[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Kluutmaran schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:16:
[...]

Dat is zeer jammer en erg matig van EA. Wat we wel kunnen doen als bescherming tegen DC verlies voorlopig even met 3 man minimaal spelen al is het vaak moeilijk om bij GoT 2 met 3en te zijn.
En toch ligt het niet enkel en alleen aan EA lijkt mij. Ik zelf heb nog noot een DC gehad, kruid ook niet.
Of hebben wij gewoon steeds geluk? In ieder geval wel vervelend voor degene die steeds een DC hebben, hopelijk dat die update voor verbetering gaat zorgen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Net mijn 1ste 2 wedstrijden zonder DC kunnen spelen. Erg leuk, nog wel wennen. 2de wedstrijd een assist. In de 3de wedstrijd scoorde ik eindelijk en daarna volgde er helaas een DC :( Nu kan ik niet meer connecten met de EA servers. Wat een slecht gedoe is dat.

Ik blijf het proberen want het spelen bevalt me goed!

PSN: Direstraits87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
king Ray schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:00:
[...]

En toch ligt het niet enkel en alleen aan EA lijkt mij. Ik zelf heb nog noot een DC gehad, kruid ook niet.
Of hebben wij gewoon steeds geluk? In ieder geval wel vervelend voor degene die steeds een DC hebben, hopelijk dat die update voor verbetering gaat zorgen.
Dat dacht ik ook altijd tot ik er zelf mee te maken kreeg met 3 dc's op 1 dag :(. Voor de rest ook nooit problemen gehad al 10 jaar niet met geen enkel spel online.
superessy schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:13:
Net mijn 1ste 2 wedstrijden zonder DC kunnen spelen. Erg leuk, nog wel wennen. 2de wedstrijd een assist. In de 3de wedstrijd scoorde ik eindelijk en daarna volgde er helaas een DC :( Nu kan ik niet meer connecten met de EA servers. Wat een slecht gedoe is dat.

Ik blijf het proberen want het spelen bevalt me goed!
Snap je nu wel wat ik bedoel met makkelijker voetballen als je VP wat beter zou zijn? Dan zou die kans voor open goal er wel in gaan en kon je er bij diepe ballen de verdediging uitlopen. Ook zullen dan de voorzetten een stuk beter gaan. Het lukt zo wel maar het gaat een stukje makkelijker als je VP beter is. Voor de rest welkom bij de club en goed gespeeld hoor :) (ondanks dat het 3 verliespartijen waren :()

[ Voor 43% gewijzigd door Kluutmaran op 28-10-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Ja klopt. Jullie VP's zijn inderdaad beter. Maar daar wordt aan gewerkt :) Die lange ballen werken niet altijd even goed. Al is die blackeyes wel lekker snel aan de zijkant en mijn ventje erg lang. Jammer dat de voorzetten vanaf de zijkanten niet altijd goed vielen. Maar dat komt allemaal wel goed, op elkaar ingespeeld raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kluutmaran schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

Dat dacht ik ook altijd tot ik er zelf mee te maken kreeg met 3 dc's op 1 dag :(. Voor de rest ook nooit problemen gehad al 10 jaar niet met geen enkel spel online.
Met Fifa11 is dat een iets ander verhaal.
Bij mij gaat het meestal ook prima, vandaag een potje of 10 gespeeld zonder dc, maar er zijn van die dagen dat je aan de beurt bent en dan is het ijs heel dun. :P
Het zijn wel vaak dezelfden die er vaak[er] last van hebben.
* LoneRanger klopt af

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Het is vanavond wel heel erg... Bijna elke wedstrijd valt eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Leuk gespeeld vanavond met Dennusz en Piracy1999. Meeste helaas verloren, maar ook keer met 3-0 gewonnen. Dennusz is volgens mij wel een goede 'any' en ik deed het zelf volgens mij ook niet zo slecht, alleen opbouwend ben ik niet sterk.

Vrijdag ben ik bij Dennusz, dan zullen we op zijn naam weer mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Was me gisteren toch gefrustreerd... Niks wilde lukken..En ja wat dat betreft is het wel realistisch, want toen ik eenmaal gefrustreerd was ging het alleen maar slechter haha.

