[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
PlayStation Network is vanaf 18:30 op woensdag 1 juni 2011 tot 09:01 op donderdag 02 juni 2011 offline wegens gepland onderhoud.

Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.

Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 18:30 op woensdag 01 juni 2011 bij PSN aan.

Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.

Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.

Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina, onze Hyve of onze tweets op Twitter in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
ITssME schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:26:
PlayStation Network is vanaf 18:30 op woensdag 1 juni 2011 tot 09:01 op donderdag 02 juni 2011 offline wegens gepland onderhoud.

Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.

Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 18:30 op woensdag 01 juni 2011 bij PSN aan.

Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.

Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.

Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina, onze Hyve of onze tweets op Twitter in de gaten.
Zodra ik thuis ben gelijk die PS3 een slinger geven dus ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
king Ray schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:27:
[...]

Zodra ik thuis ben gelijk die PS3 een slinger geven dus ;)
Ik zou m'n vinger erop leggen, maar dat moet jij weten :9
Tja ik ben zoals je weet in GTA gekomen toen ze al bezig waren. Ik heb me inmiddels omhoog gewerkt tot beste speler van de club alleen denken ze daar zelf nog anders over volgens mij.
Die Bosluis die scoorde me gisteren een goal trouwens. Nadat een onbeduidende linksbuiten de bal prachtig met een lobpass de bal teruglegde volleerde Bosluis die bal in 1x met een sprongetje uit de lucht, snoeihard in de kruising _/-\o_ _/-\o_

maar de pass was wel het mooist :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
EnzymeNL schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Maar als je voor die tijd nog aanmeld kun je wel gewoon online blijven :*)
Goed dat je het zegt straks gelijk als ik thuis kom PS3 aanzetten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Bhudda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Gisteren waren er wat problemen met de EA site.. vandaar.. Nu wel een request for invite gestuurd :9
Waar kan ik dat zien? Ben nog best noobisch wat dat betreft :D :+
Je percentage verdienste kun je als volgt zien.

Ga in het hoofdmenu naar Virtuele Prof en dan naar Verdiensten. Onderin staat een blauwe balk met percentages...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
psvjw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:30:
[...]

Je percentage verdienste kun je als volgt zien.

Ga in het hoofdmenu naar Virtuele Prof en dan naar Verdiensten. Onderin staat een blauwe balk met percentages...
Oooh, mijn achievements.. Heb alles in het Engels staan :o
16%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat een opscheppers hier zeg

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Bhudda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:20:
[...]

Oooh, mijn achievements.. Heb alles in het Engels staan :o
16%..
Dan is er nog wat werk aan de winkel voor je. Zoals je in de Topicstart kunt zien, moet je Prof minimaal 40% van de verdiensten hebben gehaald om toe te treden tot de club.

Als je bij die Achievements kijkt, zie je allerlei 'opdrachten' Door die te halen wordt je prof beter en gaat het percentage omhoog. Dat kan vrij snel gaan hoor, want je kan meerdere verdiensten/achievements in één wedstijd halen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
psvjw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:32:
[...]

Dan is er nog wat werk aan de winkel voor je. Zoals je in de Topicstart kunt zien, moet je Prof minimaal 40% van de verdiensten hebben gehaald om toe te treden tot de club.

Als je bij die Achievements kijkt, zie je allerlei 'opdrachten' Door die te halen wordt je prof beter en gaat het percentage omhoog. Dat kan vrij snel gaan hoor, want je kan meerdere verdiensten/achievements in één wedstijd halen.

Succes!
Klopt, dacht, probeer het gewoon :P
Maar ben inderdaad bezig met de Achievements. Wel tricky sommige, ben namelijk nog maar pas begonnen en zoveel ervaring heb ik niet (meer) met Fifa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb al via die link ingeschreven, maar ik zie nog steeds niet of ik al geaccepteerd ben. Waar kan dit aan liggen? Of mag ik wordt er niemand meer geaccepteerd in de 'club' ? Wil ook wel contributie betalen :9 kidding

Kijk zo wel even boven op de ps3 of daar al iets is veranderd, heb hem vanmiddag al aangezet zodat ik nog een potje online kon doen!

[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 01-06-2011 22:28 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
4 keer een derby tussen ED en GTA, 4 keer winst voor GTA, gefeliciteerd hoor en dat zonder jullie ster Bosluis ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
king Ray schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:20:
4 keer een derby tussen ED en GTA, 4 keer winst voor GTA, gefeliciteerd hoor en dat zonder jullie ster Bosluis ;)
Ik was blij dat hij niet mee deed. Dan was de vernedering compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zo is er niemand online en zo waren er 12, 13 :o

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:32
Ik ben online, maar zie jou niet online (staat dat je 10 uur geleden online was). Ik zie dat de store trouwens weer up is, maar de EA store is nog steeds leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Was gisteravond. 13 man tegelijkertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 19:32
psvjw schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:53:
Was gisteravond. 13 man tegelijkertijd
O ja, ik las het verkeerd. Ik was daar bij trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Bhudda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:51:
[...]

Klopt, dacht, probeer het gewoon :P
Maar ben inderdaad bezig met de Achievements. Wel tricky sommige, ben namelijk nog maar pas begonnen en zoveel ervaring heb ik niet (meer) met Fifa :P
Dan heb ik een tip voor je die iemand anders mij ookheeft gegeven. Download het BYA boosting team dan gaat het erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

In de TS staat in de inhoud nog GOT 2. Moet die niet weg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Wel leuke potjes waren het. Eerste potje maar goed dat GTA een topkeeper op goal had, anders had het al snel 0-3 gestaan :9

Potjes erna gingen voor ons veel beter. Wel lekker dat je geen last hebt van keepers, want dat maakt het spel toch alleen maar minder leuk.

En ik denk dat Bob nog slapeloze nachten heeft van hoe hij het bos in werd gestuurd door Kruid in dat 1e potje ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Posse9 op 02-06-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Posse9 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:15:
[...]

En ik denk dat Bob nog slapeloze nachten heeft van hoe hij het bos in werd gestuurd door Kruid in dat 1e potje ;)
Ik had iets teveel vertrouwen in onze keeper (wie was het nog maar? :X) in het begin, helaas dook hij hopeloos onder de bal door bij die eerste goal. Daarna heeft ook Kruid geen pepernoot meer geraakt. ;)
En gelukkig deed RWW164* mee, wat een topper.

* was het nou met één W of twee? :+

Vonden jullie ook dat Aslan het laatste potje ineens zo goed was of in elk geval veruit zijn beste wedstrijd van die vier speelde? Hij quitte vrij snel vanwege lag, dus zijn VP werd eindelijk goed bestuurd. 8)

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
1e potje was ons beste potje, na het eerste half uur dacht ik nog, hebben ze geen zin?. Jammer dat we niet verder kwamen dan 1-0

Daarna werden jullie beter en wij minder, ook merk je dan wel dat het 4 tegen 7 is. Jullie middenveld was te sterk.

Kruid zal misschien ook nog wakker zijn geschrokken van zijn kans, mooi schot richting de corner vlag,

Maar ik doe de derby graag nog eens over, maar dan wel als wij ook met 7 zijn

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Reckoner schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:54:
[...]

O ja, ik las het verkeerd. Ik was daar bij trouwens ;)
Ik meende je gezien te hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:29:
Kruid zal misschien ook nog wakker zijn geschrokken van zijn kans, mooi schot richting de corner vlag,
Hahahaha dat was echt schitterend. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Bob87 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:27:
[...]

Ik had iets teveel vertrouwen in onze keeper (wie was het nog maar? :X) in het begin, helaas dook hij hopeloos onder de bal door bij die eerste goal.
Keiharde kopbal van Bas, dat die doelnetten het overleefden was gewoon een fout in het spel, in het echt kon je die gaan vervangen. Daar is geen kruid tegen gewassen.
Vonden jullie ook dat Aslan het laatste potje ineens zo goed was of in elk geval veruit zijn beste wedstrijd van die vier speelde? Hij quitte vrij snel vanwege lag, dus zijn VP werd eindelijk goed bestuurd. 8)
Aslan was nog niet weg of we zetten onze mooiste aanval sinds tijden op. Via combinatiespel de linksbuiten vrij gespeeld, die voor de verandering wel het overzicht heeft. De centrale middenvelder was uit-ste-kend doorgelopen naar de 2e paal en behield geweldig het overzicht door de bal koeltjes terug te leggen, waarna het een koud kunstje was voor Pacino. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Posse9 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:51:
[...]

Keiharde kopbal van Bas, dat die doelnetten het overleefden was gewoon een fout in het spel, in het echt kon je die gaan vervangen. Daar is geen kruid tegen gewassen.

[...]

Aslan was nog niet weg of we zetten onze mooiste aanval sinds tijden op. Via combinatiespel de linksbuiten vrij gespeeld, die voor de verandering wel het overzicht heeft. De centrale middenvelder was uit-ste-kend doorgelopen naar de 2e paal en behield geweldig het overzicht door de bal koeltjes terug te leggen waarna het, na een overtreding te hebben gemaakt op de naast hem staande vedediger, een koud kunstje was voor Pacino. :D
Zo klopt ie beter ;)

Maar congrats met de overwinningen :) Zoals al aangegeven zijn 7 vp's toch een beetje teveel van het goede. Zeker met een beul op het middenveld.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Laatst online: 18-08-2019
Nee dat was een andere goal Ed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:29:

Ik schrok wakker toen ik opeens een kans kreeg. Ik lag al rond twaalfen te pitten. Ik dacht, ik dol die Barvia even 2x achter elkaar, leg hem op de stropdas van Bas en ik kan gaan pitten. Ed hou het wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De stropdas van Bas hing aan de cornervlag? :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Pacino schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:41:
Nee dat was een andere goal Ed :P
Aha! dus je geeft wel toe!! :+

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
ETM schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:06:
[...]

Aha! dus je geeft wel toe!! :+
Iedereen kon dat zien. Was in de eerste wedstrijd , de 1-1, Sander geeft die verdediger slim een zet waardoor hij volledig vrij kon intikken, sneaky ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
king Ray schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:20:
[...]

Iedereen kon dat zien. Was in de eerste wedstrijd , de 1-1, Sander geeft die verdediger slim een zet waardoor hij volledig vrij kon intikken, sneaky ;)
Haha ja ik complimenteerde hem meteen met het mooie 'Bakkalletje' :D
Tegen ED is alles geoorloofd hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Ja ik had het kenmerk 'slimmigheidjes' aanstaan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Deze is ook leuk.
Posse9 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:15:
[...]

Eerste potje maar goed dat GTA een topkeeper op goal had, anders had het al snel 0-3 gestaan :9

Wel lekker dat je geen last hebt van keepers, want dat maakt het spel toch alleen maar minder leuk.
Een keeper is alleen leuk als ze bij hen op goal staan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Niet online
theKruid schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:42:
Deze is ook leuk.

[...]

Een keeper is alleen leuk als ze bij hen op goal staan. |:(
Daarom ging hij na dat eerste potje ook in het veld. Maar voor jullie was dat alleen maar nadelig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
De laatste match was wel nog 6vs5 (wij natuurlijk wel met een VP meer) dus die was wel het eerlijkst. Het eerste potje vond ik jullie gewoon veel beter spelen, vooral in de eerste helft. De wedstrijden daarna konden we weer tikken omdat Pos veel opkwam en mijn VP ook kleiner/beweeglijker was.

Ik vind zoiets eigenlijk veel leuker dan competitie spelen, maar ik zou het wel waarderen als we in het vervolg ook gewoon beiden zonder keep spelen en het liefste ook max 4 verdedigers. Dat zijn de leukste potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Posse9 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Haha ja ik complimenteerde hem meteen met het mooie 'Bakkalletje' :D
Tegen ED is alles geoorloofd hè ;)
Hmmm, dit dachten wij ook de allereerste derby, die 1-1. Die werd ons niet echt in dank afgenomen ;)

Maar dit keer gingen we gewoon vol voor de aanval, althans dat was wel de intentie, af en toe een tackle moet ook kunnen toch ;) man wat vloog je ver door.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bob87 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:44:
[...]

Daarom ging hij na dat eerste potje ook in het veld. Maar voor jullie was dat alleen maar nadelig. ;)
Klopt ook, ik had hem ook liever op gehad, pas met hem in het veld ging het lopen bij jullie, zeker qua passing en steekballen was hij dodelijk.
Zo dat zijn wel weer genoeg veren.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Gelukkig blijft Pos rustig onder complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar possy moet wel zyn benen by elkaar houden, daar kon nog een bus door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:03:
maar possy moet wel zyn benen by elkaar houden, daar kon nog een bus door
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Haha ja die panna was wel mooi. Dacht ik mooi die opbouw van Bas te kunnen verstoren en hoppa. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Posse9 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:17:
Haha ja die panna was wel mooi. Dacht ik mooi die opbouw van Bas te kunnen verstoren en hoppa. |:(
Niet fucken met de Bas ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

EnzymeNL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Niet. Van mij niet in ieder geval weet niet hoe Sandeman hierover denkt, maar ik vind dat als je erbij wilt zelf wat moeite mag doen. Je kunt je aanmelden via deze link. Als je dat gedaan hebt zal je geaccepteerd worden 8)
Heb dit al gedaan maar wordt vooralsnog niet geaccepteerd. Om welke reden precies?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

heb je al een sollicitatiegesprek gehad met Sandeman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

EnzymeNL schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:50:
heb je al een sollicitatiegesprek gehad met Sandeman?
Dat staat niet in de TS? In welk kantoor zit Sandeman? Wil graag een contract ondertekenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben trots op mijn jongens. Een tijdje geleden konden ze nog niet zonder me maar nu wel gelukkig ;) Helaas lukt het me niet meer om tot diep in de nacht door te spelen door omstandigheden. Ik word oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Leoon. schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:53:
[...]

Dat staat niet in de TS? In welk kantoor zit Sandeman? Wil graag een contract ondertekenen :9
Nee klopt. Dit gebeurt in het geheim. Hij zal contact met je opzoeken zodra je het codewoord hebt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

EnzymeNL schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:54:
[...]

Nee klopt. Dit gebeurt in het geheim. Hij zal contact met je opzoeken zodra je het codewoord hebt gezegd.
Hmm, tikkietakkie voetbal? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Leoon. schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:56:
[...]

Hmm, tikkietakkie voetbal? :9
in 1x goed *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Waaaaar blijft me invite dan? >:)
Ik heb zo zin om serieus met veel man te spelen. Online met onbekende gaat nergens over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Is je vp al 40 % zal ik die wel even accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

EnzymeNL schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:31:
Is je vp al 40 % zal ik die wel even accepteren :)
42 % is hij op dit moment. Dus ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Leoon. schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:42:
[...]

Bij deze gedaan. Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Leoon. schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:42:
[...]

Wat is je PSN? Kan ik je toevoegen aan mijn vriendenlijst. Mijne is zelfde als mn naam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:53:
[...]

Ik ben trots op mijn jongens. Een tijdje geleden konden ze nog niet zonder me maar nu wel gelukkig ;) Helaas lukt het me niet meer om tot diep in de nacht door te spelen door omstandigheden. Ik word oud :)
Bossie. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

legend

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
[...]

1 kind en hij voelt zich oud. pfff. Wat ben ik dan? Ik heb er 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
theKruid schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:18:
[...]

1 kind en hij voelt zich oud. pfff. Wat ben ik dan? Ik heb er 2...
Productief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Aardig wat kunnen scouten zaterdag.
Wat vond jij ervan Ray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
theKruid schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:16:
Wat vond jij ervan Ray?
Scouten? Toch niet bij GoT 1 hè?

Laat ons nog 4 maanden samen spelen en we zijn in de positie dat we bij jullie komen scouten :P

[ Voor 19% gewijzigd door psvjw op 06-06-2011 09:40 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
psvjw schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:37:
[...]

Scouten? Toch niet bij GoT 1 hè?

Laat ons nog 4 maanden samen spelen en we zijn in de positie dat we bij jullie komen scouten :P
Jawel, bij de GOT.
Lopen zeker spelers die wat kunnen. Er is idd alleen nog wat werk nodig bij GOT.
Het is nog geen team zeg maar.
Alleen 4 maanden is wat veel. Tegen die tijd komt Fifa12 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:16:
Wat vond jij ervan Ray?
Ik vond die waterdrager een partij slecht :P

We hadden wat pech met 7000k tegenstanders maar bij vlagen werd er gewoon goed gespeeld.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:50:
[...]

Wat een drama idd. Maar wat wil je met een VP van 51%.
Zo'n 40% regel is wel een must. Ik vind het nog laag.
Zeker in deze periode, waarin je alleen maar tegen VPs speelt die helemaal opgetraint zijn.
Gelukkig kon je wel zien dat hij het spelletje ziet, waardoor hij zijn eerste goal al te pakken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
theKruid schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:43:
[...]

Jawel, bij de GOT.
Lopen zeker spelers die wat kunnen. Er is idd alleen nog wat werk nodig bij GOT.
Het is nog geen team zeg maar.
Alleen 4 maanden is wat veel. Tegen die tijd komt Fifa12 uit.
Dan komt Fifa 12 uit ja. Maar het gaat er om dat we ingespeeld raken op elkaar.

Maar waar blijven die scouts als ik eens een wedstrijd speel :)
[...]

We hadden wat pech met 7000k tegenstanders maar bij vlagen werd er gewoon goed gespeeld.
Ik wil namen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

psvjw schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:33:
[...]

Dan komt Fifa 12 uit ja. Maar het gaat er om dat we ingespeeld raken op elkaar.

Maar waar blijven die scouts als ik eens een wedstrijd speel :)

[...]

Ik wil namen ;)
Jij was het iig niet :)

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Als jij dat zo zegt heb ik een vermoeden, hehe!

Ow dat was natuurlijk DeWaterdrager

[ Voor 9% gewijzigd door psvjw op 06-06-2011 10:44 . Reden: Vallend kwartje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
psvjw schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:34:
[...]

Als jij dat zo zegt heb ik een vermoeden, hehe!

Ow dat was natuurlijk DeWaterdrager
Was natuurlijk gekheid over dat scouten.
Zal ook niet eerlijk zijn tegenover de overige leden van GOT, nu GOT eindelijk weer springlevend is.
ED dopt zn eigen boontjes wel.
Daarbij kennen wij inmiddels de diehard spelers wel, mocht het ooit nog eens zover komen.
Wij vinden het gewoon leuk om af en toe mee te spelen met de oude bekenden. niks meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
theKruid schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Was natuurlijk gekheid over dat scouten.
Zal ook niet eerlijk zijn tegenover de overige leden van GOT, nu GOT eindelijk weer springlevend is.
ED dopt zn eigen boontjes wel.
Daarbij kennen wij inmiddels de diehard spelers wel, mocht het ooit nog eens zover komen.
Wij vinden het gewoon leuk om af en toe mee te spelen met de oude bekenden. niks meer of minder.
Ik moet zeggen: ik schrok toch wel een beetje :/ Hebben we een leuke groep die nu echt actief wordt...

[ Voor 0% gewijzigd door psvjw op 06-06-2011 14:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

[...]

Mee eens. Wat een prutser zeg :D
Ja en 3,4 keer achter elkaar tegen 7k teams spelen word je ook niet vrolijk van.
Lang leven de lol dan maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik heb mijn potjes ook gewoon niet. Vroeger bij GTU2 was ik stukken beter als ik 1 vp bestuurde. Maar ik probeer het de volgende wedstrijden eens met een sterker (groter) mannetje. In ieder geval geen last meer van netwerklag, nog wel 1 a 2 keer per potje last van dat de cd niet goed gelezen wordt (5 seconde lag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:41:
Ach ik heb mijn potjes ook gewoon niet. Vroeger bij GTU2 was ik stukken beter als ik 1 vp bestuurde. Maar ik probeer het de volgende wedstrijden eens met een sterker (groter) mannetje. In ieder geval geen last meer van netwerklag, nog wel 1 a 2 keer per potje last van dat de cd niet goed gelezen wordt (5 seconde lag).
Ik moet zeggen dat ik een stuk minder lag heb als ik niet bij elke herhaling op het kruisje blijf rammen, maar gewoon één keer druk. Ik weet niet of jij dat ook doet, maar dat scheelt mij een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dan ook dat je de cd hoort spinnen psvjw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Daar heb ik (gek genoeg) volgens mij alleen offline last van.

Ik zal er eens op letten, maar volgens mij hoor ik die cd niet spinnen als ik online lag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aanvraag ook ingediend :) SinergyX is de naam met 45% progression.

Wel sinds aankoop van Fifa last van de 5seconde lag, zal tijdens wedstrijden ook nog wel komen :P

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 06-06-2011 20:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:05:
Aanvraag ook ingediend :) SinergyX is de naam met 45% progression.

Wel sinds aankoop van Fifa last van de 5seconde lag, zal tijdens wedstrijden ook nog wel komen :P
Welkom bij de club ;). Het is op het moment wel weer druk (alle posities behalve verdediging zitten vol). Ik hoop dat bij FIFA12 weer rooms komen!

Heb jij dan ook last van dat de cd soms moet spinnen en het beeld 2 seconde stil staat en dan 3 seconde lang versneld afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Weet dat dit totaal offtopic is en dit waarschijnlijk wel verwijderd zal worden maar kon het toch niet laten om het te plaatsen.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ken totaal niet he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

psvjw schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:20:
[...]

Wat is je PSN? Kan ik je toevoegen aan mijn vriendenlijst. Mijne is zelfde als mn naam hier.
Mijn PSN is leoon16. Zit op dit moment in tentamenweken (twee om precies te zijn) hoop tussendoor 's avonds online te kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:52:
[...]

Welkom bij de club ;). Het is op het moment wel weer druk (alle posities behalve verdediging zitten vol). Ik hoop dat bij FIFA12 weer rooms komen!

Heb jij dan ook last van dat de cd soms moet spinnen en het beeld 2 seconde stil staat en dan 3 seconde lang versneld afspeelt?
Online inderdaad is het versneld afspelen en weer verder. Offline is het gewoon 2-4 seconde helemaal vast.

Maar ik wil best wel achterin spelen, moet nog wat unlocken qua verdedigen dus komt wel goed uit. Nadeel dat ik soms iets te sliding happy ben, maken ze op het laatste moment nog een move en vrije trap tegen :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
KRUIDJE, GEFELICITEERD JONGUH!!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

king Ray schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:14:
jarig? kleine erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
GEFELICITEERD KRUID!!!

En wij hebben ook een 3e ster....uhh beker erbij ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij staat met een taartje, dus dat is jarig :) Gefeliciteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Een kleine er bij lijkt me niet juist. Zo produktief is hij nu ook weer niet. ;)

Feli Kruid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bosluis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:16:
Een kleine er bij lijkt me niet juist. Zo produktief is hij nu ook weer niet. ;)

Feli Kruid!
Kruid was gisteren anders behoorlijk productief...met als 'hoogtepunt' een vrije trap strak in de kruising.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

congrats thekruid, dat je nog veel water mag dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:19:
[...]

Kruid was gisteren anders behoorlijk productief...met als 'hoogtepunt' een vrije trap strak in de kruising.
Het moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

SinergyX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:19:
[...]

Online inderdaad is het versneld afspelen en weer verder. Offline is het gewoon 2-4 seconde helemaal vast.

Maar ik wil best wel achterin spelen, moet nog wat unlocken qua verdedigen dus komt wel goed uit. Nadeel dat ik soms iets te sliding happy ben, maken ze op het laatste moment nog een move en vrije trap tegen :(
Volgens mij willen de meeste any's het liefst dat posities van voor naar achter worden ingevuld zodat ze niet verspreid over het veld allerlei mannetjes controleren.
Als je zelf any bent kan je wel vantevoren je VP tot verdediger omvormen, dan komt ie daar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Bedankt. Leuk zo'n taartje achter mn naam.
Is weer eens wat anders dan een kaartje voor mn naam, zoals op andere forums. :)

jaja Bos. Ik word een waterdrager met meerdere specialiteiten.
Na het 2x dollen van Bravia op de vierkante meter, nu een kansloze wedstrijd toch nog om weten te buigen met een schitterende vrijetrap en 4 minuten later met goed doorjagen op de keeper.
Ik sta er soms zelf ook van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:10:
Bedankt. Leuk zo'n taartje achter mn naam.
Is weer eens wat anders dan een kaartje voor mn naam, zoals op andere forums. :)

jaja Bos. Ik word een waterdrager met meerdere specialiteiten.
Na het 2x dollen van Bravia op de vierkante meter, nu een kansloze wedstrijd toch nog om weten te buigen met een schitterende vrijetrap en 4 minuten later met goed doorjagen op de keeper.
Ik sta er soms zelf ook van te kijken.
Ik niet ;) jammer dat het er nu pas uitkomt.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
king Ray schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:14:
x2
SinergyX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:19:
[...]

Het is eigenlijk niet de bedoeling om bij clubs je verdiensten te halen (tenzij je al bijvoorbeeld 40/50 verdedigen-verdiensten hebt)

[ Voor 67% gewijzigd door psvjw op 07-06-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd kruidje. Hopelijk ben je weer wat wijzer geworden en besluit je om voor GTU1 spelen (A)!

Met GTU1 moeten we trouwens echt voor minder balverlies gaan, zeker bij de passes over de grond. Voor het doel mag je van mij best een keer ego als je maar op doel schiet of er een vrije trap uit denkt te halen (is beter dan balverlies). Dan wordt het spel ook leuker. Gewoon een suggestie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
  • Laatst online: 03-11-2022
Liggen de EA servers eruit? Kan geen verbinding maken...

PSN: Direstraits87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superessy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:35:
Liggen de EA servers eruit? Kan geen verbinding maken...
Enzyme en dire lijken verbonden te zijn met EA: http://www.eafootballworl...ubs/631A0001/2550/members

Stuur iemand anders eens een privebericht via PSN ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:59:
[...]

Enzyme en dire lijken verbonden te zijn met EA: http://www.eafootballworl...ubs/631A0001/2550/members

Stuur iemand anders eens een privebericht via PSN ;).
Ik ben dire en ik krijg de hele tijd de melding dat ik niet kan aanmelden... EA servers niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet ie het, ik zit nu in de club room. Veel mensen hebben vaak last van disconnects: http://www.eafootballworl...ubs/631A0001/2550/members , vroeger ook met 1v1/clubs was dat een groot probleem maar dat weet je vast wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
*kuch*het is dinsdag*kuch* wat betreft de EA-servers. ;)

Feli Kruid!

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
Hij doet het bij mij ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08