PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
Elke avond spelen er wel mensen. Ik ga het vanaf nu niet meer zo laat maken op maandag tot en met donderdag. Ik denk wel dat wij veel potentie hebben, maar dat laten we nog niet echt zien! Ik probeer mij nu wel wat meer als spits te ontwikkelen.slico schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:03:
Gisterenavond laat toch 2 leuke potjes gespeeld met Aapzak, Chilly en Piracy. Iedereen speelde 'sociaal', we kregen een hoop kansen, weinig kansen tegen. Helaas ging het afronden wat minder, anders hadden we ook van de bijna 6k ploeg kunnen winnen. Vanavond weer?
Ik gebruik gewoon L1+analoge stick naar boven met alle power al een keer gebruikt,
Ik gebruik geen knoppen. Gewoon genoeg effect geven en genoeg snelheid.slico schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:02:
Maar een harde vrije trap over de muur, is dat mogelijk? (Ala C. Ronaldo)
Daarmee verschalk je zelfs een VP keeper.
Ja als die er geen drol van kan weltheKruid schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:04:
[...]
Ik gebruik geen knoppen. Gewoon genoeg effect geven en genoeg snelheid.
Daarmee verschalk je zelfs een VP keeper.
Moet je trouwens ook mee uit kijken, want als een VP-keeper een vrije trap naast tikt, loopt het spel vaak vast.

De tweede was wat lastiger. Een hele wedstrijd minstens 7 vrije trappen gemist en in de laatste minuut van de verlenging dit: http://www.easports.com/media/play/video/77905984 Zeker niet fantastisch...
Hierna nog 5 vrije trappen gescoord in 2 wedstrijden, waarschijnlijk had ik die eerste 2 goals even nodig.
Mooieslico schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:48:
Het is me toch gelukt. De eerste schoot ik onder de muur door en een speler liep hem in het doel:)
De tweede was wat lastiger. Een hele wedstrijd minstens 7 vrije trappen gemist en in de laatste minuut van de verlenging dit: http://www.easports.com/media/play/video/77905984 Zeker niet fantastisch...
Hierna nog 5 vrije trappen gescoord in 2 wedstrijden, waarschijnlijk had ik die eerste 2 goals even nodig.
hand in hand
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als je zelf heel klein bent, dan wordt je snel omver gekegeld.Leoon. schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:12:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om vrije trappen te krijgen in een wedstrijd? Ik wil ze graag hebben, speel tegen de dwergen maar krijg maar geen vrije trappen!
Als jullie zo blijven spelen gaat het helemaal goed komen met GOT.
hand in hand
Ik speel alleen nog maar 1 on 1. Ik heb geprobeerd om een eigen club te starten met wat teammaten van voetbal, maar dat is toch lastiger dan gedacht om 3/4 personen tegelijk online te hebben.Bosluis schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:00:
ooooooow ok duidelijk.
Maaruh SR8 a.k.a. Sloot25. Hoe gaat het met jou dan?
Je speelde gisteravond gewoon met GOT hoorking Ray schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:24:
3 keer de derby tegen GOT, 1e was duidelijk voor ED, de 2e en 3e duidelijk voor GOT. Jullie speelden gewoon erg goed maar hadden flinke pech in de afronding.
En dat waren ook weer mooie potjes. We hebben gisteren echt mooie potten gespeeld. Het is genieten als het samenspel lekker loopt.
Voor mij persoonlijk (oud en dus niet meer zo snel) is het heel goed merkbaar dat vaak op dezelfde positie spelen (RM/RCM voor mijn linksbenige CAM) scheelt. Het gaat steeds beter. Vooral omschakelen is veel winst/verlies te halen.
Die kabouter van mij wint ook best veel kopduels op middenveld. Dat komt volgens mij door posititionering en dat is voor mij dus beter door ervaring. (oude knakkers leren langzaam)
PSN ID: Aapzak
Dat mis je idd bij GOT.Aapzak schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:12:
[...]
En dat waren ook weer mooie potjes. We hebben gisteren echt mooie potten gespeeld. Het is genieten als het samenspel lekker loopt.
Voor mij persoonlijk (oud en dus niet meer zo snel) is het heel goed merkbaar dat vaak op dezelfde positie spelen (RM/RCM voor mijn linksbenige CAM) scheelt. Het gaat steeds beter. Vooral omschakelen is veel winst/verlies te halen.
Die kabouter van mij wint ook best veel kopduels op middenveld. Dat komt volgens mij door posititionering en dat is voor mij dus beter door ervaring. (oude knakkers leren langzaam)
Vaste posities.
Bij ED speel ik maar 3 posities en weet ik als iemand online komt, wat mijn volgende positie is.
Speel ik CVM en Frits komt online, dan weet ik dat ik RM moet gaan spelen.
Het is voor ons ook makkelijker scouten als ieder bij GOT een vaste positie heeft.
Kappen noutheKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:25:
[...]
Het is voor ons ook makkelijker scouten als ieder bij GOT een vaste positie heeft.![]()
Maak je niet druk, hij speelt al amper met ED mee laat staan dat hij kan gaan "scouten" bij GOT.
Blijft een grappenmaker hoor die Kruid
hand in hand
Burp
Ik ben naast waterdrager ook nog scout. Gaat een hoop werk in mijn scoutings verslagen zitten, dat weet je toch.king Ray schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:46:
[...]
Maak je niet druk, hij speelt al amper met ED mee laat staan dat hij kan gaan "scouten" bij GOT.
Blijft een grappenmaker hoor die Kruid
Toevallig zit ik net een aanpassing te doen in het verslag van Aapzak.
Ik heb liever dat je gewoon lekker komt voetballen ipv scoutingsverslagen schrijven waar we toch niks mee doentheKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:55:
[...]
Ik ben naast waterdrager ook nog scout. Gaat een hoop werk in mijn scoutings verslagen zitten, dat weet je toch.
Toevallig zit ik net een aanpassing te doen in het verslag van Aapzak.

