hand in hand
Heeft hij ook een '_' achter zijn naam ?Posse9 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 03:28:
[...]
Speler van PSV, Vd Gijp maakt heel vaak grapjes over hem. Noemt hem vaak: 'Manolevje'.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nee geen smiley, alleen een underscore.Striptease schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:50:
[...]
Heeft hij ook een '_' achter zijn naam ?

Met deze smiley bedoel je dat we jullie qua spel al voorbij zijn, maar dat dat nog niet in de punten tot uitdrukking is gekomen?
Kost een willekeurig team een willekeurig aantal punten en levert alleen maar irritatie op.
hmm. Ik ben onder invloed altijd beter.psvjw schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 02:01:
Kan iemand in de TS even opnemen, dat je niet mee moet doen als je dronken bent.
Kost een willekeurig team een willekeurig aantal punten en levert alleen maar irritatie op.
Bij ons spelen we eigenlijk nooit als we nuchter zijn of niet stoned....
Burp
Wii4all schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:03:
psvjw, lijkt me niet slim om toe te voegen...
Bij ons spelen we eigenlijk nooit als we nuchter zijn of niet stoned....

PSN ID: Enzyme-NL
PSN ID: Aapzak
Nee man. Je moet 16 zijn geweest om alcohol te mogen drinken.
Er mag zoveel niet heh

Verwijderd
Ik was gisteravond gewoon moe en was mijn talent even kwijt. Ik oefen komende weken nog wel even 1v1 online, heb ik lang niet meer gedaan. Overmatig alcoholconsumptie was het nietpsvjw schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 02:01:
Kan iemand in de TS even opnemen, dat je niet mee moet doen als je dronken bent.
Ik zal mn talent wel begin van de avond gaan gebruiken
Lastige is dat de lag icm met die losers die je achterin hebt lopen maar heel moeilijk te oefenen isVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:53:
[...]
Ik was gisteravond gewoon moe en was mijn talent even kwijt. Ik oefen komende weken nog wel even 1v1 online, heb ik lang niet meer gedaan.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Heb ik al eens eerder uitgelegd in dit topic. Mijn ps3 pakt de cd van fifa11 soms niet goed, dan gaat de cd spinnen ingame en daardoor heb ik 3 seconde lag waarna die 3 seconden versneld worden afgespeeld. Ik hoop dat het aan de cd ligt en dus met fifa12 verholpen is. Dit gebeurt minstens 1 keer per wedstrijd en daarom zie je mij zo vaak over de achterlijn etc lopen met de bal.
Maar ik ga wel even oefenen komende dagen en mediamarkt lief aankijken of ze mij een nieuwe cd willen geven na 9 maanden.
Verwijderd
Ja klopt, beetje dom dat ik niet eerder de cd omgewisseld heb.Bob87 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:35:
En dat heb je al vanaf dat je Fifa hebt?
Zo heb je er alleen andere mensen mee... En het is natuurlijk al helemaal niet slim om Any te gaan dan.
Ik heb ook eerder gezegd dat het niet aan de cd ligt. (Bijna) Iedereen met een PS3 Slim heeft het. Ik ga het niet nog een keer uitleggen maar zoek maar op youtube of google naar fifa 11 micro pausing . Is precies hetzelfde probleem dat als jij, ik en vele anderen hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:34:
[...]
Heb ik al eens eerder uitgelegd in dit topic. Mijn ps3 pakt de cd van fifa11 soms niet goed, dan gaat de cd spinnen ingame en daardoor heb ik 3 seconde lag waarna die 3 seconden versneld worden afgespeeld.
edit:
ik bedoel videos op youtube als deze: YouTube: FIFA 11 freezing up on me!
Ik zie dat mensen namelijk ook andere bugs/glitches die erop lijken maar het niet is de naam micro pause geven.
[ Voor 25% gewijzigd door Aslanboy1905 op 01-07-2011 15:35 ]
En dat is ook de reden waarom ik nooit any ben.Striptease schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:30:
[...]
Ik heb ook eerder gezegd dat het niet aan de cd ligt. (Bijna) Iedereen met een PS3 Slim heeft het. Ik ga het niet nog een keer uitleggen maar zoek maar op youtube of google naar fifa 11 micro pausing . Is precies hetzelfde probleem dat als jij, ik en vele anderen hebben.
edit:
ik bedoel videos op youtube als deze: YouTube: FIFA 11 freezing up on me!
Ik zie dat mensen namelijk ook andere bugs/glitches die erop lijken maar het niet is de naam micro pause geven.
Wat een derby gisteren... Wij met zijn tweeën met onze 2e, minder goede VP tegen ED met King-Ray-, theKruid, RoBu, Itssme en Posse (GTA) met zijn 2e VP.
Aslan op doel, ik any met VP in de spits en dan gewoon vijf man compleet wegspelen en zwaaaaar verdiend met Duitse timing in de laatste minuut de winnende 2-1 maken.
Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht?
PSN: Bravia87
Hou GoT erbuiten ;-) wij winnen ook van EDBob87 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:18:
Kan iemand even in de TS opnemen dat Aslanboy1905 en Bravia87 zich vanaf nu officieel de beste spelers van GOT/GTA/ED mogen noemen?
Wat een derby gisteren... Wij met zijn tweeën met onze 2e, minder goede VP tegen ED met King-Ray-, theKruid, RoBu, Itssme en Posse (GTA) met zijn 2e VP.
Aslan op doel, ik any met VP in de spits en dan gewoon vijf man compleet wegspelen en zwaaaaar verdiend met Duitse timing in de laatste minuut de winnende 2-1 maken.
Haha wat zijn ze stil. Ze hadden geen 1 fatsoenlijke aanvalBob87 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:18:
Kan iemand even in de TS opnemen dat Aslanboy1905 en Bravia87 zich vanaf nu officieel de beste spelers van GOT/GTA/ED mogen noemen?

