handdoek werpt
Duidelijk verhaal trouwens verder.
Automatismen moeten idd groeien maar het gaat een stuk vlugger natuurlijk als je afspraken maakt per positie zodat iedereen iig weet wat er van hem verwacht wordt.
4-verdediging
1-verdedigende middenvelder
2- verbinding
1-aanvallende middenvelder
2-spitsen
In een 4-3-3 zal je altijd zien dat de 3 middenvelders denken dat ze aanvallend zijn ingesteld.
Het midden denkt als CAM terwijl de buitenste 2 denken dat ze over de vleugels moeten opstomen.
De spitsen trekken allemaal naar het centrum en lopen elkaar in de weg, of de buitenste spitsen worden omver gekegeld door opkomende middenvelders.
Iedereen denkt te aanvallend bij ons.
Daarnaast hebben we ook nog wat last van ego gedrag en tikken we niet goed rond.
Hierdoor is het echt chaos bij ons.
Ik denk dat 4-1-2-1-2 meer uitgekauwd en tot een verbeelding kan spreken voor de meeste.
Een herhaling van het bericht:
"Actief ben ik zeker wel. Kan bijna elke avond. Wil mij wel opgeven samen met een kameraad van mij. Hij is 20% en behoorlijk goed denk ik. We spelen vaak 's avonds dus als er behoefte is aan activiteit.."
Sowieso zijn die buitenste posities al lastig in te vullen, maar zeker als je RM i.p.v. RAM staat, zoals jij nu voorstelt, mag je wel een vp met een erg goede conditie hebben om steeds overal bij te zijn.
Het blijft bij alle tactieken dan ook van belang dat je je positie houdt en van elkaar in de gaten blijft houden waar iedereen loopt en daar op anticipeert.
Het mooie van 4-3-3 is in mijn ogen wel dat de spitsen daarin wat meer vrijheid hebben: de buitenste twee kunnen ervoor kiezen meer dan binnen te voetballen of juist het veld heel breed houden als soort van buitenspelers. Dat laatste deden we met Fifa 10 weinig, maar nu veel meer. Met Bokito Bosluis in de spits werkt dat nu heel aardig.
Bovendien, je hebt nu veel minder het probleem dat er posities zijn waar je erg veel moet lopen. De RS/LS kan de taak van buitenspeler invullen zonder daarbij meteen weer 40 meter mee terug te moeten verdedigen bij balverlies en vervolgens bij balverovering meteen weer terug naar de spits te moeten rennen.
PSN: Bravia87
Het lijkt mij dat er bij GOT 2 nog wel plek is voor actieve spelers.superessy schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:51:
Niemand heeft nog gereageerd op mijn laatste vraag over de beschikbaar stelling van mij en een kameraad...
Een herhaling van het bericht:
"Actief ben ik zeker wel. Kan bijna elke avond. Wil mij wel opgeven samen met een kameraad van mij. Hij is 20% en behoorlijk goed denk ik. We spelen vaak 's avonds dus als er behoefte is aan activiteit.."
Geef even zijn PSN naam door.
Ik kreeg trouwens nog het verzoek vanuit GOT 2 of er niet spelers zijn die GOT 2 willen joinen, dit voor een betere balans tussen de clubs.
Persoonlijk verwacht ik dat GOT 2 nog wel zal groeien en ik weet niet of er leden die nu in GOT 1 zitten willen overstappen. Wat mij betreft is iedereen daar vrij in al moet het niet zo zijn dat straks iedereen naar GOT 2 gaat overstappen
hand in hand
Het enige voordeel is dat de cvm weet dat hij achterin moet blijven.Bob87 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:55:
Maar Kruid, datzelfde gevaar heb je natuurlijk met de 4-4-2 met ruit ook: dan krijg je ook al snel dat de buitenste middenvelders als veredelde buitenspelers gaan spelen en de nummer 10 tegen de spitsen aan gaat voetballen, waardoor je alweer met 5 spitsen loopt te voetballen.
Sowieso zijn die buitenste posities al lastig in te vullen, maar zeker als je RM i.p.v. RAM staat, zoals jij nu voorstelt, mag je wel een vp met een erg goede conditie hebben om steeds overal bij te zijn.
Het blijft bij alle tactieken dan ook van belang dat je je positie houdt en van elkaar in de gaten blijft houden waar iedereen loopt en daar op anticipeert.
Het mooie van 4-3-3 is in mijn ogen wel dat de spitsen daarin wat meer vrijheid hebben: de buitenste twee kunnen ervoor kiezen meer dan binnen te voetballen of juist het veld heel breed houden als soort van buitenspelers. Dat laatste deden we met Fifa 10 weinig, maar nu veel meer. Met Bokito Bosluis in de spits werkt dat nu heel aardig.
Bovendien, je hebt nu veel minder het probleem dat er posities zijn waar je erg veel moet lopen. De RS/LS kan de taak van buitenspeler invullen zonder daarbij meteen weer 40 meter mee terug te moeten verdedigen bij balverlies en vervolgens bij balverovering meteen weer terug naar de spits te moeten rennen.
Dat is het punt bij ons.
Elke middenvelder sluit bij ons aan bij de spitsen, waardoor bij een counter heel het middenveld bloot ligt.
Je herkent het vast nog wel van heel vroeger, toen je nog voor GOT speelde.
De spits positie wordt als eerste gekozen, anders zo snel mogelijk de aanvallende posities.
Iedereen wilt aanvallen.
Vaste posities zoals bij HGT zijn er niet.
De spits posities zijn inderdaad altijd als eerste weg, maar ga niet als spits spelen als je b.v. een keer RVM bent.
hand in hand
kenmerk vernieuwde adem doet wonderenBob87 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:55:
...zoals jij nu voorstelt, mag je wel een vp met een erg goede conditie hebben om steeds overal bij te zijn.
...
Zijn PSN: Dennusz
Dan zullen jullie wel een invite krijgen, of je stuurt zelf even een request om te joinen
hand in hand
Bokito Bosluis is de sloper van GTA. Sterk in de lucht en scherp (af en toe) in de passing en afronding. Tijdje met een kleinere VP gespeeld maar dat ligt me gewoon niet. Dan maar mijn algemene stats op 86 ipv 89 maar dat verschil merk ik niet.Bob87 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:55:
Voor welk team? Got 2? Of Got talent?king Ray schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
[...]
Dan zullen jullie wel een invite krijgen, of je stuurt zelf even een request om te joinen
VP zit op ongeveer 80%
weer terugReckoner schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:25:
Ik wil ook wel in GTU2. PSN ID: fr1tsie
VP zit op ongeveer 80%
hand in hand
Verwijderd
hand in hand
Ik kan niet meer bij de clubs pagina. Nog meer mensen hier last van?
Edit: Ik heb bovenstaande + fr1tsie een invite gestuurd.
Welkom bij de club!
[ Voor 16% gewijzigd door The DenMan op 26-10-2010 22:47 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja goeie pot inderdaad tegen een 3.5k club (toch? of was dat andere =p). Vond alleen dat eerste helft het middenveld nog wel te vaak te ver naar voren schoof, 2e helft stond het wel goed.king Ray schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:07:
Net een heerlijke pot gespeeld. We speelde de 41212 variant. Terrestra was een hele goede any. Er werd snel rond getikt en iedereen hield goed zijn positie. Kruid was een echte stofzuiger op het middenveld, its een fantastische cam. Enzyme als Spits was ook erg goed, mooie assists. Op deze manier kunnen we erg ver komen
Laatste pot net ging ook wel aardig. We moesten het zonder any toen omdat pac dc kreeg. Uiteindelijk toch met 5-3 gewonnen door goed samenspel voorin
Altijd grappig om te zien hoe snel de zon bij jou weer gaat schijnen.king Ray schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:07:
Net een heerlijke pot gespeeld. We speelde de 41212 variant. Terrestra was een hele goede any. Er werd snel rond getikt en iedereen hield goed zijn positie. Kruid was een echte stofzuiger op het middenveld, its een fantastische cam. Enzyme als Spits was ook erg goed, mooie assists. Op deze manier kunnen we erg ver komen
[edit]
Ik voeg morgen de nieuwe leden allemaal weer toe, kom nu niet op de site omdat het maintenance dag is bij EA.
[ Voor 11% gewijzigd door LoneRanger op 27-10-2010 00:38 ]
Ik wil niet altijd en alleen maar zeuren RW, als het goed gaat mag dat ook gezegd worden, en in die wedstrijd ging het gewoon erg goed.LoneRanger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:19:
[...]
Altijd grappig om te zien hoe snel de zon bij jou weer gaat schijnen.
hand in hand
Dat was ook onze beste wedstrijd in fifa11.king Ray schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:07:
Toch de 4-1-2-1-2.
Wat een beetje goede any al niet kan doen.
En ik kon idd goed de gaten dicht lopen.
Maar ik zit dan ook nu op 80%
Nee, maar het contrast was [weer] zo mooi, gister nog een hele discussie, altijd leuk trouwens, en dezelfde avond nog de beste pot tot nu toe in Fifa11.king Ray schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:19:
[...]
Ik wil niet altijd en alleen maar zeuren RW, als het goed gaat mag dat ook gezegd worden, en in die wedstrijd ging het gewoon erg goed.
Overigens om terug te komen op die discussie, het gaat helemaal niet slecht zoals het een beetje deed vermoeden.
We hebben nou eenmaal een grote groep waarvan er ook een paar zijn die af en toe eens komen meespelen.
Dat gaat de ene keer beter dan de andere keer, net zoals dat is met "gewone" wedstrijden.
Er is ook helemaal niets mis met een stukje kritiek maar vaak ondervang je dat al door van te voren aan te geven wat je van iemand verlangt spelend op een bepaalde positie.
Ik denk dat het niet helemaal goed is gegaan met de invite, ik heb namelijk niets ontvangen. Ik heb nu zelf een request gestuurd om de club te joinenThe DenMan schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:42:
[...]
Ik kan niet meer bij de clubs pagina. Nog meer mensen hier last van?
Edit: Ik heb bovenstaande + fr1tsie een invite gestuurd.
Welkom bij de club!
[ Voor 35% gewijzigd door Reckoner op 27-10-2010 11:39 ]
Is heel die discussie goed geweest toch. Ik hou daar ook wel van hoor. En toeval of niet, gister was het gewoon een verdomd goede potLoneRanger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:37:
[...]
Nee, maar het contrast was [weer] zo mooi, gister nog een hele discussie, altijd leuk trouwens, en dezelfde avond nog de beste pot tot nu toe in Fifa11.
hand in hand
Met Ter, ITss, Enz, jij en mijn persoontje hadden we natuurlijk een groep die een tijdje mee gaan.king Ray schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:41:
[...]
Is heel die discussie goed geweest toch. Ik hou daar ook wel van hoor. En toeval of niet, gister was het gewoon een verdomd goede pot
Dan weet je wat een ander gaat doen.
Dat speelt natuurlijk ook mee.
En dan ook nog eens een niet al te grote groep, met aardige VPs...
Pending Invites
Invited 26/10/2010 0 Comments
fr1tsie
Ranking
0
Free Agent
Yes
dennusz
Ranking
0
Free Agent
No
direstraits87
Ranking
0
Free Agent
No
Invited 14/10/2010 0 Comments
McDaBom
Ranking
0
Free Agent
Yes
Revoke
Requests to Join
There are no pending join requests to display.
Die staat al lang in de ts.
[edit]
En voor de huiskamervraag: wie is dit?

[ Voor 29% gewijzigd door LoneRanger op 27-10-2010 12:59 ]
Ik zit er nu in!The DenMan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:23:
Dan gaat er op de site iets niet goed. Heb de volgende leden nog open staan:
...
HammerNL (Manager)LoneRanger schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:00:
De TS heeft weer een update gehad, GoT Talent staat nu vast en is nu voorzien van de juiste naam en club-logo, moet alleen nog even de namen linken naar de desbetreffende playerhubs. [tx Hammer]
Arjan1979 (Co-Manager)
Bravia87 (Co-Manager)
Posse09 (Co-Manager)
Aslanboy1905
Bosluis
Michael_030
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Rob de NijsLoneRanger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:37:
[...]
Die staat al lang in de ts.
[edit]
En voor de huiskamervraag: wie is dit?
[afbeelding]
Ik had hem niet eens herkend in eerste instantie dus ik opzoeken hoe Martin Posse er uitziet.

@Aslan, dankjewel, was helemaal vergeten dat ik die linkjes nog moest aanpassen.
Gijpie ziet er in fifa zelf alleen niet meer zo goed uit, heeft ie een beetje een aardappelhoofd
Maar er zijn nauwelijks goede foto's van hem te vinden
Is toch duidelijk Gijpie hoor.LoneRanger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Ik had hem niet eens herkend in eerste instantie dus ik opzoeken hoe Martin Posse er uitziet.
Staat je goed dat aardappelhoofd!Posse9 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:36:
Wat houdt die tournament championship trophy eigenlijk in die jullie 2x hebben gewonnen?
Gijpie ziet er in fifa zelf alleen niet meer zo goed uit, heeft ie een beetje een aardappelhoofd
Je kunt kiezen wat voor wedstrijd je speelt, competitie, beker of vriendschappelijk.Posse9 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:36:
Wat houdt die tournament championship trophy eigenlijk in die jullie 2x hebben gewonnen?
Bij bekerwedstrijden moet je er "gewoon" 4 of 5 winnen voor de beker, het spel onthoud zelf waar je gebleven bent. [1/8, kwart, halve en finale geloof ik]
Ik geloof het ook als het echt Rob de Nijs is.
Heb je mij al co-manager gemaakt? Dan kan ik kijken of het mij wel lukt om ze te accepteren / assisteren in het invite sturen.The DenMan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:23:
Dan gaat er op de site iets niet goed. Heb de volgende leden nog open staan:
Requests to Join
There are no pending join requests to display.
één ding is zeker, GTU1 heeft al 2x de beker!LoneRanger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:45:
[...]
Je kunt kiezen wat voor wedstrijd je speelt, competitie, beker of vriendschappelijk.
Bij bekerwedstrijden moet je er "gewoon" 4 of 5 winnen voor de beker, het spel onthoud zelf waar je gebleven bent. [1/8, kwart, halve en finale geloof ik]
[...]
Ik geloof het ook als het echt Rob de Nijs is.
Nog niet, lijkt me wel de tijd om dat te doen... Aangezien volgende week Black Ops komtKluutmaran schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:00:
[...]
Heb je mij al co-manager gemaakt? Dan kan ik kijken of het mij wel lukt om ze te accepteren / assisteren in het invite sturen.
Je hebt hammer weer vergetenLoneRanger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
@Aslan, dankjewel, was helemaal vergeten dat ik die linkjes nog moest aanpassen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Pardon? Hammer is een held
hand in hand
Verwijderd
Ja, die ging lekker inderdaad, had 3 goals en een assist. Jij iets van 3 assists en 2 goals oid? In ieder geval allebei cijfers dik in de 9!EnzymeNL schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:13:
[...]
Laatste pot net ging ook wel aardig. We moesten het zonder any toen omdat pac dc kreeg. Uiteindelijk toch met 5-3 gewonnen door goed samenspel voorin
@blackeyes
Ik heb er geen moeite mee om jou Any te laten zijn hoor maar verdedigend ga je vaak met A+B naar de man met de bal toe waardoor het centrum open ligt. Als je zelf dan in het centrum blijft en druk op de bal geeft met B heb je meer kans om de bal te onderscheppen en haal je de kans er vaak uit. Ook maak je relatief vaak slidings waarbij je vaak langs de bal zit en de tegenstander schept terwijl je beter gewoon druk had kunnen zetten zonder te happen. Natuurlijk gaat het meestal gewoon goed hoor voordat ik heel negatief overkom
Over de lange diepe ballen die kun je beter niet als standaard pass nemen. Ik weet niet welke camera jij mee werkt maar ik zie de ruimte voorin nog niet als de bal achterin is. Dat het met een maat goed werkt als jullie met zijn 2en spelen is natuurlijk prima en je kunt het er af en toe in gooien maar ik denk dat we ernaar moeten streven om met combinatiespel kansen te creëren in plaats van met diepe ballen. Diepe ballen werken goed als de tegenstander balverlies lijdt maar dan moeten we eerst de bal verloren hebben.
Omdat voorzetten vanaf de zijkant in fifa 11 volgens mij het meeste gevaar oplevert wilde ik 4-3-3 spelen, maar doordat de spits (ik ook als ik in de spits speel) vaak acties naar buiten maakt om diep te gaan voor de voorzet staat er dan niemand in het midden. 5-3-2 heeft dan weer het nadeel dat je bijna alleen op de counter kunt spelen omdat je heel veel man achter de bal hebt. Ik denk dan ook dat we beter in het 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2 kunnen spelen zodat je toch mensen in het centrum hebt en genoeg man voor de bal om er combinerend doorheen te komen.
Disclaimer: Dit is allemaal om discussie op gang te brengen en ik wil geenszins mijn mening opdringen.
Verwijderd
Dat A+B laten komen naar 1 mannetje klopt niet helemaal, ik laat ze vaak met elkaar kruizen en dat levert ook bijna altijd de bal op aangezien de tegenstander dit ook niet snapt.Kluutmaran schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:41:
GoT 2 gaat als een speer omhoog! Lekkere overwinningen vandaag
@blackeyes
Ik heb er geen moeite mee om jou Any te laten zijn hoor maar verdedigend ga je vaak met A+B naar de man met de bal toe waardoor het centrum open ligt. Als je zelf dan in het centrum blijft en druk op de bal geeft met B heb je meer kans om de bal te onderscheppen en haal je de kans er vaak uit. Ook maak je relatief vaak slidings waarbij je vaak langs de bal zit en de tegenstander schept terwijl je beter gewoon druk had kunnen zetten zonder te happen. Natuurlijk gaat het meestal gewoon goed hoor voordat ik heel negatief overkom
Volgens mij heb ik in mijn vele potjes slechts enkele blundertjes gemaakt, en maak ik nooit echt domme fouten als any, en heb ik slechts 2-3 keer de tegenstander er dom doorgelaten.
Slidings gaan soms mis inderdaad, maar als ik niet meer slide, gaat het helemaal mis.
We spelen natuurlijk soms ook tegen echt goede mensen (waarvan ik aanneem dat ze een headset gebruiken) die soms makkelijk door de verdediging lijken te komen, maar gewoon erg goed en snel zijn.
Lange bal geven kan inderdaad wel wat minder als wij elkaar niet begrijpen daarmee, maar 4222 of 41212 spelen kan ik niks over zeggen, zouden we moeten proberen, en 433 spelen werkt alleen met snelle vleugelspelers en een lange spits voorin, en dus niet met die standaard kereltjes die er niks van bakken.
Andere mensen mogen van mij ook any proberen (waaronder jij kluutmaran), ik heb daar geen enkel probleem mee.
Het gaat wel goed qua overwinningen bij GoT 2
Het zal ook helpen als er meer mensen mee zouden doen (al is het aantal stijgende) zodat de CV wat slimmer kan lopen want de cpu gaat standaard achter de man staan.
En meteen met de lange bal werken zorgt er vaak ook voor dat je de bal amper kunt aannemen of de keeper staat al op je lip en aangezien lobjes heel vaak net langs de paal afgaan (beetje te vaak naar mijn mening) kun je dan niet goed reageren.
@superessy
2x 6 minuten + tijd dat de bal buiten het spel is dus tel een minuut of 14.
[ Voor 9% gewijzigd door Kluutmaran op 27-10-2010 19:37 ]
Doet profclubs het op dit moment wel? Dan moet ik mijn PS3 eens herstarten misschien...Reckoner schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:36:
Ik heb vanavond voor het eerst geen enkele disconnect gehad! GOT2 brengt geluk!
EDIT:
Ik kom helemaal niet meer in profclubs... Scherm blijft hangen en kan niets meer doen. Ligt dit aan mij? Of kan niemand er meer in?
[ Voor 20% gewijzigd door superessy op 27-10-2010 20:51 ]
geen paniek. Hier ook last met online.. net ook gewoon dat ie vast liep als ik ergens op klikte.superessy schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:03:
Sterker nog... Helemaal niets doet het meer in mijn FifaHelp!! Waar kan dit aan liggen?
EA is bezig met de servers op het moment.
Over paar uurtjes is het weer goed
Opgelost na 2x PS3 uit en aan... Morgen nog maar eens proberen een wedstrijd uit te spelen voor GOT 2... Was vanavond geen succes voor mij.EnzymeNL schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:25:
ja dat probleem had ik net ook. PS3 herstart leek te werken. Kon daarna gewoon spelen.
hand in hand
Die heb ik in de kuip achtergelaten!king Ray schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:04:
Hoe is het met je stem Its?
doelpunten maken boeit me niks, ik vind meerdere posities leuk om te spelen en als het team wint ben ik tevredenETM schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:22:
precies wat theKruid zegt: Iedereen is te geil op doelpunten maken.
Niet dat ik een wereldspeler ben, maar als ik speel is dat "in dienst van" en dus zal ik meer gericht zijn op de goede (en als het meezit, mooie) pass. Iets wat de mensen die de afgelopen tijd bij mij misschien wel gemerkt hebben...ik wil veel liever op het middenveld dan in de spits.
Belangrijk was (in fifa10) en is (nu in 11) dat positie houden van essentieel belang is.
Als er dan mensen zijn die graag "overal" willen lopen moet er overgestapt worden naar 4231 met een vrije rol voor diegene die de man achter de spits is. Maar dat gaat niet werken omdat je dan een spits tekort komt (denk ik).
dus....
Verwijderd
Dat is zeer jammer en erg matig van EA. Wat we wel kunnen doen als bescherming tegen DC verlies voorlopig even met 3 man minimaal spelen al is het vaak moeilijk om bij GoT 2 met 3en te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:31:
Vandaag weer 2 losses bij GoT 2 door disconnects, toch wel diep triest dat ea de servers niet kan fixen.