hand in hand
Vaste posities komen er wel steeds meer.theKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:25:
[...]
Dat mis je idd bij GOT.
Vaste posities.
Bij ED speel ik maar 3 posities en weet ik als iemand online komt, wat mijn volgende positie is.
Speel ik CVM en Frits komt online, dan weet ik dat ik RM moet gaan spelen.
Het is voor ons ook makkelijker scouten als ieder bij GOT een vaste positie heeft.![]()
Ik sta eigenlijk altijd CVM/CM (uitgezonderd bij gebrek aan SP)
Enzy (
Anderen zijn betere spitsen dan ik, dus prima. Links of rechts op middenveld maakt niet uit maar vanaf rechts kan mijn linksbenige beter op goal schieten
Misschien niet meer tijdens de wedstrijden schrijven?theKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:55:
[...]
Ik ben naast waterdrager ook nog scout. Gaat een hoop werk in mijn scoutings verslagen zitten, dat weet je toch.
Gisteravond was leuk tegen GOT. Wanneer houden we weer een derby?
Verdient goed hoor, dat scouten en dat netwerken.Frits Flits schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:32:
[...]
Misschien niet meer tijdens de wedstrijden schrijven?![]()
Gisteravond was leuk tegen GOT. Wanneer houden we weer een derby?
Jou stift-voorzet in de laatste minuut van 3 maanden geleden staat er ook in.
Wist jij trouwens dat jij bij het tweakers scoutings 11-tal in de basis staat.
Het virtuele 11-tal van de beste spelers van GOT-GTA-ED.
Leuk weetje hé!
Ik zal proberen ook jou eens over te nemen als jij een 'forward run' maakt. Meestal doe ik dat namelijk en blijf jij achter, maar dat komt mijn energie op het einde van de wedstrijd niet ten goede.Aapzak schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:17:
Tja, we vullen van voren aan he ... af en toe in de spits vind ik leuk maar aanvallend middenveld met psvjw achter/naast me is fijn!
Anderen zijn betere spitsen dan ik, dus prima. Links of rechts op middenveld maakt niet uit maar vanaf rechts kan mijn linksbenige beter op goal schieten
Sta je er zelf ook in?theKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:42:
[...]
Verdient goed hoor, dat scouten en dat netwerken.
Jou stift-voorzet in de laatste minuut van 3 maanden geleden staat er ook in.
Wist jij trouwens dat jij bij het tweakers scoutings 11-tal in de basis staat.
Het virtuele 11-tal van de beste spelers van GOT-GTA-ED.
Leuk weetje hé!
[ Voor 26% gewijzigd door psvjw op 10-06-2011 12:37 ]
Ik zit standaard op de bank....
Burp
Ik had de eerste pot serieus niet door dat jullie het waren.Pas bij die laatste goal toen ik de naam Fritsflits zag verschijnen dacht ik ff van hey volgens mij ken ik die ergens vanking Ray schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:24:
3 keer de derby tegen GOT, 1e was duidelijk voor ED, de 2e en 3e duidelijk voor GOT. Jullie speelden gewoon erg goed maar hadden flinke pech in de afronding.

