Oke nu ben ik over de drempel heen, nu wil ik me ook aanmelden voor GOT 2!!!king Ray schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:41:
Zal wel druk worden bij GOT 2 nu we onze eerste vrouwelijke deelneemster hebben
Welkom in ieder geval Linda
Net een leuke pot gespeeld met GOT 2. IK stond RM en Kluutmaran deed any. Maakte we een goal in de 85e minuut ofzo. Echt helemaal geweldig. Denk dat de tegenstander net ietsjes meer aan onze goal was die wedstrijd.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Weet iemand makkelijke manieren om de accomplishments
- Van 29 meter of meer 2x in een wedstrijd
- Scoor 2 rebounds via de paal in een wedstrijd
te behalen? Want die zie ik me zonder veel geluk anders niet halen.
Voor de rest ben ik nu klaar met passen, schieten en mentaal. Van fysiek (2/3 reddingen van de doellijn) en balvaardgheid (7/10 gekrulde vrije trappen) hoef ik er ook nog maar 1. Het teveel tijd hebben door een blessure werkt goed om je pro te levellen
Morgen maar eens verdediging (38/50) en keeper (33/50) wat extra halen.
Over de GOT2 wedstrijd, de tegenstander was wel dreigend maar heeft geen enkele kans gecreëerd, dus ik vind het verdiend gewonnen
. Bal zat er wel lekker in al zag ik in de herhaling dat ik hem af had moeten/kunnen geven. Op naar de koppositie
Voor de rest ben ik nu klaar met passen, schieten en mentaal. Van fysiek (2/3 reddingen van de doellijn) en balvaardgheid (7/10 gekrulde vrije trappen) hoef ik er ook nog maar 1. Het teveel tijd hebben door een blessure werkt goed om je pro te levellen
Over de GOT2 wedstrijd, de tegenstander was wel dreigend maar heeft geen enkele kans gecreëerd, dus ik vind het verdiend gewonnen
[ Voor 18% gewijzigd door Kluutmaran op 19-10-2010 19:13 ]
Verwijderd
speel tegen een vriend met je team en laat hem meteen uitkomen met zijn keeper zodat je makkelijk kan scoren van afstand.Kluutmaran schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:11:
Weet iemand makkelijke manieren om de accomplishments
Voor de rest ben ik nu klaar met passen, schieten en mentaal. Van fysiek (2/3 reddingen van de doellijn) en balvaardgheid (7/10 gekrulde vrije trappen) hoef ik er ook nog maar 1. Het teveel tijd hebben door een blessure werkt goed om je pro te levellenMorgen maar eens verdediging (38/50) en keeper (33/50) wat extra halen.
Over de GOT2 wedstrijd, de tegenstander was wel dreigend maar heeft geen enkele kans gecreëerd, dus ik vind het verdiend gewonnen. Bal zat er wel lekker in al zag ik in de herhaling dat ik hem af had moeten/kunnen geven. Op naar de koppositie
Die tegen de paal beetje idem dito, keeper uit laten komen en buitenspel val doen zodat je zo de keeper kan omspelen ver buiten zijn 16 gebied en dan vanaf 5 meter op de paal mikken en dan reboundje pakken.
Mental #51: head the ball away and attempt to shoot at the same time while standing offside.. -3 vission.Posse9 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Zou een leuke accomplishment zijn geweest: kop en schiet de bal tegelijk
Die 2x rebound via de paal had ik binnen 10 minuten en daar was ik maar wat blij mee.
Ik had hem al 1x eerder "gehaald" maar dat was met de VP van Pacino en die telde dus niet behalve dan dat ik er wel een trophy voor kreeg.
Voor die 32 yards goal gaf Ed al een tip door de goalie van de tegenstander in te stellen als vrijetrappen nemer.
Volgens mij is het ook wel te doen tegen dat creation-center team, die doelman is 1.40 en alles wat net onder de lat komt pak hij niet.
Only fools are enslaved by time and space.
Pff hoe krijg men dit zo snel voor elkaar, ik heb nu dat team gedownload en in die opstelling laten spelen, maar veel verdiensten komen er dan nog nooit zo snel bijKluutmaran schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:11:
Voor de rest ben ik nu klaar met passen, schieten en mentaal. Van fysiek (2/3 reddingen van de doellijn) en balvaardgheid (7/10 gekrulde vrije trappen) hoef ik er ook nog maar 1. Het teveel tijd hebben door een blessure werkt goed om je pro te levellenMorgen maar eens verdediging (38/50) en keeper (33/50) wat extra halen.
Ben al wel 5% gestegen zit nu op 52% voldaan, volgens mij kun je het beste richten op een bepaalde sector alleen weet ik nooit welke ik nog moet of hoe ze te completen wat is daar de handigste manier voor?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik zit nu op 97%. Moet die 2x paal ook nog halen en voor de rest één verdedigende en 9 keep acc.
Dat keepen doe ik nu online met mijn pro. Je krijgt dan zat ballen en een beoordeling van een 9 zit er wel in.
Alleen de nul houden is niet te doen op deze manier, ik ben ook een carriere bezig met mijn vp in het doel. Als je dan met het gehele team speelt is de nul houden redelijk eenvoudig.
Dat keepen doe ik nu online met mijn pro. Je krijgt dan zat ballen en een beoordeling van een 9 zit er wel in.
Alleen de nul houden is niet te doen op deze manier, ik ben ook een carriere bezig met mijn vp in het doel. Als je dan met het gehele team speelt is de nul houden redelijk eenvoudig.
[ Voor 33% gewijzigd door Bosluis op 20-10-2010 08:39 ]
Patch komt dichterbij:
UPDATE Oct 19
- Reporting and Cup progress now seem fine, looking at the past 3 days of Club data on 360;
- Still focusing on tracking the lag issue;
- The patch for PS3 and 360 is looking good, tons of fixes going into it (like micro-pausing on PS3 and Career Mode issues on both platforms);
- We are actively working with our partners towards the patch release date; unfortunately this takes some time, as we need to submit the patch through Microsoft and Sony certification; we'll get the patch out as fast as we can!
UPDATE Oct 19
- Reporting and Cup progress now seem fine, looking at the past 3 days of Club data on 360;
- Still focusing on tracking the lag issue;
- The patch for PS3 and 360 is looking good, tons of fixes going into it (like micro-pausing on PS3 and Career Mode issues on both platforms);
- We are actively working with our partners towards the patch release date; unfortunately this takes some time, as we need to submit the patch through Microsoft and Sony certification; we'll get the patch out as fast as we can!
Burp
Gewoon verdiensten bekijken..kijken welke het makkelijkst haalbaar zijn (waar je er nog weinig van moet...bijv nog 3 assists en dan heb je er 50..doe je die eerst, krijg je in de tussentijd een vrije trap..altijd lekker meegenomen etc. etc.). Als je dus gericht bezig gaat kan het snel gaan, getuige 2 wedstrijden van mij gisteravond:Salv schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:52:
[...]
Pff hoe krijg men dit zo snel voor elkaar, ik heb nu dat team gedownload en in die opstelling laten spelen, maar veel verdiensten komen er dan nog nooit zo snel bij
Ben al wel 5% gestegen zit nu op 52% voldaan, volgens mij kun je het beste richten op een bepaalde sector alleen weet ik nooit welke ik nog moet of hoe ze te completen wat is daar de handigste manier voor?
Hier nog een voorbeeldje hoe "slecht" de keeper van dat boosting team is:#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 26) 50 lobbed passes
19 Oct 2010 20:17
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 33) 100 standing tackles
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 16) Headers in back to back games
#
FIFA® 11: EdTheMad played as against The CPU who played as The CPU and won 6-0
19 Oct 2010 20:16
#
FIFA® 11: EdTheMad played as against The CPU who played as The CPU and won 14-0
19 Oct 2010 19:54
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 17) 6 assists from crosses
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 29) Beat 6 players with skill
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 25) 2 goals with far post crosses
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 16) Shooting - 25
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 17) Get revenge 10 times
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 21) Mental - 20
19 Oct 2010 19:04
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 03) 2 accurate crosses
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 15) 2 ground pass assists
#
EdTheMad has completed the FIFA® 11 Accomplishment 16) Create 50 goals
#
FIFA® 11: EdTheMad played as against The CPU who played as The CPU and won 5-0
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43325505
NB. Tip die Bosluis eerder in dit topic gaf, bovenstaande acc. zijn gehaald door te beginnen met mijn VP (die spits is) met een verdediger om te ruilen en deze na 2 seconden in de wedstrijd weer in de spits te zetten (en de verdediger weer op zijn plek).
Zo pak je verdedigende acc. en aanvallende acc.

Extra gratis al eens gegeven tip: Zet de kaarten uit...ongelimiteerd overtredingen maken

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Kan je ook accl halen als je tegen je VP speelt?
Zet ik hem op goal en ga ik alleen maar schieten van afstand en dat soort shit.
Zet ik hem op goal en ga ik alleen maar schieten van afstand en dat soort shit.
97% vind ik echt ongelovelijk veel ... volgens mij zit mijn FIFA10 VP pas vlak over de 80%.Bosluis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:16:
Ik zit nu op 97%. Moet die 2x paal ook nog halen en voor de rest één verdedigende en 9 keep acc.
p.s. rebound via de paal haalde ik in 10 door goals te scoren die er via de paal in gingen, niet noodzakelijk een rebound van de paal erin schieten.
[ Voor 11% gewijzigd door Aapzak op 20-10-2010 11:02 . Reden: rebound verhaal ]
PSN ID: Aapzak
Geen idee eigenlijk of het kan maar kun je blessures ook uitzetten?ETM schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:04:
[...]
Extra gratis al eens gegeven tip: Zet de kaarten uit...ongelimiteerd overtredingen maken2
Gisteravond met veel moeite de keeper 2 keer gelobt van buiten de 16, val ik niet veel later geblesseerd uit maar moet ik nog wel de wedstrijd uitspelen [15 minuten] zonder nog een doel te hebben in die wedstrijd.
@kruid: nee, die tellen dan niet.
Als het goed is kun je injuries gewoon off zetten....LoneRanger schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:23:
[...]
Geen idee eigenlijk of het kan maar kun je blessures ook uitzetten?
Gisteravond met veel moeite de keeper 2 keer gelobt van buiten de 16, val ik niet veel later geblesseerd uit maar moet ik nog wel de wedstrijd uitspelen \[15 minuten] zonder nog een doel te hebben in die wedstrijd.
@kruid: nee, die tellen dan niet.
Burp
Pfff had die tip eerder gegeven / had ik hem eerder gelezen dan had ik tenminste man of the match enzo verdedigend al gehad. Niet veel zin om nu nog te gaan behalen. Net trouwens wel eindelijk de van 29 meter of meer 2x in een wedstrijd behaald door afstandschoten tegen boosting teamETM schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:04:
NB. Tip die Bosluis eerder in dit topic gaf, bovenstaande acc. zijn gehaald door te beginnen met mijn VP (die spits is) met een verdediger om te ruilen en deze na 2 seconden in de wedstrijd weer in de spits te zetten (en de verdediger weer op zijn plek).
Zo pak je verdedigende acc. en aanvallende acc.
Extra gratis al eens gegeven tip: Zet de kaarten uit...ongelimiteerd overtredingen maken2
Edit:
Kan de openingspost bijgewerkt worden btw?
Heel het aanmelden is ook niet meer van toepassing "Elke zondag nemen we 1 iemand aan mits de accomplishments minimaal 40% gehaald zijn", kan veranderd worden in "Meld in dit topic dat je lid wilt worden en het is hierbij wenselijk dat je minimaal 40% behaald hebt om competitief mee te voetballen".
Heel GoT United 2 is natuurlijk nieuw en kan erin vermeld worden.
Nog een foutje erin ontdekt, namelijk "Dit doe je dan tegen maximaal 10 andere mensen, van een andere Club." het is sinds 2011 natuurlijk tegen 11 andere mensen.
[ Voor 23% gewijzigd door Kluutmaran op 20-10-2010 18:57 ]
RW, aan het werk jijKluutmaran schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:37:
[...]
Pfff had die tip eerder gegeven / had ik hem eerder gelezen dan had ik tenminste man of the match enzo verdedigend al gehad. Niet veel zin om nu nog te gaan behalen. Net trouwens wel eindelijk de van 29 meter of meer 2x in een wedstrijd behaald door afstandschoten tegen boosting teamhelaas in die wedstrijd maar 1x via de paal gescoord dus daar moeten we nog op wachten. Op de paal mikken lukt mij echt niet.
Edit:
Kan de openingspost bijgewerkt worden btw?
Heel het aanmelden is ook niet meer van toepassing "Elke zondag nemen we 1 iemand aan mits de accomplishments minimaal 40% gehaald zijn", kan veranderd worden in "Meld in dit topic dat je lid wilt worden en het is hierbij wenselijk dat je minimaal 40% behaald hebt om competitief mee te voetballen".
Heel GoT United 2 is natuurlijk nieuw en kan erin vermeld worden.
Nog een foutje erin ontdekt, namelijk "Dit doe je dan tegen maximaal 10 andere mensen, van een andere Club." het is sinds 2011 natuurlijk tegen 11 andere mensen.
Pas gelijk het logo aan in die van Valencia, nu we toch bezig zijn
hand in hand
pff die duikkopbal acc is echt tergend moeilijk. net als volley van buiten 16 ( die ik in een online club match al eens had behaald maar die niet werd opgeslagen >.<).
PSN ID: Enzyme-NL
En dan ook nog met je zwakke been, die lijkt me ook zo moeilijk haalbaar. Mag nu zelf trainen in de hal, zal als ik thuis kom weer wat matches spelen, gister wel een paar leuke en doelrijke potten gespeeld, hopelijk kan ik ook eens me eerste aanstrepen ipv paal en lat te raken..
Hmm.. logo's aanpassen deed ro-bu altijd.king Ray schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:30:
[...]
RW, aan het werk jij![]()
Pas gelijk het logo aan in die van Valencia, nu we toch bezig zijn
Zal zo wel even wat aanpassen.
pfff weer iedere pot dc's (met clubs) 1 v 1 nog geen last gehad.
TS is weer upgedate, weet alleen niet of de got-nicks [gtu2] juist zijn maar dat hoor ik dan vast wel.
Dat doet meneer gewoon even in een klein uurtje, wat een genie ben je toch RWLoneRanger schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:57:
TS is weer upgedate, weet alleen niet of de got-nicks [gtu2] juist zijn maar dat hoor ik dan vast wel.
Nu alleen nog sloot weghalen bij GOT 1
Leuk aanvullingen ook, met de status van de clubs en manager.
Misschien dat GOT 2 nog een CO manager moet toewijzen? voor eventueel accepten van de invites.
[ Voor 25% gewijzigd door king Ray op 20-10-2010 21:39 ]
hand in hand
De duikkopbal kun je het beste doen door met 2 spelers op de keeper af te lopen en de bal met steekbal door de lucht geven als je al beide in de 16 bent. Dan moet je met je VP wat inhouden (ligt natuurlijk aan de positie van je pro maar meestal loopt hij hiervoor te ver naar voren) zodat hij moet springen om te koppen. Buitenspel uitzetten helpt wel voor als je speler (zoals bij mij) graag 3 cm voor de bal wil lopen.EnzymeNL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:41:
pff die duikkopbal acc is echt tergend moeilijk. net als volley van buiten 16 ( die ik in een online club match al eens had behaald maar die niet werd opgeslagen >.<).
De volley van buiten de 16 werkt het beste door een hoge steekbal vanaf de middellijn gegeven in 1 keer te nemen.
En tnx voor snelle topicstart update
Edit:
"Elke zondag nemen we 1 iemand aan mits de accomplishments minimaal 40% gehaald zijn
en de hoogste aanmelder kan een uitnodiging verwachten." mag er nog uit, want ik neem aan dat we niet alleen op zondag iemand aan nemen. (rare regel sowieso)
[ Voor 12% gewijzigd door Kluutmaran op 20-10-2010 23:05 ]
Tegen een team spelen met een aanvallende opstelling, zelf CAM spelen, je spits steeds met een throughball naar de zijkant spelen en voorztten als jij nog buiten de 16 bent.EnzymeNL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:41:
Als je het eenmaal doorhebt is het vele malen simpeler dan in Fifa10 waar het een frustratie was.
Volgens mij had ik er vanavond een stuk of 5.
Ik zit nu op 89% en moet nog heel wat gouden assists, zilveren slidingtackles, een handvol volley's en nog 14 keeper dingen.
Iemand nog een leuke tip voor die reddingen op de doellijn of gewoon weer als in Fifa 10 op de lijn gaan staan en je keeper uit laten komen in een aanvallende formatie?
Zoveel werk is het niet hoor, dodelijk saai eigenlijk.king Ray schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:29:
[...]
Dat doet meneer gewoon even in een klein uurtje, wat een genie ben je toch RW
Nu alleen nog sloot weghalen bij GOT 1![]()
Leuk aanvullingen ook, met de status van de clubs en manager.
Misschien dat GOT 2 nog een CO manager moet toewijzen? voor eventueel accepten van de invites.
Ballen van de lijn halen is hetzelfde als in 10. Alleen met je VP spelen als verdediger in een 1-4-5 team en op legendarisch tegen Real ofzo. Keeper constant uit laten lopen en zelf op de doellijn gaan staan. Nu hopen dat ze op doel gaan schieten en voila!LoneRanger schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:06:
[...]
Ik zit nu op 89% en moet nog heel wat gouden assists, zilveren slidingtackles, een handvol volley's en nog 14 keeper dingen.
Iemand nog een leuke tip voor die reddingen op de doellijn of gewoon weer als in Fifa 10 op de lijn gaan staan en je keeper uit laten komen in een aanvallende formatie?
[...]
Weet iemand waar je het volgende terug kan zien? Als ik bij GoT 2 kijk, zie ik bij news staan:
News and Events
20 October 2010 16:37 - The club has been awarded a new accomplishment.
20 October 2010 15:59 - The club has been awarded a new accomplishment.
20 October 2010 15:41 - The club has been awarded a new accomplishment.
Ik kan deze echter nergens terug vinden..
News and Events
20 October 2010 16:37 - The club has been awarded a new accomplishment.
20 October 2010 15:59 - The club has been awarded a new accomplishment.
Ik kan deze echter nergens terug vinden..
Gisteren ook bezig geweest, helaas scrollt het schermpje niet verder:
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 11) Mental - 10
20 Oct 2010 21:20
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 29) Beat 6 players with skill
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 18) Beat 15 players with skill moves
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 08) Shooting - 15
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 46) Set up 4 goals in a game
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 21) Create 3 goals in a game
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 11) 10 man of the match awards
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 47) Consecutive man of the match
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 03) Block a shot on goal
20 Oct 2010 21:19
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 26) 60% standing tackles in 5 games
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 05) Curl one from outside
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 22) Score 10 with finesse
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 23) 5 free kicks scored
20 Oct 2010 20:45
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 14) Lobbed through ball assist
20 Oct 2010 20:32
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 10) Score a standing header
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 16) Headers in back to back games
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 50) Back to back hat tricks
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 21) 5 headed goals
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 18) Rebound off the post
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 11) Mental - 10
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 29) Beat 6 players with skill
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 18) Beat 15 players with skill moves
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 08) Shooting - 15
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 46) Set up 4 goals in a game
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 21) Create 3 goals in a game
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 11) 10 man of the match awards
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 47) Consecutive man of the match
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 03) Block a shot on goal
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 26) 60% standing tackles in 5 games
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 05) Curl one from outside
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 22) Score 10 with finesse
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 23) 5 free kicks scored
20 Oct 2010 20:45
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 14) Lobbed through ball assist
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 10) Score a standing header
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 16) Headers in back to back games
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 50) Back to back hat tricks
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 21) 5 headed goals
Ro_Bu has completed the FIFA® 11 Accomplishment 18) Rebound off the post
Burp
Is er nog iemand die evt als team capt
ain zou willen helpen? en over een paar weken evt het stokje wil overnemen?
Ik speelde gisteren 2 potjes clubs, maar ik vind het nogal chaotisch.
Iedereen doet maar wat en rent overal heen.
Je kan geen fatsoenlijke aanval bouwen, als er 3 op een kluitje staan te wachten.
Ik stel voor dat we een vast systeem hanteren.
Hierdoor krijg je veel meer vaste patronen, zoals ook in Fifa 10.
Hierin kon je gewoon blind openen.
Het viel mij ook op dat er in Fifa11 veel vanaf de zijkant wordt gescoord.
Voorzetten en inkoppen.
Daarom opteer ik weer voor de 4-2-2-2.
2 kopsterke spitsen en een LAM en een RAM voor de voorzetten.
Dan nog 2 controlerende middenvelders om de 16 te omsingelen en de counter eruit te halen.
Dat werkte prima in 2010 en ik denk nog beter in 2011.
Je kan geen fatsoenlijke aanval bouwen, als er 3 op een kluitje staan te wachten.
Ik stel voor dat we een vast systeem hanteren.
Hierdoor krijg je veel meer vaste patronen, zoals ook in Fifa 10.
Hierin kon je gewoon blind openen.
Het viel mij ook op dat er in Fifa11 veel vanaf de zijkant wordt gescoord.
Voorzetten en inkoppen.
Daarom opteer ik weer voor de 4-2-2-2.
2 kopsterke spitsen en een LAM en een RAM voor de voorzetten.
Dan nog 2 controlerende middenvelders om de 16 te omsingelen en de counter eruit te halen.
Dat werkte prima in 2010 en ik denk nog beter in 2011.
sry dat ik er bijna nooit ben mensen maar ik krijg toch alleen maar DC's. Weet iemand trouwens nog een goed ADSL modem van een goed merk wat ik zou kunnen aanschaffen om in ieder geval mn PS3 status in fifa11 op open te krijgen?
open hoeft niet, moderate moet al goed genoeg zijn.THID schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:47:
sry dat ik er bijna nooit ben mensen maar ik krijg toch alleen maar DC's. Weet iemand trouwens nog een goed ADSL modem van een goed merk wat ik zou kunnen aanschaffen om in ieder geval mn PS3 status in fifa11 op open te krijgen?
Ik heb alle poorten uit het ea fifa 11 boekje open gezet, plus een hele zooi andere poorten voor psn.
Ik kom niet verder als/dan NAT2 en connectie blijft op moderate staan.
Je moet gewoon even wachten op ea denk ik....
De ene avond speel ik 4/5 potten zonder probleem.
En gisteren speel ik gewoon carreer mode en toen knalde ik zelfs uit ea.
Ze zijn nog flink bezig denk ik.
Burp
ja erg vervelend ook als jezelf als spits opstelt dat er een dan een blije middenvelder even je plek komt overnemen en alle ballen wegkaapttheKruid schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:21:
Ik speelde gisteren 2 potjes clubs, maar ik vind het nogal chaotisch.

@EnzymeNL
Dat was ik waarschijnlijk, maar zoals ik al zei, dacht ik dat ik SP was ipv CAM...
Dat was ik waarschijnlijk, maar zoals ik al zei, dacht ik dat ik SP was ipv CAM...
nee was jij niet
Gebeurt wel vaker dat ik ineens een schouderduw krijg van een eigen middenvelder
of dat er ineens 5 voorin lopen ipv 2..

Positie houden is het belangrijkste, we hebben veel spelers die graag spits willen spelen maar als ze dan een keer op het middenveld komen te staan moeten ze daar wel hun positie houden en idd niet de spitsen voor de voeten lopen.
Welk systeem maakt dan niet eens zoveel uit, 4222 of met een CAM heeft dan de voorkeur.
Welk systeem maakt dan niet eens zoveel uit, 4222 of met een CAM heeft dan de voorkeur.
hand in hand
Ook omdat het systeem steeds anders is.EnzymeNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:58:
nee was jij nietGebeurt wel vaker dat ik ineens een schouderduw krijg van een eigen middenvelder
of dat er ineens 5 voorin lopen ipv 2..
Niemand weet wat zijn positie inhoud.
In fifa10 hadden veel mensen een vaste positie in de 4-2-2-2
Dan leer je ook de loopakties van betreffende medespelers.
Speelt een stuk leuker. (mits de LAM en de RAM hun positie goed invullen)
Bij HGT gaan we trouwens waarschijnlijk verder onder de naam GoT Talent, omdat je nog maar 15 karakters kunt doen. We hopen dat EA dit nog gaat veranderen (er schijnt wel te staan dat je 25 karakters kunt doen..?) maar anders zullen we waarschijnlijk deze naam doen. Laat de banner iig nog maar even zoals ie is, hoewel xJuliuss wel uit onze selectie kan worden geschrapt, want die is er al tijden niet meer (op die account). Nou valt nog te hopen dat die disco's en freezes worden opgelost, dan kunnen wij ook eindelijk eens voor het echie beginnen.Bij ons hebben bravia en ik steeds last van disco's en aslan van freezes dus dat schiet niet zo heel erg op. (De naam Van GoT los is puur tijdelijk en daar is dus ook geen vermelding voor nodig verder in de beginpost.)
Ik vind eigenlijk dat je niet onze naam zo maar mag misbruiken en/of verbasteren.Posse9 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:15:
Bij HGT gaan we trouwens waarschijnlijk verder onder de naam GoT Talent, omdat je nog maar 15 karakters kunt doen. We hopen dat EA dit nog gaat veranderen (er schijnt wel te staan dat je 25 karakters kunt doen..?) maar anders zullen we waarschijnlijk deze naam doen. Laat de banner iig nog maar even zoals ie is, hoewel xJuliuss wel uit onze selectie kan worden geschrapt, want die is er al tijden niet meer (op die account). Nou valt nog te hopen dat die disco's en freezes worden opgelost, dan kunnen wij ook eindelijk eens voor het echie beginnen.Bij ons hebben bravia en ik steeds last van disco's en aslan van freezes dus dat schiet niet zo heel erg op. (De naam Van GoT los is puur tijdelijk en daar is dus ook geen vermelding voor nodig verder in de beginpost.)
GOT1 heeft natuurlijk al een behoorlijke status in Fifa11.
Wij staan ook mijlenvoor.
Ik denk dat er een beslissingsduel moet plaats vinden tegen GOT1 en GOT2, om te zien of jullie het nog waard zijn om de naam GOT te dragen.
fixed.Posse9 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:15:
Bij HGT gaan we trouwens waarschijnlijk verder onder de naam GoT Talent, omdat je nog maar 15 karakters kunt doen. We hopen dat EA dit nog gaat veranderen (er schijnt wel te staan dat je 25 karakters kunt doen..?) maar anders zullen we waarschijnlijk deze naam doen. Laat de banner iig nog maar even zoals ie is, hoewel xJuliuss wel uit onze selectie kan worden geschrapt, want die is er al tijden niet meer (op die account). Nou valt nog te hopen dat die disco's en freezes worden opgelost, dan kunnen wij ook eindelijk eens voor het echie beginnen.Bij ons hebben bravia en ik steeds last van disco's en aslan en bos van freezes dus dat schiet niet zo heel erg op. (De naam Van GoT los is puur tijdelijk en daar is dus ook geen vermelding voor nodig verder in de beginpost.)
Dus stel je voor hoe goed bos word als hij het ook niet meer heeft.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Stel je voor hoe goed je zou zijn als je net als mij een 100% vp hadStriptease schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
fixed.

@kruid, ik had daarom ook een alternatief: FC Step on the Gas, alleen het animo is niet groot.
Hammer gefeliciteerd!!!!!!!! HELDHammerNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:09:
[...]
Stel je voor hoe goed je zou zijn als je net als mij een 100% vp had![]()
@kruid, ik had daarom ook een alternatief: FC Step on the Gas, alleen het animo is niet groot.
Ik ga straks nog even verder met je tip over motm met de keeper. Het werkt goed, één of twee reddingen verrichten en dan de bal lekker vasthouden. Geen tegenstander die de bal af wil pakken.
Ach As, Posse kan alleen maar over jou praten, mij is hij helemaal vergeten. Geeft niet ik ben niet zo van de mannenliefde.Striptease schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
fixed.
[ Voor 37% gewijzigd door Bosluis op 21-10-2010 14:23 ]
ok, dan ga ik de komende tijd weer eens proberen hoe het loopt, bij mij knalt het er inderdaad ook uit tijdens singeplayer.Wii4all schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:56:
[...]
open hoeft niet, moderate moet al goed genoeg zijn.
Ik heb alle poorten uit het ea fifa 11 boekje open gezet, plus een hele zooi andere poorten voor psn.
Ik kom niet verder als/dan NAT2 en connectie blijft op moderate staan.
Je moet gewoon even wachten op ea denk ik....
De ene avond speel ik 4/5 potten zonder probleem.
En gisteren speel ik gewoon carreer mode en toen knalde ik zelfs uit ea.
Ze zijn nog flink bezig denk ik.
@HammerNL, netjes hoor, denk niet dat ik ooit zover kom
[ Voor 4% gewijzigd door THID op 21-10-2010 14:36 ]
Ik heb al 100x gezegd dat het niet uitmaakt als je boven de 80% al zit met 50/50 schieten en 50/50 passing maar ja je hebt nu een goede smoes verzonnen om de hele forum te laten weten dat je 100% hebt. Gefeliciteerd!HammerNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:09:
[...]
Stel je voor hoe goed je zou zijn als je net als mij een 100% vp had![]()
Posse is geen man maar een nog steeds een klein jochieBosluis schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:20:
[...]
Ach As, Posse kan alleen maar over jou praten, mij is hij helemaal vergeten. Geeft niet ik ben niet zo van de mannenliefde.
[ Voor 23% gewijzigd door Aslanboy1905 op 21-10-2010 14:40 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hap hap hap hap hapStriptease schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:38:
[...]
Ik heb al 100x gezegd dat het niet uitmaakt als je boven de 80% al zit met 50/50 schieten en 50/50 passing maar ja je hebt nu een goede smoes verzonnen om de hele forum te laten weten dat je 100% hebt. Gefeliciteerd!
Laat ik nou een aandeel hebben in die 100%HammerNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:56:
[...]
Hap hap hap hap hapMaar inderdaad, je schiet er weinig mee op als je niet als any speelt, er kon nog geen trophy van af...
maar netjes hoor, ik was al blij met mijn 83%
hand in hand
Zeg zeg, waar beticht jij mij nou allemaal vanBosluis schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:20:
Ach As, Posse kan alleen maar over jou praten, mij is hij helemaal vergeten. Geeft niet ik ben niet zo van de mannenliefde.
Maar dat ik het niet wist van jou heeft een eenvoudige verklaring: jij hebt zo weinig online gespeeld dat ik dat niet heb gemerkt, aangezien je nogal druk bezig was verdienstjes te halen waardoor je nu op 98% ofzo zit.
Sorry had er ff eenPosse9 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:19:
[...]
Zeg zeg, waar beticht jij mij nou allemaal van
Maar dat ik het niet wist van jou heeft een eenvoudige verklaring: jij hebt zo weinig online gespeeld dat ik dat niet heb gemerkt, aangezien je nogal druk bezig was verdienstjes te halen waardoor je nu op 98% ofzo zit.
Steeds als ik online speel ben jij er weer niet. Daar gaat snel verandering in komen hoop ik na de update.
Dat had ik wel door hoorBosluis schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:31:
[...]
Sorry had er ff eenbij moeten zetten.
Steeds als ik online speel ben jij er weer niet. Daar gaat snel verandering in komen hoop ik na de update.
Mochten jullie trouwens nog briljante ingevingen hebben voor een naam: suggesties zijn altijd welkom.
Als het geen GoT in de naam wordt zijn we iig van jullie af hier op het forum
.
Wat is eigenlijk de reden van de aparte club? Hebben jullie wel toelatingseisen of wat omdat jullie jezelf talentvol noemen? GoT United 3 anders geen optie?

Wat is eigenlijk de reden van de aparte club? Hebben jullie wel toelatingseisen of wat omdat jullie jezelf talentvol noemen? GoT United 3 anders geen optie?
Ik wil best helpen maar probleem is dat ik er 's avonds zo weinig ben helaas. Dan worden toch de meeste wedstrijden gespeeld lijkt me.The DenMan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:40:
Is er nog iemand die evt als team captain zou willen helpen? en over een paar weken evt het stokje wil overnemen?
[ Voor 43% gewijzigd door Kluutmaran op 21-10-2010 18:07 ]
Jij ook al? Ik heb er ook een aandeel in gehad. Voel me best geplayed zoking Ray schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:32:
[...]
Laat ik nou een aandeel hebben in die 100%
Nee, mooi dat je eindelijk de 100% hebt gehaald, Hammert! Gefeliciteerd!

In het kort komt het er op neer dat er een aantal waren die meer voor de punten/overwinningen wilden gaan waar GTU staat voor de community en dus laagdrempelig. [zelfs jij mag mee doenKluutmaran schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:02:
Als het geen GoT in de naam wordt zijn we iig van jullie af hier op het forum![]()
.
Het is natuurlijk zo dat elke "nieuwe" weer ingepast moet worden er er nieuwe automatismen moeten groeien.
95% van de HGT'ers is gewoon begonnen in GTU en worden nog steeds beschouwd als familie.
Hammer en Bosluis b.v. waren zo'n beetje de eerste leden van GTU en de grote animators waardoor de club is gaan en blijven draaien.
Het werd op een bepaald moment ook erg druk tijdens de wedstrijden dat je elke avond wel weer in andere samenstellingen speelde, dat en een stroom van nieuwe leden staat niet echt garant voor instant succes.
Vanuit die gedachte zijn een aantal verder gegaan om met een klein vast groepje mensen hun wedstrijden te spelen.
Dat is het verhaal een beetje in een notendop.
Je hoeft helemaal niet eens te spelen, het gaat erom dat je invite's accepteerd/verzend, af en toe de shirts wassen en zorgen dat er genoeg bier is in de kantine.Ik wil best helpen maar probleem is dat ik er 's avonds zo weinig ben helaas. Dan worden toch de meeste wedstrijden gespeeld lijkt me.
Dat kun je allemaal gewoon regelen via je browser.
king Ray schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:32:
[...]
Laat ik nou een aandeel hebben in die 100%
Haha ja bij deze nogmaals bedankt:Frits Flits schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:06:
[...]
Jij ook al? Ik heb er ook een aandeel in gehad. Voel me best geplayed zo![]()
Nee, mooi dat je eindelijk de 100% hebt gehaald, Hammert! Gefeliciteerd!
Frits, voor jouw geweldige, loop als keeper tegen de paal aan kwaliteiten
King, voor jouw geweldige afstandpoeiersssssssss
Aha ok thanks voor de uitleg.LoneRanger schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:40:
[...]
In het kort komt het er op ...... via je browser.
Als dat alles is wil ik dat best doen, iig als ik er wasgeld voor krijg natuurlijk en het eerste rondje van de club is!
[ Voor 57% gewijzigd door Kluutmaran op 21-10-2010 19:30 ]
Wat een ****spel is dit geworden zeg, disconnect na disconnect zodat je 1 uur bezig bent om een wedstrijd gaande te krijgen (waar ook weer iemand een dc krijgt in et begin) om vervolgens elke 5min iemand af te zien vallen...
Je kunt altijd nog het andere schijfje erin doen 
Geeft odm meer plezier dan deze versie (online)
Geeft odm meer plezier dan deze versie (online)
Laat ik dat andere schijfje nu verkocht hebben nadat ik fifa 11 binnen had
mijn VP is toch nog een waardeloze knakker, dus ik speel voorlopig nog wel even offline. Ik nog niet helemaal klaar met Maffia.
PSN ID: Aapzak
Verwijderd
Eindelijk mijn VP op 40% gekregen. Ik wil me hier dan ook meteen aanmelden bij GOT2.
PSN : Hugless
Positie : CVM
PSN : Hugless
Positie : CVM
Verwijderd
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe je je vp op 0 zet? wil niet mijn hele account verwijderen.
groetjes Dolfijn32
Weet iemand hoe je je vp op 0 zet? wil niet mijn hele account verwijderen.
groetjes Dolfijn32
Waarom zou je dat willen dan, ik kan me niet voorstellen dat je accomplishments hebt gehaald die je liever niet zou willen?
Verder kun je je VP gewoon editten dus als je niet tevreden bent met je uiterlijk kun je dat gewoon aanpassen.
Verder kun je je VP gewoon editten dus als je niet tevreden bent met je uiterlijk kun je dat gewoon aanpassen.
Mijn VP is 10 centimeter gekrompen, maar dat maakt 'm wel stuk sneller en behendiger. Ging ook meteen van 85 naar 86 =p
Vrouwen heLoneRanger schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:10:
Waarom zou je dat willen dan

Verwijderd
Het is niet mijn uitterlijk, maar toen ik begon met mijn vp stond het op amateur. Later heb ik gelezen dat je beter op wereldklasse kan beginnen,als je daar een accomplishment haalt dan telt het voor amateur, semi en prof. Dat is beter denk ik, sta nu maar op 9%. En dan gaat het misschien sneller
Neej hoor als je de formatie van de tegenstander in 1-4-5 veranderd (via mijn fifa) en even de boosting team via youtube download (je kan link een paar pagina's trug vinden) dan gaat het wel makkelijk hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:19:
hahaha striptease, ik wil gewoon ook 40% halen en als je nu pas wereldklasse gaat spelen duurt het heel lang voordat je een accomplishment krijgt
Edit
Ik zal je de moeite besparen:
The DenMan schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:51:
[...]
Ik moet zeggen, dat er ook andere manieren zijn. Je kan bv custom team BYA Boosting Team downloaden vanaf het creation center. Hun in een 1-5-4 formatie laten spelen. Dit doe je door een custum tactic te maken. Hierin begin je met 4-4-2(1), daarna schuif je de buitenste 2 middenvelders door naar voren en de rest wijst zich dan vanzelf.
Hier staat ook nog een link naar een filmpje hierover.
[ Voor 39% gewijzigd door Aslanboy1905 op 22-10-2010 18:27 ]
Verwijderd
Dank je wel striptease, ik ga naar mijn fifa en doen wat je verder zegt
dan hou ik die 9%, als ik 40 heb speel ik weer een pot mee online
Kaarten uitzetten en dan gewoon los gaan in de verdediging. Natuurlijk tegen de boosting team spelen he:P. Of je kan ook je vp via edit pro als verdediger zetten en dan als je in game je VP op SP positie zetten zodat je zowel verdediging verdiensten kan halen en ook nog kan scoren voor de schooting verdienstenVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:39:
hoe haal je als verdediger veel accomplishments?
Ondanks dat je je virtuele charmes als vrouw inzet...je kunt ook even een paar posts doorlezen want daar is al wat van gepost de afgelopen tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:39:
hoe haal je als verdediger veel accomplishments?
Verder veel succes met de acc. halen
Verwijderd
striptease, ik ben in het creation centre op de pc, daar moet je op de grote rode knop drukken.
maar ik zie alleen een delen button
Daarom moet je ook inloggenVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:17:
striptease, ik ben in het creation centre op de pc, daar moet je op de grote rode knop drukken.
En de moeilijkheidsgraad kun je altijd aanpassen, dat heeft niks met je VP te maken. Dus je kunt hem gewoon bij spelinstellingen op Wereldklasse oid zetten.
Het is misschien ook handiger om je vragen te posten in dit topic: http://gathering.tweakers...ist_messages/1420619/last. Hier gaat het meer over de GOT online clubs zelf :-)
Leuk om na een week weer eens een potje te spelen en dan in het eerste potje alweer van de EA servers gegooid te worden...
Ik heb nog geen wedstrijd online afgewerkt zonder eruit gekickt te worden vandaag...
Ahum, 32 lentes jong!Striptease schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:51:
[...]
Kaarten uitzetten en dan gewoon los gaan in de verdediging. Natuurlijk tegen de boosting team spelen he:P. Of je kan ook je vp via edit pro als verdediger zetten en dan als je in game je VP op SP positie zetten zodat je zowel verdediging verdiensten kan halen en ook nog kan scoren voor de schooting verdiensten(tip van Bosluis (31) trouwens).
Hm, hoe kan ik nou met 2 spelers een heel team besturen?
PSN: Direstraits87
Verwijderd
als je de bal over je hoofd zo meeneemt, dat truucje, achter, voor voor. en dan uit de lucht schiet, telt hij volgens mij als een volley. zo is die heel easy te halenEnzymeNL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:41:
Door een wedstrijd online te spelen en wanneer je teams kiest, kun je met driehoekje een gast toevoegen.
Verwijderd
dat nog niemand zijn msn aan haar aangeboden heeftETM schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:57:
[...]
Ondanks dat je je virtuele charmes als vrouw inzet...je kunt ook even een paar posts doorlezen want daar is al wat van gepost de afgelopen tijd.
Verder veel succes met de acc. halen
Welke mode? 1 tegen 1?Salv schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:42:
Door een wedstrijd online te spelen en wanneer je teams kiest, kun je met driehoekje een gast toevoegen.
Graag een exacte omschrijving... kom er echt niet uit
Wat ik ook graag zou willen... Eigen team, ik met een kameraad met onze VP in de spitsen, en dan samen het hele team onder controle nemen, tegen de CPU...
Is dit mogelijk? en zoja, hoe??
ja gewoon 1 tegen 1 match dan kun je bij het kiezen van teams op driehoekje drukken voor gasten toe voegen en dan moet je de 2de controller de juiste kant even opdrukken.
Je kunt niet met 2VP spelen offline en je kunt ook niet met 2 VPs een heel team besturen, want de bedoeling van je VP is juist dat je die speler alleen bestuurd.
Je kunt niet met 2VP spelen offline en je kunt ook niet met 2 VPs een heel team besturen, want de bedoeling van je VP is juist dat je die speler alleen bestuurd.
Ik bedoel online met z'n 2en. Ik hier, hij daar, samen in 1 team.Salv schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:05:
ja gewoon 1 tegen 1 match dan kun je bij het kiezen van teams op driehoekje drukken voor gasten toe voegen en dan moet je de 2de controller de juiste kant even opdrukken.
Je kan mij van de startpost afhalen. Succes allemaal
Je heb de club toch niet verlaten om de kritiek die werd gegeven?Reckoner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:24:
Je kan mij van de startpost afhalen. Succes allemaal
Als dat zo is zou ik dat jammer vinden want daar moet je gewoon tegen kunnen.
hand in hand
Volgens mij kan dat wat jij wilt niet. Het is wel mogelijk om zo te spelen dat één van de twee personen 10 man bestuurt en de 2de persoon maar 1 man. Maar met 2 man een heel team besturen online gaat niet als het goed is. (Tenminste zo was het in FIFA 10)superessy schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:09:
[...]
Ik bedoel online met z'n 2en. Ik hier, hij daar, samen in 1 team.
1 persoon 10 man en de andere persoon 1 man is ook goed...Hoe werkt dat?Pacino schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:53:
[...]
Volgens mij kan dat wat jij wilt niet. Het is wel mogelijk om zo te spelen dat één van de twee personen 10 man bestuurt en de 2de persoon maar 1 man. Maar met 2 man een heel team besturen online gaat niet als het goed is. (Tenminste zo was het in FIFA 10)
En als je kijkt bij online speltypen of lobby's dan zie je sommige rooms die heten 2vs2. En toch kan het niet daar?
Paar dagen geleden voordat ik het spel kocht vroeg ik hier of het kan. Toen werd er gezegd dat het kon. Nu blijkt het dus weer niet te kunnen. Wel jammer. Ik wil gewoon leuk samenspelen..
Toch zijn er zo'n 2v2 lobbys waarbij het wel kan, even zoeken dus.superessy schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:48:
[...]
1 persoon 10 man en de andere persoon 1 man is ook goed...Hoe werkt dat?
En als je kijkt bij online speltypen of lobby's dan zie je sommige rooms die heten 2vs2. En toch kan het niet daar?
Paar dagen geleden voordat ik het spel kocht vroeg ik hier of het kan. Toen werd er gezegd dat het kon. Nu blijkt het dus weer niet te kunnen. Wel jammer. Ik wil gewoon leuk samenspelen..
Mijn opmerking had niet direct een charmerende intentieVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:44:
[...]
dat nog niemand zijn msn aan haar aangeboden heeft
Net weer een 4tal wedstrijden gespeeld en mijn VP is nu op 65% focus ligt nu vooral op passen en schieten verdiensten, samen met als verdediger starten dus daar worden ook al wat verdiensten behaald.
Ik krijg alleen nooit vrije trappen mee, waardoor ik dus bijna niet kan behalen net zoals stiften buiten de 16 ook knap lastig is omdat de keeper dan bijna nooit uit komt, terwijl als je wacht er alweer defs in je nek staan te hijgen
Ik krijg alleen nooit vrije trappen mee, waardoor ik dus bijna niet kan behalen net zoals stiften buiten de 16 ook knap lastig is omdat de keeper dan bijna nooit uit komt, terwijl als je wacht er alweer defs in je nek staan te hijgen
Je moet via Creation Centre het Boosting Team downloaden, dan is stiften van buiten de 16 niet zo heel moeilijk. (die keeper is klein en komt snel uit)
Vrije trappen moet je uitlokken. Net buiten de 16 heen en weer gaan lopen en dan vlak voor ze een tackle inzetten wegdraaien of een beetje skills doen. En bij Game Settings voor een strenge scheidsrechter kiezen.
Vrije trappen moet je uitlokken. Net buiten de 16 heen en weer gaan lopen en dan vlak voor ze een tackle inzetten wegdraaien of een beetje skills doen. En bij Game Settings voor een strenge scheidsrechter kiezen.
[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 23-10-2010 17:57 ]
Dat team heb ik al, dan lukt het wel om 1x er overheen te stiften maar die 2de keer blijft uit
Ik heb hem nu op 69% en vind het wel ff genoeg geweest weer, neem zo lekker een filmpje en zal zondagavond weer terug zijn om een aantal matches te spelen
Ik heb hem nu op 69% en vind het wel ff genoeg geweest weer, neem zo lekker een filmpje en zal zondagavond weer terug zijn om een aantal matches te spelen
En inmiddels ook met je 100ste goal.ETM schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:18:
[...]
Bij de weg: Bas congrats met je 100ste wedstrijd (verslaafde)

Mooie goal Frits maar je hebt el erg veel vrijheid dankzij het wegduwenbeuken van die verdediger door die andere speler.
Mijn VP is 12%, is dat al genoeg om mee te kunnen doen hier?
Liever dat je eerst nog even door traint want het is voor jezelf ook fijner voetballen als je speler een bal kan aannemen en diep kan sprinten. Via de tips hier op het forum hoeft het geen weken/vele uren te duren voor je een redelijke VP hebt en je gewoon mee kan spelen.superessy schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:34:
Mijn VP is 12%, is dat al genoeg om mee te kunnen doen hier?
Ik wil niet zeuren maar volgens mij heeft gtu2 meer behoefte aan actieve spelers.Kluutmaran schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:09:
[...]
Liever dat je eerst nog even door traint want het is voor jezelf ook fijner voetballen als je speler een bal kan aannemen en diep kan sprinten. Via de tips hier op het forum hoeft het geen weken/vele uren te duren voor je een redelijke VP hebt en je gewoon mee kan spelen.
Na 8ten 's avonds is er b.v. niks te doen.
Je kunt beter zorgen dat er wat actie in de club komt alvorens je eisen gaat stellen tenzij je het allemaal wel goed vindt zo.
Ik zou er ook voor opteren dat spelers een minimum aantal wedstrijden per seizoen gespeeld moeten hebben en anders op non-actief zetten. [uit de club zetten]
Uiteraard kunnen ze zich dan weer opnieuw aanmelden als ze wel van plan zijn te gaan spelen.
Is overigens niet persoonlijk want ik snap dat jij in een andere situatie zit maar dat heb je dan ook aangegeven.