Enige positieve van gisteren was dat ik me gouden kicksen heb gekregen, zonder doelman acc. _/-\o_

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Kluutmaran schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:15:

Snap je nu wel wat ik bedoel met makkelijker voetballen als je VP wat beter zou zijn? Dan zou die kans voor open goal er wel in gaan
Dit gaat niet helemaal op volgens mij. Mijn VP is 87 en zo af en toe gaat die kans op open goal hard over terwijl ik toch maar 1 x licht op rondje druk. Gewoon een bug lijkt mij O-)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
EnzymeNL schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Dit gaat niet helemaal op volgens mij. Mijn VP is 87 en zo af en toe gaat die kans op open goal hard over terwijl ik toch maar 1 x licht op rondje druk. Gewoon een bug lijkt mij O-)
En dan heb je ook nog iets als vorm, er zijn avonden dat mijn VP geen bal goed raakt en een andere dag vliegt alles zo in goal.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik kom binnenkort weer meedoen hoor. Mijn VP is nog wel een amateur maar dat ene potje tegen de oefensmurfen (20 min. helft gedaan) hielp wel. Het voelt alsof ik tegen de 20 verdiensten haalde, na dat potje zat ik op 33%.

Hij is trouwens een middenvelder, daar speel ik het liefst, alhoewel ik voorin ook best graag speel.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
superessy schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:23:
Leuk gespeeld vanavond met Dennusz en Piracy1999. Meeste helaas verloren, maar ook keer met 3-0 gewonnen. Dennusz is volgens mij wel een goede 'any' en ik deed het zelf volgens mij ook niet zo slecht, alleen opbouwend ben ik niet sterk.

Vrijdag ben ik bij Dennusz, dan zullen we op zijn naam weer mee doen
Helaas voor jullie is Dennusz geen goede Any. Hij kan misschien wel goed spelen en dergelijke maar zijn stats zijn daar veel te laag voor. Zonder keeperaccomplishments ben je als Any zonder vaste keeper erg kwetsbaar (aangezien de keeper dan erg slecht zal zijn), hij heeft ook helemaal geen verdedigeraccomplishments waardoor snelle spitsen hem eruit lopen.

Het is dan ook wel te zien aan de resultaten aangezien er 8 keer verloren is, 1 keer gelijk, 1 winst door DC en 1 echte winst. Mijn advies blijft dan ook ga vooral door met spelen maar probeer toch ook zeker tijd te besteden aan het trainen van je pro. Gebruik hiervoor het boosting team en alle tips in dit forum!
EnzymeNL schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Natuurlijk zeggen stats niet alles en lukt dan zeker niet alles (soms zelf weinig tot niets :P) maar het is iig een factor die je makkelijk in jou voordeel kunt verbeteren. Makkelijker dan de engine van FIFA te herschrijven of zelf beter worden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kluutmaran op 29-10-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Helaas voor jullie is Dennusz geen goede Any. Hij kan misschien wel goed spelen en dergelijke maar zijn stats zijn daar veel te laag voor. Zonder keeperaccomplishments ben je als Any zonder vaste keeper erg kwetsbaar (aangezien de keeper dan erg slecht zal zijn), hij heeft ook helemaal geen verdedigeraccomplishments waardoor snelle spitsen hem eruit lopen.
Toch is goed spelen vele malen belangrijker dan accomplishments voor keeper/verdediger, aangezien toch niet alle plaatsen bezet zijn bij GoT 2, en een middenvelder is even belangrijk als een keeper, een slechte keeper is dus net zo erg als een slechte middenvelder.

Een snelle spits zal hem er ook altijd uitlopen ookal heeft hij alle accomplishments, tenzij hij zijn mannetje 1.6m maakt en 50kg, maar daarmee ben je natuurlijk geen goede verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Nou nou nou... Zij moeten hun draai nog een beetje vinden bij clubs en als het lekker gaat bij de any mag je daar best iets van zeggen.
Om nou alles meteen te bagatelliseren als iemand een compliment krijgt is erg onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Kluutmaran schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:55:

Natuurlijk zeggen stats niet alles en lukt dan zeker niet alles (soms zelf weinig tot niets :P) maar het is iig een factor die je makkelijk in jou voordeel kunt verbeteren. Makkelijker dan de engine van FIFA te herschrijven of zelf beter worden :)
Ja helemaal gelijk in. Toch blijft het debiel dat die bal soms als een raket over vliegt terwijl je nauwelijks die knopt in heb gedrukt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ik zit inmiddels op 51% met m'n VP. Beetje met 't Boosting Team gedaan. Ik heb nu een druk weekend, maar maandagavond zal ik weer mee gaan spelen in GOT1. Wel leuk om veel van dezelfde mensen weer in GOT1 te zien. 't Liep nog verre van vlekkeloos bij mij afgelopen maandag, maar oefening baart kunst (hoop ik :P).

's Middags is het vaak (te) rustig of niet? (Tenminste, in mijn ervaring...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
EnzymeNL schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:02:
[...]