Vooral omdat je na 2 freezes maar meteen uit de wedstrijd gaatStriptease schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:14:
[...]
Haha wat zijn ze stil. Ze hadden geen 1 fatsoenlijke aanval. Die goal kwam ook uit het niets. Na 2 mislukte schoten kregen ze weer de bal en ik stond gewoon precies op mijn plek maar mijn VP dook niet. Waarschijnlijk omdat ie 80alg was.. Ja dat zal het zijn want de wedstrijden daarna was ik beter dan de keepers die GTA heeft gehad. Als ik geen last heb van freezes was ik nu de beste keeper ter wereld zonder enige twijfel!.
[afbeelding]
Is wel weer duidelijk volgens je screenshot wie de beste speler op het veld was hè. En dat bij de verliezende partij
Inderdaad, die Paay; de any krijgt standaard minstens twee punten te laag.Posse9 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:45:
[...]
Is wel weer duidelijk volgens je screenshot wie de beste speler op het veld was hè.

Helemaal nu de any met 1 VP-veldspeler wint van een team met 5 VP-veldspelers, lijkt het me inderdaad duidelijk.
Haha jij kwam en het ging meteen slecht. Jij hebt een slechte invloed op GTA, ED en SOTG.Posse9 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:45:
[...]
Vooral omdat je na 2 freezes maar meteen uit de wedstrijd gaat![]()
Is wel weer duidelijk volgens je screenshot wie de beste speler op het veld was hè. En dat bij de verliezende partij
Snap je het nog steeds niet ? Niemand wilt je en uitzonder blijkt dus ook uit dat het altijd jouw schuld is dat we verliezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 02-07-2011 16:43 ]
Het was ook zo'n serieus potje.
90 minuten lang Paay volgen om die ..... een schop te geven.
Ik vind het prima
Only fools are enslaved by time and space.
Weet ik. mijn winst was een rot schop geven aan Paay. Ik droom er zelfs weleens over.LoneRanger schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:33:
Er zijn betere tactieken om een wedstrijd te winnen kruid.
Of is dat teveel werk?
anders moet ik zelfs steeds zoeken
[ Voor 14% gewijzigd door EnzymeNL op 03-07-2011 13:59 ]
Je kan toch vrij simpel gebruik maken van de zoekfunctie binnen dit topic op de naam van de user die je wilt dm'en? [dit topic(poster)]EnzymeNL schreef op zondag 03 juli 2011 @ 13:59:
Is het mogelijk om in de ts links te maken naar de profielen (hier) van de clubleden zodat het makkelijker is om bijvoorbeeld een dm te sturen e.d?
Of is dat teveel werk?
anders moet ik zelfs steeds zoeken
Voorbeeld Enzymenl:
[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic
Is echt een kwestie van secondes om iemand te vinden binnen een topic mits je z'n nick weet en hij daadwerkelijk gepost heeft in dit topic.
En hier gaat het nou juist omLoneRanger schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:15:
[...]
Je kan toch vrij simpel gebruik maken van de zoekfunctie binnen dit topic op de naam van de user die je wilt dm'en? [dit topic(poster)]
Voorbeeld Enzymenl:
[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic
Is echt een kwestie van secondes om iemand te vinden binnen een topic mits je z'n nick weet en hij daadwerkelijk gepost heeft in dit topic.
Daar kun je iedere user vinden, klik op de gevonden user en je kunt een dm sturen.
[edit]
De nicks staan toch gewoon in de ts?
[ Voor 18% gewijzigd door LoneRanger op 03-07-2011 14:52 ]
Maarja doe ik wel op een andere manier
Bovendien staat niet iedereen er tussen
[ Voor 20% gewijzigd door EnzymeNL op 03-07-2011 15:43 ]
Iemand die zichzelf mist in de ts kan dat gewoon melden.
Verschuivingen binnen de 3 clubs ga ik niet bijhouden en kloontjes al helemaal niet.
Heb ik toch gedaan?LoneRanger schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:05:
Geef nou maar toe dat je gewoon te lui bent om 10 seconden te zoeken.
July 4, 2011 12:32 PM - Elano70 has left the Club.
July 4, 2011 12:31 PM - Aslanboy1905 has left the Club.
July 4, 2011 12:21 PM - Arjan1979 has left the Club.
July 4, 2011 12:05 PM - HammerNL has left the Club.
July 4, 2011 11:57 AM - Posse9 has left the Club.
Nieuwe club begonnen?
[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 04-07-2011 21:35 ]
Burp
Gijp had de komma verkeerd gezet in het contract van Mike waardoor die heel veel verdiend terwijl zijn vp spoorloos is verdwenen.
Nu staan we allemaal op straat.

Hahaha briljantLoneRanger schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:41:
Er was geen geld meer om de contracten te verlengen.
Gijp had de komma verkeerd gezet in het contract van Mike waardoor die heel veel verdiend terwijl zijn vp spoorloos is verdwenen.
Klop anders aan bij de gemeente Eindhoven. Die schijnen erg gul te zijn met het geven van geld aan niets zeggende voetbalcubjes.LoneRanger schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:41:
Er was geen geld meer om de contracten te verlengen.
Dat doen ze ook alleen maar omdat ze er zelf beter van worden...theKruid schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:25:
[...]
Klop anders aan bij de gemeente Eindhoven. Die schijnen erg gul te zijn met het geven van geld aan niets zeggende voetbalcubjes.
Maar ben wel ff benieuwd naar de echte reden en waar ze nu spelen.
Nietszeggend? Wel 13 miljoen euro rijker. L.BtheKruid schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:25:
[...]
Klop anders aan bij de gemeente Eindhoven. Die schijnen erg gul te zijn met het geven van geld aan niets zeggende voetbalcubjes.
Geen reden.psvjw schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:43:
[...]
Dat doen ze ook alleen maar omdat ze er zelf beter van worden...
De echte reden is: FIFA 11.psvjw schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:43:
[...]
Dat doen ze ook alleen maar omdat ze er zelf beter van worden...
Al dat gezeur met keepers etc. Weet niet of jullie er veel last van hebben, maar wij hadden een beetje als vuistregel minimaal met 4 man te spelen. Vaak zijn er bij ons op een avond wel 6 of 7 man online. Dan kom je alleen maar teams tegen met keepers, dus dan moesten we zelf ook weer een keeper zoeken. Nou dat duurde altijd wel even voordat je er 1 gevonden had. In het begin ging dat nog wel aardig, maar nu iedereen wel doorheeft hoe je zo'n keeper moet verslaan, konden al die <vul maar iets in> gamers het niet hebben dat ze nog steeds wel eens een tegengoal kregen en dus zie je dat zo'n beetje alle teams met meer dan 4 of 5 man ook 1 of 2 vp's in de verdediging hebben en dan ook nog niet door de any bestuurd waardoor ze sneller kunnen anticiperen (als any duurt het vaak even voordat je het juiste poppetje hebt). En voor de zekerheid gaan ze ook nog even 5 man in de verdediging opstellen. Gevolg: het spel wordt een schaakspel die wordt gewonnen door degene die het eerst weet te scoren en dat is vaak het team met de beste verdediging + keeper. Dat waren wij dus meestal niet omdat we wel normaal 433 of 4222 speelden en wij helaas niet altijd een goede keeper hadden.
Dus we zijn dat clubgebeuren nu wel een beetje zat. Hebben nu gewoon een team opgericht waar we spelen wanneer we zin hebben, maakt niet uit met hoeveel en stel er zijn wat teveel dan gaan een paar vrijwilligers even naar een ander team zodat we die keepers bijvoorbeeld ontlopen. Maar hopen dat met FIFA 12 die irritante keepers er weer uit zijn gesloopt.
Ik vind het wel vreemd om te zien, speel je tegen een club met 3/4 vps waarvan er 2 cb staan.
In fifa10 en begin fifa 11 was het precies omgekeerd vanuit de aanval naar achteren toe invullen.
Maar goed gelukkig zijn er ook nog teams die wel beginnen met voorin hun vp/spelers te stallen.
Burp
Burp
Nieuwe club
om maar met de deur in huis te vallen. We hebben een nieuwe gesloten club opgericht. Wie is 'we' zul je je afvragen? 'We' is EnzymeNL, RazgrizNL, Chilly-86-, Aapzak, Metyhiels/slico, fr1tsie/Reckoner en ik. DimStah is ook gevraagd, maar die heeft nog niet gereageerd ivm zijn vakantie.
De nieuwe club heet: "We ve GoT it"
Afkorting is WGI
Van waar dit initiatief?
Het idee is ontstaan vanwege twee redenen:
1. Het samenspel of het gebrek er aan bij diverse andere leden
2. Een kleine, ingespeelde club creëren ipv spelen in constant wisselende samenstelling
Wat nu?
Een aantal leden van GoT worden door één van de huidige CM's CM gemaakt, zodat de club niet stuurloos wordt.
Rest ons niets anders dan jullie veel succes te wensen. Hopelijk spelen we binnenkort nog een derby tegen elkaar.
Groeten

EnzymeNL, RazgrizNL, Chilly-86-, Aapzak, Metyhiels/slico, fr1tsie/Reckoner en psvjw (en evt DimStah)
Duidelijk verhaal, succes in ieder gevalpsvjw schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:44:
Beste FIFA'ers,
Nieuwe club
om maar met de deur in huis te vallen. We hebben een nieuwe gesloten club opgericht. Wie is 'we' zul je je afvragen? 'We' is EnzymeNL, RazgrizNL, Chilly-86-, Aapzak, Metyhiels/slico, fr1tsie/Reckoner en ik. DimStah is ook gevraagd, maar die heeft nog niet gereageerd ivm zijn vakantie.
De nieuwe club heet: "We ve GoT it"
Afkorting is WGI
Van waar dit initiatief?
Het idee is ontstaan vanwege twee redenen:
1. Het samenspel of het gebrek er aan bij diverse andere leden
2. Een kleine, ingespeelde club creëren ipv spelen in constant wisselende samenstelling
Wat nu?
Een aantal leden van GoT worden door één van de huidige CM's CM gemaakt, zodat de club niet stuurloos wordt.
Rest ons niets anders dan jullie veel succes te wensen. Hopelijk spelen we binnenkort nog een derby tegen elkaar.
Groeten![]()
EnzymeNL, RazgrizNL, Chilly-86-, Aapzak, Metyhiels/slico, fr1tsie/Reckoner en psvjw (en evt DimStah)
hand in hand
Moet ook wel. Anderhalf uur op zitten typen
Overigens heeft Enzyme jou Cm rechten gegeven bij GoT
[ Voor 11% gewijzigd door psvjw op 07-07-2011 09:03 ]
Ik ben op zoek naar een Club.
Mijn PSN ID: Emrulez
De open club lijkt weer eens zo dood als een pier wellicht dat je die kunt reanimeren.Emrulez schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:32:
Sinds kort ben ik ook maar is met mijn VP aan het spelen gegaan. Helaas zijn er teveel egoistenen niet serieus spelende mensen.
Ik ben op zoek naar een Club.
Mijn PSN ID: Emrulez

Eerste avond ging anders prima. Misschien mistten jullie nog iemand?EnzymeNL schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:56:
Niet zo best dus nogGisteravond ging echt nergens over =o. Maarja ik verwacht dat dit helemaal goed gaat komen zodra de vakantiegangers zich bij ons aansluiten
Leuke naam trouwens van ons stadion
Als je GoT Talent bedoelt, daarmee zijn we opnieuw begonnen.Gait schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:37:
Waarom wordt er bij GoT Talent bijna niet meer gespeeld? De laatste weken ben ik weer behoorlijk actief met FIFA 11, alvast in training voor 12. En ik zou graag de laatste trofeeën halen.
http://www.easportsworld..../631A0001/686735/overview
Als je de openbare club bedoelt van GOT, GOT United, die is min of meer overleden na het oprichten van We ve Got it.
Voor welke van de clubs mag ik me aanmelden? Mijn PSN-id is Gaittie
http://www.easportsworld....bs/631A0001/2550/overviewGait schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:39:
Aha vandaar! Het is al weer even geleden dat ik hier gekeken heb.
Voor welke van de clubs mag ik me aanmelden? Mijn PSN-id is Gaittie
Lolbroek, alsof je iemand naar een bejaardensoos stuurt na 11en als iemand je vraagt waar een goed feest is, je mag al blij zijn mochten er nog 2 wakker zijn.
Error: Club cannot receive more petitions as the club has reached max petitions received.
Omdat er weer 2 weg zijn kan het nu misschien wel?
Wist niet eens dat er een maximum was...
Eerst even inkomen van 2,5 week zonder FIFA en dan kunnen we weer!
Welkom! Was een leuke binnenkomer geloof ik....slico schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:38:
Ik heb net de invite geaccepteerd van WGI.
Eerst even inkomen van 2,5 week zonder FIFA en dan kunnen we weer!
eerder die avond ook al een penalty gemist en stond ik met de bal stil op de doellijn >.<

Ben trots op jullie

Mooi moment voor de finale. We krijgen een tegenstander die beiden een headset hadden. Die ene wilde direct tegen ons spelen, hoor je die andere zo heel duidelijk vragen: "Are you sure??" eerste 5 minuten bewust ingehouden om quitten te voorkomen en toen stonden we heel snel voor
bekeren in clubs is leuk!
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/631A0001/220284
bekeren is zeker leuk, die ene keer dat ik meedee bij ons kregen we vanaf de kwartfinale elke wedstrijd een verlenging.
Burp
nog 30 bedoel je?Wii4all schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:21:
nog 7 tegaan
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/631A0001/220284
bekeren is zeker leuk, die ene keer dat ik meedee bij ons kregen we vanaf de kwartfinale elke wedstrijd een verlenging.
Dan hebben jullie 1500 wedstrijden
het is wel wat langer wachten op een tegenstander, maar ik vind het wel spannender worden naar mate je verder komt. Maar we gaan nog wel een keer bekeren hoor Aapzak.Aapzak schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:18:
potver, ik lag er lekker vroeg in en had een fijne dag vandaag maar dat soort dingen wil ik toch niet missen.
bekeren in clubs is leuk!
[ Voor 35% gewijzigd door psvjw op 27-07-2011 10:55 ]
[ Voor 46% gewijzigd door LoneRanger op 27-07-2011 20:27 ]
ga is clubben manLoneRanger schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:16:
@psvjw: jullie staan in de openingspost, als ik nog ergens een lege banner heb liggen voeg ik die ook nog wel toe.
Bedankt!LoneRanger schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:16:
@psvjw: jullie staan in de openingspost, als ik nog ergens een lege banner heb liggen voeg ik die ook nog wel toe.
Zou je Chilly-86- ook nog toe kunnen voegen?
Overigens hebben we geen idee waar Reckoner / Fr1tsie gebleven is....

Ik wil ook wel eens een keertje mee voetballen, hoe gaat dat zo in z'n werking?
Mijn PSN-ID is: Ansjo_NL
Gr.
Ansjo
edit: Ah ik heb het gelezen, andere club dus. Vandaar dat het elke keer dood is. Jammer! Geen mogelijkheid tot spelers aannemen bij nieuwe club?
[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 31-07-2011 15:47 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.