Ja liefst spits want dan hoef ik niet zoveel te lopenpsvjw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:15:
[...]
Enzy () meestal op de vleugel. Aapzak meestal RCM.

Gewoon 1 vaste avond prikken, een avond dat het lekker druk is.psvjw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:45:
Ik vind het wel jammer dat ik elke keer die derby's mis
Jongens van GTA erbij maken we er gewoon een competitie van
hand in hand
Even iets heel anders. De komende dagen(miss wel weken) ga ik wat nauwkeuriger opletten wie waar goed tot zen recht komt en op welke posities we nog mensen kunnen gebruiken (als er nieuwe aanmeldingen komen). Heeft niet zoveel zin om met 11 spitsen te spelen
Nou, dan kan ik de bank maar warm gaan houdenEnzymeNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:57:
Vrijdag of Zaterdag dan heh
Even iets heel anders. De komende dagen(miss wel weken) ga ik wat nauwkeuriger opletten wie waar goed tot zen recht komt en op welke posities we nog mensen kunnen gebruiken (als er nieuwe aanmeldingen komen). Heeft niet zoveel zin om met 11 spitsen te spelen.
Edit: overigens een goed idee!
[ Voor 3% gewijzigd door psvjw op 10-06-2011 13:05 ]
Ik denk dat jij jezelf een beetje te hoog inschat.Wii4all schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:40:
kruid staat er elke week in, want hij is de samensteller
Ik zit standaard op de bank....
Bank warmhouders zijn net zo belangrijk als sterspelers zoals mij
Zonder bankwarmhouders geen warme bank maar wel een koude reet!
Gaat de bank eigenlijk mee de wedstrijd in? Als je met 12 man bent, kan je er dan 1 wisselen in de rust bijv.?EnzymeNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:05:
[...]
Bank warmhouders zijn net zo belangrijk als sterspelers zoals mij![]()
![]()
Zonder bankwarmhouders geen warme bank maar wel een koude reet!
Dat denk ik niet, maar wat ik me wel afvraag: als er 11 man een positie kiezen en de 12e kiest de any-plek: wat krijgt die dan te zien??Aapzak schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Gaat de bank eigenlijk mee de wedstrijd in? Als je met 12 man bent, kan je er dan 1 wisselen in de rust bijv.?
Overigens ben ik wel benieuwd naar Kruids z'n opstelling van GTA-ED-GOT....
hmm idd. Die is dan waarschijnlijk de 4e man ofzo. iemand die er wel aanwezig is, maar totaal niks toevoegd.Posse9 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:33:
[...]
Dat denk ik niet, maar wat ik me wel afvraag: als er 11 man een positie kiezen en de 12e kiest de any-plek: wat krijgt die dan te zien??![]()
Overigens ben ik wel benieuwd naar Kruids z'n opstelling van GTA-ED-GOT....
jaja..GTA is hofleverancier.

En dat is niet mijn opstelling, maar obv scoutingsrapporten.
Zit ook 1 GOTter in de basis.
Potverdrie, als jij zelf geen RCM was waren dat er natuurlijk 2 gewordentheKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:46:
[...]
hmm idd. Die is dan waarschijnlijk de 4e man ofzo. iemand die er wel aanwezig is, maar totaal niks toevoegd.
jaja..GTA is hofleverancier.![]()
Ga je die opstelling, o.b.v. scoutingsverslagen, ook nog prijsgeven of blijf je zo geheimzinnig doen?theKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:46:
[...]
hmm idd. Die is dan waarschijnlijk de 4e man ofzo. iemand die er wel aanwezig is, maar totaal niks toevoegd.
Die kan ik natuurlijk niet prijsgeven. Die zijn alleen beschikbaar voor de andere 2 leiders van ED.Posse9 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:00:
[...]
Ga je die opstelling, o.b.v. scoutingsverslagen, ook nog prijsgeven of blijf je zo geheimzinnig doen?
Maar je mag me altijd tippen voor spelers. Misschien kan ik GTA dan nog eens helpen, mocht die weer spelers nodig hebben.
PS. Keepers zijn te beperkt om prijs te geven. Ik weet dat jij dit zoek.
1 van GOT maar, op basis van de derbys van gisteren is dat een grote belediging.theKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:46:
[...]
GTA hofleverancier is inmiddels toch wel achterhaald?
Alleen Bravia, Bosluis, Posse en Aslan toch nog maar?
Neem aan dat we nog steeds in een verticale lijn staan?
hand in hand
Gewoon 4-3-3. De huisstijl van de 3 clubs.king Ray schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:11:
[...]
1 van GOT maar, op basis van de derbys van gisteren is dat een grote belediging.
GTA hofleverancier is inmiddels toch wel achterhaald?
Alleen Bravia, Bosluis, Posse en Aslan toch nog maar?
Neem aan dat we nog steeds in een verticale lijn staan?
Klopt over GOT trouwens. Er staan er 2 in.
3 van ED. 5 van GTA.
En RW, de vader van de 3 clubs maakt het 11tal compleet.
zo...heb ik er toch 1 prijs gegeven

Wil trouwens wel een rematch vanavond met de ekte toppers erbij en iedereen op een vaste positie. Voel aan men grote teen dat het vanavond wel is onze geluksavond kon zijn

Vanavond ben ik niet thuisEnzymeNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:28:
Grappig dit![]()
Wil trouwens wel een rematch vanavond met de ekte toppers erbij en iedereen op een vaste positie. Voel aan men grote teen dat het vanavond wel is onze geluksavond kon zijn

Tja, dan moet jij maar op de bank gaan zittenEnzymeNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:41:
Ja wat zouden we zonder onze beste bankzitter moeten?
Ik heb altijd wel iets lag lijkt het namelijk...
Ik kan er dit weekend niet bij zijnEnzymeNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:28:
Grappig dit![]()
Ik heb een slim en ook regelmatig lag in clubs. Ligt wrs vnl aan je verbinding. Binnenkort ga ik overstappen op glasvezel. Hopelijk lost dat gelijk mijn lag problemen op.slico schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:04:
Is het verschil tussen een Playstation Fat 80GB en een nieuwe Slim merkbaar met bijvoorbeeld clubs?
Ik heb altijd wel iets lag lijkt het namelijk...
Kabel... dan heb je waarschijnlijk 25MB download snelheid, maar uploadsnelheid kan zo maar rond de 3 MB liggenslico schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:42:
Ik heb een 25MB abonnement via de kabel van UPC. In theorie zou het daar dus niet aan liggen.
Edit: opgezocht: 1,5 MB en dat kan goed je bottleneck zijn
[ Voor 9% gewijzigd door psvjw op 10-06-2011 17:29 . Reden: Opgezocht ]
Centraal achterin Brav en Frits, Arjan links en Kruid rechts.
Centraal in het midden Posse, Links Aslan en rechts Bosluis.
Centraal voorin Pino, Links Bas en rechts Hammer.
Bravia is naar mijn ervaring de beste keeper maar onmisbaar central achterin dus geen keeper gekozen.
Als succestrainer in FM kan ik dus zeggen er verstand van te hebben dus discussie is eigenlijk niet mogelijk.
Only fools are enslaved by time and space.
Heb geen bank
Ik wil toch wel even de discussie aangaanLoneRanger schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:42:
Als succestrainer in FM kan ik dus zeggen er verstand van te hebben dus discussie is eigenlijk niet mogelijk.
Je bent namelijk ene RW164 vergeten.
PSN: Bravia87

van links naar rechts:
BasforPresident: spits
EdTheMad: rechter middenvelder
fritsflits: verdedigende middenvelder
ITssME: linkerspits/spits
Jurgen: any
KingRay: rechterspits
RoBu: linker middenvelder
Terrestra: aanvallende middenvelder
theKruid: waterdrager

Geweldig hoewel Ter een kop kleiner is dan op dat plaatje.
Niet vergeten hoor gewoon ordinaire valse bescheidenheid.Bob87 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:02:
[...]
Ik wil toch wel even de discussie aangaan
Je bent namelijk ene RW164 vergeten.
Slordig. Heb het gelijk aangepastFrits Flits schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:21:
Ik heb donker haar!
Hahahahaha geweldig kruid. Dat its geen witte kop heeft is je vergeventheKruid schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:06:
Mag ik u voorstellen aan ED
[afbeelding]
van links naar rechts:
BasforPresident: spits
EdTheMad: rechter middenvelder
fritsflits: verdedigende middenvelder
ITssME: linkerspits/spits
Jurgen: any
KingRay: rechterspits
RoBu: linker middenvelder
Terrestra: aanvallende middenvelder
theKruid: waterdrager
hand in hand
1,5Mb upload is ruim voldoende voor online gaming.psvjw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:51:
[...]
Kabel... dan heb je waarschijnlijk 25MB download snelheid, maar uploadsnelheid kan zo maar rond de 3 MB liggen
Edit: opgezocht: 1,5 MB en dat kan goed je bottleneck zijn
Een "gewone" ADSL verbinding heeft zelfs maar 1Mb en ook nog eens een hogere lantency dan kabel [in het algemeen] dus als het bij Slico al een bottleneck zou zijn zou een ADSL'er het helemaal wel kunnen vergeten.
Met 1vs1 heb ik nergens last van, het is alleen bij clubs...
Wat voor lag heb je dan?slico schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:56:
Dat leek me ook al apart. Binnenkort koop ik wel ergens een Playstation Slim, mocht dat niet verbeteren dan verkoop ik hem wel weer door.
Met 1vs1 heb ik nergens last van, het is alleen bij clubs...
- Stotteren= Ligt het waarschijnlijk wel aan je verbinding, hoge ping oid.
- Spelers reageren traag, alsof ze op een veld met stroop staan= waarschijnlijk x spam tijdens de intro van een online club match.
- Micropauses= Spel hangt een seconde of wat en gaat daarna weer verder, komt voornamelijk voor bij de playstation slim (250gb oid kan ook andere versie zijn)
Als je dus een Playstation slim koopt, let dan even op welke.
Ik heb een klein handeltje in Playstations/Xboxen, dus zal binnenkort wel even een andere Playstation proberen (nu 80GB fat). Zag alleen wel bij Piracy dat je dan opnieuw kan beginnen met VP...
Maar weet niet dit niet zeker en er is hier vast wel iemand die dat wel weet

Wordt wel opgeslagen op je ps3, alleen de savegame is gelinkt aan die specifieke ps3. Zet je hem over op een andere ps3, kun je de savegame niet laden.EnzymeNL schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:37:
Word dat niet net als je save games opgeslagen op je harde schijf? Dan zou je gewoon een back-up kunnen maken ..
Maar weet niet dit niet zeker en er is hier vast wel iemand die dat wel weet
Dom gemaakt eigenlijk. Als ze hem koppelen aan een PSN-account, kun je je VP altijd blijven gebruiken.HammerNL schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:48:
[...]
Wordt wel opgeslagen op je ps3, alleen de savegame is gelinkt aan die specifieke ps3. Zet je hem over op een andere ps3, kun je de savegame niet laden.
lol uiteindelijk vrijdag en zaterdag geen derby

en zondag en gister ook niet
Verwijderd
Zelfs al kopieer je de game data vanaf een account op dezelfde ps3, het lukt niet! Het is dus eigenlijk gekoppeld aan je PSN & PS3.psvjw schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:05:
[...]
Dom gemaakt eigenlijk. Als ze hem koppelen aan een PSN-account, kun je je VP altijd blijven gebruiken.
Derby lijkt me wel weer es lache. Vanavond rond 10 uur misschien?
Edit: Enzyme: laat psvjw de vt's nemen als je nog niet geoefend hebt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 18:29 ]
Gisteren ging het met psvjw prima, geen lag of iets dergelijk, maar op mijn andere Playstation had ik dat ook nauwelijks met 2 spelers tegen 2. Dus daarom vanavond nog maar even testen. Mocht dat niet helpen, dan maar een Slim proberen...
Alsjeblieft..Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:28:
[...]
Edit: Enzyme: laat psvjw de vt's nemen als je nog niet geoefend hebt.
maar als je denkt dat jw het goed kan gaat die zen gang maar hoor
Btw morgen ben ik even naar scapino om een nieuw paar stevige laarzen te kopen. Heb het gevoel dat ik die binnenkort goed kan gebruiken

Verwijderd
Rustig, het zijn maar tips. Ik eis die dingen niet van jeEnzymeNL schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:14:
[...]
Alsjeblieft..
Ze gaan in ieder geval 8 van de 10 keer over of langs de muur en richting doel
maar als je denkt dat jw het goed kan gaat die zen gang maar hoor![]()
Btw morgen ben ik even naar scapino om een nieuw paar stevige laarzen te kopen. Heb het gevoel dat ik die binnenkort goed kan gebruiken
Staat genoteerd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:22:
[...]
Maarja, ik zal wel helemaal niks meer zeggen....
Als ik terug ben ga ik er overigens vanuit dat GTU gewoon de wereldbeker binnen heeft gehaald, vanzelfsprekend !
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
6 maanden maar? In ieder geval fijne vakantieDeppOx schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 03:26:
Ik (Dimstah) ga 6 maanden lekker op vakantie ! Dus ik spreek jullie hopelijk weer in fifa 12 dan
Als ik terug ben ga ik er overigens vanuit dat GTU gewoon de wereldbeker binnen heeft gehaald, vanzelfsprekend !
hand in hand
6 maanden? Wat ga je doen dan? Veel plezier in elk geval. Ik vind het wel jammer, want het was goed samen spelen met jou!DeppOx schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 03:26:
Ik (Dimstah) ga 6 maanden lekker op vakantie ! Dus ik spreek jullie hopelijk weer in fifa 12 dan
Soow, wat heb je uitgevreten? halfjaar? overval ofzo?DeppOx schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 03:26:
Doe Joran de groeten.
Ben ik niet rustig dan? Heb jw hoog zitten hoorVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:22:
[...]
Rustig, het zijn maar tips. Ik eis die dingen niet van je. Ik VIND dat psvjw het stukken beter kan ja. Maarja, ik zal wel helemaal niks meer zeggen....

Dat laatste stukje ging ergens anders over

vandaar ook de btw ervoor
[ Voor 4% gewijzigd door EnzymeNL op 15-06-2011 17:45 ]
Verwijderd
Er wordt dan toch af en toe iets zinnig gezegd hier.EnzymeNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:24:
"Wie de any niet eert is de spits niet weert"
hand in hand
Wat was de uitslag? Wel jammer dat ik die derby's steeds misking Ray schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:27:
Leuke derby gister weer tussen ED en GTA
Je heb niks gemist Bos.Bosluis schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:51:
[...]
Wat was de uitslag? Wel jammer dat ik die derby's steeds mis
hand in hand
Dat leuk moet je maar even weg denken dan. We wilden de derby spelen maar het is er nooit van gekomen.Bosluis schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:31:
Eerst zeg je dat het een leuke derby was en later zeg je dat ik niks heb gemist. Ik niet snappen meer.
ED was er in ieder geval helemaal klaar voor
hand in hand