Ja helemaal gelijk in. Toch blijft het debiel dat die bal soms als een raket over vliegt terwijl je nauwelijks die knopt in heb gedrukt :9 .
Hetzelfde geldt trouwens voor afleggen voor het doel. Dan gaat die bal ineens 10 meter te diep en over de achterlijn.
Maar als je daar een randomplayer zou hebben lopen wordt die er toch al helemaal afgelopen, slechter dan dat kan toch nauwelijks (bij 10% ben je al beter dan zo'n neppe speler denk ik). Hoewel het natuurlijk wel fijner speelt met goede vp's en het ook zeker aan te raden valt dat bij te blijven werken, ben je dan toch niet meteen een slechte any (omdat je dus geen goede vp hebt)? En uit jouw verhaal lijkt het nu alsof hij verdediger en keeper tegelijk is, maar je zult toch 1 moeten kiezen. Wij spelen nooit met een keeper en die maakt me soms toch nog reddingen :D Denk dat het sowieso het handigste is als je met 3 man speelt (als ik het zo lees hebben jullie meestal zo'n aantal) eerst eens goede veldspelers neer te zetten ipv een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
En als er meer dan 5 spelers zijn zou ik als any mijn VP in de verdediging zetten.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Aaah zo krijg ik het principe van Any pas door tnx! Was al aan het twijfelen toen ik het typte want dacht dat je VP alle posities kreeg die any waren maar dat is dus alleen je standaard mannetje. Hmm my bad mi excusi :)

Had er al op gegoogled maar kon er niks over vinden hoe any precies werkt. Ik hield er tot nu toe dus ook geen rekening mee waar mijn VP stond als ik any was maar dan zal ik daar eens aandacht aan gaan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Net deze goal gemaakt bij clubs :9
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/45508776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Lastige stuit :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Waren een paar mooie potjes net. Jammer dat ik nu steeds hang wanneer ik wil joinen. Ik stop dus maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

gisteren weer ff paar potjes gespeeld, was leuk maar niet zo makkelijk

waarom laat ik me altijd zo ver zakken? Als ik spits moet zijn speel ik CAM, als ik CAM speel (wat een mooie positie in 4-4-2-ruit) laat ik me vaak zakken tot CVM. Verder ging het wel aardig.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Hoe neem je een goede vrije trap? Wat is de manier om een vrije trap om de muur te krullen? Of om de bal snel te laten dalen wat ik bij jullie altijd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
superessy schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:56:
Hoe neem je een goede vrije trap? Wat is de manier om een vrije trap om de muur te krullen? Of om de bal snel te laten dalen wat ik bij jullie altijd zie.
Vanaf links voor de goal de richtknop naar linksboven duwen als je aan het schieten bent. Rechts precies andersom maar met je VP kun je dit op het begin nog niet en zul je dus eerst vrije trappen moeten scoren om er beter in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Aapzak schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:46:
gisteren weer ff paar potjes gespeeld, was leuk maar niet zo makkelijk

waarom laat ik me altijd zo ver zakken? Als ik spits moet zijn speel ik CAM, als ik CAM speel (wat een mooie positie in 4-4-2-ruit) laat ik me vaak zakken tot CVM. Verder ging het wel aardig.
Jij denkt als een verdediger ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Kluutmaran schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:16:
[...]

Vanaf links voor de goal de richtknop naar linksboven duwen als je aan het schieten bent. Rechts precies andersom maar met je VP kun je dit op het begin nog niet en zul je dus eerst vrije trappen moeten scoren om er beter in te worden.
Heb gemerkt dat het met de combinatie L1 nog beter werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren weer knal ik een vrije trap er in, geen acc of niks, was al de 2e keer. Eerste keer paaste ik hem erin, de tweede was echt een schot.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wii4all schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:59:
Gisteren weer knal ik een vrije trap er in, geen acc of niks, was al de 2e keer. Eerste keer paaste ik hem erin, de tweede was echt een schot.....
Hoe schoot je die dan? Ik meen me te herinneren dat de acc voor 1 vrije bal is dat het per se met een curve moet. Dus gewoon met schietknop en met linkerstick effect meegeven.

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Na gisternacht zitten we trouwens op 3388 punten, een paar lekkere potjes waren dat zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

lekker. Op naar de 4000!

Vanavond ben ik er ook weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Andere opstelling proberen?

We spelen nu 4 1 2 1 2 met vleugels op het middenveld. Ik merk dat ik als spits de beste kansen krijg/maak als ik naar buiten trek. Komt ook omdat ik het best ben op de vleugels, daarom speel ik vaak lm of rm. Maar dan merk ik dat ik niet echt goed in het spel kom. Ik ben vaak net te laat om goed mee te verdedigen en sta bij een aanval niet diep genoeg of word over het hoofd gezien (frustrerend). En vaak komt de spits naar buiten waardoor er voor mij geen ruimte is (doe ik zelf ook als spits als de middenvelder er nog niet is).

Mij lijkt 4 2 3 1 wel wat. 2 verdedigende middenvelders en 3 aanvallende waarvan 2 voor de vleugels. De aanvalende middenvelders hoeven dan niet super ver mee terug (maar het zijn geen spitsen!!) en de cam en sp blijven goed centraal (liefst ook met lengte om te koppen, vooral de spits)

Ik hoor graag wat jullie er van denken.

gr Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTU (GOT 2?) zit nu op 1878 1936 punten. Met 4 man winnen we aardig veel wedstrijden vind ik :). Maar het gaat vooral om de fun! Iemand zin om van GOT naar GTU te gaan?

Een keer match GOT1 vs GOT2?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
Degene die nog niet voor Got 1 hebben gespeeld kunnen wat mij betreft ook overstappen.
Die merken dat verschil toch niet, mochten ze zin krijgen om te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

GoT2 had vanmiddag een zeer mooie reeks. Ik vind het ook leuker met wat meer spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
theKruid schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:27:
Degene die nog niet voor Got 1 hebben gespeeld kunnen wat mij betreft ook overstappen.
Die merken dat verschil toch niet, mochten ze zin krijgen om te gaan spelen.
Dan heeft GOT2 helemaal een te kort. Kan je meteen stoppen met GOT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Reckoner schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:59:
[...]

Dan heeft GOT2 helemaal een te kort. Kan je meteen stoppen met GOT2.
Nee, kruid bedoeld dat er nog een paar leden van gtu1nog niet gespeeld hebben en dat die als ze überhaupt nog willen spelen ze dat voor gtu2 kunnen doen omdat gtu1 overvol zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:23:
[...]

Nee, kruid bedoeld dat er nog een paar leden van gtu1nog niet gespeeld hebben en dat die als ze überhaupt nog willen spelen ze dat voor gtu2 kunnen doen omdat gtu1 overvol zit. ;)
We hebben het dan over:
Buster_NL en Oo_Morris_oO

Als die 2 overstappen naar GOT 2 heeft GOT 1 26 leden over. GOT 2 zou dan op 20 leden komen maar daar zitten dan wel leden tussen die nog niet hebben gespeeld.

Jammer van de vele DC gister zo gingen een paar leuke wedstrijden gister verloren.
Sta je 5-2 voor klappen ITS en RW eruit verliezen we hem 3-0, hopelijk kom die update nu snel want dit
begint erg vervelend te worden. ITS was ouderwets op dreef trouwen ;)
Wat is de status Ro-Bu, jij heb contact met EA toch ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Ah ja, sorry, verkeerd begrepen!

Ik hoorde/las iets over een patch voor de PS3 die half november zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dit is de laatste status:
UPDATE Oct 25
- Getting closer to the point where we can submit the patch to our first party partners;
- We will communicate on content and release date shortly - first we need to make sure Microsoft and Sony are happy with what's in the patch;
- Of note, I am looking at the leaderboards and, well, some of the top ranked players should expect something to happen to their accounts ASAP... something not nice at all.

UPDATE Oct 28
- That's it, we have the list of fixes. Putting it together, will post it as soon as possible!
- Check the stickies as well; I am posting an explanation of the difference between the FUT 11 update and the FIFA 11 patch.

staat hier:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/20488.page

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Er is een nieuw topic geopend en daar staat dit in:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/31208.page

- While we don't have the official date for the FIFA 11 console patch just yet, we can assure you it is coming soon; we're looking at a mid-November time frame. This update will have many of the fixes you have all asked for. As it happens, we were able to get the patch submitted to Microsoft and Sony just after the FUT 11 update was approved, helping us to streamline that process and avoid any conflict between FUT 11 and FIFA 11 console.

Het wordt dus ergens rond half november, want UT komt eerst.

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 01-11-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

SR8 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:38:
GoT2 had vanmiddag een zeer mooie reeks. Ik vind het ook leuker met wat meer spelers.
Erg jammer dat ik niet mee kon doen, zag eindelijk eens wat mensen online, maar werd daarna weggeroepen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:55:
[...]

Jammer van de vele DC gister zo gingen een paar leuke wedstrijden gister verloren.
Het was gister any-disconnect dag, erg opvallend.

Ik ben sinds gister ook lid van de "schiet de bal huizenhoog over terwijl je vrij voor het doel staat op 2 meter afstand met een heel licht drukje op de knop" 8)7
Gelukkig wel in goed gezelschap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
LoneRanger schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:06:
[...]

Ik ben sinds gister ook lid van de "schiet de bal huizenhoog over terwijl je vrij voor het doel staat op 2 meter afstand met een heel licht drukje op de knop" 8)7
pff, jij gaat hard.

Ik moest gisteren nog aan jou denken.
Ik heb ook eindelijk de Mental #51: head the ball away and attempt to shoot at the same time while standing offside.. -3 vission.

Helaas geen filmpje van.

Kijken of ik vanavond jou kan evenaren, zodat ik ook bij het gezelschap hoor.
Ik hoor nou eenmaal graag ergens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Jammer Kruid, je weet dat je ook eerst een herhaling op kunt slaan en later kunt uploaden toch?

Ik las net dat er een update [1.02] beschikbaar is voor Fifa op de PS3.
Zelf even gechecked natuurlijk en het klopt.
Eens even zoeken of daar meer informatie over is. [ro-bu?] ;)

[edit]
Hmm, voorbereidings-patch voor UT dus.

[ Voor 8% gewijzigd door LoneRanger op 01-11-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
[...]

Gisteren zelfs 2x RW ;) Je staat bovenaan in de hall of fame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik had stiekem gehoopt dat het niemand was opgevallen. :P
Het was overigens wel 2x met links [vp is rechtsbenig] maar dat moet niet zoveel uitmaken voor zo'n intikkertje.
Tijd voor een nieuwe grasmat zonder polletjes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die van its was ook mooi op zaterdag.
de tegenstander schrok er zo van dat ze maar meteen dcen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

[...]

Welkom bij de club *O* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de gemiddelde vp percentage bij jullie? Zit er aan te denken, mocht het nog kunnen, om me aan te melden bij got2. Maar heb zo'n vermoeden dat me vp nog niet sterk genoeg is. zit op 44%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:50:
Wat is de gemiddelde vp percentage bij jullie? Zit er aan te denken, mocht het nog kunnen, om me aan te melden bij got2. Maar heb zo'n vermoeden dat me vp nog niet sterk genoeg is. zit op 44%
44 moet genoeg zijn, een sterke VP zeg echt niet alles. Goed je positie behouden is veel belangrijker.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
En 1x raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Met 44% kun je heel aardig mee ballen hoor. Sinds ik geleerd hebt dat de overige posities opgevuld worden door prulspelers ipv de Any kun je beter met meer matige VP'ers spelen dan met hele matige CPU spelers. Wat is je PSN nick dan stuur ik je wel een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja en dan bal inleveren omdat je niet goed staat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:50:
Ik heb zelf 43% en scoor best vaak :). De meeste leden van GOT2 die vaak spelen hebben wel hoger dan 85. Als ik tijd heb ga ik die van mij ook boosten deze week (volgende week tentamens). Het is meer de manier waarop je speelt.

Lange bal, lange bal, lange ballll :P

Owja: wie kan mij (rutgerlak - piracy1999) even in TS zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
EnzymeNL schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:33:
[...]

Ja en dan bal inleveren omdat je niet goed staat ..
1x raken als het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Vraag over carriere mode:

Kun je als speler/manager overstappen naar een andere club? Dus overstappen en je VP meenemen naar de nieuwe club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
superessy schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:51:
Vraag over carriere mode:

Kun je als speler/manager overstappen naar een andere club? Dus overstappen en je VP meenemen naar de nieuwe club?
Zoals ik uit eerdere antwoorden in het topic op heb kunnen maken moet je dan je VP in het hoofdmenu even bewerken en bij de nieuwe club zetten, dan zou die gewoon mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Kluutmaran schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:02:
[...]

Zoals ik uit eerdere antwoorden in het topic op heb kunnen maken moet je dan je VP in het hoofdmenu even bewerken en bij de nieuwe club zetten, dan zou die gewoon mee moeten gaan.
Zal ik dat even proberen. Ik las namelijk dat als je overstapt naar een andere club je alleen maar kunt overstappen als manager. En als je bij je club blijft je kunt kiezen tussen manager en speler/manager (spelersbeheer)

Ik koos per ongeluk voor manager en toen was mijn VP dus ineens verdwenen... Echt compleet achterlijk als je het mij vraagt :? Geen mogelijkheid om dat weer terug te draaien.

Dus nieuw seizoen begonnen in de laagste engelse divisie, maar ik wil uiteindelijk wel de overstap maken naar een grotere club en mijn VP meenemen. Maar als manager is dit niet mogelijk, want dan ben je je speler kwijt.

Raar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
superessy schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:08:
[...]

Zal ik dat even proberen. Ik las namelijk dat als je overstapt naar een andere club je alleen maar kunt overstappen als manager. En als je bij je club blijft je kunt kiezen tussen manager en speler/manager (spelersbeheer)

Ik koos per ongeluk voor manager en toen was mijn VP dus ineens verdwenen... Echt compleet achterlijk als je het mij vraagt :? Geen mogelijkheid om dat weer terug te draaien.

Dus nieuw seizoen begonnen in de laagste engelse divisie, maar ik wil uiteindelijk wel de overstap maken naar een grotere club en mijn VP meenemen. Maar als manager is dit niet mogelijk, want dan ben je je speler kwijt.

Raar toch?
Het lijkt erop dat in je 2e seizoen je VP sowieso verdwijnt.
Weer een bug van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
theKruid schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:15:
[...]

Het lijkt erop dat in je 2e seizoen je VP sowieso verdwijnt.
Weer een bug van EA.
Is dat bij jou zo? Bij Dennusz niet, hij heeft zijn VP nog in het 2de seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Yes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Wie is wild-bounty13? Wil bij de club komen maar naam heb ik hier niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:24:
Met 44% kun je heel aardig mee ballen hoor. Sinds ik geleerd hebt dat de overige posities opgevuld worden door prulspelers ipv de Any kun je beter met meer matige VP'ers spelen dan met hele matige CPU spelers. Wat is je PSN nick dan stuur ik je wel een invite?
Toebster

Heb al1 begrepen dat jullie geen gebruik maken van headsets? Ik heb er overigens wel een.
Ik ben overigens een speler die graag tussen de linies speelt en een steek pass krijgt. Mannetjes uitspelen of scoren boeit me niet zoveel.
Ben trouwens bezig geweest op de site van ea met creation centre, maar kan me aangemaakte team maar niet downloaden in fifa?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
superessy schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:08:
[...]

Raar toch?
Had zelf carrière met Arsenal. Na 1 seizoen naar Barcelona gegaan en m'n vp was nergens meer te bekennen (zat dus ook niet meer bij Arsenal). Standaard heb ik m'n vp al bij Barca, dus denk niet dat dat dan gaat werken door bij VP bewerken hem naar die club toe te doen. Gelukkig is het de enige bug in FIFA............ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Posse9 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:33:
[...]

Had zelf carrière met Arsenal. Na 1 seizoen naar Barcelona gegaan en m'n vp was nergens meer te bekennen (zat dus ook niet meer bij Arsenal). Standaard heb ik m'n vp al bij Barca, dus denk niet dat dat dan gaat werken door bij VP bewerken hem naar die club toe te doen. Gelukkig is het de enige bug in FIFA............ |:(
Wel een hele irritante bug (als het een bug is), wordt dat verholpen met die nieuwe patch straks? En zal het dan ook afgelopen zijn met die klote DC's online?

Deze 2 dingen maken het spel voor mij waardeloos of juist super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:15:
[...]

Toebster

Heb al1 begrepen dat jullie geen gebruik maken van headsets? Ik heb er overigens wel een.
Ik ben overigens een speler die graag tussen de linies speelt en een steek pass krijgt. Mannetjes uitspelen of scoren boeit me niet zoveel.
Ben trouwens bezig geweest op de site van ea met creation centre, maar kan me aangemaakte team maar niet downloaden in fifa?
Invite send.

Headsets kan wel, sommige hebben wel meeste niet. Mijne werkt niet al te best (headsetje van 5 euro uit China) dus ik helaas niet maar als er meer headset gebruiken kan ik wel eens wat beters aanschaffen / uitzoeken hoe dat ding wel goed werkt met PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:59:
[...]

Invite send.

Headsets kan wel, sommige hebben wel meeste niet. Mijne werkt niet al te best (headsetje van 5 euro uit China) dus ik helaas niet maar als er meer headset gebruiken kan ik wel eens wat beters aanschaffen / uitzoeken hoe dat ding wel goed werkt met PS3.
Ik heb gewoon die orginele van sony, bevalt me goed en het werkt net als je controller, aanzetten en klaar is kees :)

oh zie dat ik nog maar op 35% zit :$
Ben nog steeds aan het uit vogelen hoe ik mijn ubernoob team die gemaakt heb in creation centre op site van ea, om daar tegen te kunnen spelen in fifa. Krijg hem maar niet geladen :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Hier staat alles uitgelegd; http://www.youtube.com/watch?v=Kg2basc4-8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zo, vanmiddag 7[of was het 8?] op rij gewonnen met Bas, Jurgen en Enzyme met als resultaat nog zo'n beker in de prijzenkast en 3547 punten. :)

Reckoner en piracy zijn toegevoed, er missen er nog 5 wbt gtu2 maar geen idee wie dat zijn. [nick/psn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Zo het gaat lekker daar bij jullie, wij kunnen ons 2e beker maar niet halen zucht.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik hoop vanavond ook nog een wedstrijd of 2 mee te kunnen pikken, zal wel wat later vanaf 11uur ongeveer online zijn :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op die rode knop druk ( team toevoegen aan favorieten ) doet hij echt niks.
Vanavond nog even met me eigen team club gespeeld, gewoon 2x dc eerst hij toen ik.
ga ik 1 v s 1 bam ook weer een dc.
Echt wat stelt ea mij teleur met hun servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
http://www.eafootballworl...A0001/74073/match-results
Hier zie je de results en als je dan op details klikt zie je of de tegenstander een 3 als beoordeling heeft gekregen. Dan heeft ie een DC gehad anders niet. (even uitleg voor hetgene ik in de chatbox zei tussen wedstrijden door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Voor de topicstart:
Ik heb de avatar van mijn ea profile aangepast naar mijn gameface.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 01-11-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SR8 schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:04:
Voor de topicstart:
Ik heb de avatar van mijn ea profile aangepast naar mijn gameface.
Check.

Als je je gameface wijzigt gaat dat trouwens automatisch, idem als je je avatar wijzigt maar van avatar naar gameface dan weer niet. [andere benaming in de link]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik ben trouwens niet TheDenMan. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door SR8 op 01-11-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Geen werkende mensen onder GTU2 ofzo? elke keer als ik online kom 's avonds is er echt helemaal niemand :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SR8 schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:44:
Ik ben trouwens niet TheDenMan. ;)
excuses, ben met teveel dingen tegelijk bezig, eea klopt nu volgens mij weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:45:
Geen werkende mensen onder GTU2 ofzo? elke keer als ik online kom 's avonds is er echt helemaal niemand :-(
Van 6 tot 9 zijn er vaak wel genog mensen. Maar vandaag speelden we met z'n allen heel slecht... (in ieder geval de potjes waar ik aan mee deed, misschien lag het we laan mij :+ ).

Zullen we een keer GOT1 vs GOT2 organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:19:
[...]

Van 6 tot 9 zijn er vaak wel genog mensen. Maar vandaag speelden we met z'n allen heel slecht... (in ieder geval de potjes waar ik aan mee deed, misschien lag het we laan mij :+ ).

Had vandaag behoorlijk last van lag, erg irritant. Toen ik any deed was het echt rampzalig. Ik kon niet eens normaal een pass geven, alles vloog over de zijlijn, zelfs korte passes. En verdedigen wou ook niet, erg frustrerend om daardoor goals tegen te krijgen. Kreeg ik van jullie de kans om any te zijn, laat ik 1 wedstrijd in de soep lopen. (toch ook 1 gewonnen) ;)

Verder als ik spits sta loop ik telkens verkeerd, of de voorzetten zijn verkeerd haha. ;) Maar hoe vaker spelen, hoe beter als dat gaat lijkt me.

EDIT:

Ik sta nog niet in het begintopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:19:
[...]

tuurlijk, lijk me leuk ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
superessy schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:34:
[...]

Ik sta nog niet in het begintopic...
Tevens dennusz toegevoegd, ik neem aan dat hij geen got-nick heeft, nu mis ik er nog 2.
Majoh_nl bij de gamefaces gezet, begint al een aardig rijtje te worden.
53 leden nu totaal over 3 clubs binnen got. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Ging gisteren wel goed.
Dat verdedigende middenvelder ligt mij wel.
Beetje gaten dicht lopen en water dragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
theKruid schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:39:
Ging gisteren wel goed.
Dat verdedigende middenvelder ligt mij wel.
Beetje gaten dicht lopen en water dragen..
Vergeet je super potje als any niet. Die was echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
ITssME schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:47:
[...]

Vergeet je super potje als any niet. Die was echt goed.
Je hebt van die wedstrijden, dan lukt alles.
Zelfs met mn keeper speelde ik 2 man uit.
Schrok ik zelf ook van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel zelf een club maar dat is niet echt iets, lijkt me leuker om met een bende te kunnen voetballen. Mocht iemand een club hebben met mensen die er actief in spelen? I'm in!

Voeg me dan maar toe aan je PS3: DannyEster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:06:
[...]

Je hebt van die wedstrijden, dan lukt alles.
Zelfs met mn keeper speelde ik 2 man uit.
Schrok ik zelf ook van. :)
Jij als any sloeg nergens op, zo goed, je wist gewoon dat die bal er niet in zou gaan.
Het scheelt wel enorm als we voor komen te staan dan kunnen die any poppetjes net iets meer
lijkt wel. Leuke potjes in ieder geval gisteren, Its zei het al, gewoon rammen ;)

Maar we staan op 3680 punten hebben weer een nieuw stadion erbij en de derde beker is ook al binnen.
Goed bezig dus _/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Voor 1 vrije trap erin schieten krijg je toch een acc of niet?

Ik heb er nu inmiddels 3 inliggen
1 met de pass knop, ok dat telt niet
1 die de keeper er zelf inbokste
en eentje die niemand aanraakte.
Toch heb ik nog geen vrije trap acc.

Iemand hetzelfde probleem?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb dat BYA team maar eens gedownload en mn poppetje is in een paar wedstrijden hard omhoog geschoten. En zit nu op 40% dacht ik, dus dat is lekker.

Vanavond met GTU2 wat wedstrijden doen? Na 9en was het redelijk stil met GTU2, maar heb vandaag wel tijd om eerder aanwezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:21:
Voor 1 vrije trap erin schieten krijg je toch een acc of niet?

Ik heb er nu inmiddels 3 inliggen
1 met de pass knop, ok dat telt niet
1 die de keeper er zelf inbokste
en eentje die niemand aanraakte.
Toch heb ik nog geen vrije trap acc.

Iemand hetzelfde probleem?
Bij mij zijn er een aantal ook niet geteld (de gekrulde). Wat bij mij hielp is de vrije trap nemen met de schietknop en de linker stick alleen naar links of naar rechts drukken. Dus niet schuin omhoog! Volgens mij werkt dit ook in combinatie met de L1 knop.

Ik moet overigens alleen die 2 rebounds via de paal nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosluis op 02-11-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:27:
Heb dat BYA team maar eens gedownload en mn poppetje is in een paar wedstrijden hard omhoog geschoten. En zit nu op 40% dacht ik, dus dat is lekker.

Vanavond met GTU2 wat wedstrijden doen? Na 9en was het redelijk stil met GTU2, maar heb vandaag wel tijd om eerder aanwezig te zijn.
Ik ben nu ook online (heb een week vrij). Fr1tsie is ook online, dus die wil zo misschien ook wel potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
thnx Ik zal het binnenkort proberen bos.
tot nu toe drukte ik de schietknop naar boven

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:36:
[...]

Ik ben nu ook online (heb een week vrij). Fr1tsie is ook online, dus die wil zo misschien ook wel potje doen.
Ik bedoel wel na 18.00, werken enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
Misschien een idee om de leden van GOT 2 ook toe te voegen aan onze chat als deze online zijn. Kunnen we een keer afspreken om een potje GOT1 vs GOT2 te spelen. Ik heb alleen geen leden van GOT 2 in mijn friends list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:34:
Ik heb momenteel zelf een club maar dat is niet echt iets, lijkt me leuker om met een bende te kunnen voetballen. Mocht iemand een club hebben met mensen die er actief in spelen? I'm in!

Voeg me dan maar toe aan je PS3: DannyEster :)
Je bent bij deze uitgenodigd voor GoT2. Kijk maar in je inbox daar zit een invite, je moet wel zelf even alle menschen als vriend toevoegen, het werkt beter dat nieuwe mensen de rest toevoegen ipv andersom lijkt me.

BTW
Zijn de EA servers dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:36:
thnx Ik zal het binnenkort proberen bos.
tot nu toe drukte ik de schietknop naar boven
Mocht in Fifa10 volgens mij ook niet want dan druk je de bal en zit er minder effect aan.
Tegen dat creation-center team is dat niet zo moeilijk wegens slechte/kleine keeper.
Bij een vrijetrap tot +/- 25 meter de bal richten op de keeper, sticky naar links/rechts en ongeveer 1 streepje power.
Afhankelijk van je "curl" stats moet je dat wellicht een beetje bijstellen.
Vergeet ook niet dat de harder je schiet des te kleiner het effect van "curl" is ofwel dat effect pas later intreed dan wanneer je zachter schiet.
Eerst even wat oefenen in de arena kan ook geen kwaad trouwens, kun je wat experimenteren en jezelf wat ijkpunten aanleren wbt richten. [zie ook youtube voor tutorials] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bedankt rw!

Diegene die ik er als 2e inschoot was tegen dat boosting team, de bal lag net 5 meter over de middenlijn....helaas bijna geen curl...

Die van gisteren had dat zeker wel alleen drukte ik de schiettknop schuinomhoog ipv. alleen naar rechts/links.

Dinsdag is ea onderhoud dag dacht ik vorige week te horen.

[ Voor 69% gewijzigd door Wii4all op 02-11-2010 12:10 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:54:
[...]

Je bent bij deze uitgenodigd voor GoT2. Kijk maar in je inbox daar zit een invite, je moet wel zelf even alle menschen als vriend toevoegen, het werkt beter dat nieuwe mensen de rest toevoegen ipv andersom lijkt me.

BTW
Zijn de EA servers dood?
Thank you very much, zou hem vanavond accepteren, ook zou ik zelf iedereen even toevoegen aan de lijst van vrienden op me PS. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste