Aha vandaar! Het is al weer even geleden dat ik hier gekeken heb.
Voor welke van de clubs mag ik me aanmelden? Mijn PSN-id is Gaittie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://www.easportsworld....bs/631A0001/2550/overviewGait schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:39:
Aha vandaar! Het is al weer even geleden dat ik hier gekeken heb.
PSN ID: Enzyme-NL
Lolbroek, alsof je iemand naar een bejaardensoos stuurt na 11en als iemand je vraagt waar een goed feest is, je mag al blij zijn mochten er nog 2 wakker zijn.
Only fools are enslaved by time and space.
PSN ID: Aapzak
Welkom! Was een leuke binnenkomer geloof ik....slico schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:38:
Ik heb net de invite geaccepteerd van WGI.
Eerst even inkomen van 2,5 week zonder FIFA en dan kunnen we weer!
Burp
nog 30 bedoel je?Wii4all schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:21:
nog 7 tegaan
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/631A0001/220284
bekeren is zeker leuk, die ene keer dat ik meedee bij ons kregen we vanaf de kwartfinale elke wedstrijd een verlenging.
het is wel wat langer wachten op een tegenstander, maar ik vind het wel spannender worden naar mate je verder komt. Maar we gaan nog wel een keer bekeren hoor Aapzak.Aapzak schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:18:
potver, ik lag er lekker vroeg in en had een fijne dag vandaag maar dat soort dingen wil ik toch niet missen.
bekeren in clubs is leuk!
[ Voor 35% gewijzigd door psvjw op 27-07-2011 10:55 ]
[ Voor 46% gewijzigd door LoneRanger op 27-07-2011 20:27 ]
ga is clubben manLoneRanger schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:16:
@psvjw: jullie staan in de openingspost, als ik nog ergens een lege banner heb liggen voeg ik die ook nog wel toe.
Bedankt!LoneRanger schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:16:
@psvjw: jullie staan in de openingspost, als ik nog ergens een lege banner heb liggen voeg ik die ook nog wel toe.
[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 31-07-2011 15:47 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mja, maar die maakt als hij terug ik ook de overstap naar We've GoT itLeoon. schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:30:
Ja, want nu speel ik gewoon niet meer. Omdat er nooit iemand online is. Dat is ook niet echt leuk. Ben ook in 1 klap degene met de meeste wedstrijden goals motm enz. Na dimstah, maar die is op vakantie. Dat is dan wel weer een pluspunt, maar daar koop je niks voor.
Ja dat verwachtte ik wel. Kijk ik speel misschien nog niet lang, maar heb al wel veel wedstrijden in die korte tijd gespeeld. Maar dan wacht ik wel tot fifa 12 komt oid. Als er dan weer een club opgestart wordt.psvjw schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:01:
[...]
Mja, maar die maakt als hij terug ik ook de overstap naar We've GoT it
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 03-08-2011 14:49 ]
[ Voor 26% gewijzigd door EnzymeNL op 11-08-2011 15:09 ]
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 23:45 ]
Burp
Minder gespeeld is geen nadeel, eerder een voordeel.slico schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:56:
Nu staan we achter ED... Maar wel veel minder gespeeld
hand in hand
hand in hand
Jij weet zelf ook dat wij de wedstrijd domineerden. Jullie krijgen 3 kansen en maken 2 goals. Dat is knap, maar nu moet je het niet doen voorkomen alsof jullie ons helemaal weggespeeld hebben. 1e helft was namelijk precies andersom. 2e helft waren wij ook beter, maar maken we de kansen niet af.
Meer balbezit betekend nog niet dat je beter bent.psvjw schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:58:
[...]
Jij weet zelf ook dat wij de wedstrijd domineerden. Jullie krijgen 3 kansen en maken 2 goals. Dat is knap, maar nu moet je het niet doen voorkomen alsof jullie ons helemaal weggespeeld hebben. 1e helft was namelijk precies andersom. 2e helft waren wij ook beter, maar maken we de kansen niet af.
Waar wij aan moeten werken is effectiviteit... Krijgen kansen genoeg, maar die moeten er ook nog in.
Wat heb je eraan om zo dominant te zijn als je zoveel kansen mist? Ik heb die wedstrijd gespeeld met een gevoel, die bal gaat er toch niet in, dat is toch raar. Naast, over, paal, verkeerde keuze, ik heb het allemaal gezien.psvjw schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:58:
[...]
Waar wij aan moeten werken is effectiviteit... Krijgen kansen genoeg, maar die moeten er ook nog in.
hand in hand
Precies. Dat bedoel ik ook met dat ze nog een lange weg te gaan hebben. Iedereen doet daar maar wat.king Ray schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:29:
[...]
Wat heb je eraan om zo dominant te zijn als je zoveel kansen mist? Ik heb die wedstrijd gespeeld met een gevoel, die bal gaat er toch niet in, dat is toch raar. Naast, over, paal, verkeerde keuze, ik heb het allemaal gezien.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Ik speelde met 1 been al in bed. Laatste 10 minuten had ik de TV al uitgezet (zowat dan). Je weet hoe dat gaat. Eigenlijk wil je stoppen, komt er opeens een derby verzoek.LoneRanger schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:11:
Grappige discussie, maatje te klein omdat ze met 2-1 verloren, meer schoten hadden etc.
Als ze een maatje te klein waren was het 4 of 5-0 geweest want fanatiek als jullie zijn gingen jullie daar wel voor.![]()
2 keer aanzetten, waarom dan geen 3e, 4e en 5e keer zodat het inderdaad om een maatje te klein ging?
[ Voor 26% gewijzigd door DeppOx op 09-09-2011 16:40 ]
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
klopt, wij zijn een ploeg. Is wel fijner dan die loszand tegenstanders wat wij steeds in een derby tegen ons krijgen.
Gelukkig heeft er 1 iemand het doorDeppOx schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:18:
Overigens laat ik dit maar gaan, want ik heb het gevoel dat we aan het "happen" zijn, aangezien na afloop van de wedstrijd wel gewoon werd toegegeven dat wij de betere waren, en zijn ze nu gewoon lekker aan het trollen
hand in hand
Niet, dat is dus het probleem...Pacino schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:46:
Hoe maken jullie je kansen dan af bij WGI?
Onze aanval daarentegenslico schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:24:
Ik denk dat ED jou heeft gemist, hun verdediging was als gatenkaas...
hand in hand
Jij vindt Vermeer zeker ook een topkeeper?slico schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:44:
Was armoe troef. Alle passes werden onderschept, uit puur paniek werd de lange bal maar gehanteerd, die uiteraard één keer goed viel en met behulp van een verschrikkelijke keeper kwam de bal tegen de touwen terecht.
Ach, voetbal kan niet altijd rechtvaardig zijn...
Verwijderd
Haha, nee totaal niet. Maar kan je me de gedachte achter je vraag uitleggen?theKruid schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:33:
[...]
Jij vindt Vermeer zeker ook een topkeeper?
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:35:
was gwn een prachtige actie van die spits, balletje aannemen kappen en knallen.heb hem wel vaker zien spelen die spits, die gast is goed, gwn ni meer normaal.
Bravia.slico schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:14:
[...]
Haha, nee totaal niet. Maar kan je me de gedachte achter je vraag uitleggen?
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:35:
was gwn een prachtige actie van die spits, balletje aannemen kappen en knallen.heb hem wel vaker zien spelen die spits, die gast is goed, gwn ni meer normaal.
hand in hand
Pas wanneer jullie fatsoenlijk een wedstrijd op de mat weten te leggenslico schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:44:
Wanneer wordt de volgende derby?
hand in hand
Nou idd. Ik blijf niet 20 minuten van mn leven verdoen met dat gepruts.king Ray schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:58:
[...]
Pas wanneer jullie fatsoenlijk een wedstrijd op de mat weten te leggen
Dan heb jij al heel wat tijd van je leven verprutst!theKruid schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:09:
[...]
Nou idd. Ik blijf niet 20 minuten van mn leven verdoen met dat gepruts.
Je weet de helft nog nietBosluis schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:36:
[...]
Dan heb jij al heel wat tijd van je leven verprutst!
Gaude et aude
Ik heb eigenlijk nooit lag en geen dc's, alleen de eerste maanden was het hel wbt dc's, geen idee trouwens of dat op alle platforms was.Cum Grano Salis schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:46:
Algemeen vraagje, ik heb Fifa 11 <clubs> veel gespeeld, vaak zonder internetproblemen. Hoe werkt de PS3 versie online? Lag, disconnecten etc, komt dit veelvuldig voor of niet?twijfel tussen xbox/ps3 aanschaf
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq